DO
GP Miami
01.05 - 03.05
ZOSTAŁO:
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Japonii
-
Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
-
Ferrari nie schodzi z podium
-
Antonelli wygrał, ale na podium zabrakło drugiego kierowcy Mercedesa
-
Gasly utrzymał Verstappena za plecami
-
Bearman jechał z prędkością 308 km/h, a przeciążenie wyniosło 50G
-
Piastri bił się o zwycięstwo
-
Pech Lindblada i punkty Lawsona
-
Verstappen po raz trzeci z rzędu ukończył wyścig poza czołową piątką
-
Williams wykorzystał wyścig w Japonii do dalszych testów FW48
-
Cadillac wciąż zalicza progres
-
Audi zaprzepaściło wyścig na starcie GP Japonii
-
Alonso dojechał do mety na Suzuce

Ostatnia aktywność
26.04.2026 15:34
0
@ojciec3d
Ile ciekawych wyścigów było przez ostatnie lata na Spa? Procesja za procesja. Jechali jeden za drugim w pociągu drs bez szans na wyprzedzenie. Teraz to dopiero mogą być cyrki tam przy tych nowych przepisach.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Turcja powróci do kalendarza F1 w 2027 roku!
09.04.2026 15:58
3
@kiwiknick
To najprostsza droga do tego, żeby ludzie przestali szanować ten zespół.
Przejdź do wpisu Montoya widzi Hornera w Audi: potrzebują kogoś takiego
04.04.2026 09:31
0
@kodzix Druga połowa sezonu i Piastri nagle przestał jechać i kompletnie stracił tempo a odżył Norris. Nie daje to do myślenia?
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
02.04.2026 12:45
1
Verstappen nigdzie nie odejdzie. Chcę po prostu coś ugrać i tyle. Gdyby miał odejść to by to zrobił po cichu na koniec sezonu. To tak jak w pracy, gdy ktoś ma odejść to po prostu odchodzi. Tacy którzy ciągle opowiadają jak to im źle i mają dość to będę pracować dalej. I tak samo będzie z Verstappenem. Poza tym jak to mawiał Krukkk Red Bull i jego otoczenie doskonale wiedzą co zrobić, żeby było o nich głośno:-D
Przejdź do wpisu Verstappen coraz poważniej zastanawia się nad odejściem z F1: czy jest to warte?
31.03.2026 22:50
2
Fajnie podsumował go jego szef Laurent Mekies, który powiedział że jeśli dadzą mu szybszy bolid to będzie szczęśliwszy. Troche to w opozycji do słów Maxa który mówił że nie zmieni zdania o nowych regulacjach nawet gdy będzie wygrywał :-D
Przejdź do wpisu Verstappen coraz poważniej zastanawia się nad odejściem z F1: czy jest to warte?
29.03.2026 17:25
2
@carrera 2013 No ale ja wyraźnie napisałem o syndromie z początku ubiegłego sezonu. Moim zdaniem to podobna sytuacja . Zarówno w tamtym sezonie jak i w tym faworytami byli Norris i Russell. Obydwaj mieli wygrywać a tym czasem robią to ich partnerzy z zespołu. Chociaż ja przyznam że zwycięstwa Piastriego były dla mnie mniejszym zaskoczeniem niż Antonelliego. Myślałem, że George go zdominuje zdecydowanie.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
29.03.2026 09:28
2
Ciekawe czy Russella dopada lub dopadnie syndrom Norrisa z pierwszej części ubiegłego sezonu. Czyli zdecydowany faworyt sezonu i lider swojego teamu dużo bardziej doświadczony od swojego kolegi z zespołu mający zdobyć mistrzostwo. No i zaczyna się powtarzać sytuacja z McLarena. Ten drugi kierowca zaczyna dominować jadąc spokojnie bez presji podczas gdy Russell trochę się mota tak jak Lando rok temu. Wiemy jak to się potoczyło ostatecznie w McLarenie no ale George jest w gorszej sytuacji od Lando. O i ile Norris był protegowanym McLarena to w Mercedesie to chyba mistrzostwo Antonelliego byłoby idealnym rozwiązaniem dla Toto. Nikt na siłę nie będzie pchał Russella kosztem Kimiego tak jak to było w papajach gdzie robili wszystko, żeby to Lando wygrał tytuł.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
29.03.2026 09:13
2
Brawo Oscar i Charles. Gdyby nie ta neutralizacja to Piastri mógłby powalczyć o zwycięstwo. Mercedes gdy trzeba wyprzedzać, pojechać w tłoku nie jest już taki dominujący. Po restarcie przy czystym torze Kimi spokojnie odjechał i dostał zwycięstwo na tacy . No ale takie są uroki samochodu bezpieczeństwa, że jedni tracą a drudzy zyskują. Sam wyścig tradycyjnie jak to bywa z Suzuka nie zachwycił .
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
28.03.2026 16:06
1
@kiwiknick
Ciekawe czy przejdzie do Mercedesa. Trochę by to zawiało moim zdaniem hipokryzją . Skoro nie byłby zadowolony wygrywając w erze obecnych regulacji to nie powinien przechodzić do Merca. No ale to tylko takie domniemania. Zobaczymy jak się rozkręci sezon.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 13:56
3
@Frytek
Ja np piszę dokładnie to samo co pisali fani Holendra na temat Hamiltona gdy ten przegrywał w pierwszym roku z Russellem czy w ubiegłym z Leclerckiem. Teraz Ci ludzie nie powinni tego krytykować.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 10:28
4
@Thanos
Dostosowuje swój poziom rozmowy do tego z kim rozmawiam :- D Resztę sobie sam dopowiedz, albo nie bo mówiłeś, że nie będziesz tracił na mnie klawiatury. No chyba, że jednak uderzają Cię moje słowa i musisz odpowiadać. To już Twoja sprawa.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 10:13
4
@Thanos
Swoją drogą Hadjar to jest gość. Tym złomem robi wynik ponad stan. To pokazuje jak wybitnym jest kierowcą:-D Dobrze skopiowałem Twój post po GP Australii? :-D Zdaje się że wtedy napisałem, żebys się nie podniecał tak bo Francuz wcale nie był daleko za Maxem . No i widzisz jednak wyszło na moje :-D
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 10:05
4
@Thanos
Mam nadzieję, że masz przy sobie ciśnieniomierz, bo się strasznie napinasz. Kontroluj swój puls :-D.
Hehe cały typowy fan Verstappena. Docinki o Verstappenie źle, be . No a cały poprzedni sezon docinki o Hamiltonie cacy. No ale to typowe dla fanów Maxa. No i jakby odpowiada też filozofii ścigania prezentowanej przez Holendra. On kogoś dotknie, wypchnie z toru to takie jest ściganie, twarda walka. Jego ktoś pocałuje lekko to już co Ty robisz , naucz się ścigac itp itd. Przykład Russell chyba w Baku.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 09:56
2
@Lulu
No masz rację. Przecież Perez zawsze miał dobre początki sezonu. Nawet miał w sobie taką pewność siebie która przez chwilę pozwalała mu myśleć o walce o mistrzostwo. Później był brutalnie wyjaśniany przez zespół i Maxa. Wszystko pchali w swojego lidera a drugi bolid był rzucany na pożarcie. Przecież chyba Horner powiedział swego czasu, że liczy się tylko Max a drugie auto wystawiają bo muszą.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 09:44
10
Nie ma co demonizować z tym , że Verstappen jest za Hadjarem. Finalnie go na pewno pokona. No ale już nie robi takiej miazgi jak z poprzednich partnerów. Francuz jest blisko i jak przegrywa to na pewno nie odstaje tak jak Tsunoda.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 09:36
6
@Thanos
Do tego kierowca wszechczasów super, mega, hiper szybki Max Verstappen przegrywa w czasówce z kolegą z zespołu. Toż to siok jak mawiał klasyk i pigułka nie do przyjęcia dla fanów Holendra :-D
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
27.03.2026 10:24
6
@devious
Weź się Devious puknij w głowę. Kolejny stek bzdur wypisałeś Jeszcze dopisz tak jak raz napisałeś, że Hamilton chciał zabić Maxa na Silverstone. W temacie Abu Dhabi to też popłynąłeś. Hamilton stracił tytuł , bo Masi złamał przepisy. Gdyby trzymał się procedur to Lewis mógłby dojechać nawet na felgach do mety a i tak byłby mistrzem.
Przejdź do wpisu Verstappen wyrzucił brytyjskiego dziennikarza ze swojej sesji medialnej
19.03.2026 06:51
0
Ten gość to przynosi pecha wszędzie gdzie się pojawi. To taki talizman niepowodzenia:-D
Przejdź do wpisu Alonso zaczął tracić czucie w dłoniach i stopach z powodu wibracji w bolidzie ARM26
17.03.2026 21:37
3
@ceiwold
Pamiętam jak w 2022 gdy Wolff krytykował nowe regulacje to ówczesny szef Verstappena czyli Horner powiedział, że jeśli nie pasują im przepisy to niech zrobią dobry bolid. Teraz wypadałoby to samo powiedzieć w kierunku Maxa.
Przejdź do wpisu Wolff skontrował Verstappena ws. krytyki nowych przepisów
15.03.2026 19:12
1
@Thanos Plują Ci w twarz a Ty mówisz, że pada deszcz. Narzekasz,płaczesz a mimo to dalej oglądasz. To tak jak byś poszedł do restauaracji zamówił danie ono Ci nie smakuje narzekasz a i tak następnym razem zamawiasz to samo. A najbardziej obłudne jest w Tobie to, że krytykujesz te bolidy, bo nie leżą one Twojemu pupilkowi z Holandii. No i wypisujesz bzdury porównując Antonelliego i Hamiltona dysponujących różnymi bolidami. Verstappena z kolei wynosisz pod niebiosa. Zarzucasz mi, że nie dyskutuje z Tobą o technologii, bo po prostu się na tym nie znam i tyle. No i widze, że w temacie Abu Dhabi nic się kompletnie nie zmieniło u kibiców Verstappena. Cały czas reakcją jest agresja . No ale to czuły punkt jest jak widać dalej.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 17:48
2
Max na emeryturę. Młokos z Mercedesa jest od niego szybszy. Jego czas minął :-D To tok myślenia prawnego osobnika z tego portalu:-D
Przejdź do wpisu Verstappen: zmagaliśmy się z tymi samymi problemami, które były w Melbourne
15.03.2026 15:26
2
@Thanos
Matko jakie ty wypisujesz głupoty. W takim razie 19 latek skoro leje Hamiltona to Maxa poniża? Daj spokój . W poprzednim sezonie Hamilton był tłem Leclercka. Odstawał na każdym kroku. Teraz po dwóch wyścigach są prawie na równi. Nowe bolidy i Lewis lepiej się w to wpasował. Pewnie też miał coś do powiedzenia w projektowaniu auta. Chociaż uważam że i tak przegra Charlesem ale będzie bliżej osiągami. A Ty Thanos zmień lekarza.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 15:15
2
@Thanos Nawet ironii nie umiesz wyłapać. To ty powtarzasz w kółko o tych przyciskach. Verstappen nie różni się niczym od innych. Też wciska te przyciski :-D Chłopie ja Ci powtarzam że dla mnie nie ma znaczenia kto dominuje. Ja kocham F1 jako sport. Przełknąłem dominację Verstappena którego nienawidzę. W tamtym okresie może kilka wyścigów opuściłem. To właśnie Ty masz problem jak widzę z tym, że to niepreferowany przez Ciebie zespół dominuje. Jak nie chcesz to nie oglądaj i tyle. Widzisz porównaj sobie ten dźwięk bolidów chociażby z początku lat 2000. Potem w zasadzie z każdą kolejną era regulacyjną było tylko gorzej. Ale jakoś ludzie ciągle to oglądają. O Abu Dhabi wspomniałem, bo tam zrobili Wam widowisko i zapewne to nie przeszkadzało , bo
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 14:57
2
@banani
Gdyby zaczął wygrywać seryjnie lub bić się o podia to i jego retoryka by się zmieniła.
Przejdź do wpisu Hamilton powrócił na podium F1
15.03.2026 14:33
4
@Thanos Jak chcesz widowisko to włącz sobie WWE a F1 nie oglądaj. A tak na serio to sam się wkopales zdaniem ,,nie ma znaczenia kto dominuje" i oglądasz to bezkrytycznie . Czyli tak jak pisałem, gdyby dominował Red Bull to byś nie miał problemu zapewne. A skoro Max jest daleko od zwycięstw to Ci to przeszkadza. Zresztą nawet tutaj w komentarzach widać jak jesteś stronniczy. Nikogo nie chwalisz tylko Verstappena pod niebiosa za to, że jechał na piątym miejscu czyli pod nieobecność McLarena na takim na które aktualnie pozwala mu układ sił w forme. Nie zrobił nic nadzwyczajnego a piejesz z zachwytu. No a inni są ganieni bo jadą w sztucznym tworze wciskają przyciski i tyle. Ogarnij się trochę. Jesteś fanboyem Maxa i Red Bulla najwyraźniej.
