mich11
Ostatnia aktywność
avatar
mich11

09.10.2022 17:42

0

Brawo Max, wygrana, deklasacja rywali, zasłużony tytuł. VER ma wszystko co potrzebne do bycia mistrzem - talent, cierpliwość, upór i kontrolowaną agresję. Patrząc na dotychczasowych mistrzów przypomina mi ALO i SEN. HAM mimo multiosiągnięć zrobił to dominującą maszyną i patrząc na jego jazdę w tym sezonie kiedy pierwszy raz od wielu lat nie miał dominującej maszyny nie potrafił gonić tak stawki jak wcześniej wymieniona trójka.

avatar
mich11

29.07.2022 10:41

0

Przełomem był wypadek LEC, podobny do wypadku VET w Niemczech pod presją w zakręcie, tyle, że VET miał gorsze warunki, mokry tor. To był punkt przełomowy jego kariery. Wciąż miał go w głowie i coś chciał udowodnić. Aż zobaczył, że LEC, który wygryzł go z FER popełnia jeszcze większy błąd. To zresetowało jego podejście, w pewnym sensie zmyło grzech pierworodny dla kierowcy wyścigowego. Teraz nie musi sobie niczego udowadniać tym bardziej, że team mu tego nie gwarantuje.

avatar
mich11

10.05.2022 19:48

0

Pamiętacie Hilla, Villeneuve czy Buttona. W bezprecedensowym bolidzie ogrywali stawkę. Taki sam los mógł czekać Hamiltona gdyby nie 7 lat z rzędu sekunda przewagi na peletonem.

avatar
mich11

14.04.2022 19:25

0

Koenigsegg regera mogą wystawić na SC. Bedzie szybciej.

avatar
mich11

10.04.2022 12:14

0

Bez najszybszego samochodu z HAM jak w soczewce wychodzą hipokryzja i poziom umiejętności. To co robił w kwalifikacjach RUS jak krytykował zespół w trakcie wyścigu i miejsca, które zdobywa pokazują kierowcę, który miał dużo szczęścia jeżdżąc często 2s szybszym samochodem.

avatar
mich11

10.04.2022 10:17

0

W artykule brakuje stanowiska FIA. Być może Grosjean coś sobie usmażył, może w innej serii były powody by o tym myśleć?

avatar
mich11

23.03.2022 19:13

0

To już wiadomo dlaczego HAM taki wolny. Przez gęste dredy.

avatar
mich11

18.03.2022 20:12

0

RUS pojechał zbliżonym tempem co SAI. Nie układał bym jeszcze stawki. Obstawiam MER w Q3.

avatar
mich11

11.03.2022 17:37

0

Luźne spostrzeżenie. Przed testami mówiło się, że jeden dwa zespoły nie trafiły z koncepcją. Patrząc na bolidy jest tylko jeden zespół, który ma nie powieloną koncepcję więcej niż dwa razy. To Mercedes.

avatar
mich11

07.03.2022 17:38

0

F1 nie zasługuje na kierowcę ostentacyjnie macającego piersi koleżanki, chwaląc się tym w mediach społecznościowych. Taki to orzeł.

avatar
mich11

17.02.2022 19:43

0

Kolejna bzdura w nowej FIA, szybkie banowanie kreatywności. Jednym zbanują innym nie, mniejsi dadzą sobie spokój, tak to będzie wyglądało.

avatar
mich11

17.02.2022 19:40

0

Czyli w tym roku środek stawki, szkoda.

avatar
mich11

17.02.2022 19:38

0

Ekstremalnie. Sidepody, pokrywa silnika, przód to totalny kosmos. Niski profil, przemodelowane przednie zawieszenie. Wpuszczą masę powietrza pod podłogę. Jeśli ten model miał rodziców ojcem był Enzo a matką CFD. Oby matka się nie pomyliła :)

avatar
mich11

17.02.2022 19:30

0

Kochani wyjdźcie z piaskownicy. Po pierwsze artykuł jest o zmianach, których częścią jest Pan Masi i w mojej ocenie te zmiany komplikują cały system co ostateczni sprowadzi się do jeszcze większego znaczenia zielonego stolika. System sprawdzał się za Charliego i to co można poprawić to wyłączyć komunikację na linii zespół dyrektor + skorelować skład sędziowski na kierowców związanych z bolidami jednomiejscowymi. Po drugie Masi jest tylko kozłem ofiarnym. Amerykanom (właścicielom F1) nie była na rękę dominacja jednej ekipy w dodatku za oceanu. Pomysł odspawania MER od tytułów mistrzowskich rozpoczął się już w sezonie 2020. Masi to tylko pionek w grze, zapewne pod morzem nacisków. O zbyt słabej pozycji i za mocno zaangażowany aby wyjść na neutralność bez popełniania błędów.

avatar
mich11

10.02.2022 19:46

0

Czyli przy podbiciu może powrócić latający Mark i zmienia się styl jazdy z ostrożniejszym wybieraniem tarek.

avatar
mich11

10.02.2022 19:45

0

Grafika komputerowa przed odsłonięciem bolidu urywała rąbka tajemnicy, np. nosa nowej konstrukcji.

avatar
mich11

12.09.2021 09:14

0

KUB za bardzo się napala. W tym wypadku zamknął agresywnie drogę TSU. Prawda jest taka, że walcząc o marchewkę ryzykował i zebrał owoce. Mentalnie nie pasuje już do F1.

avatar
mich11

09.08.2021 20:57

0

@20 bzdury piszesz i filozofujesz @18 ma rację. DNA F1 to prędkość. Wiele rekordów toru należy do V6. Tyle na temat elukubracji @20.

avatar
mich11

20.07.2021 19:37

0

@28 nie histeryzuj, tylko ogarnij dla przykładu koszty pracownika i VAT to może zrozumiesz, że bierze tylko nierób na bezrobotnym co podniósł się z kolan. Wracając do meritum na pewno mięśnie, ścięgna i kościec są w stanie więcej znieść, natomiast przy tych przeciążeniach równie istotne są uszkodzenia w obrębie organów wewnętrznych a nie słyszałem o specjalnych ćwiczeniach jelit, trzustki czy opon mózgowych i pod tym kątem to naciągana teza.

avatar
mich11

17.07.2021 19:45

0

HAM zapatrzył się w lusterku na pożar VER, VER ruszył jak szalony gasić koło, ALO driver of the day.

avatar
mich11

24.06.2021 21:26

0

Jak się za dużo papla to ma się wrogów. Gdy szczególnie łatwo krytykuje się nie znając meritum reakcje mogą być różne i jak najlepiej świadczy to o VET.

avatar
mich11

23.05.2021 08:44

0

VET kolejny raz pokazuje, że w trudnych warunkach potrafi wykorzystać doświadczenie i uzyskać dobre tempo. Jutrzejszy start w jednej linii z HAM może być ciekawy. Jeden i drugi będą targani ambicjami. VET chcąc pokazać, że wciąż może walczyć, HAM, że 4 rząd to wypadek przy pracy co tor w Monako skupi jak w soczewce.

avatar
mich11

16.05.2021 11:00

0

Senna mdlał, Schumacher płakał a Hamilton się uśmiecha. Dlatego budzi wciąż wątpliwości tak wielu.

avatar
mich11

10.05.2021 13:34

0

Ci goście mogą przestać marzyć o mistrzostwu świata. Nie wygrają tytułu dołując jednego z własnych kierowców. W sumie tylko Newey ratuje ich przed blamażem. Nie zdają sobie sprawy z faktu, że nie są tacy świetni jak to im się wydaje.

avatar
mich11

10.05.2021 11:24

0

Niedługo poprowadzą transmisję prosto z WC Toto. Niesamowite. Od tej marketingowej papki coraz ciężej przyswajam F1 jako królową testosteronu i koni mocy.

avatar
mich11

19.04.2021 12:48

0

Mhm to dlatego zrobił Hockenheim18 na bandzie.

avatar
mich11

17.04.2021 20:41

0

Toto gdyby Bottas nie popełnił błędów to ... . Wolff uśmiecha się do VER awansem za nowy sezon.

avatar
mich11

15.04.2021 16:59

0

1. pozycja jest częściowo nowa i przedostatnia nowa. Reszta już jest. Robi się coraz więcej marketingowego bełkotu wokół F1. Kierowca drapiący pryszcza jest pokazywany niczym heros otoczony modnymi filtrami, zaraz zacznie się udawanie kontuzji jak w piłce i wypuszczą serię bajek z F1, tylko zapach smaru zniknie ...

avatar
mich11

12.04.2021 10:13

0

Ma rację. Komentarze typu wypadki są częścią wyścigów ... to hasło ubogie mentalnie dla szukających taniej sensacji. Tych, którzy gromadnie stoją przy ofierze wypadku aby nagrać wypływający mózg. Tak to jest jak życie nudne i emocji brak.

avatar
mich11

21.03.2021 19:58

0

@1 autor artykułu ma tendencje do nadinterpretowania faktów, dwubiegunowego przedstawiania ich i ujawniania własnych niezweryfikowanych przemyśleń jako stanu rzeczy.

avatar
mich11

18.03.2021 18:18

0

@1,2 a co jeśli VER negocjuje z Mercedesem?

avatar
mich11

18.03.2021 18:14

0

@3 w punkt. Szczerze zaczyna to wyglądać jak zasłona dymna własnych ułomności. Z taką chimerycznością trudno będzie wrócić do świetnych wyników. Ciekawe na ile sam Seb a na ile przygoda w Ferrari są przyczyną takiej postawy.

avatar
mich11

17.03.2021 18:43

0

Pochwalił PER. Za najlepszy długi przejazd. Czyżby VER negocjował kontrakt w Mercedesie?

avatar
mich11

17.03.2021 18:40

0

Komentarze jak z forum plastycznego albo sympozjum językowego. Dajcie spokój i do rzeczy.

avatar
mich11

08.03.2021 16:57

0

@14 dobry komentarz. Zastanawiam się tylko ile w tempie VET brakowało ze względu na charakterystykę samochodu a ile na gorsze umiejętności.

avatar
mich11

02.03.2021 15:02

0

"Kontynuujemy podążanie za lepszą sprawnością cieplną w komorze spalania silnika." Mercedes pierwszy przebił 50%. Ciekawe na jaki poziom weszli teraz?

avatar
mich11

02.03.2021 14:57

0

To forum malarskie? Jakieś opinie/info dot aerodynamiki np. w pokrywie silnika? Widać nowe ciekawe rozwiązanie.

avatar
mich11

27.02.2021 10:41

0

Ciekawe smaczki, fajnie się czytało.

avatar
mich11

27.02.2021 10:33

0

Dawid Jama schowaj politykę i propagandę w kieszeń. Skończyłem czytać na chińskim wirusie.

avatar
mich11

22.02.2021 19:04

0

Zandara czy Zadara co za różnica. Ważne, że były parówki z orlenu.

avatar
mich11

20.02.2021 20:08

0

@5 i marsie w kształcie placka, było widać w trakcie wczorajszego swingowanego w Hollywood lądowania.

avatar
mich11

11.02.2021 19:45

0

@3 świstaki świszczą, że Ferrari może dużo zyskać na zamrożeniu ...

avatar
mich11

07.02.2021 15:32

0

@1 bardziej estetyczna ochrona? Hmm, podobna to szyby przedniej Żuka o ile już rozpatrywać estetyczność ochrony.

avatar
mich11

03.02.2021 16:26

0

@9 Kubica obecnie największe osiągnięcia jako kierowca wyścigowy ma w sprzedaży parówek na Orlenie.

avatar
mich11

03.02.2021 16:23

0

To oczywiste, że presja na podkręcony ponad regulamin silnik płynęła od właścicieli Ferrari. Trudno winić Mattię.

avatar
mich11

03.02.2021 16:14

0

@5 nie widziałem w Lidlu pod mielonką nikogo kto przez godzinę jeden obok drugiego modli się i śpiewa, konsumując opłatek. Ale ok przyglądnę się baczniej. Tymczasem bałagan po brexitowy zaczyna wychodzić bokiem bo z dużym prawdopodobieństwem decyzja o montażu bolidu na miejscu wynikała z trudności logistycznych będących jego następstwem.

avatar
mich11

19.01.2021 18:56

0

@2 tak to wygląda. Wolf uprawie politykę na wzmocnienie pozycji HAM w negocjacjach z Mercedesem.

avatar
mich11

05.01.2021 17:04

0

Trochę szkoda. Miło było widzieć jak "rodzinna" firma konkuruje z gigantem światowej motoryzacji. 2 s więcej w Formule1 to dużo ale w technologii nie byli do tyłu. Decydowały tak naprawdę niuanse, co jak najlepiej świadczy o Williamsie i jego potencjale. Niestety biznes jest silniejszy niż tradycja. Ciekawe jak ograniczenie rozwoju know-how w oparciu o F1 odbije się na pozostałej działalności technologicznej Williamsa.

avatar
mich11

04.01.2021 17:34

0

28.03 Bahrain

avatar
mich11

07.12.2020 18:18

0

Negatywne komentarze pod adresem BOT to przejaw skrajnego zdziecinnienia. Infantylna krytyka wobec dwóch zepsutych pitstopów, spóźnionego zjazdu na pierwszy z nich i podstarzałych opon, które zdążyły się mocno schłodzić i nie pracują optymalnie wygląda równie poważnie jak nocne zmazy nastolatka.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu