2020-12-06 GP Sakhir - Wyścig 18:10
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 S.Perez Racing Point 1:31:15.114 25
2 E.Ocon Renault +10.518 18
3 L.Stroll Racing Point +11.869 15
4 C.Sainz McLaren +12.580 12
5 D.Ricciardo Renault +13.330 10
6 A.Albon Red Bull +13.842 8
7 D.Kwiat AlphaTauri +14.534 6
8 V.Bottas Mercedes +15.389 4
9 G.Russell Mercedes +18.556 3
10 L.Norris McLaren +19.541 1
11 P.Gasly AlphaTauri +20.527
12 S.Vettel Ferrari +22.611
13 A.Giovinazzi Alfa Romeo +24.111
14 K.Raikkonen Alfa Romeo +26.153
15 K.Magnussen Haas +32.370
16 J.Aitken Williams +33.674
17 P.Fittipaldi Haas +36.858
18 N.Latifi Williams DNF
19 M.Verstappen Red Bull DNF
20 C.Leclerc Ferrari DNF

komentarze
  • 126. belzebub
    • 2020-12-06 22:06:35
    • *.

    @122. evildeamon0
    "Naprostuję parę a nawet dużo komentarzy, bo widzę tutaj "Januszy" F1... już ostatnio devious pisał głupoty aż szkoda mi było odpisać nad takim badziewiem jaki był jego komentarz...

    Po pierwsze zacznijmy od tego, że RUS dupy nie urwał dostał najlepszy bolid w stawce i KAŻDY mógłby to osiągnąć dzisiaj co on... porównując bolid HAM z BOT widać różnice to samo było z bolidami RUS i KUB a także VER z ALB. Nawracając do kiedyś mojego komentarza że ALB niszczył KVY... po pierwsze KVY miał już DOŚWIADCZENIE w F1 a i tak nie zdominował ALB mając normalny bolid, bo "złomy" Williamsa do bolidów mają tyle co... Ale mogę powiedzieć, że RUS nie zniszczył sobie startu to jedyne gratulacje dla niego..."

    A ty kim jesteś, żeby kogoś tutaj obrażać i jeszcze "prostować"???

    Właśnie tą wypowiedzią, sugerującą spiskową teorie, tylko się popisałeś swoją niewiedzą. Pisanie o dwóch różnych bolidach jest po prostu śmieszne.
    Człowieku, zastanów się następnym razem zanim cokolwiek napiszesz, bo tylko się ośmieszasz.

  • 127. weres
    • 2020-12-06 22:21:50
    • *.net.pulawy.pl

    Były śmichy chichy z Bottasa, że nie umie o opony zadbać i ciągle zjeżdza po nowe, a dziś to samo u Russela. Lewis wygrywa między innymi dzięki temu, że potrafi zadbać o opony. A skoro George'a ściągali po raz drugi to widać słabo było u niego z dbaniem o opony. A ściągnięcie po raz czwarty z drobnym przebiciem też trudno uznać za dowód umiejętności dbania o opony... Ja nie wiem jak ktoś może poważnie pisać, że Russel nie potrafiąc dbać o opony mógłby być zagrożeniem dla Lewisa, albo że ten wyścig w jakikolwiek negatywny sposób zweryfikował osiągnięcia Lewisa.

  • 128. Artur fan
    • 2020-12-06 22:38:08
    • *.sokola.pl

    @127 "A ściągnięcie po raz czwarty z drobnym przebiciem" czy aby na pewno tam było przebicie szczerze w to wątpię

  • 129. rysiek45
    • 2020-12-06 22:42:02
    • *.

    Finom to chyba jaja "urywajom " ...

  • 130. Janek1966
    • 2020-12-06 22:57:18
    • *.

    @30....
    a kto ma wyleciec -Stroll?

    Na miejscu Strolla juniora- nie wybaczylbym tatusiowi :-)

    Tak na serio -zal mi Pereza - spoko gosc.

    Russel wymiatal dzis - ale w szczegolnosci to Merc pozamiatal :-))))

    pozdro

  • 131. Raptor202
    • 2020-12-06 23:00:57
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @130 Gdyby decydowały wyłącznie kwestie sportowe, to wylecieć powinien Vettel, a nie Stroll czy tym bardziej Perez.

  • 132. Adrian-F1
    • 2020-12-06 23:26:00
    • *.133.21.80.ekoline.net.pl

    W Formule1 liczą się punkty. Punkty pokazują gdzie jesteś w porównaniu z innymi kierowcami. Punkty dają kasę. Punkty dają mistrzostwo. Punkty daja wiec większe możliwości rozwoju bolidu. Punkty dają wszystko.
    Jak ktoś nie umie ich zbierać to jest w tym sporcie nieprzydatny. RUS nie zdobywał punktów w Williamsie. Dostał najszybszy na świecie bolid F1 i zdobył ich jedynie ... 3. Myśle, ze on potrzebuje kilku lat żeby zrozumieć o co chodzi w tym sporcie. Wtedy dopiero będzie przynosił korzyści zespołowi.

  • 133. Vendeur
    • 2020-12-06 23:28:06
    • *.

    Russel pojechał świetnie, owszem, ale... Bottas był 2-krotnie sabotowany w tym wyściu przez Mercedesa...

    1. Najpierw idiotycznie przetrzymali go dłużej na torze, podczas gdy Russelowi założono twardą mieszankę i przez 2 okrążenia nadrobił 6 sekund do Bottasa. Przez to, z początkowej straty 2 sekund, Bottas miał po zmianie opon już 8...

    2. Pomijają parodię kolejnego pit stopu Mercedesa - Russelowi założono miękką mieszankę, Bottasowi tylko próbowano ale w całej tej paranoi, założono mu ostatecznie te same twarde opony, które mu ściągnięto i które nie nadawały się zbytnio do jazdy - to dlatego zaczął tracić pozycje. To nie mogli już zmarnować dodatkowych kilku sekund i przynieść kolejny komplet nowszych opon, aby w miarę mógł potem nadrobić???

  • 134. Vendeur
    • 2020-12-06 23:30:41
    • *.

    I jeszcze jedno, jak wykle geniusz "Crashtappen". "Nie mógł nic zrobić"??? A po jaką cholerę dodawał gazu już na skraju zakrętu, gdy widział, że się nie zmieści? Trzeba było odpuścić i wrócić na tor zanim było już na to za późno... No ale on chyba nigdy nie zrozumie. I przez to nigdy nie będzie mistrzem.

  • 135. przesio
    • 2020-12-07 00:09:40
    • *.184.171.235.ipv4.supernova.orange.pl

    @134 też się nad tym zastanawiałem , uważam że max myślał że tak jest jeszcze asfalt , ten żwirek był w kolorze asfaltu , a gdyby był asfalt to by się wyrobił i ominął normalnie Pereza . Ciężko było zauważyć różnice , szczególnie w wyścigu nocnym.

  • 136. Janek1966
    • 2020-12-07 00:17:13
    • *.

    @131,
    popieram w pelni,

    czy ktos zauwazyl kapcia RUS?...

    Cos mi to nie pasi :-(

    Wg mnie, Merc "uratowal honor" HAM....:-))))

    pozdro



  • 137. hubi7251
    • 2020-12-07 07:10:19
    • *.8.40.147.ipv4.supernova.orange.pl

    #136
    Prawdziwy Janek wypowiedzi...

  • 138. Artur fan
    • 2020-12-07 07:16:29
    • *.sokola.pl

    @131 popieram ale jeszcze do tego kwiat i co do hu...a tam jeszcze robi kimi miejsce blokuje młodym jego czas się już skończył tak samo jak vetela

  • 139. saller
    • 2020-12-07 08:30:24
    • *.174.226.193

    Perez wygrał i pewnie nie będzie go w sezonie 2021...Będą za to zawodnicy sławnych kierowców rajdowych, tatusiów kupujących zespoły dla swojego dziecka oraz emeryci.

  • 140. evildeamon0
    • 2020-12-07 08:54:15
    • *.dynamic.chello.pl

    @126 I twój komentarz pokazuję głupotę, nazywanie kogoś Januszem f1 i że się nie zna to nie obraza ale fakt i prawda, bo widziałem masę twoich komentarzy i zastanawiam się czy ktoś za takie "dziwne" żeby cię nie urazić pierdoły płaci...

    "Właśnie tą wypowiedzią, sugerującą spiskową teorie, tylko się popisałeś swoją niewiedzą. Pisanie o dwóch różnych bolidach jest po prostu śmieszne.
    Człowieku, zastanów się następnym razem zanim cokolwiek napiszesz, bo tylko się ośmieszasz."

    Cóż... tym właśnie się ośmieszyłeś, nawet kierowcy o tym mówią, że nie ma takich samych bolidów. Każdy bolid się różni tak samo samochód wyścigowy też się różni w zespole nigdy nie będzie dwóch identycznych bolidów. Ktoś kto był kierowcą wyścigowym mnie zrozumie ale sądząc po twoim komentarzu nigdy nim nie byłeś więc raczej nie zrozumiesz.

  • 141. Raptor202
    • 2020-12-07 10:29:02
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @139 Sugerujesz, że Sainz nie powinien mieć miejsca w F1?

  • 142. Victorsen
    • 2020-12-07 10:35:00
    • *.

    Nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby bronić jazdy Bottasa. Fin jest żałosny, a ten wyścig kolejny raz obnażył wszystkie jego słabości. Przegrał start z Russellem, nie był w stanie się do niego zbliżyć, a rywalizację ukończył ledwie kilka sekund przed nim i to mimo faktu, że młody Brytyjczyk musiał zjechać na dodatkowy pit-stop. Nic, absolutnie nic nie jest w stanie go obronić.

    Mam też radę dla użytkownika belzebub: nie udawaj, że masz blade pojęcie o F1 chłopczyku. Bo Ci nie wychodzi, a Twoje wpisy są równie żałosne, jak postawa Bottasa.

  • 143. jogi2
    • 2020-12-07 10:55:53
    • *.piekary.net

    Hamiltona (dodam rasistęz wyższej półki) ten weekend stawia w słabym świetle. Wyobrazić sobie można co w takim Mercu robiłby Ric, Verst czy Lec

  • 144. polana321
    • 2020-12-07 12:49:18
    • *.38.227.5

    Nie rozumiem dlaczego po pierwszym zjeździe Rusella po hardy przetrzymali Valtteriego cztery okrążenia na mediumach przez co George szybko sporo do niego odrobił na świeżych hardach, powinni go ściągnąć zaraz na następnym okrążeniu.
    Bottas już po zmianie na świeże hardy ze straty 8 sekund szybko odrobił do około 3 sekund, wiec gdyby nie późniejszy cyrk w pitlane mielibyśmy ciekawą walkę. Śmieszą mnie komentarze, które wytykają wyprzedzania Bottasa przez inne samochody a wychwalają Russella, który szybko uporał się z kierowcami do momentu przebicia opony. Tylko jest zasadnicza różnica - RUS dysponował świeżym kompletem mediumów a kierowcy przed nim mieli już przejechane kółka. Bottas miał o tyle gorzej, że zajeżdżone już hardy zostały mu ściągnięte (ostygły) i ponownie mu je założone przez co musiał na nich już męczyć się do końca wyścigu.

  • 145. SENNAA5
    • 2020-12-07 12:58:32
    • *.150.24.4

    To co Merc zrobił to parodia sabotaż ewidentny Bottasa żeby nie zagroził Russelowi. Bottas zaraz po Russelu powinien być ściągnięty po nowe opony. Ktoś wyżej napisał, że mogli zmarnować kilka sekund i przynieść komplet nowych opon dla Bottasa ale niestety mechanicy byli już tak obsrani, że nie myśleli logicznie a poza tym jak zobaczyli żywy ogień z hamulców dawaj stare opony niech wyjeżdża. Takiej żenady dawno nie widziałem ściągnąć kierowce tylko po to żeby mu założyć te same zużyte opony kompromitacja po całej lini.

  • 146. ZS69
    • 2020-12-07 14:34:28
    • *.dynamic.chello.pl

    Gratulacje dla Pereza naprawdę należało mu się zwycięstwo i aż żal, że taki zawodnik idzie w odstawkę a tacy jak Raikkonen, Vettel, Alonso mają kontrakty.

  • 147. Skoczek130
    • 2020-12-07 18:15:27
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @Adrian-F1 - to po twoim nie za mądrym komentarzu można wywnioskować, że potrzebujesz wiele lat na zrozumienie F1... przede wszystkim na fakcie, że trzeba oglądać wyścig, a nie suche statystyki. ;)

  • 148. Skoczek130
    • 2020-12-07 18:16:22
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @polana321 - Bottas odrobił stratę dzięki VSC, a nie lepszemu tempu. ;)

  • 149. mich11
    • 2020-12-07 18:18:59
    • *.49.51.87.ipv4.supernova.orange.pl

    Negatywne komentarze pod adresem BOT to przejaw skrajnego zdziecinnienia. Infantylna krytyka wobec dwóch zepsutych pitstopów, spóźnionego zjazdu na pierwszy z nich i podstarzałych opon, które zdążyły się mocno schłodzić i nie pracują optymalnie wygląda równie poważnie jak nocne zmazy nastolatka.

  • 150. Skoczek130
    • 2020-12-07 18:21:15
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @weres - tradycyjnie udowadniasz, żeś debil. :P Nie zajechał opon przez ponad połowę dystansu, a zajechał po trzech kółkach kolejne? ;) Przerzuć się na bierki... ;)

  • 151. weres
    • 2020-12-07 19:33:56
    • *.net.pulawy.pl

    @150
    Dodaj mnie do ignorowanych i po problemie? Po co pisać do mnie jak wiesz, że po raz kolejny udowodnię, że nie masz racji?
    Jak dobrze pamiętam to Russel zjechał po 46 kółkach, w Mercedesie uznali, że nie dojedzie na tych oponach do końca to go ściągnęli po 62 okrążeniach drugi raz, dali mu opony Bottasa to zdjęli go po raz trzeci. Czwarty zjazd to 79 okrążenie. Gdzie ty jakieś 3 okrążenia widziałeś? Przypominam ci, że podium Perez, Ocon, Stroll wszyscy skończyli z oponami na których jechali 40 lub więcej okrążeń.

