2012-04-22 GP Bahrajnu - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 S.Vettel Red Bull 1:35:10,990 25
2 K.Raikkonen Lotus + 3,3 s. 18
3 R.Grosjean Lotus + 10,1 s. 15
4 M.Webber Red Bull + 36,5 s. 12
5 N.Rosberg Mercedes + 55,4 s. 10
6 P. di Resta Force India + 57,5 s. 8
7 F.Alonso Ferrari + 57,8 s. 6
8 L.Hamilton McLaren + 58,9 s. 4
9 F.Massa Ferrari + 64,9 s. 2
10 M.Schumacher Mercedes + 71,4 s. 1
11 S.Perez Sauber + 72,7 s.
12 N.Hulkenberg Force India + 76,5 s.
13 K.Kobayashi Sauber + 90,3 s.
14 J.E.Vergne Toro Rosso + 93,7 s.
15 D.Ricciardo Toro Rosso + 1 okr.
16 W.Pietrow Caterham + 1 okr.
17 H.Kovalainen Caterham + 1 okr.
18 J.Button McLaren + 2 okr.
19 T.Glock Marussia + 2 okr.
20 P.de la Rosa HRT F1 + 2 okr.
21 N.Karthikeyan HRT F1 + 2 okr.
22 B.Senna Williams + 3 okr.
23 P.Maldonado Williams + 32 okr.
24 C.Pic Marussia + 33 okr.

komentarze
  • 225. stop
    • 2012-04-23 20:05:52
    • *.leon.com.pl

    I jeszcze jedno, już niedługo F 126 p szybszy niż Ferrari

  • 226. orto
    • 2012-04-23 20:23:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @218. FASTERthanU - Nic ująć, nic dodać do Twojego komentarza dotyczącego VET. Bardzo mądrze napisane i zgadzam się całkowicie z tą wyważoną i słuszną opinią.

  • 227. Marti
    • 2012-04-24 19:29:49
    • *.adsl.inetia.pl

    @221. elin
    No cóż, nie zawsze można mieć wszystko jednocześnie ;-)
    Dobrze, że ogólnie nie mogę narzekać na brak okazji do świętowania, bo nie wiem czy z tym podium wypali ;))) Może zapeszyłam w zeszłym roku świętując drinkiem prawie-pudło w Kanadzie?? ;-)))
    pozdówka :)

  • 228. Grzesiek 12.
    • 2012-04-24 20:08:15
    • *.162.241.41

    196. elin
    No tak ... dałem ciała :)))) Sorki :)))) Ale jestem ciekawy czy w Twoim "streszczeniu" była by wzmianka choćby o TO w Lotusie ?? Gdzieś czytałem że są takie podejrzenia :)
    A co do Kimiego , to nie wiem czy coś bym zmienił w swoim zdaniu . Jednak jeden wyścig to za mało .....
    Pozdro :)

  • 229. Grzesiek 12.
    • 2012-04-24 20:09:45
    • *.162.241.41

    coś mi się porąbało z numerkiem ;/ sorki :)

  • 230. athelas
    • 2012-04-24 23:10:54
    • *.strong-pc.com

    209. Jak to nie można map silnika w czasie wyścigu? Pierwsze słyszę. To własnie w wyścigu się najbardziej przydają... reguluje się tym zużycie paliwa i silnika...

  • 231. elin
    • 2012-04-24 23:57:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    227. Marti - myślę, że jednak dojdzie Ci kolejna okazja do świętowania :-). Jeśli Nico wygrał tegorocznym bolidem, to tym bardziej pudło dla Michaela będzie realne.
    A swoją drogą - zaskoczył mnie Rosberg. Nie wiem, czy zwycięstwo w Chinach tak na niego wpłynęło ..., ale w Bahrajnie po prostu ... " Lady Kiler " ;-))).

    228. Grzesiek 12. - ... ;-))). Ależ oczywiście ..., byłaby wzmianka o DRS u Kimiego, który jechał jak natchniony , wykręcając najlepsze czasy - okrążenie za okrążeniem na miękkich nowych oponych ( zaoszczędzonych z kwalifikacji ) przy którym Romain na pośrednich używanych nie miał szans ;-).
    I chyba czytamy inne wiadomości, bo w moich dość porządnie dostało się Lotusowi za NIE zastosowanie TO, przez co według niektórych dziennikarzy Kimi stracił szanse na zwycięstwo.
    Jakoś bardziej wierzę w swoje " źródełka informacji " ;-)). Zwłaszcza, że Romain jest podopiecznym Boulliera ... i Eric " krzywdy " jemu zrobić nie da ;-)).
    Zresztą, Lotus to nie Ferrari ... gdzie jeden kierowca musi ustępować miejsca ( toru ) drugiemu, a Stefek już udziela wywiadów o kolejnych przywilejach dla swojego Nr 1 ... ;-).

    Dobrej Nocki dla Was :-)

  • 232. Grzesiek 12.
    • 2012-04-25 09:31:47
    • *.cdma.centertel.pl

    231. elin
    Tak jak piszesz ; jechał jak natchniony , wykręcał najlepsze czasy na nowych oponach Ale jednak .... jak dojechał do "Romana" to przez jakiś czas nie mógł go wyprzedzić . Sam byłem zdziwiony oglądając powtórkę , ze tyle czasu mu to zajęło . Dlatego wcale nie jestem pewien czy gdzieś tam po cichu nie zastosowano TO widząc nieporadność Fina , tym bardziej że za bardzo się wszyscy tłumaczą ...... Szkoda że nie było widać samego manewru :/
    A moje źródło informacji to oczywiście konkurencja "dziel pasję ' - F1 zone ....

    Masz rację Lotus to nie Ferrari ...Ale właśnie dzięki takiej strategii czerwonych ... jak do tej pory Kimi może się cieszyć jedynym zdobytym tytułem :P

  • 233. 6q47
    • 2012-04-25 12:27:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Grzegorz
    odezwij się na -> [email protected]
    Jak możesz oczywiście:))
    Pozdr.

  • 234. Grzesiek 12.
    • 2012-04-25 13:05:22
    • *.cdma.centertel.pl

    hmmm Darku , o co Ci chodzi ?
    Czyżby dalej bawisz się w śledczego ?
    Jeśli tak , to sorki ale poza tym portalem nigdzie się więcej nie wypowiadam .
    Były jakiś pojedyncze wypowiedzi na > Wyprzedź Mnie < i bodajże jeden na portalu >PIT STOP < oczywiście pod innymi nickami .....
    To tyle , jeśli chodzi o moją twórczość :)
    No może mam jeszcze parę nicków na tym portalu których używam gdy ktoś nastąpi mi na odcisk :)))
    Pozdrawiam :)

  • 235. 6q47
    • 2012-04-25 13:37:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a jaki tam śledczy... Wszyscy teraz myślą, że nic nie robię tylko szperam i doszukuję się Bóg wie czego he he he
    Przecież nie jest to prawda - nie mam czasu w kuper się podrapać, a cóż dopiero czytać i się domyślać kto i co napisał Tu lub gdzie indziej, czy żongluje nickami czy używa stałego...
    Wpadam w wolnej chwili to Tu to Tam... i nic ponadto:))

    A adres jest aktywny dla Wszystkich:)) Wersja "robocza" z kasowaniem raz w miesiącu ofert reklamowych:) Nie tak dawno nazwałeś mnie (>>********<<) w fachowy sposób i tego się trzymaj:))
    Pozdrawiam.

  • 236. Grzesiek 12.
    • 2012-04-25 15:35:15
    • *.cdma.centertel.pl

    Spoko Darek . Ja tam osobiście nic nie myślę , tym bardziej nie oceniam czy krytykuję .
    Ja tylko starałem się ( być może niepotrzebnie ) wyprowadzić Cię z ciemnego lasu ......
    Z resztą byłbym chyba ostatnim hipokrytą gdybym Cię oceniał , gdyż sam lubię czasami dłużej posiedzieć przy komputerze i poszperać tu i tam .....:) Dlatego też czasami zdarzy się nazwać kogoś w fachowy sposób:))). Chociaż akurat rozszyfrowanie Twojego drugiego wcielenia po Twoich wskazówkach .... wcale nie było takie trudne , mimo iż prawie wcale nie czytam komentarzy na tamtym portalu :P

  • 237. elin
    • 2012-04-25 17:11:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    232. Grzesiek 12. - przecież doskonale wiesz, że dojechać do innego bolidu, to jedno, a wyprzedzić go, to drugie, znacznie trudniejsze zadanie. Tym bardziej kiedy dotyczy dwóch takich samych bolidów. Ale, jeśli dla Ciebie to była " nieporadność Fina " ... - coż, życzę każdemu kierowcy, aby wykazywał się taką " nieporadnością " w wyścigu i zbierał za nią takie pochwały jak Kimi po Bahrajnie ;-))).
    Jeśli Lotus jest atakowany i na każdym kroku pytany, dlaczego nie kazano Romainowi przepuścić Kimiego, to oczywiste, że ekipa się tłumaczy ;-).
    Zgadam się, strategia Ferrari pomogła Kimiemu zdobyć tytuł . Tyle, że jest różnica między stosowaniem TO przez cały sezon i od początku faworyzowaniem jednego kierowcy, a koncentrowaniem się na jednym zawodniku, dopiero wtedy kiedy ten drugi nie ma już matematycznych szans na tytuł -> patrz Brazylia 2007 ;-).

  • 238. elin
    • 2012-04-25 17:22:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * zgadzam

  • 239. 6q47
    • 2012-04-25 17:23:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    236. Grzesiek 12.
    ciemny las - owszem, ale to co słyszysz w ciemnym lesie - nawoływanie - jest skierowane do Tych, którzy nie wiedzą gdzie są Ci, co nie tak dawno byli w ciemnym lesie i porozchodzili się w "różnych kierunkach". Powolutku odbudowywany jest stary stan osobowy na (jak na razie) wyspie pozbawioej komarów:)

  • 240. Grzesiek 12.
    • 2012-04-25 18:40:18
    • *.cdma.centertel.pl

    237.elin
    Właśnie dlatego że wiem , to wcale nie wykluczam TO . Tym bardziej że że różnica w samych czasach Kimiego i Romaina nie dawała gwarancji wyprzedzenia nawet z systemem DRS . Dodatkowo Francuz miał bardziej ofensywnie nastawiony bolid tzn. był szybszy na prostych :)
    Ale oczywiście nie zamierzam umierać i upierać się że na pewno było polecenie zespołowe , ale takiej możliwości w przeciwieństwie do Ciebie nie wykluczam .

    Jeszcze jedno małe sprostowanie - pisząc 'nieporadność' wcale nie miałem na myśli całego wyścigu o czym doskonale wiesz , ale ten konkretny moment . Tym bardziej że uważam że Fin pojechał b. dobry wyścig :P

    A co Ferrari , to nie wiem jakie przykłady TO z początku sezonu masz na myśli ??? Ja sobie takich nie przypominam , tym bardziej że Alonso nawet nie daje szans dla Felipe , by ten podczas wyścigu był przed nim :)

    Pozdrówki :)

  • 241. Grzesiek 12.
    • 2012-04-25 18:42:20
    • *.cdma.centertel.pl

    239 6q47
    Mnie w tym lesie nie było ... Więc przemilczę Twoje nawoływanie :) pzdr.

  • 242. sapphire
    • 2012-04-25 19:17:52
    • *.200.206.123

    no siema siema

  • 243. elin
    • 2012-04-25 22:01:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    240. Grzesiek 12. - również niczego nie wykluczam, to jest F1 - tutaj nic wykluczyć nie można ... Ale, w przypadku wyprzedzenia Romaina przez Kimiego nie zauważyłam nic, co choć trochę można by podejrzewać o TO.

    Co do Ferrari - tegoroczne Chiny. Alonso po pit- stopie wyjechał za Felipe, Smedley informuje Massę, że Fernando jedzie z inną strategią niż on ... i Brazylijczyk grzecznie przepuszcza Hiszpana - jak dla mnie to jest TO ;-).
    I gwoli wyjaśnienia, tym razem nie czepiam się Ferrari i Alonso, bo to Ferrari i Alonso ... Tylko nie przepadam za sytuacją, kiedy w jednym zespole np. McLaren kierowcy mogą i potrafią rywalizować ze sobą i resztą stawki ..., a w drugim np. Ferrari ( Red Bull ) jeden kierowca ma wszystko ułatwione, bo cały zespół i Nr 2 pracują tylko na niego ... Chociaż oczywiście wiem, że F1 jest sportem zespołowym.
    Jednak zwolenniczką TO nie jestem, a jedyne tego typu polecenia, które mi nie przeszkadzają - to te, kiedy już tylko jeden kierowca teamu ma matematyczne szanse na tytuł.
    W Lotusie na razie żadnych dziwnych zagrywek nie widzę ... i niech tak zostanie ;-).
    Pozdrówka :-)

  • 244. Marti
    • 2012-04-25 23:25:22
    • *.adsl.inetia.pl

    @231. elin - już dzisiaj doszła mi kolejna, mianowicie brązowy medal, czyli też pudło ;-))) jeszcze mnie ręce bolą od gorącego dopingu :))))
    Sezon F1 jest jeszcze dłuuuuugi, więc Schumi będzie miał okazje do zdobycia podium ;)
    Nt. Rosberga rozpisałam się w tym komentarzu, który mi zjadło - rzeczywiście w Bahrajnie coś w niego wstąpiło, pokazał pazura.
    Dobrej nocki elin :)

  • 245. FASTERthanU
    • 2012-04-26 13:33:00
    • *.qumak.pl

    Usunięty

  • 246. elin
    • 2012-04-28 16:42:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Marti - w takim razie, faktycznie nie możesz narzekać na brak okazji do świętowania ;-)). Gratulacje dla brązowego medalisty ( medalistów ? ) :-).

    @ Grzesiek 12. - ZWRACAM HONOR ! niestety wszystko wskazuje, że Lotus zastosował TO podczas " pojedynku " Romain - Kimi ;-/.

    Pozdrowionka i udanego długiego weekendu :-)

  • 247. Marti
    • 2012-04-28 21:31:13
    • *.ip.netia.com.pl

    @246. elin - medalistów ;) chodzi o siatkówkę :)
    pozdrówka i wzajemnie - udanego długiego weekendu :)

  • 248. mati0683
    • 2012-04-29 12:00:56
    • *.adsl.inetia.pl

    Wyścig faktycznie super... z wyjątkiem Vettel'a, który znowu pokazał, że umie świetnie jeździć.... jak od początku do końca jest pierwszy i nie musi z nikim walczyć...zobaczymy jak zakończy sezon

  • 249. Grzesiek 12.
    • 2012-04-29 13:42:56
    • *.cdma.centertel.pl

    @ elin
    Spoko :) Nie ma o czym mówić :)
    Najważniejsze że zagadka została rozwiązana .
    A swoją drogą , inżynier Francuza powinien przejść szkołę w RBR ..... jak się przekazuje TO :)))))

    Wyścigu w Chinach nie oglądałem , więc nie będę się wypowiadał w temacie ...
    Co do samego TO , to sam nie wiem .... niby się nie powinno go stosować . Ale z drugiej strony potrafię go zrozumieć w sytuacji Lotusa , bo jednak była realna szansa powalczyć o zwycięstwo . Grosjean tej szansy by nie miał :P

    Ogólnie czym dłużej oglądam F1 , uważam że FIA nie powinna była zakazywać poleceń zespołowych , gdyż ten zapis i tak był tylko fikcją . A dodatkowo tylko wywoływał niepotrzebną dyskusję .
    Sam nie wiem , może powinno być jak w kolarstwie , gdzie wszyscy pracują na tego jednego .... ? Może nie jest to do końca fair , ale przynajmniej nikt nie zaciemnia rzeczywistości . A umówmy się , czy nam się to podoba czy nie , TO był jest i będzie stosowany w F1, i żadne zakazy tego nie zmienią :/
    Miłej Niedzieli :)

  • 250. patrolek23
    • 2012-04-30 10:58:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Grzesiek 12 się znawco lepiej nie wypowiadaj, bo team orders są dozwolone od następnego sezonu po "Alonso is faster than you" Swoja drogą to bardzo ciekawe, jak przepisy są zmieniane dla tego właśnie kierowcy. Poza team orders wprowadzono z jego powodu DRS (Ferdynand przegrał majstra po tym jak nie mógł sobie poradzić z Pietrovem) oraz zakaz pierdzenia w dyfuzor (nikt się z tym nie krył, że to miało na celu pomóc Ferrari zmniejszyć stratę do red Bulla).

  • 251. Grzesiek 12.
    • 2012-04-30 12:50:36
    • *.cdma.centertel.pl

    250. patrolek23
    A ja myślałem że TO jest już dozwolony od tego sezonu :)

    No tak masz rację , to wyłącznie przez tego niedobrego Alonso dochodziło do zmian w przepisach :D:D:D - Gratuluję wyobraźni :))))
    Buhahahaha

  • 252. Angel_soon
    • 2012-04-30 16:09:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    251. Grzesiek 12.
    Grzegorz - porzuciłem "cyferki":))
    Pozdrawiam.

  • 253. Grzesiek 12.
    • 2012-04-30 20:56:00
    • *.cdma.centertel.pl

    252 . Angel_soon
    Tylko po jaki grzyb ? Panie Darku ?
    Z cyferkami było OK. :)
    Pozdro:)

  • 254. Angel_soon
    • 2012-04-30 21:41:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    253. Grzesiek 12.
    dobre pytanie:)
    Powiedzmy, że poczuwam się do pewnych zobowiązań ze względu na porzucenie cyferek.
    Odnoszę wrażenie, że powinienem mieć "imię", które wryje się aż do skasowania przez **** tej strony:))

  • 255. poppolino
    • 2022-10-06 18:15:56
    • *.gpon.bialnet.pl

    Zwycięstwo #22

    No nie ma lekko. Poprzedni sezon tak mnie rozluźnił że przestałem czuć stres i zdenerwowanie. Dziś też nie było aż tak łatwo o zwycięstwo w walce z szalejącymi Lotusami, ale udało się. Seb i RBR wracają na swoje miejsce w generalce. Przy okazji ciekawie by było gdyby Robert wylądował dzisiaj w Ferrari tak jak było planowane. Pewnie żałował by swej decyzji. ;) Giga respect dla Lotusa, oraz obu ich kierowców.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo