Smola
Ostatnia aktywność
avatar
Smola

06.02.2011 15:18

0

To forum na prawdę schodzi na psy.

Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy

avatar
Smola

07.01.2011 20:12

0

@10 - tak, nie wiemy tego co Ross. Czy Schumacherowi pomogą nowe opony. To wszystko.

avatar
Smola

14.12.2010 09:49

0

Po co nam faszyzm w Formule 1?

avatar
Smola

09.12.2010 14:31

0

@ saint77 - Potwierdzając moją tezę potwierdziłeś tym samym, że jesteś skłonny do ohydnej generalizacji. Przyznałeś tym samym, że jesteś idiotą, gdyż generalizacja to wasze ulubione zajęcie. Pozdrawiam mimo to.

Przejdź do wpisu Lotus preferuje Pietrowa

avatar
Smola

09.12.2010 12:03

0

8saint - Amerykanie uwielbiają mlaskać podczas jedzenia hamburgerów i słyszeć krzyk uciekających arabów gdy ostrzeliwują wioski. Będzie tego ciasnego myślenia.

Przejdź do wpisu Lotus preferuje Pietrowa

avatar
Smola

09.12.2010 11:01

0

Wychodzę z założenia, że kasa jest istotna. Petrov winien być nieco solidniejszym kierowcą w sezonie 2011. Sukcesów mu nie wróżę. Będzie stałym kierowcą numer 2 w swojej karierze.

Przejdź do wpisu Lotus preferuje Pietrowa

avatar
Smola

30.11.2010 10:55

0

Nie będzie zmian w Ferrari?! To skandaliczna postawa zarządu. Znacznie bardziej skandaliczna, niż zatrudnienie Flavio na stanowisko bez jajecznego Stefano. Pardon, Briatore jest moim faworytem na to stanowisko.

avatar
Smola

26.11.2010 09:49

0

Bierz pod uwagę, że gdyby nie Bernie, mielibyśmy dziwny układ polityczny, a F1 nie osiągnęłaby tak wielkiego sukcesu komercyjnego. Wiele Ecclestonowi moża zarzucić, ale na pewno nie to, że jest człowiekiem który zbudował potęgę Formuły 1.

Przejdź do wpisu Ecclestone został napadnięty

avatar
Smola

25.11.2010 17:40

0

Kamui jest moim faworytem wywiadów! Każdy manewr tego młodziaka, jest porywający i budzi szacunek. Życzyłbym Sauberowi mocnego występu w przyszłym sezonie. Dadzą samochód zdolny regularnie punktować, będą mieli nieco więcej za sprawą Japończyka. Ten chłopak jest bardzo interesującym kierowcą.

avatar
Smola

14.11.2010 16:36

0

Ferrari ma być mocne. Alonso mi wisi! Dobrego dzionka...

avatar
Smola

14.11.2010 15:49

0

@29 - :-) Dobrego dnia. ;-) Niski poziom nie dla mnie. Zapamiętaj. @ Marti - Hej, no nie wiem. Mamy Mistrza nie z Ferrari. Alonso będzie tupał nogami a Domenicali powinien odejść.

avatar
Smola

14.11.2010 14:34

0

@Marti - Nie różnimy się pod tym względem. 24 - Kojaq, nie bądź taki pewny absencji mojej dupeczki w fotelu samochodu cywilnego Ferrari... ;-)

avatar
Smola

14.11.2010 13:36

0

Marti, kogo typujesz na Mistrza? ;-)

avatar
Smola

14.11.2010 13:11

0

Jeśli VW położy łapę na moim kochanym Ferrari, wówczas ja położę łapę na karabinie maszynowym i jak niejaki Pan strzelający w biurze PIS, strzelać będę również.... tylko szybciej, celniej i więcej ;-)

avatar
Smola

14.11.2010 00:53

0

Nie poznaję tego forum! Lewis staje się dopingowanym kierowcą! Muszę się napić.... Janie, Janie! Czy Ty to czytasz?

avatar
Smola

10.11.2010 13:07

0

Przyszły sezon będzie lepszy w wykonaniu tego Starego Wygi <3

avatar
Smola

09.11.2010 23:05

0

Hamiltonowi należy się tytuł jak nikomu z tej stawki. W następnej kolejności Alonso, który pokazuje klasę cały sezon. To dobrze, w końcu musi raz na jakiś czas udowodnić, że nie jest aferzystą od stóp do głów...

avatar
Smola

28.10.2010 12:12

0

@6 - limity wyścigów i ogromne koszta budowy podgrzewanych torów kładą twoją fantazję na łopatki. To niemożliwe do zrealizowania, gdyż 20 wyścigów to maksimum, na jakie zespoły F1 i tak się z krzywą miną godzą. Pozostaje jeszcze czas na przygotowanie samochodu na nowy sezon, oraz niepotrzebne komplikowanie sytuacji atmosferycznej w chłodniejszym okresie, gdy nasza kochana planeta jest daleko od słońca - czyli piździ.

avatar
Smola

27.10.2010 11:48

0

Nienawidzę takich informacji, opierających się na doniesieniach anonimowych źródeł. Nic z tego nie wynika, a odniesienie się strony Mercedesa będzie brzmiało: Nie ma niezgody w naszym zespole. Ross to fantastyczny fachowiec i w pełni ufamy jego doświadczeniu i zdolnościom inżynieryjnym. Wszędzie kłamią, tylko gdzie tym razem? Chciałbym powiedzieć, że Mercedes na przyszły rok stworzy mocniejszy bolid. Tylko kurde, te Pirelli... :P

avatar
Smola

24.10.2010 16:16

0

Logika podpowiada mi że Alonso, więc to jego typuję na Majstra. Sercem za Hamiltonem stoję...

avatar
Smola

24.10.2010 14:02

0

Sprawa tytułu jest jak najbardziej otwarta. Vettel, Alonso, Webber, Hamilton. Kocioł wielkich uparciuchów, którzy na Yas Marina będą walić kołami w bok, byleby tylko być pierwszym. Sytuacja jest dramatycznie napięta , 3 zespoły, z czego dwóch kierowców z jednej stajni, gdzie doping szefpstwa otrzymuje tylko jeden z nich. Jedno Ferrari z oszołomem na pokładzie, ale wybornym kierowcą i Mclaren z największym twardzielem i wielkojajecznym Panem Lewisem. Tutaj wszystko może się zdarzyć, a ja trzymam kciuki za Hamiltona. Damn, wbrew miłości do Ferrari, co podyktowane jest niechęcią personalną do kierującego.

avatar
Smola

24.10.2010 11:20

0

Lepszej inauguracji Korea mieć nie mogła. Schumacher, Alonso, Hamilton, Massa - Ci kierowcy pokazali wielką klasę. Rola Kubicy była marginalna, ale nie umniejszałbym jego woli walki. Zrobił wszystko, co było możliwe. Inaczej naciska się na rywala z przodu stawki, niźli jechać na złamanie karku w środku stawki po "bułę sera". A ktoś punkty w zespole zdobywać musi! @48 - Oj tak, oj tak. :-) Pzdr.

avatar
Smola

23.10.2010 10:44

0

Jak widać, treningi nie wskazują obiektywnej strony formy samochodu. Maksimum osiągnięte, Red Bull był w niesamowitej formie. Czuję dramat wiszący w powietrzu, mogący zwiastować dziwne zachowania w zespole Hornera. Sytuacja jest mocno niezdrowa, gdzie lider nie ma wsparcia zespołu - pomimo zapewnień zespołu. Webber jest moim faworytem w wyścigu.

avatar
Smola

09.10.2010 16:59

0

@6 - przyszłość jest odległa, w znaczeniu środka stawki dla Lotusa. Zatem gdyby dotrwali do tego pięknego momentu z nazwą, o którą toczą boje w sądach, na pewno nie zmieniliby nazwy, bo sprawa znajdzie rozstrzygnięcie znacznie wcześniej ;-)

avatar
Smola

07.10.2010 11:19

0

@8 - Kurde, nie wiem jak Ty pjc, ja chciałbym tam Heidfelda. Kierowca równy, solidny, szybki, świetny defensor, potrafi rozwijać bolid, ma minimalne doświadczenie ze wczesnymi oponami Pirelli. Nick chętnie przesiądzie się do żółtego bolidu. Ale polityka fiskalna Renault, ciągle jest dla mnie zagadką.

avatar
Smola

06.10.2010 11:10

0

@ 19 - nie do końca. Fina pamięta aktualną erę wyścigów samochodowych, o której Schu nie miał pojęcia najmniejszego. Raikkonen prezentuje ogromne walory wyścigowe, lecz nie jest tajemnicą, że jako współpracownik inżynierów, nie jest zbyt wysoko ceniony. I dobrze i źle, że nie będzie jeździł w Renault. Na pewno źle, że nie ma go w Formule 1.

avatar
Smola

05.10.2010 15:07

0

Oczywiście uprościłem sprawę konstrukcji bolidu. Ale wiadomo o co chodzi. Partnerstwo technologiczne, daje pewną swobodę działania projektantom, którzy znają "tworzywo" wpasowywane pod pokrywę silnika. ;)

avatar
Smola

05.10.2010 15:01

0

@10 - silniki Ferrari nie mają przewagi nad silnikami Renault. Nie widzę powodu, by zmieniać paliwooszczędne jednostki Francuzów, na nie mocniejsze, a bardziej paliwożerne motorki Ferrari. Projekt pokrywy silnika Newey ma gotowy, kąt nachylenia opracowany. To nie taka prosta sprawa zmienić dostawcę jednostek napędowych. A nie ma najmniejszego sensu zmieniać na takie same, albo gorsze. ;) Pozdrowienia :)

avatar
Smola

05.10.2010 12:31

0

@pjc - Przyjacielu, znamy się z tego forum nie od dziś ;-) Ja lubię takich kierowców :D Mimo to, nie popieram niektórych jego zachowań. Kierowcy, dla których ciężko skonstruować dobrą maszynę to tacy, którzy wymagają dodatkowych przestrzeni w kokpicie na "jajec". Newey jest idealnym konstruktorem dla takich kierowców, choć w Red Bullu nie ma szczęścia do takich łamigłówek. :P Jeden cierpi na zanik - idol krzykliwej fanki - drugi mieści się w klasyce kokpitowej. @ Marti - dobrze Cię czytać ;)

avatar
Smola

05.10.2010 12:16

0

@7 - nie ma innej opcji. Mercedes nie da im silników, bo sam ma chrapkę na laury dla swojego zespołu. Nie zapominajmy o Mclarenie, który posiada prawo veta w kwestii silników. Nie sądzę zatem, by Haugh, Brawn, Whitmarsh byli skłonni strzelać sobie w stopę. Każdy lubi swoje stopy, nie? Horner z Neweyem nie są zainteresowani innymi motorami jak nie Merca. Umowa RBR z Renault jest faktem.

avatar
Smola

05.10.2010 12:12

0

Sam jestem pod wielkim wrażeniem zarządzania tym zespołem. Voight ma rację, że Lotus to wielki potentat w sportach motorowych i tylko czekać, aż projekt F1 nabierze rumieńców po kilku sezonach. Od wielu lat nie było w stawce tak prężnie prącej naprzód jednostki zespołowej. Jeszcze 2 lata temu, fani przyklaskiwali Force India, które weszło we współpracę technologiczną z Maclaren Center. Jeśli dokładnie przyjrzeć się priorytetom tych dwóch zespołów, bez zastanowienia wskazuję na Lotusa, jako zespół stricte wyścigowy, a nie platformę, do reklamowania prywatnych interesów rekinów biznesu w skali globalnej. Tak, takim właśnie projektem jest indyjski zespół. Mocny środek stawki, przebłyski na niektórych torach, a co się z tym wiąże, okazyjne wykradanie czasu transmisyjnego i eksponowanie biało - zielonych barw i reklam na nich się znajdujących, w milionach ekranów na całym świecie. Nie ważne czy LED, LCD bądź lampowe. Fly Kingfisher Wygląda zawsze tak samo. ;-)

avatar
Smola

04.10.2010 21:44

0

Irvine niczego by nie chciał w tym względzie. On zawsze miał to głęboko w D. Robił swoje i robił to nieźle. Lubiany przeze mnie kierowca :)

avatar
Smola

25.09.2010 16:31

0

@29 - Dyspozycja może być zaskoczeniem. Nie od dziś wiadomo, że duet Mclarena to najlepsza paka w stawce. Woking może wszystkich zaskoczyć, jeśli nie w Q, to w wyścigu. To najinteligentniejszy zespół w stawce z najdoskonalszymi kierowcami.

avatar
Smola

25.09.2010 14:20

0

Rozdawać karty w Q będą Red Bulle. Nawiązywać do nich jak zwykle Mclareny i Ferrari. Massa będzie statystą, ale nie jestem pewien dyspozycji Buttona i Hamiltona. Renault - spójrzmy obiektywnie na problem, statyści, ale z szansami na wyższe miejsca przy zmiennych warunkach pogodowych. Tyle w temacie. Bez sraczki ludziska.

avatar
Smola

17.09.2010 10:44

0

Bez niepotrzebnych emocji. Force India korzysta z podzespołów Mclarena i silników Merca. Proces budowania dzisiejszej formy tego zespołu, rozłożony był mocno w czasie. Przyszły sezon będzie bardziej łaskawy dla Lotusa, niż tegoroczny, jednak nie spodziewałbym się jakiegokolwiek kontaktu z STR. :)

avatar
Smola

09.09.2010 00:11

0

FIA powinna wprowadzić takie regulacje już dobrych kilka lat temu, gdy pretendowała do zamkniętej organizacji prawnej. Jeśli szukają prawników, jestem chętny na posadkę...

avatar
Smola

09.09.2010 00:09

0

Gdyby to Montoya wracał, to co innego. Ale Villeneuve? Boże mój, nie ogarniam.

avatar
Smola

08.09.2010 16:44

0

Vettel będzie miał ciutkę gorzej niż MSC. Ma jako przeciwnika znacznie mocniejszą stawkę, niż Stary Mistrz nad Mistrze. To tak nawiasem mówiąc @ 4. Kimi Rajdkoniem.

avatar
Smola

07.09.2010 11:18

0

Spoko, Alonso zna twarze prawników FIA doskonale. W końcu wpatrywał się w nie długimi godzinami podczas swych zeznań w 2007 roku. Zna je tak doskonale, że co jakiś czas chwali się przed publiką, iż jest w stanie na sekundę - co jakiś czas, na końcu swych zeznań - zamykać jedną z powiek i robić dwuznaczną minę... ;-) ---> o Taką :P

avatar
Smola

04.09.2010 13:13

0

Popiszę sobie dzisiaj na tym forum, bo dawno się nie udzielałem. Tak, kochamy Champmana i jego wynalazek z efektem przyziemnym. To idealne rozwiązanie, dające ogromne możliwości zarówno w fazie wyprzedzania, jak i regulacji przepustnicy podczas wchodzenia w zakręt - more and more ;) Załadowanie turbo do silników 1.6 nie musi być gorszym rozwiązaniem od silników których używanmo jeszcze kilka lat temu. Moc zapewne nieznacznie spadnie, ale jak wiadomo, nie o to chodzi. 650 KM to nie mało, a sam przysysacz w formie dyfuzora jako ośrodka docisku daje nadzieję, na osiąganie czasów na poziomie tych współczesnych. Nie zapominajmy o Pirelli, które deklaruje agresywne opony ze zwiększonym współczynnikiem ścieralności. Ograniczenia ograniczeniami, ale nie zauważyliście, że od lat 90' mimo notorycznych restrykcji prawnych, F1 nieustannie maksymalizuje wydajność bazy technologicznej?

avatar
Smola

04.09.2010 13:03

0

@ Marti - kocham twój sarkazm! :)

avatar
Smola

04.09.2010 13:00

0

Kierunek w którym podąża aktualnie F1 jest przesadą w stronę unifikacji i maksymalnego cięcia kosztów pod płaszczykiem poprawności ekonomicznej jednego z najbardziej ekskluzywnych sportów - patrz, podążanie ty, samym torem, co świat pokryzysowy. Okej, wszystko dobrze, jednak należy brać pod uwagę rozwój sportu jako takiego. Zatem powrót testów jest słusznym rozwiązaniem, lecz regulowanym restrykcyjnymi przepisami. Niezależnie, czy normy dotyczyć będą kilometrażu, czy wyselekcjonowanych dni pod możliwy rozwój aerodynamiczno - mechaniczny zespołów. Druga opcja jest łatwiejsza do okiełznania i oczywiście.... nie musi być obowiązkowa. Sprawa załatwiona. Ecclestone chciał stworzyć dwuligową Formułę 1 i udało się to. Zatem pierwsza liga testuje, druga liga zjada lody w knajpie i najlepiej te z przeceny.

avatar
Smola

17.08.2010 14:42

0

Panie Windsor, ideologia stricte amerykańskiego zespołu zgubiła projekt, pieniądze i reputację nazwisk Anderson i Windsor. Szkoda. Powodzenia... w milczeniu.

avatar
Smola

14.08.2010 13:20

0

Kocham tego człowieka. Tylko błagam, nie walcie świeczkami, bo w tak pięknym dniu, zesram się ze śmiechu.

Przejdź do wpisu Ku pamięci Enzo Ferrari

avatar
Smola

20.07.2010 09:10

0

Ten pomysł, jest niedorzeczny. Sorry Bernie, tutaj nie masz racji ;-)

avatar
Smola

13.07.2010 11:22

0

Wiecie za co nalezy lubić Davida? Za dumę z kiltu, wychowywanie dziecka w duchy anty - eurodzieciaka i cholernie trafne opinie z życia na torze i poza nim.

avatar
Smola

11.07.2010 23:38

0

Ej no, nie przekonywuje to was?! :P Wiecie, chciałbym by Webber zdobył tytuł. Pokazałby, że można dowalić zespołowi i młodemu - nawet doświadczonemu - kierowcy, a czego nie potrafił zrobić Alonso w Mclarenie. Sasasasasa. In your face, Fernando! Niach, niach, niach ;P

avatar
Smola

11.07.2010 00:40

0

111 - bravo. Idealnie. :P

avatar
Smola

07.07.2010 19:18

0

Marti, pozdrowienia od Twego fana :-) Barichello oczywiście jest wyborną opcją :-P Wszystko pięknie, nie mogło być inaczej po angaży Felipe w Scuderii. Cud, miód i orzeszki. Ale do cholery!! Widzieliście zegarek Kubicy - szok. Powiedzcie mi lepiej, jak wygląda jego dziewczyna, bo za cholerę nie uwierzę, że JĄ ma :D

avatar
Smola

06.07.2010 10:53

0

@5 - Za to samo co Kubica. Za szybkość. ;-)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu