SvenDD
Ostatnia aktywność
avatar
SvenDD

21.03.2022 00:39

0

Zobaczymy jak w tym roku wypadnie weryfikacja Leclerca na tle Sainza, poprzedni sezon na korzyść Sainza, tutaj o wiele lepiej radzi sobie Lec ale mam nadzieję iż Carlos da radę gdyż Charlesa po prostu nie lubię. :]

avatar
SvenDD

13.12.2021 02:17

0

Patrząc na inne ekipy, w Ferrari w swoim pierwszym sezonie Carlos Sainz w klasyfikacji przed okrzykniętym Bogiem, zbawcą czerwonych, pogromcą w równej walce Vettela, niesamowity Leclerc, którego jeszcze wyprzedził Norris. Mam nadzieję, że jeśli będą wybierać nr 1 to oczywiście postawią na swój tegoroczny nabytek.

avatar
SvenDD

21.11.2021 02:47

0

Jutro liczę iż Seb z jakimiś punktem wróci, oby nie karnym : D

avatar
SvenDD

06.06.2021 16:48

0

Co do Vettela, to nikt nie zauważył, że zrobił świetny start i wbił się na 9 pozycję przeze Bottasa, który był trochę hamulcowym się okazało. Później naprawdę tempo trzymał świetne co owocowało kolejnym awansem. Szkoda Strolla, bo Aston dziś był mocny. Szkoda Maxa niestety, dla mistrzostw bardzo dobrze iż Lewis popełnił błąd. Zobaczymy jak Perez pokaże się w dalszej części sezonu, oby tak dobrze jak tu.

avatar
SvenDD

02.05.2021 01:03

0

Liczę, że to początek lepszych wyników Seba. Oby zdobył punkty!

avatar
SvenDD

26.04.2021 14:18

0

Hipokryta jak się patrzy :D

avatar
SvenDD

26.04.2021 14:16

0

Mam nadzieję, że Carlos poprawi trochę jedno okrążenie bo na przestrzeni wyścigu za dużo nie odstaje od Charlesa jeśli chodzi o miejsca.

avatar
SvenDD

28.03.2021 19:18

0

@TomPo Czy Leclerc wyjaśnił Sainza? 6 a 8 miejsce, różnica między nimi 8 sekund a do 7 miejsca stracił sekundę. Uważam, że Carlos właśnie pokazał dopiero w pierwszym wyścigu nowego bolidu, że będzie walczył i trzymam kciuki aby to on był numerem 1 tam.

avatar
SvenDD

28.03.2021 19:03

0

@Mayhem Uznania, że nie skończył na pierwszym okrążeniu jak Mazepianin :]

avatar
SvenDD

28.03.2021 18:57

0

Jak mają bolid to strategia tym teraz nie zagrała idealnie. Bottas wiadomo, zaraz mu wersji nie starczy :]

avatar
SvenDD

21.03.2021 13:44

0

Poczekajmy do weekendu wyścigowego :]

avatar
SvenDD

06.12.2020 20:08

0

Pewnie Charles zdziwiony, że nikt nie przewidział jego błędu i nie zostawili mu pół zakrętu wolnego :]

avatar
SvenDD

02.12.2020 20:36

0

Po pierwsze trzeba dać mu szanse a nie od razu twierdzić iż tylko nazwisko ma i nic więcej. Jakoś w tej F2 daje sobie dobrze radę i pewnie ją wygra. Po drugie po tym trzeba zmienić a taki Haas da mu trochę poczuć F1, zobaczymy jak wypadnie na tle Mazepy :]

avatar
SvenDD

13.10.2020 13:34

0

3. Tutaj były sezony gdzie naprawdę walka była fajna do oglądania, jak dla mnie najlepszy wtedy okres Kimiego mimo iż nie zdobył tytułu. Mam podobne zdanie co Seb, że Michael to inna postać w F1, która stworzyła świetne trio od podstaw i dopiero po paru latach mogli sięgać po sukcesy a nie praktycznie przyjść na gotowe. (Oczywiście wiadomo, że trzeba umieć to wykorzystać, co "niestety" Lewis robi bardzo dobrze).

avatar
SvenDD

01.10.2020 12:56

0

W pełni zgadzam się z Alonso. Schumacher potrafił zjednoczyć, stworzyć zespół pod siebie tak aby to jemu zawdzięczano w głównej mierze te sukcesy, co podkreślali Todt z Brawnem. Pożegnanie, ostatnie kółko Schumachera dla Ferrari tylko to pokazało jaka ich więź łączyła i czym był Czerwony Bolid dla F1. Nie wydaje mi się aby Lewis był postrzegany wyżej niż Michael nawet pod zdobyciu 8 tytułu, oczywiście po za Brytyjczykami. Aczkolwiek talentu mu nie można odmówić oraz nosa do zmiany bolidu :]

avatar
SvenDD

10.09.2020 12:03

0

32 @sliwa007 A czy spadek formy Seba to tylko i wyłącznie jego wina w tym sezonie? : D Mam nadzieję, że Vettel jakoś odnajdzie się w zielonym bolidzie, gdzie będzie miał komfort pracy jako nr 1 i trochę mu wróci radość z prowadzenia bolidu. (Może mu się przypomni mistrzowski okres : D) Marketingowo wiadomo iż to świetny ruch a jeśli Aston mierzy wysoko to Seb najlepszym strzałem z opcji jego się pojawiły.

avatar
SvenDD

09.09.2020 20:49

0

Może Seb będzie miał co świętować po odejściu Pereza :]

avatar
SvenDD

06.09.2020 21:18

0

95. Leclerc tutaj po prostu wypadł najgorzej ze wszystkich ponieważ odpadł przez SWÓJ błąd a nie przyczyny technicznej i jak słuchałem Gąsiorowskiego, który tam dopatrywał się czegoś tylko nie jego błędu to aż wyciszyłem. Fajnie, że była ta kara dla HAMa bo jak każdy widział co ?wyprawiał? Bottas to szkoda słów. Brawa dla całego podium, oby więcej takich rozstrzygnięć.

avatar
SvenDD

06.09.2020 21:15

0

95. Leclerc tutaj po prostu wypadł najgorzej ze wszystkich

avatar
SvenDD

30.08.2020 22:42

0

Ja nic nie mogą osiągnąć w Ferrari to i powalczyć chwilę mogli :]

avatar
SvenDD

30.08.2020 16:44

0

No cóż, był wyścig i po wyścigu jeśli chodzi o górę. Drugi raz z rzędu Vettel przed LEC, są sukcesy :]

avatar
SvenDD

30.08.2020 14:14

0

Także chciałbym aby wrócił Rosberg do Merca bądź chociaż ktoś kto realnie rzuciłby Lewisowi wyzwanie a nie ?ciepłe kluchy? Bottek. Nie zdziwię się jeśli Bottek nie utrzyma drugiej pozycji. Bardzo słabo to wygląda jeśli chodzi o emocje w walce o tytuł.

avatar
SvenDD

09.08.2020 23:34

0

Szkoda, że tak następuje rozstanie. Nie wiem co ten Binek tam jeszcze robi.

avatar
SvenDD

15.05.2020 17:45

0

Nie spotkałem się ze stwierdzeniami iż Mercedes zrobił z Nico mistrza na siłę i ktokolwiek ma z tego tytułu niesmak? To Lewis wyglądał na luźnego gościa, który nie skupił się w tym sezonie jak uczynił to Nico, awarie mu w tym nie pomogły ale Mercedes miał w tym wypadku rodaka mistrza, który otrzymał takie wsparcie jak zawsze Lewis. Co do dalszej wypowiedzi prawdą może się okazać iż Mercedes może się wycofać i niekoniecznie przez pryzmat tęgo iż zaczną przegrywać a położenie nacisku na inny rozwój niż ostatnia 6 letnia dominacja w F1.

avatar
SvenDD

15.05.2020 14:13

0

@32 Kruk - Jeśli przez słowa "Bardzo trafne spostrzeżenia :]" uważasz sobie za lizanie jaj to jesteś dosyć młodą kobietą bądź mężczyzną bo takie określenie jest tylko i wyłącznie przyznanie racji pod komentarzem innej osoby a jak będziesz miał partnera / partnerkę to wtedy dowiesz się co może oznaczać to co określiłaś / określiłeś. Napisałem na koniec co uważam, nie siedzę w psychice Seba i nie wiem czy się wypalił czy nie, wiek wskazuje na to iż jeszcze może powalczyć jeśli może to robić nawet starszy Robert, który na papierze tak naprawdę nic nie pokazał w zeszłym sezonie. Nie ukrywam, że czasami Vettel potrafi pęknąć, być może nie dał rady unieść tego co oczekiwali od niego kibice, nie oszukujmy się także, że czego mieli oczekiwać po 4-krotnym mistrzu świata? Raczej nie 14 zwycięstw w całym rozrachunku.

avatar
SvenDD

15.05.2020 09:52

0

@Hubert_10 Bardzo trafne spostrzeżenia :] Niestety tutaj często ludzie mają już coś zakodowane bądź tak kogoś nie lubią, że nic nie wytłumaczysz nawet tak jak Ty to przedstawiasz w taki sposób aby dziecko mogło to przeczytać ze zrozumieniem. Nie oglądają Gutka czy jego Twittera bo jeszcze ktoś kto się na tym zna coś powie dobrego na jego temat tak jak miało to właśnie miejsce w jego ostatnim blogu w i20/30? :] Będą pisali iż Vettel jest już stary chyba nie patrząc w metrykę, jeszcze 32 lata ale rocznikowo niedługo 33, Hamilton 35 i Fernando uwaga, 39 lat i nie zanosi się gdy będzie miał 40 lat na występy w czym lepszym niż Renault. Według mnie to Seb zdecyduje na jakich warunkach będzie jeździł dalej i chyba jedyną opcją będzie ta w Mercedesie aby móc coś jeszcze wygrać. Jeśli nie to raczej już pozostanie z rodziną :]

avatar
SvenDD

27.12.2019 19:14

0

Żadna strata :]

avatar
SvenDD

23.12.2019 17:29

0

@ahaed - To zapamiętane :]

avatar
SvenDD

23.12.2019 14:46

0

@ahead (Wybacz Adminie, tylko cytuję) ?Z dupy wzięte? jak napisałeś to może być tylko i wyłącznie Twoje stwierdzenie - ? Szczerze? Nie ma takiej opcji. Sądzę, że już ma więcej niż Vettel.? INFORMACJA podana przez włoską prasę. Ma zarabiać 3 razy tyle ile miał, czyli 9mln. Vettel ma 35mln lecz także niektórzy z Włoch piszą o 38. Najwiecej zarabia Hamilton, o parę mln a za nimi jest przepaść. Niestety poczytaj, doucz się za nim napiszesz takie pierdoły, które w ogóle nawet nie krążą przy prawdzie. Osiągi? Owszem, za nie Ferrari płaci, Vettel PRZYCHODZĄC do nich dostał ogromną gaże bo miał 4 tytuły MŚ a co osiągnął na ten moment Charles? 4 miejsce w MŚ. Wiek nie ogrywa takiej roli tutaj, bo taki Hamilton jak mu się skończy kontrakt będzie miał 36 lat więc gdyby Mercedes bądź Ferrari go chciało na sezon 2021 to Twoim rozumowaniem powinien dostać 1/10 jak nie mniej tego co ma teraz, czyli 42mln a Lewis na pewno by na to przystał skoro o tyle lat jest starszy od Charlesa. :]

avatar
SvenDD

16.12.2019 12:52

0

Zobaczymy jak mentalnie podejdzie, jeśli będzie w stanie wzmocnić psychikę być może dalej będzie tam jeździł.

avatar
SvenDD

27.11.2019 15:08

0

@7 Owszem, tylko większość chyba nie wie ile Vettel ma lat tylko patrzą przez pryzmat tego ile czasu jest w Formule i wnioskują, że blisko 40 się pewnie znajduje. Jak widać, Vettel czuje się dobrze, tempo posiada, zobaczymy czy będzie w stanie wyeliminować błędy. W gruncie najważniejsze jest to jak się czuje kierowca i chyba najlepiej wie kiedy ma dość lub brak motywacji.

avatar
SvenDD

27.11.2019 14:41

0

32 lata przy 35 za trochę ponad miesiąc Hamiltona, 38 Alonso, 40 Raikkonena czy 35 Kubicy nie wygląda źle. Większość widzi jeszcze Lewisa po zmianie przepisów nie wspominając, że Alonso 6 lat starszy jeszcze "może" się pojawić w F1 mając praktycznie 40 lat i nie słyszałem za wiele słów krytyki iż jest to już stary pryk. (Trochę mnie to dziwi, bo właśnie Vettel nie ma wieku starczego jak Alonso czy Raikkonen) Spokojnie Vettel jakby Max chciał odejść po następnym sezonie mógłby jeszcze na parę lat pojawić się w Red Bullu ale tego dowiemy się pewnie za rok.

avatar
SvenDD

13.10.2019 12:11

0

LEC wie lepiej czy ma zjechać czy nie, widzi przecież cały bolid w kamerach 360 :]

avatar
SvenDD

04.06.2019 12:12

0

@1-2 Dokładnie, to po co ma reszta jeździć, niech tylko sam Hamilton startuje z Williamsami bo nawet Bottas tak naprawdę nie ma szanse na tytuł jak Toto walnie w stół :]

avatar
SvenDD

27.05.2019 13:46

0

Tutaj akurat dobry wyścig Sebastiana, co miał zrobić to zrobił, nie było sensu jechać w DRSie za Maxem.

avatar
SvenDD

11.05.2019 16:02

0

Bottek co pokazał : D

avatar
SvenDD

11.05.2019 11:28

0

Nie widać mocnego na niemiecką ekipą i chyba tylko oni sami mogą sobie przeszkodzić w drodze po tytuły. Max raczej w tym roku nie ma co się łudzić a czasami potrafi podgryźć Ferrari, które chyba nie radzi sobie z presją którą sami trochę tworzą.

Przejdź do wpisu Leclerc: mamy potencjał

avatar
SvenDD

28.04.2019 21:22

0

Walenie w bandy, strata w Q dosyć spora plus słabsze tempo wyścigowe to żaden potencjał niestety.

avatar
SvenDD

27.04.2019 16:03

0

Narazie sam siebie pobił LEC, brawo! : D

avatar
SvenDD

27.04.2019 15:59

0

A jak teraz wytłumaczyć gonga LEC? No Vettel, musisz!

avatar
SvenDD

27.04.2019 15:30

0

Popełnił taki błąd który eliminuje go pewnie z wyścigu, raczej sobie nie mógł ani zespołowi.

avatar
SvenDD

27.04.2019 15:22

0

Robert właśnie solidnie to przywalił w bandę :/

avatar
SvenDD

14.04.2019 11:10

0

@Skoczek Niestety smutna prawda, nawet gdyby w tym momencie Lewis poszedłby do Ferrari nie wiem czy byłby w stanie coś więcej ugrać niż Sebastian oraz Charles. Gdyby udało się wygrać jeden wyścig w następnym Mercedes wróciłby silniejszy. Szkoda, że Nico postanowił odejść po mistrzostwie, tak to byśmy mieli więcej emocji bo chyba każdy wie, że pozwolenie się ścigać Bottasowi jest tylko umowne i jak będzie trzeba to podkuli ogon i będzie robił co każe Toto dla dobra Lewisa.

avatar
SvenDD

14.04.2019 10:34

0

Dokładnie, nie umniejszam możliwości Lec ale jak napisał @ds1976 szał a zaraz nawet kult się zrobi na jego punkcie. Doskonale wiedział, gdzie przychodzi a teraz trzeba mu roztworzyć wszystkie drzwi. (Chciałbym zobaczyć właśnie jak idzie do Mercedesa i mówi, że chce się ścigać na równych zasadach z 5 krotnym mistrzem który tam jest już parę lat. Toto szybko by mu wytłumaczył na czym to polega). Podobnie niestety mam wrażenie oglądając na E11, gdzie Kapica (kto mu pozwolił komentować) cały czas miał ból 4 liter o cały ten fakt jakby Ferrari miało szansę nawet na zwycięstwo

avatar
SvenDD

14.04.2019 10:22

0

Xellos Ja nie twierdzę, że Leclerc jest słabym kierowcą, jakby takim był to by nie jeździł w Ferrari. (Chociaż patrząc na ich posunięcia strategiczne z ostatnich lat to w sumie można się zastanowić). Tylko w tym konkretnie wyścigu stracili 4 miejsce, bo Mercedes nie musiał się spinać tak naprawdę. TomPo - Żeby użyć DRS trzeba do kogoś najpierw dojechać a Vettel to zrobił po mniej udanym starcie i to trzeba przyznać i nie uważam aby jazda z DRS za kimś to była jakaś ujma. W ogóle wytłumacz mi to sformułowanie - "bo chyba nie zauwazyles jak Vet ratowal sie DRS-em by utrzymac sie za Lec. " Czyli jak ktoś używa DRSu to to jest oznaka słabości? Bo nie rozumiem? Jak na psychofana zachowuję cały czas spokój i dostrzegam trafne spostrzeżenia innym komentujących w odróżnieniu do innych, którzy nie potrafią zrozumieć, że Ferrari na początku przynajmniej postawiło na Vettela a czy to było dobre, okaże się później.

avatar
SvenDD

14.04.2019 10:11

0

30. Xellos Czyli rozumiem, że teraz poprzez zarządzanie ogumieniem przez tego genialnego Lec może spowalniać Vettela? Później jak oglądałeś wyścig zauważyłeś, że Lec popełniał także te same błędy.

avatar
SvenDD

14.04.2019 10:04

0

To skoro ten Lec był tak szybszy od Vet, to czemu nie potrafił odjechać jemu tylko Vet się zbliżał i cały czas jechał na DRS także? Zamiana była ok, szkoda, że później za długo jechał na używkach Lec. Pamiętam jak w poprzednim sezonie Vettel ciągnął się za Raikkonenem i wtedy Ferrari nic nie zrobiło, informował przez radio i stracił swoje dobre opony przez ich niezdecydowanie. Taki los Ferrari i ten Mercedes, który wystarczy, że ma normalny weekend i dublet zgarnia bez wysiłku.

avatar
SvenDD

16.03.2019 07:25

0

@Amnes Ponad 1.700 sekundy, to prawie dwie po tym spotkaniu z bandą i przebiciu opony :] To nawet nie szary koniec a na ten moment lata świetlne. Gasly odpada, także sensacja.

avatar
SvenDD

04.12.2018 17:18

0

Czyli wynika, że przez wielu uważany za średniaka Rosberg w tym momencie wyrasta na kogoś, kto miał umiejętności, wolę walki i potrafił wykorzystać pech drugiego. Szkoda, że nie chce wrócić i pokazać jak się ściga z Lewisem. Co do Vettela, jestem jego fanem ale Lewis w tym sezonie przetrwał ciężkie chwile i nagle uzbierało się tyle zwycięstw. Jednak pisanie iż Charles będzie już wygrywał z Vettelem i walczył z Lewisem nie jest można śmieszne ale nad wyraz trochę. Czekamy na Australię.

avatar
SvenDD

01.12.2018 11:22

0

Może po słabym sezonie Bottasa angaż dostanie były mistrz świata, Rosberg, co jest mało prawdopodobne niestety ale chciałbym aby jeszcze raz stawił czoła Lewisa, co mu świetnie wychodziło.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu