sharpi
Ostatnia aktywność
avatar
sharpi

11.11.2014 15:06

0

Nie zawsze jest tak, że kierowcę zdublowano bo jest "maruderem". Załóżmy taką sytuację, że np. Hamilton startuje z PP i przebija oponę na pierwszym zakręcie. Powoli zjeżdża na bardzo długi pit stop i po wyjeździe z alei jest zdublowany przez wszystkich zawodników. Gdyby w tym momencie wyjechał SC i Hamiltonowi oddano jedno okrążenie to prawdopodobnie skończyłby wyścig na podium. Czy to by było fair wobec innych zawodników?

avatar
sharpi

05.07.2014 19:04

0

Najgorsze kwalifikacje od GP Malezji 2010, gdy Alonso był w kwalifikacjach na 19 miejscu, a Massa na 21. Jeszcze gorzej było w pamiętnym Monako 2006, gdy Massa był 21, a Schumachera cofnięto na sam koniec za zablokowanie Alonso. Wygląda na to, że Ferrari musi porządnie zepsuć kwalifikacje raz na 4 lata.

avatar
sharpi

22.06.2014 17:07

0

Oglądałem tylko 20 ostatnich okrążeń. Przez pół godziny doszło do 2 manewrów wyprzedzania. Perez-Magnussen (przez błąd Magnussena) i Ricciardo-Hulkenberg (na ostatnim okrążeniu). Jeśli tak wyglądał cały wyścig to chyba niewiele straciłem. Ten tor po prostu nie nadaje się do obecnej F1. Prosta startowa jest bardzo krótka, a pozostałe dwie "proste" są bardzo kręte.

avatar
sharpi

08.06.2014 12:56

0

Nie rozumiem kryteriów przyznawania tej nagrody... Skoro jest ona wręczana za poprzedni sezon to dlaczego dostał ją Ricciardo, który w sezonie 2013 skończył na 14 miejscu?

avatar
sharpi

25.05.2014 09:50

0

Wpiszcie w youtube: "rosberg monaco 2014". Pierwszy filmik to porównanie czystego i "brudnego" przejazdu blondynki. Nawet nie zjechał do lewej krawędzi. Został na środku toru i zaczął nerwowo kręcić kierownicą, więc nie ma o czym gadać... Zrobił to specjalnie i powinien zostać ukarany. Powinni wprowadzić przepis, że jeśli któryś kierowca uniemożliwi zrobienie szybkiego okrążenia w ciągu ostatnich 2 minut Q3 to dostaje karę cofnięcia o 3 pozycje. Niech ponoszą winę za szkody, które wyrządzili innym.

avatar
sharpi

11.05.2014 12:13

0

FIA niedługo będzie musiała zmienić regulamin GP2, bo chłopaki za szybko tam jeżdżą... Z takimi czasami, jakie osiągnęli w kwalifikacjach, zajęliby w F1 miejsca 18-22.

avatar
sharpi

22.04.2014 16:41

0

Przez 4 lata Vettel jeździł całe wyścigi swoim tempem, z pełnym dociskiem. Teraz to się zmieniło - musi gonić, a w dodatku brakuje mu docisku. Nie potrafi walczyć, a przecież to o to chodzi w F1. Upadek tej wykreowanej legendy jest jedyną rzeczą, która przyciąga mnie przed telewizor.

avatar
sharpi

07.04.2014 10:30

0

Mnie zastanawia tylko jedno: kiedy Renault oraz Shell (z Ferrari) zmienią dźwięk bolidów w swoich reklamach. Mamy już 3 wyścigi za sobą, a w reklamach tych firm nadal publikowany jest dźwięk starych silników.

avatar
sharpi

28.03.2014 22:19

0

I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od tego, że mechanicy nie potrafili wyjąć z bolidu przewodu do tankowania. Teraz możemy śmiało stwierdzić, że tankowanie nie powróci do F1. Chyba, że F1 wróci do prawdziwej F1. Na szczęście mamy jeszcze IndyCar.

avatar
sharpi

28.03.2014 19:58

0

11. kempa007: Miodek odpowiada: gazetawroclawska. pl/artykul/703499,jan-miodek- inzynierowie-i-bohaterzy,id,t. html?cookie=1 (3 spacje)

avatar
sharpi

18.03.2014 18:31

0

I pomyslec, ze chcieli zrobic silniki 4-cylindrowe...

avatar
sharpi

16.03.2014 11:01

0

Charlie dobrze mówi. Jeśli zużył więcej paliwa to powinien ponieść konsekwencje. Konkurenci odpuszczali gaz w wielu sekcjach toru i skupiali się na tym co najważniejsze - na oszczędzaniu paliwa. Ricciardo nie potrafił dostosować się do nowych przepisów i jeździł jak wariat.

avatar
sharpi

16.03.2014 10:05

0

Dźwięk silników jest odrażający... Najgorsze jest to, że kierowcy odpuszczają gaz i mamy procesję. Gdyby nie Bottas to posypałaby się potężna krytyka na FIA. Najbardziej podczas dzisiejszego wyścigu podobał mi się komentarz Andrzeja: "Kwiat siedzi na ogonie Raikkonena".

avatar
sharpi

06.02.2014 18:48

0

Q3 nie wydłużą, bo 20+15+10 minut daje stacjom telewizyjnym trzy razy 5-minutowe reklamy. Skrócenie Q1 wprowadziłoby ogromne zamieszanie np. w Monaco. Najlepszym z możliwych do wprowadzenia przepisów jest nakaz zrobienia w Q3 jedno okrążenie pomiarowe okrążenie z zachowaniem zasady 107%. Żaden inny pomysł teraz nie przejdzie, bo Q2 stałoby się jeszcze nudniejsze niż Q1.

avatar
sharpi

31.01.2014 17:18

0

23 ciężarówki to nic, w porównaniu z bezsensownym lataniem typu: Monako-Kanada-Austria... i później Włochy-Japonia-Rosja-USA... albo Bahrajn i Abu Dhabi (oddalone od siebie około 500km) na dwóch końcach kalendarza... Wygląda na to, że Bernie wcale nie ma takiej władzy jak to wszyscy mówili. Czy to zespoły chciały silników V6? Czy to oni tak nas wydymali?

avatar
sharpi

28.01.2014 15:40

0

Wow... słowo "szaleństwo" nabrało nowego znaczenia. Ciekawe kiedy UE nakaże stosowanie tych "penisów bezpieczeństwa" w seryjnych samochodach.

avatar
sharpi

24.01.2014 16:50

0

Jak dla mnie te nosy są ohydne... Bolid powinien być smukły i groźnie wyglądać, a tymczasem McLaren składa hołd wymierającym narwalom, a Lotus próbuje upodobnić się do mrówkojada... Teraz czekam tylko na nos Ferrari. Ciekawe czy wzorowali się na rumaku ze swojego logo.

Przejdź do wpisu McLaren zaprezentował MP4-29

avatar
sharpi

21.12.2013 13:05

0

"Montezemolo ponownie przestrzegł, że Ferrari może opuścić F1 jeżeli właściciele tego sportu będą kierowali się tylko i wyłącznie zarabianiem pieniędzy.” „Potrzebujemy menadżerów, potrzebujemy ludzi, którzy znają się na pieniądzach, na telewizji, marketingu i wielu innych rzeczach.” Czy te dwa zdania tak jakby się nie wykluczają? Zobaczycie, że jeszcze zatęsknimy za ekscentrycznym Berniem, gdy na jego miejsce przyjdzie ekscentryczny Abdul.

avatar
sharpi

30.11.2013 14:35

0

Nie cenię specjalnie ani jednego, ani drugiego, ale ciekawe, że Schumacher zdobył 20 PP i wygrał 33 razy, a Vettel miał 45 PP i 39 wygranych. To, czy Vettel pobije wszystkie rekordy zależy tylko od Red Bulla. Nie będzie super samochodu - nie będzie wyników.

avatar
sharpi

18.11.2013 04:07

0

Kiedyś najczęstszą awarią była usterka silnika. Teraz KERSu... Mam nadzieję, że w następnym sezonie będziemy mieli więcej "ciekawych" niespodzianek, bo obecnie przewidywalność wyścigów F1 jest na najwyższym poziomie w historii.

avatar
sharpi

05.11.2013 11:49

0

Hamilton jest piekielnie szybkim kierowcą, tylko jego agresywny styl jazdy bardzo zużywał ogumienie. Niestety od kilku lat w F1 chodzi właśnie o delikatną jazdę.

avatar
sharpi

04.11.2013 21:52

0

Gdyby to faktycznie było 25G to zawieszenie by się posypało. Przynajmniej Alonso będzie miał dobre usprawiedliwienie po kwalifikacjach do GP USA.

avatar
sharpi

05.10.2013 09:39

0

Jedne z najnudniejszych kwalifikacji w historii motosportu. Nudny tor i puste trybuny... Jeśli wyścig ma wyglądać tak samo, to szkoda wstawać o 8.

avatar
sharpi

23.09.2013 18:38

0

7. gedzior Skoro wspomniałeś o tenisie (jednym z najbardziej dżentelmeńskich sportów) to warto przy okazji wspomnieć o Serenie Williams. Gdy była w swojej szczytowej formie to w finałach miażdżyła przeciwniczki do zera. Kibice ją wygwizdywali i jej nienawidzili, bo płacili grubą kasę za bilety, a w zamian otrzymywali śmieszne widowisko dominacji jednej przeciwniczki nad drugą. Co zrobiła Serena? Po prostu trochę zwalniała grę, nie grała na 100%. Z resztą nadal czasami tak robi, gdy np. w finale spotyka się z Radwańską. Mogłaby ją zmiażdżyć, ale woli dać niezapomniane przeżycia kibicom na trybunach. Podobnie jest z Vettelem. Z definicji sport to walka, a jedyne co Vettel musi zrobić to nie popełnić błędu. Przez 300 kilometrów jedzie sam i nie musi z nikim walczyć. Niektórzy go nienawidzą za jazdę dla zespołu, który sprzedaje aluminiowe puszki, a innych wkurzają jego skobieciałe piski w radiu po każdym wygranym GP. Mnie najbardziej denerwuje to, że jest zarozumiały i nie ma szacunku dla innych kierowców. Ręka w górę, kto kibicuje Vettelowi, żeby przeskoczy Sennę w rankingu ilości zdobytych pole position...

avatar
sharpi

10.07.2013 17:09

0

Zamiast stopniowo ograniczać prędkość to dlaczego nie lepiej od razu przerzucić się na symulatory? To byłoby coś! 24 najlepszych kierowców świata połączonych przez LAN. Sto tysięcy kibiców na trybunach i transmisja na żywo na telebimach. Kibice zyskają, ekolodzy zyskają, zwierzęta zyskają. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej propozycji. Dziękuję.

avatar
sharpi

26.06.2013 16:01

0

1. oglądałeś wyścig Le Mans 24h? słyszałeś o tej tragedii? 35-letni kierowca stracił życie. smutek na torze i łzy jego rodaka Kristensena przed odbiorem nagrody chyba najlepiej oddawały powagę tej sytuacji. dla mnie mogą wprowadzić nawet kapsułę jeśli to ma zapewnić bezpieczne ściganie.

avatar
sharpi

27.05.2013 01:12

0

"Teraz wciskamy przycisk reset" - oj Romain... mechanicy też chcieliby mieć taki przycisk...

avatar
sharpi

14.05.2013 00:15

0

co wy chcecie od tych opon? chcecie znowu jeden pit stop na ostatnim okrążeniu tak jak to było w ostatnim sezonie z bridgestone? gp hiszpanii zawsze było wyzwaniem dla opon. wrócimy teraz na najlepsze tory europy i nie będzie takich problemów (nie pamiętam tylko jak GP wlk. bryt. zużywa opony na tej nowej konifguracji). wyobraźcie sobie jaka nagonka byłaby na pirelli po GP turcji... tam to się zużywały opony

avatar
sharpi

04.12.2012 18:09

0

dajcie spokój z tymi komentarzami... może ecclestone nie jest najlepszym szefem F1 jakiego moglibyśmy sobie wymarzyć, ale prawda jest taka, że gdy odejdzie, to na jego miejsce przyjdzie jakiś skośnooki albo z turbanem na głowie. myślicie, że F1 będzie gościło w europie? może tak... raczej nie wyrzucą monzy, silverstone, monako i hockenheim. prawda jest taka, że to są jedyne wysokodochodowe wyścigi w europie, a wyżej wspomnianych panów nic więcej nie będzie obchodziło.

avatar
sharpi

08.11.2012 10:04

0

utrzymanie 100 km/h to jedno, ale później trzeba jak najszybciej się rozpędzić. akumulatory trochę ważą, ale chyba właśnie po to chcą wprowadzić ten poroniony pomysł, żeby F1 wymyśliło nowe technologie, które później zostaną wykorzystane w cywilnych samochodach. jeśli F1 się tym nie zajmie to kto inny mógłby sobie na to pozwolić? przyczyną ekologicznej F1 jesteśmy my, zwykli ludzie. nie kupujemy już widlastych ósemek. każdy patrzy na spalanie. F1 zawsze była poligonem testowym dla technologii, które mają zostać zastosowane w zwykłych samochodach. FIA chce przetestować rozwiązania, które spodobałyby się ludziom w ich własnych samochodach, a nie tylko przed telewizorem. niestety prawdziwych entuzjastów potężnych silników jest niewielu. P.S. ja zawsze oglądam transmisje na www . vipboxsports . eu

avatar
sharpi

21.09.2012 13:18

0

2 wyścigi w USA? chyba ominęło mnie kilka newsów... jedno będzie GP USA jako kraju, a drugie Ameryki jako kontynentu.

avatar
sharpi

11.09.2012 01:16

0

bardzo podobny manewr wykonał rosberg w gp bahrainu (w tym roku). nie dostał nawet upomnienia, chociaż wg mnie powinien dostać co najmniej karę postoju. jak ktoś nie pamięta tego zdarzenia to w youtube wpiszcie "rosberg alonso bahrain 2012". widok z kamery u alonso jest niemal identyczny do tego z monzy.

Przejdź do wpisu Topnieje przewaga Red Bulla

avatar
sharpi

23.06.2012 13:05

0

przez chore zmiany takie jak ograniczanie prędkości maksymalnej, ilości cylindrów i wstrzymanie rozwoju silników na wiele lat F1 stała się nudna. widzowie się nudzą, odchodzą sponsorzy więc brakuje kasy. ale żeby oszczędzać na bezpieczeństwie?

avatar
sharpi

04.05.2012 21:37

0

lepsze pytanie: kto myślał że chodzi o michaela, albo giuseppe?

avatar
sharpi

09.03.2012 21:16

0

wołowina, wółowina i jeszcze raz wołowina!!! nareszcie robert wygląda jak normalny dożywiony człowiek. w rajdach waga nie ma aż tak wielkiego znaczenia, a przy umiejętnościach roberta na pewno nie wiele zmieni. mam nadzieję, że przejdzie do WRC i zdobędzie mistrzostwo. forza robert!!!

avatar
sharpi

16.02.2012 23:59

0

włączcie filmik w HD i zatrzymajcie w 18 sekundzie. dziobak jak się patrzy. zrzuty ekranu: s3. ifotos. pl/img / Clipboard_ rxhrqxe. jpg (6 spacji)

avatar
sharpi

23.11.2011 22:58

0

na interlagos nie powinno być strefy drs. jeśli już musi być to powinni ją zrobić na prostej startowej. na S-kach senny widzieliśmy tyle pięknych akcji, a przez drs nikt nie będzie na nich wyprzedzał, bo za kilkaset metrów dopiero co wyprzedzony kierowca włączy drs i bez problemu odzyska pozycję. paranoja...

avatar
sharpi

31.07.2011 12:21

0

mógłby ktoś podać link do transmisji bbc?

avatar
sharpi

09.03.2011 22:10

0

żaden czołowy zespół nie przyzna się przed rozpoczęciem sezonu do kiepskiego bolidu. co to znaczy "zwycięskiego"? jeśli miał na myśli mistrzowskiego to jestem w stanie w to uwierzyć, ale nikt nie da sobie wcisnąć takiego kitu, że mclaren nie będzie walczył o czołowe miejsca w każdym wyścigu. zastanawiam się tylko jaki sens mają takie wypowiedzi. jedynym racjonalnym wytłumaczeniem wydaje mi się to, że chcą chociaż trochę zniechęcić konkurencję do kopiowania ich nowinek technicznych.

avatar
sharpi

01.02.2011 18:44

0

zrozumcie w końcu, że testy są dla zespołów. wykorzystują ten czas do testowania różnych ustawień. w piątek przed gp bahrajnu wszyscy wyciągną asy z rękawa i stawka, a przynajmniej jej początek, mocno się zmieni. zespołom nie zależy na tym, żeby teraz się popisywać i pokazywać jaki świetny bolid stworzyli. a wy co roku te same kretyńskie pytania typu "czy renault było zatankowane pod korek?"!!! no błagam... nikt, oprócz kilku członków zespołu, nie wie ile paliwa miał vitalij.

Przejdź do wpisu RB7 najszybszy w Walencji

avatar
sharpi

09.12.2010 21:46

0

i to będzie gwóźdź do trumny f1... frekwencja na torach podczas wyścigów zmniejszy się o połowę. ale z odsieczą przyjdą kraje azjatyckie, które podniecają się przeciętnym gokartem. tak będzie właśnie wyglądało pożegnanie f1 z europą. "sad, but true..." byłem 2 razy na gp niemiec i tego dźwięku silnika nigdy nie zapomnę. szkoda, że po wprowadzeniu ograniczenia rpm do 10k i zmniejszeniu liczby cylindrów do 4 już nigdy nie usłyszymy tego potężnego hałasu. (poza nascar'em oczywiście, ale ideologia amerykańskich wyścigów jest mi całkowicie obca).

avatar
sharpi

07.11.2010 19:05

0

mechanicy renault nie są niczemu winni. tak jak mówi 26. rosberg i msc nadrobili straty bo przed wyjazdem sc nie byli zdublowani. kubica był już 1 kółko w plecy więc nie mógł wyprzedzić vettela.

avatar
sharpi

06.11.2010 22:30

0

6. bergestek101, no już bez przesady... oczywiście, tak jak każdy kierowca w f1, nico ma niezwykłe umiejętności, ale wątpię w to by był drugim ayrtonem. tak jak napisał 3. xdomino996 samochód hulkenberga był prawdopodobnie jedynym ustawionym na mokre warunki. nie wyobrażam sobie jak inaczej mógłby zyskać ponad 1s nad red bullami. tym bardziej, że w bolidzie nie zainstalowano żadnych nowych części.

avatar
sharpi

26.09.2010 18:44

0

13. Prozak, jak to kubica nie wyprzedził nikogo w walce? zapomniałeś gp kanady, gdy z nowymi gumami robił podobne manewry do tych dzisiejszych? co do pietrova, myślę, że naprawdę te gadki o uczeniu się formuły 1 są prawdziwe. w końcu startuje genialnie, a tempo wyścigowe znacznie się poprawiło. szkoda, że zawala prawie każde kwalifikacje. gdyby startował chociaż z p10, 11 + 2 na starcie. śmiało można powiedzieć, że to jeden z najlepiej startujących kierowców w f1.

avatar
sharpi

12.09.2010 20:08

0

zastanawia mnie co ten mechanik bez kasku robił przy bolidzie. stał przy butlach ze sprężonym gazem, a gdy yamamoto zatrzymał się na stanowisku to on podszedł i robił coś w środkowej części bolidu.

avatar
sharpi

10.09.2010 23:04

0

wiadomo było, że nikt nie zrezygnyje z f-duct. mimo, że na monzy prędkość maksymalna jest ważniejsza od prędkości w zakrętach, to zbyt mały docisk aerodynamiczny posyłałby kierowców na bariery otaczające parabolicę

avatar
sharpi

09.09.2010 12:18

0

FIA skompromitowała się na całej linii. jedynym dowodem byłaby wypowiedź w stylu "Felipe, przepuść Fernando. to jest team order."

avatar
sharpi

08.09.2010 15:43

0

australia na początek, wyrzucić gp hiszpanii i gp europy (2 najnudniejsze wyścigi), dodać gp polski i byłoby świetnie

Przejdź do wpisu 20 wyścigów w sezonie 2011

avatar
sharpi

07.09.2010 00:15

0

3. żadnemu kierowcy nie pozwoliliby rozpędzić bolidu do dużych prędkości, bo na razie ten tor nie spełnia chyba żadnych norm bezpieczeństwa. martwi mnie nawierzchnia. krawężniki są wysoko nad asfaltem, więc albo planują zamontować inne krawężniki, albo (niestety bardziej prawdopodobne) na tor będzie musiała pójść jeszcze jedna warstwa asfaltu

avatar
sharpi

05.09.2010 17:29

0

50. właśnie chyba nikt nie pomyślał o dźwięku. nie od dzisiaj wiadomo, ze v8 najlepiej brzmi, a jeśli na gp f1 widzowie będą widzieli szybkie samochody o głośności 80db to wróżę szybki upadek f1.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu