DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
15.09.2008 18:56
0
W annałach tej dyscypliny to on sie zapisuje jako człowiek demolka. Wypycha z toru innych, myśląc że wszystko mu wolno, ale w MCL to samo robi już Heikki choćby historia z Belgii też wjechał w Webera mimo iż nie miał szans na wyprzedzanie. Dodam tylko że Weber to "kolega" Lewisa, ale na torze nie ma przyjaźni, rządzi LEWIS rozrabiaka ;) Ciekawe jak długo ktoś w końcu nie odpuści i to będzie jego koniec drogi do MŚ które i tak nie zdobędzie :P
Przejdź do wpisu Rywale Hamiltona: Brytyjczyk ma zły styl
07.09.2008 16:55
0
@ 2008-09-07 16:39:44 owadd A przy całej niechęci do Hamiltona to trzeba mu oddać honor, za to co dzisiaj zrobił... Ja bym powiedział że to oddanie pozycji było mocno kontrowersyjne ! Choć samo dojście Kimiego i zniwelowanie straty było do przewidzenia ponieważ MCL lepiej się prowadzą na twardszej mieszance co można było zauważyć już w kilku GP. ALe Ferrari ma jakiegoś wielkiego pecha w końcówce sezonu - 3 razy prowadzili w ostatnich kilku GP i 3 razy nie ukończyli wyścigu jadąc P1 na kilka kółek przed metą !
Przejdź do wpisu Hamilton szczęśliwie triumfuje w Belgii
07.09.2008 16:45
0
@ 2008-09-07 16:38:14 kibicowy Słaba teraz nie oznacza że będzie słaba w następnym sezonie ! Jeżeli chodzi o kontrakty na następny sezon to również nic nie jest pewne. Co nie zmienia faktu że Niemiec będzie jeździł dla BMW napewno. A jeżeli Robert zostanie w BMW, sytuacja raczej się nie zmieni i to raczej Nicka będą faworyzować jeszcze bardziej !
Przejdź do wpisu Hamilton szczęśliwie triumfuje w Belgii
19.08.2008 11:11
0
Zamrożenie silników jest dobre. Nie chodzi tu przecież spowalnianie samych bolidów, ale o konkurencyjność. Co by było gdyby 2 najsilniejsze team-y w stawce które dysponują niebotycznymi finansami mogły rozwijać swoje silniki w nieskończoność, wyścigi byłyby nudne jak flaki z olejem bo kto chciałby oglądać popis 2 aktorów. Dzięki zamrożeniu silników jest jako taka konkurencyjność w stawce. A to raczej jest na plus dla F1 widzieć kierowców BMW, TOYOTY czy RED BULL na podium a nie tylko różnych kombinacji Ferrari czy MCL.
Przejdź do wpisu Mecachrome wycofuje się z Formuły 1
19.08.2008 11:02
0
Na stronie formula1.com można znaleźć już od miesiąca wątek, który mówi o różnicy w mocach silników. Jest w nim właśnie mowa o team-ie MCL oraz TOYOTA. Piszecie że niemożna modyfikować silników, więc jakim sposobem MCL jest w stanie wyprzedzać Ferrari tak jakby był to wóź z kapustą. Samą aerodynamiką by tego nie osiągneli, a to że wprowadzają jakiekolwiek zmiany w tym zakresie to chyba tylko po to żeby móc prasie tłumaczyć że to nowe skrzydło daje conajmniej 0,2 sek na okrążeniu :P Chyba ostatnia awaria silnika Ferrari (niespotykane ostatnio) powinna mówić sama za siebie, iż podejrzenia Renault oraz Toyoty (:D sami mają prawdopodobnie podkręcony) odnośnie tego iż Ferrari nie miało regulaminowego silnika mogą być prawdziwe. Te ekstra pare koni było zabójcze dla silnika Ferrari, który nie poradził sobie z temp. panującymi na Hungaro.
Przejdź do wpisu McLaren ma najmocniejszy silnik w stawce?
19.07.2008 15:51
0
Co gorsza zakręty mają piękny profil Już widze te bolidy tańczące na wodzie w tych zakrętach :P I ktoś tu mówił że na tym torze możliwe jest wyprzedzanie, chyba poboczem :D
Przejdź do wpisu Hamilton zdobywa pole position w Niemczech
19.07.2008 15:42
0
4 pierwsze bolidy mają mniej paliwa niż pozostała 6 myśle że na 3-4 kółka Alonso podobny czas do Raikonena i tu już bym sie zastanawiał czy ma aż tyle mniej paliwa od niego, możliwe że zjadą na tym samym okrążeniu. Zobaczymy jak długo Truli będzie blokował pociąg Renault-Ferrari-BMW (lub też w innej konfiguracji :P) A najlepsze jest to że jutro prawdopodobnie będzie padał deszcz tyle że tym razem to prawdopodobieństwo jest większe niż dziś :D A co za tym idzie będzie kraksa w pierwszym zakręcie na tym przedziwnym obiekcie zwanym Hockenheim.
Przejdź do wpisu Hamilton zdobywa pole position w Niemczech
19.07.2008 13:58
0
No to Cie rozczaruje na angielskim ITV również każdy weekend GP poświęcony jest Hamiltonowi, więc nie wiem czemu sie rzucasz na Zientarskiego jeśli Ci jego komentarze nie pasują to możesz wyłączyć dźwięk ewentualnie nie oglądać wcale. Pozatym techniczne sprawy związane z F1 możesz poczytać na stronach poświęconych F1. Podobnie transmisje wyglądają na ITV i tam również nie ma czasu na przybliżanie technicznych spraw związanych z F1, bo za dużo dzieje sie wokół F1 żeby marnować na to czas.
Przejdź do wpisu Kierowcy McLarena dalej dominują w Hockenheim
19.07.2008 13:46
0
U mnie też :P
Przejdź do wpisu Kierowcy McLarena dalej dominują w Hockenheim
19.07.2008 13:35
0
Oj nie panikujcie już tak. To że ma problemy techniczne zdarza się każdemu. W 2 sesji treningowej wczoraj było już całkiem przyzwoicie oczywiście zakładam że BMW paliwa ma pod korek jak zawsze na treningach no prawie zawsze :D Nick niestety nic nie pokazuje mimo że awarii nie ma :P A co pokaże Robert podobno naprawionym bolidem to sie okaże. Może tym razem wyciągneli wnioski z ostatniego GP !!!
Przejdź do wpisu Kierowcy McLarena dalej dominują w Hockenheim
14.07.2008 14:07
0
Żadnej przerwy w dostawie energii nie będzie! Konsekwencje choćby paru sekundowej ciemności mogą wyobrazić sobie wszyscy! Poza tym zawsze istnieje awaryjne zasilanie (jak w szpitalach) choć i tak potrzebne nie będzie. To nie Polska, to F1. Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Zespoły wyślą ekspertów do Singapuru
06.07.2008 18:06
0
2008-07-06 16:37:27 rybenka Robert byl szybszy w Q2 wiec tradycujnie mial mniej paliwa niz Nick na Q3. ----------------- Jakieś bzdury dziecko opowiadasz Zobacz sobie kto pierwszy na Pit-stopa zjechał a potem sie wypowiadaj kto miał ile paliwa! Poza tym o strategi co do paliwa decyduje także kierowca!
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa przed własną publicznością
06.07.2008 17:51
0
2008-07-06 16:27:49 Jacek_ ... tuz po starcie pechowo znowu utknal za trullim no i mielismy pociag trullego.., 1. pit stop tylko jedno kolko za heidfeldem! ----------------- Dobry komentarz do podsumowania wyścigu. Brawo :D
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa przed własną publicznością
06.07.2008 17:43
0
michal93 Dokładnie jak mówisz Zawalili w boksie nie wiem czy bali się że Kubica Haidfelda wyprzedzi to go 4 sek. dłużej przytrzymali w pit-stopie :/ Później walka o odzyskanie pozycji /przez tych nieudolnych zmieniaczy kół/ Przypomina się tylko historia z podnośnikiem w zeszłym roku (... bo Robert źle zajechał na pit-stop !) Śmieszne. A co najważniejsze, gdyby nie problemy techniczne jak sam Robert przyznał była szansa na 1 pole startowe bo Hamilton nic nie pokazał w kwalifikacjach, a Ferrari też nie zachwyciło. Webber chyba miał treme i nie wiedział jak sie startuje z pierwszej linii, bo nie wiem co chciał osiągnąć blokowaniem Raikonena mając za plecami L.H. Puścił go bez walki, sam stracił pozycje no i tyle było z jego jazdy pożytku, a Heiki ładnym manewrem przepuścił kolege z team-u, który mając czysty tor przed sobą objechał stawke /ale to raczej wielką sztuką nie było w tym wyścigu/ Nick pięknie po raz kolejny świetne wyprzedzania. Robert walczył najlepiej ze stawki z 10 pozycji przebił się na 3 miejsce, gdyby nie "koło" nie musiałby sie wysilać o odzyskanie pozycji. Nie wiem czy też nie było kontaktu z Heikim w tym zakręcie. Massa to po raz kolejny udowodnił swoje nieprzeciętne umiejętności :P Rubens zyskał dzięki świetnej decyzji szefa team-u /pozazdrościć tylko takich ludzi w team-ie/. Pozostali docząłgali swoje bolidy do mety po licznych!!! wypadnięciach z toru. /podobno szczęście sprzyja lepszym/ Osobiści wątpie :P Czekamy na kolejne GP Pozdrawiam fanów F1 ----------- AndrzejOpolski 2008-07-06 15:50:20 Tak zgadzam się po raz kolejny L.H. pokazał jak się wygrywa jadąc z P1 lub też dostając P1 po kilku okrążeniach. Pozostałe starty ze środka stawki i nie tylko widzieli wszyscy :P Choć dla mnie najlepszą akcją sezonu pozostanie manewr parkowania w bolidzie Raikonena w pit-stopie :P Pozdrawiam
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa przed własną publicznością
04.07.2008 13:32
0
Co najważniejsze Robert ma świetną prędkość 1 sektor 1. Raikonen 303 km/h - 5. Kubica 298 km/h w 2 sektorze jest najlepszy 271 km/h a w 3 1. Kowalainen 289 km/h - 5. Kubica 285 km/h. Niejest źle jest bardzo dobrze. Teraz pytanie za 100 pkt. Ile paliwa w porównaniu do Ferrari i MC ma w swoim bolidzie Robert?
Przejdź do wpisu Massa najszybszy w pierwszym treningu
08.06.2008 12:00
0
@marian3251 wnerwiają mnie noooby, tacy jak niektórzy z was, co oglądają f1 z powodu FERRARI :P Właśnie sie podsumowałeś.
Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica
08.06.2008 11:57
0
Hamilton ma mniej paliwa na jakieś 3-4 kółka. Jeżeli brać to pod uwage to Robert swoim ostatnim przejazdem zdeklasował go mając cięższy bolid w formule nikt nie odjeżdża konkurencji aż tak bardzo jadąc z taką samą ilością paliwa A że na każdym kroku komentatorzy przypominają że mniej paliwa to zysk około 0.3 sek na okrążeniu to okazuje się że Hamilton już taki rewelacyjny nie był :P Poza tym najbardziej miarodajne wyniki daje zawsze Q2. I tu jedyny plus Hamiltona to to że Robert ma nieco wolniejszy bolid na prostych. Rodzice przyjechali i chciał sie pokazać. Ten przejazd może sugerować tylko jedno że koniecznie chcieli wywalczyć Pole-position dlatego puścili go z małą ilością paliwa bo mają zamiar zrobić 3 pit-stopy a każdy rywal przed nimi to tylko niepotrzebna strata czasu Podobna sytuacja miała miejsce w Turcji :P Tam to sie nie opłaciło aż tak bardzo a w Kanadzie to sie wogóle nie opłaci :P Czyli szanse Roberta rosną. Start zadecyduje /brudna część toru może być ciężko/ ale plusem jest to że pierwszy zakręt jest w lewo :D także Hamilton zetnie do zewnętrznej to Robert może sie za nim podłączy. Oby Ferarka nie miała rewelacyjnego startu bo będzie ciasno w pierwszym zakręcie. A już po pierwszym zakręcie bedziemy mieć SC przy brudnym torze na który narzekali kierowcy hamowanie jest ciężkie i mały karambol jest pewny. Poza tym utrzymanie przyczepności na początku wyścigu bedzie kluczem do zwycięstwa Jedna wyprawa poza idealny tor jazdy jak to powiedział Robert 10-20 cm i jest sie na bandzie ewentualnie poza torem i degradujesz opony. Trzymam kciuki za Robert no i może Fernando dojedzie w końcu na podium. Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica
07.06.2008 23:03
0
Niestety Hamilton liczy na to że taktyka 3 tankowań znowu mu sie opłaci. Bo gdyby dziś nie jeździł na oparach to pewnie byłby tam gdzie Kwoalajnen. Jutro Robert może wygrać wszystko zależy od tego jak wystartuje z brudnej części toru.
Przejdź do wpisu Hamilton kontra Kubica
07.06.2008 00:11
0
Będzie dobrze. Kolejna sesja z dużą ilością paliwa i bardzo dobry rezultat. Coś przeczuwam że będzie pierwsze pole startowe do niedzielnego wyścigu. A w samym wyścigu gdy spadnie deszcz Robert nie da sobie wydrzeć zwycięstwa.
Przejdź do wpisu Kierowcy BMW po piątkowych treningach
06.06.2008 21:39
0
@jan5555 Nie jestem prorokiem ale Robert ma szanse na mistrza taką jak 3 pozostali kierowcy, bo według mnie tylko ta 4 w tym sezonie bedzie sie liczyła w walce. Poz tym zauważyć należy że od przyszłego sezonu kierowcy będą się ścigać na slikach, już teraz testowane są pakiety aerodynamiczne na przyszły sezon /a raczej odchudzanie bolidów od takich pakietów/ Według mnie nowe opony oferować będą znacznie większą przyczepność /to pewne/ także rozgrzanie ich do odpowiedniej temp. nie powinno stanowić dużego problemu. A Ci kierowcy którzy rozgrzeją opony szybciej niż rywale zyskają cenne ułamki sekund /przykład Heidfelda który ma z tym problemy pokazuje tylko że są kierowcy którzy radzą sobie z tym problemem lepiej a niektórzy gorzej/ Dodatkowo zyskać bądź stracić pozycje będzie można na starcie jeżeli na okrążeniu formującym jeżeli słabo rozgrzeje się opony. Warunki będą takie same dla każdego team-u ale to ponownie od umiejętności kierowcy /jazda bez TC/ decydować będzie się pozycja na mecie. Przez co dla widza takie GP będą bardziej emocjonujące. Zobacz jakie emocje towarzyszą obecnym wyścigom GP po wyłączeniu TC :P Co do jazdy na jeden pit-stop wątpie :D przejechanie tylu kółek z pełnym bakiem spowoduje szybszą degradacje slików.
Przejdź do wpisu Bridgestone odrzuca propozycję zespołów
06.06.2008 21:16
0
@pionek16-80 Gdybyś zauważył jak uklada się prosta wyjazdowa z pit-stopu w Monaco to wiedziałbyś że na tym torze nawet będąc w ostatnim garażu MCL nie zyskałby w wyścigu ale na takich torach jak w Turcji, Bahrajnie czy też Malezji czy innych taka przewaga istniała. Poza tym gdyby wszystko było tak jak należy MCL nadal zajmowałby ostatni garaż, ale jednak inne zespoły /czytaj z górnej stawki/ zauważyły te nieprawidłowości dlatego MCL wylądował w 5 garażu. :P No i nie mam pojęcia jakim jakim sposobem wywnioskowałeś że zyskuje ostatni zespół w stawce. Na dodatek przykład wyprzedzenia Felipe przez Roberta w Monaco nie odnosił się do miejsca garażu, a do dziesiątych części sekundy które decydują czy sie kogoś wyprzedzi po pit-stopie czy też nie :P Proponuje oglądanie relacji z F1 w angielskiej stacji ITV, bo z relacji w Polsacie będziesz wiedział o F1 tyle co sam przeczytałbyś na tej stronie. Ale do tego trzeba znać angielski (nieobrażając nikogo) Pozdrawiam.
Przejdź do wpisu McLaren pozostanie w piątym garażu
06.06.2008 20:56
0
Nie bedę powtarzał swojej wcześniejszej wypowiedzi ale wielu kierowców nie spogląda w lusterka wsteczne :P wyobraźmy sobie sytuacje w której taki kierowca najpierw wciśnie ogranicznik a potem bedzie sie zastanawiał kto zaparkował w jego bolidzie :D Refleks kierowcy mają duży ale czy to wystarczy. Popatrzcie na przypadkowe wciśnięcie przycisku przez Kowalajnena /nie pamietam w którym to było GP/ całe szczęście że Alonso był pare metrów za nim. To pokazuje jak szybko taki bolid jest w stanie ograniczyć prędkość. Miejmy nadzieje że podczas symulacji przetestowanych zostanie wiele możliwości i że obecne reguły SC zostaną zmienione. Bo co by to było gdyby któryś kierowca jadący na pozycji lidera musiał dostać kare 10 sekund praktycznie za nic, co gorsza co by było gdyby był to aż boje sie to powiedzieć dlatego nie powiem.
Przejdź do wpisu Propozycja zmian podczas okresu neutralizacji
06.06.2008 14:08
0
Witam. Według mnie pomysł chybiony. Wszystko zależeć będzie od kierowcy jak szybko zorientuje się że należy wcisnąć przycisk ograniczający prędkość /zapewne do około 120 km/h moje przypuszczenia/ Poza tym gdy 2-3 kierowców będzie jechało jeden za drugim, 1 wciśnie przycisk szybciej niż 2 pozostałych i mamy potrójny wypadek podczas SC I to pewnie nie jeden ale przekonamy sie podczas symulacji :P
Przejdź do wpisu Propozycja zmian podczas okresu neutralizacji
06.06.2008 13:49
0
Witam. Sami eksperci widze że się tu wypowiadają tylko @loko wiedział o co w tym wszystkim chodzi. Wasze narzekania jakoby FIA utrudniała życie MCL przesunięciem do 5 garażu są nie na miejscu. Ostatni garaż w przypadku MCL to nie była dla nich kara ale duży plus na ich korzyść. Podczas gdy inni kierowcy wyjeżdżając ze swojego stanowiska po zmianie opon i tankowaniu musieli mieć wciśnięty przycisk ograniczenia prędkości, obowiązku tego nie musieli mieć kierowcy MCL, gdyż odcinek drogi jaką musieli pokonać ze swojego stanowiska serwisowego do linii gdzie nie wolno przekroczyć prędkości 80 km/h był na tyle krótki iż nie powodował przekroczenia tej prędkości a na dodatek dawał im przewagę w postaci przyspieszenia przy opuszczeniu swojego stanowiska serwisowego a co za tym idzie przy wyjeździe na tor. Podczas gdy pozostali kierowcy mogli wyłączyć przycisk ograniczenia prędkości po przekroczeniu linii ograniczającej prędkość a co za tym idzie rozpędzenie bolidu zajmowało im dziesiąte części sekundy więcej od MCL, który dzięki ostatniemu garażowi te cenne ułamki sekund zyskiwał na każdym pit-stopie. Ot i cała wasza afera ZNAWCY :P W końcu sprawiedliwość musi być :D Troche to zagmatwałem ale wiadomo o co chodzi w końcu te ułamki sekund decydują czy po wyjeździe z pit-stopu wyjedzie się za rywalem czy przed nim co w końcowym efekcie decyduje czy będzie się na 1 czy też 2 miejscu na podium. Najlepszy przykład Wyjazd Roberta przed Felipe w GP Monaco. @pgolebiow - co za bzdury opowiadasz tankowali krócej żeby wyjechać przed Robertem. Tylko że ilość paliwa jaka zostanie zatankowana jest ustawiana przed zjazdem bolidu do pit-stopu. Najpierw pomyśl potem napisz.
Przejdź do wpisu McLaren pozostanie w piątym garażu
06.06.2008 13:11
0
Witam. Według mnie wycofanie koców to plus dla F1. Zyskają Ci kierowcy którzy będą w stanie szybciej te opony rozgrzać do odpowiedniej temp. i co za tym idzie będzie więcej możliwości wyprzedzania nawet na torach gdzie jest to praktycznie niemożliwe. Po wycofaniu TC tez narzekano że będzie więcej wypadków, ale jak widzimy w tym sezonie to od umiejętności KIEROWCY w większym stopniu zależy jego pozycja na mecie :P Przykład choćby Haidfelda który ma duże problemy z rozgrzaniem opon pomimo koców i 0 problemów Roberta w tym temacie. Dzięki tym zmianom mamy tak emocjonujący sezon.
Przejdź do wpisu Bridgestone odrzuca propozycję zespołów
04.05.2008 18:49
0
Ziobul, rfz - Popieram, ta gazeta pisze o wszystkim co nie znaczy że to jest prawda czy też nie. Chociaż w każdej plotce jest zawsze troche prawdy. daniel316 - Raczej niemożliwe Heidfeld zakończy kariere w BMW :P Prędzej Kubica z Alonso w Renault :D Co do przejścia do Ferrari. Zastanawiam sie o czym rozmawiał Kubica z szefem Ferrari na podium w Bahrajnie :P Narazie pozostaje BMW ale po zakończeniu sezonu Kubica zmieni team na 100% na jaki to sie okaże :D
Przejdź do wpisu Bild: Ferrari i Renault chcą Kubicę
06.04.2008 17:59
0
Brawo Robert szkoda bo była szansa na 2 miejsce ale też była szansa na kolejną krakse tym razem za sprawą Sato ale i tak jest dobrze kolejne podium z rzędu. Nie wiem czy kilku kierowców nie powinno zostać przesuniętych do tyłu w następnym GP za blokowanie przy dublowaniu Choć Sato dziś przeszedł samego siebie całe szczęście że Robert ma świetny refleks i wyszedł z tej sytuacji bez uszkodzeń. Na torach o długich prostych raczej BMW nie ma szans z Ferrari ale może do końca sezonu zdołają jeszcze wydobyć trochę koników więcej z tego silnika i wtedy kto wie może będzie Mistrzostwo Świata. Hamilton machając ręką do kierowców których mijał myślał że ich dubluje :D i dlatego był zły że go nie przepuścili :P Wyścig rozstrzygnął się praktycznie po 1 zakręcie. Cieszy to że bolidy BMW nie psują się w tym sezonie jak to miało miejsce w poprzednim. Z każdym GP BMW coraz bardziej zaskakuje rywali teraz to już tylko kwestia czasu na 1 zwycięstwo być może będzie to Barcelona licze na to. Heiki nie walczył dziś o lepsze pozycje jechał zbyt zachowawczo starał sie raczej dowieźć punkty do mety a szkoda bo ma sprzęt który raczej został stworzony do walki a nie do jazdy za stawką kierowców nikt mu sie nie podłoży w wyścigu. Szkoda Alonso no ale taktyka troche zawiodła w tym wyścigu. Toyota coraz lepiej jak tak dalej pójdzie to mogą powalczyć z Makami o 3 miejsce w konstruktorach oby. Williams słabo ale to nie Australia że dojeżdża 7 bolidów i Williams ma punkty bez walki. Pozdrawiam kibiców F1 bo to forum F1 a nie tylko Ferrari i BMW !!!
Przejdź do wpisu GP Bahrajnu: dublet Ferrari, Kubica na trzecim miejscu
05.04.2008 14:40
0
formula1.com Głosować na BMW !!!
Przejdź do wpisu Robert Kubica wystartuje jutro z pole position!
05.04.2008 14:24
0
Hehe Robert pięknie Tylko ile ma paliwa? I czy zdoła utrzymać jutro to pierwsze miejsce? Piękny gest Alonso który przyszedł pogratulować Kubicy. Brawo Robert jutro walczymy o zwycięstwo.
Przejdź do wpisu Robert Kubica wystartuje jutro z pole position!
03.04.2008 17:15
0
Witam. Jak ktoś słyszał o ostatnim wystąpieniu naszego Prezydenta, to może zobaczyć że również i On wystąpił na tle flagi Monaco / Indonezji :P Także Robert może być z Monaco bo to piękny kraj, ale Prezydenta to raczej z Indonezji mamy :) A co do wygrywania GP, to 2 drugie miejsca BMW to nie przypadek, najlepszy czas na jednym okrążeniu w wyścigu i 2 miejsce w Q3. Jak juz kiedyś pisałem BMW w tym sezonie blefuje jakoby miało jakieś problemy większe z balansem, jedyny problem jaki zauważyłem to słabe prędkości w porównaniu do kilku innych team-ów. A w GP Bahrajnu Robert pokaże po raz kolejny klase i zajmie miejsce na podium.
Przejdź do wpisu Kubica z Monako
16.03.2008 07:45
0
Taktyke to z kapelusza doktorek wyciągnął Jak tak mają wyglądać kolejne taktyki to może zalejmy BMW pod korek i niech startuje z ostatniego miejsca !!! Nakajima Brak słów na takiego gówniarza @Diablo666 zgadzam się z Tobą. Poza tym ilość awarii i kolizji świadczy tylko o tym że zmiany w F1 idą w złym kierunku (no ale wszyscy zwalą wine na te upały że opony nie dały rady i silniki też). Tylko na ilu GP jest temp. poniżej 30 C?
Przejdź do wpisu Dramatyczne GP Australii
15.03.2008 05:39
0
Robert raczej katuje opony ale kto wie czy i tu nie ściemniali :D
Przejdź do wpisu Kwalifikacje dla Hamiltona, Kubica drugi!
15.03.2008 05:29
0
Czyli tak jak przewidywali fachowcy i spekulował Alonso kolega Roberta, że BMW jest mocne tylko ukrywa swój potencjał. Robert też nie pisnął ani słowa i konkurencja zapomniała o BMW. I bardzo dobrze rewelacyjny wynik na otwarcie sezonu a mogła być Galaktyczna sensacja :D Szkoda tylko Kimiego bo było by więcej emocji. Brawo Robert. A jutro wyprowadź Hamiltona na zieloną trawke :D Może Heidfeld przyciśnie Masse i będzie się działo. Niech ktoś napisze co tam ciekawego na konferencji sie działo Jak już spać sie wam nie chce :P :D
Przejdź do wpisu Kwalifikacje dla Hamiltona, Kubica drugi!
15.03.2008 02:05
0
No prosze 4 minuty temu Robert wykręcił najlepszy czas 3 sesji treningowej i pozamiatał z Heidfeldem konkurencje.
Przejdź do wpisu BMW-Sauber po pierwszych treningach
14.03.2008 12:32
0
Hidden strength? BMW merit close inspection. In the latter tests they did no low-fuel running and always had plenty of fuel on board whenever they went out. Generally you do that when you want to hide your true performance. Koncepcja na piątkowe testy BMW polegała tylko i wyłącznie na sprawdzenie zużywalności opon, aby wybrać najlepszą taktyke na niedzielny wyścig. A najlepiej sprawdzić to jeżdżąc zatankowanym do pełna bolidem. Poza tym na kwalifikacje wyjadą na "oparach" i wtedy będzie wiadomo jak mocne jest BMW 08 a jaka słaba konkurencja :P.
Przejdź do wpisu BMW-Sauber po pierwszych treningach