  • 152. johan24
    • 2020-12-07 21:12:44
    • *.dynamic.chello.pl

    @146 Pożyjemy - zobaczymy, ale akurat jeśli chodzi o Alonso, to nie boję się o jego starty. Tyle tylko, że Renault jakoś nie zapewnia silnej pozycji w końcowej klasyfikacji.

  • 153. Skoczek130
    • 2020-12-07 22:42:37
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @weres - kapeć to nie zużyta opona człowieku. ;) Przypominam, że gdyby nie oferma życiowa Jack Aitken Mercedesy skończyłyby wyścig z przewagą minimum pół minuty przed innymi. ;) Ale dalej śnij w bajce pt. "Merc bez Hamiltona nie istnieje". Błąd, to Hamilton nie istnieje bez Merca i będzie musiał zejść ze swoich wygórowanych roszczeń kontraktowych. ;)

  • 154. XandrasPL
    • 2020-12-07 22:44:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dzięki za blokadę na głównym koncie.

    Trzeba sprostować kilka wątków bo znów mamy dwie strony konfliktu i znów ani jedni ani drudzy nie mają racji. @78 Dzięki. Ja zawsze mam rację a po prostu los się uśmiechnął, że zostanie ona zweryfikowana tym razem.

    Dalej nie potraficie oglądać wyścigów. Ganić Bottasa za końcowy rezultat? Chłop jechał na twardych oponach co miały ponad 20 okr. kiedy w okół każdy miał świeże pośrednie, miękkie oprócz duetu AT. Ściągnęli mu opony, wystygły a potem nie mógł na nich wrócić do odpowiedniego okna pracy. No ale jak się ogląda w radiu to o czym my gadamy.

    Russell. Mówiłem, że chłop jest szybki. Jeszcze jakby bolid byłby zbudowany pod jego ciało dla samej wygody, wyjeździłby się bo przegrana w kwalach to raczej brak obeznania z bolidem. Bottas wiedział, że auto trzyma się drogi, że jak puści full gaz na wejściu w zakręt do tej szykany to auto się utrzyma a Russell miał nawyk, że musi przysłowiowo "wyprostować koła" i wtedy dać dzidę do przodu bo w Williamsie tak jest.

    Dlaczego Russell miał sobie nie poradzić? Bo źle startuje? Jak źle startuje? Chłop w Williamsie na starcie jeździ zachowawczo często. Zdarza mu się obierać złą linię w tłumie. Jednak nie robi Webbera a chyba to wszyscy widzieli w jego startach. Miał pusty tor i zrobił swoje. Jego tempo to nie jest dla mnie zaskoczenie. Naprawdę nie mam zamiaru z pseudonimów wymieniać dzbanów, którzy pisali takie brednie. Jeden dalej tutaj pisze bajki. Poczekamy aż Robert dostanie szansę i wtedy może zamknie mordę.

    No i Perez. Super jazda. 190 wyścigów bez zwycięstwa. Wyprzedził w tej klasyfikacji chyba Nicka z Heidfeldu. Za mało zespołów jest w tej ustawionej serii. Mercedes i Ferrari mają takie wpływy a puszki są mocni i straszą odejściem dlatego też mają coś do powiedzenia.

    Debiutanci pojechali spoko. Max musi się bardziej przykładać do tego spacerku po torze w czwartek skoro nie wie, że tam żwir jest. Trochę jak Sainz w Rosji. Szybciej się nie dało?

  • 155. FanHamilton
    • 2020-12-08 00:26:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @78 Bottas nie lepszy

  • 156. weres
    • 2020-12-08 13:03:37
    • *.net.pulawy.pl

    @153
    Napisałem:
    A ściągnięcie po raz czwarty z drobnym przebiciem też trudno uznać za dowód umiejętności dbania o opony...
    Gdzie ja napisałem, że kapeć to zużyta opona?
    Tak bez Maxa na torze Merc wygrałby z dużą przewagą, ale czy wygrałby z Maxem na torze? Tak, więc Merc może wygrywać bez Lewisa jeśli Max będzie się rozbijał na pierwszym okrążeniu, bez tego będzie ciężko.
    Even though Russell put up a fantastic performance last weekend, Wolff explained that it has no influence on Hamilton?s contract negotiations.
    Widzę, że wiesz lepiej od Toto jak wyglądają negocjacje z Lewisem.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo