zbj
Ostatnia aktywność
avatar
zbj

23.06.2010 17:55

0

dobrze ze zwiększono masę bolidu do 640kg w związku z wprowadzeniem KERS bo była by patologia jak w 2009 walka o każdy gram i w bolidzie i u kierowcy....

avatar
zbj

27.05.2010 08:20

0

@ 8. prolim nie zapomnij o barażach, 2 kolejne od dołu i od góry tabeli by walczyły o utrzymanie/awans w ten sposób wypełniła by się zimowa przerwa od f1 ;)

avatar
zbj

07.05.2010 07:43

0

@ 1. Renault R30 F1 A co to znaczy że jest gorszy? A tym bardziej dlaczego jest śmieciem? Bo nie ma takiego doświadczenia jak Klein? Pojeździ to zdobędzie. Każdy kiedyś zaczyna, a co do szybkości to mógłbyś oceniać ich jedynie podczas wyścigu. Idź popisać na wp. Nie pozdrawiam.

Przejdź do wpisu Senna o zatrudnieniu Kliena

avatar
zbj

25.03.2010 18:19

0

pytanie laika: czy zawartość oktanów w paliwie ma wpływ na konsumpcje silnika ? bo w sumie nie widzę innej możliwości żeby brakowało im miejsca na paliwo skoro przed sezonem mówiło się że mają jeden z najpojemniejszych baków, ciekawe kto dostarcza im paliwo

avatar
zbj

21.03.2010 09:25

0

„To niebywałe. Poziom docisku aerodynamicznego, którym dysponowali w zeszłym roku, w pewnym momencie był mniej więcej dwukrotnie wyższy od naszego”. w szoku jestem i aż się wierzyć nie chce, ale musi mieć jakieś info od inżynierów przecież...

avatar
zbj

21.03.2010 08:35

0

może nie jest Polakiem i pisał z translatora ;)

avatar
zbj

11.03.2010 16:52

0

pozostaje nadzieja ze zrobia cos z tymi silnikami, co do dyskusji nad przednim skrzydlem widac wyrazna roznice koncowki sa zagiete do srodka i to bardziej zagiete z przodu niz przy koncu profilu, wydaje mi sie ze w barcelonie ten boczny profil malowany na czerwono byl po prostu pionowy a nie tak jak tu pochylony, plat gorny jest zagiety bardziej do gory i z powodu zagiecia o ktorym juz pisalem wystaje poza ten profil

avatar
zbj

11.03.2010 14:49

0

na superdobrze informowanym portalu :P wp :D napisali ze renault i redbull zlozyli wniosek o mozliwosc poprawy silnika, podobno wiedza jak to zrobic itp, itd jak gdzies w bardziej wiarygodnym zrodle potwierdze to dam znac

avatar
zbj

09.03.2010 10:35

0

jest dalej przepis ze 107% czasu pole position trzeba mieć żeby się zakwalifikować ? bo wydaje mi się ze czasem to może być trudne dla nowych zespołów, co prawda jest to ok 5 sek ale myślę ze nie będzie niespodzianki jeżeli choć raz w tym sezonie obejrzymy taka scenkę

avatar
zbj

13.02.2010 19:34

0

jezdzili po 2 dni Pietrov-Kubica-Pietrov-Kubica

Przejdź do wpisu Kubica: jest coraz lepiej

avatar
zbj

13.02.2010 10:29

0

moze i zamiaru nie maja, ale nie tylko zamiarami sie jezdzi....

avatar
zbj

02.02.2010 17:42

0

@4. z tej strony f1- direct. fr /page/ essais.php wynika ze powodem byl silnik

Przejdź do wpisu Walencja: Massa znowu szaleje

avatar
zbj

31.01.2010 18:24

0

R29 z koncowki sezonu nie ma totamto

avatar
zbj

29.01.2010 09:43

0

@54. matito ciekawe jak bedzie kiedy na torze znajdzie sie 26 bolidow i kilku kierowcow ktorzy nie jezdzili w warunkach wyscigowych takimi bolidami, na starcie kilku pierwszych GP moze byc masakra z tylu stawki

Przejdź do wpisu Porównanie Ferrari F10 i F60

avatar
zbj

28.01.2010 16:24

0

@43. Anteaus, to ze baterie kersu bardzo sie grzeja, dlatego min. brown mial duzo mniejsze wloty powietrza niz SF, czy BMW, porownaj sobie tamte konstrukcje, zauwaz tez ze gdy Renault zrezygnowalo z KERS to rozniez zmniejszyli wloty powietrza

Przejdź do wpisu Porównanie Ferrari F10 i F60

avatar
zbj

28.01.2010 13:53

0

@33. Anteaus, raczej nie o silnik chodzi a o KERS którego nie ma

Przejdź do wpisu Porównanie Ferrari F10 i F60

avatar
zbj

31.10.2009 20:48

0

renault to chyba juz testuje jazde z paliwem na caly wyscig o.O

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu