azazel
Ostatnia aktywność
avatar
azazel

21.12.2016 09:33

0

@16 O tym czy Bottas zostanie na 2018 rok będzie zależało do tego jak w przyszłym sezonie wypadnie na tle Hamiltona. Na Alonso w Mercu już nie liczyłbym...

avatar
azazel

25.11.2016 17:53

0

Ciekawsze przez oszczędzanie opon?!

avatar
azazel

25.11.2016 12:33

0

Już zaczyna się asekuracyjne tłumaczenie się bo znowu wyprodukują kiepskie opony. :/

avatar
azazel

28.01.2014 18:18

0

Mają rozmach s...syny.

Przejdź do wpisu Caterham CT05 wyjechał na tor

avatar
azazel

29.07.2013 14:00

0

14. Greek Ale kierowcy nie często popełniają błędy i gdyby Groszek miał czekać aż Massa coś wywinie, to mógłby utknąć za nim jak później za Alonso. Poza tym przypomnij sobie walkę Kubicy i Massy na Fuji w 2007 i powiedz czy była "głupia".

Przejdź do wpisu Dobra strategia Raikkonena

avatar
azazel

19.04.2013 18:24

0

@up Widać mają miernych inżynierów albo nie ma tam nikogo, kto mógłby sprawnie nimi pokierować.

avatar
azazel

22.03.2013 15:43

0

Cieszy forma Kimiego, ale martwi Romka. Chyba nie pasują mu nowe gumy Pirelli bo jego strata do RAI w Australii jak i tutaj jest zaskakująco duża. Zbyt duża, aby winę za to można było zrzucić tylko na więcej usprawnień w bolidzie Kimiego.

Przejdź do wpisu Mieszane odczucia w Lotusie

avatar
azazel

17.03.2013 02:27

0

@ebbpp Lotus chyba dalej ma problemy na chłodnym i mokrym torze, tak jak w poprzednim sezonie. W Malezji powinno być lepiej. Poza tym Groszek mógł wykręcić czas podobny do Massy i Alonso, ale stracił w 1 sektorze ok. 0,6 sekundy.

avatar
azazel

15.03.2013 14:28

0

@pjc Słowa Maldonado na stronie Autosportu nie napawają optymizmem... "I think we are far away from the top guys today," said Maldonado. "We need to work very hard, try to understand our problems. "The thing is they are clear - we just need to work very hard to solve it and that is it. We are a bit surprised by the performance here. But this is not the end; we need to work and that is it. "We need to analyse why we are that slow." When asked what was a realistic goal for the weekend, he said: "We don't know. [It's] really bad."

avatar
azazel

28.02.2013 20:58

0

Toto Wolff o przyszłości Kubicy: Razem zdecydowaliśmy, że lepiej dla niego będzie jak poczeka jeden rok. Robert musi pozbyć się swoich demonów i przyzwyczaić się do sportów motorowych na nowo, by na stałe móc funkcjonować na najwyższym poziomie, zapominając o tym, co utracił. Obrażenia jakich doznał były naprawdę poważne i rozległe. Prawdopodobnie starty w DTM byłyby zbyt wczesne. Robert to wyjątkowa osoba i świetny kierowca wyścigowy. Mieliśmy go w samochodzie i spisał się znakomicie. DTM musi być wzięte na poważnie, poziom jest porównywalny albo nawet wyższy niż w Formule 1. Robert woli przygotować się do niego startując w rajdach.

avatar
azazel

19.02.2013 15:42

0

Ciekawe czy to będzie legalne: http:// cdn.images.autosport.com/ editorial/ 1361276957 .jpg

avatar
azazel

18.02.2013 21:37

0

Sorry kierowcy F1 jeżdżą tylko Liana.

avatar
azazel

18.02.2013 21:23

0

W serii 1-7 jeździli Liana, w 8-14 Chevroletem Lacetti, a obecnie Kią Cee'd.

avatar
azazel

29.01.2013 00:41

0

Żeby się nie okazało, że przez DDRS będą mieć problemy z rozwijaniem bolidu, tak jak było w przypadku przedniego wydechu, czy W-duct w Mercedesie.

avatar
azazel

28.01.2013 20:32

0

Poprawili wydech, a reszta to E20.

Przejdź do wpisu Lotus E21 został odsłonięty

avatar
azazel

14.11.2012 17:15

0

10. bendyz W przyszłym roku Porsche wraca na Le Mans, Audi pozostanie tam pewnie jeszcze kilka lat, więc zespół VW w F1 nieprędko zobaczymy. Co innego jako dostawca silników...

avatar
azazel

02.11.2012 13:36

0

14. maziboss Pewnie tak, ale jeszcze bardziej Lewis za nimi...

avatar
azazel

02.11.2012 13:14

0

1. Czejen Pytanie tylko czy będzie chciał go uczyć, bo wczoraj powiedział, że nie będzie jego starszym bratem.

avatar
azazel

12.10.2012 17:12

0

Przejechali się na tym DDRSie. Liczyli na to, że będzie jak z F-ductem (męczyli się z nim, ale jak go w końcu zamontowali, to okazał się być najlepszy i dał im niezłego kopa), jednak tym razem się nie udało.

avatar
azazel

21.09.2012 11:55

0

27. skidmarks Massa na pewno znajdzie miejsce w jakimś słabszym zespole bo choć jest cieniem samego siebie sprzed wypadku, to jednak doświadczenie jakie wynosi z topowego teamu uczyni go łakomym kąskiem dla ekip ze środka stawki.

avatar
azazel

26.06.2012 21:17

0

235. Mariusz30 "Żaden zespół nie zbuduje dobrego bolidu bez znakomitego kierowcy" A to ciekawe bo jakoś Lotusowi to się udało pomimo tego, że przy pierwszych i najważniejszych pracach projektowych nad E20 brali udział Pietrow i Senna... Widać są lepszymi inżynierami niż kierowcami. :)

avatar
azazel

13.06.2012 00:56

0

Nagroda pocieszenia za nazwisko, nie za osiągnięcia.

avatar
azazel

22.04.2012 17:36

0

@Ataru Umniejszając świetną jazdę Kimiego, jeszcze bardziej umniejszasz Vettela. Nie dostrzegasz tego? Kimi startował z 11 pola i dojechał tuż za Sebem startującym z PP, do tego RAI musiał przebijać się w stawce, a VET miał cały czas czysty tor.

avatar
azazel

17.03.2012 22:58

0

38. RoyalFlesh F1 Brawo!! Trafiony zatopiony.

avatar
azazel

15.03.2012 23:27

0

Graficzne przedstawienie i opis tego systemu: scarbsf1. wordpress. com

Przejdź do wpisu Kopiowanie czas zacząć

avatar
azazel

11.02.2012 00:41

0

2. Grzesiek 12 O Brawn GP też tak mówili...

Przejdź do wpisu Lotus podsumowuje testy

avatar
azazel

05.02.2012 19:20

0

2. franz_relke Ferrari? Prawdopodobnie ich los bardziej będzie zależał od Force India, a Mercedes znów będzie przed nimi.

avatar
azazel

05.02.2012 19:08

0

Konkurenci dosyć mocno zawęzili boczne sekcje, a tymczasem w E20 są tak szerokie jak w R31. W ogóle poza nosem ten bolid wygląda jak ubiegłoroczny.

avatar
azazel

01.02.2012 14:32

0

To podłoga...

avatar
azazel

01.02.2012 14:31

0

Małe sekcje boczne i dużo wolnego miejsca z tyłu jak w RB.

avatar
azazel

29.11.2011 20:17

0

A w 2013 kokpit po Massie być może będzie wolny, Robert nie będzie go blokował.

avatar
azazel

29.11.2011 20:12

0

60. david9 Więc niby czemu mieliby inwestować w Kubicę? Bo tak na prawdę nic na tym nie stracą. Nie biorą go od razu na kierowcę podstawowego, tylko na testera i ewentualny bat na Massę. Jeżeli Robert stracił swoją szybkość, wtedy dalej będzie mógł zostać u nich jako tester albo dadzą mu wolną rękę niech szuka sobie jakiegoś teamu, jeśli któryś będzie go jeszcze chciał.

avatar
azazel

29.09.2011 19:28

0

29. athelas Ich upadek rozpoczął się jeszcze przed wprowadzeniem zakazu mapowania. Nawet gdyby nie brać pod uwagę Monako to tendencja i tak była spadkowa. Co do kierowcy, to owszem jest ważniejszy niż na innych torach, ale jak bolid jest do bani, to i najlepszy driver nie pomoże (Robert w 2009).

avatar
azazel

29.09.2011 16:08

0

26. Siffredi GP Monako było przed zakazem mapowania, a mimo to kiepsko sobie tam radzili. Brak zakazu niewiele by im pomógł.

avatar
azazel

05.06.2011 18:49

0

11. Konik_mekr Władze Bahrajnu pokażą i powiedzą Berniemu i FIA to co ci chcą usłyszeć, a tymczasem wojska Arabii Saudyjskiej nadal są obecne w Bahrajnie.

avatar
azazel

02.06.2011 12:28

0

Podobno chcą nawiązać współpracę z Mercedesem (silnik, skrzynia biegów, KERS) i McLarenem (tylne zawieszenie).

Przejdź do wpisu Wirth opuszcza Virgin Racing

avatar
azazel

30.05.2011 11:22

0

13. Blaz Dokładnie! Wystarczy zobaczyć jaki tor jazdy obrali jadący przed Massą Buemi i Webber, a jaki Felipe - youtube. com/watch?v=tNQzUAYPItA Massa nie spodziewał się ataku, a gdy zobaczył wpychającego się Hama zamknął mu drzwi. Choć z drugiej strony trzeba przyznać, że atak Lewisa był trochę zbyt optymistyczny... Jak dla mnie wina leży po oby stronach.

avatar
azazel

29.05.2011 13:38

0

True, true... :)

avatar
azazel

29.05.2011 13:34

0

35. miki26 Lopez opowiada bajki o stanie zdrowia Roberta, Eric wieścił w Monako walkę o zwycięstwo, a co się stało wszyscy wiedzieliśmy. Paniał?

avatar
azazel

21.05.2011 13:23

0

6. Lewy_89 True, true... Moje niedopatrzenie. Najprawdopodobniej chodzi o to, co napisałeś w ostatnim zdaniu.

avatar
azazel

20.05.2011 21:19

0

3. anderis8 Podobno to Williams naciska na FIA, aby wprowadziła ograniczenie w emisji spalin do dyfuzora, ponieważ mapowanie Coswortha jest po prostu do d..., przez co wydajność dmuchanego dyfuzora jest mała.

avatar
azazel

19.05.2011 18:09

0

7. hotshots Sam sobie odpowiedziałeś. Niech ten miliard ludzi kupi po T-shircie za 1 dolara... Mało?

Przejdź do wpisu GP Indii zakończy sezon?

avatar
azazel

13.05.2011 00:11

0

youtube. com/watch?v=zdY0c3Yl-mY Nic dodać, nic ując...

Przejdź do wpisu Grecja buduje tor

avatar
azazel

12.05.2011 21:37

0

230. agnesia96 Podobno było takie zajście, ale nie do końca wiadomo czy to prawda. Wersja jest taka, że Sutil z Hamiltonem udali się do klubu 'M1nt' i tam zostali zaproszeni do loży, w której był Eric Lux (współzałożyciel Genii), jednak Sutil zaczął się awanturować, chwycił za kieliszek i dźgnął Luxa w szyje. Hamiltona natychmiast ewakuowali jego ochroniarze, Adrian też szybko się zmył i uciekł z Chin pierwszym lotem. Z kolei Luxa hospitalizowano i założono 20 szwów. Teraz nie ma zamiaru iść na ustępstwa i wniósł sprawę do sądu. Force India nabrało wody w usta mówiąc, że to "prywatne sprawy", a Hamilton twierdzi, że to nie Adrian jest na nagraniach monitoringu.

avatar
azazel

08.05.2011 23:07

0

Czasy pit stopów: toilef1. com/Turquie-Synthese-des-arrets-aux, 16659. html i strategie: fr. espnf1. com/f1/motorsport/story/48124. html

avatar
azazel

02.05.2011 15:09

0

6. Szybszy Portal nazywa się F1 - dziel pasję, a nie Kubica - dziel pasję. Jak tak boli Ciebie brak newsów o Robercie, to znadź sobie inne forum. Nikt nie zmusza Ciebie abyś tu był.

avatar
azazel

21.04.2011 15:20

0

Gdzie byłoby BMW, gdyby zamiast Rampfa mięli Keya...

avatar
azazel

16.04.2011 21:28

0

Wygląda na to, że sezon upłynie Hamiltonowi bardziej na zmaganiu się z oponami, niż walce z Red Bullami. Śmiem twierdzić, że to kierowca, który najwięcej stracił po wprowadzeniu nowych gum.

Przejdź do wpisu Hamilton oszczędzał opony

avatar
azazel

14.04.2011 15:21

0

10. Orlo Fragment wywiadu z Jamesem Allisonem: "Widzieliśmy, że w Sepang model R31 pokazał dobre tempo wyścigowe – zdecydowanie lepsze niż tempo podczas jazdy kwalifikacyjnej – jaka jest Twoja ocena? Widzieliśmy to już dwa razy. Tak zachowywał się samochód z ubiegłego sezonu, który sprawował się dobrze przy bogatej mieszance paliwowej i wygląda na to, że jest tak samo w przypadku modelu R31."

Przejdź do wpisu Ferrari poprawiło DRS

avatar
azazel

05.04.2011 14:07

0

Ciekawy filmik z uginającym się przednim skrzydłem: f1technical. net/forum/viewtopic. php? p=238131 # p238131 Jak widać ugina sie nie tylko skrzydło, ale i nos. Poza tym to samo dzieje się w McLarenie: f1technical. net/forum/viewtopic. php? p=236983 # p236983 Również ciekawy artykuł analizujący z czego może wynikać przewaga RB w kwalifikacjach: scarbsf1. wordpress. com/2010/07/10/red-bull- map-q- the-secret- to-the-teams- q3-pace/

Przejdź do wpisu Webber: w Malezji na podium

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu