mrdudek
Ostatnia aktywność
avatar
mrdudek

07.07.2008 09:05

0

Pełny Live Timing z wyścigu (czasy i wykresy okrążeń, szybkości, warunki pogodowe itd.) do pobrania z http:// www.adrem.pl/rtsrp/F12008BritishRace.zip (usunąć spację!). Program do odtworzenia tego timingu można pobrać ze strony http:// rtsrp.webproject.pl/ (usunąć spację!). Program umożliwia nagrywanie takich timingów samodzielnie.

avatar
mrdudek

22.06.2008 16:02

0

Pełny Live Timing z wyścigu (czasy i wykresy okrążeń, szybkości, warunki pogodowe itd.) do pobrania z http:// www.adrem.pl/rtsrp/ F12008FranceRace.zip (usunąć spacje!). Program do odtworzenia tego timingu można pobrać ze strony http:// rtsrp.webproject.pl/ (usunąć spacje!). Program umożliwia nagrywanie takich timingów samodzielnie.

avatar
mrdudek

09.06.2008 16:41

0

andreee: Jeśli Kimi podjechałby do przodu, aby uniknąć uderzenia Hamiltona, to po pierwsze: złamałby przepisy i zostałby ukarany, po drugie: nigdy by nie udowodnił, że Hamilton by go uderzył, a po trzecie Hamilton zdołałby zatrzymać się tam, gdzie przed chwilą stał Kimi, uśmiech rozerwałby mu kask, a Kimi zostałby na lodzie jak ostatni ćwok.

Przejdź do wpisu Wywiad z Kimim Raikkonenem

avatar
mrdudek

09.06.2008 00:15

0

Pełny Live Timing z wyścigu (czasy i wykresy okrążeń, szybkości, warunki pogodowe itd.) do pobrania z http:// www.adrem.pl/rtsrp/ F120080608CanadaRace.zip (usunąć spacje!) Program do odtworzenia tego timingu można pobrać ze strony http:// rtsrp.webproject.pl/ (usunąć spacje!) Program umożliwia nagrywanie takich timingów samodzielnie.

avatar
mrdudek

27.05.2008 08:11

0

Nie ma to jak porządna errata :)

avatar
mrdudek

25.05.2008 16:25

0

Live Timing Monaco (czasy okrążeń, komentarz, prędkości w poszczególnych sektorach, wykres okrążeń, warunki pogodowe) do pobrania z http:// www.adrem.pl/rtsrp/ F12008MonacoRace.zip Program do odtworzenia tych danych można pobrać z http:// rtsrp.webproject.pl/ Programem tym można także nagrywać Live Timing'i samodzielnie.

avatar
mrdudek

23.05.2008 12:38

0

"Mów za siebie" było do Enzo97.

Przejdź do wpisu Alonso uniknął kary

avatar
mrdudek

23.05.2008 12:35

0

Mów za siebie. Mi Dowbor nie przeszkadza. Powiem więcej; jest taki, jaki ma być. Nadający tempo, przygotowany i zadający pytania zaproszonym ekspertom na poziomie "średniej widzowej" (prowadzący nie pełni roli eksperta!). Choć program nie jest dla prawdziwych "znafcuf", to jednak i mi zdarza się dowiedzieć od czasu do czasu czegoś nowego. Nie jestem aż takim prostakiem, aby żądać programu tylko pode mnie i wcale nie uważam, że ten jest doskonały.

Przejdź do wpisu Alonso uniknął kary

avatar
mrdudek

12.05.2008 11:25

0

SoL Crusader, ja przecież nie neguję drugiego miejsca HAM, a jedynie zwracam uwagę na fakt, że "przewaga Ferrari nad resztą jest bardzo wyraźna" czy to się komuś podoba czy nie.

avatar
mrdudek

12.05.2008 09:16

0

Sorry, że muszę wlać beczkę dziegciu do tej łyżki miodu, ale gdyby RAI nie musiał kolebać się kilkunastu początkowych okrążeń za KUB, to HAM byłby trzeci. Czyli dwa pierwsze miejsca dla Ferrari. Przewaga Ferrari nad resztą jest bardzo wyraźna.

avatar
mrdudek

11.05.2008 15:59

0

Pełny Live Timing Turcji: http:// adrem.pl/rtsrp/ F12008TurkeyRace.zip Tam też (tj. na stronie http:// adrem.pl/rtsrp/) do pobrania program do odtworzenia tego timingu.

avatar
mrdudek

06.04.2008 12:41

0

A ja sądzę, że Dowbor jest OK. Pełni w studio rolę nie eksperta, a prowadzącego (pytacza). Do swojej roli jest przygotowany i narzuca tempo dyskusji. Rolę ekspertów pełnią Kochański, który zawsze mówi z sensem, a czasami nawet można się od niego dowiedzieć czegoś nowego, oraz Zientarski, który kapitalnie potrafi podzielić się swoją pasją co nadaje rozmowie unikalny klimat.

avatar
mrdudek

06.04.2008 12:28

0

I jeszcze jedno odnośnie wagi, żeby wszystko było jasne tip top. Samochód jest ważony _po_ wyścigu, kiedy w zbiorniku paliwa już praktycznie nie ma, co mam nadzieję, ostatecznie dyskredytuje pojawiające się jak grzyby po deszczu "teorie wagowe" łączące chudnięcie kierowcy z możliwością większego dotankowania :)

avatar
mrdudek

06.04.2008 12:04

0

piotrek74, oczywiście, że można zbudwać o wiele lżejszy bolid. Masa bolidu została ograniczona przepisami "od dołu" (min. 609 kg) z różnych powodów: m.in. bezpieczeństwa kierowców oraz niedostępności droższych i lżejszych materiałów dla biedniejszych teamów. Masa w bolidzie F1 jest wyjątkowo fatalnie rozłożona (niemal cała z tyłu) co powoduje, że nawet te 6 kilogramów przeniesione na przód powoduje dramatyczną poprawę osiągów.

avatar
mrdudek

06.04.2008 11:57

0

prolim, nareszcie, mnie też już męczą te "teorie wagowe". Kierowca jest masą, która jest rozmieszczona trwale, tak więc jeśli schudnie, to te 6 (ja słyszałem, że 7 kg) można rozmieścić efektywniej. Nie byłoby takiego problemu z wagą KUB gdyby nie fakt, że bolid został zaprojektowany pod HEI ("dla lżejszego kierowcy", to słowa KUB), co w końcówce ubiegłego sezonu wydawało się być decyzją logiczną. Projektowanie dwóch różnych samochodów, tj. pod wagę KUB i HEI nie wchodziło w rachubę, jak sądzę, głównie z powodu kosztów, które wzrosłyby dramatyczne.

avatar
mrdudek

05.04.2008 21:16

0

A ja niespecjalnie martwię się o jutrzejsze tempo KUB. Fakt jest faktem, że MAS był/jest szybszy. Kto śledził kwalifikacje (całe) na Live Timing ten wie o czym mówię. Nie wnikam nawet w to, czy MAS w II sektorze ostatniego przejazdu Q3 popełnił błąd, czy też był blokowany przez ROS, jak sam zeznaje. Zwróćcie uwagę, że KUB praktycznie cały piątek kręcił się po torze na długich przejazdach i na twardych (!) oponach z czasami 1,33... 1,34... kółko za kółkiem, jak robot, a skądinąd wiemy, że były to kółka z dotankowaniem pod wyścig, czyli wcale niemałym. Kluczowym będzie start. Jeśli po pierwszym zakręcie KUB będzie pierwszy, to ma szanse na P1, ale jeśli drugi, to co najwyżej na P2. Przeciw KUB, względem MAS, przemawia niższa szybkość i (tfu, tfu, tfu) większa awaryjność samochodu. Natomiast za, fakt, że MAS _musi_ dojechać do mety i nie podejmie żadnego ryzyka. Nie sądzę też, aby któryś z pozostałych kierowców wmieszał się do walki o P1.

avatar
mrdudek

05.08.2007 22:20

0

Trzymanie Alonso nie miało żadnego sensu, a mogło się skończyć przyjazdem na metę na 6 pozycji. Robert wiedział, że przede wszystkim musi dbać o opony, a blokowanie degraduje je błyskawicznie. Po drugie Alonso i tab by go wyprzedził po kilku kółkach co i tak by nic Robertowi nie dało, ponieważ Alonso dość długo bujał się za Ralfem (oszczędzając właśnie opony!) i było mu, niemal, wszystko jedno na którym kółku wyprzedzi Roberta. Moim zdaniem Robert zastosował słynną maksymę Senny, że "aby dojechać pierwszy, trzeba najpierw dojechać". Zwróćcie też uwagę, że tam gdzie ma to sens, np. Silverstone, Robert umie pilnować pozycji.

avatar
mrdudek

25.05.2007 07:48

0

A mnie dziwi panująca (tu) powszechna opinia, że w Monaco szanse się nieco wyrównują. Uważam, że na kwalifikacjach okaże się, że różnice pomiędzy teamami są jeszcze większe. Samochody F1 już od dłuższego czasu różnią się głównie szeroko rozumianymi zdolnościami trakcyjnymi, a inne kierunki rozwoju zostały w mniejszym lub większym stopniu zaczopowane. Systemy trakcji zadecydują i będzie to widać wyraźnie. Pozdrawiam.

Przejdź do wpisu Nie jest źle - BMW

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu