modafi
Ostatnia aktywność
avatar
modafi

23.02.2025 07:32

0

Przeczytałem w tytule: "... potwierdził kontrakt z Astonem Martinem" i mało nie spadłem z krzesła :-)

avatar
modafi

21.09.2024 18:58

0

Jeszcze krótka uwaga odnośnie tego, że bolid sam jedzie i byle ogórek w super bolidzie zgarnie majstra. Przykład Collapinto (teraz i w Baku), Bearmana w Baku i Strolla (prawie zawsze), pokazuje, że to nieprawda. Kierowca ROBI różnicę. Jestem ciekawy przyszłego roku i Hamiltona w Ferrari. Myślę, że Leclerc ma się czego obawiać.

avatar
modafi

21.09.2024 18:53

0

Max nie ma szans. Lando dojedzie pierwszy z dużą przewagą. Wróćcie do tego komentarza za 24h. Pozdrawiam

avatar
modafi

31.05.2023 20:31

0

@21 Oczywiście, że Alonso byłby przed Maxem po pitstopie, gdyby założył opony przejściowe. Po prostu jechałby dużo szybciej niż holender na slickach. Ale takim zaślepionym jak Krukk nie wytłumaczysz

avatar
modafi

08.09.2022 05:38

0

Co do Abu Dhabi, to, Masi, naprawdę, znalazł się w patowej sytuacji. Wyobraźcie sobie ile hejtu wylało by się na niego, gdyby zakończył wyścig za SC. Oczywistym jest, że stres nie pozwolił podjąć mu jedynej słusznej i rozsądnej decyzji, jaka była czerwona flaga, a potem start z pół startowych. W tym przypadku nie byłoby problemu zdublowanych kierowców, ani różnicy ogumienia. Czysta walka, na równych zasadach, przez kilka okrążeń. Co do GP Holandii, to jasnym jest, że walczyli o P1, nawet kosztem utraty jednego bolidu na podium. Trochę nieudolnie, ale podjęli ryzyko. Tym razem nie wyszło. Koniec, kropka.

avatar
modafi

11.12.2021 05:48

0

Leci ignor, leci ignor.. Możnaby z tego niezły remix zrobić. Zakompleksieni dorośli czy dzieciaki? Nie rozumiem, jak można, podniecać się po treningach. Wróżenie z fusów. Wiadomo na pewno, że Merc bardziej z przodu, a Hass z lekka z tyłu.

avatar
modafi

12.11.2020 20:23

0

Zachodzę w głowę czemu nie korzysta się z najprostszego rozwiązania jakie istnieje. Czy zdublowani kierowcy, przed początkiem ostatniego okrążenia za safety carem, nie mogą po prostu przejechać przez aleję serwisową ze zwyczajowym ograniczeniem prędkości? Przecież to rozwiązuje wszystkie problemy. Mylę się?

avatar
modafi

28.10.2020 18:01

0

@11. Kowiq Wydaję mnie się, że Max zrobił to celowo, na pokaz.

avatar
modafi

07.08.2020 05:39

0

Można przeczytać, że wirus, u niektórych, utrzymuje się przez kilka tygodni w organizmie. To co? Tydzień temu miał, a dzisiaj już ma nie mieć? To są jacyś superludzie? :)

avatar
modafi

17.06.2020 18:42

0

@4 Hahaha, dzięki. Rozbawiłeś mnie do łez :-)

avatar
modafi

21.02.2020 22:11

0

Rozumiem, że na prostych, kierowca, musi aktywnie odpychać bądź przyciągać kierownicę, żeby koła znajdowały się pod kątem 180 stopni do kierunku jazdy. W zakrętach koła są lekko skręcone. Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić. Nic trudnego. A co w przypadku ataku bądź, co gorsza, obrony pozycji? Czy kierowca da radę bronić się i jednocześnie odpychać kierownicę?

avatar
modafi

19.02.2020 13:32

0

Cieszą mnie te słowa. Życzę powodzenia Robercie. Nie można mieć nadziei, na kontuzję podstawowego kierowcy, ale byłoby miło, gdyby Robert choć raz się pościgał.

avatar
modafi

20.01.2020 16:07

0

Skupiacie się na Alonso, a tutaj jest artykuł odnośnie Hamiltona. Bardzo mnie zastanawia, kto mu dał cynk odnośnie Mercedesa. Bo przeszedł w idealnym momencie. Ani za późno, ani za wcześnie. Opuścił McLarena niespodziewanie. Nawet zespół był w szoku. Alonso trafił w punkt. Nie umniejszam talentowi Lewisa. Kiedyś (w 2007 i 2008) mnie denerwował, ale był młody. Talent ma od zawsze. Teraz się wyrobił. Przydały mu się chude lata w McLarenie. Uważam, że to kompletny kierowca, mimo, że go nie lubię. Upatruję Leclerca jako następce. Czas pokaże.

avatar
modafi

15.07.2019 21:17

0

@20. Raptor202 No to wiesz, czy nie wiesz, czy jest lepszy?

avatar
modafi

11.07.2019 18:59

0

Tak, jeśli przynajmniej dziewięciu nie dojedzie do mety

avatar
modafi

21.05.2019 05:05

0

Niestety, ale Lauda zmarł :-(

avatar
modafi

30.04.2019 19:56

0

To nie była gra?

avatar
modafi

25.04.2019 20:13

0

@2 Masz jakieś kompleksy?

avatar
modafi

25.04.2019 18:15

0

Ale cipa

avatar
modafi

14.04.2019 14:01

0

20. Mat5 Nie ma co żałować Russela bo za 2-3 lata będzie się ścigał w Mercedesie. Żal Roberta bo on ma przed sobą jeszcze (może) dwa sezony jazdy. A musi się męczyć w takim złomie. Ktoś kto nie jest debilem, ani hejterem, dobrze wie, że czysta szybkość jest w kwalifikacjach, a tutaj obaj kierowcy mieli prawie identyczne czasy. George to zdolny dzieciak i na pewno nie jest wolniejszy od Roberta. Myślę, że Claire powinna zrezygnować. Gdyby miała honor, ale najwidoczniej nie ma. Mnie byłoby głupio spojrzeć w kamerę. Śmialiśmy się z HRT, a tymczasem Williams ich przebił.

avatar
modafi

04.04.2019 16:33

0

Ile Wy wszyscy macie lat? Zachowujecie się jak dzieci. Jeśli Wam się nie podoba czyjeś zdanie, to po prostu nie czytajcie więcej jego komentarzy. Jakieś śmieszne rzucanie "ignorów". Co to ma być? Jakieś przekleństwa? Klątwy? Jesteś dorosły? Rozmawiaj rzeczowo. Nie pasuje Ci retoryka oponenta? Przestań z nim rozmawiać. Jego i świata nie zmienisz. Nie masz ciekawszych rzeczy niż polemika z idiotami? Zastanów się nad swoim życiem - może coś w nim tracisz? Po przeczytaniu kilkudziesięciu komentarzy, jeśli jesteś myślący, wiesz, kto jest dzieckiem bądź idiotą i tyle. Pozdrawiam tych wszystkich, którzy umieją się nie spinać na byle co.

avatar
modafi

28.03.2019 16:40

0

@ 1. kruszon Myślę, że będzie brązowiał bardziej z każdym GP ;-)

avatar
modafi

27.03.2019 16:29

0

Myślę, że najlepszą ripostą Maxa mogłoby być: " Nie interesuje mnie co Ci dwaj o mnie mówią, gdyż nie dorastają mi do pięt" ;-)

avatar
modafi

20.03.2019 17:45

0

"Różnica między możliwym, a niemożliwym leży wyłącznie w ludzkiej determinacji." Dla mnie Robert zawsze będziesz wielkim sportowcem.

avatar
modafi

11.03.2019 18:35

0

Fajny sen.

avatar
modafi

01.03.2019 06:15

0

@19. Vendeur Jesteś hipokrytą. Skoro ten portal jest posrany, to co tu jeszcze robisz? Wypierdalaj.

avatar
modafi

01.03.2019 06:09

0

Spokojnie. To fakt, że Williams jest najwolniejszy w tej chwili. Pragnę przypomnieć jednak, że druga tura testów, w zasadzie jest ich pierwszą. Trzeciego dnia pierwszych testów Kwiat osiągnął 1:17:7, co jest tylko o pół sekundy szybciej od czwartkowego czasu Georga. Zespół po prostu potrzebuje czasu. Wiadomo, że nie będą się bić o podia, ale myślę, że po kilku wyścigach zadomowią się w środku stawki, bo po prostu to auto ma jakikolwiek potencjał do rozwoju, w przeciwieństwie do ubiegłorocznego. Nie wierzę, by byli ostatni z taką stratą jak rok temu.

avatar
modafi

27.02.2019 20:18

0

@6. sliwa007 Pewnie masz rację, ale kciuki mogę trzymać :) Może klątwa Alonso to fakt?

avatar
modafi

27.02.2019 18:59

0

Tylko testy. Cieszy ponad 100 okrążeń Roberta. Nadal wierzę, na walkę w środku stawki. McLaren?.. może wreszcie?

avatar
modafi

26.02.2019 06:08

0

@5. turismo Wydźwięk jest mimo wszystko różny. Zgadzam się z Twoim zdaniem, jednak szefostwo mówiło, że jedyne co zostało z poprzednika to wspomaganie kierownicy. Nico natomiast mówi o identycznej kierownicy. To już sprzeczność. Po przeczytaniu artykuły miałem podobne odczucie co @4. veterynarz. Ciekawe będzie oglądanie Renault. Uważam, że włączą się do walki o podia. Australijczyk zrobi różnicę. Pozdrawiam

avatar
modafi

14.02.2019 18:53

0

Wygląda na sekundę szybszy od wszystkich. Kosmos

avatar
modafi

05.12.2018 17:56

0

Roman ma szybkie tylko momenty. Nie jest zły, ale to taki kierowca, o którym wiesz, że nigdy nie zostanie Mistrzem Świata. Nie ważne jak dobrym bolidem.

avatar
modafi

05.12.2018 17:54

0

Oby. Ale mam dziwne wrażenie, że za rok poznamy kolejne, inne wytłumaczenie słabej postawy zespołu. Trochę ten team zaczyna trącić groteską. Mam nadzieję się mylić.

avatar
modafi

22.11.2018 00:26

0

Przestałem w to wierzyć. Kubica nie. Robert, dziękuję. Spełniłeś nie tylko swoje, ale i moje marzenie. Nie ważne ile punktów zdobędziesz; wiem, że dasz z siebie wszystko, a umiesz sporo. Jesteś wielkim człowiekiem. Szacunek i powodzenia!

avatar
modafi

12.11.2018 06:06

0

Fernando nie musi owijać w bawełnę. Brawo za taki komentarz.

avatar
modafi

12.11.2018 06:02

0

A ja myślę, że Max zrobił to celowo (poszedł popychać Ocona). Kiedyś, Ocon, od podobnego Maxowi dostałby po prostu w pysk. Takie przepychanki uważam za rozmyślne zachowanie Holendra, mające na celu kreowaniu go na barwną posytać F1. Po prostu Max zawsze chce być na świeczniku. (Inną sprawą jest, że popieram decyzję sędziów o karze dla Ocona w wyścigu.)

avatar
modafi

05.11.2018 19:15

0

@3. PrezesArQ :-) dzięki za poprawę humoru!

avatar
modafi

14.10.2018 19:53

0

@2. ahaed A co Ty wniosłeś swoim komentarzem do dyskusji? Ktoś podobny Tobie mógłby napisać: "JA PIERD*LE KOLEJNY CO HEJTUJE PISZĄCYCH O KUBICY! Dostałeś sraczki, bo ktoś posze o Robercie, nawet jeśli nie ma o nim w artyiule? Pewnie masturbujesz się bo nie masz dziewczyny, ale za to nieudane życie, a frustracje wylewasz w sieci?" Co Ci to przeszkadza? Ja zgadzam się z kolegą z postu 1, mimo, że uważam angaż Kubicy za mało prawdopodobny. Kolega przynajmniej nawiązał do artykułu. Nie odpowiada Ci? Nie czytaj, dodaj do ignorowanych. Szkoda stresu. Pozdrawiam Cię i życzę więcej luzu :) Co do Alonso to jak słusznie elin zauważyła rozmija się z prawdą jakoby osiągnął wszystkie swoje cele. Dobrze jednak że w końcu zebrał się na odwagę i odchodzi. Czas obejrzeć go gdzie indziej, ale z przodu stawki, bo tam jest jego miejce.

avatar
modafi

10.10.2018 19:31

0

Przepraszam - 1280 opon - pomyłka w obliczeniach (16 mieszanek x 4 opony x 20 kierowców)

avatar
modafi

10.10.2018 19:29

0

640 opon na każdy weekend (zakładam że po dwa komplety przejściowych i jeden full) - masakra! Jak pisał kiedyś walerus - dobra guma nie jest zła :) ktoś wie, co się dzieje z oponami, które nie zostały użyte?

avatar
modafi

03.09.2018 05:44

0

Głupota ze strony Haasa. No chyba, że naprawdę nie mieli możliwości zmiany tej podłogi wcześniej. A Renault się nie dziwcie. Tam, gdzie chodzi o kasę, nie ma sentymentów.

avatar
modafi

01.09.2018 05:59

0

Coś musiało ewidentnie się nie zazębiać na początku sezonu, bo nie uwierzę, że taka zwyżka formy to wyłącznie efekt zmian właścicielskich. Wszak inwestycje przynoszą zyski po jakimś czasie. To prawda, że mieli przygotowane duże poprawki i nowe części, ale w fazie produkcji. Brak kasy uniemożliwiał wdrożenie. Jednak, jeśli przypomnimy sobie wiosnę, to była tragedia. Brylowały Haasy, Renault, mocny był McLaren (nawet Gasly na P4 wskoczył). FI tułała się gdzieś delikatnie przed Sauberem (wiadomo kto na końcu). Jestem mile zaskoczony, bo to mały zespół, budowany od wielu lat małymi kroczkami. Jeszcze kilkanaście lat temu wyśmiewany, bez żadnych punktów. WIelką robotę zrobił VM. Szacun

avatar
modafi

30.08.2018 05:57

0

@7. mulat Chciałbyś, żeby ten portal był jak gazeta "Życie na gorąco", którą czyta moja babcia? Ja tam wolę przeczytać jeden pewny news tutaj, niż trzy dzienne, wyssane z palca, na Onecie. Też uważam, że drugi fotel przypadnie Giovinazziemu. Charles, raczej na pewno odejdzie do Haasa. Wydaje się, że w tym roku wszyscy trzej Francuzi muszą spakować walizki (ok, Charles to Monakijczyk), ale tylko jeden, będzie się pakował z radością ;-)

avatar
modafi

26.08.2018 07:44

0

Jeżeli TR zajmuje P11 i P12 na SPA z silnikiem Hondy, to ja wcale nie uważam, że sezon 2019 będzie przejściowym dla RBR. I tutaj przytyk do McLarena - ależ blamaż!

Przejdź do wpisu Toro Rosso powyżej oczekiwań

avatar
modafi

26.05.2018 13:52

0

@11. turismo Problem w tym jednak, że te błędy popełnia.

avatar
modafi

31.03.2018 09:27

0

Nie rozumiem gromów rzucanych pod adresem Renault. Sam nie jestem ich fanem, ale wypowiedź Cyrila ma sens. Po co rozwijać coś, co niedługo zostanie zastąpione innym, nowszym. Po obecnym sezonie, silniki V6 będą już naprawdę mocno dopracowane (po czterech latach rozwoju). Kolejne prace dadzą już tylko kosmetyczne ulepszenia, poprawki, a będą generowały niemałą kasę i spore zasoby ludzkie. Uważam, że warto się nad tym zastanowić. Nikt nie broni ekipom ulepszania areo i szukania innych, pozamechanicznych rozwiązań. Pozdrawiam

avatar
modafi

01.03.2018 18:52

0

@8. devious Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem napisania podobnego podsumowania retoryki belzebuba na przestrzeni ostatniego roku. Dziękuję, że zrobiłeś to za mnie. Myślę identycznie. @13. belzebub Jesteś hipokrytą, który nie umie przyznać się do złej oceny sytuacji. Apropos, na Onecie piszą, że Sirotkin potwierdził, iż Kubica otrzyma dwa popołudnia testów, w przyszłym tygodniu.

avatar
modafi

02.08.2017 18:55

0

To co jest symptomatyczne w wypowiedzi Permane`a, to to, czego nie powiedział. Mianowicie po raz pierwszy, Renault nie zaprzeczyło czemukolwiek, co może się wydarzyć w niedalekiej przyszłości, a o czym piszą media (Kubica już w SPA).

avatar
modafi

30.07.2017 21:32

0

1:18.000

avatar
modafi

15.04.2017 10:55

0

A ja myślę, że zrobiliby dla Alonso niemal wszystko, bo jemu przestaje już zależeć. Dobrze wiedzą w Woking, że pod wpływem frustracji, zwłaszcza podczas wyścigu, Alonso nie tylko mówi, ale robi też różne rzeczy, niekoniecznie przynoszące chwałę zespołowi. On ma tyle pieniędzy i jest na takim etapie kariery, że nic nie musi. Co więcej, tylko on jest gwarantem jakichś punktów w tym sezonie. Tak więc, mnie ta decyzja nie dziwi. Kempa, czy nie lepiej by brzmiało: "...jestem córką Franka i wiem, że on na to by nie pozwolił." ?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu