DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
10.09.2011 11:10
0
Ham powinien tu wygrać.
Przejdź do wpisu Hamilton: Red Bull jest w zasięgu
10.09.2011 11:09
0
Odpowiada im, bo tu nie ma zakrętów, więc nie tracą AŻ tyle.
Przejdź do wpisu Liuzzi: tor odpowiada naszemu bolidowi
10.09.2011 11:06
0
Teamy same dojdą do tego, jakie ustawienia najlepiej się sprawdzają w ich bolidach. Nie trzeba im to narzucać. Skoro w Spa RBR miało problemy z oponami, więc nie będą już przekraczać pewnych wartości, bo nie są aż tak głupi, by znów użerać się z tym problemem podczas kolejnego GP! Kolejny bezsensowny, pseudo "bezpieczeństwo" przepis.
Przejdź do wpisu FIA sprawdzi camber po kwalifikacjach
07.02.2011 13:00
0
Niech szybko wraca do zdrowia. Oby nie bylo juz zadnych problemow.
Przejdź do wpisu Pozytywne informacje z Włoch
24.01.2011 12:17
0
Totalną głupotą byłoby wyrzucenie Melbourne z kalendarza. W miejsce czego? Kolejnego, idiotycznego "lotniska"?
Przejdź do wpisu GP Australii znowu pod znakiem zapytania?
11.01.2011 09:04
0
HRT za rok zniknie z F1
Przejdź do wpisu HRT rozstaje się z FOTA
11.01.2011 09:03
0
Jesli poprawia niezawodnosc, beda nie do zatrzymania i juz w polowie sezonu, ew. po Monzy, bedzie pozamiatane
Przejdź do wpisu Red Bull dementuje plotki
11.01.2011 08:59
0
I cos takiego ma brac udzial w sezonie Krolowej Sportow Motorowych? To nawet nie jest bolid F1 tylko bolid... HRT
Przejdź do wpisu HRT bez nowej konstrukcji w sezonie 2011
09.11.2010 18:12
0
RBR nie bedzie tak szalec jak na Interlagos. Tu sa dlugie proste, a RBR do najszybszych nie nalezy. Zreszta ani Webber, ani Vettel nie zdobeda tytulu. Kretynizmem bylo dac wygrac Vettelowi pare dni temu. Gdyby Webber wygral, mialby tylko punkt straty do Alonso. A teraz musza sie modlic o cud, by Alonso nie dojechal do mety, a Webber wygral wyscig, co wg mnie malo prawdopodobne.
Przejdź do wpisu Kierowcy Red Bulla przed ostatnim starciem
26.09.2010 12:26
0
,a Hamilton ryzykuje wszystko i czasem rozbija sie na pierwszym zakrecie.
Przejdź do wpisu Button: Hamilton aktualnie szybszy
26.09.2010 12:25
0
@8 a ja wlasnie tego sie spodziewalem. Mistrza zdobyl w polowie poprzedniego sezonu podwojnym dyfuzorem. Pod koniec nie bylo juz tak rozowo, gdy inni wdrozyli podobne rozwiazania. Button ma swoja, stabilna forme. Jezdzi oszczednie, a Hamilton nie. Dlatego Button strategia dojezdza do mety na wysokich miejscach, "rezygnujac" z Quali.
Przejdź do wpisu Button: Hamilton aktualnie szybszy
26.09.2010 12:18
0
To normalne, gdy zawodnik wsiada do nowego bolidu po dluzszej przerwie. Powiecie, ze przeciez mial Merca i jako takie pojecie o aktualnych konstrukcjach. Racja, ale jako kierowca testowy/rezerwowy nie scigal sie w prawdziwych, bojowych warunkach
Przejdź do wpisu Peter Sauber broni Heidfelda
26.09.2010 12:15
0
Do zatwierdzania toru powinni uzywac ktoregos z topowych zawodnikow w bolidzie F1, a nie bandy urzedasow z linijkami i kalkulatorami
Przejdź do wpisu Organizatorzy GP Singapuru bronią się przed oskarżeniem
12.09.2010 19:57
0
uderzył GO prawym tylnym kołem Ostatnio widze tu sporo literowek i bledow ortograficznych. Warto byloby najpierw przepuscic newsa przez jakis program, a nie puszczac bez sprawdzenia do wiadomosci publicznej.
Przejdź do wpisu HRT z grzywną
12.09.2010 19:51
0
Niekompetencja wsrod tych starych prykow irytuje mnie co weekend.
Przejdź do wpisu Alguersuari nie rozumie „irytującej” kary
12.09.2010 10:26
0
Button pewnie znow bedzie trzymal i oszczedzal oponki. Kapitan Snuja jest do tego zdolny. Przetrzyma z 5-10kolek wiecej i... kto wie
Przejdź do wpisu Button: Moim celem musi być zwycięstwo
12.09.2010 10:24
0
@6 Zasady to zasady. Przyblokowal go, nawet jesli nie wiem jak przypadkiem i nieumyslnie
Przejdź do wpisu Glock cofnięty o pięć pozycji
12.09.2010 10:21
0
A ja mysle, ze Massa tym razem zaspi na starcie, Button bedzie sie przepychal, ale nie wejdzie na p1, Hamilton po kilku okrazeniach zje Masse i tak to sie zakonczy. A Kubika? Bedzie w kanapce RBR
Przejdź do wpisu Alonso: Nareszcie!
12.09.2010 10:18
0
Sporo stracil w pierwszym sektorze. Reszta byla juz w miare
Przejdź do wpisu Kubica: To była zacięta walka
12.09.2010 10:17
0
O ile wogole dojada do mety. Problemy techniczne ich nie oszczedzaja ostatnio
Przejdź do wpisu HRT rozwiązało cześć problemów
12.09.2010 10:15
0
Pare razy juz byli przed Lotusem
Przejdź do wpisu Kierowcy Virgin Racing zadowoleni z VR-01
04.09.2010 13:00
0
@37 vukar To nie tory sa problemem, a zaawansowanie technologiczne bolidow F1. Postawiono na zbyt duzy rozwoj aero, kosztem predkosci max na prostych. Dochodza rowniez zmiany jednostek napedowych. Teraz rzadko kto przekracza 320kmh. Wszyscy sie zachwycaja, gdy Hamilton ze swoim Fdakiem przekroczy 310 na jakims zwyklym torze. Jeszcze pare lat temu na znacznej wiekszosci torow predkosci max przekraczaly 330 i 340. Jakos 30 czy 40lat temu nie bylo tak dlugich prostych na torach, a wyprzedzen bylo duzo wiecej. Wg ciebie powinni budowac tory z dwiema 5km prostymi i dwoma jedynkowymi nawrotami?! Paranoja Powtarzam, wieksza predkosc na prostej - mniejsza w zakrecie = wiecej szans na wyprzedzenie. @41 To tez dobre rozwiazanie. KERS mial byc ulatwieniem, a stal sie bronia defensywna. Kierowca poprzedzajacy innego w odleglosci mniejszej niz 1s powinien miec automatyczny zakaz uzywania dopalacza.
Przejdź do wpisu Turbosprężarki i efekt przyziemienia w 2013 roku?
03.09.2010 17:16
0
R4 czy V4 jak w Zaporozcu? xD Czyli znow kolejne bezsensowne ciecia i zmiany regulaminu. A wszystko w mysl "latwiejszego wyprzedzania". Szkoda tylko, ze nic z tego ostatnio nie wychodzi. Regulacje sprawiaja, ze bolidy sa coraz szybsze w zakretach, a coraz wolniejsze na prostych. Co to oznacza? Mniejsza roznica w predkosci na prostej, a predkosci w zakrecie - krotsza droga hamowania - mniejsza szansa na atak. A wystarczyloby kilka prostych zmian. Powrot do lat 80. Male silniki Turbo o mocy 1000hp, duzo mniej zaawansowane przyczepnosc aero i mechaniczna. Co to oznaczaloby? Wieksza predkosc na prostych i mniejsza predkosc w zakretach = dluzsza droga hamowania = wieksze "pole do ataku", opoznienia itp. Od razu przybyloby wyprzedzen. Z bardziej ekstremalnych rozwiazan proponowalbym zatrudnic pana Romana, ktory stalby przy torze i od czasu do czasu polal go z wiadra. Zmienne warunki na torze sprzyjaja wiekszej walce > patrz ostatnie GP. Oczywiscie to nie moglby byc pan Roman, a caly system hydrologiczny wzdloz toru. Zraszacze ogrodowe od biedy lub podobne systemy na torach testowych, ktore imituja zmienne, niekorzystne warunki pogodowe. Charlie od czasu do czasu na swojej konsolce pstrykalby wlacznik i natezenie polewki np tylko w trzecim sektorze, albo na trzech ostatnich zakretach. Niagara, albo mrzawka. Wiem. Pomysl irracjonalny, ale moze kiedys... xD
Przejdź do wpisu Turbosprężarki i efekt przyziemienia w 2013 roku?
03.09.2010 15:28
0
Jak wyglada sprawa efektywnosci williamsowego kola zamachowego w porownaniu do "tradycyjnego" KERSu? Z tego, co pamietam, ten system nie byl taki zly
Przejdź do wpisu Williams skupia się na przyszłorocznej konstrukcji
25.07.2010 22:21
0
Mogli to zrobic w bardziej cywilizowany sposob :D Massa mogl np na chwile oposcic tor... TO!
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
22.07.2010 13:16
0
Przynajmniej beda miec jakies podstawy do budowy bolidu F1, a nie GP2...
Przejdź do wpisu HRT dogadało się z Toyotą?
11.06.2010 12:14
0
A ja widze siebie w RBR
Przejdź do wpisu Chandhok widzi dla siebie miejsce w Force India
02.06.2010 11:07
0
Ty tez jesteś "styłu" jeśli chodzi o ortografię :-)
Przejdź do wpisu Todt ma bardzo dobre przeczucie co do Kimiego
02.06.2010 11:05
0
Cyrk. Nie sa w stanie ich dogonic to czepiaja sie o wszystkie najmniejsze szczegoly, nadinterpretujac regulamin, zeby tylko COŚ znalezc na "ZA SZYBKIE" RBR. Paranoja. Sprawdza sie powiedzenie. Nie wychylaj sie z szeregu, bo cie do niego wepchna.
Przejdź do wpisu Red Bull musiał po raz kolejny poprawić RB6
29.05.2010 16:27
0
Czy podczas rejstrowania sie na forum system moglby od razu odrzucac idiotow, fanboyow, dzieci, ponizej 15roku zycia, ktore o F1 nie maja zadnego pojecia? Byloby znacznie ciszej i spokojniej, a rozmowy nie toczylyby sie na poziomie piaskownicy w stylu kto ma wieksze grabki. To nie ONET!!!
Przejdź do wpisu Webber po raz trzeci
28.05.2010 23:18
0
Za co chca go kupic?
Przejdź do wpisu HRT zainteresowane konstrukcją Toyoty?
28.05.2010 09:59
0
@63 wynocha ze spamem
Przejdź do wpisu Kubica postąpiłby tak samo jak Schumacher
28.05.2010 09:58
0
@29 ma ktos normalny link do treningow, a nie cholerny PayPal?
Przejdź do wpisu Tilke zaprojektuje tor w Austin
27.05.2010 12:10
0
@3 dlaczego? bo liczy sie kasa, a stary pierd Berni tylko to widzi
Przejdź do wpisu Monticello nie rezygnuje z planów
27.05.2010 12:07
0
Cosworth chce walczyc z Renault? Hahaha, boki zrywac. Niektorzy maja swietne poczucie humoru. Panowie z Cos sa na straconej pozycji. Ich kloce nadaja sie co najwyzej do GP2
Przejdź do wpisu Cosworth powalczy z Renault?
27.05.2010 12:03
0
a moze powinien zostac rozegrany przetarg? 150000 projektantow z calego swiata, potem top10, z ktorej to KIEROWCY wybiora najlepszy projekt?! Jakie pojecie o sciganiu sie ma Tilke?
Przejdź do wpisu Tilke zaprojektuje tor w Austin
26.05.2010 23:26
0
F1 to Biznes, nie liczy sie tu talent w tak duzej mierze jak kiedys...
Przejdź do wpisu Heidfeld czuje się zbyt młodo na starty w DTM
26.05.2010 23:24
0
proponowalbym nawet zaostrzyc te 107%... moze 105? 103? a nie wpuszczac kolejnych maruderow na tor, ktorzy beda tylko tracic i robic sztuczny tlok na torze, stwarzajac niebezpieczne sytuacje, jak chocby wyczyny kierowcow HRT!
Przejdź do wpisu Przynajmniej 15 ekip walczy o miejsce w F1?
21.05.2010 08:06
0
Mądry Berni po szkodzie
Przejdź do wpisu FIA przedyskutuje zmiany w regulaminie sportowym
18.05.2010 11:01
0
Po co SC zjechal przed ostatnim zakretem? Jaki sens w tym byl? Przeciez mogli normalnie przekroczyc linie mety za nim.
Przejdź do wpisu Hill kwestionuje rolę kierowcy w panelu sędziowskim
18.05.2010 10:59
0
Wedlug mnie to cale chore ciecie kosztow to totalna glupota polaczona z kompletnym brakiem rozumu. F1 to Krolowa sportow motorowych, wiec dlaczego robia z niej kolejna podrzedna serie wyscigowa? Niech jeszcze FIA zrobi podwojne weekendowe wyscigi, balast i odwrocona kolejnosc na starcie + zabawne punkty w regulaminie np z WTCC. To juz w ogole przestane to ogladac.
Przejdź do wpisu Ferrari będzie próbowało przywrócić T-cary
18.05.2010 10:37
0
@6 Najwyrazniej jestes bardzo kiepski z matematyki
Przejdź do wpisu Barrichello odpiera zarzuty po wypadku
17.05.2010 23:20
0
Gydby tak jeszcze Petrow zaczal regularnie punktowac, Renault byloby 4th w konstruktorach
Przejdź do wpisu Renault poprawiło bolid o prawie sekundę
17.05.2010 00:22
0
a najwyzsza predkosc max nalezala do Petrowa! Tuz za nim Kubica. Komentatorzy to dno i trzy metry mulu. Zenada i idiotyzm polaczony z kompletnym brakiem podzielnosci uwagi. 5latek wiecej bylby w stanie zobaczyc. Kpina!!!
Przejdź do wpisu Kubica nie powstrzymał Byków w Monako
17.05.2010 00:18
0
Komu wrzucil pod kola kierownice? To chyba ktorys z Lotusow byl...
Przejdź do wpisu Rozczarowanie w ekipie Williamsa
17.05.2010 00:16
0
Bylo wrecz pewne ze straci 2nd na starcie. Dobrze ze nie puscil Massy zostawiajac go na zewnetrznej
Przejdź do wpisu Kubica chciał na starcie wyprzedzić Webbera
17.05.2010 00:11
0
Im wiecej tym lepiej
Przejdź do wpisu Zespoły nie wybrały jeszcze dostawcy opon
15.05.2010 15:45
0
Brawo! Jutro bedzie wynik!
Przejdź do wpisu Webber zdobywa PP, Kubica drugi
13.05.2010 19:37
0
Zobaczymy co bedzie w Qual, jest pozytywnie
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w drugim treningu
13.05.2010 19:33
0
Chyba sobie kpia
Przejdź do wpisu Kierowcy Virgin Racing chcą walczyć z Lotusem