DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
09.02.2010 23:26
0
Mercedes, Ferrari, Williams, Toro Rosso i Virgin mają wklęsłe nosy (patrząc od frontu) - ciekawe, że razem na to wpadli. No i ciekawe jaką to daje przewagę? A może chłopaki z Renault też trochę wyklepią ich karoserię, żeby dopasować się do trendu?
Przejdź do wpisu Porównanie dotychczas zaprezentowanych bolidów
31.01.2010 13:48
0
Pietrow? Jak nie Niemiec, to Rosjanin. Znowu na forach będą ksenofobiczne komentarze, jak pod adresem Heidfelda? No i ciekawe w jakim tonie o Polaczku będzie pisała prasa rosyjska?
Przejdź do wpisu Jutro prezentacje Renault i BMW Sauber
25.01.2010 14:39
0
Długi jak autobus, czy mi się wydaje? No, musi przecież pomieścić 3x więcej paliwa w poprzednich latach (zakaz tankowania). :-)
Przejdź do wpisu Mercedes zaprezentował zespół i malowanie
30.09.2009 16:43
0
Moim zdaniem to jednak Alonso będzie number 1, pewnie to był jeden z jego warunków. Massa jest za "grzeczny" i szefowie z Maranello wiedzą, że nie będzie się buntował będąc numerem 2. W sumie to będzie ciekawa para - obaj mają ze sobą na pieńku, szczególnie po kolizjach w sezonie 2007 :-)
Przejdź do wpisu Alonso oficjalnie w Ferrari od 2010 roku
26.09.2009 18:07
0
Stłuczka Rubensa niewiele zaszkodziła Robertowi. Na wyższe miejsce niż 7 nie miał moim zdaniem szans - popatrzcie na czasy, jakie miał do odrobienia do Heidfelda i Glocka. Jutro powinny być punkty, ale góra 3. No, chyba że będzie kilka SC... Swoją drogą będzie ciekawie jeśli chodzi o punktację generalną. Tym bardziej szkoda Rubensa, miał szansę złapać kilka cennych punktów pomimo kary za skrzynię biegów.
Przejdź do wpisu Hamilton zdobywa kolejne pole position
22.09.2009 12:23
0
Renault niestety musiał zostać w F1, bo dostarcza silników innym zespołom (np. Red Bull), tak więc jego dyskwalifikacja oznaczałaby ogromny cios w całą F1 i tak pokiereszowaną w tym sezonie.
Przejdź do wpisu FIA zawiesza karę wykluczenia zespołu Renault
21.09.2009 15:31
0
tak, immunitet dla Nelsinha jest rzeczywiście bulwersujący, ale z drugiej strony gość i tak jest spalony w F1 (kiepski kierowca i do tego kapuś), a ponadto do końca życia na widok Flavia będzie przechodził na drugą stronę ulicy
Przejdź do wpisu Renault akceptuje werdykt FIA
21.09.2009 15:12
0
Nie wiem, czy Briatore, będąc Włochem uznaje prawo Vendetty, ale jeśli tak, to Nelsinho jest dla niego teraz Number One na liście, jest jak Bin Laden dla George'a Busha, jest jak Murdock dla Johna Rambo... Nie zazdroszczę gogusiowi...
Przejdź do wpisu FIA zawiesza karę wykluczenia zespołu Renault
20.09.2009 20:43
0
Jeszcze się skończy tak, że Alonso zawieszą i w Ferrari będzie wakat :-) Ale to raczej nierealne, kierowców jakoś rzadko karzą...
Przejdź do wpisu Briatore i Symonds opuścili Renault
27.04.2009 00:19
0
Fakt, że Robert popełnia błąd za błędem (np. 3 kolizje w czterech wyścigach) - OK, "zawsze walczy i nigdy się nie poddaje"... Ale w walce o 18. pozycję (!) mógł sobie dziś odpuścić Kazukiego, bo ten manewr nie miał żadnych szans. I co by wywalczył tą swoją furmanką? 17. miejsce? :-) A tak psuje sobie opinię i na następny rok Ferrari zatrudni Alonso, a nie jego, jeśli w ogóle rozstaną się z Kimim. To zrozumiałe, że jest ambitny i krew go zalewa jeżdżąc w ogonie, ale gdzieś zanika ten jego charakterystyczny styl: zimna krew, czysta, agresywna jazda i eleganckie unikanie kolizji. W Hiszpanii? Sukcesem będą pierwsze punkty... Niestety rację miał w tamtym roku mówiąc, że ponaglając zespół do walki o tytuł obawiał się, że taka szansa może się już nie powtórzyć... No, ale Niemcy mieli swój cudowny plan...
Przejdź do wpisu BMW Sauber - gorzej być nie mogło
05.04.2009 12:52
0
zgadza się, w 9 minut przejadą najwyżej 6 kółek, więc ten restart jest bez sensu :-)
Przejdź do wpisu GP Malezji przerwane po 32 okrażeniach
04.04.2009 17:53
0
BAR był 4. Przesunięcie o 5 miejsc, czyli startuje z P9. Wszystko OK. :-)
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Malezji
04.04.2009 15:46
0
No, ale Vettel chyba nie ma wagi zadeklarowanej, tylko rzeczywistą?
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Malezji
04.04.2009 15:34
0
Uuu, Vettel leciutki...
Przejdź do wpisu Brawn GP po kolejnych udanych kwalifikacjach
02.04.2009 12:55
0
powinni zmienić nazwę na McLiar :-)
Przejdź do wpisu Hamilton zdyskwalifikowany z GP Australii
30.03.2009 12:45
0
To dopiero będzie wyścig. Robert pokazał Rossowi, że prędzej czy później ich dopadnie. Nowe przepisy moim zdaniem sprawdzają się. Auta jadą blisko siebie, w Australii praktycznie nie było dublowania! Strategie doboru opon mają przy slickach ogromne znaczenie. W Malezji będzie ciekawie.
Przejdź do wpisu Zarząd BMW przed GP Malezji
28.03.2009 18:05
0
jazda na 1 pit stop może być nie do zrobienia ze względu na miękkie slicki, które mogą nie wytrzymać np. 20 okrążeń; jeśli ktoś będzie jechał na 1 pitstop, to będę zdziwiony...
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
28.03.2009 15:47
0
Therion7777 - dzięki za info! chciałem być sprytniejszy, ale się nie dali...
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 15:22
0
Williams wycofał protest...
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
28.03.2009 15:20
0
Pytanie orientacyjne: czy to 605 kg to jest min. masa ale tylko na końcu wyścigu? Czy w trakcie można śmigać lżejszym i na ostatnim pitstopie dotankować tak, żeby na mecie było 605? Tak sobie teoretycznie rozważam... :-)
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach
28.03.2009 15:15
0
Pytanie orientacyjne: czy to 605 kg to jest min. masa ale tylko na końcu wyścigu? Czy w trakcie można śmigać lżejszym i na ostatnim pitstopie dotankować tak, żeby na mecie było 605? Tak sobie teoretycznie rozważam... :-)
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 13:05
0
tomek83f, ano tak, zauważyłem to dopiero jak wysłałem swoje wypociny :-)
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 13:00
0
należy też pamiętać, że poszczególne bolidy (wliczając balast i ew. KERS) mogą mieć różną wagę, tak więc nawet jeśli znamy masy ciała kierowców, to nadal mamy jedną niewiadomą (masa bolidu z balastem), która nie pozwala nam oszacować ile jest paliwa w samochodach
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 12:21
0
Robert najlżejszy? Ciekawe co wyjdzie z tego krótkiego stinta?
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 12:19
0
hej loko, skąd to masz?
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 12:07
0
Heidfeld wskoczył na 9 miejsce, ale chyba będzie mógł dotankować przed startem?
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 10:15
0
Nie lubię ich jakoś szczególnie, ale myślę, że Maki jeszcze wrócą do gry w tym sezonie...
Przejdź do wpisu Wymiana skrzyni biegów w bolidzie Hamiltona
28.03.2009 10:08
0
Robert jest "przekolo". Pojechał tak, że nawet doktorkowi szczęka opadła. :-)
Przejdź do wpisu BMW Sauber po kwalifikacjach
28.03.2009 10:00
0
Hamilton startuje z końca stawki! Wymiana skrzyni biegów!
Przejdź do wpisu Problemy Hamiltona ze skrzynią biegów
28.03.2009 09:59
0
Hamilton startuje z końca stawki! Wymiana skrzyni biegów!
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 09:18
0
zgadza się, lipens, ale myślę, że jednak nie wytrzyma presji. A Robert? Niech w końcu dojedzie do mety w Melbourne! Do trzech razy sztuka! :-)
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 09:04
0
Vettel nie utrzyma Kubicy za sobą i pęknie w 1. zakręcie.
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 08:05
0
Jest git!
Przejdź do wpisu Zespoły z dyfuzorami dalej najszybsze w Australii
27.03.2009 19:36
0
Cały sezon przed nami, ale w Melbourne to d...a zbita. :-( Robert ledwo trzymał nerwy na wodzy na Team Radio, głos mu drżał wręcz rozpaczliwie
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne dyfuzory dają przewagę w Melbourne?
26.03.2009 12:05
0
jankes15 - a to ciekawe, nie wiedziałem, że tak można. Wiem za to, że KERSa na pewno nie wolno ładować podczas pit stopów. Zresztą, on powinien być ładowany tylko poprzez hamowanie podczas jazdy, bo tylko wtedy cała idea KERS jest prawdziwa.
Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez
26.03.2009 12:01
0
Właśnie przeczytałem, że Hamilton ściemnia w wywiadzie dla autosport-u, że optymistycznie patrząc będzie się cieszył z jednego punktu w Melbourne :-) I to z KERSem...
Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez
23.03.2009 08:49
0
OK, dzięki za odpowiedzi. Ostatni garaż ma chyba również przewagę w deszczu, gdyż nowe opony nie stygną tak szybko podczas dłuuugiego wyjazdu ze stanowiska z wcześniejszych garaży. :-)
Przejdź do wpisu Brawn GP dostaje ostatni garaż
22.03.2009 12:56
0
Pytanie orientacyjne: ostatni garaż to ten z którego najbliżej do wyjazdu na tor, czy najdalej? Pytanie może trywialne, ale mimo to proszę o odpowiedź. Dzięki!
Przejdź do wpisu Brawn GP dostaje ostatni garaż
20.03.2009 13:16
0
Aż mnie dziwi ten ich optymizm... Czy naprawdę będą tak mocni w porównaniu do reszty?
Przejdź do wpisu Kierowcy BMW przed pierwszym wyścigiem sezonu 2009
20.03.2009 10:04
0
robert5785 - no właśnie, a Nakajima był PRZEDOSTATNI :-) Jak w tym kawale o Kennedy'm i Chruszczowie :-)
Przejdź do wpisu Nakajima uzyskuje najlepszy czas w Jerez
20.03.2009 09:55
0
Kazuki? Najfajnieszy jego manewr to zjazd do pit lane po nowe skrzydło w Kanadzie 2008 :-) Już był w ogródku, już witał się z gąską...
Przejdź do wpisu Nakajima uzyskuje najlepszy czas w Jerez
18.03.2009 15:08
0
Suplement. Doczytałem dokładniej i jest jednak coś na rzeczy: "5.2.4 The amount of stored energy in any KERS may not be increased whilst the car is stationary during a race pit stop." Wychodzi na to, że jednak ładowanie odbywa się tylko podczas jazdy... :-)
Przejdź do wpisu Renault użyje KERS w Australii
18.03.2009 15:02
0
Racja, chłopaki. Przejrzałem F1 Rules&Regulations nt. KERSa i nie ma tam mowy o tym, że system może być ładowany tylko podczas jazdy na torze. Więc wygląda na to, że można to zrobić w garażu :-)
Przejdź do wpisu Renault użyje KERS w Australii
18.03.2009 14:47
0
Ale się porobiło: BrawnGP dziś nie testuje i od razu nudy na torze w Jerez :-)
Przejdź do wpisu Button ponownie najszybszy w Jerez
18.03.2009 14:14
0
miloszV8, jak już będziecie sie wygłupiać z tymi transparentami, to przynajmniej piszcie bez błędów
Przejdź do wpisu FIA zmienia zasady punktacji... na system medalowy
18.03.2009 13:44
0
Dzięki, pz0, za Twoją opinię :-) Oj chyba będzie ciekawiej np. dlatego, że wg wczorajszych postanowień FIA zaraz po kwalifikacjach będą publikowane masy wszystkich bolidów. :-)
Przejdź do wpisu Button ponownie najszybszy w Jerez
18.03.2009 11:47
0
tomek83f, OK, dzięki, ale tak jak wspomniałem, może okrążenie formujące wystarczy, żeby hamowaniem podładować KERSa?
Przejdź do wpisu Button ponownie najszybszy w Jerez
18.03.2009 11:21
0
Właśnie dyskutowałem z kumplem i jest jedna kwestia, która może mieć znaczenie. BGP nie będzie miał KERSa. A to znaczy, że nie będzie mógł wykorzystać dodatkowych 80 KM podczas startu wyścigu... Pytanie tylko, czy podczas okrążenia rozgrzewkowego będzie można podładować KERSa hamowaniem tak, żeby wykorzystać te 80 KM od razu przy starcie. Jeśli tak, to bolidy bez KERSu będą chyba w tyle... :-) Co myślicie?
Przejdź do wpisu Button ponownie najszybszy w Jerez
17.03.2009 18:51
0
Drogi Autorze i Drodzy Miłośnicy F1. NIE MA ŻADNEGO SYSTEMU MEDALOWEGO! Do klasyfikacji generalnej liczą się punkty tak jak dawniej. Tylko ustalanie lidera jest inne: najważniejsza jest liczba zwycięstw! Tak więc wszystko jest identycznie jak w ubiegłym roku, tylko liderem jest gościu, który wygrał najwięcej wyścigów :-)
Przejdź do wpisu FIA zmienia zasady punktacji... na system medalowy
17.03.2009 18:48
0
drodzy miłośnicy F1. NIE MA ŻADNYCH MEDALI! Do klasyfikacji generalnej liczą się punkty tak jak dawniej. Tylko ustalanie lidera jest inne: najważniejsza jest liczba zwycięstw!
Przejdź do wpisu Button ponownie najszybszy w Jerez