Shallan
Ostatnia aktywność
avatar
Shallan

23.07.2014 14:40

0

Idioci z FIA i Bernie czy tego chcą czy nie chcą - angażują się w politykę nie odwołując tego wyścigu. Zapłacimy za to wszyscy prędzej czy później - 300 niewinnych osób z MH17 to była tylko przestroga. @WładcaSucharów - zanim zaczniesz wygłaszać swoje "mądrości", uzupełnij trochę podstawowe wiadomości z historii XX wieku a nie ośmieszaj się idiotycznymi porównaniami.

avatar
Shallan

24.03.2013 21:10

0

Horner teraz może gadać. Vettel to 3-krotny mistrz świata. Horner gra tak, jak Vettel zagra: managera zespołu zawsze można zmienić, kierowcy z trzema tytułami się nie wyrzuca z zespołu. Do widzenia Horner, sam sobie wyhodowałeś Vettela, teraz panuj nad zespołem i znajdź na miejsce Webbera kogoś sensownego. Hahahahaha

avatar
Shallan

24.03.2013 20:58

0

Paluchowi zwieracz puścił i smród poszedł. Horner jest wkurzony, bo plan był inny - plan na cały sezon, a nie ten wyścig, żeby była jasność. Trzeba umieć między wierszami: Webber miał dzisiaj wygrać dla świętego spokoju, żeby potem nikt nie gadał, że Vettel jest faworyzowany. A tak? Vettel wygrał, Webber jest wkurzony i trochę ciężej będzie w późniejszej fazie sezonu manipulować przy aucie Webbera, który w połowie sezonu miał trochę stracić formę (przecież Vettel jest dużo młodszy itd.). Vettel i tak jest i będzie nr 1 w RedBullu, tak jest dopóki on tam jeździ. Webber nie ma potencjału sponsorskiego i to jest cała filozofia. Dzisiaj miał wygrać żeby potem wszystko wyglądało naturalnie. Vettel nie zagrał swojej roli, dlatego jest dupkiem - dla mnie nigdy nie był i nie jest kierowcą z górnej półki.

avatar
Shallan

29.11.2011 10:34

0

Niektórzy albo nie potrafią czytać ze zrozumieniem, albo nie chcą zrozumieć. To, co się wydarzyło w zeszłym tygodniu na linii Lotus <-> Kubica jest chyba jasne: kontrakt wygasa i każdy idzie w swoją stronę. Bulionowi z resztą puściły nerwy, stąd wypowiedź o tym, że nie zorganizuje testów dla Kubicy. Sprawa zamknięta, Lotus to przeszłość. Kubica ma podpisane papiery z Ferrari i po formalnym wygaśnięciu kontraktu z Lotusem zostanie to ogłoszone. Massa ma o czym myśleć, ale dostał od Ferrari wszystko i pretensje może mieć tylko do siebie. Jeśli Massa dalej będzie jeździł tak jak w tym sezonie a Kubica odzyska w pełni formę, rozpocznie starty w wyścigach już w sezonie 2012.

avatar
Shallan

07.10.2009 11:05

0

60. jar188 - wyłazi z ciebie "ekspert". Żal po prostu. Tak jak wiele innych tego typu "fachowców", którzy wychodzą z założenia: "jestem obiektywny, znam się na F1, oglądam od 20 lat, dlatego mogę i mam odwagę (bo przecież jestem fachowcem od F1) stwierdzić, że Kubica jest cienki jak polsilver. A wy jesteście głupi, bo uważacie, że Kubica jest dobry tylko dlatego, że jest Polakiem". Śmiać mi się chce z kolesi takich jak ty ...

Przejdź do wpisu Morelli: Kubica w Renault

avatar
Shallan

07.10.2009 09:33

0

7. ris - Chyba nie myślisz, że Morelli palnął gafę i poinformował o tym bez wiedzy Renault? Takie rzeczy też są w kontrakcie. To tylko świadczy o statusie Kubicy.

Przejdź do wpisu Morelli: Kubica w Renault

avatar
Shallan

07.10.2009 09:31

0

11. ris - jemu już jaśnie wielmożne Ferrari zaproponowało w tym roku - jazdę w 5 wyścigach a potem siedzenie w garażu. Są niepoważni, więc jakby KUB miał swoje decyzje uzależniać od Ferrari, to lepiej niech od razu zrezygnuje ze startów w F1

Przejdź do wpisu Morelli: Kubica w Renault

avatar
Shallan

06.10.2009 12:28

0

70. felix8024 - możemy się zdziwić na początku przyszłego sezonu, kiedy znowu stawka się przetasuje. Jeśli chodzi o aerodynamikę - widocznych gołym okiem zmian rzeczywiście nie będzie wiele. Dużo więcej będzie zmian niewidocznych. Od 2010 roku zamrożone zostają modyfikacje skrzyni biegów - na 3 lata. To oznacza, że już teraz inżynierowie muszą zdecydować się w kwestiach przyczepności mechanicznej - wymiary i kształt obudowy skrzyni biegów przekłada się na budowę tylnego zawieszenia i dyfuzora, no i pewnie jeszcze wielu części aerodynamicznych z tyłu samochodu. Do tego dochodzi waga samochodu z pełnym obciążeniem paliwem na cały wyścig, co też będzie miało wpływ na budowę zawieszenia. Więc nie jest tak, że wstawią nowy duży zbiornik na paliwo i to będzie koniec zmian w samochodach na rok 2010, a zespoły, które teraz są z przodu zostaną tam w sezonie 2010.

avatar
Shallan

06.10.2009 09:19

0

7. Gosu - jaki sezon ogórkowy - już dawno się skończył. Teraz to już samo "krwiste mięcho" podają w mediach. Widocznie to była najlepsza opcja, dlatego KUB ją wybrał. Zobaczymy, na pewno ludzie w Renault mają inne podejście do wyścigów niż docent Marian i spółka.

avatar
Shallan

05.10.2009 10:10

0

Buttonowi zwieracze już dawno temu puściły. Jeśli przegra to mistrzostwo, to na własne życzenie

avatar
Shallan

04.10.2009 10:13

0

88. dziarmol@biss - zespół BMW Sauber robi pewne rzeczy automatycznie. Jeśli jest sytuacja taka, jak mieliśmy wczoraj po kwalifikacjach - różnica pozycji startowych jest duża - to zespól sprawdza w podręczniku "Strategia wyścigowa F1" co się w takich sytuacjach robi ;) Tam jest procedura pt. "Różnicowanie strategii kierowców" i to po prostu stosują. A czy to ma sens, czy nie - to inna sprawa. Ważne, żeby było wg jakiegoś porządku i procedur ;)

avatar
Shallan

04.10.2009 09:30

0

64. masaj - może rzeczywiście przeceniam ten zespół ;)

avatar
Shallan

04.10.2009 09:19

0

Zespół działał ok - wydawało mi się, że przytrzymali nawet HEI na postoju około 1 sek, żeby wyjechał za KUB. Wszystko by zadziałało, gdyby RAI nie wyjechał przed KUB. Pech... To, że HEI go blokował to już inna sprawa - dajcie mu spokój, on jest trochę powolny jeśli chodzi o myślenie ;).

avatar
Shallan

03.10.2009 21:43

0

90. Dr Prozac - poważnie, coś takiego Alonso powiedział? Dobre :-D Niech idzie do lekarza, tego od oczu ;)

avatar
Shallan

03.10.2009 21:19

0

"Sebastian musi się bardziej obawiać niż ja" - dobre. HAM jutro nie skończy wyścigu, może kogoś ze sobą zabierze "do piachu"

avatar
Shallan

03.10.2009 09:44

0

Nick krasnal Heidfeld jutro pokaże, jaki jest szybki w wyścigu. Tym razem nie dostał szansy na bezstresową wycieczkę z tyłu stawki z pełnym bakiem.

Przejdź do wpisu Vettel zdobywa pole position

avatar
Shallan

02.10.2009 15:49

0

40. dick777 - zgadzam się co do KERS. Zakaz tankowania może jeszcze uwypuklić jego zalety (oszczędzanie paliwa) w przyszłym sezonie. No i oczywiście każdy producent będzie chciał mieć go u siebie - "patrzcie, dzięki KERS potrafimy przejechać cały wyścig na jednym baku" ;)

avatar
Shallan

02.10.2009 12:57

0

7. jar188 - awans z IV ligi (w której teraz jest BMW) do II ligi to już coś :)

avatar
Shallan

02.10.2009 12:38

0

"Miejmy nadzieję, że możemy tego dokonać" - ciekawe, z jaką kwotą wyskoczą na "dzień dobry" ;) Jest ok, skoro oficjalnie mówią o takich rzeczach, sprawa jest poważna i rzeczywiście zależy im na zatrudnieniu Kubicy.

avatar
Shallan

02.10.2009 09:59

0

1. conrad30 - mowę mu odebrało jak zobaczył te rozwalone silniki, które wypadły z ciężarówki ;)

Przejdź do wpisu BMW z programem minimum

avatar
Shallan

02.10.2009 09:47

0

8. Morgoth - Toyota za bardzo ufa swojej technologii, dlatego do tej pory chyba uważali, że kierowca to tylko dodatek do ich majstersztyku motoryzacji ;)

Przejdź do wpisu Glock rozwiewa plotki

avatar
Shallan

01.10.2009 16:19

0

18. Voight - normalnie. Team to "zwykły" zakład pracy. Skąd wiesz, jakie papiery podpisał RAI kiedy tam szedł? Jeśli Ferrari stać na kontrakty z kierowcami "na wyłączność", to kto im zabroni takie podpisywać?

avatar
Shallan

01.10.2009 11:52

0

Nie wiadomo, co ma w kontrakcie z Ferrari. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby umowa była skonstruowana w ten sposób, że formalnie nadal go obowiązuje, a więc nie może startować w innym zespole. Dostał dodatkową kasę i sprawa załatwiona. Jak by nie było, mimo że jest "tylko" kierowcą, ma jakąś wiedzę na temat budowy bolidu itd itp. i tą wiedzę wykorzystałby w jakiś sposób w nowym zespole. "Jeśli będzie na to szansa (starty w WRC), to tak, ale jest tak samo mocna, jak to, że będę dalej jeździł w F1". Ja to czytam w ten sposób, że wcale nie jest zwolniony z kontraktu z Ferrari - to oni prawdopodobnie jeszcze przez rok 2010 będą podejmować decyzję, gdzie i czy w ogóle będzie jeździł RAI.

avatar
Shallan

01.10.2009 11:12

0

Pieprzenie sfrustrowanego, nudzącego się w domu emerytowanego kierowcy F1, który w kółko powtarza jak to było kiedyś. Nie liczy się kiedyś, liczy się teraz. Niech wróci i pokaże, jak się robi widowisko na torze

avatar
Shallan

28.09.2009 11:17

0

Dobrze, że nie musiał w tym wyścigu walczyć, bo jak wiadomo - nie wychodzi mu to najlepiej i przeważnie kończy się katastrofą.

Przejdź do wpisu Hamilton zrehabilitował się

avatar
Shallan

28.09.2009 10:47

0

Rosberg pójdzie jeździć dla Hamiltona w dobrym samochodzie, to zobaczycie, jaki z niego świetny kierowca. Nakajima zrobił postęp, z pewnością, ale w F1 postępy trzeba robić dużo szybciej i pewnie w tym sezonie już by go nie było, gdyby nie Toyota. Dostał szansę - jeździ kolejny sezon, trochę się poprawił, ale ma 0 punktów. Do zobaczenia w innych seriach.

avatar
Shallan

26.09.2009 21:20

0

ciekawe, jak wielkiego bajzlu na starcie narobią Vettel z Webberem ;) jeśli chodzi o KUB - byle nie uszkodzić auta w zamieszaniu i powinno być bardzo dobrze

avatar
Shallan

23.09.2009 12:25

0

168. ris - Xlonso przecież nic nie wiedział, Twoja ironia jest nie na miejscu ;)

avatar
Shallan

21.09.2009 15:33

0

To, że ich nie wyrzucono nie oznacza jeszcze, że zostaną w F1

avatar
Shallan

21.09.2009 10:06

0

Mało brakowało, a Renault zostałoby wykluczone z GP Hiszpanii za niedokręcone koło na Węgrzech. Ponoć zaczęto bardziej zwracać uwagę na bezpieczeństwo? Podczas ostatniego wyścigu KUB został ściągnięty z toru w sytuacji, w jakiej rok temu nikomu nawet przez myśl by to nie przeszło. Więc jaka kara za umyślne spowodowanie niebezpieczeństwa? I nie ma gadania, że już wyrzucili Briatore i Symondsa a Alonso nie miał z tym nic wspólnego. F1 to ponoć "sport" zespołowy????? Jeśli Renault teraz nie odpowie, w bliższej lub dalszej przyszłości czeka nas wielka tragedia w tym "sporcie", która skończy się bardzo źle dla F1 i FIA.

Przejdź do wpisu Moment prawdy dla Renault

avatar
Shallan

18.09.2009 15:09

0

Decyzja o odejściu BMW musiała być błyskawiczna. Wygląda na to, że planowali zostać jeszcze kilka lat w F1. Od 2010 roku zamrożony zostanie rozwój skrzyń biegów na 3 lata, więc pewnie to co zamontują w Singapurze to już miał być test nowych rozwiązań na przyszły sezon.

avatar
Shallan

18.09.2009 10:26

0

Cały ten Quadbak to firma - krzak, która powstała 2 czy 3 miesiące temu. Kupili jakiś trzecioligowy zespół piłkarski, potem podupadający zespół formuły 1. Tak, F1 będzie dla nich platformą biznesową ;) Wypiorą tutaj swoje brudne pieniądze ;)

avatar
Shallan

17.09.2009 19:51

0

Są dwie opcje: WIlliams albo zespół, w którym jednym ze sponsorów będzie Petronas. Albo przeoczyłem, albo nie było na razie żadnej informacji o tym, czy Petronas będzie dalej sponsorował Quadbak Sauber, czy podłącza się do tego nowego malezyjskiego Lotusa? Skąd taki wniosek? KUB ma jakieś konszachty z Petronasem - sponsorują jego team kartingowy, wchodzą też z interesem do Polski, co jest już starą informacją (pojawiła się przy okazji wejścia w sponsoring teamu kartingowego Kubicy). Nie wiadomo, jak wyglądają układy KUB z Petronasem, ale jeśli oni zostaną przy jakimś zespole, to wg mnie KUB będzie tam jeździł.

avatar
Shallan

17.09.2009 11:09

0

właśnie, jak napisał 140. redux ;)

avatar
Shallan

17.09.2009 11:08

0

139. pawelpaciorek - nie zrozumiałeś - absurdem byłaby wg mnie kara finansowa, dlatego myślę, że "pozwolą odejść" Renault, chyba że zrobią jakieś obejście - ponieważ to Briatore i Symonds są de facto winni, Renault zostanie "ukarane" za jakiś bezsens - w stylu - zespół Renault nie zadbał o dyscyplinę w swoich szeregach, nie dowiedział się na czas, bo gdyby biedacy wiedzieli, to by zareagowali, ale nie mogli, bo Briatore z Symondsem sami to wymyślili i nikomu nie powiedzieli ... Takie chrzanienie...

avatar
Shallan

17.09.2009 10:57

0

Jak niby miałoby wyglądać uzasadnienie kary dla Renault? "FIA stwierdza, że zespól Renault dopuścił się manipulacji poprzez nakazanie swojemu kierowcy PIQ doprowadzenie do incydentu, w którym narażone zostało na niebezpieczeństwo zdrowie i życie innych kierowców, obsługi toru i widzów. Za to (przewinienie???) została wymierzona zespołowi kara finansowa 100 mln $". Przecież to jest absurd. Nawet jeśli kara wyniosłaby 1 mld $. Nie ma co porównywać afer związanych z kłamstwami czy wykradaniem dokumentów.

avatar
Shallan

16.09.2009 13:51

0

Briatore skończy w więzieniu jako bankrut. Teraz czekamy na informację o wycofaniu się Renault z F1.

avatar
Shallan

14.09.2009 13:41

0

43. Potejt - Withmarsh pieprzy, bo pewnie sam podał Hamiltonowi, że jest dużo szybszy od Buttona. HAM podchwycił, zrobił kilka szybkich kółek, zniszczył opony i skończył na barierce. Gdyby był z niego taki "mistrzunio", to przynajmniej dojechałby na tych zajechanych oponach do mety - niestety, zabrakło trochę umiejętności.

Przejdź do wpisu Hamilton walczył do końca

avatar
Shallan

12.09.2009 21:04

0

Każdy ekspert od F1 wie, że KUB nie umie jeździć i nie szanuje sprzętu, dlatego zawsze miał tyle awarii a dzisiaj spalił kolejny silnik

avatar
Shallan

12.09.2009 18:31

0

a plan silnikowy Kubicy już dawno temu się zawalił...

avatar
Shallan

12.09.2009 18:28

0

No, to jutro wyścig z duszą na ramieniu. Jak się nie dowiedzą, czemu im padły dzisiaj silniki, to jutro pojadą na obrotach przykręconych do 10.000 ;) BMW jutro na szarym końcu...

avatar
Shallan

12.09.2009 15:14

0

A docent Marian zamknął zeszyt i poszedł przeanalizować dane. BMW - radość z jazdy - hahahaha

avatar
Shallan

11.09.2009 15:06

0

Brakło im miejsca na reklamy na bolidach, to chcieliby wystawić trzeci. Za dużo chętnych kierowców z bogatymi sponsorami mają - cała tajemnica.

avatar
Shallan

11.09.2009 12:40

0

HAM zrobił próbę nowych krawężników - chyba nie wyszła najlepiej, bo coś się urwało i odpadło z samochodu ;)

Przejdź do wpisu McLaren najszybszy na Monzy

avatar
Shallan

11.09.2009 12:20

0

Uwaga! Udostępniono zapis rozmowy między Briatore a PIQ: "Nelson, musisz pomóc zespołowi. Powiemy ci kiedy, a ty rozbijesz samochód. Poczujesz lekkie ukłucie. To twoja wkur...na ambicja. Pie...ol ambicję! Ambicja tylko boli... nigdy nie pomaga. Zwalcz ją w sobie. Bo za rok, kiedy znów zasiądziesz za kierownicą bolidu Renault, powiesz sobie: Flavio Briatore miał rację." to oczywiście taki żart ;)

avatar
Shallan

11.09.2009 09:30

0

"jak duży efekt da KERS, szczególnie w Renault" - hahaha, no tak, Renault trzeba się obawiać, a szczególnie ich sprytnych "strategii wyścigowych"

avatar
Shallan

11.09.2009 01:59

0

TO to na zdjęciu? Chyba inspirowany legendarnym F1.09 "Błysk Ciupagi" - od BMW ;) Przynajmniej przednie skrzydło - też wygląda jak ciosane siekierą ;)

Przejdź do wpisu Lola zaprezentowała bolid F1

avatar
Shallan

10.09.2009 16:39

0

4. Janosoprano - dokładnie. Ferrari jest teraz zawieszone w próżni - mają ALO ale jest potrzebny drugi mocny kierowca na cały sezon. Chcą być w porządku wobec Massy, ale z drugiej strony potrzebują już teraz konkretów, żeby móc podjąć jakieś decyzje.

avatar
Shallan

10.09.2009 10:49

0

16. RoninRonin - ja pójdę jeszcze jeden krok dalej, trochę nie w temacie - czy pamiętacie wszystkie "przypadki i wpadki" zespołu BMW, że wymienię tylko te dotyczące postojów/tankowań/zmian opon u KUB? ;)

avatar
Shallan

10.09.2009 10:31

0

13. hot dog - spokojnie ;) KUB nie będzie jeździł w Renault - ich już nie będzie w F1 w przyszłym sezonie ;) Może, jako dostawca silników, ale to zależy od tego, ile jeszcze się spali Vettelowi i czy czasem przez te silniki RedBull nie wtopi mistrzostwa.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu