2011-06-26 GP Europy - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 S.Vettel Red Bull 1:39:36,169 25
2 F.Alonso Ferrari + 10,8 s. 18
3 M.Webber Red Bull + 27,2 s. 15
4 L.Hamilton McLaren + 46,1 s. 12
5 F.Massa Ferrari + 51,7 s. 10
6 J.Button McLaren + 60,0 s. 8
7 N.Rosberg Mercedes + 99,9 s. 6
8 J.Alguersuari Toro Rosso + 1 okr. 4
9 A.Sutil Force India + 1 okr. 2
10 N.Heidfeld Renault + 1 okr. 1
11 S.Perez Sauber + 1 okr.
12 R.Barrichello Williams + 1 okr.
13 S.Buemi Toro Rosso + 1 okr.
14 P. di Resta Force India + 1 okr.
15 W.Pietrow Renault + 1 okr.
16 K.Kobayashi Sauber + 1 okr.
17 M.Schumacher Mercedes + 1 okr.
18 P.Maldonado Williams + 1 okr.
19 H.Kovalainen Lotus + 2 okr.
20 J.Trulli Lotus + 2 okr.
21 T.Glock Virgin Racing + 2 okr.
22 J.D'Ambrosio Virgin Racing + 2 okr.
23 V.Liuzzi HRT F1 + 3 okr.
24 N.Karthikeyan HRT F1 + 3 okr.

komentarze
  • 168. dziarmol@biss
    • 2011-06-27 21:19:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    165. pjc Ale jak Ty to sobie wyobrażasz? Że w Red Bullu Vettel mógłby przegrać ? np. z Hamiltonem?? Dopóki jest tam Helmut Marko, nie ma takiej opcji. Przykładem niech świeci Mclaren 2007- BMW 2007..8...9 ;-)) Tam gdzie w grę wchodzi nacjonalizm tam nie ma czystej rywalizacji. Gdyby np. wyżej wymienieni jeździli np. w Scuderii albo w innym Renaulcie to wtedy tak ;-)) To chciałbym zobaczyć, wiedząc że nikt nikomu nie gmera przy bolidzie wynik byłby bardziej miarodajny ;-)) Ale na dzień dzisiejszy to tylko utopia, nie do spełnienia ;-)) pozd.

  • 169. Skoczek130
    • 2011-06-27 21:43:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dziarmol@biss - taka sytuacja miała miejsce, kiedy w McL jeździł Kovalainen. ;)

  • 170. dziarmol@biss
    • 2011-06-27 22:07:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    169. Skoczek130 Jaka sytuacja?? Mógłbyś rozwinąć z tym Kovalainenem?

  • 171. pjc
    • 2011-06-27 22:17:01
    • *.unknown.vectranet.pl

    @dziarmol Przecież Marko jest Austriakiem a Vettel Niemcem. Wiem,że te narody są blisko siebie ale to jednak dwie różne nacje. Marko Vettelowi po prostu b.mocno kibicuje ale gdyby Niemiec trafił na kogoś równorzędnego i co istotne zostałby jednak pokonany, to chyba sam Helmut nie miałby nic do powiedzenia.
    A swoją drogą masz rację,że taki scenariusz na razie jest nie do spełnienia.
    Pozdr.

  • 172. jerzyatut
    • 2011-06-27 22:24:50
    • *.szczecinek.vectranet.pl

    80.Rysiu200. Ja chyba oglądam inną formułę? Dominacja Schumachera była taka, że stacje telewizyjne odchodziły od F1 (oglądalność spadała, reklamodawcy odchodzili). MSC wygrywał kilka razy z rzędu powyżej 10 wyścigów z 16-17. Dwa tytuły Alonso, to efekt majstrowania w przepisach, żeby zwiększyć konkurencyjność-a konkretnie to jak pamiętam zmieniono drastycznie przepisy o oponach. Bez tego MSC miałby 9 tytułów i ok 20 wyścigów wygranych więcej. I od tego czasu się majstruje z przepisami, żeby wyrównać szanse. Gdyby tak nie było, to być może Button miałby już zapewniony trzeci tytuł z rzędu. Stawiam na to, że wiele się zmieni również od przyszłego roku, bo jest tak ciekawie jak za Schumachera, czyli w ogóle. A powód jest jeden - kasa (prawa do transmisji, reklamodawcy itp.). Czy to dobrze, czy źle - to osobny temat, ale dziadek Ernie kręci tak biznesem, żeby z niego wycisnąć co się tylko da. Za wyścigi z pewnym zwycięzcą stawka niestety maleje.

  • 173. Patyczak88
    • 2011-06-27 22:59:42
    • *.cdma.centertel.pl

    a ja nie oglądałem tej żenującej żenady i zaczynam się odzwyczajać od F1.

  • 174. darecky3
    • 2011-06-27 23:21:27
    • *.range81-132.btcentralplus.com

    150. athelas
    159.koniarek
    jedynie 3 wyscigi w historii F1 zakonczyly sie w komplecie od startu do zakonczenia (liczba wystawionych samochodow oczywiscie).
    1.1961 GP Ameryki
    2.2005 GP Wloch
    3.2011 GP Europy-Walencja

    ....co ananas...nie ma z czego zerznac?

  • 175. robertunio
    • 2011-06-28 00:05:52
    • *.zone12.bethere.co.uk

    Wyscig tzymal w ogromnym napieciu od startu do mety. Nie wiadomo bylo czy Sebastianowi nie przytrafi sie jakas awaria, albo czy szczesliwie ominie wszystkich maruderow. Nie bylo tez 100% pewnosci co do bezblednosci Jego pit-stopow, czy np. klucz nie utknie w feldze, itp. Na szczescie, pomimo tylu zagrozen czyhajacych na Niego, wszystko dobrze sie skonczylo i Sebastian po raz kolejny mial okazje udowodnic ze jest kierowca z najwyzszej polki. Do Mistrzostwa jednak droga jeszcze daleka - nie wiadomo jak nowe regulacje wplyna na przekroj stawki w Silverstone - bo teraz mielismy tylko zakaz zmiany mapowania o od przyszlego wyscigu bedzie juz gorzej. Mozliwe ze stawka sie nieco wymiesza. Jest oczywiscie szansa ze Red Bull zachowa palme pierwszenstwa i byloby idealnie gdyby czolowka stawki pod wzgledem osiagow w dalszej czesci sezonu wygladala nastepujaco: 1.RedBull 2-3.Mercedes/Renault 4-5.Ferrari/McLaren czego sobie i FIA zycze.

  • 176. Jahar
    • 2011-06-28 00:08:03
    • *.opera-mini.net

    174. Darecky3 Co do Ananasa to on przynajmniej takich głupot nie wypisuje jak ty bo po pierwsze w 1961 wszyscy dojechali ale w gp Holandii a nie USA po drugie następnym wyścigiem który ukończyli wszyscy było gp USA w 2005 a potem dopiero gp Włoch na Monzy w 2005 i dopiero teraz Valencia. Jak więc masz pisać głupoty to lepiej nie pisz i nie pouczaj innych.

  • 177. athelas
    • 2011-06-28 02:35:29
    • *.strong-pc.com

    176. Ale GP USA 2005... Proszę Cię. Jeśli startuje sześciu kierowców, to o ukończenie wyścigu przez wszystkich nie trudno. Tego wyścigu bym nie liczył.. Co do reszty masz rację.

    I jeszcze ciekawostka... Wszyscy dojechali do mety w GP Europy 2011 i w GP Włoch 2005. W obu Grand Prix ostatnie miejsce zajął... Narain Karthikeyan, oczywiście wtedy w barwach teamu Jordan. Ten to ma szczęście...

    No i takiego wyniku możemy się spodziewać częściej. Chociaż zobaczymy co wprowadzą nowe silniki.

  • 178. joo
    • 2011-06-28 07:31:48
    • *.134.50.103

    Nuda Boże dzięki za Alonso!!!Bo bym zasnął.A Renault stacza się coraz bardziej zgodnie z przypuszczeniem chyba czas na zmianę nic na tym nie stracą a nuż ????

  • 179. sliwa007
    • 2011-06-28 10:15:51
    • *.unknown.vectranet.pl

    171. pjc Vettel w Red Bullu jest nietykalny, oni chcą pobić rekord Schumachera w ilości zdobytych tytułów więc jakakiekolwiek zagrozenie ze strony innego kierowcy bedzie niwelowane w garażach. W tym roku pokazali Webberowi gdzie jest jego miejsce, ciągłe awarie KERS-u i pewnie wielu innych elementów o ktorych sam Webber nie wie o czymś świadczą. Vettel jest chyba minimalnie lepszy od Webbera ale Helmut nie pozwoli na to zeby jego jego zespołowy partner podbierał mu punkty.

  • 180. pjc
    • 2011-06-28 10:52:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sliwa007 póki co tak.
    W przyszłości ktoś go stamtąd "podbierze" i już nie będzie tak różowo.
    Taki czas nadejdzie, jeżeli nie za rok to za 2-3 lata.

  • 181. Jahar
    • 2011-06-28 10:56:19
    • *.opera-mini.net

    177. Wiesz może i była to parodia wyścigu (wadliwe opony) ale wszyscy wystartowani dojechali:) tak więc do statystyki wpisuje się ten wyścig i zaprzeczyć temu nie możesz.

  • 182. Voight
    • 2011-06-28 11:26:15
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @177. athelas Ale za to Karthikeyan jest pierwszym kierowcą HISTORII F1 który ukończył wyścig na pozycji 24

  • 183. sliwa007
    • 2011-06-28 13:03:54
    • *.unknown.vectranet.pl

    180. pjc Marzę o takiej sytuacji kiedy Vettel bedzie mial w zespole za partnera jakiegoś czołowego kierowce, który nie pozwoli robić z siebie kozła ofiarnego...

  • 184. darecky3
    • 2011-06-28 13:35:27
    • *.113.57.165

    176. Jahar, nie zagladalem do statystyk, wiec ja przynajmniej ne zrzynam ze sciagi. napisalem to to powiedzial Bundle komentujac ostatni wyscig na zywo. Dokladniej pomiedzy okrazeniem 49 a 51-ym. Niestety ale jesli wprowadzilem kogos w blad to chyba dlatego ze raczej ufam temu gosciowi bardziej niz tobie. Owszem byc moze sie on tez pomylil stad ten blad, rok sie przynajmniej zgadza. Nie rozumiem skad ten atak na mnie. JA NIKOGO NIE OCZERNIAM!. Wiec stonuj chlopczyku, jak jestes z cukru to ci nie pomoge, glupoty mi zarzucasz a sam glupoty wypisujesz, wiec tez nie pouczaj.

  • 185. andy_chow
    • 2011-06-28 14:05:28
    • *.opera-mini.net

    Tak sie skupiaja wszyscy jak pokonac Vettela a to nie tedy droga.Prawdziwym zawodnikiem do pobicia jest Adrian Newey i od tego trzeba zaczac.Pokonanie Vettela to pikus zreszta w nizszych seriach wygrywali z nim.A wiec najpierw NEWEY

  • 186. Jahar
    • 2011-06-28 15:52:32
    • *.opera-mini.net

    184 darecky3 Koleś nie dość, że nie masz racji to jeszcze Ci się nie widzi, że ktoś cię poprawił a poprawił bo wprowadzałeś w błąd. Lepiej ściągnąć sobie te statystyki i podać prawdę niż podskakiwać i szukać zaczepki choćby co do ananasa czy teraz do mnie. Komentowanie typu chłopczyku czy coś tam to trzeba już nie mieć żadnych argumentów sensownych na dany temat tylko sprowadzić to do spamu. Poza tym lepiej jak jest ogarnięte 5 letnie dziecko niż dorosły człowiek z dziecięcym rozumowaniem.

  • 187. Skoczek130
    • 2011-06-28 16:29:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dziarmol@biss - nie udawaj głupka. W McL ewidentnie wszystko robiono pod Hamiltona. Nie uważam, by KOV był kierowcą podobnej klasy, ale nie zmienia to faktu, iż nie był traktowany z Brytyjczykiem równo. Mieliśmy ewidentny podział na kierowcę nr 1 i 2! I tak miało byc od początku. ;]

  • 188. emi_lla
    • 2011-06-28 16:39:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    183. sliwa007 Webber mógłby być takim kierowcą, bo uważam że jest bardzo dobrym kierowcą niestety w zespole kompletnie go olewają stawiają na Vettela i on to czuje i wie. wydaje mi sie że do póki Vettel będzie w tak niesamowitej kondycji do tego momentu żaden inny kierowca nie będzie miał większych szans w RedBullu,.

  • 189. Marti
    • 2011-06-28 20:44:20
    • *.adsl.inetia.pl

    165. pjc
    Sam dobrze wiesz (co zresztą opisałeś), że konstelacja Vettel-Alonso w jednym zespole jest praktycznie nierealna. Taktyka RBR wyklucza tak mocny duet, tutaj się zgodzę. Trzeba też powiedzieć, że Alonso raczej "nie dobiera" sobie kierowców, którzy byli by w stanie jemu dorównać. Zatem jeśli najprawdopodobniej nigdy nie zobaczymy tej dwójki w jednym teamie, nie możemy powiedzieć, który z nich lepiej by sobie radził.
    Może nadejdzie czas, gdy Vettel będzie się musiał zmierzyć z lepszym kierowcą od Webbera. Osobiście wolałabym, aby kiedyś do tego doszło. Gdyby wówczas Sebastian pokonał bardziej równorzędnego partnera, fala krytyki by nie zmalała - psioczyli by, że pokonany dostaje gorszy sprzęt i dlatego nie zdołał wygrać pojedynku ;)))
    Racja, na razie SV jest w odpowiednim zespole. Nie każdemu tak łatwo układa się kariera. Niejeden mistrz musiał przebrnąć przez gorsze sezony w jednym zespole, zanim zdobył upragniony tytuł. Vettel nie musiał się nacierpieć w drodze na sam szczyt F1.

  • 190. dziarmol@biss
    • 2011-06-28 20:44:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    187. Skoczek130 ależ oczywiście że masz rację ;-)) Ale nie wiem czemu pomijasz 2007 rok i Alonso którego w Mclarenie wdeptano w ziemię ;-))
    A w RBR Webber jest traktowany jednakowo z Vettelem?? Nie dostrzegasz pokrewieństwa nacji Vettela z Helmutem Marko??

  • 191. pjc
    • 2011-06-29 10:21:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti strasznie brakuje mi porównania umiejętności Vettela z bardzo silny kierowcą w ramach tej samej ekipy. Ale pomarzyć zawsze mogę:)
    Pozdr.

  • 192. luka55
    • 2011-06-29 10:51:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziarmol@biss A ty ciągle o tym nacjonalizmie. Nacjonalizm w tym i innych sportach był jest i będzie , kto ma taką możliwość ma do tego prawo. A myślę że byłbyś pierwszy gdybyś miał we władaniu jakiś zespól który by stworzy nacjonalistyczny team ( oraz anty nacjonalistyczny ) I nie zgodzę się z tym że jakoby tego nacjonalizmu ani trochę w Ferrari . Oczywiście nie ma tam kierowcy narodowości włoskiej , czyli na pierwszy rzut oka by się wydawało że będzie dobrze ale czy firma SANTANDER po to pcha grubą kasę w Ferrari aby Massa był numerem 1 w zespole ? ? ? Pomijam fakt że Alonso jest lepszym kierowcą od Massy ale nigdy wcześniej przed przyj ściem Fernando Massa nie był traktowany jak konieczność ( wystarczy spojrzeć jak obsługiwany w boksie jest Massa ) twe czasy wołają o pomstę do nieba. oczywiście ferrari w ogóle w tym aspekcie jest słabe niemniej Fernando ma o niebo lepszą obsługę. Drugi przykład to Reno i firma GENI zresztą o której sam wielokrotnie wspominasz . Na silę będzie robione aby Petrov został w tym zespole , a teraz to już pewne kiedy spisuje się choć trochę lepiej niż w zeszłym roku.
    Tak więc nacjonalizm zawsze jakoś się przedrze i jest to normalne ale nie można z tego robić nie wiadomo jakiego HALO i zachowywać się jakbyśmy urodzili się wczoraj.
    Jeśli idzie o sam RB to oczywistym jest że Vettel ma zdecydowanie lepsze położenie w tym zespole niż Webber. Drugą sprawą jest że jest lepszym kierowcą od Marka .
    Aby nie mieć tego problemu widocznie trzeba zrobić jak Mercedes lub Mclaren które są dziś można by rzec idąc takim tokiem rozumowania czysto NACJONALISTYCZNYMI ZESPOŁAMI. Czy to dobre ..........??? Trudno powiedzieć

  • 193. kamilas7
    • 2011-06-29 12:03:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    162. bednara1998 Drugie miejsca wypadają na GP Węgier,Japoni i Brazyli!!!

  • 194. Marti
    • 2011-06-30 16:47:43
    • *.adsl.inetia.pl

    191. pjc
    No pewnie, pomarzyć można zawsze ;) pozdro :)

  • 195. Skoczek130
    • 2011-06-30 17:53:58
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dziarmol@biss - oczywiście, że nie pomijam 2007 roku. Po prostu o tym nie napisałem, gdyż wielu może się kłócic. Webber również jest tym drugim, ale mimo wszystko nie ma się co dziwic. Vettel to perspektywiczny kierowca, zresztą Webber nie pomaga sobie swoimi błędami. Tytuł w zeszłym roku przerąbał w Korei i od tamtego wyścigu nie kibicuje mu już tak bardzo. pzdr ;)

  • 196. rysiu200
    • 2011-06-30 22:53:46
    • *.204.173.231

    172. jerzyatut Co ty człowieku piszesz?!
    Może i Schumacher wygrywał ok.10 wyścigów w sezonie (2002 i 2004) ale z RZĘDU?! Kolego - dominacja może i była, ale czy oglądałeś sezon 1994 czy 2003? Lub sezon 1997 kiedy stracił tytuł przez samego siebie?

  • 197. athelas
    • 2011-07-02 01:07:57
    • *.strong-pc.com

    196. Kolega w wpisie 172. po prostu popełnił błąd językowy. Miał na myśli, że Schumi wygrywał kilka razy z rzędu, a w całym sezonie 10 razy z 16-17 wyścigów, nie, że 10 razy z rzędu. Chociaż dominacja była duża. a co do 97 roku - pomysł był świetny, w końcu w 94 w ten sam sposób zapewnił sobie tytuł mistrzowski... Po prostu się przeliczył.

  • 198. poppolino
    • 2022-09-28 14:47:08
    • *.gpon.bialnet.pl

    Zwycięstwo #16

    Po wypadku przy pracy w Kanadzie, wszystko wraca do normy. Mówcie se co chcecie, ale Seb w tym sezonie wręcz terminatorem. 8 wyścigów za nami i ledwie 14 punktów straconych, i to w końcówkach wyścigów. Nawet nie ma półmetka sezonu, ale chyba mogę już śmiało mówić że oba majstry są wygrane. Teraz jeszcze niech Webber zgarnie P2 w generalce i Bajlando.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo