hho
Ostatnia aktywność
avatar
hho

09.02.2010 23:26

0

Mercedes, Ferrari, Williams, Toro Rosso i Virgin mają wklęsłe nosy (patrząc od frontu) - ciekawe, że razem na to wpadli. No i ciekawe jaką to daje przewagę? A może chłopaki z Renault też trochę wyklepią ich karoserię, żeby dopasować się do trendu?

avatar
hho

31.01.2010 13:48

0

Pietrow? Jak nie Niemiec, to Rosjanin. Znowu na forach będą ksenofobiczne komentarze, jak pod adresem Heidfelda? No i ciekawe w jakim tonie o Polaczku będzie pisała prasa rosyjska?

avatar
hho

25.01.2010 14:39

0

Długi jak autobus, czy mi się wydaje? No, musi przecież pomieścić 3x więcej paliwa w poprzednich latach (zakaz tankowania). :-)

avatar
hho

30.09.2009 16:43

0

Moim zdaniem to jednak Alonso będzie number 1, pewnie to był jeden z jego warunków. Massa jest za "grzeczny" i szefowie z Maranello wiedzą, że nie będzie się buntował będąc numerem 2. W sumie to będzie ciekawa para - obaj mają ze sobą na pieńku, szczególnie po kolizjach w sezonie 2007 :-)

avatar
hho

26.09.2009 18:07

0

Stłuczka Rubensa niewiele zaszkodziła Robertowi. Na wyższe miejsce niż 7 nie miał moim zdaniem szans - popatrzcie na czasy, jakie miał do odrobienia do Heidfelda i Glocka. Jutro powinny być punkty, ale góra 3. No, chyba że będzie kilka SC... Swoją drogą będzie ciekawie jeśli chodzi o punktację generalną. Tym bardziej szkoda Rubensa, miał szansę złapać kilka cennych punktów pomimo kary za skrzynię biegów.

avatar
hho

22.09.2009 12:23

0

Renault niestety musiał zostać w F1, bo dostarcza silników innym zespołom (np. Red Bull), tak więc jego dyskwalifikacja oznaczałaby ogromny cios w całą F1 i tak pokiereszowaną w tym sezonie.

avatar
hho

21.09.2009 15:31

0

tak, immunitet dla Nelsinha jest rzeczywiście bulwersujący, ale z drugiej strony gość i tak jest spalony w F1 (kiepski kierowca i do tego kapuś), a ponadto do końca życia na widok Flavia będzie przechodził na drugą stronę ulicy

Przejdź do wpisu Renault akceptuje werdykt FIA

avatar
hho

21.09.2009 15:12

0

Nie wiem, czy Briatore, będąc Włochem uznaje prawo Vendetty, ale jeśli tak, to Nelsinho jest dla niego teraz Number One na liście, jest jak Bin Laden dla George'a Busha, jest jak Murdock dla Johna Rambo... Nie zazdroszczę gogusiowi...

avatar
hho

20.09.2009 20:43

0

Jeszcze się skończy tak, że Alonso zawieszą i w Ferrari będzie wakat :-) Ale to raczej nierealne, kierowców jakoś rzadko karzą...

avatar
hho

27.04.2009 00:19

0

Fakt, że Robert popełnia błąd za błędem (np. 3 kolizje w czterech wyścigach) - OK, "zawsze walczy i nigdy się nie poddaje"... Ale w walce o 18. pozycję (!) mógł sobie dziś odpuścić Kazukiego, bo ten manewr nie miał żadnych szans. I co by wywalczył tą swoją furmanką? 17. miejsce? :-) A tak psuje sobie opinię i na następny rok Ferrari zatrudni Alonso, a nie jego, jeśli w ogóle rozstaną się z Kimim. To zrozumiałe, że jest ambitny i krew go zalewa jeżdżąc w ogonie, ale gdzieś zanika ten jego charakterystyczny styl: zimna krew, czysta, agresywna jazda i eleganckie unikanie kolizji. W Hiszpanii? Sukcesem będą pierwsze punkty... Niestety rację miał w tamtym roku mówiąc, że ponaglając zespół do walki o tytuł obawiał się, że taka szansa może się już nie powtórzyć... No, ale Niemcy mieli swój cudowny plan...

avatar
hho

05.04.2009 12:52

0

zgadza się, w 9 minut przejadą najwyżej 6 kółek, więc ten restart jest bez sensu :-)

avatar
hho

04.04.2009 17:53

0

BAR był 4. Przesunięcie o 5 miejsc, czyli startuje z P9. Wszystko OK. :-)

avatar
hho

04.04.2009 15:46

0

No, ale Vettel chyba nie ma wagi zadeklarowanej, tylko rzeczywistą?

avatar
hho

04.04.2009 15:34

0

Uuu, Vettel leciutki...

avatar
hho

02.04.2009 12:55

0

powinni zmienić nazwę na McLiar :-)

avatar
hho

30.03.2009 12:45

0

To dopiero będzie wyścig. Robert pokazał Rossowi, że prędzej czy później ich dopadnie. Nowe przepisy moim zdaniem sprawdzają się. Auta jadą blisko siebie, w Australii praktycznie nie było dublowania! Strategie doboru opon mają przy slickach ogromne znaczenie. W Malezji będzie ciekawie.

Przejdź do wpisu Zarząd BMW przed GP Malezji

avatar
hho

28.03.2009 18:05

0

jazda na 1 pit stop może być nie do zrobienia ze względu na miękkie slicki, które mogą nie wytrzymać np. 20 okrążeń; jeśli ktoś będzie jechał na 1 pitstop, to będę zdziwiony...

avatar
hho

28.03.2009 15:47

0

Therion7777 - dzięki za info! chciałem być sprytniejszy, ale się nie dali...

avatar
hho

28.03.2009 15:22

0

Williams wycofał protest...

avatar
hho

28.03.2009 15:20

0

Pytanie orientacyjne: czy to 605 kg to jest min. masa ale tylko na końcu wyścigu? Czy w trakcie można śmigać lżejszym i na ostatnim pitstopie dotankować tak, żeby na mecie było 605? Tak sobie teoretycznie rozważam... :-)

avatar
hho

28.03.2009 15:15

0

Pytanie orientacyjne: czy to 605 kg to jest min. masa ale tylko na końcu wyścigu? Czy w trakcie można śmigać lżejszym i na ostatnim pitstopie dotankować tak, żeby na mecie było 605? Tak sobie teoretycznie rozważam... :-)

avatar
hho

28.03.2009 13:05

0

tomek83f, ano tak, zauważyłem to dopiero jak wysłałem swoje wypociny :-)

avatar
hho

28.03.2009 13:00

0

należy też pamiętać, że poszczególne bolidy (wliczając balast i ew. KERS) mogą mieć różną wagę, tak więc nawet jeśli znamy masy ciała kierowców, to nadal mamy jedną niewiadomą (masa bolidu z balastem), która nie pozwala nam oszacować ile jest paliwa w samochodach

avatar
hho

28.03.2009 12:21

0

Robert najlżejszy? Ciekawe co wyjdzie z tego krótkiego stinta?

avatar
hho

28.03.2009 12:19

0

hej loko, skąd to masz?

avatar
hho

28.03.2009 12:07

0

Heidfeld wskoczył na 9 miejsce, ale chyba będzie mógł dotankować przed startem?

avatar
hho

28.03.2009 10:15

0

Nie lubię ich jakoś szczególnie, ale myślę, że Maki jeszcze wrócą do gry w tym sezonie...

avatar
hho

28.03.2009 10:08

0

Robert jest "przekolo". Pojechał tak, że nawet doktorkowi szczęka opadła. :-)

Przejdź do wpisu BMW Sauber po kwalifikacjach

avatar
hho

28.03.2009 10:00

0

Hamilton startuje z końca stawki! Wymiana skrzyni biegów!

avatar
hho

28.03.2009 09:59

0

Hamilton startuje z końca stawki! Wymiana skrzyni biegów!

avatar
hho

28.03.2009 09:18

0

zgadza się, lipens, ale myślę, że jednak nie wytrzyma presji. A Robert? Niech w końcu dojedzie do mety w Melbourne! Do trzech razy sztuka! :-)

avatar
hho

28.03.2009 09:04

0

Vettel nie utrzyma Kubicy za sobą i pęknie w 1. zakręcie.

avatar
hho

28.03.2009 08:05

0

Jest git!

avatar
hho

27.03.2009 19:36

0

Cały sezon przed nami, ale w Melbourne to d...a zbita. :-( Robert ledwo trzymał nerwy na wodzy na Team Radio, głos mu drżał wręcz rozpaczliwie

avatar
hho

26.03.2009 12:05

0

jankes15 - a to ciekawe, nie wiedziałem, że tak można. Wiem za to, że KERSa na pewno nie wolno ładować podczas pit stopów. Zresztą, on powinien być ładowany tylko poprzez hamowanie podczas jazdy, bo tylko wtedy cała idea KERS jest prawdziwa.

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
hho

26.03.2009 12:01

0

Właśnie przeczytałem, że Hamilton ściemnia w wywiadzie dla autosport-u, że optymistycznie patrząc będzie się cieszył z jednego punktu w Melbourne :-) I to z KERSem...

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
hho

23.03.2009 08:49

0

OK, dzięki za odpowiedzi. Ostatni garaż ma chyba również przewagę w deszczu, gdyż nowe opony nie stygną tak szybko podczas dłuuugiego wyjazdu ze stanowiska z wcześniejszych garaży. :-)

avatar
hho

22.03.2009 12:56

0

Pytanie orientacyjne: ostatni garaż to ten z którego najbliżej do wyjazdu na tor, czy najdalej? Pytanie może trywialne, ale mimo to proszę o odpowiedź. Dzięki!

avatar
hho

20.03.2009 13:16

0

Aż mnie dziwi ten ich optymizm... Czy naprawdę będą tak mocni w porównaniu do reszty?

avatar
hho

20.03.2009 10:04

0

robert5785 - no właśnie, a Nakajima był PRZEDOSTATNI :-) Jak w tym kawale o Kennedy'm i Chruszczowie :-)

avatar
hho

20.03.2009 09:55

0

Kazuki? Najfajnieszy jego manewr to zjazd do pit lane po nowe skrzydło w Kanadzie 2008 :-) Już był w ogródku, już witał się z gąską...

avatar
hho

18.03.2009 15:08

0

Suplement. Doczytałem dokładniej i jest jednak coś na rzeczy: "5.2.4 The amount of stored energy in any KERS may not be increased whilst the car is stationary during a race pit stop." Wychodzi na to, że jednak ładowanie odbywa się tylko podczas jazdy... :-)

avatar
hho

18.03.2009 15:02

0

Racja, chłopaki. Przejrzałem F1 Rules&Regulations nt. KERSa i nie ma tam mowy o tym, że system może być ładowany tylko podczas jazdy na torze. Więc wygląda na to, że można to zrobić w garażu :-)

avatar
hho

18.03.2009 14:47

0

Ale się porobiło: BrawnGP dziś nie testuje i od razu nudy na torze w Jerez :-)

avatar
hho

18.03.2009 14:14

0

miloszV8, jak już będziecie sie wygłupiać z tymi transparentami, to przynajmniej piszcie bez błędów

avatar
hho

18.03.2009 13:44

0

Dzięki, pz0, za Twoją opinię :-) Oj chyba będzie ciekawiej np. dlatego, że wg wczorajszych postanowień FIA zaraz po kwalifikacjach będą publikowane masy wszystkich bolidów. :-)

avatar
hho

18.03.2009 11:47

0

tomek83f, OK, dzięki, ale tak jak wspomniałem, może okrążenie formujące wystarczy, żeby hamowaniem podładować KERSa?

avatar
hho

18.03.2009 11:21

0

Właśnie dyskutowałem z kumplem i jest jedna kwestia, która może mieć znaczenie. BGP nie będzie miał KERSa. A to znaczy, że nie będzie mógł wykorzystać dodatkowych 80 KM podczas startu wyścigu... Pytanie tylko, czy podczas okrążenia rozgrzewkowego będzie można podładować KERSa hamowaniem tak, żeby wykorzystać te 80 KM od razu przy starcie. Jeśli tak, to bolidy bez KERSu będą chyba w tyle... :-) Co myślicie?

avatar
hho

17.03.2009 18:51

0

Drogi Autorze i Drodzy Miłośnicy F1. NIE MA ŻADNEGO SYSTEMU MEDALOWEGO! Do klasyfikacji generalnej liczą się punkty tak jak dawniej. Tylko ustalanie lidera jest inne: najważniejsza jest liczba zwycięstw! Tak więc wszystko jest identycznie jak w ubiegłym roku, tylko liderem jest gościu, który wygrał najwięcej wyścigów :-)

avatar
hho

17.03.2009 18:48

0

drodzy miłośnicy F1. NIE MA ŻADNYCH MEDALI! Do klasyfikacji generalnej liczą się punkty tak jak dawniej. Tylko ustalanie lidera jest inne: najważniejsza jest liczba zwycięstw!

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu