Woa-VooDoo
Ostatnia aktywność
avatar
Woa-VooDoo

31.01.2025 12:14

0

#1 Przecież w artykule pisze, że z powodu trudności prowadzenia bolidu Perez nie potrafił sobie z tym poradzić. Można brnąć dalej z argumentem, że to wina Pereza i będzie to mocny argument ale kiedyś, dawno dawno,w ch*j dawno temu; to chyba były lata 2019-2020 był kierowcą na wysokim poziomie. Starzy pierworodni ludzie, którzy na tej stronie zasiadali to mieli nadzieje, że Perez dołączy do RedBulla a kiedy się to udało to była wielka euforia. Wniosek nasuwa mi się taki, że ten bolid był naprawdę ciężki no a Max dał radę bo to Max.

avatar
Woa-VooDoo

30.08.2024 19:21

0

Druga część sezonu 2024 będzie rewelacyjna. To jest coś, na co kibice czekali od 2021 !!! Pieron wiy, kto może wygrać :)

avatar
Woa-VooDoo

25.04.2024 20:15

0

wow grubo.

avatar
Woa-VooDoo

07.04.2024 15:38

0

#25 Co do przerostu formy nad treścią to naszego komentatora można jeszcze obronić, bo ten angielski komentator to już dopiero odlot ma :P :P

avatar
Woa-VooDoo

07.04.2024 10:28

0

Chyba mocno się zestarzałem i zrobiłem się zgredem. Wyłączyłem wyścig po 40 minutach i jedynie co miło mnie zaskoczyło w wyniku końcowym to Ferrari. Nie rozumiem tej ekscytacji drugiego komentatora, obok Sokoła. Ekscytacji, że kierowcy Mercedesa mieli dobre humory i mogą powalczyć o podium jak mówił, ekscytacji w wyprzedzaniu na 130R. To nie jest już ten sam zakręt, w którym Alonso szalał lub w którym Kobayashi stracił panowanie i niesamowicie się w nim wybronił. Ale może jestem starym zgredem i czas odpuścić komentowanie,żeby młodych nie zniechęcać :D

avatar
Woa-VooDoo

20.01.2024 17:13

0

#3 Może i racja z tymi oszczędnościami.

avatar
Woa-VooDoo

20.01.2024 16:06

0

Ostatnio Karol z f1cyrk mówił, ze tegoroczny sezon ogórkowy jest najgorszym sezonem, odkąd prowadzi swoją stronę i profil na twitterze. F1 jakby całkowicie zamarła a kibice przestali się formułą interesować po GP Abu Dhabi. Tutaj chyba ta sama sytuacja jest. Przecież normalnie to już by było z 20 komentarzy a tu echo.Nic. Źle to wygląda a jeszcze gorzej będzie, jeśli Verstappen znów będzie mógł łatwo wygrać wyścig startując z 20 pola.

avatar
Woa-VooDoo

02.11.2023 23:21

0

Daniel Biały ma przekichane. 500 tyś wyświetleń na tym zrobił na twitterze :P

avatar
Woa-VooDoo

30.10.2023 11:52

0

Dobrze widzieć , że Lewis się odradza. Zyskuje teraz więcej respektu wśród widzów niż w czasie zdobywania majstrów.l Ale widać, że od 2022 roku Lewis stał się bardzo asertywny, to nie jest już ten hamski HAM, który wciskał się i to nie jest ten HAM , co wygadywał bzdury " bo jestem czarny jak w czasie gp monako". Do pełnej motywacji i skupienia się na sobie potrzebne mu jest zwycięstwo w f1 i w tym mu kibicuje :)

avatar
Woa-VooDoo

08.08.2023 22:49

0

Gdy dołączył do f1 to mówił, że potrzebował rad psychologa aby poradzić sobie z problemami w głowie. Jeszcze kilka złotych myśli + drugi kierowca, który będzie od niego lepszy i będzie potrzebował, tym razem psychiatre.

avatar
Woa-VooDoo

27.07.2023 23:05

0

Można zrozumieć rozżalenie właścicieli obiektów w pobliżu toru . Ale z drugiej strony, ci właściciele i tak wyjdą na plus i to z dużym procentem. Liberty z zyskiem i właściciele z zyskiem. Więc kto jest w roli żyda ? Bo, mi się wydaje, że właściciele.

avatar
Woa-VooDoo

08.05.2023 19:26

0

W Las Vegas wszystkiego będzie 3 razy więcej, a do tego pojawi się mnóstwo murzyńskich celebrytów, którzy w dupie mają kierowców i że , w ogóle będą się oni ścigać. Myślę, że idealnym zezwierzęceniem było by uwiecznienie Cardi B, która śpiewa jaką ma mokrą tzipe, w duecie z Nicki Minaj, która by śpiewała, jak to jest naćpana - jak to w utworze Starships było :)

avatar
Woa-VooDoo

28.08.2022 16:56

0

Leclerc idealnie wpasowuje się w Grande Strategie, jak nie zespół to kierowca zawini. Sainz ma większy dystans do grande strategii, choć jest wolniejszy od Leclercka.

avatar
Woa-VooDoo

02.08.2022 02:46

0

Samego przejścia Alonso do Aston Martin nie popieram ale przyznam, że ta decyzja spowodowała, że okres wakacyjny kierowców i przerwa od wyścigów wcale nie będzie taka nudny dla fanów :) Naturalną decyzją Alpine powinno być ściągnięcie Piastrego, ale Alpine potrzebuje doświadczonego kierowce , który będzie potrafił nakierować inżynierów do postępów z bolidem, czego Piastri zaoferować nie może. W tym całym zamieszaniu najgorzej na tym wychodzi Schumacher. Schumacher jako żółtodziób w sam raz nadawał by się do Torro Rosso , no ale jakoś nie widzę tego, żeby wyrzucili Tsunodę. Musiałby zrobić jeszcze z 2 tak idiotyczne błędy jak zrobił w Kanadzie.

avatar
Woa-VooDoo

01.08.2022 10:19

0

Alonso w większości podejmował złe decyzje co do zmian zespołów. Tą zmianę też widzę na nietrafioną.

avatar
Woa-VooDoo

31.07.2022 17:33

0

Verstappen i Hamilton to prawdziwi kierowcy z jajami. Szkoda, że fani formuły 1 zaczną szanować ten niesamowity talent dwóch kierowców, kiedy hamilton odejdzie na emeryturę a Verstappen będzie bić kolejne rekordy i zdobywać następne mistrzowskie tytuły :(

avatar
Woa-VooDoo

31.07.2022 17:07

0

Nie ma większej mendy od Helmuta Marko, nie ma .

avatar
Woa-VooDoo

06.07.2022 22:01

0

#9 Boże, skąd tacy ludzie się biorą. Widzisz na końcu znak zapytania ? Równie dobrze mogę napisać, czy Aeromis jest w pełni sprawny i czy rozumie , co ludzie piszą ?

avatar
Woa-VooDoo

06.07.2022 20:01

0

Wyjdź na tor jako eko aktywista-świr i stwórz poważne zagrożenie związane z swoim życiem i życiem kierowców - pochwała palucha i płaczka hamiltona. Powiedz coś rasistowskiego - grożba wiezięnia. Co następne ? Może kara miesiąca wiezienia za przyznawanie się , że je się mięso ?

avatar
Woa-VooDoo

26.05.2022 22:18

0

Oooo Magnussen zaczyna myśleć rozsądnie i obiektywnie. To dobrze

avatar
Woa-VooDoo

25.05.2022 22:25

0

Chyba Valtteri Bottas czarnym koniem, bo ta chińska miernota to może maksymalnie liczyć na 15 miejsce. Zmarnowany drugi fotel :/

avatar
Woa-VooDoo

24.05.2022 03:31

0

Dlatego, powinna zostać wprowadzona zasada podobna jak w Afganistanie. Jeśli ktoś ukradnie celowo rzeczy innej osobie, to takiemu delikwentowi powinny zostać ucięte ręce.

avatar
Woa-VooDoo

20.04.2022 19:31

0

Straci cierpliwość i pójdzie gdzie, do mercedesa ? hahaha W ferrari nie wyląduje na pewno.

avatar
Woa-VooDoo

15.04.2022 03:05

0

#12 "Wywiązali się ze wszystkich swoich zobowiązań wobec Haas-a" Ty w ogóle gościu wiesz co piszesz ? Przepraszam, ale ty myślisz,ze deal między sponsorem a zespołem odbywa się na podobnej zasadzie jak między dwoma kumplami z podwórka , gdzie obaj chcą kupić tą samą maszynkę Philips do golenia i zastanawiają się kto komu ma przelać pieniądze , aby jeden z nich kupił dwie maszynki aby zaoszczędzić 50% kosztów z transport. W firmach zajmujących się sportem jest jedna zasada " nie mogą działać na szkodę firmy" a aktualnie, każdy zaangażowany rosyjski oligarcha, tego punktu nie spełnia.

avatar
Woa-VooDoo

15.04.2022 02:50

0

#6 To samo chciałem napisać . Komentarze #2, #3,#5 oraz #10 to parodia. Nie macie pojęcia żadnego ( tak jak i ja) jak skonstruowana została umowa. Można tylko wnioskować, że Mazepin jeśli chodzi o stronę reklamową i wizerunkową stoi na przegranej pozycji w sądzie.

avatar
Woa-VooDoo

13.04.2022 07:02

0

Litości. To jest dopiero 3 wyścig a już się mówi, kto będzie 2 kierowcą lub, że Verstappen nie ma szans na obronę mistrzostwa...chore.

avatar
Woa-VooDoo

25.03.2022 16:36

0

Coś wiadomo o tym czy będzie drugi trening ? Przy ataku rakietowym zamyka się przestrzeń powietrzną a coś się prawdopodobnie wydarzyło.

avatar
Woa-VooDoo

24.03.2022 22:51

0

@1 Też mi się tak wydaje.

avatar
Woa-VooDoo

19.03.2022 21:08

0

#3 Umniejszasz mu zasługi, bo jeździł w mercedesie ? Od 5-6 lat nie popełnił błędu i nie przywalił w ścianę podczas kwalifikacji. Znasz kierowców, którzy przy takim okresie czasu nie popełnili błędu w kwalifikacjach ?

avatar
Woa-VooDoo

01.02.2022 07:02

0

#10 Ci sami naukowcy mówili" zaszczep się dwa razy i to twoja ostatnia prosta" . I do dziś nie jest znany skład szczepionki, bo jest to produkt opatentowany....

avatar
Woa-VooDoo

21.01.2022 23:51

0

#5 wyczuwać*

avatar
Woa-VooDoo

21.01.2022 23:49

0

Mi się wydaje,że tu chodzi o psychikę i presje. Leclerc jest w podobnej sytuacji co wielu sportowców, którzy w zawodach niższej rangi wygrywają co popadnie a media interesujące się taką osobą , tworzą z niego gwiazdę, inaczej mówiąc pompują balonik. Im wyższa ranga tym więcej się o takiej osobie mówi, a sam sportowiec zaczyna wyczuwam coraz większą presję, nie tylko ze względu na wyniki ale i na oczekiwania ludzi. To wszystko się przekłada na to na głowę takiego sportowca. W pierwszym sezonie Ferrari każdy wie, kto był jego zespołowym partnerem i każdy wie, że wielu ludzi miało wątpliwości co do Vettela ( w 2021 się to zmieniło) . Sainz jako kierowca niedoceniany, w pierwszym sezonie Ferrari nie miał na sobie takiego ciśnienia i presji, przecież wielu tu komentujących mówiło, że będzie to kierowca numer 2, więc nic by się nie stało, gdyby z Leclercem przegrał. Zimny prysznic po sezonie 2021, powinien Leclercowi pomóc i zamiast skupiać się na tym, czego ludzie od niego oczekują to skupi się na sobie i myślę, że powinien poprawić to co jest jego słabością.

avatar
Woa-VooDoo

20.01.2022 16:26

0

#6 To świat i narzucanie swoich wyimaginowanych problemów staje się żenujący.

avatar
Woa-VooDoo

20.01.2022 09:38

0

#3 no właśnie, ty coś bierzesz ? Dlaczego kierowcy dojeżdżający z końca stawki mają za kare w sprincie brać udział z końca stawki ? Mówisz o mazepinie, o tym , że łatwo go wyprzedzą.. a bierzesz pod uwagę, że nie koniecznie mazepin musi skończyć wyścig ostatni i startować w sprincie jako pierwszy ? Może Ricciardo, Alonso,Gasly na 2 okrążenia przed metą będą dalej niż p10 i zjadą do boksu, żeby w następnym sprincie np.na Monzy startować z p1... Albo to jest formula i najszybsi wygrywają albo robimy szopkę i patologiczny spektakl rodem z Fame MMA.

avatar
Woa-VooDoo

06.01.2022 17:22

0

Człowiek, który latami prowadził mały zespół z niewielkim budżetem, któremu jednocześnie udawało się zdobywać podia i wysokie miejsca. Kiedy zespół posiada już doraźny budżet i nie nazywa się Spykerf1 czy Force India tylko ma nazwę poważnej firmy samochodowej to zostaje wyrzucony. Moim zdaniem wygląda to bardzo źle jeśli chodzi o atmosferę w zespole.

avatar
Woa-VooDoo

16.12.2021 23:34

0

Leclerc ma talent, ale spośród czołówki najlepszych kierowców wydaje mi się, że on jest najmniej stabilny psychicznie. Jest to tylko moje spostrzeżenie, nie poparte żadnymi argumentami.

avatar
Woa-VooDoo

10.12.2021 07:16

0

#27 Na youtubie wpisz Saudi Arabian Timelapse i widać to między 22 a 24 okrążeniem. Później i tak mu oddał pozycje, bo Sainz miał pośrednie opony i tempo spadało.

avatar
Woa-VooDoo

09.12.2021 20:28

0

#15 oglądałeś wyścig czy tylko 10 minutowy skrót z youtuba ? Przecież Leclerc zmienił się później pozycją z Sainzem. Max fajny chłopak, zasługuje bardziej na tytuł w tym roku i jest jednym z najlepszych kierowców. Z jego rozmów i wypowiedzi wynika, że sprytem i inteligencją jest trochę do tyłu niż inni kierowcy, ale to tylko i wyłącznie wina FIA. Zbyt często traktowali jego wyprzedzanie poza torem z pobłażliwością. Dziwie się, że sam do takich wniosków nie dochodzi, W Brazylii przy obronie pozycji i tak by się w zakręt nie zmieścił, w Arabii podobnie .

avatar
Woa-VooDoo

05.12.2021 02:29

0

#15 Patrząc na f2 można stwierdzić, że jest duże prawdopodobieństwo SC po pierwszym zakręcie.Później, sytuacja się uspokajała, kiedy kierowcy dogrzali opony. #16 Czekaj, czekaj, kierowcy mercedesa nie korzystali z hardów w piątek -_-

avatar
Woa-VooDoo

05.12.2021 01:15

0

#6 Wydaje mi się, że zrobi różnice. Start z 3 pozycji i połknięcie Bottasa na starcie dałoby Maxowi szanse, na pokonanie Hamiltona podczas wcześniejszego Pitstopu. A przy starcie z 8 pozycji takiej opcji nie ma.

avatar
Woa-VooDoo

28.11.2021 17:13

0

Bez sensu. Po co dopingować Bottasa , skoro od 12 okrążenia musiał bardziej walczyć z przegrzewającym się silnikiem ?

avatar
Woa-VooDoo

23.11.2021 23:45

0

Przypominam połowie komentujących , że temat dotyczy "najlepszego kierowcy w stawce" czyli obecnej sytuacji a nie, że ktoś z kimś przegrał w 2007 czy 2010 roku. Obecnie najlepszy kierowca to Verstappen i to chyba każdy się zgodzi. Nikt nie ma takiej regularności jak on, za każdym razem jak dojeżdżał to był na minimum 2 miejscu, nie licząc Węgier.

avatar
Woa-VooDoo

21.11.2021 17:01

0

@2 Z tym, że obaj zasługują na tytuł to zgadzam się w 100% :)

avatar
Woa-VooDoo

16.11.2021 22:05

0

#4 Przejechać to może i by przejechali na jednym silniku z 10 weekendów wyścigowych, ale eksploatacja a co w związku z tym zużycie silnika, powoduje spadek mocy.

avatar
Woa-VooDoo

12.11.2021 00:59

0

Różnicy Hamiltonowi już to nie zrobi. Verstappen mistrzem świata :)

avatar
Woa-VooDoo

04.09.2021 22:24

0

yhym , z powodu krętego sektora drugiego, odstępy między kierowcami będą wynosić 2-3 sekundy ( jeśli samochód z tyłu, będzie miał podobne lub lepsze tempo), następnie na pit stopie pośrednie lub twarde opony i do mety. Nawet Bottas nie zyska zostając dłużej na torze, bo po 25-35 okrążeniach, czołowa trójka ucieknie pozostałej reszcie.

avatar
Woa-VooDoo

04.09.2021 19:06

0

Wyższego miejsca niż osiemnaste i tak by nie zdobył. Jutro jedynie jakieś szanse na przebicie się, będzie przy starcie i do 3 zakrętu, później 72 okrążenia procesji .

avatar
Woa-VooDoo

28.08.2021 17:25

0

Co za wysyp dzieciarni w komentarzach.... Pan z pod komentarza numer #10 to ma chyba 12 lat.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu