2010-03-13 GP Bahrajnu - Kwalifikacje 12:00
Poz.KierowcaZespółCzas
1 S.Vettel Red Bull 1:54.101
2 F.Massa Ferrari 1:54.242
3 F.Alonso Ferrari 1:54.608
4 L.Hamilton McLaren 1:55.217
5 N.Rosberg Mercedes 1:55.241
6 M.Webber Red Bull 1:55.284
7 M.Schumacher Mercedes 1:55.524
8 J.Button McLaren 1:55.672
9 R.Kubica Renault 1:55.885
10 A.Sutil Force India 1:56.309
 
11 R.Barrichello Williams 1:55.330
12 V.Liuzzi Force India 1:55.653
13 N.Hulkenberg Williams 1:55.857
14 P.de la Rosa BMW Sauber 1:56.237
15 S.Buemi Toro Rosso 1:56.265
16 K.Kobayashi BMW Sauber 1:56.270
17 W.Pietrow Renault 1:56.619
 
18 J.Alguersuari Toro Rosso 1:57.071
19 T.Glock Virgin Racing 1:59.728
20 J.Trulli Lotus 1:59.852
21 H.Kovalainen Lotus 2:00.313
22 L. di Grassi Virgin Racing 2:00.587
23 B.Senna HRT F1 2:03.240
24 K.Chandhok HRT F1 2:04.904

komentarze
  • 420. tomboj960
    • 2010-03-13 22:00:08
    • *.multimo.pl

    Schumacher zderzy się z Buttonem, Webberem i Rosbergiem a Kubica ominie ich i wskoczy na 5 pozycję

  • 421. Grapuś
    • 2010-03-13 22:01:18
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Rosberg coś zrobi a Hamilton za późno zahamuje xDD

  • 422. Barman
    • 2010-03-13 22:11:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak czytam o tej zmianie opony u KUB, ale nie wiem o co dokładnie chodzi.
    Powie mi ktoś?

  • 423. gringo234
    • 2010-03-13 22:23:09
    • Blokada
    • *.ptim.net.pl

    @422 KUB na ostatnim przejeździe zblokował koło co przetarło oponę a to powoduje wibracje, wystąpili do FIA o wymianę tej opony ale na razie nic nie wiadomo

  • 424. olse04
    • 2010-03-13 22:24:04
    • *.knc.pl

    Ech, gdzie te czasy gdy zaglądało się do komentarzy na tej stonie żeby przeczytać ciekawe opinie, interesujące analizy, merytoryczne.dyskusje.
    Gdy pod wiadomością było 30-40 wpisów, a prawie każdy wart przeczytania.

  • 425. bartgda
    • 2010-03-13 22:35:27
    • *.chelmnet.pl

    Tzn. przepis mowi ze kierowca musi rozpoczynac wyscig na oponach na kturych jechal w Q3. tak?? Podczas q3 widzialem ze podjezdzali do pitstopu i wymieniali opony na nowe, wiec jezeli ktos na poczatku Q3 wykreci swoj najlepszy czas na miekkiej mieszance a pozniej zmieni na twarda zeby zrobic byle jakie kolko i zakonczy na niej kwalifikacje to na jakiej powinien wyjechac podczas wyscigu????

  • 426. kuba1808
    • 2010-03-13 22:39:16
    • *.aster.pl

    W wyścigu startują na mieszance, na której wykręcili najlepszy czas.

  • 427. riqoor
    • 2010-03-13 22:40:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeżeli zjechał te miękkie opony a FIA nie pozwoli nic z tym zrobić to nie liczyłbym na zbyt wiele. Scenariusze o tym, że kilku czołowych zawodników powjeżdża w siebie nawzajem pozostawię bez komentarza a za realną choć trudną do osiągnięcia pozycję uważam miejsce 7.

    Tak czy owak faktem jest, że ostatni kierowcy w Q3 mają zdrowo przechlapane względem pierwszych w Q2. Tutaj pojawia się refleksja o głupocie FIA, bo z jakiej pary najlepsi mają startować z zużytymi oponami?

    W ogonie na 100% ktoś wyleci z toru albo w kogoś wjedzie na pierwszym zakręcie i stawiałbym tutaj na di Grassi'ego. Ciekaw jestem o ile lżejszy może być Renault względem konkurencji i jak będzie się miała w związku z tym sprawa zużycia opon. Wracając do strategii na wyścig to nie zdziwiłbym się gdyby Sutil faktycznie wybrał najlepiej jadąc na twardych oponach. On zjedzie pewnie nie prędzej jak w połowie dystansu i jeżeli nie straci zbyt wiele do ścisłej czołówki to prędzej czy później dostanie czysty tor :D Do tego jest Liuzzi, który będzie asekurował tyły i Force India może sporo ugrać.

  • 428. NBlast
    • 2010-03-13 22:48:29
    • *.icpnet.pl

    Mam pytanie, co do LiveTiming. Każdy może się na oficjalnej stronce F1 zarejestrować, czy trzeba jakiś abonament płacić?

  • 429. doogee
    • 2010-03-13 22:52:40
    • *.chello.pl

    403. @starh

    Jak Kubica ma problem z przytartą oponą to niech po pierwszym kółku zjedzie na pitlane ją wymienić.

  • 430. MQual
    • 2010-03-13 22:57:37
    • *.133.205.158

    Vijay Mallya przechytrzy cala stawke ,stawiem ze Sutil bedzie na podium a to przez ta taktyke, szkoda ze reno nie wybralo twardszych opon na Q3

  • 431. doogee
    • 2010-03-13 23:02:59
    • *.chello.pl

    430. Niekoniecznie. Nie wiadomo jak długo będzie w stanie utrzymywać dobre tempo i czy jadący na miękkich nie odjadą mu po 10 okrążeniach na tyle, że po pitstopach dalej będzie najwyżej 10.

  • 432. Piotr_the
    • 2010-03-13 23:03:52
    • *.limes.com.pl

    Może się każdy zarejestrować i oglądać czasy trzeba zaistalować wtyczkę jawy i Opera mi błąd wywalała musiałem z Explorera odpalić!

  • 433. thechosenone
    • 2010-03-13 23:25:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeżeli chodzi o mnie to wydaje mi się, że Kubica ma realne szanse na miejsca 4-7. Na podium raczej nie liczę, a o zwycięstwie nawet nie myślę. Dużą rolę odegra w wyścigu taktyka i szybkie reagowanie, min. na decyzje innych zespołów. Dużym minusem dla Kubicy może być z pewnością ta zniszczona opona, a zapewne z nią wystartuje, bo wątpię, żeby FIA zgodziła się na zmianę opony, gdyż regulamin jest w tym aspekcie jasno opisany. Liczę na dobry start Polaka i na to, że wyprzedzi trochę już starego Schumachera i zagubionego Buttona. Jeśli słowa Kubicy o dobrym prowadzeniu się bolidu przy dużym obciążeniu są prawdziwe, to spodziewam się wyprzedzenia 2-3 kierowców. Pozdrawiam : )

  • 434. Dr Prozac
    • 2010-03-14 00:40:21
    • *.chello.pl

    Ehh, kto mi wytłumaczy czemu typowanie na tej stronie jest zawsze blokowane tak wcześnie (o 22:00)? Chciałbym przeczytać logiczne wytłumaczenie.

  • 435. riqoor
    • 2010-03-14 00:44:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Później zespoły włamują się do garaży i przebudowują bolidy xD

    A tak na serio to nie wiem...Z resztą, co za różnica? Jest dość czasu żeby się porządnie zastanowić...

  • 436. pawelvod
    • 2010-03-14 08:44:21
    • *.chello.pl

    A tak z trochę innej beczki.. .dzisiaj na starcie będzie dużo cystern w pierwszym zakręcie więc samochód bezpieczeństwa jest całkiem prawdopodobny... Jak to jest w nowych przepisach? Skoro nie ma już sytuacji że komuś może zabraknąć paliwa i mus zjechać podczas neutralizacji to najmniej wypaczajce wynik przepisy były chyba w 2008r. czyli podczas neutralizacji zakaz zmiany opon. Nic nie słszałem jednak aby te regulacje zmieniły się w porównaniu z poprzednim sezonem czyli chyba można zjeżdzać do pit lane tylko aby nie zaszybko (określony minimalny czas)?

  • 437. darek4244
    • 2010-03-14 08:54:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ej a wiecie może co z oponą Kubicy

  • 438. Lipton
    • 2010-03-14 08:57:42
    • *.torun.mm.pl

    http:// f1. f-e-n. net/index.php/url6276 powtórka BBC z kwalifikacji ;)

  • 439. rejs
    • 2010-03-14 09:42:19
    • *.messagelabs.net

    Jednego czego mozna byc pewnym to dobry występ Ferrari, mam tu na mysli miejsca na podium u obu kierowców. Wszystko pozostałe jest wielka niewiadomą, strategia zespołów będzie zupełnie inna niz rok wcześniej, myślę że w dobrej sytuacji jest Sutil gdyż jest pierwszym z kierowców w stawce na "twarych oponach" no i ma wydaje sie całkiem niexle przygotowany bolid. O te przytarta opone u Kubicy to bym tak nie lamentował, równie dobrze mógłby przytrzec ja nie jednym z pierwszych zakrętów po rozpoczęciu wyścigu, samochód bedzie cięzki więc opnona dośc szybko ulegnie ogólnemu wytarciu.

  • 440. command_dos
    • 2010-03-14 09:48:03
    • *.51.9.49

    @Lipton - dzięki ;) jak to znalazłeś? tam jest cała biblioteczka filmów - przyda się

  • 441. dick777
    • 2010-03-14 09:57:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim skromnym zdaniem McLaren i Renault mają podobną i chyba najlepszą strategię na ten wyścig. Oba zespoły poświęciły docisk aerodynamiczny na rzecz większej prędkości, dlatego osiągały w treningach i w kwalifikacjach słabsze czasy w drugim, krętym sektorze, w którym nie da się praktycznie wyprzedzać. Wyprzedzanie jest możliwe w zasadzie tylko na końcu długich prostych, ale żeby to było możliwe, potrzeba dużej prędkości, większej od rywala. I właśnie McLaren i Renault miały największe prędkości na prostych. Stąd wniosek, że zmniejszając docisk aerodynamiczny potrzebny w długim drugim sektorze McLaren i Renault poświęciły kwalifikacje na rzecz wyścigu, w którym wyższa prędkość na prostych będzie odgrywała większą rolę. Czy ta strategia okaże się skuteczna, zobaczymy w wyścigu. Oby! Niepokoi mnie tylko ta przytarta opona Roberta, która może spowodować zbyt wczesne zjechanie na pitstop lub wolniejsze tempo.

  • 442. gringo234
    • 2010-03-14 10:01:32
    • Blokada
    • *.ptim.net.pl

    @437 FIA zgodziła się na wymianę opony.
    Wyścig zapowiada się ciekawie. Myślę że KUB ukończy na 7 pozycji, MAS i ALO zdobędą dwa pierwsze miejsca. Na trzecim miejscu typuję VET lub HAM. Podejrzewam ze zespół RBR jako pierwszy będzie zjeżdżał na zmianę opon i to ich trochę przesunie w dół. SUT jest w dobrej sytuacji ze względu na twardszą mieszankę i jego pozycję końcową szacuję na miejsca ok 5. Ale to i tak wszystko może się zmienić, wystarczy jedna poważniejsza kolicja w czołowej 10 z SC i wszystko będzie jak na loterii, oby KUB na tym skorzystał.

  • 443. piotrek74
    • 2010-03-14 10:07:13
    • *.51.59.2

    dick777 pod newsem renówki ktoś pisał że mają pozwolenie na zamianę .Mnie martwi pierwszy zakręt w wykonaniu cystern (oby nie musiała być użyta strategia Buttona )wszyscy będą cisnąć do ostatniej chwili a z hamowaniem może być różnie

  • 444. piotrek74
    • 2010-03-14 10:08:53
    • *.51.59.2

    442. gringo234 >znając szczęście RK to on najwięcej straci

  • 445. Ajek
    • 2010-03-14 10:13:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @441 dobre spostrzeżenie, opona mam nadzieję, że szybko się wyrówna. Nie przeceniałbym twardych opon Sutila, prawdopodobnie ci z miękkimi odjadą mu dość znacznie, a Sutil będzie "pociągiem Trullego" - mam nadzieję. Nie jest pewne, że pozostałe zespoły wybiorą ywardą oponę.

  • 446. pawelvod
    • 2010-03-14 10:18:11
    • *.chello.pl

    gringo234. dlaczego ten co zjeżdza 1 na pit stop ma stracić. W tamtym roku okrążenia tuż po wyjechaniu z laina były wolniejsze ze względu na dolanie paliwa i cięższy bolid. W tym będzie odwrotnie. Nowe opony to lepsze czas po wyjechaniu z pit laina więc raczej zaspanie i nie zmienienie opon przed konkurencją może powodować że 2 dodatkowe kółka na starych (wolnych) oponach może powodować spadek o kilka pozycji. Zobaczymy w wyścigu ale wydaje mi się że najlepiej po zmianie wypadnie pierwsza drużyna która tego dokona. Jedyny problem to wolne bolidy z końca stawki więc ze zmianą trzeba poczekać aż luka między starymi a nowymi zespołami wyniesie tyle by zmieścić się przed nowymi czyli koło 25 sek co przy różnicy 5s czasu to jakieś 5-6 okrążeń. Myślę że właśnie wtedy będą pierwsze zmiany opon a iednocześnie będzie to najkożystniejszy czas na ich wykomanie a czym później tym gorzej

  • 447. Suchar
    • 2010-03-14 10:52:16
    • *.gbn.pl

    419. Grapuś oj będzie się działo na tym pierwszym zakręcie :P

  • 448. arthi
    • 2010-03-14 12:31:39
    • *.piekary.net

    Opona juz dawno zostala wymienona na opone z q2.

  • 449. arthi
    • 2010-03-14 12:33:01
    • *.piekary.net

    Jednak nie zrezygnowali w tym seoznie z kocy...

  • 450. pikasiak
    • 2010-03-14 14:17:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czasami wydaje mi się, że Borowczyk ogląda inny wyścig :-(


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo