DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
07.08.2010 09:55
0
Jak bym był głównym inżynierem w ekipie F1 która nie posiada kanału chciałbym znać techniczne szczegóły jak skonstruować taki kanał. Podzielam opinie że na pewno nie jest to czas stracony (tym bardziej że za kanał Reno zabrało się trochę wcześniej a teraz dopiero dysponują rozwiązaniem). Pytanie tylko czy to się opłaca. W takich przedsięwzięciach rzadko podejmuje się decyzje na podstawie gdybania czy "bo ja tak uważam i koniec" ale w większości na podstawie analizy kosztów i ryzyka. Skoro podjęli taką decyzje mieli podstawy ku temu. Nie aplikowałem nigdy do zespołu inżynierskiego ale podejrzewam że nie jest łatwo się tam dostać, stąd wyciągam wniosek że wiedzą co robią. Co do przednich skrzydeł RBR na pewno jest to kwestia materiału (oczywiście pociąga to za sobą kształt). Ja jednak nie chciałbym zakazywania takich patentów jak kanałF czy te skrzydło RBR. F1 dla mnie staje się przez to ciekawe, bo same wyścigi kierowców to w większości nuda dla widza (takie jest moje zdanie).
Przejdź do wpisu Renault: lepiej późno niż wcale
05.08.2010 15:12
0
@ Jacu: ja to widze tak: w tej chwili w reno muszą robić tak aby w zakrętach mieć jak najlepszy docisk, a na prostych jak najmniej tracić przez opór (do tego jeszcze mają słabszy silnik). Wszystkie zespoły z kanałem F mają dużo mniejszy problem z tym. Skoro wszystkie czołowe ekipy inwestują w kanał to znaczy się że musi być warty tego. Pytanie czy nowe przednie skrzydło RBR nie jest wartościowsze.
Przejdź do wpisu Renault: lepiej późno niż wcale
05.08.2010 14:17
0
@ Jacu: domyślam się że chodzi Ci o to że pomimo zamontowania kanału F skrzydła przednie i tylne, podłoga i God knows co jeszcze jest zoptymalizowane do mniejszych prędkości. O to Ci się rozchodzi?
Przejdź do wpisu Renault: lepiej późno niż wcale
05.08.2010 08:49
0
@Jacu: "... można poustawiać bolid na większy docisk "odzyskując opór" na prostych. Tylko, że to i tak nie pozwoli na zwiększenie docisku maksymalnego tam gdzie jest to potrzebne" Nie rozumiem, możesz wytłumaczyć co miałeś na myśli (dlaczego nie zwiększy to docisku)?
Przejdź do wpisu Renault: lepiej późno niż wcale
13.03.2010 13:52
0
Haaa i co miałem racje ?
Przejdź do wpisu Vettel zdobywa pierwsze pole position w sezonie
13.03.2010 13:42
0
ja bardzo uważnie się przyjrzałem i jestem pewien jak 2 + 2 daje 4 że robert jechał w oponach.
Przejdź do wpisu Vettel zdobywa pierwsze pole position w sezonie
13.03.2010 13:30
0
jedno jest pewne na 100% jechał w oponach
Przejdź do wpisu Vettel zdobywa pierwsze pole position w sezonie
12.03.2010 13:52
0
Bobek miał co innego na myśli. Zamrażanie konstrukcji i odrzucanie innowacyjnych pomysłów ( jeżeli jakąś tam klapę sterującą przepływem powietrza można nazwać innowacją) miało zapewnić bardziej wyrównane warunki dla świeżych zespołów. Przecież te nie dysponują takimi środkami finansowymi i zapleczem technicznym coby nadgonić za dziwnymi patentami.
Przejdź do wpisu Renault: FIA rozpętała kolejny wyścig zbrojeń
12.03.2010 09:09
0
co prawda tża odświeżać co chwile ale zawsze : http://www.igool.tv/mecze.php
Przejdź do wpisu Rusza sezon 2010, F1 obchodzi 60 urodziny
10.05.2009 19:50
0
Ja tam jakoś nie wierze w przypadki. Nick 2 razy jakoś punkty zdobywał a biedny Robert ma pecha. Coś mi się wydaje że to z Robertem są problemy.
Przejdź do wpisu BMW wywozi dwa punkty z Hiszpanii