masabitumiczna
Ostatnia aktywność
avatar
masabitumiczna

12.05.2012 21:04

0

Jest przepis, jest kara prosta sprawa... Wina zespołu, a nie kierowcy, ale to kierowca zawsze dostaje po dupie... Niemniej jednak wcale ich nie szkoda, nie po raz pierwszy naginają przepisy, a tłumaczą się awarią... Szkoda mi jedynie Sama Michaelsa bo musiał udowadniać przed Charlim, że jest wielbłądem;)

avatar
masabitumiczna

11.05.2012 10:33

0

@Skoczku to mnie teraz zabiłeś z WSbR... p.s. mam to samo! pozdro

avatar
masabitumiczna

10.05.2012 21:20

0

było.pl Nie wiem skąd ten artykuł, ale już dawno o tym mówił, zaraz po odejściu ze Scuderii. Mówił jak po Ferrari "odżył", że woli słabszy bolid, ale normalny zespół...

avatar
masabitumiczna

10.05.2012 21:16

0

@ Skoczek130 - Prawda jest taka, że nie jest łatwo orientować się w seriach juniorskich. GP2 i WSbR 3,5 już nie lecą na EuroSporcie, a Formuła 2 dopiero raczkuje na Polsacie sporcie. Jeszcze tylko AutoGP można na ES zobaczyć. Jak ktoś nie włoży wysiłku w odszukanie livestreamów czy torrentów to raczej niewiele zobaczy. Anglojęzyczne portale wymagają zaawansowanych umiejętności językowych... Pozdrawiam wyścigowych maniaków, którzy nie przepuszczą żadnego wyścigu na globie;)

avatar
masabitumiczna

21.04.2012 12:06

0

Massa jest jedynym kierowcą (poza kierowcami "nowych" zespołów) który nie zdobył punktu w tym sezonie...

avatar
masabitumiczna

15.04.2012 15:28

0

@5. noke54 - bolidy BMW Sauber Ferrari miały f-duct prawie od początku sezonu, ale nie był zbyt wydajny...

avatar
masabitumiczna

15.04.2012 13:02

0

po dzisiejszym wyścigu Massa jest jedynym (poza reprezentantami "nowych" zespołów) kierowcą bez punktu...

Przejdź do wpisu Massa zdziwiony dobrym tempem

avatar
masabitumiczna

20.02.2012 19:06

0

Ciekawe co chcą ukryć tymi kombinacjami... Takie coś znalazłem, niby bolid Ferrari, ale to o Mercedesie się dużo mówiło w tym kontekście: youtube. com/watch?v=GJ9cFis55x M&feature=player_embedded (2 spacje)

Przejdź do wpisu Mercedes testował dziś W03

avatar
masabitumiczna

17.02.2012 21:12

0

@ 6. Skoczek130 - dokładnie, w zeszłym roku Hamilton rozbił kilka podwozi, na nim jakoś nie wieszacie psów...

avatar
masabitumiczna

17.02.2012 20:46

0

@ 15 - wlot jak wlot, zawsze takie były, mnie dziwi tylko ten znaczek Mercedesa, spodziewałbym się w takim miejscu naklejki albo namalowanego znaczka...

avatar
masabitumiczna

01.02.2012 22:45

0

@ Jahar - niestety ale "fezuj" Cie rozjechał jak RedBull HRT... Czytając te komentarze, docinki itp. nóż mi się w kieszeni otwierał, aż do postu 94... Z Twoich postów wynika, że do rozwoju silnika to wystarczyłoby wrzucić dane z hamowni do rFactora i cześć... Pal licho przeciążenia, w których silnik pracuje na torze, co ma znaczenie np. dla smarowania... Inżynierowie potrzebują kierowcy, który z opracowanego przez nich silnika wyciśnie 112%. Do tego potrzebują konkretnego kierowcy, który potrafi przejechać wiele okrążeń równym, dobrym tempem. Robert byłby o wiele lepszym testerem niż jakiś (z całym szacunkiem) mistrz włoskiej F3 czy inny młodzik. Dla Twojej wiadomości danych z takich testów nie zbiera kierowca tylko czujniki...

avatar
masabitumiczna

18.12.2011 23:26

0

@7. Kolles odszedł z HRT...

avatar
masabitumiczna

12.12.2011 20:20

0

mam dziwne przekonanie, że 1 stycznia dowiemy się jaka jest na prawdę...

avatar
masabitumiczna

09.12.2011 11:25

0

@ 35. Szybki Lopez - Jaką pokutę, za te swoje pierdołowate komentarze, sobie wybierasz na wypadek gdyby Robert ogłosił w styczniu w jakim zespole będzie się ścigał w 2012 roku?

avatar
masabitumiczna

05.12.2011 18:42

0

4. fanAlonso=pziom - BRDC jak sama nazwa wskazuje jest zorientowana na brytyjskich kierowców wyścigowych, a Simoncelli nie był ani kierowcą, ani Brytyjczykiem. Z całym szacunkiem dla niego i jego bliskich. Jakby się chcieć czepiać to czemu nie uczcili dwóch brazylijskich kierowców którzy zginęli na Interlagos na wiosnę...

Przejdź do wpisu Rowland przetestuje McLarena

avatar
masabitumiczna

22.11.2011 12:04

0

@ 42 - parcie na szkło w tym sporcie nie jest niczym złym, bo im więcej się ktoś pokazuje w różnych miejscach i okazjach tym większą ma wartość reklamową, a to czasem otwiera niektóre drzwi... Najlepszym przykładem jest Bruno Senna, jest sympatyczny, wygadany, ma dobre nazwisko, bez tego nie byłoby go dzisiaj w F1...

avatar
masabitumiczna

22.11.2011 11:54

0

@13. Piotre_k - myślę, że Rosberga śmiało można uznać za wychowanka Williamsa...

Przejdź do wpisu Maldonado także na wylocie?

avatar
masabitumiczna

05.10.2011 15:17

0

w 130R nikt nie będzie miał lepszego docisku niż RedBulle...

avatar
masabitumiczna

17.09.2011 10:23

0

@ 2. JanQ - a co w tym bolidzie pokazał Alonso?

avatar
masabitumiczna

11.09.2011 16:55

0

aż strach pomyśleć co było gdyby Senna jeździł od początku sezonu... ;)

avatar
masabitumiczna

11.09.2011 15:27

0

Bruno - pierwsze punkty! brawo!

avatar
masabitumiczna

05.09.2011 08:57

0

ciekawe czy Hamilton nie pobił zeszłorocznego rekordu wypadków Pietrowa... ktoś to liczy?

avatar
masabitumiczna

01.09.2011 17:15

0

Red Bullowi zależało na zatrzymaniu Webbera, żeby nie odszedł do innego zespołu i nie zdradził sekretów Neweya;). Tak jak było z De La Rosą w Sauberze, jak im pomógł z kanałem F. Będą go trzymać, aż do 2014 roku do zmiany przepisów, wtedy do RB wsiądzie Ricciardo/Buemi/Algersuari.

avatar
masabitumiczna

29.08.2011 22:54

0

@ 45 - podobno lądowanie na księżycu było nagrywane w holiłódzkim studiu...

avatar
masabitumiczna

28.08.2011 22:27

0

jak doszedłem do ostatniego akapitu to po przeczytaniu pierwszych 5 wyrazów przeskoczyłem do drugiej linijki:) ale potem jeszcze raz całość i już nie było tak kolorowo:/

avatar
masabitumiczna

28.08.2011 22:19

0

@ 6 - pewnie chodziło o to, że nigdy nie hamował do pierwszego zakrętu W TYM bolidzie, HRT miało inne hamulce, aerodynamikę i tego nie da się porównywać... @ 10 - jeśli w zmiennych warunkach sobie radzi lepiej niż inni/lepsi kierowcy to znaczy, że ma jaja i umiejętności Ciebie razi bezkrytyczność, a mnie takie hejtowanie... Bruno popełnił błąd, przyznał się do niego, zapewne przed następnym wyścigiem zespół sobie to z nim przetrenuje... Tutaj się objawia brak testów lub dobrego symulatora. Szkoda Jamiego i Buemiego ostatnio obydwaj robią dobrą robotę, presja działa;) tylko nie mają szczęścia.

avatar
masabitumiczna

28.08.2011 22:04

0

@9 - wina tłumaczenia zapewne... osobiście życzę Romkowi, żeby znalazł miejsce w zespole ze środka stawki

avatar
masabitumiczna

27.08.2011 23:55

0

@12 - obecny!

avatar
masabitumiczna

25.08.2011 22:12

0

powiem tylko tyle: żałosne!

Przejdź do wpisu Heidfeld walczy o swoje

avatar
masabitumiczna

25.08.2011 21:58

0

kempa007 nie ma czegoś takiego jak Mistrzostwa "Świata" GP2;) Rangę "Mistrzostw Świata" mają tylko F1, WTCC, GT 1 i WRC. Jeśli Bruno ma kontrakt do GP Włoch włącznie, a potem Romain wsiądzie do bolidu R31 to Robert nie ma co szukać w LRGP w tym sezonie bo zespół może zgłosić tylko 4 kierowców w sezonie...

avatar
masabitumiczna

24.08.2011 12:25

0

@ 36 - Uważam, że nie masz racji, i wcale to nie oznacza, że PET jest lepszy niż KUB, nie rozumiem tej Twojej rozkminy. Jeżeli bolid jest poniżej jakiegoś poziomu jak w tym sezonie np. Williams to nie można wyciągać wniosków z różnic pomiędzy kierowcami takiego Teamu bo obydwaj mają 1000 problemów z jazdą danym bolidem i niektóre problemy można usunąć samymi ustawieniami, a niektóre wymagają wymiany części... My na zewnątrz zespołu nie mamy zielonego pojęcia co się dzieje z tymi bolidami, co działa prawidłowo, a co nie, czasem jest tyle niewiadomych, wprowadza się wiele zmian na raz. Sam Rubens mówił, że co weekend tyle rzeczy się zmienia na raz, że nie wiadomo co daje poprawę, a co pogarsza bolid.

avatar
masabitumiczna

23.08.2011 22:23

0

@ 28 co więcej Ricciardo w testach w Abu Dhabi po wyścigu 2010 W RB6 kręcił czasy lepsze niż Vettel... Też bym się nie sugerował różnicami w HRT bo ten bolid nie prezentował żadnego poziomu, tam nie chodziło o osiągi tylko o zrobienie kilku kilometrów, żeby zbierać dane... @ 27 wg Ciebie Rosberg jest kierowcą wszech czasów bo w Mercedesie jest lepszy niż MSC?

avatar
masabitumiczna

23.08.2011 21:57

0

Nie ma chyba zasady co do różnic pomiędzy kierowcami rajdowymi, a wyścigowymi. Chołowczyc w Scirocco Cup na Norisringu startował z PP, ukończył na 4 miejscu, bo jak powiedział nie chciał "odbierać" punktów chłopakom co walczą o mistrzostwo i nie bronił się zbyt mocno. Kubica w rajdach jeździł w S1600 z lepszymi czasami niż goście w S2000, bo jeździł mniej widowiskowo, a bardziej delikatnie/precyzyjnie. Surtees zdobył mistrzostwo na motorach i w F1. Jedni i drudzy mają szybkość w genach, ale większe jaja rzeczywiście muszą mieć rajdowcy.

Przejdź do wpisu Nie będzie DRS na Eau Rouge?

avatar
masabitumiczna

23.08.2011 16:54

0

@ 1 - i gdzie tu szumnie zapowiadane oszczędności?

avatar
masabitumiczna

23.08.2011 14:43

0

@ 19. Ferrante - na chromie też po staremu... jak teraz pojeździ Senna, potem Grosjean to LRGP nie będzie mogło zgłosić Kubicy w tym sezonie do startów...

avatar
masabitumiczna

19.08.2011 20:55

0

@ 24 - skąd taka diagnoza?

avatar
masabitumiczna

18.08.2011 01:08

0

@ 5 - sam jesteś drugiej kategorii... Od kiedy punkty klasyfikacji kierowców otrzymuje się za SZYBKOŚĆ? Z tego co się orientuję to punkty przyznaje się za WYNIK końcowy wyścigu, a ten zależy od miliarda czynników z czego szybkość tylko częścią... Stawka Gp2 w tym sezonie jest bardzo mocna w 14 wyścigach wygrało 8 różnych kierowców. NASCAR... hahaha... jak Tony Stewart (były mistrz IndyCar Series i Sprint Cup, obecnie NASCAR Nationwide Series) wsiadał do bolidu McLaren MP4-23 to się ledwo mieścił i po kilku okrążeniach był mocno zmęczony...

avatar
masabitumiczna

12.08.2011 01:38

0

@ 26 - możemy się wymieniać argumentami do u$ranej śmierci... a prawda jest taka, że prawie po każdym wyścigu Lewis musi się tłumaczyć przed sędziami. W tym sezonie dostał już kilka kar więc coś jednak robi nie tak jak trzeba... pozdro Święty

avatar
masabitumiczna

11.08.2011 15:30

0

@1. kubakabana - jak wprowadzą przepis pozwalający na użycie opony kwalifikacyjnej, to ten przepis o oponie której trzeba użyć w wyścigu też poprawią...

avatar
masabitumiczna

10.08.2011 14:40

0

@ 23. Święty - napisałem "czasem" np. w Monaco czy w Montrealu gdzie wjeżdżał w innych zawodników...

avatar
masabitumiczna

09.08.2011 09:20

0

@ 20. Święty - cienki to jest Twój komentarz... Największa różnica pomiędzy Romainem a Fernandem w kwalifikacjach wynosiła 0,8 s jak na debiutanta w połowie sezonu w słabym bolidzie (8 miejsce w generalce) to całkiem nieźle. A przecież Alonso to największy talent w F1 od ładnych paru lat. A Nicka to nie masz co bronić bo prezentuje po prostu dno... nawet Bullier go oficjalnie w wywiadach krytykuje... Witek jak ma dobry bolid to potrafi jeździć pokazał już kilka mocnych wyścigów. Czasem Hamilton prezentuje niższy poziom od Pietrowa...

avatar
masabitumiczna

07.08.2011 22:27

0

niebezpieczna jest tegoroczna konstrukcja LR już drugi pożar w tym sezonie tym razem zakończony wybuchem... a co do BBC to szkoda, że będą transmitować tylko połowę wyścigów i to będzie transmisja Sky a nie BBC...

avatar
masabitumiczna

04.08.2011 00:25

0

osobiście wyprzedziłem setki samochodów na dohamowaniu do tego zakrętu... oczywiście w Gran Turismo!

avatar
masabitumiczna

04.08.2011 00:23

0

@ fanAlonso=pziom - racja Laguna Seca to byłoby widowisko! tylko pewnie na torze i wokół toru trzeba by zmienić szereg rzeczy żeby mógł spełnić standardy F1... ale masz rację w tym zakręcie by "się działo";)

avatar
masabitumiczna

18.07.2011 22:31

0

@18. Skoczek130 - oczywiście, że DTM ma więcej wspólnego z F1 niż WTCC, choćby z powodu poziomu aerodynamiki a limit jest 4 kierowców w sezonie w jednym zespole

avatar
masabitumiczna

11.07.2011 15:04

0

@ 11. Sawrel - to było w Formula Two, na Węgrzech w 2009 r Renault też dostało karę za wypuszczenie Alonso z boksów z nie przykręconym kołem, tylko, że Fernando przejechał pół okrążenia zanim je zgubił, Jenson natomiast zatrzymał się od razu jak zobaczył, że koło się rusza...

avatar
masabitumiczna

08.07.2011 23:27

0

nie rozumiem jak te przepisy miałyby wpłynąć na formę Red Bulli na Silverstone... zakaz dotyczy pompowania spalin przy zamkniętej przepustnicy, a na Silverstone są szybkie zakręty w których przepustnica jest otwarta i spaliny pracują... Te regulacje są porąbane...

avatar
masabitumiczna

26.06.2011 22:07

0

Pewnie czytacie konkurencyjne portale ale przytoczę fragment artykułu: "Każdy promotor wyścigu F1, oprócz Chin i Korei Południowej, podpisał list napisany przez organizatora GP Australii, Rona Walkera, w którym grożą rezygnacją z goszczenia F1 na rzecz wyścigów Indycar, jeśli FIA nie wycofa się z wprowadzenia kontrowersyjnych jednostek napędowych." ta informacja pojawiła się przed posiedzeniem Komisji F1, ale ciekawy punkt widzenia... Masz rację devious, że technologicznie to jest krok do przodu, ale jeśli chodzi o "cyferki w tabelkach", prestiż i wizerunek... to V8 brzmi lepiej;)

avatar
masabitumiczna

23.06.2011 13:55

0

Ananas to taki nasz portalowy Gall Anonim

avatar
masabitumiczna

16.06.2011 13:24

0

Niech wsadzą Bruno do bolidu, bo pewnie i tak zaraz zaczną projektować nowy bolid na 2012. Jak wydechy podtrzymujące przepływ spalin przy zamkniętej przepustnicy będą zakazane to Renault musi opracować bolid zupełnie na innej koncepcji. Ten sezon i tak mają z głowy...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu