DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
17.11.2013 21:46
0
Kolejny "pasjonujący" wyścig. Na emocje trzeba poczekać do następnego sezonu.
Przejdź do wpisu Vettel sięga po ósmą z rzędu wygraną w sezonie
31.08.2012 15:55
0
Haha, Pic :D i będzie miała Marussia gdzieś tam w statystykach wygraną sesję treningową :D
Przejdź do wpisu #2 trening jeszcze bardziej deszczowy
24.06.2012 16:28
0
Genialny wyścig. Mnóstwo dramatycznych zwrotów akcji. Cieszę się bardzo, że wygrał Alonso ale szkoda mi Grosjeana. Była szansa na ósmego zwycięzcę w tym sezonie. Warto dodać, że całkiem niezły wyścig pojechali kierowcy Caterhama. Mogło być jeszcze lepiej gdyby nie kolizje z Toro Rosso.
Przejdź do wpisu Alonso zwycięża przed własną publicznością!
25.03.2012 13:06
0
Taką F1 kocham! Niesamowity wyścig. Pogoda zrobiła swoje i pokrzyżowała plany McLarena. Alonso pokazał, że jest kierowcą wielkim. W mokrych warunkach liczy się kierowca i troche szczęscia, dziś Ferrari to miało. Prócz Massy oczywiscie, bo on pojechał tragicznie. Zauważyłem jednak, że na suchym torze Perez doganiał spokojnie Alonso, więc F2012 słabo się spisuje w "normalnych warunkach". Perez genialnie. Szkoda, że nie wygrał - miał do tego szansę. Ale i tak świetnie się zaprezentował. Hamilton bez fajerwerków, pech Buttona. Mercedes - szybki bolid a po 2 wyscigach na koncie...1 pkt. To mówi samo za siebie. Dziś Rosberga objeżdzali, jak panienkę jakąś... Schumi mial pecha, bo on w deszczu mógłby namieszać. Doskonale Kimi. Czuję, że ma szansę wygrać jakiś wyścig. Bardzo dobrze pojechał Senna. Duże brawa dla niego za 6. miejsce. Maldonado pechowo... Szopki Red Bulla mnie do łez rozbawiły. I tylko się zastanawiałem, co czuł wtedy Vettel ;P
Przejdź do wpisu Alonso wykorzystał zmienną pogodę w Malezji
24.03.2012 13:12
0
Na razie nie ma rewelacji, ale myślę, że w miarę rozkręcania się sezonu FI będzie parło do przodu i jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczy.
Przejdź do wpisu Hulkenberg: dla mnie sezon dopiero startuje
17.03.2012 16:21
0
Kapitalnie McLaren. Zaskoczenie ogromne dla mnie to 3 miejsce Grosjeana. Widać, że jest potencjał w bolidzie, Kimi jeździć potrafi, jutro może być dbry wynik. RBR na razie przeciętnie, ale nadal trzeba na nich uważać. Ale mi tam jakos nie jest przykro, że Vettel dopiero 6 :) Fatalnie Ferrari. Dziś była po prostu katastrofa. Alonso miał pecha, Massa pojechał słabo. Źle się ten sezon dla nich zaczyna. Jutro trzymam kciuki za Buttona i Schumiego. Niech zawojują coś dobrego. :D
Przejdź do wpisu Hamilton zdobywa pierwsze pole position w sezonie
14.03.2012 22:48
0
Ahh już nie mogę się doczekać pierwszego weekendu wyscigowego. Już są zdjęcia z przygotowań w Melbeurne, te rozbudziły we mnie żądzę oglądania F1 :D niech zacznie się show!
Przejdź do wpisu FIA potwierdza dwie strefy DRS w Melbourne
13.11.2011 23:38
0
Wyscig nudny, nawet opony Pirelli nie uratowaly widowiska. Szkoda Vettela. Zapewne wygralby ze spora przewaga. Swietny Mcl. Hamilton pojechal doskonale. Brawa dla Alonso. Dobry wyscig FI, calkiem niezle Williams, Lotus Renault slabiutko, punktuje Sauber, FI, a ci nadal nic nie przywoza.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa trzeci wyścig w sezonie
10.07.2011 17:32
0
Dobry wyscig, ktory pokazal kilka waznych faktów. Vettel przegral dosc pechowo bo pit-stop byl klopotliwy ale potem juz nie mial szans z Alonso. To jest warte zaznaczenia. Odwazna i dobra jazda Hamiltona. Widac, ze chcial sie tu pokazac i ikonczenie wyscigu na 4 miejscu jet sukcesem. Myslę, ze gdyby nie problemy pod koniec podium mogloby byc. Pechowy Jenson. Szkoda. Oczywiscie fenomenalnie Ferrari. Cieszę się ogromnie z triumfu Alonso. Massa takze mial dobry wyscig. Powalczyl na ostatnich zakretach z Lewisem, szczescie, ze nie skonczylo sie to katastrofą. Widac jak bardzo "rozpuszczony" jest Vettel. Przez kazdy wyscig on tylko ucieka przed rywalami. Jedzie prawie zawsze pierwszy. A tu musial walczyc z Hamiltonem i Alonso. Widac, ze dawno nie wyprzedzal w walce o czolowe lokaty. Mnie szczerze zdziwilo, ze mistrz swiata nie mogl sobie poradzic z Hamiltonem. Powinien go spokojnie wyprzedzic gdy do niego dojechal. A Lewis czy MSC udowodnili, ze mozna tu wyprzedzac nie tylko przez DRS. Webber przespal start i to go zgubilo, choc potrafil potem utrzymywac tempo Sebastiana (nie mowie tu o pierwszych okr). Ladnie probowal walczyc w koncowce ale oczywscie swiety Sebastian jest nie do ruszenia. Inna sprawa ze nie mogl go Mark wyprzedzic ale ten komunikat dla Webbera byl troche zalosny. Schumacher mimo bardzo dotkliwej kary (zbyt ostrej wg mnie) potrafil dojechac na pkt pozycji. Brawa należą sie Perezowi (probowal walczyc nawet z Rosbergiem) i Algersuariemu za kolejne punkty (w tym przypadku 1). To juz 3 wyscig z rzędu, w ktorym Hiszpan puntkuje. Oby tak dalej. Renault slabo. Heidfeld jakos te punkty zdobyl ale nie zrobil tego Petrov. Nadal uwazam ze 4 pkt to zdecydowanie za malo jak na ten zespol.
Przejdź do wpisu Alonso zwycięża na Silverstone
09.07.2011 17:10
0
Kwalifikacje w mojej opinii: Mc Laren slabo. Ale ich nie skreslam. Mysle, ze przy dobrej strategii i dyspozyji kierowców mogą namieszac. BUT i HAM nie będą chcieli zawiesc publicznosci. Renault slabo. Bardzo slabo RBR nadal w czołowce ale nie mają juz tak duzej przewagi. Mysle, ze jutro mogą polec. Przy slabo startującym Webberze moze byc ciekawie na starcie. Brawo Kovalainen. Troche fartem wszedl do Q2 ale tam tez pojechal calkiem przyzwoicie. Williams dobrze. Ale tez szczescie mial Maldonado ze tak wysoko jest, zresztą Di Resta tez. Ogólnie szykuje sie jutro ciekawy wyscig. Przydalby sie deszcz (moze nie taki jak w Kanadzie). Emocje i tak będą. Jesli RBR znow wygra to sie nie zalame ale licze, ze latwo im to zwyciestwo nie przyjdzie.
Przejdź do wpisu Pogoda rekompensuje Red Bullowi decyzje FIA
08.07.2011 16:35
0
Treningi toczone pod dyktando deszczu. I dlatego dosc ciekawe zaskakujące wyniki. Jak dla mnie moze padac i jutro i w niedziele, wieksza szansa, ze ktos pokona Red Bulla. Mc Laren na razie spokojnie, niezle Ferrari, Red Bull bez fajerwerkow ale oni tak zwykle jezdzą w piątki, slabiutko Renault. Jesli jutro będzie sucho to PP raczej dla Vettela, moze Webbera. Ale jesli będzie mokra sesja to kto wie...
Przejdź do wpisu Massa najszybszy w zmieniających się warunkach
26.06.2011 18:36
0
Wyscig nudny. Nic wiecej raczej nie odda tego co sie dzis dzialo. Poza w miare ciekawym startem i walka Alonso z Webberem nic wielkiego nie bylo. Vettel ma mistrza w kieszeni. Dobry z niego kierowca ale z takim bolidem jaki on ma to ciezko przegrywac. Webber to ten drugi, który ma odciągac rywali od Vettela. Taki juz jego los. Alonso zrobil dzis co mógl. 2 miejsce jest swietne ale pewnie Fernando liczyl na zwyciestwo. Nieźle tez Massa. Ogólnie udany weekend dla Ferrari. McLaren za to slabo. Hamilton nie jechal wg mnie tak jak potrafi. Oszczednie bardziej. Button tez bez fajerwerkow. Slabizna w LGRP. To tyle. Czekam na Silverstone
Przejdź do wpisu Vettel triumfuje w Walencji
13.06.2011 16:00
0
Znakomity wyscig. Najlepszy w sezonie, zresztą lepszy takze od wielu z zeszlego sezonu. Brawa dla organizatorów, którzy poczynili wszelkie mozliwe starania by wyscig wznowic. Mozna bylo go skonczyc po 25 kółkach ale oni poczekali, wszyscy poczekali i po wznowieniu mielismy znakomity wyscig. Mi najbardziej podobal sie Schumacher. Walczyl fanstastycznie, ogromna szkoda, ze zabraklo go na podium. Manewrami takimi jak ten, gdy wyprzedzil KOB i MAS przypomnial, ze scigac sie potrafi nadal. Przyznam szczerze, ze po karze jaką dostal Button (przejazd przez pit lane) nie spodziewalem sie byt odegral on jakąś wazną role w tym wyscigu. A tu proszę- wygrana. Wspaniala wygrana. Walkę o zwyciestwo chcialoby sie oglądac do ostatnich chwil i tu tak bylo. Vettel popelnil bląd. Mysle, ze nie swiadczy to o tym, ze potrafi jechac swietnie tylko wtedy gdy nie ma nikogo za sobą. Po prostu nerwy jakie byly w tym wyscigu go przeciążyły i stalo sie. Przegral z Buttonem. Szkoda Ferrari. Nie radzili sobie jakos rewelacyjnie. Strategia co do Alonso chyba nie wypaliła. Jeszcze o Hamiltonie. Lewis ostatnio szaleje. Pragnę przypomniec, ze w zeszlym sezonie byly momenty, ze tak szalal i przez to przestal sie liczyc w walce o mistrzostwo. Teraz tez przesadza i musi sie opamietac. Choc w tych jego wczorajszych starciach wina nie byla tylko po jego stronie.
Przejdź do wpisu Button wydarł zwycięstwo Vettelowi w Kanadzie
12.06.2011 18:37
0
tor mokry i to nieźle :D
Przejdź do wpisu Vettel nie dał się pokonać w kwalifikacjach
12.06.2011 17:06
0
Patrząc na trzy najslabsze teamy to: Lotus uczynil zdecydowanie najwiekszy postęp i juz powoli puka do Q2. HRT tez nalezy pochwalic. Zwlaszcza w Kanadzie radzą sobie nieźle. Są przed Virginem prawie. A Virgin? Sypie sie w oczach ten team. Mają duze klopoty- nie są w stanie przebic reguly 107% lub mają z tym problemy. Mam nadzieję, ze cos ruszy do przodu z tym teamem
Przejdź do wpisu HRT walczy z Virgin Racing
11.06.2011 20:38
0
Gratulacje przede wszystkim dla Ferrari. Uczynili duze postępy. Myślę, ze jesli dobrze rozegrają start, to mogą wyprzedzic Vettela. Walka będzie ciekawa bez względu na to, czy będzie padac czy nie. Duzo moze sie pozmieniac w stosunku do pozycji startowych.
Przejdź do wpisu Vettel nie dał się pokonać w kwalifikacjach
11.06.2011 17:36
0
Swietne Ferrari, niezły Mercedes, nieco przeciętny McLaren i niesamowity Vettel. Tak wygląda czołówka. Jesli nie spadnie deszcz w kwalach to szykuje sie ciekawa walka o PP, choc Vettel to zdecydowany faworyt. Liczę mimo to, ze Alonso lub ktos z McL go pokona. Rosberga tez nie nalezy skreslac. Zobaczymy co z Webberem. Strasznie pechowy weekend w Sauberze mają.
Przejdź do wpisu Vettel najszybszy przed czasówką
10.06.2011 18:03
0
Nieźle Mercedes i Ferrari ale to tylko treningi. Red Bull uspił nieco wszystkich bo daleko Webber i Vettel z robitym bolidem ale nie zdziwie sie, jak drugi trening zakonczą w top3 obaj (oczywscie jesli Vettel pojedzie w ogóle)
Przejdź do wpisu Rosberg najszybszy, Vettel dołączył do mistrzów
03.06.2011 17:49
0
Fajnie, ze jest Bahrajn, ale zakonczenie sezonu w grudniu to nie jest najlepszy pomysl. Za późno wg mnie. Choc to tylko moje zdanie.
Przejdź do wpisu Bahrajn dostał zielone światło
03.06.2011 17:47
0
21 wyscigów? Oj będzie sie dzialo
Przejdź do wpisu FIA potwierdza kalendarz na sezon 2012
26.05.2011 17:12
0
Ferrari jakby nieco przyspieszylo, choc to tylko treningi. RB cos testuje chyba bo wątpie by byli tak wolni jak teraz. W kazdym razie jesli RB nie będzie dominowal to plakal nie będę a wręcz przeciwnie. LRGP raczej bez szans na powtórzenie sukcesu z przed roku. Przynajmniej jesli patrzy sie na wyniki, bo wyscigi bywają nieprzewidywalne...
Przejdź do wpisu #2 trening: Alonso przed Hamiltonem
22.05.2011 17:31
0
Dobry wyscig. Widac jednak, ze DRS nie do konca daje rade na torze o takiej konfiguracji. Duza predkosc na wyjezdzie na prostą startową daje zybt duze roznice miedzy kierowcami. To dzis zalatwilo Hamiltona. Lewis byl bardzo blisko zwyciestwa jednak znow troche zabraklo. Dobry wyscig Buttona, choc początke nadzwyczaj kiepski. Dobra strategia pomogla w zdobyciu podium. Red Bull nie zdeklasowal rywali, wrecz mozna go pokonac co dzis prawie sie udalo Mc Larenowi. Szkoda Alonso. Nadal brakuje Ferrari czegos co pozwoliloby im na walke o zwyciestwo. Gratulacje dla Alonso za start. Kapitalnie ruszyl. Renault przeciętnie. Petrov mial dobre kwalifikacje w wyscigu nie blysnąl, za to Nick swietnie z 24 pola na 8. Cieszą tez mnie podwójne punkty w Sauberze. Ogólnie wyscig niezly. Nie bylo procesji, byly emocje, juz czekam na Monaco
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa po raz czwarty w sezonie
21.05.2011 17:58
0
Brawo Maldonado i Kovalainen. Red Bull pewnie to jutro wygra i to w dublecie, ciekaw jestem natomiast czy Alonso będzie w stanie zagrozic Hamiltonowi. Licze na Petrova. Dzis pojechal dobre okr w Q3
Przejdź do wpisu Kwalifikacje: Webber pokonał Vettela
21.05.2011 12:24
0
Czyli wiadomo praktycznie kto zajmie pierwsze dwa pola na starcie do wyscigu, ciekaw tylko jestem w jakiej kolejnosci. Webber nie odpusci Vettelowi. Kto będzie 3? Schumacher, Alonso, Button, Hamilton, Rosberg? Pewnie ktos z nich. Trzymam kciuki za BMW. Ciekawe ilu kierowcow nie zalapie sie do wwyscigu, bo zanosi sie na to, ze kompletu nie ujrzymy w niedzielę.
Przejdź do wpisu Vettel powraca na szczyt
08.05.2011 20:15
0
141. sever wiem wlasnie i w kolejnym komentarzu sprostowalem swoją wypowiedz
Przejdź do wpisu Cztery postoje i wygrana Vettela
08.05.2011 18:39
0
A jednak w tym starciu na początku wyscigu zawinil bardziej MSC. Zwracam honor Witalijowi ;D
Przejdź do wpisu Cztery postoje i wygrana Vettela
08.05.2011 18:34
0
Kapitalny wyscig. Mnóstwo akcji wyprzedzania i ciekawa walka o pozycjędrugą, po pierwsza byla nie do osiągniecia. Doskonale pojechal Vettel, widac, ze ma swietny bolid. Dla mnie bohaterzy wyscigu to Alonso i Kobayashi. Swietnie jechal Fernando. Wyciągnąl co sie dalo z Ferrari i zajął 3 miejsce. Brawo i oby tak dalej. Co do Kobayashiego to ta awaria w kwalifikacjach byla mu nawet na rękę. Oczywiscie brzemi to dosyc glupio ale Japonczyk zaoszczędzil opony, co zaprocentowalo dzisiaj, Pojechal swietnie i zdobyl pkt. Widac wiec, ze zepsute kwalifikacje nie psują wyniku w wyscigu. Webber P18->P3 Kobayashi P23->P10. Mozna? Mozna. Rosberg troche rozczarowal. Mial dobry start ale potem zdarzyl sie fragment kiepskiej jazdy i stracil kilka pozycji. Massa jechal wspaniale ale potem cos stanelo i ostatecznie nawet pkt nie zdobył. Szkoda. MSC mial zbyt wiele przygod. Kto wie, moze Petrov przez swoj glupi manewr zniweczyl szanse Niemca na punkty. McL nie zachwycil niczym. Mogli byc tu wyzej. Warto odnotowac tez, ze HRT w komplecie ukonczylo wyscig, wiec tak duzej tragedii z nimi nie ma. W ogole malo dzis awarii bylo. Na koniec Lotus Renault. Wyscig w ich wykonaniu taki sobie. I tyle w temacie. Teraz pora na Barcelonę.
Przejdź do wpisu Cztery postoje i wygrana Vettela
07.05.2011 17:36
0
3. po częsci masz rację. Po Williamsie spodziewano sie znacznie wiecej. Ale patrząc na to, jak im szlo na początku sezonu, to w odniesieniu do ich wynikow z pierwszych 3 wyscigów, na razie idzie im lepiej, choc rzeczywiscie przed nimi jeszcze długa droga. Trzymam na ten zespoł kciuki.
Przejdź do wpisu Williams tuż za czołową dziesiątką
07.05.2011 17:28
0
No coż, mozna bylo przewidziec, ze RBR zdominuje kwalifikacje. Mi szkoda Schumachera, Rosberg swietnie, McL nieco rozczarowal. Wiecej sie spodziewalem. Renault nieźle, coraz blizej srodka stawki Lotus, no i HRT znow w wyscigu. Zapewne reguła 107% nie stanowi juz tak duzego problemu. Spodziewam się ciekawego wyscigu. Vettel powinien utrzymac prowadzenie do pierwszego zakrętu. Ciekaw jestem co będzie za nim. Webber mistrzem startu nie jest, za Webberem jest Hamilton, który będzie chcial od razu sie przebic do góry. Co zrobi Rosberg? Mysle, ze mądre oszczędzanie opon na wyscig moze zaprocentowac jutro. Nie jest powiedziane, ze Vettel wygra ale wg mnie jest on głównym faworytem.
Przejdź do wpisu Vettel po raz czwarty
06.05.2011 18:06
0
Tak oto w skrócie oceniam dzisiejsze treningi: McL szybki, Red Bull totalna niewiadoma (w dalszej czesci wyjasnie czemu), Mercedes swietnie, Renault dobrze, Williams i HRT powoli czynią postępy. Button/Hamilton będą walczyc o PP z Red Bullem. Dzis Webber bez fajerwerków ale pokazal, ze moze byc szybki. Vettel nic na P2 nie pojeździł, wiec nie wiadomo jak będzie jutro. Renault moze byc wysoko, jest wyrazny potencjal w bolidach Petrova i Nicka, mogą jutro zająć calkiem dobrą pozycję. Mercedes bardzo dobrze, choc trzeba pamietac, ze to tylko treningi. Jutro będą ciekawe kwalifikacje. Nie zebym mial cos przeciw RB ale mam nadzieję, ze jutro jednak nie odjadą reszcie. Liczę, ze na walke o PP włączy sie kilku kierowców.
Przejdź do wpisu #2 trening: Button przed Rosbergiem
22.04.2011 19:54
0
12. GP Rosji odbędzie sie w 2014 roku bodajże wiec sie o to nie martw :D Sam tor w Stambule lubię, ale po prostu znajduje się w miejscu gdzie malo kto interesuje sie F1. A szkoda, bo tor jest super. Co w miejsce Turcji? Penie znów pojawi sie jakis egzotyczny kraj i tam będziemy mieli kolejny nowy wyscig w w kalendarzu. Na powrót takich torów jak Imola, Magny-Cours chyba nie ma co liczyc. Gorzej, pewnie wylecą kolejne "stare" obiekty (np. Hungaroring).
Przejdź do wpisu To będzie ostatnie GP Turcji?
22.04.2011 19:47
0
Mysle, ze jesli dojdzie do tego, to będzie to dobra decyzja. Nie ma gdzie za bardzo uzywac tam tylnego skrzydla, a jesliby na upartego gdzies te strefy znaleźć, to uzycie tego skrzydła groziłoby bliskim spotkaniem z bandami. Tak wiec moze to i lepiej, ze DRS będzie zakazany w Monako.
Przejdź do wpisu Bez ruchomego tylnego skrzydła w Monako?
17.04.2011 15:55
0
Swietny wyścig. Brawa dla Hamiltona za zwyciestwo. Wreszcie walka o P1 trwala do samego konca. Dzis widac bylo ile znaczą strategie. Wszystkie ekipy z czolówki sie przeliczyly nieco ze swoimi. Po pierwszych pitstopach nie spodziewalem sie, ze McL dzis wygra. Ale rzeczywscie taktyka ekipy z Woking (jazda na 3 postoje) okazala sie w polączeniu z klopotliwym kersem Vettela szczęsliwa. Szkoda mi Massy, bo walczyl dzis o wysokie pozycje, w pewnej chwili nawet myslałem, ze zamelduje sie na mecie w top3. Ale niestety i strategia w pewnej chwili zawiodla i bolid tez nie byl rewelacyjny. Alonso natomiast zdecydowanie przeciętnie. Massa bil sie w czołówce, a Fernando dosc krótko w niej przebywal. Ale jak juz wspomnialem- bolid nie jest gotowy na zwyciestwa. Z tego miejsca licze, na to, ze w Turcji Ferrari włączy sie do walki o podium. Mercedes dzis przebudzil sie wreszcie. Doskonaly wyscig jechal Rosberg i moglo sie nawet wydawac, ze jego strategia pozwoli mu wygrac. Ostatecznie P5 to bardzo dobre miejsce w porównianiu z Australią i Malezją. MSC takze dzis w puntkowanej dziesiątce. Podobala mi sie dzis jazda 7-krotnego mistrza swiata. Stoczyl wiele pojedynków i pokazal klase. Mam nadzieje, ze w kolejnych wyscigach bolid pozwoli mu na więcej niz ósme miejsce. Red Bull dosc "dwojako". Z jednej strony przedobrzyl ze strategią dla Vettela a z drugiej swietnie ulozyl wyscig Webberowi, który wykonal dzis doskonała robotę awansując z 18 na 3 pozycje. Dla mnie bohater dnia obok Hamiltona. Jesli chodzi o Vettela to slabszy start popsul mu wyscig. Potem KERS a raczej jego brak i zbyt wczesny w moim odczuciu zjazd do boksu na drugą zmianę opon nie pozwoliła mu wygrac. W sumie gdyby podobnie jak McL jechal na 3 pity to kto wie, moze i by wygrał. Lotus Renault slabo. Ani HEI ani PET nie byli w stanie powalczyc o czolowe pozycje, tym bardziej ciesze sie ze Vitaly zdobyl chociaz te 2 pkt dla zespolu. Zawiodlo kompletnie Toro Rosso. Pech Alguersuariego i slaby wyscig Buemiego. Dobrze za to pojechali kierowcy z tylu stawki. Lotus coraz bliżej srodka stawki, HRT udalo sie ukonczyc w koncu wyscig. Moze w Turcji rozpoczną walke z Virginem. Williams jak zawodzil tak zawodzi. Oba bolidy dojechaly do mety (pierwszy finisz Maldonado w jego karierze w F1) ale i tak ten zespol stac na wiecej. Ten bolid jednak to niewypal. Zobaczymy, czy juz w Turcji włączą sie do walki o wyzsze lokaty. Na koniec jeszcze odnotuje, ze dzis punkty zdobyl Kobayashi. Brawa dla Japonczyka, kolejny niezly wyscig i oby tak dalej. Zakonczyla sie pierwsza częsc sezonu, teraz pora na przygoowanie bolidów na Europę. Dzisiejszy wyscig dosc optymistycznie mnie na nia nastawia. Widac, ze Vettela mozna pokonac i mam nadzieje, ze do pozostali kierowcy z czołówki ( Button, Alonso, Massa, moze i zawodnicy Mercedesa i LRGP) włączą sie do walki o zwyciestwo.
Przejdź do wpisu GP Chin: Hamilton przełamuje dominację Vettela
16.04.2011 12:28
0
Dobre kwalifikacje ale szkoda, ze nie bylo emocji duzych w walce o PP. Vettel jesli jutro ruszy bez problemów i nie będzie mial klopotów później to wygra. Ciekawa będzie walka o drugie miejsce. Dwa McL, Rosberg i Alonso. Mysle, ze dobra strategia daje jakies szanse Ferrari na dobre miejsce. Słabo ( a raczej Pechowo) LR. Petrov mógłby bycc wysoko w Q3. Fatalnie Webber. Vettel jest nie do przebicia a Webber ma ogromne problemy. Brawa duze dla STR i FI. Di Resta w Q3 Sutil tuz za trzecią częscią kwalifikacji. Dwa bolidy STR w pierwszej 10 to ogromny sukces. Mam nadzieję, ze jutro będziemy swiadkami bardzo ciekawego wyscigu do konca trzymającego w napięciu co do kwestii czolowych pozycji
Przejdź do wpisu Vettel zdobywa pole position przed GP Chin
16.04.2011 11:58
0
Taa na starcie tylko 8m a po 1 okrązeniu będą 2 sekundy...
Przejdź do wpisu Vettel: to tylko 8 metrów przewagi
15.04.2011 17:46
0
Treningi pokazały, ze Sebastian Vettel moze byc nie do pokonania w ten weekend. Chociaz McL jest tuz za nimi. Mam cichą nadzieje, ze juz jutro ujrzymy bolid McL na PP. Renault ma tradycyjny piątek. Wcale nie powalają ale nie jest źle. Postępy robią Lotus i HRT. Ci ostatni powinni bez problemów zalapac się do wyscigu. Szykują sie ciekawe kwalifikacje. Walka o PP caly czas otwarta a kolejne pozycje powalczą LRGP, Ferrari i moze Mercedes. Będzie interesująco.
Przejdź do wpisu #2 trening: Hamilton depcze po piętach Vettelowi
10.04.2011 15:30
0
Wyscig fenomenalny. Zwyciestwo Vettela pewne. Webber dzis szalał, z pewnością start zepsul i przez to przegral podium, które bylo w jego zasięgu i o które zresztą walczyl z Heidfeldem. Brawa duze dla Nicka za dobrą jazdę. Swietnie wystartowal, Pietrow tez zresztą widac, ze jest to domena LRGP (w Australii Pietrow tez swietnie poszedl na starcie). McL dzis nieźle, troche szkoda Hamiltona, za to Button pojechal bardzo dobry wyscig. P2 w pelni zasluzone. Ferrari tez calkiem dobrze, o dziwo Massa przed Alonso ale jak wiemy Fernando mial ogromną szanse na podium, która przegral po uderzeniu w bolid Lewisa. Slabiutko Mercedes i Williams. O ile MSC 2 pkt wywalczyl to Rosberg dzis slabo. Williams niestety katastrofa. Ogromne problemy mają, mam nadzieję, ze szybko z nich wyjdą. Kolejny dobry wyscig Kobayashiego. Ładnie walczyl z teoretycznie lepszymi od niego Webberem i MSC. Szkoda, ze Liuzzi nie dojechal do mety. Trzymalem kciuki by mu sie udalo. Szkoda, ale widac ze postępy są i w Chinach szansa na ukonczenie wyscigu jest. Tragiczne jest jednak to, ze dla zespolu scigającego sie w F1 sukcesem jest ukonczenie wyscigu... Lotus z duzymi postępamil. Kovalainen coraz blizej tej grupy ze srodka stawki. Ogólnie dobry wyscig dzis oglądalismy. Manewrów wyprzedzania wiele, 3 a nawet 4 pitstopy. Dzis bylo wiecej emocji niz w Australii, zwlaszcza w koncowce. Czekam teraz na Chiny i na to, az ktos przerwie wreszcie dominację Vettela.
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa - emocje na Sepang
10.04.2011 15:16
0
Pietrow lecial prawie jak Małysz... tylko telemarku zabraklo hehe ;D Brawa dla Heidfelda. Swietnie dzis pojechal
Przejdź do wpisu Heidfeld: Kolejny świetny rezultat dla zespołu
10.04.2011 15:14
0
1. mi tez. Patrząc na to, ze FI jakos nie imponuje jesli chodzi o bolid to mlodemu Szkotowi nalezą sie gratulacje za dwa finisze w punktach. Oby tak dalej.
Przejdź do wpisu Di Resta zadowolony z walki i punktu
10.04.2011 15:12
0
Walka Kobayashiego z Webberem na początku wyscigu byla naprawde fajna. Brawa dla Kamuiego za ten wyscig.
Przejdź do wpisu Odważna strategia kluczem do sukcesu Kobayashiego
10.04.2011 15:05
0
Smieszna ta kara troche, a ja jestem tym bardziej wkurzony bo wytypowalem (po raz drugi zresztą) ze Kobayashi będzie 8 w wyscigu. I drugi raz dojechal 8 ale pozycje ma inną. Ehhh
Przejdź do wpisu Hamilton i Alonso ukarani
09.04.2011 19:45
0
Ciekawe kwalifikacje. Do konca trzymały w napieciu i o ile w Australii pod koniec sesji juz wiedzialem, ze PP będzie mial Vettel, to dzis juz mialem nadzieje, ze wygra Hamilton. Ciezkie zadanie przed RB. McL depcze im po piętach. Start będzie ciekawy lecz niczego nie rozstrzygnie. Naprawde nie wiadomo czego sie jutro spodziewac. Ferrari dzis nieźle ale strata do czolowej dwojki zespolow jest wyraźna. Dobra postawa LRGP, obiecująco nastawia na wyscig. Kolejne slabe kwalifikacje Mercedesa i Williamsa. Z tym nie jest u nich najlepiej. Mam nadzieje, ze jutro będą miec lepsze osiągi niz dzis. Slowa pochwaly należa sie trzem ostatnim zespolom. Lotus poczynil ogromne postepy, naprawde niewiele brakowalo do Q2 Kovalainenowi. Brawa tez dla HRT. Uczynili krok do przodu- wystartują jutro w wyscigu. Opony dostarczą emocji. Spodziewam sie 3 pit stopów, choc znajdą sie pewnie i tacy co pojadą na 2. Jesli będzie deszcz wszystko sie pozmienia i wygrac będzie mógł ktos niespodziewany. Po cichu licze, ze Ferrari cos namiesza w czołówce ale patrząc na ich formę ciezko sie cudów spodziewac.
Przejdź do wpisu Kwalifikacje: jak równy z równym?
08.04.2011 14:34
0
Ciekawe te treningi. Red Bull wciąż na czele, ale Mc Laren jest tuz za nimi. Nieźle prezentuje sie Mercedes. Renault z problemami ale są one do rozwiązania. Mysle, ze jutro powinno byc ok. Tyl stawki bez zmian. HRT poczynilo drobny postęp, moze nawet pojadą w wyscigu, czego im zycze.
Przejdź do wpisu Webber znów najszybszy na Sepang
07.04.2011 20:16
0
13. w pelni sie z Tobą zgadzam. Ta polsatowska tandeta staje sie coraz bardziej denerwująca a słuchanie tych jąków Kochanskiego doprowadza mnie do nerwicy. I tu nie wystarzy przełączyc RTL czy inną stacje transmitującą F1. Co do tematu do zgadzam sie z panem Todtem. Trzeba sie zastanowic nad wyprzedzaniem. I moze zamiast budowac kolejne tory z piekną infrastukturą ale z procesją w wyscigu, to niech wrócą tory takie jak w Austrii czy San Marino. Albo chociaz zbudowac tor, na którym da sie wyprzedzac.
Przejdź do wpisu Todt: trzeba poprawić widowiskowość
27.03.2011 14:31
0
Tam powinno byc Perez w jednym zdaniu. Sorry za bląd
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa a Pietrow na podium GP Australii
27.03.2011 14:30
0
Wyscig ciekawy. Przyniósł wiele niespodzianek. Zaczne od gratulacji dla Vettela. Pojechal doskonale i jego zwyciestwo praktycznie nie bylo zagrozone. Brawa tez dla Hamiltona. McLaren wykonal olbrzymi postęp od czasu testów a 2 miejsce jest doskonale. Webber, jak na tak dobry bolid troche mniej rewelacyjnie dzis. Pojedynek Button-Massa bardzo ciekawy, dosc "ekscentryczny" manewr wyprzedzania w wykonaniu Jensona. Szkoda Mercedesa. Odpadli obaj kierowcy i to dosc pechowo ale faktem jest, ze osiągi mial Merc dzis nie najlepsze. Kapitalny wyscig w wykonaniu Petrova. Swietny start, spokojna jazda. Ręce same składają sie do oklasków. Miejmy nadzieje, ze tą dyspozycję utrzyma Rosjanin jak najdłużej. O wiele słabiej dzis Heidfeld. Pechowo Williams, ale ja jestem zdania, ze jeszcze namieszają sporo, kto wie, moze juz w Malezji. FI dzis niezly wyscig, w miare udany debiut Di Resty a patrząc na to, ze zdobyl ostatecznie pkt po dyskwalifikacji Saubera, to nawet bardzo udany. Doskonale pojechali dzis kierowcy Saubera. Wielka szkoda, ze ich zdyskwalifikowano. Peraz debiut wysmienity. Potrafil przejechac wyscig tylko raz odwiedzająć mechaników, podczas gdy inni robili to po 2 czy 3 razy. Kobayashi takze swietnie. Mysle, ze będąsie liczyc w walce o punkty w kolejnych wyscigach. Udanie takze STR. Buemi zdobyl punkty, Alguersuari tez w miare dobrze. Dzis widzielismy kilka ładnych manewrów wyprzedzania (chocby ten Rubensa). Tylne skrzydlo najbardziej pomoglo Buttonowi, inni nie zyskiwali tak duzo, co najwyzej zblizali sie do rywala. Opony jak dla mnie swietne. 2, 3 pit-stopy to mily widok po tym, jak rok temu sie jechalo 50 okr. na jednym komplecie opon,choc i dzis Perez tylko 1 pit stop mial. Ogólnie fajnie sie oglądalo ten wyscig i juz nie moge sie doczekac Malezji.
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa a Pietrow na podium GP Australii
27.03.2011 14:15
0
Szkoda. Zespół w czasie tego weekendu spisywal sie bardzo dobrze, a dzis obaj kierowcy w pkt byli. Ogromna szkoda ale mysle, ze oni jeszcze w tyms sezonie nie raz nas pozytywnie zaskoczą. A Perez debiut jak nasz Robert- P7 a potem dyskwalifikacja
Przejdź do wpisu Sauber zdyskwalifikowany
26.03.2011 15:08
0
Dominacja Vettela. Az dziwi mnie jego przewaga nad Webberem. Brawo McLaren. 2 i 4 pole- namieszają sporo jutro. Ferrari troszke slabo, chyba, ze to element ich strategii na wyscig, ale patrząc na to, to Massa dzis przeciętnie a Alonso nie mógł nawiazac walki z McLarenem. Mercedes tez rozczarowująco. Schumi poza 10-tką. Swietnie Petrov. Brawa dla niego. Sądze, ze jesli juz wyrósł z roli tego co na kazdym torze sie musi rozbic, to jutro moze przyprawic duzo radosci kibicom. Podobnie Kobayashi, który pokazal (poraz kolejny), ze ma talent. Bardzo słabo Heidfeld. Nie wiem co sie stalo, ale odpadniece w q1 to niespodzianka in minus. Williams stac na wiecej na pewno. Maldonado pol biedy- on debiutuje w F1 ale szkoda Barichello, ze wypadl z toru, bo stac go bylo na osiągniece dobrego rezultatu. Brawa ogromne dla STR. Wg mnie spisali się dzis po prostu rewelacyjnie. Q3 Buemiiego i niezla 12 pozycja Alguresuariego. TO dobrze rokuje przed wyscigiem. Zycze im, zeby chociaz 1pkt zdobyli, choc czeka ich trudny wyscig. FI przeciętnie. Zostali wyprzedzeni przez resztę "starej gwardii" a szkoda, bo to fajny zespol. Tyly stawki- bez niespodzianek. Zgodnie z moimi oczekiwaniami Lotus i VR w pelni awansowali do wyscigu i to Lotus byl lepszy od Virgina. A HRT? No cóż. Sukcesem dla nich jest, sam fakt, ze wykonali jakies okrążenia pomiarowe w kwalifikacjach. Jesli chodzi o jutrzejszy wyscig to zapowiada sie on niezwylke ciekawie. Zagadkowe opony mogą sporo pozmieniac w stawce i jestem pewien, ze Vettel wcale nie będzie mial tak ogromnej przewagi. Hamilton moze mu napsuc duzo krwi. Nie odpuszczą Webber i Button, którego styl jazdy teoretycznie zwieksza jego szanse na dobry wynik. Ferrari tez skreslac nie nalezy. Ja osobiscie licze, ze Petrov i Kobayashi sporo namieszają w czołówce, pozytywnie oczywscie.
Przejdź do wpisu Kwalifikacje: Vettel, Hamilton, Webber
25.03.2011 17:20
0
Wreszcie sie zaczęło mozna powiedziec. Treningi w miare interesujące. Ciekawie będzie jutro a w niedziele to wszystkiego będzie mozna sie spodziewac. A to dzieki oponom Pirelli. Widac, ze zapowiada sie na kilka pit-stopów w wyscigu, nie koniecznie 2. W kazdym razie mogą byc niespodzianki. Jesli chodzi o same wyniki to ciesze sie z dobrej postawy McLarena, który jednak będzie walczyc z Ferrari i Red Bullem. Ale i tak ciezko powiedziec jak sie te wyniki mają do prawdziwej dyspozycji zespolow. Jesli chodzi o LRGP to nie wierze, by byli tak marnie przygotowani, wiec dzis pewnie cos sprawdzali, jak kazdy. HRT= porażka na razie. 1 okr na caly dzien. Brawo. Powodzenia jutro. Nie wiem jak oni sie zalapią na wyscig w ogóle. Ciekaw jestem kto odpadnie jutro w Q1 obok Lotusa, Virgina i HRT. Mysle, ze MVR i Lotus powinni sie zmiescic w 107%i zobaczymy ich w niedziele w wyscigu. Czekam na kwalifikacje, jak wszyscy zresztą :D
Przejdź do wpisu McLaren najszybszy po drugim treningu
23.03.2011 18:50
0
Będę trzymał za nich kciuki, podobnie jak za Sauber.
Przejdź do wpisu Buemi: Toro Rosso w pierwszej piątce