Ps. Ciekawe czy Ci przeszkadzało, gdy Masi ,, zrobił '' sztuczne widowisko w 2021 w Abu Dhabi .
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 14:18
1
Leclerc już mówi, że bolidy są przyjemne w ściganiu, bo ma dobry wózek? Do tej pory więcej narzekał na nowe regulacje.
Edit. Jak Red Bull zacznie mieć bolid zdolny do wygrywania to nagle Max i Thanos zaczną chwalić nowe auta:-D
Przejdź do wpisu Hamilton powrócił na podium F1
15.03.2026 14:00
2
@Thanos
Przecież w poprzednim roku wysyłałeś Hamiltona na emeryturę . Sklerozę masz? Teraz po dwóch dobrych wyścigach już zmieniłeś zdanie chorągiewko.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 13:57
3
@Thanos
Ale kłamiesz i wypisujesz bzdury. Gdy w 23 Verstappen dominował to pisałem że takie są wyścigi i że dominację się zdarzają. Dominował Hamilton i cieszyli się jego fani. Teraz cieszą się fani Maca bo on dominuje. Ale jak twierdzisz inaczej to pokaż mi z archiwum jakiś komentarz gdy narzekałem na dominację Red Bulla. Z kolei ja też nie pamiętam z lat 22-23 żebys narzekał na dominację Maxa i jego zespołu. I tak fascynuje mnie oglądanie F1 bo lubię ten sport. Nie ma znaczenia kto dominuje . Nawet gdy dominował Verstappen którego nie znoszę to zawsze oglądałem wyścigi. Owszem póki co może i sztuczne jest to ściganie ale zobaczymy co będzie dalej. Ale zdaje się że przymusu oglądania nie ma na siłę . No i pokaż mi te moje komentarze w których narzekałem na dominację Red Bulla .
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 12:08
3
Thanos szkoda z Tobą dyskutować z tego co widzę. Wypisujesz idiotyzmy w niektórych wpisach. Na podsumowanie powiem tylko, że zżera Cię mega ból 4 liter, bo to nie Red Bull wygrywa i Twój pupilek Max Verstappen ma do dyspozycji dopiero 3-4 bolid w stawce i nie ma szans na wygrywanie. Gdyby to Red Bull wygrywał ba pewno nie wylewał byś tu tylu żali i frustracji. Jakoś nie pamiętam takiego mazgajenia, gdy to Verstappen miał bolid z innej galaktyki. Także nie bądź hipokrytą. Tak jak ktoś wyżej napisał nie zawsze będą wygrywali Hamilton i Verstappen. Nadchodzi czas innych , młodszych. W poprzednim sezonie wystrzelił Piastri a teraz może być pora Antonelliego a deprecjonowanie jego wyników jest żałosne. Także nie płacz więcej i nie psiocz tak, bo jeśli Max przeszedłby do Mercedesa i zaczął wygrywać z nimi to by ci to nie przeszkadzało chorągiewko.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 11:04
2
@Thanos
Ale tym bolidem, który nie domaga to Hadjar jakoś strasznie nie odstaje od tego Maxa. Porównując do poprzednich partnerów Holendra to Francuz robi dobrą robotę. Widzisz każdego tutaj posądzasz, że osiąga dobre wyniki tylko dzięki samochodowi. Gdyby tak Verstappen wygrywał to byś nie pisał o wyścigach inżynierów i projektantów tylko o niezwykłym talencie Maxa.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
15.03.2026 10:10
4
@Thanos
Zdaje się ekspercie z kanapy, że w ubiegłym roku wysyłałeś Hamiltona na emeryturę . A tu proszę psikus dla takich znafcuf jak Ty , Belzebub czy Aeromis vel ojciec3d.
Verstappena tak nie gloryfikuj, bo nie robił nic nadzwyczajnego. Pod nieobecność McLarena jechał na należnej mu pozycji wynikającej z obecnego układu sił.
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze! Czterech kierowców nie wzięło udziału w GP Chin
19.02.2026 08:09
2
@Frytek
Ale to nawet bez tych słów już nie byłoby żadnych tłumaczeń. Jeśli będzie blisko i przegra minimalnie ale będą osiągi porównywalne to chyba będzie ok. Jeśli będą takie baty jak w ubiegłym sezonie to będzie katastrofa. Widać, że Hamiltonowi bardzo zależy. Nie przyszedł tam żeby odbębnić największy zespół w historii na koniec kariery tylko chcę z nimi coś osiągnąć i ustawia sobie zespół.
Swoją drogą dziwne że Aeromis podszywający się pod ojciec3d nie zaspamował jeszcze poraz setny jednego i tego samego :-D :-D :-D
Przejdź do wpisu Hamilton o bolidzie SF-26: jest w nim część mojego DNA
18.02.2026 12:03
0
@FanFerrari16
Co ludzie mają do tych Węgier to ja nie wiem. Ten tor niemal co roku dostarcza emocji i są tam świetne wyścigi. Tylko, że jest taka łatka przypięta, że wąski że nie da się wyprzedzać. Guzik prawda, bo jest dużo więcej emocji niz na Monzy, Spa czy Suzuce. Suzuka to wogole ostatnio niewypał. Wyścig z ubiegłego sezonu to była porażka. A co do Hiszpanii to jednak zdarzały się tam ciekawe wyścigi. Da się przeżyć ten tor. Chociaż raczej nikt by nie płakał za nim.
Przejdź do wpisu Barcelona pozostanie w kalendarzu F1 do 2032 roku, ale w rotacyjnej formie
12.02.2026 21:25
1
@Marcin Wnuk
Fajnie jest być hipokrytą? Coraz więcej kierowców tak gada. Nawet takie autorytety jak Verstappen i Alonso.
Przejdź do wpisu Hamilton zmienił swoje nastawienie w kwestii nowych bolidów
12.02.2026 19:57
2
@ojciec3d
Będzie Engine GP2 i kolejne wylewy frustracji dziadka.
Przejdź do wpisu Stroll sugeruje, że obecnie Aston Martin traci do czołowych zespołów 4-4,5 sekundy
12.02.2026 05:22
0
znowu się zacznie to pier........ Alonso, tego się nie da słuchać.
Prawda ojciec3d vel Aeromis?
Przejdź do wpisu Alonso nie wierzy w skuteczność nowych przepisów F1
12.02.2026 05:15
2
@ojciec3d
A Alonso da się słuchać hipokryto ? To Alonso pierwszy zaczął płakać na ten temat trollu.
Przejdź do wpisu Hamilton zmienił swoje nastawienie w kwestii nowych bolidów
11.02.2026 07:43
0
Swoja drogą to zawsze zarzuca się Hamiltonowi i McLarenowi duże faworyzowanie go. Chociaż wydaje mi się, że to może być pikuś przy tym jak ma Max w Red Bullu. No ale fani Holendra tego nie przyznają. To akurat im nie przeszkadza w przypadku ich pupila.
Przejdź do wpisu Horner o Ricciardo: mógłby zostać mistrzem świata
11.02.2026 07:31
0
@ojciec3d
Wygrał, bo Hamiltonowi odbiło i tylko dlatego. W normalnych okolicznościach Max pewnie dojechałby trzeci lub poza podium i ten jego debiut nie byłby tak spektakularny. Pamiętam też, że po tamtym wyścigu Ricciardo miał pretensje do zespołu, że wybrali taktykę faworyzującą Verstappena. Czyli już od pierwszego wyścigu zaczęły się dziać takie rzeczy. Ale i tak mimo ogólnego uwielbienia i faworyzowania przez zespół Holendra to ten i tak przegrywał z Australijczykiem tak naprawdę przez dwa i pół sezonu. W 2018 przed ogłoszeniem transferu do Renault to Daniel był wyżej w klasyfikacji. Potem zaczęły się dziać dziwne rzeczy z bolidem Australijczyka. No ale i tak było go stać na perełkę w kwalifikacjach w Meksyku czego Max nie potrafił przyjąć z godnością.
Przejdź do wpisu Horner o Ricciardo: mógłby zostać mistrzem świata
09.02.2026 15:43
3
Devious weź rzuć garść tych swoich bezużytecznych statystyk i nagnij fakty tak żeby trochę podnieść wartość Estebana :-D
Przejdź do wpisu Komatsu wierzy w potencjał Ocona
08.02.2026 15:17
0
Znów frustrat Alonso będzie krzyczał przez radio engine GP2! Ale byłaby heca:-D
Przejdź do wpisu Nowy bolid Astona Martina wzbudza podziw w padoku F1
26.01.2026 19:16
3
@michal395
To wtedy najbardziej pokrzywdzony, pechowy i przy okazji sfrustrowany kierowca w dziejach Fernando Alonso dostanie już całkowitego wylewu frustracji. Żółć go zaleje:-D
Przejdź do wpisu Aston Martin opuści pierwsze trzy dni testów pod Barceloną
25.01.2026 12:17
3
Czemu ten gość nadal jest w F1. Przecież po tym Singapurze to powinni mu dać dożywotni zakaz .
Przejdź do wpisu Briatore: obiecuję wszystkim, że ten sezon będzie fantastyczny
23.01.2026 05:15
1
@giovanni paolo
Masz rację. Verstappen 2024.
Przejdź do wpisu Honda przyznaje się do problemów z silnikiem spalinowym i oczekuje wyjaśnień ws. triku rywali
21.01.2026 17:15
0
@Michael Schumi
Ale i tak za często przegrywał z Estebanem. Na przykład taki Ricciardo nie miał problemu ze znokautowaniem Francuza.
Przejdź do wpisu Ocon opowiedział o starciach z Perezem w zespole Force India
19.01.2026 15:06
1
Dziwię się, że Devious - spec od bezużytecznych statystyk nie pokreślił nigdy, że Ocon w trakcie dwóch sezonów pokonał na punkty Alonso :D No i ten sezon w którym pokonał Alonso to chyba paradoksalnie jedyny sezon w jego karierze w F1 w którym pokonał partnera zespołowego. To już dużo mówi o ,, kunszcie '' Estebana, zwłaszcza, że poza Alonso to nie rywalizował z kierowcami z najwyższej półki. Przy okazji też kamyczek do ogródka Fernando;-)
Przejdź do wpisu Ocon opowiedział o starciach z Perezem w zespole Force India
18.01.2026 11:16
2
Oby to była najgorsza era w ich historii.
Przejdź do wpisu Zespoły Red Bulla rozpoczęły nową erę w swojej historii F1
11.01.2026 20:45
0
Czyli będą w czarnej dupie jak już takie informacje się pojawiają.
Przejdź do wpisu Ferrari postawi na nietuzinkowe rozwiązanie w konstrukcji jednostki napędowej?
09.01.2026 05:20
1
@devious Chłopie jak ty potrafisz manipulować faktami i żonglować nimi na swoją korzyść. Na tym portalu nikt Ci nie dorównuje.
TomPo to dobrze opisał o co chodziło w czym jest problem Red Bullu. Natomiast Ty uczepiłes się, że Perez powiedział, że walczy o tytuł. Teraz z perspektywy czasu każdy może to wyśmiać. Tu nie chodzi o suche liczby, które bez sensu podajesz. Chodzi o takie poczucie, że Perez czuł się dobrze w bolidzie i sam wierzył w to, że może walczyć o mistrzostwo. Miał pewność jazdy i potrafił pokonywać Maxa. Gdybyś pomyślał i połączył dobrze fakty to by Ci się wszystko dopasowało do słów Sergio. Ktoś wyżej napisał, że Checo miał zawsze dobry początek sezonu ibył blisko Verstappena. Potem jak wprowadzali poprawki tylko pod Maxaa to Meksykanin przepadał. Nawet dziecko to zauważy. Tylko głupi któremu nie pasuje prawda będzie kogoś nazywał takim czy takim .
Przejdź do wpisu Perez: w Red Bullu wszystko było problemem
31.12.2025 11:45
1
@Michael Schumi
Zaraz przyjdzie Devious jak zawsze nagnie fakty na swoją korzyść, wyciągnie milion statystyk i dowiedzie, że jednak Esteban był świetny i dużo lepszy od Bearmana :-D
Przejdź do wpisu Szefowie zespołów wybrali najlepszą dziesiątkę kierowców sezonu 2025