DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
01.02.2011 16:31
0
1. Vettel Red Bull Racing RB7 1:13.769 73 pit 2. Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 + 0.169 71 pit 3. Paffett McLaren MP4-25 1:14.292 + 0.523 82 pit 4. Alonso Ferrari F150 1:14.553 + 0.784 83 pit 5. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 2.062 49 pit 6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.003 + 2.234 59 pit 7. di Resta Force India VJM-03 1:16.337 + 2.568 14 pit 8. Petrov Lotus Renault GP R31 1:16.351 + 2.582 19 pit 9. Schumacher Mercedes GP W02 1:16.450 + 2.681 6 pit 10. Barrichello Williams FW33 1:17.335 + 3.566 52 pit 11. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:17.774 + 4.005 12 pit 12. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.020 + 4.251 44 pit 13. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 6.161 9 pit
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 15:04
0
a jak był
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 15:02
0
VETTEL 1:13.769 - - 1:13.769
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 14:50
0
dopiero jutro i w środę
Przejdź do wpisu Film: jak działa ruchome tylne skrzydło
01.02.2011 14:48
0
http: //www.f1today.nl/li ve-update/20 11/02/01/circ uit-de-la-co munitat-valencian a.html ht tp://www.at twilliams.com/ test-timing s
Przejdź do wpisu Film: jak działa ruchome tylne skrzydło
01.02.2011 14:36
0
1. Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 71 pit 2. Alonso Ferrari F150 1:14.718 + 0.780 51 pit 3. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.983 44 pit 4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.893 38 pit 5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 2.318 45 pit 6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 2.460 33 pit 7. Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.486 11 pit 8. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.322 8 pit 9. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.712 22 pit 10. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 4.776 11 pit 11. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.992 9 pit
Przejdź do wpisu Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 14:35
0
1. Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 71 pit 2. Alonso Ferrari F150 1:14.718 + 0.780 51 pit 3. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.983 44 pit 4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.893 38 pit 5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 2.318 45 pit 6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 2.460 33 pit 7. Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.486 11 pit 8. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.322 8 pit 9. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.712 22 pit 10. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 4.776 11 pit 11. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.992 9 pit
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie Williamsa FW33
01.02.2011 14:33
0
1. Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 71 pit 2. Alonso Ferrari F150 1:14.718 + 0.780 51 pit 3. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.983 44 pit 4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.893 38 pit 5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 2.318 45 pit 6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 2.460 33 pit 7. Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.486 11 pit 8. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.322 8 pit 9. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.712 22 pit 10. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 4.776 11 pit 11. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.992 9 pit
Przejdź do wpisu Film: jak działa ruchome tylne skrzydło
01.02.2011 14:31
0
1 37 HULKENBERG 1:13.938 - - 1:17.978 2 5 ALONSO P 1:14.718 0.780 0.780 1:15.295 3 1 VETTEL P 1:14.921 0.983 0.203 1:16.929 4 16 KOBAYASHI P 1:15.831 1.893 0.910 1:17.131 5 32 PAFFETT P 1:16.256 2.318 0.425 1:20.272 6 25 D'AMBROSIO P 1:16.398 2.460 0.142 1:18.395 7 19 ALGUERSUARI P 1:18.260 4.322 1.862 1:18.276 8 10 PETROV 1:18.481 4.543 0.221 9 22 KARTHIKEYAN P 1:18.650 4.712 0.169 1:19.234 10 11 BARRICHELLO P 1:18.714 4.776 0.064 1:19.063 11 8 ROSBERG P 1:19.930 5.992 1.216
Przejdź do wpisu Film: jak działa ruchome tylne skrzydło
01.02.2011 13:15
0
1. Alonso Ferrari F150 1:14.718 46 pit 2. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.203 19 pit 3. Hulkenberg Force India VJM-03 1:15.615 + 0.897 29 pit 4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.113 38 pit 5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 1.538 45 pit 6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 1.680 32 pit 7. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 3.542 8 pit 8. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 3.932 22 pit 9. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 3.996 11 pit 10. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.212 9 pit 11. Petrov Lotus Renault GP R31 1:20.633 + 5.915 6 pit
Przejdź do wpisu Film: jak działa ruchome tylne skrzydło
12.03.2010 09:38
0
Michael Schumacher słabo 10 czas strato powyrzej 1s
Przejdź do wpisu #1 trening: Sutil najszybszy, Kubica trzeci
09.03.2010 12:45
0
oto chodzi zeby niebyło łatwo
Przejdź do wpisu Button: Nowe zespoły utrudnią trening
09.03.2010 07:05
0
niesondaę ze bendą najlepsi z debiutantów
Przejdź do wpisu Lotus F1 Racing gotowy do startu sezonu
09.03.2010 07:03
0
powini punktować
Przejdź do wpisu Kierowcy Force India przed GP Bahrajnu
08.03.2010 14:51
0
jagby sami takie skrzydło mnieli to by nic niemuwili
Przejdź do wpisu FIA sprawdzi skrzydło McLarena w Bahrajnie
08.03.2010 14:48
0
nazwa nic niezmieni w osiągach
Przejdź do wpisu Sauber Motorsport?
08.03.2010 14:46
0
jeden mondżejszy
Przejdź do wpisu Coulthard przyznaje - powrotu nie będzie
08.03.2010 07:07
0
fajnie bybyło
Przejdź do wpisu Wyścig o GP Kataru za kilka lat?
08.03.2010 07:02
0
ciekawe czy tak naprawde było
Przejdź do wpisu Red Bull wykonał pit stop poniżej 2 sekund?
07.03.2010 17:09
0
kto by niechciał występować w f1
Przejdź do wpisu Baguette liczy na miejsce w F1
06.03.2010 22:45
0
zobaczymy
Przejdź do wpisu Chandhok: HRT konkurencyjne dopiero od GP Hiszpanii
05.03.2010 17:48
0
przechwalać to się karzdy może
Przejdź do wpisu Kierowcy BMW Sauber przed Bahrajnem
20.02.2010 16:54
0
1 J. Button McLaren 1:18.871 1:22.868 108 2 R. Kubica Renault 1:19.114 1:22.310 +0.243 112 3 K. Kobayashi Sauber 1:19.188 1:24.253 +0.317 117 4 V. Liuzzi Force India 1:19.650 1:20.683 +0.779 80 5 N. Rosberg Mercedes 1:20.150 1:24.879 +1.279 126 6 F. Alonso Ferrari 1:20.436 1:21.726 +1.565 131 7 J. Aguersuari Toro Rosso 1:21.053 1:23.997 +2.182 134 8 M. Webber Red Bull 1:21.194 1:21.521 +2.323 87 9 N. Hulkenberg Williams 1:21.919 1:22.503 +3.048 137 10 T. Glock Virgin 1:22.433 1:22.433 +3.562 26 11 J. Trulli Lotus 1:23.470 1:36.196 +4.599 141
Przejdź do wpisu Rusza kolejny słoneczny dzień testów w Jerez
20.02.2010 12:18
0
1. Jenson Button McLaren Mercedes MP4-25 1:18,871 - - 16 70,848 2. Robert Kubica Renault R30 1:19,114 0,243 0,243 45 199,260 3. Vitantonio Liuzzi Force India Mercedes VJM03 1:19,650 0,779 0,536 29 128,412 4. Nico Rosberg Mercedes GP W01 1:20,150 1,279 0,500 36 159,408 5. Fernando Alonso Ferrari F10 1:20,436 1,565 0,286 39 172,692 6. Kamui Kobayashi BMW Sauber Ferrari C29 1:20,751 1,880 0,315 30 132,840 7. Jaime Alguersuari Toro Rosso Ferrari STR5 1:21,053 2,182 0,302 50 221,400 8. Mark Webber Red Bull Renault RB6 1:21,194 2,323 0,141 43 190,404 9. Nico Hülkenberg Williams Cosworth FW32 1:21,919 3,048 0,725 60 265,680 10. Timo Glock Virgin Cosworth VR-01 1:22,856 3,985 0,937 8 35,424 11. Jarno Trulli Lotus Cosworth T127 1:24,686 5,815 1,830 40 177,120
Przejdź do wpisu Rusza kolejny słoneczny dzień testów w Jerez
19.02.2010 14:01
0
1. Jenson Button McLaren Mercedes MP4-25 1:20,394 - - 50 221,400 2. Nico Hülkenberg Williams Cosworth FW32 1:21,432 1,038 1,038 91 402,948 3. Mark Webber Red Bull Renault RB6 1:21,684 1,290 0,252 46 203,688 4. Fernando Alonso Ferrari F10 1:21,771 1,377 0,087 79 349,812 5. Robert Kubica Renault R30 1:21,916 1,522 0,145 52 230,256 6. Michael Schumacher Mercedes GP W01 1:21,919 1,525 0,003 41 181,548 7. Adrian Sutil Force India Mercedes VJM03 1:22,485 2,091 0,566 40 177,120 8. Jaime Alguersuari Toro Rosso Ferrari STR5 1:22,973 2,579 0,488 64 283,392 9. Kamui Kobayashi BMW Sauber Ferrari C29 1:25,818 5,424 2,845 6 26,568 10. Heikki Kovalainen Lotus Cosworth T127 1:26,285 5,891 0,467 29 128,412 11. Lucas di Grassi Virgin Cosworth VR-01 1:31,670 11,276 5,385 22 97,416
Przejdź do wpisu Kubica rozpoczyna testy w Jerez
01.02.2010 12:44
0
skąd bierzecie wyniki testów
Przejdź do wpisu Toro Rosso zaprezentowało STR5
01.02.2010 12:22
0
skąd bierzecie czasy
Przejdź do wpisu Algersuari po raz pierwszy przetestuje bolid F1