pasjonat
Ostatnia aktywność
avatar
pasjonat

07.02.2011 22:06

0

Wierze w kolejny cud. JPII pomoże wrócić tak szybo i w takim stylu, że przejdzie to nasze wyobrażenia. Trzymam kciuki i dałaczam swoją energię. Zdrowia, szczęścia, sukcesów...

avatar
pasjonat

09.06.2010 13:01

0

Jeśli rozwój jest ich mocną stroną to dlaczego zostają w tyle. W Ferrari są jakieś problemy a widać to po frustracji Alonso.

avatar
pasjonat

26.05.2010 10:26

0

Widzę, że w Rosji F1 zaczyna się podobać. Co by się działo jakby Witalij zaczął odnosić sukcesy...

Przejdź do wpisu Durango rozmawia z Toyotą

avatar
pasjonat

28.04.2010 13:53

0

Trzecia opcja jest taka, że będzie tak jak jest :) i na majstra trzeba będzie poczekać.

avatar
pasjonat

28.04.2010 13:52

0

Alonso w tym roku zdobędzie majstra, a w przyszłym Kubica zdominuje Ferrari i to on będzie No1. Druga opcja jest taka, że Renault dzięki mocnemu rozwojowi wyjdzie na przód stawki. Wtedy Kubica powie: Zaczekajcie na mnie rok. Coś zacząłem i chce to dokończyć zdobywając tytuł z Renault. W takim układzie mieli by w Ferrari dwóch mistrzów, którzy zdobyli mistrzostwo z Renault.

avatar
pasjonat

26.03.2010 10:14

0

To trzymamy kciuki.

Przejdź do wpisu Renault dalej celuje w Q3

avatar
pasjonat

22.03.2010 13:35

0

Jeśli Robert pojedzie dobre kółko w Q3, to i szansa na pecha spada. W środku stawki dzieje się najwięcej. Liczę na P5-P6 w Q3 i poprawę w trakcie wyścigu. To tak realnie. Jeśli optymizm zespołu przełoży się na czasy, to może być nawet lepiej.

avatar
pasjonat

19.03.2010 12:49

0

Ta zmiana wymusiłaby zabieranie większej ilości paliwa. Kubica mówił, że przez wyprzedzanie, w końcówce musiał oszczędzać paliwo. Zespoły, które mają większe zużycie, zabierałyby jeszcze więcej, więc skorzystałoby na tym Renault, Red Bull w drugiej kolejności wszystkie zespoły z silnikiem Mercedesa itd. Ferrari pewnie pomysł się podoba najmniej. Stawka by się wyrównała. Tylko Red Bull byłby murowanym faworytem.

Przejdź do wpisu Propozycja Kovalainena

avatar
pasjonat

19.03.2010 12:33

0

Po co ta tajemniczość FIA? Jak podają dwa zespoły to mogą podać wszystkie. Byłoby jasne.

avatar
pasjonat

18.03.2010 13:19

0

Ja uważam, że to super pomysł. Stwarza nowy element walki. Wszyscy mają w pamięci ostatnie okrążenie z 2008 roku, gdzie Kubica wyprzedził wcześniej dublującego go Hamiltona. Jak byłby ten przepis nie musiałby go puszczać, żeby potem wyprzedzić. Będzie dużo wyprzedzania i walki, bo kierowcy z końca stawki będą coraz lepsi w blokowaniu. Dojdzie jeszcze zasada, że gdzie dwóch się bije tak trzeci korzysta. Często może się właśnie tak zdarzać, że ten trzeci wyprzedzi walczącą przed nim parę, objeżdżając ich szerokim łukiem. Oj. Działoby się i to bardzo dużo. Naprawdę super pomysł.

Przejdź do wpisu Propozycja Kovalainena

avatar
pasjonat

09.03.2010 10:47

0

Ma świętą rację, ale mówi rzecz oczywistą. Jeśli wolni zawodnicy będą patrzyć w lusterka to będzie dobrze. Schumacher jak będzie jeździł beczkowozem na pewno nie będzie przepuszczał testującego sprint Virgin, bo on tu królem :) @5 nie ma Q4 @9 czytałem, że w obu pierwszych sesjach ma odpaść po 7 najwolniejszych samochodów, a oststnia, finałowa dziesiątka ściga się na tych samych oponach, w których staną na starcie.

avatar
pasjonat

21.01.2010 12:54

0

Mogą się przydać opony zimowe.

avatar
pasjonat

12.01.2010 11:25

0

Ktoś tu ma ciężkie myślenie - button to z angielska przycisk :)

avatar
pasjonat

27.11.2009 21:32

0

Rywalem nie partnerem :)

avatar
pasjonat

27.11.2009 21:30

0

Mercedes wygrywa teraz rywalizację ze swoim odwiecznym partnerem - BMW. Kubica, kierowca BMW będzie teraz wisienką na torcie. W Quick Nika nie wierzę. Podobno Mercedesowi zależy na miedzynarodowym image'u.

avatar
pasjonat

16.11.2009 23:43

0

Arcy ciekawa sytuacja. Wszystko układa się idealnie więc i Renówka pewnie będzie szybka. Coś mi się wydaje, że w przyszłym roku różnice bedą jeszcze mniejsze niż w obecnym sezonie i o przewadze decydować będą kierowcy. Tu Batton ma marne szanse. Będzie jednak bardzo dobrym tłem dla Hamiltona. MOże nawet z raz wygra wyścig?

avatar
pasjonat

16.11.2009 14:12

0

Sezon zapowiada się coraz ciekawiej. Okazuje się, że Robert dalej będzie walczył z Nickiem. Tylko teraz jestem trochę zaniepokojony o rezultat.

avatar
pasjonat

03.11.2009 18:38

0

To świetny pomysł. Ograniczenie testów przedsezonowych i stworzenie poniedziałkowego dnia dla rozwoju to również dobre wyciszenie emocji po niedzielnym GP dla nas kibiców. Uważam, że dobrze by było jakby testów zimowych nie było prawie wcale. Może jedna sesja z udziałem tylko kierowców testowych i jedna z wyścigowymi i testowymi. Jedni mogliby poza rozwojem zdobywać niezbędne doświadczenie a drudzy poznać nową konstrukcję bolidu przed startem sezonu. To wspaniałe móc oglądać rozwój bolidu na torze podczas GP. Tym cenniejsza byłaby genialność inżynierów i sprzętu symulacyjnego.

avatar
pasjonat

03.11.2009 18:29

0

Tym którzy nie lubią, że ktoś zarabia, mogę tylko życzyć, żeby mieli takie projekty i je realizowali. Może wtedy zrozumieją, że tacy ludzie jak Berni kształtują naszą rzeczywistość i chwała im za to.

avatar
pasjonat

03.11.2009 18:16

0

Mam wrażenie, że już gdzieś czytałem ten wywiad. gratulacje dla Polaka, który wykonuje wspaniałą robotę w czołowym zespole F1.

avatar
pasjonat

29.10.2009 14:52

0

Jeśli potrafią wyciągać odpowiednie wnioski stać ich na sukces. Renault było w podobnej sytuacji co czołowe zespoły z sezonu 2008. Postawili na KERS i zignorowali podwójny dyfuzor przy konstrukcji. O ile pamiętam początek sezonu, z dyfuzorem dość dobrze i szybko sobie poradzili. Alonso zajmował często miejsca 5-7 i na tle Ferrari i McLarena nie wyglądali źle. Może gdyby mieli dwóch rasowych kierowców, rozwój i wyniki byłyby lepsze. Teraz są wyjątkowo zmotywowani a Robert im w tym pomoże. Liczę na to, że Renault znajdzie się w pierwszej trójce w 2010 i przynajmniej na kilka podium a może i zwycięstw. Mistrzostwo to sfera marzeń... ale marzenia się spełniają.

Przejdź do wpisu Kubica liczy na Renault

avatar
pasjonat

27.10.2009 18:43

0

Na F1.com pokazało się wideo z GP Brazylii. Nie mogłem uwierzyć, że nie ma tam popisów Roberta - wszystko było ważniejsze, i palący się Kimi, i wypadek Trulego, manewr Kobajashiego, piąte miejsce Buttona i w ten sposób wywalczone Mistrzostwo Świata... A przecież Robert został gwiazdą wyścigu.

avatar
pasjonat

26.10.2009 11:06

0

Myślę, że Glock jest już odsunięty od Toyoty, a cała akcja to PR. Jak Glock ma 90%, to Kobayashi 99%. Brak tu matematyki, ale taki jest PR.

avatar
pasjonat

23.10.2009 20:02

0

Raikonen do Toyoty a Button do McL. Ross niech oszczędza. Może sam pojedzie, a moze ma jakiegoś bratanka? Liczę, że tak się stanie. Sezon będzie jeszcze ciekawszy. Kovalainen do Renault. tylko co z biedny Nickiem. W Toyocie tworzył by dobrą parę z Raikonenem. Rosberg do BrawnGP. Z Barricello też świetny duet. Oby Renault z nowym rosyjskim właścicielem był najmocniejszy. Młody Senna w jednym z nowych zespołów. Już się nie mogę doczekać zimowych testów i prezentacji.

avatar
pasjonat

23.10.2009 15:20

0

Zaczynają się złote lata F1. O kryzysie w przyszłym roku zostaną wspomnienia - i w F1 i w finansach. Świetna wiadomość dla wszystkich ekip w padoku i tych, którzy do F1 aspirują.

avatar
pasjonat

21.10.2009 14:47

0

Robert nie ma kompleksu Nika. Myślę, że wszytko jedno gdzie będzie jeździł. Wolę McLarena bo dojdzie nowy smaczek w rywalizacji. McLaren będzie na pewno mocny w przyszłym sezonie. Jeśli Renault też, to rywalizacja doda kopa im razem. Nik jest dobrym kierowcą i uważam, że bedzie znacznie lepszy od Kovalainena. Renault powinno mieć doświadczonych kierowców i McLaren także - to pewne.

Przejdź do wpisu Nick chce do McLarena?

avatar
pasjonat

20.10.2009 19:48

0

Całe szczęście że Robert nie dogadał się z Ferrari. Chociaż, aż kusi zobaczyć jak on poradziłby sobie z tym problemem.

avatar
pasjonat

21.09.2009 11:51

0

Tak może być, że werdykt będzie po zakończeniu sezonu. Wtedy wszyscy w swoich planach będą zakładać niekorzystny werdykt i Alonso do Ferrari może nie trafić.

Przejdź do wpisu Moment prawdy dla Renault

avatar
pasjonat

04.09.2009 13:21

0

Może będzie LotusSauber z głównym sponsorem Petronas? Wolałbym, żeby Robert został jeszcze rok w takim zespole, niż miałby przejść tylko na jeden sezon do Williamsa czy Renault.

avatar
pasjonat

26.08.2009 17:30

0

Myślę, że możliwy jest jeszcze Red Bull mimo, że o tym się nie mówi. Co prawda potwierdzili skład, ale zawsze jeden z zawodników może przejść do siostrzanego Torro Rosso. Oby Kubica miał wygrywający bolid w przyszłym sezonie. Aspiracje i wypowiedzi Roberta nie pasują mi Williamsa.

avatar
pasjonat

22.07.2009 11:27

0

To co pokażą teraz będzie świadczyć o ich potencjale, możliwościach. Jeśli zdołają dowieść mistrzostwo do końca, znaczyć będzie wiele. Wtedy na miejscu Roberta poważnie zastanowiłbym się nad tą ekipą. Myślę, że z Buttonem tworzyliby dobry duet.

avatar
pasjonat

19.06.2009 17:11

0

Myślę, że najwyższy czas żeby pan dyrektor przejrzał umowę. Byłoby dobrze żeby kibice wiedzieli co się zmieni. Na jakich torach będą rozgrywane wyścigi. Słyszałem że kibice powinni być zadowoleni z niższych cen biletów. Może łatwiej będzie z nowymi torami. Liczę że polski tor uliczny mam teraz znacznie większe szanse na realizacje.

avatar
pasjonat

25.04.2009 04:10

0

To kto teraz bedzie zostawał po Q1?

Przejdź do wpisu Force India po treningach

avatar
pasjonat

18.04.2009 11:08

0

takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał. Nastawilem sie na słaby wynik a tu wydarzyła się katastrofa. Mysle, że lepiej by było jakby zostawili KERS w bolidzie Roberta. Sprawdzili by go w warunkach wyścigowych.

avatar
pasjonat

17.04.2009 13:38

0

Massa pokazał klasę. Liczę na to, że szybko powrócą do gry a razem z nimi a może wcześniej BMW.

avatar
pasjonat

30.03.2009 18:48

0

Kara jest surowa, ale słuszna. Ku pamięci, żeby takie sytuacje się nie zdarzały. Pamiętam jak w podobnej sytuacji Robert niemal puścił Hamiltona - mówił po wyścigu że miał problem z oponami i nie mógł się z nim ścigać. Tu Kubica był już z przodu, wcześniej uzyskał przewagę na wyjściu z poprzedzającego zakrętu a dodatkowo o całej sytuacji, że Robert ma lepszą przyczepność na pewno słyszał przez radio. Vettel bronić powinien się w inny sposób i teraz zapamięta to nas całą swoją karierę. Jestem za walką ale fair.

avatar
pasjonat

30.03.2009 11:59

0

Button pytany o mistrzostwo jest słusznie. Ma duże szanse. Myślę że to on będzie walczył o tytuł z Kubicą. Zdecyduję rozwój bolidu i bezawaryjność.

avatar
pasjonat

27.03.2009 09:44

0

Jutrzejszy trening pokaże znacznie więcej. Martwi trochę to że bolid nie zachowywał się tak jak się tego spodziewali. No cóż, pierwszy raz tym bolidem jeżdżą po torze ulicznym i zapewne przed kalifikacjami wszystko wróci do normy.Wiem, że BMW pracowało już na d takim samym dyfuzorem jak u Brown GP. Szkoda, że go już w Australii nie wykorzystają bo jak widać daje wynik.

avatar
pasjonat

27.03.2009 08:45

0

Nie ponoszenie wagi bolidu miało na celu wymuszenie na konstruktorach uzyskania niskiej wagi KERS. Podejrzewam, że waga minimalna bolidu zostanie podniesiona, gdy używanie systemu będzie obowiązkowe - 2010. Teraz jest to kolejny element gry, gdzie cieżsi kierowcy muszą wybierać na określone tory konstrukcje bez KERS. Okaże się po wyścigu w Australi jaja decyzja była lepsza. Jeśli kierowcy wyposażeni w KERS będą bardziej zużywali opony, mieli mniej paliwa (czyli wcześniej pojawia się na pierwszymp tankowaniu) oraz wyższy środek ciężkości - to może się okazać, że KERS jest kula u nogi. Jeśli pojawi się dość prawdopodobna awaria systemu, ci którzy używają KERS nie powinni być zdziwieni. Liczę na to, że Kubica wykorzysta atuty które posiada i będzie podium.

avatar
pasjonat

26.03.2009 14:45

0

BMW już się wypowiada, że pracowało nad takim rozwiązaniem i jeśli zostanie uznane za legalne wprowadzi je po wcześniejszym dostosowaniu do swojego samochodu. Myślę że przepisy w tym względzie są niejasne a ryzyko ekip któe na taki dyfuzor postawiły może się opłacić.

avatar
pasjonat

26.03.2009 09:19

0

Bardzo liczę na to że tak będzie. Uważam że tępo wyśligowe samochodu bez KERS będzie lepsze.

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
pasjonat

26.03.2009 09:18

0

Czyli, jeśli samochód z bez KERS będzie szybszy, to możliwość wyprzedzenia się znajdzie. Kierowca dodatkową moc może wykożystywaćtylko przez 6,6 sek na okrążenie a w pozostałym czasie jedzie bolidem cięższym, z wyższym środkiem ciężkości i gorszym balansem. Jak słyszałem w tym sezonie kluczowe może być również zużycie opon a samochód z KERS ma ich większą degradację. Wyścig będzie arcy ciekawy.

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
pasjonat

26.03.2009 09:17

0

Myślałem o tym że jeśli samochód BEZ KERS będzie szybszy, to możliwość wyprzedzania się znajdzie. Przepraszam za błąd.

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
pasjonat

26.03.2009 09:16

0

A okrążenie instalacyjne? Przecież nie wyjeżdżają prosto z garażu na start.

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
pasjonat

26.03.2009 09:14

0

Jeśli samochód z KERS będzie szybszy, to możliwość wyprzedzenia się znajdzie. Kierowca dodatkową moc może wykożystywaćtylko przez 6,6 sek na okrążenie a w pozostałym czasie jedzie bolidem cięższym, z wyższym środkiem ciężkości i gorszym balansem. Jak słyszałem w tym sezonie kluczowe może być również zużycie opon a samochód z KERS ma ich większą degradację. Wyścig będzie arcy ciekawy.

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
pasjonat

26.03.2009 09:08

0

82 KM na starcie to naprawdę dużo. Jeśli Kubica wyśmienitym czasem wywalczy dobrą pozycję to mimo możliwości blokowania zapewnę spadnie niżej przed pierwszym zakrętem. Ale są zagrożenia. Kierowcy z KERSem mogą pourywać sobie przednie skrzydła a i pod względem niezawodności KERS to największe zagrożenie. Mam nadzieję, że Kubica na konferencji prasowej tak wypowie się o dyskryminacji cięższych kierowców, że FIA będzie poważnie zastanawiać się nad zmianą minimalnej wagi. Nie jest to raczej możliwe w trakcie sezonu, ale może w 2010?

Przejdź do wpisu Heidfeld z KERS, Kubica bez

avatar
pasjonat

20.03.2009 13:41

0

Liczę na to, że BMW będzie miało bardzo dobre otwarcie a nowy system wyłaniania mistrza tylko pomoże w zdobyciu mistrzostwa. Być może oczekiwania są zbyt wysokie. Zweryfikujemy je jeśli będzie trzeba. czekam na walkę na torze i na to, że BMW będzie w czubie.

avatar
pasjonat

17.03.2009 10:00

0

Alternatywnym rozwiązaniem do wagi minimalnej byłby stosunek wagi do mocy. Okreslona mogła by być waga samochodu a wagę kierowcy rekompensowalaby zwiększona moc, np przez wyzsze obroty silnika.

avatar
pasjonat

17.03.2009 09:53

0

Musieli tak zrobić. Jednak że względu na ograniczenia tylko do pewnego stopnia. Balast i tak jest potrzebny. Obawiam się, że że względu na KERS jest go bardzo mało i chwilowa moc nie rekompensuje słabo prowadzącego sie bolidu. Jak nic nie zrobią to im wyżej na podium tym niższych będziemy widywać zawidnikow. Jeśli zobaczymy tam kogoś wysokiego znaczyć będzie, że to najlepszy kierowca w najlepszym samochodzie.

avatar
pasjonat

11.03.2009 22:53

0

Wszystko co zrobione jest między przepisami, lub wykorzystujące luki w przepisach jest legalne i uczciwe. Ten kto tego nie robi, nie wykorzystuje potencjału i to jego niedopatrzenie i głupota. F1 to nie salon dżentelmenów tylko twardy sport gdzie błędy i słabości nie są wybaczane.Tam rządzą przepisy a nie zaufanie i dobre serce.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu