DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
01.07.2013 13:05
0
Raikonen dużo stracił też przez opóźniony pierwszy pit, ściągnęli najpierw Gro co było błędem.
Przejdź do wpisu Raikkonen: takie są wyścigi
24.03.2013 11:38
0
@157. luka55 Wypowiedź WEB: "In the end we got the right strategy and after the last stop the team told me to turn the engine down. Seb made his own decisions and will have protection as usual. I turned my engine down and as we know he's a quick pedaller."
Przejdź do wpisu Red Bull w Malezji sięga po pierwszy dublet
24.03.2013 11:32
0
138. luka55 Słuchałeś pytań/odpowiedzi na podium po wyścigu (odnoszę wrażenie że nikt nie słuchał)? WEB wytłumaczył dobitnie całą sytuację.
Przejdź do wpisu Red Bull w Malezji sięga po pierwszy dublet
24.03.2013 11:16
0
Vettel to jednak rozwydrzone dziecko. I nie piszcie, że Vet był szybszy od Web bo wygrał podstępem. WEB zgodnie z zaleceniami zespołu przeszedł w tryb "oszczędnej" jazdy, to samo miał zrobić VET ale zignorował. Gdyby nie to zapewne nie zbliżyłby się do WEB.
Przejdź do wpisu Red Bull w Malezji sięga po pierwszy dublet
22.07.2012 19:03
0
Dziś Lotus pozytywnie zaskoczył mnie strategią. We wcześniejszych wyścigach często dawali się ubiec rywalom, tym razem było inaczej. Dość szybka wizyta w boksie i ponowne skorzystanie z szybszej mieszanki dało Kimiemu możliwość zyskania kilka pozycji. Może i pod koniec drugiego stintu tempo troszkę siadło, ale wypracowana została komfortowa pozycja w stawce.
Przejdź do wpisu Dobry wynik Kimiego
27.05.2012 16:21
0
Też nie rozumiem dlaczego ścięcie szykany na starcie przez Vettela uszło mu płazem. Powinni nakazać mu oddanie pozycji które zyskał.
Przejdź do wpisu Webber w Monako szóstym zwycięzcą sezonu
14.05.2012 14:48
0
@6. negocjatorek Też zachodzę w głowę gdzie byli strażacy.
Przejdź do wpisu Williams dziękuje rywalom i FIA
14.12.2011 20:09
0
@21 Ja dalej podtrzymuje swoje przypuszczenia - postanowiono nie dać możliwości bezpośredniego porównania nowo zatrudnionych kierowców do starego składu. Aby dać szanse obu, można było jednego z nich posadowić na stanowisku testera z perspektywą startów.
Przejdź do wpisu Toro Rosso zupełnie zmienia skład
14.12.2011 19:51
0
@16 Dlaczego nieprawdziwa? Jaki sens jest wpychać do zespołu dwóch debiutantów (pól sezonu Ricciardo w HRT nie wile zmienia)? Ja w kontekście czysto sportowej rywalizacji nie znajduje wytłumaczenia.
Przejdź do wpisu Toro Rosso zupełnie zmienia skład
14.12.2011 19:20
0
Odnoszę wrażenie, że zmianę tylko jedno z kierowców uznali za zbyt ryzykowny plan. W przypadku gdy nowicjusz spisywałby się dużo gorzej od któregoś z dotychczasowych kierowców, automatycznie oznaczałoby to że spisuje się dużo gorzej od kierowcy którego zastąpił. A tak mają względny spokój w tym temacie.
Przejdź do wpisu Toro Rosso zupełnie zmienia skład
29.11.2011 10:30
0
W tym świetle przekręcenie słów Kubicy w komunikacie LRGP nie wydaje się przypadkiem. Ciekawe jak zaprezentuje się Raikkonen po tych dwóch latach.
Przejdź do wpisu Renault potwierdza zatrudnienie Raikkonena
25.09.2011 16:48
0
43. mateq Button stracił na dublowaniu, a wcześniej stracił Vettel. Więc nie ma sensu tego roztrząsać.
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa, ale musi poczekać
13.06.2011 11:40
0
Brak kary dla Buttona jest kontrowersyjny. Gdyby nie zdarzenia z jego udziałem cieszyłbym się z jego zwycięstwa, a tam mam niesmak. Moim zdaniem już za sytuację z Hamiltonem chyba powinien dostać karę - piszę "chyba" bo nie mam pewności jaką miał widoczność - w każdym razie zachował się tak jakby nie zdawał sobie sprawy, że ktoś jedzie obok niego.
Przejdź do wpisu Button uniknął kary
30.05.2011 11:21
0
kempa007 - ja też nie rozumiem twojego toku myślenia. Takie tłumaczenie miałoby sens gdyby Hamilton przy składaniu się do zakrętu był obok Massy. A Hamilton był dalej niż połowa długości bolidu.
Przejdź do wpisu Hamilton dał upust emocjom po GP Monako
29.05.2011 21:01
0
A co do Hamiltona zastanawia mnie jego pierwszy pitstop - wyglądało to tak jakby mechanicy się go nie spodziewali. Gdyby nie to zamieszanie Hamilton i starta czasy chyba by zdążył wyjechać przed bolidami za którymi później utknął.
Przejdź do wpisu Hamilton dał upust emocjom po GP Monako
29.05.2011 20:58
0
Wy chyba żartujecie? Może Massa w ogóle powinien zaparkować by ułatwić manewr Hamiltonowi? W momencie pierwszego zetknięcia Hamilton był dopiero mniej więcej w połowie długości bolidu Massy - o czym my mówimy w ogóle.
Przejdź do wpisu Hamilton dał upust emocjom po GP Monako
29.05.2011 20:43
0
Kolejny raz wyszedł z Hamiltona rozpieszczony dzieciak. Sytuacja z Massą była kuriozalna - Hamilton chciał na wariata wyprzedzić rywala i liczył zapewne, że Brazylijczyk się przestraszy i jakoś się uda. A jak czytam opinie, że to niby Massa mógł się inaczej zachować to zastanawiam się, czy ich autorzy w ogóle widzieli całą sytuację.
Przejdź do wpisu Hamilton dał upust emocjom po GP Monako
17.04.2011 11:59
0
144. Jacu Nie wiem czy za przegraną Vettela można winić problem z KERSem. Webber też miał podobne problemy (w każdym razie nie widziałem by na ostatnich kółkach gdy przebijał się na 3 miejsce go używał) i mimo odległej pozycji startowej stracił do lidera kilka sekund. Miał dobrą strategię i tyle.
Przejdź do wpisu GP Chin: Hamilton przełamuje dominację Vettela
17.04.2011 11:48
0
135. eveafterdark Na stracie KERS Vettela działał ok - słaby wystartował i tyle.
Przejdź do wpisu GP Chin: Hamilton przełamuje dominację Vettela
17.04.2011 11:41
0
Pod koniec w bolidach czerwonych diabłów KERS na pewno na działał. Wskaźnik wskazywał naładowanie i czasami wydawało się że opada ale dosłownie minimalnie.
Przejdź do wpisu GP Chin: Hamilton przełamuje dominację Vettela
03.03.2011 10:52
0
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia! Wystarczy przypomnieć sobie opinie kierowców na temat różnych rodzajów opon jakie przegotowało Pirelli -> w tym świetle dla nowego dostawcy ogumienie im więcej mokrych wyścigów tym lepiej.
Przejdź do wpisu Pirelli popiera ideę sztucznego deszczu
16.02.2011 20:51
0
Nie przepadam za Heidfeldem (z partnerowania Kubicy przypiąłem mu metkę zarozumialca), ale dziwne by było gdyby zespół podjął inną decyzję. To nie czas na testowanie kierowców, tylko czas na testy bolidu (tym bardziej, że wybierać nie ma z czego).
Przejdź do wpisu Renault: Heidfeld zastąpi Kubicę
16.02.2011 19:02
0
@13. a31 A możesz podać wiarygodne źródło takiej informacji? Bo powtarzanie plotek wymyślanych przez pseudo dziennikarzy do niczego nie prowadzi! Przykładowo Autosport nie powtórzył tej ploty.
Przejdź do wpisu Renault: Heidfeld zastąpi Kubicę
15.02.2011 16:39
0
@120. Ananas Kubica PODOBNO powiedział ... Może dość na razie tych dziennikarskich plotek
Przejdź do wpisu Ostatnia operacja Kubicy w środę
12.02.2011 15:49
0
LRGP zależy na uspokojeniu sytuacji po wypadku Roberta - dobre czasy są niezbędne.
Przejdź do wpisu Startuje trzeci dzień testów w Jerez
13.07.2010 13:06
0
Horner powinien żałować, że podjął tą chorą decyzję. Rozmowa z Webberem niczego by nie zmieniła.
Przejdź do wpisu Horner: żałuję, że nie porozmawiałem z Webberem
28.06.2010 12:52
0
Nie bardzo wiem o co się czepiacie Webbera. Przecież nie sugeruje, że Heikki powinien ustąpić mu miejsca bez walki. Najwyraźniej początkowe zachowanie Fina nie sugerowało chęci podjęcia walki, więc Webber mógł odnieść takie wrażenie. A w temacie maruderów to podczas tego wyścigu kierowcy pozwalali sobie na wyjątkowo niebezpieczną jazdę podczas manewrów dublowana.
Przejdź do wpisu Webber: Ten wypadek nie powinien mieć miejsca
28.06.2010 12:00
0
@7. Ataru Dla niektórych to jedyna sposobność powalczenia o coś więcej. Od dłuższego czasu jest bajzel w przepisach i jak widać nikt nawet nie stara się temu zapobiec. @mario88_92 już wspomniał o przepisach związanych z zamknięciem alei serwisowej.
Przejdź do wpisu Zespoły nie widzą problemu "zmanipulowania" wyścigu
28.06.2010 10:00
0
Jeszcze dla przypomnienia - w 2008 roku podczas GB Singapuru Kubica dostał karę za tankowanie podczas okresu neutralizacji (przymusowy zjazd do boksów po paliwo). Później zmieniono przepisy by takie kary nie miały miejsca. Tankowanie zostało zabronione, a zmiany pozostały.
Przejdź do wpisu Ferrari zawiedzione po GP Europy
28.06.2010 09:43
0
@52. jar188 Trudno ocenić jak Massa poradziłby sobie na miękkiej mieszance. Może ryzyko było warte zachodu - nie wiem. Jak dla mnie najważniejszy wniosek to taki - że nikt nie panuje nad przepisami w F1. Wyjazd SC to normalka, więc wypadałoby dokonać analizę możliwych przypadków i ich konsekwencji - a następnie skorygować przepisy gdy potrzeba. A w F1 poprawki zwykle wprowadza się po fakcie - a później zostawia niezależnie od innych zmian wprowadzonych i znowu klops.
Przejdź do wpisu Ferrari zawiedzione po GP Europy
28.06.2010 08:53
0
@38. jar188 Odwracasz kota ogonem. Zarzucasz coś strategom Ferrari mimo, że tym razem nic nie mogli zrobić. A co do całego zamieszania to po raz kolejny dostaliśmy dowód jak marne są przepisy w F1. Wprowadzona zakaz tankowania, a przepisy zostały po staremu - między innymi przepisy wprowadzone na wypadek SC i związane z problemem kończącego się paliwa.
Przejdź do wpisu Ferrari zawiedzione po GP Europy
15.06.2010 20:09
0
19. tomiirow | Czyżby? A co gdy w tym sezonie i następnym zdobędzie mistrzostwo?
Przejdź do wpisu Buemi - Vettel w sezonie 2012?
14.06.2010 22:36
0
@6. Kojag | Petrov czasami nie miał nowych części podczas wyścigu, ponieważ wcześniej sam je zniszczył podczas treningów czy kwalifikacji.
Przejdź do wpisu Optymizm w Renault
13.06.2010 21:02
0
@ 187. skylinedrag | Mogła się sprawdzić czy nie - nie o to mi chodzi. Obranie różnej strategii od rywali przez Red Bulla to bardziej ryzyko niż szansa - na tej samej strategii mają potencjał do wygrywania.
Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena
13.06.2010 20:48
0
@156. skylinedrag | W przypadku Red Bulla zagrywka z doborem opon to było niepotrzebne ryzyko. Na tej samej strategii mają możliwość skutecznej walki z rywalami, a przy różnej jest zawsze możliwość, że strategia rywali okaże się lepsza.
Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena
13.06.2010 20:27
0
@135. kaliber45 | Pomysł niebezpieczny, ale wykonanie perfekcyjne ;-)
Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena
13.06.2010 20:24
0
Ten zjazd Roberta do pit-lane był oryginalny - szczególnie widok z kamery na bolidzie FI.
Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena
13.06.2010 20:00
0
@59. Kendziooor Nie zgodzę się. Start na miękkich to dużo wyższa pozycja w kwalifikacjach (2 rząd był w zasięgu). I nie sądzę by na miękkich musiał zjeżdżać dużo wcześniej niż reszta.
Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena
13.06.2010 19:47
0
Strategia nie wypaliła i tyle. Red Bulle też się na niej przejechały.
Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena
13.06.2010 11:06
0
@15. Skoczek130 Precedens za precedensem. A Hamilton to ma wyjątkowo szczęście - zawsze kończy się na reprymendzie lub karze finansowej. Teraz pozostaje czekać jak w następnych kwalifikacjach wszyscy kierowcy z Q10 zatrzymają się po finalnym okrążeniu.
Przejdź do wpisu McLaren broni decyzji o zatrzymaniu Hamiltona
12.06.2010 21:40
0
@165. kierowca Jadąc na jeden pit-stop lepiej zacząć na twardych, ponieważ wraz z biegiem wyścigu warunki dla miękkich się poprawiają. Jeśli mają w planie jazdę na więcej niż jeden pit-stop to decyzja użycia twardych opon przez Renault jest dyskusyjna.
Przejdź do wpisu Hamilton przerywa dobrą passę Red Bulla
12.06.2010 20:54
0
W wywiadzie dla pit stop, Robert wspomina, że miękka mieszanka jest szybsza około 0,3 na okrążeniu. Jak się spojrzy na czasu z kwalifikacji, to można się zastanawiać czy rzeczywiście warto było użyć twardej mieszanki, skoro wszyscy poza RB jechali na miękkiej.
Przejdź do wpisu Hamilton przerywa dobrą passę Red Bulla
12.06.2010 20:34
0
Tak czytam te narzekania, i się zastanawiam czy ich autorom upał nie uderzył zbytnio do głowy. Gdyby Robert jechał na miękkich byłby dużo wyżej. Wykorzystanie twardych jest pewnym ryzykiem (deszcz czy szybkie SC może zrujnować przewagę jaką dają), ale jak będzie to się jutro okaże.
Przejdź do wpisu Hamilton przerywa dobrą passę Red Bulla
31.05.2010 11:40
0
113. jfc Vettela nie da się obronić. Zrobił manewr który nie mógł się inaczej zakończyć jak jedynie kraksą (nie pierwszy raz). A Twój tekst, że Vettel obił mocno w prawo dopiero w momencie zetknięcia, świadczy albo o problemach ze wzrokiem albo próbie nakręcania kłótni. Aby nie było wątpliwości: http:// img185.imageshack.us /img185/7280/fghgf.jpg (Vettel zrobił to gwałtownie)
Przejdź do wpisu Webber jechał w trybie oszczędzania paliwa
30.05.2010 20:47
0
Podsumuje to tak: "tiki tiki polityki"
Przejdź do wpisu Webber jechał w trybie oszczędzania paliwa
29.03.2010 20:31
0
Z oceną Pietrowa trzeba poczekać. Jak na razie nie miał chłopak szczęścia. Zespół postawił przed nim trudne zadanie wypuszczając na twardszej mieszance.
Przejdź do wpisu Pietrow liczy na ukończenie wyścigu o GP Malezji
27.03.2010 13:56
0
A mnie wkurza, że ostatnio zespoły zyskują przewagę głównie poprzez obchodzenie/naginanie przepisów - i ostatecznie to FIA decyduje co może a co nie być stosowane (w dodatku niekonsekwentnie). A patrząc na czasy Q3 to widać wyraźnie - pewne zespoły tracą w stosunku do Q2, a inne są w stanie się poprawić.
Przejdź do wpisu McLaren uważa, że Red Bull steruje zawieszeniem
27.03.2010 09:21
0
Warto przeczytać artykuł na jamesallenonf1 dotyczący nowinek technicznych - szczególnie w temacie wysokości zawieszanie w zależności od ilości paliwa.
Przejdź do wpisu Red Bull wystartuje z pierwszej linii
26.03.2010 20:24
0
Niezły przykład bezpiecznej jazdy daje. Ile to razy już Hamilton przepraszał za swoje "wybryki". Szkoda tylko, że to puste słowa.
Przejdź do wpisu Hamilton palił gumę - zatrzymała go policja
22.03.2010 09:21
0
@46. Kadet Skoro stwierdzono problemy ze świecą, to zapewne on były powodem zmiany brzemienia silnika. Tyle, że Bob White stwierdził: "... nie mamy powodów, aby podejrzewać defekt samego komponentu”. A co mogło spowodować problemy z pracą świecy - mechanikiem nie jestem, ale chyba można podejrzewać zbyt ubogą mieszankę.
Przejdź do wpisu W RB6 Vettela zabrakło paliwa?