komentarze
  • 70. lvl18
    • 2010-03-09 17:03:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co do kwalifikacji, dlaczego nie można przywrócić zasad z 2004 roku tzn jedno kółko i już, nikt nikomu nie zajeżdza, czysty tor, widać siłę bolidu i talent kierowcy

  • 71. mariusz-f1
    • 2010-03-09 17:05:40
    • *.opera-mini.net

    64.Bajto - Ja nie mam nic do nowych teamów ! Ale żeby być w takiej serii , jaką jest F1 , to same chęci i zapał nie wystarczą ! I nie wiem jak można dopuścić team do startu , wiedząc że nie przeprowadzono nim żadnych testów. Dla mnie jest to idiotyczne tym bardziej , że właśnie tym bolidem pojedzie niedoświadczony kierowca ! I na koniec , nie jestem fanem Buttona .

  • 72. marco35
    • 2010-03-09 17:05:54
    • *.69.212.78

    ...Następny "szybki nick" .. Button powiedz wprost gdyby nie tych 23kierwoców ( w tym sezonie ) byłbyś mistrzem !!!

  • 73. aees
    • 2010-03-09 17:06:11
    • Blokada
    • *.kjnxx11.dynamic.dsl.tele.dk

    mclaren ma w pelni legalne skrzydlo i zadnego odrzucenia nie bedzie! przegiecie to zjawisko aero a nie mechaniczne!

  • 74. mariusz-f1
    • 2010-03-09 17:11:12
    • *.opera-mini.net

    67.masaj - Sorki ! Twojego postu nie czytałem , widocznie mamy takie samo zdanie na ten temat , hehe .

  • 75. Bajto
    • 2010-03-09 17:12:36
    • *.ssp.dialog.net.pl

    73. aees To się okaże :]

  • 76. Trojwymiarowa92
    • 2010-03-09 17:15:25
    • *.tktelekom.pl

    nie wiecie przypadkiem czy stacja polsat bedzie emitować ten sezoni formuły ?
    bo nie spotkałam sie jeszcze z zadnymi zapowiedziami ani nic.....

  • 77. mariusz-f1
    • 2010-03-09 17:24:26
    • *.opera-mini.net

    76 - Wszystkie wyścigi będą w Polsacie .

  • 78. tomako000
    • 2010-03-09 17:26:39
    • *.231.213.19

    a ja do bawiących sie w typowaniea, mam pytanie czy napewno mozna typowac dopiero po kwalifikacjach???

  • 79. RenaultKubek1
    • 2010-03-09 18:06:33
    • *.cdma.centertel.pl

    78.Tak

  • 80. elin
    • 2010-03-09 18:21:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Według mnie, to nie Button stał się nagle " ważniakiem " po zdobyciu tytułu, ale ten tytuł sprawił, że obecnie jest częściej pytany przez dziennikarzy o swoje ( mistrza świata ) zdanie na różne tematy dotyczące F1, niż wtedy kiedy był zwykłym kierowcą. Jego opinia teraz, jak i kilka lat wcześniej prawdopodobnie byłaby taka sama.
    A co do tematu - Jenson ma rację, wolniejsze zespoły mogą nieco spowalniać czołówkę. Ale, to nie są tylko wyścigi dla czterech, czy pięciu najlepszych teamów. Kierowcy mają się ścigać ze sobą, a nie jedynie osiągać najszybsze czasy. Są zatrudniani stratedzy, to niech obmyślają jak ustawiać przejazdy zawodników tak, by ci mieli dobrą pozycję w wyścigu.

  • 81. maxmer
    • 2010-03-09 18:23:43
    • *.chello.pl

    79... a z zeszłego sezonu czapeczke Roberta masz?

  • 82. lechu55
    • 2010-03-09 18:34:38
    • *.181.129.250

    80. w pelni sie z tobą zgadzam :)

  • 83. Kojag
    • 2010-03-09 19:02:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mówi tak, jakby nigdy nie jeździł wolnym bolidem... Niech nie przesadza z tymi treningami, bo wtedy to i to i tak mało kto jeździ...

  • 84. skylinedrag
    • 2010-03-09 19:08:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    80. zgadzam się. Nie pamięta jak 2,3 lata temu okopywał koniec stawki słabszym bolidem. osobiście lubię Buttona, ale myślę też, że powinien być bardziej wyrozumiały do nowych zespołów. Lotus może w tym roku być słaby a w przyszłym roku walczyć o tytuł , więc nie warto skreślać kogoś na początku stwierdzeniami, że będą wolniejsi o 12s na okrążeniu

  • 85. Marti
    • 2010-03-09 19:25:13
    • *.160.167.2

    Moim zdaniem Button ma sporo racji. Nowe zespoły nie raz i nie dwa będą pełniły rolę spowalniaczy podczas kwalifikacji.
    Jestem pewna, że gdyby obecnie obowiązywała reguła "107%" to większość nowicjuszy by się w niej nie zmieściła.

  • 86. rafnetpc
    • 2010-03-09 19:37:30
    • *.111.178.26.static.crowley.pl

    Niektóre wolne zespoły dadzą się przekonac przez jeden team ze warto przyblokowac na czasówce inny team. Czasówka powinnabyć dłuższa , paliwa jak kto chce i opon i kierowcy nie powinni wyjezdzać więcej niz 5 ciu na torze i po kilka takich piątek a nie wszyscu kiedy chcą naraz tłok i bezsen jak na motocrosie na starcie.

  • 87. Konik_mekr
    • 2010-03-09 20:42:45
    • *.gorzow.mm.pl

    86. rafnetpc, byłaby to opcja, ale może lepszym wyjściem byłoby, gdyby każdy miał jedno okrążenie, na którym byłby sam na torze - tego typu wyście ma swoje zalety, ale tez wady - właściwości toru zmieniają się i ci pierwsi byliby na przegranej pozycji.

  • 88. pjc
    • 2010-03-09 21:03:10
    • *.acn.waw.pl

    @Konik_mekr - racja. No chyba, żeby tak jak w Australii w 2005r. zaczęło padać w połowie sesji.

  • 89. Majki35
    • 2010-03-09 21:15:49
    • Blokada
    • *.177.199.13

    Button to zwykły Button nic innego jak debil nr 1 mało mu toru to niech przed domem się kwalifikuje

  • 90. masabitumiczna
    • 2010-03-09 21:54:02
    • *.net.pulawy.pl

    po przeczytaniu niektórych opisów scyzoryk mi się w plecaku otworzył, 3 razy,
    1. Jenson był latarnią w Hondzie owszem, ale z czasem gorszym o 2-3 sekundy od czołówki, a jak nowe zespoły o 5-6 sekund
    2. Bruno Senna zauważył ciekawą rzecz: bolidy nowych zespołów w Barcelonie kręciły czas o 1 sekundę lepszy niż wyprodukowane przez Dallare bolidy GP2...
    3. Button w F1 zrobił trochę więcej niż przejechanie dwóch kiepskich sezonów w Hondzie (2008-2009) więc z całym szacunkiem do komentatorów odwalcie się od niego, na ten jeden tytuł zasłużył o wiele bardziej niż Schumacher na kilka swoich
    4. nie jestem wcale fanem Buttona po prostu lubie F1

  • 91. zenobi29
    • 2010-03-09 22:07:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale jak pan zliczy dzwona - panie Jenson - to kierowca z Virgin , będzie oczko wyżej !
    Rachunek jest prosty . A motto dla pana na jutro to:
    Żyj i daj żyć innym .

  • 92. luka55
    • 2010-03-09 23:41:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie mam nic do Buttona , po czesci owsem ma racje ale juz jest jak jest wiec po co ta ciagla glupia gadanina , on i Webber ( ktory tez sie zcepial tych zespolow , lepiej zeby Rossi wjechal na tor itd. ) tez juz mieli epizody w swoich karierach gdzie niezle sei wluczyli po koncach tarasujac tylko droge wiec niech nie przesadzaja . Oczywiscie nie byly to takie starty czaasowe do czolowki jakie beda mialy owe zespoly teraz dlatego tez po czesci rozumiem Buttona .

  • 93. dryden
    • 2010-03-10 08:18:24
    • *.54.242.201

    Ja również do Buttona nic nie mam,ale ten mistrzowski tytuł jakoś mu nie pasi,po prostu czegoś mu brakuje (oczywiście moje zdanie),jakiejś charyzmy....
    Myślę,że u boku Hamiltona nic wielkiego nie pokaże,a o faworyzowanie trudno będzie kogoś posądzić,bo przecież obaj to angole i obaj są mistrzami :)).
    Pozdrawiam fanów F1.

  • 94. siedemnascie
    • 2010-03-10 08:29:45
    • *.146.161.161.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Gdy Robert zostanie przyblokowany przez takiego spowalniacza to na pewno będziemy się irytować ale kiedy to Robert będzie zatankowany pod korek a kierowca nowego zespołu nie to Renault również będzie wolniejsze.

  • 95. dziarmol@biss
    • 2010-03-10 11:48:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    drodzy kibice ... ale żeby DWANAŚCIE SEKUND różnicy?????Niech te nowe zespoły rywalizują raczej w serii Porsche super cab ;-)) jadą dwie godz prze f1 może tam dadzą rady ;-))
    Nie mam nic przeciw nowym zespołom, tylko ten ich poziom ;-( ech

  • 96. dziarmol@biss
    • 2010-03-10 11:50:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    >>jadą dwie godz prze(d) f1<< zjadło mi literkę ;-))

  • 97. Marti
    • 2010-03-10 19:00:45
    • *.160.167.2

    95. dziarmol - skoro kiedyś podobna różnica czasowa w F1 miała już miejsce, to dlaczego nie miałoby tak być np. w tym sezonie?

  • 98. dziarmol@biss
    • 2010-03-10 19:56:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    97. Marti - Ale przyznaj że Mosley na odchodne narobił niezłego bajzlu z tymi nowymi , wykończył zespoły fabryczne wpuszczając drugą ligę. a swoją drogą to jest utrzymany ten przepis że po okrążeniu kwalifikacyjnym należy wracać do garażu z odpowiednią prędkością??A jeśli tak to ciekawe czy te zespoły dadzą radę ;-)) Może ich tempo kwalifikacyjne już nie będzie wystarczające . Jakiś tego nie widzę ;-)) pozd.

  • 99. pjc
    • 2010-03-10 20:17:11
    • *.acn.waw.pl

    @Marti Andrea Moda, Mastercard Lola? O tych samych pomyślałaś?
    Pozdr.

  • 100. Marti
    • 2010-03-11 00:11:46
    • *.160.167.2

    98. dziarmol - ten przepis o którym piszesz chyba nadal będzie obowiązywał, ja przynajmniej nie natrafiłam na jakąkolwiek wzmiankę o jego zmianie.
    Odnośnie Mosleya to trudno abym się (nawet z Tobą :P) nie zgodziła. Żeby to jeszcze była druga liga to by było dobrze, to już jest nawet "podliga" :)
    Poza tym moim zdaniem to niedopuszczalne aby taki team jak Hispania bez przejechania jednego oficjalnego km testowego ma prawo zadebiutować. No ale cóż... moga być z nimi niezłe jaja na torze ;/

    Sprawdziłam jakie czasy miały bolidy Loli (o nich myślałam pisząc wczesniejszego komenta), które nie zdołały się zakwalifikować do wyścigu. Tak jak przypuszczałam oscylowały w granicach 12 sec. a nawet "lepiej": jeden bolid miał 12 sec straty do zdobywcy pole position a drugi - bagatela - 15 sec!! A więc taka strata o której mówił Button miała już miejsce :)
    Jestem pewna, że gdyby dziś obowiązywała w qualu reguła 107% to Hispania by się nie zakwalifikowała do GP i kto wie czy Virgin nie podzielił by tego samego losu.

    99. pjc - Andrea Moda to jeszcze nie moje czasy :) ale ostatni comeback Loli pamiętam, tylko umknęło mi ile dokładnie wynosiła ich strata czasowa podczas tych kwalifikacji.

    Pozdrówki :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo