Tilion
Ostatnia aktywność
avatar
Tilion

26.07.2022 09:36

0

@17 także tego nie rozumiem. Chyba chodzi o to, że nigdy nie jeździł specjalnie brawurowo, bo umiał dbać o opony i miał strategię na jeden pit stop mniej. Dziś nie ma takiego kierowcy

avatar
Tilion

15.06.2022 13:56

0

Jakoś mnie te wyniki nie dziwią, aczkolwiek na pewno cieszą. W końcu ktoś zweryfikował naprawdę dobrego, ale wcale nie wybitnego kierowcę. I sprawdziło się, ze Rusell był po prostu niedoceniany

avatar
Tilion

05.04.2022 18:45

0

Rezygnowanie z Monako dla las Vegas w F1 to jak rezygnowanie w muzyce z muzyki klasycznej dla disco pola. Niby to lepiej dla niektórych nowych widzów, ale sam poziom po prostu leci w dół

avatar
Tilion

06.02.2022 11:22

0

Takie sprinty to po prostu dłuższy wyścig, przerwany czerwoną flagą do kolejnego dnia

avatar
Tilion

14.10.2021 07:35

0

Australię proszę zostawić w spokoju - bardzo lubię ten tor, szkoda tylko, że rząd Australii robi wiele, by zniechęcić wszystkich do przyjeżdżania tam

avatar
Tilion

14.10.2021 07:33

0

Za Chinami płakać nie będę. Ten tor miał tylko jeden atut - często tam padało

avatar
Tilion

01.10.2021 08:16

0

Ale ten tor wygląda źle... Z nitki ( a różnic wysokości pewnie nie będzie, w końcu to płaski Katar. Na deszcz też bym nie liczył) wygląda na koszmarnie nudny - prosta startowa i reszta okrążenia jako kombinacja podobnej długości prostych, gdzie nie da się wiele zrobić, i dość szybkich zakrętów, gdzie w przypadku krótkich prostych przed nimi niewiele będzie się działo. Obym się mylił.

avatar
Tilion

23.09.2021 08:03

0

Ja bym wyrzucił Hiszpanię :)

avatar
Tilion

22.09.2021 08:22

0

1. Kierowcy mogą odmówić ścigania, jeśli obawiają się, że sobie nie poradzą w danych warunkach. 2. Nikt nie każe im jeździć tak szybko, jak jest to możliwe 3. FIA powinna oddać pieniądze za to GP. Pamiętajmy, że cena biletu to tylko część kosztów, jakie fan F1 ponosi, jeśli chce zobaczyć wyścig na żywo. Na miejsce trzeba dojechać, trzeba się wyżywić, przenocować itd. Dla fanów na torze to musiało być olbrzymie rozczarowanie, jeśli przejechali pół europy, stali cały dzień w deszczu (mając tylko bilet na niedzielę), a dostali za to 3 kółka procesji. Bilety na SPA są drogie.

avatar
Tilion

07.09.2021 15:37

0

Brawo George, mam nadzieję, że zweryfikujesz opinie niektórych fanów HAMa - czekam na moment, aż się okaże, że HAM to nie żaden półbóg. Obym się doczekał.

avatar
Tilion

02.09.2021 08:31

0

To musiało kiedyś nadejść i oczywiście szkoda, że Kimi odchodzi - to był mój pierwszy kierowca, któremu kibicowałem w F1. Aczkolwiek w ostatnich latach było widać, że Kimi jeździ już totalnie "na luzie" - jak zaczął przegrywać ze słabym Giovinazzim, to pomyślałem, że już faktycznie czas odejść. Ale dla mnie Kimi zawsze będzie wielką częścią wspaniałych wspomnień z kibicowania F1

avatar
Tilion

04.08.2021 08:28

0

Chyba mam mocno odmienną opinię od coniektórych. RUS nic nie pokazał? Z biegu wskoczył w bolid Merca i gdyby nie pech, to mógłby to wygrać. I nie tak dawno upokorzył Bottasa, jadąc WILLIAMSEM. Nie dziwię się, że HAM się go boi i Toto nie chce powtórki z 2016. A Stroll dobrze się broni? Kiedy?? Chyba przed Haasem czy Alfą. Ten człowiek, jak tylko ma kogoś za sobą, kto go atakuje, to potulnie zjeżdża w najbliższym zakręcie, by nie przeszkadzać. Prawie co wyścig się śmieję, jak ktoś Strolla dogania, że teraz go tylko ominie i tyle będzie z walki. Stroll ma naprawdę dobre tempo wyścigowe i to jest jego atut. A na pewno nie jazda kontaktowa, czy to w ataku, czy to w obronie.

avatar
Tilion

21.06.2021 12:08

0

Interpretacja na moje słuszna - wyprzedzanie zakończone, więc był to zwykły wyjazd poza tor, bez zyskania czegokolwiek

avatar
Tilion

28.05.2021 08:18

0

O, to Bottas do końca sezonu nie będzie jednak musiał jeździć na miętkich! ;)

avatar
Tilion

24.05.2021 18:35

0

To nie Monako jest złym torem, tylko bolidy są po prostu za szerokie. I to już od ładnych paru lat. zmienić przepisy dotyczące szerokości bolidów i od razu wiele Grand Prix zacznie się oglądać dużo lepiej

avatar
Tilion

27.04.2021 08:21

0

@13 - zgadzam się - przywrócić tankowanie to jedno, ale jeszcze jedna rzecz jest w stanie uatrakcyjnić wyścigi: poluzowanie przepisów (np dotyczących aerodynamiki) - niestety te "sprinty kwalifikacyjne" to krok w odwrotną stronę - 20 kółek, czyli do boksów pewnie nikt zjeżdżać nie będzie. Punkty dostają ci z przodu, a wiadomo, że z przodu są zwykle ci sami, jeśli nie pozwoli się na pewną dozę losowości w niedzielę plus dobra strategia w boksach. Kolejna rzecz: obcięcie jednej sesji treningowej - kolejny cios w mniejsze zespoły, by nie zdążyły znaleźć ustawień i "dopasować" się do nowego toru. Wyniki z piątku zawsze się mocno różnią od tych z soboty rana. Dla mnie to kolejny durny pomysł i oby przepadł w niebycie po tym roku. A Australia 2016 to akurat była ciekawa, szkoda, że tak łatwo pogrzebano ten pomysł. Kilka małych zmian i to faktycznie dałoby więcej emocji :)

avatar
Tilion

30.11.2020 09:01

0

Mnie zastanawia, że klatka bezpieczeństwa się rozpadła, pomimo, że właśnie ona miała wytrzymać w każdej - zwłaszcza takiej - sytuacji

avatar
Tilion

10.11.2020 08:27

0

Jest Spa, Monza, Interlagos i Albert Park. Plus dwie nowości. Jak dla mnie może być :)

avatar
Tilion

22.06.2020 08:48

0

Pętlą i charakterystyką zbyt przypomina Barcelonę - ma to sens, jeśliby było zamiast niej

avatar
Tilion

26.05.2020 08:30

0

Jak dla mnie ograniczanie budżetów, "by było po równo" śmierdzi socjalizmem i wiadomo, że najwięksi zawsze znajdą sposób, by wydać więcej. OD kilku lat tendencja do "wyrównywania szans" się nasila, a daje to efekt odwrotny - wyścig dzieli się na 3 ligi, a mercowi od lat nic nie zagraża.Nie tędy droga.

avatar
Tilion

08.04.2020 08:14

0

Zawsze nowy tor z homolagacją cieszy, ale... ta ostatnia sekcja za bardzo porzypomina Barcelonę, której szczerze nienawidzę - dojazd i pokonanie ostatniego zakrętu z utratą docisku, jak za kimś jedziesz, przez co masz na początku prostej startowej sporą stratę, wręcz nie do odrobienia na niej, a to oznacza brak wyprzedzania. Brak też innych fragmentów, gdzie możnaby nabrać prędkości. Obym się mylił, tak czy inaczej ,tor na szansę zasługuję. Najlepiej za Barcelonę własnie :)

avatar
Tilion

20.11.2019 08:53

0

jestem na zdecydowane TAK dla zastąpienia czymkolwiek Barcelony :) Może być i Jerez - nie oglądałem tam nigdy wyścigu, ale gorzej jak na nudnym, oklepanym i zbyt-dobrze-znamym-kierowcom torze nie będzie

avatar
Tilion

27.08.2019 09:09

0

Nie wiem, ile w tym prawdy, ale podobno George w tym czasie na instagrama wrzucał zdjęcia z Grecji. Szkoda, bo liczyłem na jakieś zdjęcie z nim (z racji, że Robert z pewnością byłby dużo bardziej "oblegany"). Impreza bardzo fajna, mi szczególnie podobały się zabytkowe samochody, aczkolwiek oznaczenie było kiepskie, delikatnie mówiąc. Ale faktycznie, silniki V8 słucha się zupełnie inaczej, niż V6 (nie miałem wcześniej przyjemności usłyszeć V8 na gp), zwłaszcza stojąc metr od toru. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy byli! :)

avatar
Tilion

23.05.2019 08:30

0

Ja zawsze będę bronił Interlagos - to jeden z moich ulubionych torów i wyrzucenie go z kalendarza będzie dużą stratą dla F1. Nawet, jeśli ten tor w rio nie wygląda źle, choć bez wiedzy o różnicach wysokości i typowej pogody w regionie to trudno wyrokować

avatar
Tilion

07.05.2019 09:51

0

Tak! To najlepsze, co ostatnio usłyszałem! :) Jak mi brakowało "problemów natury technicznej" "kasztanów przeciwko orzechom" "druga połowa od..." itd itp. Borowczyk & Sokół to najlepszy duet komentatorski, jaki miałem okazję słuchać w F1. Dzięki Eleven! :)

avatar
Tilion

28.03.2019 09:09

0

Po raz kolejny zgadzam się z Nico, jednakże trzeba zauważyć, że narcyzm w F1 pomaga. Spójrzmy na topowych kierowców ostatnich lat: Lewis, Sebastian, Fernando, Michael... każdy z nich to narcyz. Ale jak spojrzymy na to z perspektywy, to są kierowcy, którzy są (raczej) skromni, a ciągle bardzo dobrzy (Kimi, Daniel, Robert, Jenson czy kiedyś Niki Lauda lub Alain Prost - choć co do tego ostatniego to niektórzy mogą się nie do końca zgodzić ;)) - i to właśnie tacy zyskują moją sympatię. Dla mnie Verstapen i Vettel to taki sam typ kierowcy - szybki, ale bufonowaty i z gorącą głową. I dlatego tytuły zgarnia Hamilton, który poza tym, że tak samo jest bufonem, to poza szybkością potrafi opanowąć emocje.

avatar
Tilion

16.03.2019 16:27

0

Bardzo niesatysfakcjonujące kwalifikacje. Pomijając błąd Roberta, to strata Williamsa do przewidzenia, choć i tak boli, jak się na to patrzy. Szkoda mi głównie tego, że zapowiada się kolejna powrótka sytuacji, którą mamy od paru lat: Merc, Ferrari, RBR, peleton. Plus Williams dodatkowo na koniec. Liczyłem na mniejszą stratę Ferrari, może nawet PP. Ale zobaczymy jutro, punkty rozdaje się w niedzielę. Przypoinam wszystkim, że to Australia, tu cuda zdarzają się nadzwyczaj często - kilka lat temu na mecie zameldowało sie chyba tylko 7 kierowców. Innym razem ok 11 - 12, nie pamiętam dokładnie. Będzie się działo i mam nadzieję, że i czerwoni i Williams to wykorzystają. Choć do do tych drugich, to raczej pobożne życzenie. Ale i tak liczę na fajny wyścig i trzymajmy kciuki za Roberta!

avatar
Tilion

16.03.2019 00:12

0

1:22:472

avatar
Tilion

15.03.2019 16:31

0

Zaczęło się! Jak przyjemnie się nie wyspać w piątek przed pierwszym gp. Emocje wracają, w dodatku z Robertem w stawce! :) Wnioski po dziś: jutro o p1 walczą merce z ferrari. Równo i tylko oni. Patrząc na przebieg testów i dzisiejszych p1 i p2 można być optymistą co do emocji w walce o pierwszy rząd. Cieszy, że rbr zdaje się być bliżej środka, niż początku stawki, no, chyba że jak zwykle w piątek ukrywają tempo. Williams zgodnie z przewidywaniami - trzeba być na to gotowym, że do europy nawet p18 będzie poza zasięgiem. Wie ktoś może, ile $ dają nowi sponsorzy? O trafności wniosków przekonamy się jutro, bo mam wrażenie, że co niektórzy chyba słabo śledziło przygotowania do sezonu i dziś rano nie zaczęli od kawy do p2 ;)

avatar
Tilion

22.02.2019 14:27

0

Wiadomo, wróżenie po pierwszych 4 dniach testów to nawet wróżenie z fusów nie jest. Ale i tak pewne, najbardziej ogólne rzeczy widać, jak np. właśnie niestety nieprzygotowanie Williamsa. Ale oczywiście poczekajmy do drugiej tury testów, później Australii... która też nie będzie zbyt miarodajna, bo to dośc specyficzny tor. Tak jak ktoś wyżej wspomniał - po ok. 5 wyścigach będzie "jakiś" obraz sytuacji - czynniki typu łut szczęścia w jednym wyścigu, lub pech innych w kolejnym znikną pod prawdziwymi osiągami. Pozostaje liczyć na to, że jednak Robert się w nowej rzeczywistości odnajdzie tak, jakbyśmy tego sobie życzyli

avatar
Tilion

22.02.2019 08:36

0

Ogólnie to popołudnie rozczarowań. I Russell nie zrobił zbyt wielu kółek, a i tak zdołał być szybszy od Roberta (choć to akurat mało istotne), ale do ostatniego w stawce stracili 1,3s. Niby bez znaczenia, ale czy tak samo byśmy mówili, jakby skończyli np na siódmym miejscu? Merce, Ferrari i RPR będą szybkie. To jest pewne. Renualt zapowiada się dobrze, McLaren jeździ "pod publiczkę". RP i STR nie wyglądają zbyt obiecująco. Haas też raczej nie. Alfa Romeo już lepiej, liczę, że będą solidną ekipą ze środka stawki.

avatar
Tilion

21.02.2019 09:38

0

@ 6. rbej1977 zgadzam się. Starając się na to spojrzeć bez sentymentu, to wygląda to fatalnie. Jedyna (bardzo niewielka) nadzieja, że mają coś zaprojektowane lepiej od innych, co dowiemy się po kolejnej turze testów. Cieszę się, że chcoć dziś trochę pojeżdżą, by było coś do analizy na kolejne 2 tygodnie. Bo naprawdę źle by było, gdyby stracili całe 4 dni

avatar
Tilion

23.11.2018 08:42

0

Tak, jak rzadko ostatnio tu coś komentuję, tak znów trudno będzie się powstrzymać, mając Roberta w stawce! Miło mi widzieć parę "odkurzonych" nicków na stronie, widzę mobilizacja pełna ;) Wczoraj przejrzałem sobie trochę zagranicznych gazet i chyba tylko w rosyjskiej prawdzie do południa nie było jeszcze artykułu (później już nie sprawdzałem). Miło się czyta, zwłaszcza, jak nagłówek pojawia się na "pierwszej stronie" gazet nie stricte sportowych. To jest po prostu doniosłe wydarzenie i historia godna porządnego nagłośnienia. Marzy mi się, by za kilka lat, jak Robert skończy karierę, powstał film o nim. Bo biografia będzie na 100% i myślę, że sprzdaż będzie ogromna, nie tylko w Polsce.

avatar
Tilion

24.05.2018 09:32

0

Rozumiem, że można mieć sentyment do brzmienia V10 czy V8, ale świat idzie do przodu i hybrydy/ auta elektryczne zdobywają rynek. F1 ma być wizytówką sportów motorowych, więc jeśli da się zrobić "współczesny", mocny silnik, to nie widzę problemu. Oczywiście, hałas w F1 to "tradycja", ale nie można zostać w XX wieku...

avatar
Tilion

01.04.2017 19:37

0

A mi się nie podoba. Zbyt biało, nieczytelnie i wielkie kafelki jak na portalach z tanią sensacją :/ Nie ma gdzieś opcji powrotu do poprzedniej wersji?

avatar
Tilion

29.03.2017 08:58

0

Czy ktoś orientuje się, jak wygląda kontrakt Strolla? Bo Williams zdaje się mieć w tym roku niezły bolid, skoro staruszek Massa jest w stanie z niego wykrzesać miejsce za czołową 6, a Stroll w F1 to jakaś porażka. Może da się tu zrobić zamianę?

avatar
Tilion

24.02.2017 09:12

0

już tłumaczę z PR-owego n nasze: "daliśmy Bottasowi do podpisania lojalkę, że jest drugim kierowcą". Bo Lewis cokolwiek podpisze, to i tak nie będzie słuchał, a Merc nie zaryzykuje odsunięciem Lewisa np na 1 gp za karę...

avatar
Tilion

19.01.2017 08:32

0

Ja bym się nie zdziwił, jakby Bottas jednak potrafiłz Hamiltonem powalczyć - HAM jest jak dla mnie przeceniany. Jest dobry - ale przeceniany. Zobaczymy jak wyjdzie ze starcia z przeciętnym Bottasem. Aczkolwiek sytuacja, że Merc płaci, by Williams wziął Massę to już trochę patologia - team płaci innemu, konkurencyjnemu teamowi, by zatrudnił innego kierowcę. Może będzie jeszcze płacił za Massę jak za pay-drivera - ktoś wie, o jakiej kwocie mowa?

avatar
Tilion

30.11.2016 09:45

0

sorki za powtórzenie, miało być jeden raz "ogólnie"

avatar
Tilion

30.11.2016 09:17

0

14. sliwa007 - uważasz, że system punktowy jest niesprawiedliwy? Zaznaczyłem, że na przestrzeni tego sezonu. Ogólnie uważam, że Lewis jest lepszym kierowcą ogólnie (choć go nie lubię) - ale ten rok zmarnował, Nico okazał się szybszy w wielu wyścigach, a końcowe 3 rozegrał z minimalnym ryzykiem. Mam nadzieję, że za rok walka będzie nie między dwójką kierowców, ale piątką czy szóstką.

avatar
Tilion

29.11.2016 15:48

0

Moim zdaniem HAM zrobiłbardzo słusznie - cóż innego mu pozostało? Jeśli ROS chciał, to mógł wyprzedzać :) Ale już brednie o tym, że merc przeszkadzał HAMowi, to już ból tyłka fanbojów, którzy nie potrafią pogodzić się z porażką pupila. Tytuł wygrał ten, który był lepszy w tym roku. Nie w każdym wyścigu, ale na przestrzeni całego sezonu - lepszy.

avatar
Tilion

28.11.2016 10:18

0

Ładny wyścig, co dość rzadkie w Abu Zabi. Brawa i gratulacje dla Nico, gratulacje dla HAM za zwycięstwo i kontrolę nad wyścigiem - robił co mógł, całkiem słusznie, ale to nie starczyło - cóż, trzeba było jeździć lepiej wcześniej, zwłasza na początku sezonu. Ładny wyścig VET i VES - pierwszy umiałwykorzystać opony, drugi dobrze się odbudował po błędzie na początku i miałdobrą strategię. Szkoda Jensona i jego zakończenia kariery - aczkolwiek w tym sezonie, zwłaszcza w drugiej połowie jeździł po prostu słabo. Ale mimo to dzięki za emocje w wielu świetnych wyścigach - tak samo Felipe - miło się was oglądało przez lata

avatar
Tilion

08.11.2016 10:09

0

Jestem za pułapkami żwirowymi, ewentualnie za podniesionymi krawężnikami/ "progami zwalniającymi" w newralgicznych miejscach poza torem. Kiedyś jakoś nikomu pułapki żwirowe nie przeskadzały, a na KAŻDYM torze, na którym są tego rodzaju rozwiązania są lepsze wyścigi i większe emocje. Czy na prawdę włodarze F1 tego nie widzą?? Albo udają, że nie widzą, właśnie by mieć wpływ na wyniki. I toczy się to błędne koło: FIA chce mieć wpływ na wyniki, by "reżyserować" niektóre fragmenty mistrzostw dla "większych emocji" (jak niekaranie HAM w Meksyku), przez co fani to widzą i odchodzą od F1, więc FIA chce jeszcze więcej władzy, by napędzać sztuczne emocje. To do niczego nie prowadzi... I zgadzam się, że Pirelli pokazuje, że do F1 się nie nadaje.

avatar
Tilion

08.09.2016 11:59

0

Brzmi to obiecująco. Ciekawe, czy jest szansa na jakieś zmiany w np. kontraktach z torami, cenach biletów lub ogólnych kosztach transmisji w różnych krajach

avatar
Tilion

05.09.2016 07:40

0

Trochę mnie drażni przeżywanie komentatrów, jak to Jenson beznadziejnie wystartował, pomimo, że nawet nie przeanalizowali sytuacji - po 1 kółku i Jens i Guteirrez byli z tyłu, a że startowali obok siebie, to pewnie doszło tam do jakiegoś kontaktu. Suma sumarum Jenson przed Fernando, aczkolwiek punktów nie ma :/ Szkoda

avatar
Tilion

29.08.2016 09:15

0

Jak dla mnie wina VET, chć niejednoznaczna. Ale VES to co robił później wypychając po kolei kierowcó z toru to była jakaś kpina - takich forów u sędziów to nie widziałem od czasów głaskania VET i HAM - czy to nie przypadek, że sędziowie zawsze dają fory tym bardziej "medialnym" i bezczelnym kierowcom? Bo od jakiegoś czasu widzę, że taka tendencja się utrzymuje. Dziś to chyba faktycznie ich nie było, bo w momencie, jak VES wypychał Kimiego, to tak się tym zaabsorbował, że sam wypadł z toru z TEJ SAMEJ STRONY, w którą Kimiego wypychał. Absurd - ale sędziowie cicho. Są gp, gdzie czepiają się o wszystko - też źle - ale są takie wyścigi jak wczoraj, że dobrze by było kogoś ukrócić, bo zachowuje się wbrew przepisom, a oni wody w usta nabrali... Szkoda, że dla mnie wyścig "skończył się" po 1 kółku - Kimiego zdemolowali, a Jensonowi zaparkowali w tyłku :/ I dla obu obiecujący wyścig po dobrych kwalach diabli wzięli. Dobrze, że Kimi choć te 2 pkt ugrał. Ogólnie brawa dla ROS za wygranie (choć w takim bolidzie to za jakikolwiek inny wynik byłaby spora bura), dla HAM za wykorzystanie sytuacji i ładną jazdę na podium, dla RIC za to, że zrobiłswoje i ALO - także dobrze rozegrany wyścig. I dobrze, że MAG wyszedłz tego cało - bo wyglądało to naprawdę niebezpiecznie.

avatar
Tilion

16.05.2016 13:22

0

Wyścig był nudny. Poza kolizją na początku, wyprzedzeniem Sainza i próba wyprzedzenia VET przez RIC to nic się nie działo. Standardowa barcelońska procesja. Gratulacje dla: VES (za wygraną), RAI (udany wyścig), SAI (pokazał, że Kwiat przy nim to cienki jest) oraz PER (także dobra jazda). Bury dla: HAM - tu chyba nie trzeba wiele tłumaczyć: jak widzi, że zawodnik przed nim zamyka mu drogę, to się próbuje z drugiej strony albo zwalnia, by nie wylecieć z toru. Ale gdzieżby pan Hamilton miał zwalniać! I tak to się kończy. Wyraz współczucia dla: ROS, RIC, VET - tych dwóch ostatnich kierowców skrzywdzili panowie w boksach, wymyślając im najgłupszą możliwą strategię na ten tor - dodatkowego postoju. O ile w RBR - niestety! - możnabyło się tego spodziewać (pokazanie, że podjęliśmy dobrą decyzję z wymianą kierowców, co idealnie wpisuje się w strategię marketingową tego teamu), to w Ferrari, widząc, jak się rozwija sytuacja i po przerażająco krótkim stincie na miękkich zamiast przeciągnąć trochę i spróbować drugich miękkich, to dano pośrednie, zabijając w ten sposób szanse na walkę o zwycięstwo. Już po początku wyścigu było widać, że RBR w trzecim sektorze zyskuje w wolnych łukach i wyprzedzić ich na torze graniczy z niemożliwością (zwłaszcza w kontekście poprzednich wyścigów na tym torze oraz formy z treningów i kwalifikacji RBR). Próba jazdy na pit stop więcej to tutaj koszmarna głupota. A RBR zapewne za jakiś czas pożałuje, że promują osiemnastolatka na wielkiego mistrza, bo wyrośnie z niego taki sam bufon jak HAM czy (swojego czasu) VET. Ciekawe, kiedy spróbują pobić kolejny rekord "młodego kiwerowcy radzącego sobie w F1". Szkoda tylko w tym wszystkim samego młodego, bo będzie wymagało od niego sporo samozaparcia, by nie pozwolić sodówce uderzyć do głowy. No i szkoda RIC - mam nadzieję, że nie da się zepchnąć do roli pomagiera, albo po prostu niech stamtąd ucieka. Trudno darzyć sympatią RBR. Jenson ładnie, dwa punkty są, cały wyścig przed ALO. Kimi super, 2 meijsce w generalce na tę chwilę. Oby tak dalej, panowie! :)

avatar
Tilion

05.05.2016 12:30

0

Ciekawe będzie porównanie "nowych" par kierowców po kilku wyścigach

avatar
Tilion

05.05.2016 10:58

0

No proszę, nie wiem, co o tym myśleć. Nigdy kwiata nie lubiłem, ale taki ruch wygląda dość drastycznie. Czyżby ojczulek VES miał aż taką siłę przebicia? Nie sądzę, by VES jeździł bezpieczniej nagle, trudno ocenić, czy to dobra decyzja. Czas pokaże

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu