shad2pl
Ostatnia aktywność
avatar
shad2pl

24.10.2010 18:51

0

@bill79 - hehe fajna składnia zdania, przeczytaj jeszcze raz co napisałeś. W jaki sposób można nie wypuścić kogoś bez dokręconego koła :D

avatar
shad2pl

30.08.2010 00:35

0

Ok ale Petrov wyprzedził oba Mercedesy. Jakim cudem skończył więc na 9 miejscu gdy Rosberg na 6? Strategia czy popełnił jakiś błąd. Jakoś umknęło to mi w relacji, a komentatorzy tym bardziej nie wiedzieli co się dzieje w wyścigu.

avatar
shad2pl

29.08.2010 00:51

0

nolte: ty lepiej powiedz mi który zespół prowadzi to powietrze aż z przodu. Ferrari, Merc, Renault, FI. Sauber, u wszystkich kanał zaczyna się nad pokrywą silnika. Szczerze, zdziwiłbym się też jeżeli otwór w dziobie w McLarenach służyłby do tego.

avatar
shad2pl

25.07.2010 20:49

0

Massa nie musi udowadniać, że jest dobrym team playerem. W tytule Kimiego ma również swój spory wkład. Szkoda jego sezonu 08 bo należało mu się mistrzostwo. Jak ktoś w tamtym sezonie powiedział, że to może być jego ostatnia szansa na tytuł to niestety, prawdopodobnie miał rację.

avatar
shad2pl

25.07.2010 20:40

0

Vettel jest żałosny. Wszystkie starty, które zawalił usprawiedliwiał nie wiedząc co się stało. Wciskał pedał do spodu a tu nic.. nosz kur.. jak tu wygrywać... Zawsze coś... Ja wiem, że presja ogromna i ciężko przyznać się do błędu ale niech lepiej nabierze trochę dystansu do siebie bo coraz częściej wychodzi na kretyna przez te wypowiedzi.

avatar
shad2pl

27.06.2010 22:02

0

O Sokół wrócił? Wypada oglądnąć powtórkę wyścigu gdzieś, bo był ciekawy.

Przejdź do wpisu Vettel zdobywa GP Europy

avatar
shad2pl

01.06.2010 10:50

0

Jaki niekorzystny wpływ na szybkich zakrętach? To nie jest pasywny system i jeśli nie jest włączony to wątpię, że ma jakiekolwiek odczuwalne skutki. Poza tym, że traci się czas na jego testowanie.

Przejdź do wpisu F-duct Renault już wkrótce

avatar
shad2pl

27.04.2010 11:42

0

Szczerze to przed sezonem obstawiałem Saubera. Sądziłem, że będą walczyć z Renault I FI.

avatar
shad2pl

15.04.2010 19:31

0

I dobrze, olali Berniego ciepłym moczem. Odrzucając Prodrive i Lole, a biorąc za nie zespoły które albo w ogóle nie rozpoczęły sezonu albo jeszcze przed musiały zostać sprzedane za długi, zrobiłbym to samo. Chociaż szkoda, że do tego doszło.

avatar
shad2pl

13.04.2010 15:08

0

Nie jestem pewien ale można stosować chyba tylko azot. A mniejsze "siadanie" to twardsze zawieszenie, więc raczej odpada ta koncepcja

avatar
shad2pl

07.04.2010 22:35

0

Ja Lole chciałbym zobaczyć. Byłby to jedyny nowy team który miał już za sobą konstrukcję prawdziwych wyścigowych samochodów.

avatar
shad2pl

07.04.2010 22:32

0

@51, 52: Nie fantazjujcie :) Jak już szerter przypomniał, zbiorniki muszą być wykonane wg określonych norm "bezpiecznego" zbiornika paliwa. I tak jest w każdym sporcie motorowym.

avatar
shad2pl

29.03.2010 19:53

0

Przede wszystkim kwalifikacje. W deszczu to będzie loteria.

avatar
shad2pl

29.03.2010 14:49

0

Szkoda tylko ze Renault na dana chwile nie podejmuje sie wprowazdzenia rozwiazania McLarena.

avatar
shad2pl

28.03.2010 17:00

0

@8. eisenwolf777: Na Onet.pl. Goscie z planetf1 sugerowali ze Kubica powinien dostac kare za swoj wyjazd. Jak dla mnie wyjazd mial mistrzowski i idealnie go wypuscili. Gdyby nie to nie polknalby Massy zapewne.

avatar
shad2pl

19.03.2010 23:17

0

Btw. Ciekaw jestem czy Lola wejdzie, czy po akcji sprzed tego sezonu nie wypną się na FOM.

avatar
shad2pl

19.03.2010 23:15

0

Heh właśnie pomyślałem sobie od razu, że te 1000 euro opłaty jest po to,żeby nikt dla frajdy nie zgłosił zespołu typu POLONEZ POLAND GP POWER F1 ;)

avatar
shad2pl

19.03.2010 11:15

0

@6. Krokiet Z tym pytaniem to do Hornera

avatar
shad2pl

19.03.2010 10:55

0

Z mojego punktu widzenia bezsensowne jest ograniczanie dostawców do jednego słusznego. Wg mnie każdy zespół powinien mieć wolny wybór spośród firm które uzyskały homologację na oponę. Wtedy dodatkowo pojawiłoby się współzawodnictwo wśród dostawców. FOM musiałby jednak ustalić jakieś przyzwoite zasady dla nowych firm, żeby nie zaczęły uciekać z tego biznesu.

Przejdź do wpisu Bridgestone nie zmieni decyzji

avatar
shad2pl

18.03.2010 13:49

0

Hmm poczekajmy kiedy jego partnerem zostanie Tag Heuer

avatar
shad2pl

06.03.2010 22:30

0

@ 9. Sztuczka wydaje się prosta w teorii. Nie jestem inżynierem od dynamiki płynów, ale chodzi o to by zaprojektować tak elementy, by przy określonej wysokiej prędkości siła dociskowa wytwarzana przez strugi je opływające zaczęła się wzajemnie równoważyć.

avatar
shad2pl

06.03.2010 18:29

0

Ecclestone jest bezczelny w tej wypowiedzi. Lepiej jakby to przemilczał.

avatar
shad2pl

06.03.2010 18:26

0

@ 1. robtusiek: Jaki elastyczny spoiler? Tutaj chodzi o efekt "przeciągnięcia". Przy większej prędkości skrzydło traci siłę dociskową. Swoją drogą, nie wiedziałem że wcześniej tego nie stosowano. Do tej pory byłem pewien, że to podstawa przy sztywnej aerodynamice bo sztuczka jest prosta.

avatar
shad2pl

09.02.2010 11:27

0

Dobrze, że Liuzzi wraca. Lubie tego kierowce. Lepiej on niż jakiś nowicjusz z budżetem.

Przejdź do wpisu Wywiad z Vitantonio Liuzzim

avatar
shad2pl

05.02.2010 13:41

0

Właśnie nie będzie taktyki. W sytuacji gdy dwóch kierowców walczy o miejsce ten drugi utrzymując tempo rywala, zawsze zjedzie dopiero kolko - dwa po nim i na 99% zyska pozycję.

avatar
shad2pl

04.02.2010 20:40

0

Ehh i znowu zebrały się trolle. Jak już kiedyś pisałem, większe nagradzanie lidera jest ok, ale ta punktacja znów jest przesadzona. Może dojść do sytuacji sprzed roku i np. Button w połowie sezonu miałby prawie tyle punktów co wicemistrz na koniec. Więc co takiego kierowce ma z motywować o walkę o p1? Mam nadzieję, że w tym sezonie nie będzie takiego wyłomu i czołówka będzie równa.

avatar
shad2pl

04.02.2010 19:55

0

1. Big master, niestety wszystkich speców tego typy zgarnął już Stefan ;)

avatar
shad2pl

04.02.2010 19:52

0

Ja myślę, że zespół Saubera może być czarnym koniem tego sezonu. Wiele osób przekreśla ten zespół, ale jest w podobnej sytuacji co Honda. Oni nie zaprzestali prac nad samochodem a końcówkę sezonu mieli mocniejszą i widać było, że znaleźli kierunek rozwoju.

Przejdź do wpisu C29 za słaby na podium

avatar
shad2pl

28.01.2010 20:44

0

Raczej nie dziwnie. Wygląda jak za czasów zwycięskich serii z Schumacherem.

Przejdź do wpisu Udany piątek Williamsa

avatar
shad2pl

28.01.2010 20:28

0

kempa007, dokładnie. Tylko ciekawe ile z tych osób mogło obejrzeć prezentację :] Ja próbując się dostać skapitulowałem po kilku próbach. Strona o tym czasie była nieosiągalna.

avatar
shad2pl

26.01.2010 12:42

0

Eh Bernie, ja na twoim miejscu po tylu zamieszaniach w zeszłym roku z kontraktami dla nowych ekip siedziałbym teraz cicho i liczył, że jednak się pojawią na starcie.

avatar
shad2pl

26.01.2010 12:38

0

Dla Nicka pozycja trzeciego kierowcy chyba jest idealna. Będzie na każdym GP, jednocześnie nie musi tak mocno uczestniczyć w przygotowaniach do wyścigu. Tym samym zachowa więcej czasu na zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych, a może nawet uda mu się wyskoczyć na kolację z rodziną do jakiejś zapomnianej restauracyjki?

avatar
shad2pl

25.01.2010 16:18

0

Jak dla mnie przesadzili. Różnica między 1 a 3 miejscem to 10pkt!, a między 2 a 3 tylko 3pkt

avatar
shad2pl

21.01.2010 21:33

0

@ 1. kierownik, uprzedziłeś mnie. Miałem napisać, że będziemy mieli kolejnego Quyck Nycka :D

avatar
shad2pl

20.01.2010 17:48

0

5.atomic "massa jest niewiadomą ,więc muszą sie zabezpieczyć" Heh. Sugerujesz że Ferrari próbuje się zabezpieczyć debiutantem, który nigdy nie przejechał okrążenia wyścigowego? Zabezpieczyć przed kim? Przed wicemistrzem?

avatar
shad2pl

20.01.2010 00:54

0

8. walerus "Będzie miał więcej brudu na torze..." Taa, o ile można mówić o brudzie na "torze" przy zimowych oesach to tego brudu będzie miała najwięcej pierwsza załoga.

avatar
shad2pl

19.01.2010 11:41

0

Wg mnie nie powinni ograniczać postoju do minimum 2. Powinni zostawić to otwartą kwestią. Skoro teraz czas postoju będzie miał taką ogromną wagę, ciekawe ilu kierowców powyjeżdża z niedokręconymi kołami :)

avatar
shad2pl

18.01.2010 17:23

0

@6q47 Na imię Rossa nie znalazłeś polskiego odpowiednika?

avatar
shad2pl

07.01.2010 23:18

0

Właśnie świetnie się stało, że Button jest razem w Mcl z Hamiltonem. Jestem ciekawe co pozostało z gadki Buttona sprzed dwóch lat, że gdyby tylko dostał możliwość startu tym samym bolidem co Ham pokazałby jaki jest jego prawdziwy poziom. Swoją droga obu tych Angoli nie lubię, może Hamiltona trochę mniej.

avatar
shad2pl

07.01.2010 23:06

0

Ja chciałbym Kleina zobaczyć na torze. Koleś wydaje się dobrym partnerem. Gorzej chyba z jego umiejętnościami.

avatar
shad2pl

26.12.2009 00:41

0

@bam123 "Ferrari tez może dyktowac cos szumiemu bo przecierz tyle lat w tym zespole to tez duzo robi. co o tym myslicie ??????" Myślę, że pleciesz głupoty. Ferrari ma coś dyktować konkurencyjnemu zespołowi/zawodnikowi?

avatar
shad2pl

23.12.2009 19:44

0

Ja chciałbym zobaczyć minę Rosberga. Miało być tak pięknie, a tutaj drugi fotel się trafił heh. Widać zamienił się nie tylko samochodem z Bariczem ale i funkcją w zespole.

avatar
shad2pl

23.12.2009 18:36

0

Wiedziałem. Tak samo jak było z Todt'em. Opuszczał Ferrari bo wiedział gdzie trafi. Schumi podobnie postąpił.

avatar
shad2pl

11.12.2009 23:32

0

Dziwna ta punktacja. Za 8-7 miejsca jest 2pkt roznicy. A za 6-7 jeden pkt.

avatar
shad2pl

28.11.2009 00:48

0

11. tom12333 "Prawdopodobnie wszystko stanie się jasne w przyszłym sezonie..." Nie powiem, bardzo odkrywcze... Co ma do rzeczy, że zaprzestali prac nad tegorocznym bolidem? Co stało się z Hondą i Toyotą? Oni też pracowali nad nową konstrukcją.

avatar
shad2pl

28.11.2009 00:41

0

Jednak sie sprawdzilo. Solberg mowil jakis czas temu ze widzi u siebie Kimiego. To trzeba sie bedzie wybrac teraz na Niemcy albo najlepiej na Finke :D

avatar
shad2pl

22.11.2009 19:51

0

@ 12, 13 Może to wy wrócicie na onet? Jeśli ja zabieram głos w jakiejś sprawie to tylko wtedy gdy mam o niej jakiekolwiek pojęcie. Wy jesteście świetnym przykładem ludzi którzy robią odwrotnie.

avatar
shad2pl

14.11.2009 13:42

0

Z tego co wiem do wypadku prowadzil w klasie, wiec niezle. Moze za bardzo cisnal.

avatar
shad2pl

13.11.2009 17:56

0

Ehh, znowu Czesi będą chcieli swojego kierowce w F1. Braknie tych nowych zespołów, chyba, że rzeczywiście rozszerzą stawkę do 35 samochodów ;)

avatar
shad2pl

13.11.2009 17:50

0

Zamiast zwężać przednią oponę, lepiej poszerzyć tylną ;)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu