DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
10.04.2022 11:43
0
Jaki ja mam ubaw z fanów Hamiltona... naprawdę szkoda słów, niektórzy fani Maxa również. Ale wyzywanie od "papierowego" mistrza jest komiczne. Wszyscy żyją jednym wyścigiem... co z tego że wasz pupil popełniał najwięcej błędów w tamtym sezonie, co z tego gdyby nie Silverstone, Baku, Węgry to mielibyśmy mistrza dużo wcześniej... brak kar dla Hamiltona również, na koniec sezonu odkręcili mu silnik i w końcu zacząć jeździć jak 7 krotny mistrz, co z tego że mógłby zjechać do boksu i mieć takie same opony jak Max. Ale przecież Max to papierowy mistrz, jeden wyścig sprawił, że wszyscy zapomnieli że miał zdecydowanie lepszy sezon niż Hamilton.
Przejdź do wpisu Leclerc w cuglach wygrywa Grand Prix Australii
17.02.2022 23:28
0
SZKODA... naprawdę szkoda, że nikt nie pamięta jak HAM był faworyzowany przez FIA... gdzie nie dostawał kar a powinien, gdzie VER gdyby nie pech na baku i kręgle BOT na Węgrzech miałby już dawno tytuł o SILV nie wspominam... mimo że cały sezon HAM dostawał na tacy nawet jak popełniał fatalne błędy, przez które nie zasłużył na tytuł, bo patrząc na cały sezon to HAM w porównaniu do VER był cienki a to że dostał silnik rakieta i na końcu się obudził to fajnie ale tak czy siak na tytuł nie zasłużył końcowymi wyścigami. Nie mniej jednak Masi zasłużył na wyrzucenie, cały sezon były błędne jak i durne decyzje. GP Belgii to była kompromitacja, ogólne decyzje były wręcz komiczne, sam regulamin F1 jakby ktoś przeczytał jest kompletnie niesprecyzowany myślę, że ktoś go szybko na kolanie pisał. Jednak jedna sprawa go broni... brak Charliego Whiting'a bo miał być jego mentorem i miał się uczyć a od razu dostał skok na głęboką wodę bez przygotowania i stąd są jego błędne decyzje.
Przejdź do wpisu FIA odsuwa Masiego od roli dyrektora wyścigów F1
23.01.2022 10:42
0
7. Glorafindel Fajnie, że nie widzisz jak bardzo FIA utrudniała RBR w walce o tytuł tak samo jak FIA nie zawsze karała HAM i dawała idiotyczne wręcz decyzje podczas innych GP. Pierwszą sytuacją gdzie HAM wyjechał w Bahrajnie 27 razy zyskując sporo czasu, gdzie VER była walka bok w bok i HAM go wywiózł to samo było w GP Turcji gdzie PER też wywiózł do pit-lane ale sędziowie nie mogli dać kary PER bo wywołałoby to dużo kontrowersji właśnie przez GP Bahrajnu, GP Silverstone też jest komiczna ta kara to nie kara, gdzie zawodnik wyrzuca z wyścigu rywala i dojedzie z 25 pkt bo ma taki bolid, że ta kara jest adekwatna mało tego gdyby LEC też pojechał jak VER to również by go wyeliminował. Węgry to kara dla BOT gdzie i tak tej kary w sumie w następnym wyścigu nie miał... Zmiana przepisów w PIT była na korzyść Mercedesa, gdzie RBR miało problemy a MERC nagle nie miało czyli musieli ćwiczyć do tego wcześniej taka sama sytuacja jak to że od 2007 już wprowadzali i ulepszali bolid na hybrydę. Brak kary za blokowanie MAZ i GAS też jest komiczne. Jest masa przykładów gdzie HAM się traktowało delikatnie. A na sam koniec, HAM nie zasłużył na tytuł bo cały jego sezon był mizerny, to że dostał silnik rakietowy i poprawki sprawiły że zaczął jeździć, a jak miał zbliżony bolid do RBR i miał tą presję popełniał za dużo błędów, dlatego też VER mimo końcówki w ABU DHABI bardziej zasłużył na tytuł bo przez cały sezon jechał stabilnie, owszem agresywnie ale nie popełniał takich gaf jak HAM.
Przejdź do wpisu Raikkonen: w F1 jest więcej bzdur niż ludziom się wydaje
12.12.2021 17:48
0
Widzę tutaj ból 4 liter fanów HAM... haha i bardzo dobrze, Max miał szczęście to fakt ale w pełni zasłużył na tytuł. Jakoś mało kto pamięta HAM jak wyjechał 27 razy w sakhir, jak skasował z własnej winy VER w silverstone, jak BOT odpalił się na Węgrzech, jak VER miał pecha w baku, gdzie HAM sam też się zapalił i popełnił błąd. Gdyby nie te sytuacje to VER miałby już wcześniej tytuł. Już pomijam fakt, że HAM nie dostał nic, żadnych kar za sytuacje z GASLYM i MAZEPINEM. Jeśli FIA da mistrzostwo HAM przy stoliku jak tak ładnie mówicie to będzie to jeszcze większy papierowy mistrz bo w tym sezonie na to nie zasłużył po prostu w tym wyścigu był lepszy ale gdzie jeden wyścig a cały sezon. FIA dalej się kompromituje i to też fakt, Massi out! A tak szczerze to fajnie widzieć tutaj niektórych jak bronią HAM i mają ból 4 liter że VER jest mistrzem (bo powinien być), że to on zasłużył itd. ja się pytam gdzie on zasłużył... nie miał żadnego rywala oprócz ROS w merc...
Przejdź do wpisu Verstappen na ostatnim okrążeniu sięgnął po pierwszy tytuł mistrzowski!
11.12.2021 20:25
0
@3 Czemu niby ma poczekać do następnego roku skoro w tym jest lepszy po prostu od HAM i to pokazuje nawet tabelka, gdyby nie silv, hung i baku byłoby już po mistrzostwach. HAM się na koniec obudził jak mu poprawki dały możliwość a tak to VER był lepszy już pomijam fakt, że zmiany przepisów w trakcie sezonu z pitami były pod MERC, gdzie na początku RBR miało problemy a jakimś cudem MERC tych nie miał bo pewnie już to ćwiczyli wcześniej. Więc jak mamy byc obiektywni kto jest lepszy i kto bardziej zasługuje na tytuł to jest VER i tyle w temacie. Nie mówiąc że Silv to była wina HAM i też przesadził więc HAM bez nieczystych zachowań też nie jest.
Przejdź do wpisu Praca zespołowa opłaciła się Red Bullowi i Verstappenowi
06.12.2021 00:02
0
@96 Chodzi mi o HAM nie o VER... nie no komedia wjechał mu w tył bo jeden i drugi chciał DRS ale HAM jednak wjechał i 0 konsekwencji powiedz mi bo według REGULAMINU na który się tak powołują często to HAM powinien dostać karę ale cóż są równi i równiejsi. VER i tak dostał śmieszne 5 sek, których nie powinien bo oddawał aż dwa razy pozycje. Tłumaczenie że zahamował i miał 2,4G to nie jest uzasadnienie... Mało tego HAM dostał za to tylko reprymendę nie no kisnę z tych sędziów, czasami się stosują do regulaminów a czasami nie...
Przejdź do wpisu Verstappen i Hamilton wezwani do sędziów za incydent z 37. okrążenia
05.12.2021 23:44
0
Dobra Panowie czyli według FIA to możemy wjechać w tył bolidu innemu kierowcy bez konsekwencji. Kurtyna...
Przejdź do wpisu Verstappen i Hamilton wezwani do sędziów za incydent z 37. okrążenia
05.12.2021 22:50
0
@154 wyjaśnij mi to "najlepszy w stawce" Kto według ciebie jest? Schumacher, Hamilton czy może Alonso?... A czyli to że "Najlepszy w stawce" przegrywa z VER w tabelce to słaby argument no ok, teraz mnie ubawiłeś, mistrz który popełnił błąd w Silverstone, który nie odpuścił też (jak i VER) na Monzy, mistrz który wjechał w bolid VER w tym wyścigu zamiast go wyprzedzić. Mistrz, który potrzebował zawsze BOT, jak w przypadku spowalniania i zgodzę się, że RBR robiłoby to samo wooow. Idąc twoją logiką to możemy w następnym roku sprawdzić czy mistrz da radę z RUS w końcu RUS tez jest przyszłym mistrzem. Ogólnie cieszę się, że masz w D**ie moją sugestię bo masz takie prawo tylko szkoda, że pokazujesz brak doświadczenia i wiedzy o F1 nie tylko chwaląc HAM bo może się paroma rzeczami pochwalić ale dalej dalej brak argumentacji co jest komiczne bo wiesz, że twoją argumentacje nawet dziecko by zgasiło.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 22:41
0
@148 A ty dalej dajesz przykład specjalnego zajechania i wjechania o mój boże... ja rozumiem po wyścigu emocje i ciężko trochę myśleć ale normalnie w ruchu drogowym jak ktoś wjedzie w tył to jest jego wina i tak jest napisane a to że jak ktoś zajedzie. W wyścigu jest podobnie tylko z tym różnica, że każdy się ściga (wow) i inaczej zasady są ale tak czy siak jak ktoś przydzbani w tył bolidu to jest jego wina, no chyba że faktycznie jechaliby 300km jeden za drugim i ten przed nim dał po hamulcach to wtedy można mówić o celowym hamowaniu ale dalej tłumaczę, że według przepisów drogowych (w normalnych warunkach) i tak samo w przypadku wyścigów to osoba która wjedzie w tył jest winna i tak tłumaczą się po prostu nawet przepisy i ich nie oszukasz proste. tutaj cytat "Jeśli dojdzie do najechania na tył pojazdu (nagle zahamował podczas zmiany pasa ruchu), niemal automatycznie winnym zostaje kierowca, który wjechał w "bagażnik". Na szczęście nie zawsze. "Jeśli było to zajechanie drogi, najeżdżający na tył pojazdu nie odpowie za wykroczenie" czyli widzisz jasno jest opisane że jest winny ALE jak masz dowody (filmy itd.) wtedy jest inaczej ale jak ich nie masz to wina jest zawsze po stronie osoby, która wjechała i tyle.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 22:23
0
@Kii VER nie jest moim pupilkiem to po pierwsze, po drugie buraku to ty jesteś zerem nie potrafiącym wyciągnąć ŻADNYCH argumentów i nie tylko w tej rozmowie ale kilku innych. Po trzecie nie mówię, że VER jeździ idealnie bo tak nie jeździ. O co ty chcesz się niby kłócić skoro to ty nie masz ZIELONEGO pojęcia o F1... nigdy się nie ścigałeś to weź i daj sobie na wstrzymanie jak się pościągasz trochę więcej niż w grze czy oglądając to pogadamy kiedyś indziej. VER jest słabszy hmm policz sobie jak jesteś dobry z matematyki o ile jesteś ile razy VER stał na podium na pierwszym miejscu a ile HAM... wtedy sam (może) zobaczysz ile razy twój "Mistrz" był jednak gorszy od VER.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 22:19
0
@139 Trafnie z 2008 ale, właśnie jest 2021 regulamin, nawet jak jest niejasny i beznadziejnie napisany inaczej teraz opisuje takie sytuacje a inaczej w 2008 roku. HAM wjechał w tył VER i takie są fakty za to powinna być kara i tyle... albo ścigamy się z tym regulaminem albo dajemy im więcej swobody w walce jak KUB z MAS...
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 22:15
0
@134 @137 @138 Wy dalej dajecie przykłady dekli czyli szeryfów, którzy specjalnie ci zajechali i się zatrzymali DALEJ wałkujecie jeden i ten sam beznadziejny argument "szeryfów" Zgodzę się, że jak masz dowody (filmik z kamerki) że ci zajechał specjalnie to dobra wtedy jest inaczej ALE tutaj VER nie zajechał mu drogi tylko HAM podjechał do niego jakby nie wiadomo co... @138 Może dlatego, że VER mógłby pomyśleć że znowu HAM mu wjedzie w tył? Jak ktoś ci wjedzie w takim przypadku, podczas wyścigu w tył to też tak będziesz chciał go przepuścić nawet jak leży ci to w interesie czy lepiej nie ryzykować i stracić nawet tą pozycje? Bo to mnie ciekawi, że dajecie przykład czemu zrobił potem tak a nie inaczej ale patrzcie też przez pryzmat kierowcy wyścigowego albo samego VER, gdzie HAM po prostu w niego wjechał jakby go tam nie było.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 22:02
0
@25 Najpierw zredukował do 5 biegu, potem do 3 gdy widział że HAM zamiast go wyprzedzać to też zwalnia i to widać na onboardzie. @27 A to 7-krotny mistrz i doświadczony kierowca wyścigowy nie wie co ma zrobić w takiej sytuacji jak widzi jak byk, że ktoś przed nim (a ścigał się z nim) zwalnia i zamiast jechać to woli podjechać a potem wjechać w tył, tak? Bo według twojej logiki tak wygląda, jakby HAM nie wiedział co ma robić...
Przejdź do wpisu Verstappen i Hamilton wezwani do sędziów za incydent z 37. okrążenia
05.12.2021 21:55
0
@128 CHŁOPIE ale co ty mi wychodzisz z deklami od szeryfowania?!?!?!?!? Powiedz mi co to ma do rzeczy z ZASADAMI RUCHU DROGOWEGO? WINA JEST ZAWSZE TEGO Z TYŁU, masz zachować ostrożność i to jest kurna fakt. Jak chcesz dziecko uczyć kogoś o prawie jazdy to weź poczytaj najpierw a potem się wypowiadaj, następnym razem oby ci ktoś nie wjechał w tył auta bo to będzie TWOJA wina... Obojętnie czy chodziło o DRS, chodziło też o to żeby od razu zacząć walkę bo odkładając coraz bardziej to okrążeń byłoby mniej. Nie było redukcji z 8 biegu na 3 od razu tylko był na 5 biegu jak HAM podjechał, gdzie odpowiedz mi po co podjechał do tyłu VER zredukował do 3 i to nie tak od razu tylko HAM widział, że zwalnia.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 21:45
0
@12 oglądałeś powtórkę? był na początku po prawej stronie, potem lekko odbił w lewo po czym widział HAM za sobą i co miał zrobić? Ja chcę wiedzieć od ciebie, czemu HAM dojechał do jego tyłu?!? Co chciał tam palca wsadzić czy co? Może powiesz, że VER w silverstone też doprowadził do wypadku? HAM miał sporo miejsca a wolał dojechać do VER i go uderzyć w tył... nie wnikam może chciał go cmoknąć w tył spojlera czy coś.
Przejdź do wpisu Verstappen i Hamilton wezwani do sędziów za incydent z 37. okrążenia
05.12.2021 21:32
0
@2 Przecież on nie zygzakował specjalnie tylko chciał żeby HAM go wyprzedził a w lusterkach go widział za sobą, to co miał zrobić? Rozwinąć mu dywan czy co? Oddał dwa razy pozycje a i tak dostał karę za brak oddania pozycji to jest kabaret a nie sędziowanie...
Przejdź do wpisu Verstappen i Hamilton wezwani do sędziów za incydent z 37. okrążenia
05.12.2021 21:25
0
@78 akurat flaga w przypadku uszkodzonej bandy była konieczna, bo już LEC wcześniej się też tam władował, gdyby znowu ktoś tam wyleciał to mógłby być dramat bo bariera byłaby uszkodzona i niesprawna, ja bym powiedział że później to był dramat bo nie było sc mimo licznych części od bolidów, gdzie nawet ALO to zauważył. Nie mówię, że VER jeździ bezpiecznie, szuka furtki przy ściganiu się tak się działo i będzie dziać, ktoś będzie jeździł bezpieczniej i będzie tracił a ktoś będzie jeździł agresywniej i zyskiwał albo tracił takie są realia wyścigów, były i będą jak chcecie, żeby było bezpiecznie i nie agresywnie to nie wiem, może wyścigi dyliżansów z tymi samymi końmi czy coś.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 21:18
0
@67 Powiedz mi "mylisz bo z tego co piszesz to masz błędne myślenie we wszystkim co jest związane ze ściganiem w tym pięknym sporcie." Gdzie ja się mylę? nieudaczniku jakieś konkrety bo robisz z siebie błazna... Ja podałem ci dokładne argumenty, ba to że siedzisz w F1 nie zmienia faktu że nie masz pojęcia o F1... czytałeś ogólnie regulaminy? Czytałeś? Czy będziesz robił z siebie błazna dalej? Powiem tak, HAM od 2014 nie miał nigdy rywala oprócz 2015 i 2016 ROS, bez rywali MERC mógł robić co chciał, przyszedł ten sezon i cyk mamy cyrk z MERC i FIA... jeśli uważasz że VER źle oddawał pozycje to jesteś "Geniuszem" powiedz mi masz prawo jazdy tak? KTO JEST WINNY ten co jest z przodu czy ten co wjedzie w niego w tył? I to samo jest w wyścigach jakbyś się kiedykolwiek ścigał i nie chodzi mi o gry, oglądanie czy palenie gumy na parkingu ale realnym ściganiu, bo ja tak i wiem dokładnie jak i kto jest w tej sytuacji winny. Mogę ci podawać przykłady jak Silverstone, Węgry itd. ale taki ignorant, który nie ma kompletnego pojęcia o F1 w sumie mógłbyś czasami się dogadać z dziennikarzami też czasami pierdzielą takie głupoty, że to głowa mała. Ten portal schodzi na psy, brak argumentacji, brak doświadczenia a i tak będą się takie osoby wypowiadać bo obejrzałem parę wyścigów i jestem "znawcą" Sędziowie się w tym wyścigu skompromitowali i to bardzo i to też jest fakt.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 20:56
0
@Kii Ale ty się kur... kompromitujesz... żałosny jest twój wpis serio, 7 Krotny mistrz świata WJECHAŁ W TYŁ WOLNEGO BOLIDU. To jest twój "Najlepszy kierowca" w stawce... śmiechu warte, zgaduje że oglądasz F1 od tego albo poprzedniego roku bo jak ma rywala to nie daje rady. HAM wjechał i uszkodził pewnie bolid VER ale to VER jest tym złym normalnie kisnę. HAM podczas treningów też odwalał szopkę ale to przecież najlepszy zawodnik... Nie wiem czy wy oglądacie F1 od teraz czy macie jakiekolwiek pojęcie o F1 bo go po prostu nie macie, w całym sezonie VER był lepszy od HAM I TAKIE SĄ FAKTY. Niektórzy to nie powinni się tu udzielać bo takie bzdury piszą, że to jest komedia...
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 20:49
0
Jak ktoś mi powie, że FIA nie faworyzuje MERCA po tym wyścigu to go wyśmieję po prostu... Wyścig ciekawy bo coś się działo ale to co odwalili sędziowie jak i 7 krotny mistrz świata to jest KOMEDIA I DRAMAT!!! Przecież to widać jak byk, jak FIA traktuje niektórych a jak innych... TO JEST ŻAŁOSNE FIA I MASSI DO DYMISJI!!!
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa w arabskim dreszczowcu
05.12.2021 18:11
0
@92 Monza była winą obu kierowców bo ani jeden ani drugi nie odpuścił, jakoś inni kierowcy np. RAI potrafił zostawić miejsce a HAM tego nie zrobił, tak samo VER za bardzo chciał zaatakować. Po prostu obaj nie odpuścili w tym zakręcie i tyle. Porównujesz Silverstone do Brazyli... czy ty się dobrze czujesz? Gdzie VER dostał 0 punktów, stracił silnik i inne części gdzie HAM dostał śmieszne 10 sek, które nic mu nie zrobiły... mało tego gdyby LEC nie odpuścił mogłoby dość do kolejnej takiej samej kolizji. GP Belgi to nie wnikam bo to była porażka FIA po prostu... zamiast zrobić wyścig od razu gdzie wcześniej nie padało aż tak to czekali i czekali aż się doczekali końca wyścigu i to nie pod RBR tylko z powodu $ bo ten wyścig musiał być ukończony żeby nie zwracać kasy. Powiem tak każdy popełnia błędy ale ten sezon jest zdecydowanie na korzyść VER a nie HAM. Co do twojego, że punkty się liczą... owszem w tabelce się liczą ale patrz np. na tytuł Schumachera gdzie specjalnie zjechał na Hila i powiesz, że taki tytuł był zasłużony? No właśnie niestety nie... tylko teraz są inne czasy, inne bolidy a teraz mamy kamery, diagramy itd. I FIA nic z tym nie robi albo wręcz jak w tym sezonie pomaga i to widać niestety na korzyść MERC i HAM... Patrz na brak kary za zablokowanie w P3 MAZ i GAS przez HAM, albo w q2 RAI przez BOT... Gdzie mówię, gdyby to byli inni kierowcy i zablokowaliby HAM czy BOT byłaby w 100% kara! Szkoda, że MER nie miał ŻADNEGO rywala, bo pracowali nad bolidami itd. już od 2007 roku, ledwo FERRARI coś wygrywało ale była różnica na zakrętach i nawet na prostych. I te 7 tytułów HAM czy MERC to była bułka z masłem, jedynym rywalem HAM był ROS w 2015 i 2016 a tak to było tak: MERC F1, FER i RBR F1,5 i reszta bolidy z F2 w porównaniu do MER, FER i RBR.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrał czasówkę - Verstappen popełni kosztowny błąd
05.12.2021 01:25
0
Jak się czyta tutaj komentarze ale nie tylko tutaj to można się załamać... Przykro mi to mówić ale HAM jak na 7 krotnego mistrza w tym sezonie nie pokazał nic... kompletnie nic... masa błędów, wyeliminowanie ze swojej winy VER w silverstone pokazało, że presja na niego działa, gdyby nie silverstone to tytuł miałby już VER. NIESTETY ten sezon nie jest znakomity pod względem walki o tytuł, gdzie FIA wspiera mercedesa, zasady zmian w trakcie sezonu + brak kar gdzie inni kierowcy takie by dostali jest po prostu sztucznie kreowane... Mam nadzieje, że MERC w przyszłym sezonie nie będzie tak odstawał od reszty stawki bo przestanie się to oglądać przez to że RBR walczy i z MERCem i z FIA a bolid od innych to inna para kaloszy. Oby Ferrari albo MCL wróciło do łask. VER powinien zdobyć w tym roku tytuł, ponieważ pokazał więcej niż HAM i to są fakty, patrząc na tabele ile VER wygrywał a ile HAM to niestety, VER zasłużył bardziej na ten tytuł. Ogólnie to mam nadzieje, że BOT dostanie karę za sytuacje z RAI bo to było głupie co zrobił BOT. A wyścig, zobaczymy co będzie z skrzynią VER ale jeśli będzie ok to może będzie coś ciekawego się działo.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrał czasówkę - Verstappen popełni kosztowny błąd
13.09.2021 18:26
0
@8 Belzebub ty to chyba lubisz siedzieć na kanapie i takie bzdety pisać co? Raczej wątpię byś miał jakąkolwiek styczność z wyścigami, dlatego to ty powinieneś zejśc na ziemię albo przestać się udzielać na tematy o których nie masz zielonego pojęcia bo to już się robi żałosne... Zacznijmy od tego, że KUB pokazał dużo bo mimo braku pewności co do bolidu (bo on nie jeździ nim co weekend wyścigowy) to tępo miał dobre, co do utraty tempa później nie wiem czy masz pojęcie kiedy opony już przestają dawać radę i dam ci przykład BOT, który później już też nic nie dogonił. A mało tego Alfa przykro mi ale jest średnim bolidem, trochę lepszym niż Haasy ale może nawet odrobinkę gorszą od Williamsa. Brak jakiejkolwiek subiektywności w twoich komentarzach, ba nawet brak normalnych i logicznych argumentów... nie wiem czy widziałeś różnicę w prędkościach bo LAT miał o 20km więcej od KUB na prostych. Co do GIO to jedynie z tym masz rację (WOW) bo powinien wylecieć z F1.
Przejdź do wpisu Alfa Romeo bez punktów na domowym torze
12.09.2021 18:56
0
Tak tylko powiem, że szkoda iż HAM za Silverstone dostał marne 10 sek i kompletnie nic mimo SWOJEJ winy, a teraz gdzie i jeden i drugi nie odpuścił, mogli pojechać ten zakręt lepiej... I mimo że to POWINIEN być racing incydent bo napiszę jeszcze raz i jeden i drugi nie odpuścił dlatego doszło do kontaktu to znajdują winnego VER co jest idiotyzmem ale FIA pokazała już swój idiotyzm np.w GP Spa itd. $ jest i cyrk się kręci dalej. Szkoda słów już na to całe FIA...
Przejdź do wpisu Verstappen otrzymał karę przesunięcia na starcie do GP Rosji
29.08.2021 19:17
0
Massi po prostu wyjdź... dostaje kasę za tworzenie z F1 dramatu i kabaretu!!! Gratulacje tak czy siak dla RUS za podium mimo, że jest niedosyt braku walki, ale żeby trzymać przez prawie 4h kibiców na torze i przed telewizorami mimo, że mieli prognozy pogody to jest PORAŻKA... Max też na tym stracił bo prowadziłby w klasyfikacji a tak to tylko połowa punktów yey... A i muszą oddać kasę za ten kabaret. Widać w jaką stronę F1 idzie, ogólnie netflix może pokazać te epickie ruchy w szachach i batalię karcianą.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrał GP Belgii bez ścigania - Williams może świętować podium!
15.08.2021 00:52
0
@12 Czyli według twojej logiki to, mimo że był incydent to wcale HAM nie przesadził? I inni kierowcy, którzy się wypowiadali że popełnił błąd to nie potrafią jeździć tak?... To, że VER był przed HAM i tutaj jest słowo kluczowe był PRZED HAM to HAM powinien zachować uwagę i ostrożność i mało tego widać po HAM, że przez to iż VER się zbliżył to widać, że ma gorącą wodę i popełnia błędy. Idąc inaczej to kara dla MERC jest komiczna bo nic nie stracili, 5 pozycji to jest kpina, szczególnie że PER musi wymienić silnik i straci 10 za nie swój błąd a Botasa. Dlatego ludzie jak i RBR ma problemy do tego i się nie możesz dziwić bo mają do tego prawo i dużo na tym stracili.
Przejdź do wpisu Steiner odrzuca pomysł by winowajcy wypadków opłacali szkody
12.08.2021 14:37
0
Porównując Daniela Riccardo, mimo że go lubię to... no właśnie porównując do Per, Ric był już w RBR i dawał sobie radę z mocnym bolidem jak i presją z jaką słynie RBR. Per zaś był w średnich teamach i nie miał aż takiej presji jak jest teraz na pewno w RBR. Dlatego, też dużo osób krytykuje i zastanawia się nad przyszłością Ric niż Per. Zobaczymy co będzie w następnych wyścigach, oby Ric się poprawił bo ciężko będzie miał jeśli tempo będzie słabe żeby zachować fotel w Mclarenie. A co do artykułu i samego Per, no na pewno nie ma łatwo bo wymagania musi spełnić, również mam nadzieję że będzie coraz lepiej w GP Węgier był bardzo ładny start, szkoda że musiał się wycofać, no ale cóż... pecha miał po prostu i tyle.
Przejdź do wpisu Perez: przejście do Red Bulla było jak zmiana serii
09.08.2021 22:01
0
Ogólnie oprócz tego czemu potrzebują aż 1 litr... ale ogólnie regulaminy/kary powinny zostać zmienione i to bardzo. Bo pięknym pokazem jest gdy mercedes eliminuje red bula i sprawia mu spore problemy nie tylko z kosztami ale również z samymi karami, które są absurdalne bo Perez dostanie karę 10 miejsc za wymianę silnika, która Bobas mu zniszczył. I dużo było komentarzy odnośnie że każdemu się kiedyś zdarzało tylko, że kiedyś bolidy były taczkami, które ciężko było prowadzić a teraz bolidy są inne nie mówię, że są banalne ale różnice są pomiędzy tamtymi a tymi które są obecnie. I tak mamy kuriozalne efekty FIA i mamy prawdopodobnie kolejny tytuł dla mercedesa i Ham rodem jak Schumacher wygrał 1 pkt tytuł czyli bardzo niesmaczne i niesportowe ale dzisiejsza F1 ma takie powiązania z sportowym zachowaniem co zeszłoroczny śnieg. Nie mówię, że kiedyś też tego nie było ale nie na taką skalę, dlatego F1 się znudziła i niektórzy nawet fani rezygnują z oglądania tego kabaretu...
Przejdź do wpisu Oficjalnie: FIA podtrzymała dyskwalifikację Vettela
01.08.2021 23:40
0
@17 Nie, pokazuję jak bardzo regulamin poszedł w złą stronę... Jak idiotyczne decyzje podejmują sędziowie przez regulamin który sami stworzyli co jest absurdem, bo kierowca teraz musi uważać na wszystko bo jak za bardzo będzie się bronił to dostanie karę... "Dlaczego Ty i Tobie podobni fałszywi ludzie, chcecie dostosowywać kary do skutow jakie za sobą niesie dany czyn albo od tego kto takiego czynu się dopuści?" - a powiedz mi czy sprawiedliwe jest to że ktoś niszczy komuś wyścig i dostaje śmieszną karę a ktoś komu brakuje trochę paliwa do sprawdzenia próbki (z czego mogli by przed wyścigiem pobrać) zostaje zdyskwalifikowany? Powiedz mi dlaczego F1 ma coraz mniej fanów? Coraz mniej ludzi ogląda F1 i przez to muszą odwalać cyrki z netflixem, żeby przyciągnąć młodych na max 2 wyścigi, po potem realia okazują się inne? Przez głupi regulamin, sędziów którzy patrzą przychylnie teraz na Merca i kuriozalne decyzje... "Dlaczego nikt z Ferrari nie płacze że Stroll zrąbał wyścig Leclercowi? Dlaczego nikt z McLarena nie płacze, że Bottas zniszczył im wyścig? Że Stroll załatwił Riccardo? Czemu Norris nie beczy w mediach jak Max? Czemu tylko Red Bull beczy jak to ma ciężko? Nie ma na nich hypu? Nie walczą o mistrzostwo to się nie liczą? Tylko Red Bull się liczy?" - odpowiem ci jedno, bo Stroll jak i Bottas odpadli w wyścigu, a jak walczysz o tytuł w dobrym bolidzie przeciwko też dobremu bolidzie i tak, a potem macie kontakt jeszcze wiadomo kto bardziej przesadził to, logicznie że raczej byś o tym mówił, plus do tego ten rywal jedzie i zdobywa 25 pkt za darmo... "Czy tylko Red Bull stracił wyścig? NIE do jasnej cholerny. A kreują się na jakieś ofiary. Czyżby szykują wymówkę na nie zdobycie mistrzostwa w jedynym sezonie w którym mają na to szanse?" - tutaj nie ma wymówki bo FIA idzie na rękę Mercowi i to widać, tak samo w przypadku HAM... ile razy miał rozpatrywanie jakiegoś incydentu i sędziowie głowili się dłuższą chwilę? Wystarczyło zobaczyć i wydać werdykt, przy innych kierowcach potrafią szybko zobaczyć i dać karę ale przy HAM to... hmm... musimy pomyśleć. To nie daje ci nic do myślenia? Czemu tak jest że HAM dłużej rozpatrują przy jakiejś karze. Bo Massi jak i reszta co zasiada FIA jest przychylna bardziej MERC niż RBR. Ogólnie podobno Aston się odwołuje, bo niby pompa paliwowa nie działa więc zobaczymy jak będzie. Niby tam mają 1,4 l. w baku Ale to się okaże później co i jak.
Przejdź do wpisu Sebastian Vettel stracił drugie miejsce w GP Węgier
01.08.2021 22:20
0
Kasujesz rywala - 10 sekund śmiesznej kary... Niszczysz komuś wyścig - 5 miejsc i 2 pkt karne, jak na skasowanie 3 zawodników śmieszna kara... mimo, że wcześniej myślałem iż 5 miejsc i 2 pkt karne to sporo tak dla takiego karambolu i dzbana dnia jakim był BOT to za mało niestety. Teraz najlepsze, przejechanie linii do pit stopu 5 sek kary za przekroczenie w alei serwisowej stop and go, za mało paliwa dsq ale za blokowanie podczas okrążenia kwalifikacyjnego nic... Dziady bo tak trzeba ich nazwać po imieniu FIA to osoby, które nie powinny mieć tych stanowisk naprawdę... KUB ładnie podsumował, że jakby walczyli dzisiaj z Massą jak w Brazylii jak dobrze pamiętam to byli by zawieszeni, F1 już kompletnie nie ma nic z ścigania bo pierwsze skrzypce gra teraz MERC i Dziadki w FIA.
Przejdź do wpisu Sebastian Vettel stracił drugie miejsce w GP Węgier
01.08.2021 19:53
0
@95 Kii... " że Hamilton miał przewagę bo był po wewnętrznej i Max powinien ustąpić mu miejsca" HAM nie miał przewagi bo bolid VER był PRZED NIM, to że miał lekką przewagę w postaci bycia po wewnętrznej nie oznacza że trzeba go wpuścić sądząc po twoich komentarzach to jaśnie HAM trzeba wpuszczać bo jak to on nie może za kimś jechać. Nie wiem czy słuchałeś cokolwiek o wypowiedziach od innych kierowców nie tylko od ALO ale, no właśnie ALE to że był to incydent wyścigowy to ok ale sami powiedzieli że to HAM powinien zachować ostrożność bo przy takiej prędkości może go wywieźć z linii toru. Dlatego LEC uciekł bo nie chciał skończyć w bandzie jak VER. Z drugiej strony czyli jak ty np. jesteś właścicielem zespołu to miałbyś w nosie że HAM wyeliminował twojego zawodnika, dał ci dodatkowe koszty i możliwe że nawet przegrasz tytuły bo bolid już nie będzie tak samo się prowadził i będzie strata, jakoś na innych torach MERC mógłby być blisko RBR a tracili sporo a nagle po wypadku VER traci do HAM I BOT, właśnie TRACI nawet do samego BOT. Masz całkowicie zerowe pojęcie o wyścigach, bronisz HAM, i mimo że nic do niego nie mam to w silverstone Przesadził mało tego już nudne się to zrobiło, wygrywanie najlepszego bolidu bez rywala... Jedynie 2016 był ciekawy a reszta to VET nic nie mógł zrobić, VER to samo. A teraz nagle VER ma również dobry bolid i nagle HAM ma gorącą głowę (silverstone to pokazało, problemy z ALO też). Ale wracając do tematu... MERC powinien się teraz cieszyć i HAM też bo możliwe że RBR będzie miało problemy z bolidami przez te "niefortunne" wypadki.
Przejdź do wpisu Esteban Ocon triumfatorem niewiarygodnego Grand Prix Węgier
01.08.2021 18:33
0
@69 Kii po tobie widać typowego Janusza F1... jak się nie znasz to się nie wypowiadaj na tematy o których nie masz kompletnie zielonego pojęcia chyba że robisz to z przyjemności to cóż jak chcesz wychodzić na takiego Janusza twój wybór. Po pierwsze to nie żadna karma za silverstone bo nawet kierowcy się wypowiadali, że HAM trochę przesadził i to był np. ALO... HAM i VER nie odpuścili po prostu co nie zmienia faktu, że VER był przed HAM i to HAM wyrzuciło na VER, czyli był to błąd HAM... Kara za coś takiego była jednym słowem KOMICZNA, bo a) 10 sek dla bolidu który jest drugim najlepszym w stawce, teraz już pierwszy sądząc po zniszczeniach i jak VER idzie jazda, to nie jest problem tego odzyskać, a b) gdzie za przekroczenie lub najechanie na linię białą przy zjeździe do PIT masz albo stop/go albo po 5 sek jak TSU dostał i to pokazuje jak śmieszna jest kara za spowodowanie i wyeliminowanie rywala. BOT w tym wyścigu zasługuje na tytuł dzbana wyścigu, za bardzo przesadził i kara 5 miejsc na następny wyścig i 2 pkt to jest idealne. Mało tego komiczna wypowiedz jest że ALO powinien dostać karę... JAAASNE powinien HAM rozłożyć czerwony dywan i go wpuścić w tak idiotycznych miejscach w których HAM próbował go wyprzedzić, BRAWO TY. Chyba dużo osób nie będzie cię drogi Kii brało na poważnie przez to jakie bzdury piszesz. A wracając do silverstone to mieli prawo się odwołać bo A)VER najbardziej stracił na tym. B)Bolid był kompletnie zniszczony. C)Kara była komiczna jednym słowem i tyle. Jako zespół zrobił normalną rzecz, Mercedes by zrobił to samo jakby to HAM odpadł, pytanie co by FIA zrobiło bo Massi się kompletnie nie nadaje na to stanowisko i decyzje są po prostu kuriozalne.
Przejdź do wpisu Esteban Ocon triumfatorem niewiarygodnego Grand Prix Węgier
27.07.2021 22:59
0
F1 2021 to tak naprawdę wersja 2019 v3. Coś tam porobili, dużo jest niestety na minus. Jako że EA zabrała się za to, to wiadomo jak gracz się cieszy na podium, inne kaski itd. nie są dla każdego. Interfejs w drzewku bir to jednym słowem duży minus... jest mało przejrzysty i w poprzednich grach był o wiele lepszy. Lepiej niestety kupić 2019 albo 2020 niż tą grę za taką cenę. Breaking Point...hmm... głowy nie urywa, krótki dający trochę satysfakcji i smaczki z prawdziwej F1 ale czy warto aż tak mówić, że to był strzał w dziesiątkę, bardziej wolałbym jakby popracowali nad zwykłą karierą niż zajmowali się takimi pierdołami. Plusy są w związku z SI, które potrafią walczyć koło w koło a tak to cóż trochę lepsza 2019 i 2020 nic szczególnego.
Przejdź do wpisu Recenzja gry "F1 21"
17.07.2021 18:18
0
Najgorsze dno jakie weszło do F1 czyli ten sprint... PROCESJA i tyle. Najważniejsze czynniki to start, kto ma jakie opony i kto bardziej ryzykuje. I tutaj mamy pechowca który chciał zaryzykować czyli Perez. Przynajmniej mogą mu zmienić coś w bolidzie bo i tak będzie ostatni. Widać, że chcieli zrobić show dla kasy i coś im nie wyszło. Alonso ładnie wyprzedzał ale później no opony i się zrobił pociąg za Alo... nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Jakby dali 5 okrążeń i wszyscy czerwone opony to może byłoby ciekawiej ale raczej wątpię żeby ktoś ryzykował aż tak, żeby potem w niedziele nie móc startować w wyścigu, a Perezowi prawie to wyszło.
Przejdź do wpisu Verstappen pewnie wygrał sprint na Silverstone
04.07.2021 17:41
0
TAK! Zrobił się znowu już kolejny artykuł z "EKSPERTAMI" w F1... tak czytając komentarze, mało się udzielając bo po pierwsze tutaj "Eksperci" to tylko palili gumy w swoim samochodzie o prawdziwych wyścigach mają tyle pojęcia co kot napłakał. Po pierwsze kara Norisa była słuszna dlaczego? Ponieważ mimo walki koło w koło na zakręcie to i tak zamiast dalej walczyć z nim (a widział że Perez jest po jego lewej stronie) to i tak zjechał na linię wyścigową jakby nikogo tam nie było (Raikkonen pokazał to samo w ostatnim okrążeniu nie zauważając Vettela) I tam była słuszna kara, ALE kara Per za Lec (O mój boże pokazał swoją głupotę w tym wyścigu, mimo że w poprzednim zniszczył Gaslyemu wyścig) to jest kompromitacja (już kolejna) FIA, jakbyście widzieli powtórki to nie była to czysta walka koło w koło ale LEC zjechał normalnie na PER i każdy normalny człowiek by to zobaczył i tutaj kara powinna być dla lec żeby ostudzić jego zapędy manewrowe, druga kara też była kuriozalna bo Per nie miał gdzie już skręcić, to jest wyścig i jak Lec myśli jak dziecko to tak się jego wyścig zakończył. O dziwo nie przyzna że to on popełnił błąd ale nawet zrzuca na PER że jak on tak mógł miał mu zwolnic i go wpuścić. Lec, próbuję na siłę coś ograć i takie są konsekwencje jak w tym wyścigu. Kara dla Per jest komiczna i powinni się odwołać ale znając Masiego to wiadomo jak będzie... P.S Masi się kompletnie nie nadaje na to stanowisko niestety.
Przejdź do wpisu W Austrii Max Verstappen poza zasięgiem rywali
19.05.2021 20:37
0
Rusellątko ma być w konflikcie z Hamiltonem? Niby gdzie? Jedynie o co walczą w Williamsie na chwilę obecną to z Hassem i czasami Alfą o tytuł ziemniaka. Ani to jego rywal ani zagrożenie :D Bardziej bym się obawiał Mazepina. :D
Przejdź do wpisu Hamilton również zaprzecza, że popadł w konflikt z Russellem
11.05.2021 17:16
0
@24 Moje bzdury są na bazie doświadczenia wyścigowego to po pierwsze. W RBR widać kto ma lepszy i pod kogo jest budowany bolid. Skoro Max potrafi to dają taki sam bolid drugiemu żeby potrafił tak samo wyciągnąć jak on. Aleee inny styl jazdy i masz powtórkę z sezonu Albon i Gasly, mimo że Gasly został zdegradowany do AT to jednak potrafił mimo tego być w punktowanych miejscach mało tego wygrał wyścig mimo tego, że taki Kvyat jak przeszedł do Toro roso to był cieniem samego siebie i każdy to widział nawet inni kierowcy jak bolesna degradacja była. Ty nie musisz mi niczego tłumaczyć bo większość osób które czyta twoje wypociny ma z ciebie ubaw jak cały czas się kompromitujesz i nie tylko ty. Są owszem zespoły nie tylko w F1, które budują bolid dla dwóch kierowców różne, ale RBR takim zespołem nie jest i nie będzie. Odpowiadając, może coś to da choć wątpię... Perez teraz ma to samo co Albon i Gasly czyli "Masz być taki sam jak Max..." A to buduję presje a presja jakbyś nie wiedział sprawia, że jest większe ryzyko popełnienia błędu bo jedzie się na granicy swoich możliwości bo "chce się być taki szybki jak Max" I taka różnica, że jak bolid jest zbudowany pod styl jazdy "Ala Max" to inny styl jazdy będzie kompletną porażką w tym bolidzie bo a) nie wykorzysta się w pełni potencjału bolidu a b) nie zawsze inny styl będzie owocował w nie tylko walkę o podium ale ogólnie w walce z innymi bolidami. Max nie musi stać nad inżynierami wystarczy, że dr powie co i jak a Max ma bolid pod siebie bo jest najważniejszy w zespole. To nie jest wmawianie tylko takie są realia wyścigów i zawsze były, że kierowca nr 1 gra pierwsze skrzypce nie tylko pod względem budowanego bolidu ale też pod względem zamiennych części czy ulepszeń. I jeszcze raz ci powtórzę tak było, jest i zawsze będzie i nie tylko w F1.
Przejdź do wpisu Red Bull "desperacko potrzebuje" Pereza w walce z Mercedesem
11.05.2021 12:52
0
@Hubertusss powiedz mi bo twoja logika mnie czasami bawi... co ma podłoga i zmiana przepisów do tego, że Stroll ogrywa Vettela. Owszem Vet jest w nowym bolidzie to samo tyczy Alo i Per. Ale bolid RBR jest czysto budowany pod Maxa i jego styl jazdy. I to każdy normalny człowiek powinien się domyślić. Nagle Gasly przechodząc do AlphaTauri daje radę a w RBR nie potrafił nic? To nie kwestia kierowcy ale, że z góry muszą mieć styl jazdy podobny do Maxa i to Perez próbuje zrobić. Czyli zmienić swój styl jazdy i jak na początki jest w miarę ok, nie urywa to czegoś ale źle jak w przypadku Albona czy Gaslego nie ma bo jest w punktach większych niż tamci. Ciężko zmienić swój styl jazdy ale się da i dziwię się, chociaż to RBR i sami nie wiedzą czego chcą jak i ich logiki czasami. Widzą, że Per zmienia swój styl jazdy i zamiast dać mu swobodę to "Szybciej, bo Max cię potrzebuje" I tak presja powstaje i więcej błędów się dzieje. RBR jest takie jak Ferrari jest kierowca nr 1 a nr 2 ma się dostosować i tyle. A potem się dziwią czemu punktów nie ma. W Merc też są nr 1 i 2 ale potrafią to tak powiedzieć/pokazać co i jak, żeby tego nie było aż tak widać. (Oprócz Valtteri it's James) ale potrafi ten zespół dowozić punkty i to nie tylko przez samochód ale strategię, jakie relacje panują i czy wywierają aż taką presje jak to robi RBR i Ferrari.
Przejdź do wpisu Red Bull "desperacko potrzebuje" Pereza w walce z Mercedesem
07.05.2021 14:48
0
@kotwica Czyli jednym słowem, Verstappen również powinien zejść ze sceny, nie mówiąc o Mazepinie i Vettelu. Skoro Kub powinien zejść za wyjechanie w pole to Ver powinien za uszkodzenie skrzydła w o wiele lepszym bolidzie niż Kub tylko się kompromituje, Vet przegrywa z Strollem i też się kompromituje, Maz to można całą litanię o nim opisać. Już nawet Latifi jest lepszy od niego. Kub popełni raz błąd to już leci na niego hejt, jak zdobył 3 miejsce w DTM to nagle wszyscy zamilkli. No cóż :D
Przejdź do wpisu #1 trening: Bottas najszybszy, Verstappen z minimalną stratą
30.04.2021 18:01
0
@3 Czekaj, kiedy to Stroll Kubicę objeżdżał, skoro oni nie byli w jednym zespole?!? Możesz mi to wyjaśnić czy pierniczysz takie bzdury dla frajdy?
Przejdź do wpisu #2 trening: Hamilton przed Verstappenem i Bottasem
30.04.2021 16:25
0
@19 Ty belzebub to powinieneś brać jakieś tabletki serio... co twój komentarz jest to albo a) jest oderwany od rzeczywistości albo b) sam się nim kompromitujesz... już kilku mówiło jak to Kub nie ma szans na fotel w F1. Ciekawe jak porównujesz marne $ z Orlenu do kasy od Mazepina czy innego miliardera, który może kupić fotel nawet najbardziej beznadziejnemu kierowcy, porównując jak już tak chcesz do paydriverów to Kub potrafi mimo ręki jeździć a masz spina Mazepina czy uczącego się dalej Latifiego gdzie powinni potrafić jeździć już na poziomie bo to w końcu f1. Nigdzie nie mówiłem ani nie wspominałem, że objedzie pół stawki (Tutaj czytanie ze zrozumieniem się kłania) pisałem o tym, że powrót miał w najbardziej słabym i bezwartościowym bolidzie w całej stawce F1 (Na szczęście williams może teraz po sprzedaży się odbuduje). I dlaczego piszesz, że jest skończony jako kierowca F1? Bo powrócił i mu się nie udało? Vettel już powinien w takim razie być skończony, Alonso tak samo. Takim pisaniem to przekonasz (może) małe dzieci, które w to uwierzą.
Przejdź do wpisu Bottas najszybszy w pierwszym treningu przed GP Portugalii
30.04.2021 15:23
0
@15 CZY TY PORÓWNUJESZ BOLID Z 2019 a PROBLEMY SILNIKA FERRARI JAK I BOLID Z 2020 z WILLIAMSA?... Szkoda mi słów na takiego amatora jazdy serio porównanie masz znakomite, wręcz rewelacyjne. Dajesz Vettela, który wygrał 4 tytuły dzięki bezkonkurencyjnemu bolidowi a przeszedł do ferrari i nie potrafił nic wyczarować nawet mając 4 tytuły, przegrywa obecne ze Strollem, który jeździ coraz lepiej. Vettel ma sponsorów bardziej majętnych niż Orlen i Kub i taka jest smutna prawda że w obecnej F1 rządzi $ i masz przykład Mazepina. Mówisz indy 500 a inne serie szczególnie takie w jakich Kub jeździł są cięższe bo a) nie masz asfaltu cały czas, b) musisz bardzo uważać na szutrze bardziej niż na torze bolidów f1, bo szansa na błąd jest dwukrotnie większa niż na asfaltowym torze. A mimo tego Kub potrafił to zrobić mimo ręki. Wrócił do najgorszego i pod najgorszym zarządem zespołu i od razu każdy go skreślił, a nikt nie pomyślał a może jakby dostał bolid z środka stawki (alfa, wtedy jeszcze dobry haas) to może miałby szansę się inaczej pokazać a nie na samym końcu stawki wraz z Rus. Jakoś nikt o tym nie pomyślał, tylko o wrócił i miał najgorszy bolid w dziejach f1 to znaczy, że nie powinien wracać. Logika piękna!
Przejdź do wpisu Bottas najszybszy w pierwszym treningu przed GP Portugalii
30.04.2021 15:01
0
Tak patrząc na to, to Rus w bolidzie Ham potrafił pocisnąć tak samo Kub w dobrym bolidzie bo Williams z 2019 to była taczka a mimo to potrafił zdobyć 1 pkt, gdzie Rus nie potrafi wykorzystać błędów rywali oraz tego że w tamtym roku Williams nie był aż tak zły (silniki ferrari wtedy były tragiczne) i nawet teraz nie potrafi i nie zdziwię się jak w tym nawet roku nie zdobędzie punktu bo ma za gorącą głowę (będzie jeździł w mercedesie... taaa jak toto mu pozwoli) I taki Inwalida jak większość mówi, potrafił zdobyć dwa tytuły mistrza i nie pierniczcie mi że seria siaka i owaka bo jednak mimo problemów ze zdrowiem a potrafił, a wy co potraficie? Oprócz pisania komentarzy? Każdy wbija Kub szpile jaki to on nie jest a George, który miał zaplecze i parasol ochronny od Williamsa miał trudności w równej walce (chodzi mi o parasol ochronny w postaci magicznych postojów w pit Kub itd.) Powiem nawet że Latifi jak będzie mniej błędów popełniał i jechał jak teraz jeździ a już coraz lepiej mu to idzie, to będę się śmiał jak on zdobędzie punkty a nie Rus.
Przejdź do wpisu Bottas najszybszy w pierwszym treningu przed GP Portugalii
26.02.2021 00:04
0
Co jakiś post o Kub to "On nie potrafi jeździć itd." Co z tego jak większość kierowców i nie tylko powiedziało o nim że jest naprawdę dobry i go podziwia też za wytrwałość jak i to że WSZYSTKO teraz przeważnie zależy od bolidu/auta. Kierowca doświadczony popełnia tylko mniej błędów ale nawet taki HAM w zeszłorocznym Wilmansie byłby ostatni nawet za RUS w taczce KUB. Tak dla osób, które myślą inaczej. Bolidy nie są takie same, nr1 ma inne części i inaczej się go prowadzi niż kierowca nr 2 i tak było, jest i będzie w motosporcie zawsze.
Przejdź do wpisu Kubica obawia się zmienionego formatu weekendu w F1
13.12.2020 16:14
0
Teraz ciekawe czy RBR zostawi ALB za swój średni wyścig. Czemu średni? Mercedes był gorszy, Ham miał problemy z bolidem i nie był w 100% silny po chorobie a i tak ALB nie potrafił dogonić. Jak go zostawia coś czuje ze znowu będzie miał słaby sezon i dalej będą pewnie tłumaczyć to jakoś ahhh... wyścig nudy choć ocon na koniec ładnie wyprzedził strola a PER powinien dostać szanse na nowy sezon, szkoda że mu się dzisiaj nie udało.
Przejdź do wpisu Verstappen pewnie wygrał w Abu Zabi
10.12.2020 22:05
0
Powiem tak, tutaj jest więcej emocji niż w artykułach po wyścigu... Co do samej sprawy powiem krótko... 21 wiek mimo technologii, dostępu do internetu i wiedzy pokazuję że ludzie są po prostu walnięci i to Kobiety i Mężczyźni. W F1 teraz rządzi świat pieniędzy i widowiska, niektórzy jeszcze nie nadają się na kierowców F1 ale są bo mają plecy. A co do ogółu to pieniądze rządzą światem i ludzie robią różne rzeczy z powodów materialnych albo żeby zaistnieć. Sama ta sprawa może być skomplikowana bo może ona mu na to wcześniej pozwoliła, może nie tego nie wiemy bo nie wiemy całości jak przebiegało to ich całe spotkanie itd.
Przejdź do wpisu Haas zachowanie Mazepina nazywa "odrażającym"
07.12.2020 08:56
0
Są równi i równiejsi, gdyby to był inny zespół to pewnie by była kara dla kierowcy, mogę nawet podać przykład KUB, który dostał karę a czy coś zyskał??? Takim złomem jakim on jechał albo RUS w zeszłym roku, teraz się trochę poprawili to ta kara była komiczna bo co on zyskał. FIA i ich przepisy są takie, że co zespół to jest inna interpretacja. Ośmieszyli się tylko ale robią już to od dawna więc cóż.
Przejdź do wpisu Mercedes ukarany 20 000 euro grzywny
07.12.2020 08:54
0
@126 I twój komentarz pokazuję głupotę, nazywanie kogoś Januszem f1 i że się nie zna to nie obraza ale fakt i prawda, bo widziałem masę twoich komentarzy i zastanawiam się czy ktoś za takie "dziwne" żeby cię nie urazić pierdoły płaci... "Właśnie tą wypowiedzią, sugerującą spiskową teorie, tylko się popisałeś swoją niewiedzą. Pisanie o dwóch różnych bolidach jest po prostu śmieszne. Człowieku, zastanów się następnym razem zanim cokolwiek napiszesz, bo tylko się ośmieszasz." Cóż... tym właśnie się ośmieszyłeś, nawet kierowcy o tym mówią, że nie ma takich samych bolidów. Każdy bolid się różni tak samo samochód wyścigowy też się różni w zespole nigdy nie będzie dwóch identycznych bolidów. Ktoś kto był kierowcą wyścigowym mnie zrozumie ale sądząc po twoim komentarzu nigdy nim nie byłeś więc raczej nie zrozumiesz.
Przejdź do wpisu Perez wykorzystuje dramat Mercedesa w Bahrajnie
06.12.2020 21:57
0
Naprostuję parę a nawet dużo komentarzy, bo widzę tutaj "Januszy" F1... już ostatnio devious pisał głupoty aż szkoda mi było odpisać nad takim badziewiem jaki był jego komentarz... Po pierwsze zacznijmy od tego, że RUS dupy nie urwał dostał najlepszy bolid w stawce i KAŻDY mógłby to osiągnąć dzisiaj co on... porównując bolid HAM z BOT widać różnice to samo było z bolidami RUS i KUB a także VER z ALB. Nawracając do kiedyś mojego komentarza że ALB niszczył KVY... po pierwsze KVY miał już DOŚWIADCZENIE w F1 a i tak nie zdominował ALB mając normalny bolid, bo "złomy" Williamsa do bolidów mają tyle co... Ale mogę powiedzieć, że RUS nie zniszczył sobie startu to jedyne gratulacje dla niego oraz chęci do walki mimo pecha mercedesa albo netflix'a bo podobno kręcili. I żeby nie było, KUB starty wygrywał mając gorszy bolid więc nie mówcie że to przez bolid bo KUB miał gorszy i każdy to widział jakby przyjrzał się onboardzie z kokpitu KUB a RUS jak ich złomy się kierowały i były różnice. To tyle o RUS jednak szkoda, że miał pecha. Teraz wasz BOT, który powinien już skończyć karierę, większość z Was nie miała do czynienia z wyścigami i nie wie czym kieruje się zespół i już wam wyjaśnię i może ten wyścig wam otworzy oczy, jest on punktatorem, kiedy nie popełnia błędów lub zespół nie robi magii w pit stopie, wtedy ma 2 czy 3 miejsce a to solidne punkty w mistrzostwie konstruktorów. Dlatego go trzymają i po to on tam jest. Kiedy HAM pójdzie na emeryturę to będzie skład RUS i BOT, gdzie RUS będzie robił mistrza (o ile dalej będzie dominacja merca) a BOT za skrzydłowego i tyle w temacie. Albo go zamienią, zobaczymy co Merc planuje jeszcze. PER, szkoda że go nie będzie i liczę że pójdzie do RBR bo jak potrafili GAS wywalić to ALB po co mają trzymać? Już kiedyś pisałem o tym RBR ma to samo co FER... czyli kierowca nr 1 jest cacy a drugi masz tutaj bolid i masz być 3 lub 4 albo mieć zbliżone tempo, nawiązuję tu do presji jaka jest nakładana i to jest komiczne bo jak chcą wygrywać jak patrzą tylko na Maxa... to samo było z VET a teraz FER ma LEC, mam nadzieję że SAI będzie coś walczył i mu pozwolą na to. Więc RBR oby dało PER miejsce bo potrafi jeździć i to bardzo dobrze. A wyścig? Cóż tor to była porażka bo zrobił się pociąg i gdy każdy miał DRS to praktycznie nie było wyprzedzania oprócz gdy ktoś zaryzykował, dla mnie za dużo prostych i mało co się działo przez ten pociąg, potem zaś były emocje przez mercedesa i tak ten wyścig dla mnie wyglądał gdyby nie emocje na końcu to byłyby nudy... Merc 1 i 2 potem dalej nic i pociągi wolniejszych bolidów.
Przejdź do wpisu Perez wykorzystuje dramat Mercedesa w Bahrajnie
02.12.2020 15:09
0
Powiem tak, start to albo się skupi i da radę w miarę wystartować albo przegra na start 5 czy więcej pozycji. RUS w quali jest dobry bo drugi bolid jest żałosny! Czy wy zdajecie sobie sprawę z tego że Williams'a nie stać na drugi w miarę dobry bolid? Serio myślicie, że LAT nie potrafi jeździć albo, że KUB odstawał aż tak bardzo? Czyli ALB mimo że niszczył KVY to nie potrafi jeździć i przy VER jest beznadziejnym kierowcą i powinni go usunąć? No logika niezła... Szczerze, będę się śmiał jak Aitken zdobędzie punkt w Williamsie a RUS dalej tam nie będzie miał punku, mało tego jak będzie miał DNF to też się będę śmiał. Bo jest to kierowca po prostu średni jeszcze nie jego czas na mistrza.
Przejdź do wpisu George Russell zastąpi Lewisa Hamiltona