misiauek
Ostatnia aktywność
avatar
misiauek

29.05.2011 22:41

0

HAM to rzeczywiście chyba najwaleczniejszy kierowca w stawce i całe szczęscie, ze jest ktoś taki w F1 ale moim zdaniem zarówno przy MAS jak i przy Maldonado zachował się jakby to była gra komputerowa....Ja wiem, że w Monaco prawie nie ma gdzie wyprzedzać, ale to nie znaczy, że trzeba wszystkich wyrzucać z toru będąc co najmniej pół bolidu w tyle.....a co do jego wypowiedzi to one mówią same za siebie....To tak jak z rozwydrzonym dzieckiem, którego rodzice zorientowali się zbyt późno, że byli zdecydowanie zbyt pobłażliwi....jedno jest pewne: nie ma już zjawiska FIAmiltona i Lewis będzie musiał do tego przywyknąć...

avatar
misiauek

28.05.2011 18:40

0

wprawdzie nie da się tak "łopatologicznie porównac czasów z zeszłorocznego Q2 i z tego roku ale wychodzi na to, że Renault jest na tym torze w tym roku nieco wolniejszy (albo różnica miedzy nimi a RBR jest większa) natomiast z luźnej analizy czsow wynika, że robert miałby szansę na drugą linię. Tyle w temacie kierowców LRGP

avatar
misiauek

07.02.2011 20:51

0

Panie Robercie zdrowiej Pan szybciutko i najlepiej wracaj za wyścigowe a w przyszłości rajdowe kółko!

avatar
misiauek

06.02.2011 23:11

0

jesli chodzi o ten rok rehabilitacji to z tego co wiem ten lekarz powiedział, że to MOŻE być NAWET rok - wiecie niestety medycyna to nie nauka ściasła sensu stricto to raczej rodzaj sztuki - może być tak, ze w cudowny sposób Robert za dwa miesiące wróci do ścigania w F1 a może byc tak, że nawet sezon nie wystarczy, a kariera KUB w F1 może być zagrozona..niestety musimy uzbroic się w cierpliwość...

avatar
misiauek

02.02.2011 23:38

0

To bardzo dobrze, że KERS i tylne skrzydło od razu dobrze pracują - to może okazać się bardzo ważne - ciekawe tylko, że co wywiad to jakby nieco inne zdanie KUB R31....acha pamiętajmy, że podobno Lotus Renia się trochę czai ze swoimi rozwiązaniami, choc nie wiadomo jak u innych czyli jak zwykle będziemy coś wiedzieli na pewno po pierwszym Q3

avatar
misiauek

09.12.2010 20:33

0

PET nie jest wcale taki zły - moim zdaniem mial kilka przebłyskow - niestety mam wrażenie, że ma gorącą głowę i troche przecenia swoje możliwości...mysle, że jeśli zejdzie trochę na ziemie to nie bedzie gorszy niż SUT, BUE, KOV. Tak przy okazji tak tesknicie za Heikim a już nie pamiętacie jak HAM go straszliwie objeżdżal - a sytuacja jesli chodzi o numer 1 i 2 w teamie była b. podobna jak teraz w Reni. Oczywiście wolałbym GLO, TRU, albo HEI ale tutaj pada pytanie o biznes i to w którym przypadku bolid będzie lepszy, a powiedzmy sobie szczerze najbardziej medialne jest mistrzostwo świata kierowców i pojedyncze zwycięstwa kierowcy w wyścigu a nie jedno oczko lepiej czy gorzej wśród konstruktorów

Przejdź do wpisu Lotus preferuje Pietrowa

avatar
misiauek

12.11.2010 23:21

0

@9. Bardzo ciekawe - zastanawia mnie tylko ta kwestia związana z rajdami - nawet jeśli jedziesz w rajdzie przednionapędówką to zawsze masz do czynienia z dużą nadsterownością (choćby dzięki "ręcznym pomóż") - taka specyfika "rajdowania" - jak wszyscy wiemy KUB ma do tego spory talent więc to jeden jedyny drobyn znak zapytania a propos Twojego b. ciekawego wywodu

avatar
misiauek

14.09.2010 12:28

0

odnośnie ewentualnego statusu kierowców to myślę, że będzie tak jak w ferrari za czasów RAI i MAS, że będą wspierani na równi obaj do czasu aż któryś nie odskoczy na sporo punktów. Przypomniało mi się jak ktoś kiedyś napisał, że to byłaby najbardziej medialna i rozgadana para kierowców F1 wszech czasów :-)

avatar
misiauek

29.08.2010 21:55

0

Super że KUB na pudle ale obiektywnie rzecz biorąc nie był to najlepszy wyścig Roberta w tym sezonie, ba jeden z gorszych...ale szacunek za to, ze nawet przy kilku błędach zdołał być trzeci a patrząc na ten sezon to wyglada mi na to, że najlepsi na torze są 1. Ham (szybki był zawsze ale teraz chyba zaczyna powoli włączać myślenie) 2. ex equo KUB i BUT 3.WEB 4.ALO i VET, 6.ROS

avatar
misiauek

27.06.2010 16:07

0

@50. Chłopie czy nie widziałes jak Baricz odchodził na dłuższych prostych po prostu miał dużą przewagę szybkości maxymalnej a tu są tak wąskie zakręty że na żadnym łuku też się nie da wyprzedzić - wiec co miał zrobić wyskoczyc na prostej z bolidu i go troche popchac żeby szybciej jechać.....

Przejdź do wpisu Vettel zdobywa GP Europy

avatar
misiauek

27.06.2010 16:02

0

To co robią sędziowie to jest jakas kpinia!!!! Przeciez nie trudno było zgadnąć, że na drive trough HAM nic nie straci a [powinien stracić tyle żeby wyjechac tuz przed Ferrari czyli powinna być kara stop and go.....Myślicie, że może być tak, że go cofną np o 10 pozycji na starcie na Silverstone?

Przejdź do wpisu Vettel zdobywa GP Europy

avatar
misiauek

13.06.2010 10:00

0

ci co narzekaja na strategów Reni - z tego co zrozumiałem z wypowiedzi KUB to w zasadzie jego decyzja była o tych twardych gumach, a do tej pory Renia i KUB mieli dobrego nosa do strategi - no i podoba mi się to, że nie boja się podjąć ryzyka i walczą o to co sie - gdyby założyli miękki kapcie to bez jakiś nietypowych wydarzeń realnie nmieli by szanse najwyżej na 4 miejsce (za RBR i HAMem) a tak jest szansa być przed wszystkimi q3 którzy ruszą na miekkiej mieszance

avatar
misiauek

17.05.2010 16:04

0

bo tam prędkości maksymalne bardzo się liczą i wszyscy jeżdżą raczej na małym docisku

avatar
misiauek

17.05.2010 16:03

0

@46 - prędkość mają lux - prawie jak Maki natomiast mają problemy z aero (za mały docisk aero) co najbardziej daje w kość na szybkich zakrętach - moim zdaniem będą mocni nie tylko w Walencji, na Węgrzech i w Kanadzie ale na Monzy i W Spa również (zwłaszcza jeśli będa mieli działający F-duct)

avatar
misiauek

18.04.2010 14:13

0

87@ HAM powinien dostać karę za kretyński wjazd do pitlane i nie odpuszczenie VET mimo że wyjechał za nim od mechanikow a VET za niebezpieczne spychanie HAMa w garaże - koniec kropka

avatar
misiauek

18.04.2010 14:11

0

@6 wjabs - a zapomniałś że po restarcie PET był zaraz za KUB - potem dał ciała i musial nadrabiac to co nabroił - choć rzeczywiscie robił to w świetnym stylu

Przejdź do wpisu Renault mogło być na podium

avatar
misiauek

18.04.2010 14:07

0

sory chodziło o @75

avatar
misiauek

18.04.2010 14:07

0

@76 -są dwie kwestie z powodu których moim zdaniem jest się o co wkurzać - owszem w latach 90tych bywała niezła "jatka" ale teraz przepisy nie bardzo na to pozwalają a teraz powody: 1. Każdy inny kierowca tak się zachowując dostałby karę (no może Alo w ferrari by nie dostał) 2. Ostatnio HAM już dostal ostrzeżenie więc logiczne, że teraz powinie dostać jakąs wymierną karę - przecież to recydywa

avatar
misiauek

18.04.2010 12:00

0

218. juz qrwa z wami nie moge to jest pietrow! petrov to beznadziejna angielsojezyczna translacja

avatar
misiauek

18.04.2010 11:39

0

@173 a bachrajn? Z końca stawki awansował na 11miejsce...dajze spokój chłopie

avatar
misiauek

18.04.2010 11:37

0

@148 no własnie mnie się wydaje że nie przejechał przez pitlane - a ham powinien dostać co najmniej 25sek - podobnie zresztą vet

avatar
misiauek

05.04.2010 13:38

0

@301, jeżeli dobrze pamiętam to zmienili zdanie odnośnie tej wersji B natomiast zapowiedzieli b.duże zmiany na pierwsze europejskie GP - wydaje mi się jednak, że widząc że bolid jest całkiem niezły a poprawki na kazde GP rzeczywiście sa poprawkami to może nieco zmodyfikowali program rozwojowy. Odnośnie pyskówki wywołanej prze Nadię. Musimy wszyscy trochę ochłonąć i zacząc pisać o meritum sprawy. Za to uwierzcie mi, że nawet jakbym nie był Polakiem to uważalbym, ze obecnie najlepszymi kierowcami są ALO i KUB niezaleznie co sądzę o humorach Alonso ale np MSC nie był lepszy w czasach świetności - dopiero teraz taki jakis milutki się zrobił. Być może HAM i VET są nawet obiektywnie szybsi, ale bycie wielkim kierowcą F1 to nie tylko szybkie 5 czy 6 kółek w dobrym bolidzie - to m.in. praca z inzynierem wyścigowym, zimna krew (ty akurat ALO czasem pęka), umiejętność przewidywania sytuacji na torze, taktyka jazdy, znajomość limitów swoich i bolidu, regularność, umięjętność dobierania odpowiedniego tempa w odpowiedniej sytuacjii wiele innych. Jezeli pytacie kto jest sukcesorem Senny i Szumiego to powiem wam że to Alonso i Kubica a ich pojedynki w Ferrari to byłoby cos co najmniej tak ekscytującego jak pojedynki senny i Prosta (ledwo umiałem powiedzieć kierownica a patrzyłem na to z zapartym tchem)

avatar
misiauek

04.04.2010 15:49

0

a mogłes jeździć Timo dla Reni zamiast dla wyścigowej dziewicy.....dałes ciała, co?

avatar
misiauek

04.04.2010 15:15

0

Jeżeli bolid będzie niezawodny i kierowcy nie będą robić głupich błędów to długo nikt ich nie dogoni w tym sezonie - nawet więcej - myślę, że utrzymają tempo rozwoju do końca sezonu nie tak jak Brawn rok temu. Sumując jeśli Vettel nie będzie miał mistrza to pewnie na własne życzenie

avatar
misiauek

04.04.2010 15:05

0

Pozdrowienia dla wszystkich tych którzy się tak napinali podczas testów na tym forum i wylewali łzy a czasem i pomyje sugerując, że wybór Renia zamiast Saubera przez Kubicę to byl strzał w kolano.....no i pozdro dla Timo Glocka oraz Heidfelda...a mogliście śmigać w Reni i mieć szansę na Q3 co tydzień....

avatar
misiauek

04.04.2010 15:00

0

@201 Wcale nie komentujmy tego co piszą to się może wykruszą i wrócą skąd przyszli, bądź skupią się na meritum czyli na F1. Np. co się dzieję z MSC dlaczego po starcie trzymał się zewnętrznej? Wszyscy inni doświadczenie kierowcy odbijali do wewnętrznej żeby lepiej wpasować się w pierwsze dwa zakręty a on jak debiutant trochę....bardzo dziwne....a propos startu jeszcze to chyba rzeczywiście Renia ma sporo mniej paliwa na starcie bo odchodzą do przodu aż milo - podobnie jest ze startami Vettela

avatar
misiauek

04.04.2010 14:45

0

co prawda, PET nie ukończył dwóch wyścigów nie ze swojej winy ale wydaje się, że pomimo tego, że potrafi być szybki to sporo przed nim nauki jak jeździć skutecznie w F1

avatar
misiauek

04.04.2010 14:43

0

Mam wrażenie, że przy braku tankowania w tym roku, zestawienie najszybszych kółek w wyścigu mówi dużo mniej niz w poprzednim sezonie o formie bolidów - jest za dużo czynników nakładających się na czasy pojedynczych kółek....

avatar
misiauek

04.04.2010 14:38

0

Patrząc na ich rozwój w ciągu 3 lat trzeba napisać - WIELKI SZACUNEK

Przejdź do wpisu Sutil w końcu zdobywa punkty

avatar
misiauek

04.04.2010 14:37

0

@193 - te ignorant, nie bądź taki mądry bo to PIETROW jest - Petrov to zidiociała angielska transkrypcja. Petrovem to by był jaby był z Bułgarii - zanim sie zaczniesz mądrzyć sprawdx dokładnie czy wiesz o czym piszesz....

avatar
misiauek

04.04.2010 14:31

0

Nie bylo już tak bardzo ciekawie jak ostatnio. Intersujące, że RBR wcale jakoś strasznie nie odjechał, a przeciez to wyścig z torem o idealnej dla nich konfiguracji (tak przynajmniej twierdzą tzw. fachowcy) no chyba, że zdając sobie sprawę z potencjału b. oszczedzali silniki i kontrolowali sytuację. Wygląda równiez na to, że Maclaren goni RBR i już jest chyba na poziomie Ferrari, zwłaszcza, że z tymi silnikami jest jakiś problem. Wygląda też że Renia jest już w zasadzie na poziomie Merca - co cieszy. Na koniec szczypta zlosliwości: Gdzie sa Ci którzy po testach twierdzili, że KUB powinien zostac w Sauberze..??!!

avatar
misiauek

03.04.2010 13:30

0

@27 po opadach to nie jest już tak istotne (solidny deszcz zmywa i brud i nieco gumę z toru więc będzie wszędzie równie ślisko - ja wolałbym start za SC że by nic głupiego się nie stało na starcie...a na dystansie KUB sobie poradzi z HUL, i ROS, SUT może być wysoko bo pamiętam że świetnie jechał w deszczowym Monaco kiedy jeszcze FI wlekła się w ogonie stawki

Przejdź do wpisu Renault ponownie w Q3

avatar
misiauek

28.03.2010 10:32

0

213. byc może da to 2 miejsce da im "kopa" do działania, ale myślę, że w kilku następnych gp będzie trudno o taki dobry wynik bez jakiś nadzwyczajnych wydarzeń

avatar
misiauek

28.03.2010 10:28

0

Odnośnie komentarza tylko jedno napiszę: SOKÓŁ WRÓĆ!

avatar
misiauek

28.03.2010 10:26

0

187. Massa miał rewelacyjmny start ale potem już nie jechał moim zdaniem nic szczególnie dobrego - dla mnie szacunek dla ALO i KUB oraz dla BUT za perfekcyjnie spokojną jazdę po świetnej decyzji zespołu o zmianie opon

avatar
misiauek

28.03.2010 10:21

0

169, no to teraz już dałeś czadu, co chcesz od krakusów, sam nim jestem i wiem, ze mamy sporo przywar ale mówimy przecież o kierowcach wyścigowych a nie o socjologii....i bóg wie czym jeszcze

avatar
misiauek

28.03.2010 10:16

0

147. No widać w wielu wypowiedziach jaki z Ciebie "znafca" F1.....Można nie lubić KUB ale być do niego uprzedzonym tylko dlatego, że to Polak to średnio mądre...

avatar
misiauek

28.03.2010 10:08

0

142. Co do klasy kierowców to własnie w takich trudnych zmiennych warunkach widac, że najlepsi w stawce są KUB i ALO, HAM jest strasznie szybki ale ciągle taktyka u niego leży

avatar
misiauek

28.03.2010 10:06

0

128. i 137. Bardzo się cieszymy wszyscy ale to prawda, że ciągle 3 lub 4 ekipy są szybsze i w Q i najczęsciej na pojedynczym stincie

avatar
misiauek

28.03.2010 10:01

0

Jeśli chodzi o stronę sportową a nie marketingową to Merc na 100% już bardzo żałuje że wybrał MSC a nie KUB

avatar
misiauek

28.03.2010 09:52

0

Doskonały wyścig! W zasadzie bezbłędnie tylko KUB i BUT. RBR jak zwykle ma problemy z niezawodnością. To zaś co wyprawiał WEB to przechodzi ludzkie pojęcie gorzej niż MAS w najgorszych czasach. Niestety przy suchym wyścigu Renia raczej jest za RBR, Ferrari Makiem i Mercem, ale za to sporo przed Force India i Willimasem. MSC chyba jednak jest już za stary a PET rzeczywiście świetnie startuje, choć starty dziś MAS i KUB to była jakaś inna planeta, ok REnia ma może trochę mniej paliwa ale Massa....? Czy nie było falstartu?

avatar
misiauek

27.03.2010 09:50

0

hm, z jednej strony KUB mówi, że jak jest chlodno to słabo bolid się prezentuje, a z drugiej strony ma nadzieję na dobry wyścig i dobre punkty, dziwne.....

avatar
misiauek

27.03.2010 08:56

0

No i układ sił podobny jak był tylko Renia więcej dostaje w d od RBR i Fer. Słabo bardzo Massa ale on zwykle jest słabszy na krętych i wąskich torach. Ciekawe też co się stało Hamiltonowi, no i dlaczego Renia tak słabo - tacy zadowoleni przecież byli....

avatar
misiauek

26.03.2010 12:59

0

no to jak w końcu z tym systemem kolanowym, trzeba przejść testy homologacyjne ponownie czy nie? Czytałem gdzieś, że ponoć Sauber też już to ma a nie słyszalem, zeby robili nową homologacje dla monocoq'a....? Drugie pytanie to czy rzeczywiście to działa....

avatar
misiauek

15.03.2010 10:51

0

Zasadnicze problemy są dwa - zły układ torów (za mało miejsc do wyprzedzania) oraz tak rozwinięte aero w bolidach, że trudno wyprzedzić poprzedzającego nawet sporo wolniejszego (vide: ROS vs. VET - choc akurat ROS to dla mnie CIP a nie kierowca wyścigowy) - myślę, że więcej do gadania powinni dac kierowcom bo KUB już przed startem mówił, że będą nudy....Zgadzam się jednak, że jesli więcej pokazywaliby KUB i jego bodajże 7 czy 8 manewrów wyprzedzana to wydawałoby się że wyścig jest ok - choć jeśli nikt z silnych nie wyląduje na początku każdego wyścigu na końcu stawki to z emocji nici...Podsumowując obawiam sie, że w tym sezonie będzie tak jak jest i poza kilkoma ciekawymi torami będzie wiało nudą i partią szachów. Może jednak przed następnym sezonem władze FIA i FOTA pukna się w czoło dadza dojść do głosu kierowcom z ich pomysłami na uatrakcyjnienie walki

avatar
misiauek

14.03.2010 23:23

0

juz po zakontraktowaniu obu kierowców pisałem, ze ta para to nie jest to co powiniem miec merc w składzie - przynajmniej jesli brac pod uwagę aspekt czysto sportowy a nie marketingowy. Bardzo się zdziwię jeśli na koniec sezonu będa choćby 3 siłą w F1 a któryś z kierowcow na pudle (jesli juz ktoś to jednak MSC)

avatar
misiauek

14.03.2010 22:11

0

poza wieloma problemami o których wspominano to trzeba powiedzieć że Pan Tilke nadaje się do tworzenia torów F1 jak nasz prezydent na modela - przecież to jest bez sensu, ze na normalnym torze wybudowanym za kupę szmalu miejsc do wyprzedzania jest tyle co w GP Monaco........

avatar
misiauek

14.03.2010 18:59

0

@66 - myślę, że bali się czy tak dużo kółek wytrzymają na twardej mieszance, stąd nie wymienili opon jeszcze szybciej - kto pamieta jak było ze żuciem opon w Bahrajnie w poprzednich latach?

Przejdź do wpisu Kubica: Sutil nie odpuścił

avatar
misiauek

14.03.2010 18:49

0

myślę, że po prostu za dobrze zespoły radzą sobie z oponami, Ci co wymyślili przepis pewnie podejrzewali, że opony będą szybciej "umierać" i przez to będzie ciekawiej.....myślę, że trzeba jeszcze poczekać ze dwa-trzy GP żeby to ocenić, choć skoro KUB mówi, że będzie jeszcze nudniej to pewnie coś jest na rzeczy

Przejdź do wpisu Kubica: Sutil nie odpuścił

avatar
misiauek

14.03.2010 18:37

0

@57, ja bym im za bardzo nie wierzył - strona renault confidential podała, ze Renault w oficjalnym oświadczeniu zdementowało plotki o problemach z legalnością dyfuzora

Przejdź do wpisu Kubica: Sutil nie odpuścił

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu