2008-07-06 GP Wielkiej Brytanii - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 L.Hamilton McLaren 1:39:09.440 10
2 N.Heidfeld BMW Sauber + 68.5 8
3 R.Barrichello Honda + 82.2 6
4 K.Raikkonen Ferrari + 1 okr. 5
5 H.Kovalainen McLaren + 1 okr. 4
6 F.Alonso Renault + 1 okr. 3
7 J.Trulli Toyota + 1 okr. 2
8 K. Nakajima Williams + 1 okr. 1
9 N.Rosberg Williams + 1 okr.
10 M.Webber Red Bull + 1 okr.
11 S.Bourdais Toro Rosso + 1 okr.
12 T.Glock Toyota + 1 okr.
13 F.Massa Ferrari + 2 okr.
14 R.Kubica BMW Sauber + 21 okr.
15 J.Button Honda + 22 okr.
16 N.Piquet Renault + 25 okr.
17 G.Fisichella Force India + 34 okr.
18 A.Sutil Force India + 50 okr.
19 S.Vettel Toro Rosso + 60 okr.
20 D.Coulthard Red Bull + 60 okr.

komentarze
  • 218. czes
    • 2008-07-07 10:26:58
    • *.g-net.pl

    Kierowca siedzi w bolidzie, mechanicy zmieniaja opony, wiec to oni decyduja :P

  • 219. Voight
    • 2008-07-07 10:34:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Akurat

  • 220. hot dog
    • 2008-07-07 10:51:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jasne

  • 221. masaj
    • 2008-07-07 11:06:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Panowie nie piszcie bzdur. Kierowca może co najwyżej sugerować/negocjować. Kierowca ma ograniczony ogląd sytuacji. Nie sądzę przykładowo by Kubica zdawał sobie sprawę z strategii Hondy i czasów uzyskiwanych przez Barrichello. Gdyby było inaczej możliwe, że podobnie jak w Monaco starałby się wymusić zmianę strategii.

  • 222. szewczenko
    • 2008-07-07 11:29:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Strategia była dobra dla bmw dowodem jest nick heidfeld.Trochę szkoda ze ponioslo roberta i zaatakował z duza predkoscia chyba kovalainena.Nie widzial dokladnie zakretu przez duza ilosc wody z kol kovalainena nie zdolal wychamowac na tym wodnym torze no i po wyscigu.Mowi sie trudno chociaz robert nie musial tak szarzowac

  • 223. walerus
    • 2008-07-07 11:37:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ble...

  • 224. dick777
    • 2008-07-07 12:55:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szewczenko, co ty chrzanisz!. Przeczytaj uważnie, co powiedział Robert. On stracił przyczepność na prostej, a nie wyprzedzając Kovalainena. Po prostu, aquaplaning. Wypadnięcie Roberta to konsekwencja wielu błędów zespołu popełnianych od piątku. Niepopełnienie choćby jednego z nich sprawiłoby, że Robert zaliczyłby zapewne pudło.

  • 225. hot dog
    • 2008-07-07 13:04:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    proste

  • 226. wegles
    • 2008-07-07 13:05:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    powiem tak: gdyby mechanicy uporali sie z tylnym zawieszeniem, ktore szwankowalo juz w piatek i gdyby w trakcie w wyscigu, po 2 pit stopie, zalozyli mu opony na deszcz, robert na pewno dogonilby heidfelda, a moze nawet hamiltona. Niestety mechanicy nie poradzili sobie z zawieszeniem, nie zmienili tez opon. Gdybanie? Tak. Kazdy moze sobie pogdybac ;)

  • 227. dick777
    • 2008-07-07 13:36:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie czepiajcie się też Massy, bo jechał nie wyregulowanym, skleconym za chybcika bolidem. Niepowodzenie Raikkonena to błąd zespołu i być może częściowo jego (w takim stopniu, w jakim miał wpływ na niezmienienie opon). Hamilton wygrał, bo jest dobrym, choć nierównym, kierowcą, który, jak widać dobrze radzi sobie na deszczu (ostatecznie Anglik przyzwyczajony do takich kapryśnych warunków). Poza tym uważam, że również w tym roku ma najlepszy bolid w stawce, który ma tak opracowaną aerodynamikę, że jest najszybszy, kiedy jedzie z przodu i nikt nie zaburza mu strugi powietrza. Kiedy jedzie w środku stawki, już nie jest taki dobry, co już w tym roku pokazał.

  • 228. wiebro62
    • 2008-07-07 14:05:24
    • *.lubin.dialog.net.pl

    to był klasyczny przykład jak się przegrywa wyścig po błędach w pit i złej strategi.Kto nie ryzykuje nie wygrywa.
    Wystarczyło aby Robertowi założyli opony ekstremalne a
    byłby prawdopodobnie pierwszy.BRAWO ROBERT$$$$$$$

  • 229. Jacek_
    • 2008-07-07 14:53:38
    • *.nsn.uu3.net

    mrdudek -> posiadasz moze live timingi rowniez z wyscigow sprzed GP Francji?

  • 230. jarko dnb 85
    • 2008-07-07 16:01:23
    • *.toya.net.pl

    ja prowokuje???Ja mowie jak bylo i to samo powie Ci sam Kubica.poprostu przesadzil na tej szykanie i nie tlumacza go opony bo Heidfeld,i reszta przeciwnikow(procz Barrichello)mialo to samo ogumienie.zreszta 7 okr. i Rubens musial zjezdzac po opony przejsciowe.bardzo dobra decyzja hondy,ale nie tlumaczmy trym Robertem,bo tak to mozna go bylo tlumaczyc na GP Chin 06,a nie na silverstone 08....Ludzie OBIEKTYWIZM a nie klapki na oczach!!!

  • 231. jarko dnb 85
    • 2008-07-07 16:04:11
    • *.toya.net.pl

    poza tym uwazam za zalosne uzywanie przezwiska "FiaMilton",bo to nie ma nic wspolnego ze zdrowym rozsadkiem kibica F1!!to tylko zawisc i nic wiecej.pozdroweczki dla prawdziwych fanow tego sportu!!!!

  • 232. jarko dnb 85
    • 2008-07-07 16:10:06
    • *.toya.net.pl

    Marti maszracje,ale Ja twierdze,ze od Dowbora i Zientarskiego nic sie nie dowiem(tylko od Tatka Roberta jedynie)niestety to jest Polska i zanim pojawil sie Kubica,to fani F1 w naszym kraju to byla mniejszosc,stad nie mamy nowych ekspertow.Rtl to niemiecka stacja,Niemcow startowalo juz mnostwo i od dawien dawna;Robert skonczy kariere z ośmioma tytulami to bedziemy mieli najlepszego komentatora w calej Europie;)

  • 233. jarko dnb 85
    • 2008-07-07 16:14:08
    • *.toya.net.pl

    cavon w momencie proby wyprzedzenia Kovalainena.wszedl zbyt odwaznie,wpadl w zwir i koniec wyscigu niestety.jestem zawsze za Kubica ale rowniez zawsze stwierdzam fakty!no chyba ze ogladalismy inny wyscig wczoraj.

  • 234. jarko dnb 85
    • 2008-07-07 16:16:30
    • *.toya.net.pl

    cavon to Ty jestes z Oneta najwyrazniej...sorki ze tyle postow.wybaczcie...

  • 235. lipens
    • 2008-07-07 17:13:19
    • *.153.24.188

    jarko dnb 85 -To dziwne bo nawet sam Robert twierdzi że złapał aquaplaning na prostej a nie w zakręcie, może faktycznie oglądałeś inne GP ;)

  • 236. dick777
    • 2008-07-07 17:23:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żeby niektórzy pseudoznawcy i nie chrzanili tu głupot na temat błędu Kubicy w trakcie wyprzedzania Kovalainena, przytaczam jego słowa: "Były trzy momenty, kiedy traciłem kontrolę nad samochodem, ale zawsze udawało mi się wyratować. W końcu na środku długiej prostej z tyłu toru było tak źle, że jadąc na piątym biegu, wpadłem w poślizg i to był koniec. [...] Trudno to nazwać błędem. Gdybym chociaż wypadł na zakręcie, to wtedy oznaczałoby, że przesadziłem z gazem. Jeśli traci się kontrolę na prostej, to jest to sytuacja, którą ciężko przewidzieć i z niej wybrnąć".

  • 237. jarko dnb 85
    • 2008-07-07 19:00:13
    • *.toya.net.pl

    to byla prosta przed zakretem chyba nr7.zbyt szybko jechal,zreszta widac bylo ile szybszy byl od Kovalainena.tak stracil panowanie nad bolidem przed zakretem,ale ja\echal na tyle szybko,ze i tak by sie nie zmiescil w tym, lulu.nie ma co rozpaczac,postawil wszystko na jedna karte i za to go uwielbiam.popelil blad;pierwszy od dawna ale takie ryzyko.napewno sam bolid nie zakrecil sie na prostej;Ja w to nie wierze.zreszta slyuszalem juz trzy rozne wersje Kubicy,wiec nimi sie nie sugeruje.pozdro!!

  • 238. enzo56
    • 2008-07-07 19:02:53
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wygrywajom ci co byli najbardziej krytykowani ale czasami im sie to nalezalo

  • 239. dziarmol@biss
    • 2008-07-07 19:31:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-07-06 22:18:19 Marti- dzięki za odp. choc niezbyt wyczerpującą co do W. Zientarskiego to (moje zdanie)on ma za zadanie zrobic show wprowadzac nastrój (emocje) zwiększyc oglądalnośc natomiast zarzucanie mu dyletanctwa i nieznajomośc tematu(wiedzę o samochodach i sportach samochodowych wyssał z mlekiem matki) jest odrobinę nie na miejscu pamietam kedy pracował w tv publicznej jakie fajne programy prowadził a to co robi teraz to jest show a statystyki mamy w internecie.poz :o)<cavon > popieram oraz dick777 pozd.

  • 240. Marti
    • 2008-07-07 21:29:33
    • *.tpnet.pl

    dziarmol - trafnie to ująłeś: robi show - z siebie. A co mnie obchodzi, co on robił w telewizji publicznej?

  • 241. gregor_F1
    • 2008-07-07 23:50:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niestety nadal uważam że to był błąd Roberta, choć rozumiem argumenty dick777. Aby powstało zjawisko aquaplaningu potrzebne jest powstanie klina wodnego, który jest pochodną powierzchni styku z wodą i braku jej odprowadzania. Żeby uniknąc tego zjawiska w samochodach, trzeba albo odprowadzić więcej wody (opony supewett) albo zmniejszyć prędkość. Tylko tyle.

  • 242. dziarmol@biss
    • 2008-07-08 11:24:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-07-07 23:50:10 gregor_F1- Hehe zwolnic prędkośc no fajnie tylko zawody samochodowe gp to tak jak w tej grze <need for speed>i tyle

  • 243. jarko dnb 85
    • 2008-07-08 14:47:44
    • *.toya.net.pl

    dziarmol@biss dlatego laduje sie w żwirze...

  • 244. dziarmol@biss
    • 2008-07-08 15:02:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-07-08 14:47:44 jarko dnb 85 - raz na wozie a raz pod takie życie , taki sport a jedynie ryzykując osiągasz sukces tym razem nie wyszło

  • 245. jarko dnb 85
    • 2008-07-08 19:15:31
    • *.toya.net.pl

    dziarmol@biss tez uwazam,ze nie ma co sie rozczulac,bo to tylko jeden wyscig.napewno w nastepnym GP bedzie podium,jak wszystko sie ulozy z taktyka,pogoda i forma bolidu,bo Robert pewnie bedzie zdeterminowany i jeszce lepszy:):):)

  • 246. gregor_F1
    • 2008-07-08 21:45:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co prawda to prawda. Miło było patrzeć gdy Robert przypomniał sobie jak się wyprzedza.

  • 247. 5 5 5
    • 2008-07-31 15:16:23
    • *.gprs.plus.pl

    AndrzejOpolski - Włodzimierz Zientarski to najlepszy dziennikarz motoryzacyjny w Polsce.

  • 248. AtiX13
    • 2008-12-20 15:09:58
    • *.downdebacom20.14920.230.83.e-zabrze.pl

    Lewis rządzi ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo