DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
15.03.2019 17:17
0
@7. Po co?
Przejdź do wpisu Carey: nowe zespoły są zainteresowane wejściem do F1
15.03.2019 17:03
0
@5. Pamiętam jak w GP Monako brało udział koło 40 bolidów. Część odpadła w prekwalifikacjach, część odpadała w kwalifikacjach, a w samym wyścigu startowało o ile pamiętam 26 bolidów. Nie pamiętam jak to wyglądało dokładnie w liczbach. W samych kwalifikacjach było bodaj do 30 bolidów. Było to tak ułożone że nigdy na torze wszyscy na raz nie byli. Kto odpadał to pakował manatki, z kolei czołówka była zwolniona z prekwalifikacji.
Przejdź do wpisu Carey: nowe zespoły są zainteresowane wejściem do F1
15.03.2019 16:00
0
@3. Coś wspominałem o 48 bolidach jednocześnie na torze? Nie każdy się prekwalifikował. No i oczywiście nie każdy musiał jechać w prekwalifikacjach. Przypomnij sobie.
Przejdź do wpisu Carey: nowe zespoły są zainteresowane wejściem do F1
15.03.2019 13:21
0
Po co te gadki i dywagacje odnośnie zespołów. Nie może być jak dawniej? Niech sobie będzie i 20 ekip, a do wyścigu kwalifikuje się 24 bolidy i po sprawie. Jasne zasady że 10 zespołów bierze udział w podziale zysków. Jak komuś nie pasuje to nie musi startować. Jasne że niektórzy wytrzymają pół sezonu albo i mniej, ale najlepsi przetrwają. Wiem że przesadzam, bo wiele więcej zespołów nie będzie, a na topowe szanse niemal żadne. Mogłoby to jednak spowodować prawdziwą rewolucję.
Przejdź do wpisu Carey: nowe zespoły są zainteresowane wejściem do F1
21.09.2018 23:33
0
Jest onboard z bolidu Pereza. Wygląda to tak że Gdy Ocon zrównał się z Perezem ten drugi na moment prostuje kierownicę i po puknięciu natychmiast powraca do skrętu w lewo. Wygląda to wszystko na celowe uderzenie. Na YT wpiszcie "Perez vs Ocon - crash again"
Przejdź do wpisu Ocon przyznaje, że Perez go przeprosił, ale to nie kończy sprawy
02.09.2018 09:32
0
A ja wierzę. Finansowo wcale nie są potentatami, a tytan nie jest wcale prosty w obróbce. Więc jak najbardziej mogą zostać przy aluminiowych skrzyniach.
Przejdź do wpisu Lowe przyznaje, że to Kubica ma ewentualnie zastąpić Strolla
02.09.2018 09:22
0
Dołożą koronki do stringów?
Przejdź do wpisu FIA chce poprawić wygląd systemu halo
27.08.2018 09:35
0
@6. Prawdziwy majstersztyk jeżeli chodzi o składnię i jasność przekazu. Gratuluję.
Przejdź do wpisu Hulkenberg otrzymał karę przesunięcia o 10 pozycji we Włoszech
07.07.2018 10:18
0
Kompletnie nie widzę sensu dla punktów za kwalifikacje. Co niby ten punkt ma zmienić? Kierowcy bardziej będą chcieli je wygrać? Wystarczająca nagroda to PP. To na większości torów duży bonus. Punkt za najszybsze okrążenie? Może to i jest pomysł. Myślę że przynajmniej w niektórych wyścigach może się zdarzyć że w końcówce wyścigu kilku kierowców wykona okrążenie kwalifikacyjne. Ilość wyprzedzeń i walki z tego powodu z pewnością się nie zwiększy bo do takiego kółka trzeba mieć czyste powietrze. Jakiś sens w tym jednak jest żeby wyszło coś w stylu kwalifikacji w nudnym wyścigu. Co do punktujących, to mam nadzieję że to tylko głupia plotka, można wrócić nawet do 8 czy sześciu. Podobał mi się pomysł z anulowaniem punktów za dwa najsłabsze wyścigi kierowcy w sezonie. Jest szansa że przypadki losowe będą miały mniejszy wpływ na klasyfikację końcową i wpływa awarii czy gumy w jakimś wyścigu dla walki o tytuł będzie nieco zneutralizowany.
Przejdź do wpisu Formuła 1 rozważa kolejną zmianę systemu punktowego
06.07.2018 10:14
0
Aha, problem Renault wynikają z tego że mają niezdarny układ turbo.
Przejdź do wpisu Renault wdroży poprawione turbo podczas weekendu na Silverstone
23.06.2018 15:45
0
8. Bo ja wiem czy od dawna? na ostatnim GP chyba ich nie było, w każdym razie nie przypominam sobie. Te paski są do d... jak i cały tor. Jedynie deszcz może to uratować.
Przejdź do wpisu Hamilton ponownie najszybszy, Bottas z problemami
23.06.2018 08:39
0
To będzie żadne ściganie. Tor jest beznadziejny, po prostu żenada. Nie wiem czy nawet nie gorszy jak Magny Cours. Zero widowiska, zero walki, zero ścigania. To jest tor na którym już nigdy nie powinno być F1, ale niestety Bernie zdążył podpisać sam ze sobą kontrakt.
Przejdź do wpisu Hamilton ponownie najszybszy, Bottas z problemami
22.06.2018 16:03
0
Niewiele pamiętam bo było to dawno, ale tor był nudny. Człowiek się cieszył jak przeszli na Magny Cours ale szybko się okazało że też jest beznadziejny. Od kiedy pamiętam GP Francji było badziewne.
Przejdź do wpisu FIA wyznaczyła dwie strefy DRS na torze Paul Ricard
09.06.2018 23:28
0
@31 Chyba nie liczysz na to że VER nie narozrabia. Jak skasuje siebie, BOT i HAM to Kimi będzie drugi :)
Przejdź do wpisu Vettel w Kanadzie sięgnął po swoje 54. pole position w karierze
09.06.2018 15:45
0
Eeee tam poważne uszkodzenia. Józek druciarz w pół godziny zrobi to, tylko trochę pianki, troche szpachli, puszka spraya z Castoramy i jak nówka. Nikt nie pozna. Bez problemu da się z tego zrobić bezwypadkowy. A świstak mógł siedzieć nad tymi sreberkami, to mu się F1 zachciało.
Przejdź do wpisu Grosjean rozjechał świszcza przy ostatniej szykanie
08.06.2018 22:05
0
Przecież nowe silniki założą dopiero na sobotę.
Przejdź do wpisu Verstappen najszybszy, a Williams ponownie zamyka stawkę
27.05.2018 11:15
0
39.Widze że myślisz podobnie jak ja. HAM jazda by ograniczyć straty i unikać kłopotów, a Ferrari kombinacje by podciągnąć VET w górę. Tylko że te sztuczki Ferrari bardzo różnie wychodzą. Niby Ferrari będzie grało zespołowo tylko że tam jest też BOT. Z tym że Kimi jest traktowany przez zespół jak popychadło. Obawiam się też że Ferrari może przekombinować i nawet zniszczyć wyścig RIC. Ciężko przewidywać, ale może być naprawdę ciekawie
Przejdź do wpisu Ricciardo w Monako sięgnął po drugie pole position w karierze
26.05.2018 18:09
0
20. Obstawiam że HAM nie będzie chciał się pchać w problemy. 3-4 miejsce na niezbyt dobrym dla nich torze powinno mu wystarczyć, a może nawet wyżej bo Ferrari może przekombinować.
Przejdź do wpisu Ricciardo w Monako sięgnął po drugie pole position w karierze
26.05.2018 17:29
0
Przypuszczam że jutro mogą wyjść jakieś jajca w wyścigu. Ferrari zacznie coś kombinować żeby ograć Daniela i Sebastianowi boże to wyjść bokiem. Hamilton raczej będzie chciał raczej na spokojnie odjechać niewygodny wyścig, ale za plecami Kimi. Okazje do kombinowania zapewne będą bo SC na tym torze niemal pewny.
Przejdź do wpisu Ricciardo w Monako sięgnął po drugie pole position w karierze
26.05.2018 14:29
0
2. No niby wytrzymują z tym że nadal będą mieli silnik w pierwszej specyfikacji, gdyby wymieniali w przyszłym GP to byłaby nowa i zapewne trochę więcej mocy.
Przejdź do wpisu Sauber i Haas planowo wymieniły już pierwsze części w silnikach Ferrar
25.05.2018 12:38
0
A niech jeszcze pójdzie do Mercedesa i pojeździ z Hamiltonem. Ferrari mało prawdopodobne, jeżeli już to Renault jeżeli poprawią formę.
Przejdź do wpisu Alonso łączony jest z sensacyjnym powrotem do Ferrari
25.05.2018 12:31
0
Czyżby naciski Ferrari? Bez sensu wydaje się zakładanie teraz nowych silników tuż przed poprawkami i to na tor na którym wymagania silnikowe nie są wygórowane.
Przejdź do wpisu Sauber i Haas planowo wymieniły już pierwsze części w silnikach Ferrar
25.05.2018 08:01
0
@11. To samo zaproponowało Pirelli. Z tym że nie 1, 2, 3 itd lecz A, B, C itd.
Przejdź do wpisu Pirelli zostało poproszone o uproszenie nazewnictwa opon
25.05.2018 07:58
0
Z nazwami to niekoniecznie. Już dawno pisałem żeby zmienić kolory na takie jak w tęczy. Nawet najmłodsi nie mieliby problemów z oznaczeniami. Kolejno byłoby to: czerwona, pomarańczowa, żółta, zielona, niebieska, granatowa, fioletowa. Dokładnie taka kolejność jak uczą już w przedszkolu, dokładnie jak w tęczy. Nazwy w sumie też można nieco zmienić, tak żeby średnia była rzeczywiście po srodku, czyli np, ultramiękka, supermiękka, miękka, średnia, twarda, supertwarda, ultratwarda. Oczywiście bieżnikowane też trzebaby zmienić oznaczenie na jakieś kolory "pozatęczowe", np. beżowy i brązowy, czy biały i szary. Z tymi oznaczeniami nawet niedorozwój powinien sobie poradzić, a nawet komentatorzy.
Przejdź do wpisu Pirelli zostało poproszone o uproszenie nazewnictwa opon
24.05.2018 00:25
0
Trzeba pamiętać że Ferrari ma wyraźnie większy rozstaw osi jak w zeszłym sezonie.
Przejdź do wpisu Hamilton spodziewa się trudnego weekendu w Monako
26.02.2018 13:09
0
Chłopaki też mają odwagę żeby założyć różowe uniformy
Przejdź do wpisu Force India odsłoniło bolid VJM11
26.02.2018 09:08
0
Różowe stringi. Prześliczne. W wersji wyścigowej zamontują tam jeszcze koronkowe wykończenia.
Przejdź do wpisu Force India odsłoniło bolid VJM11
03.02.2018 21:51
0
@11. Logo nie jest obrzydliwe. Ile razy widze tego lejącego gostka w logo to od razu banan na ryju :)
Przejdź do wpisu Liberty Media potwierdziło zmiany w harmonogramie weekendu F1
16.12.2017 22:41
0
Ale mają problem. Polscy mechanicy by to przełożyli silnik w jeden wieczór i to bez żadnych planów czy projektów.
Przejdź do wpisu Toro Rosso czeka sporo pracy przy dopasowaniu silnika Hondy
06.12.2017 15:49
0
Może głupoty piszę, lecz wydaje mi się że to nie do końca to samo. Owszem w takim LeMans to jakieś 5000km w ciągu jednego wyścigu, do tego jeszcze parę godzin treningów i kwalifikacje. W F1 ten dystans jest przejeżdżany w ciągu kilku GP, a pomiędzy weekendami wyścigowymi silniki są dokładnie prześwietlane i przechodzą pewne dozwolone remonty. No i przede wszystkim to jednak ogólnie nie bardzo wytrzymują zakładanych przebiegów. Jest naprawdę sporo kar.
Przejdź do wpisu Todt: F1 może współdzielić technologię silnikową z WEC
27.11.2017 10:59
0
23. mcjs - to nie o to nieszczęsne halo chodzi, chociaż rzeczywiście można i tak zinterpretować.
Przejdź do wpisu Liberty Media wybrało nowe logo F1
27.11.2017 10:35
0
@19. Pierdziwiatr, dzięki za podpowiedź. Jak zobaczyłem to myślałem że się zleję :) Ciekawe czy ktokolwiek z Liberty Media to zauważył? Jakim cudem to przeszło? 22. TomPo - uwierz mi, jest coś więcej :) Powiem więcej, jak to zauważyłem to żadnego F1 już tam nie widzę.
Przejdź do wpisu Liberty Media wybrało nowe logo F1
23.11.2017 15:34
0
Pokręcili z tymi kolorami. Nawet dzieciaki w przedszkolu wiedzą że kolejność kolorów tęczy to: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, granatowy, fioletowy. Białego i różowego tam nie ma. Mogli je strzelić na deszczówki i przejsciowki.
Przejdź do wpisu Pirelli przedstawiło siedem nowych mieszanek opon na sezon 2018
14.11.2017 12:42
0
Nie przeczytałem tutaj chyba żadnej sensownej wypowiedzi. Nie miałem zamiaru się w tym temacie wypowiadać bo po prostu Brazylii nie znam. Przypuszczam jednak że od reszty Ameryki Łacińskiej aż tak bardzo się nie różni. Myślę jednak że rzeczywiste spacerki po dzielnicach biedoty w Rosario, Cordobie, San Lorenzo czy Bogocie więcej dają niż spacerek ludzikiem po Googlach. Praktycznie wszędzie jeżeli zachowasz odrobinę zdrowego rozsądku jesteś bezpieczny. Pamiętaj że jesteś tam gościem, tym obcym. Jak się nie wywyższasz i wyżej du*y nie podskakujesz to będziesz jedynie bacznie obserwowany, a jak potraktujesz ich jak gospodarzy, niemal z szacunkiem to i można się grubo zabawić. Niestety oby traktują ich jak brudną, biedną hołotę. Traktują z góry. W Takiej Argentynie czy Chile jest na dobrą sprawę prawie jak w Europie. Tak samo Europejczycy myślą o Syberii. Dzicz i niebezpieczeństwo. Natomiast w rzeczywistości bardziej przyjaznych ludzi jak na Syberii to chyba nigdzie nie spotkałem. Większa dzicz jest w każdym Polskim mieście. W Europie masz sztywne reguły, zasady narzucone przez Unię. Tam jest coś wspaniałego, tam jest wolność, której w Europie nie zaznamy. W takiej Ameryce naprawdę można się poczuć szczęśliwym. Ten niesamowity luz. Tam ludzie wiedzą jak żyć, jak się cieszyć z byle powodu, nie ma takiej nerwówki, pogoni za wszystkim, a w sumie to za niczym. Zresztą u nas jest podobnie. Żule są traktowani jak podludzie. A jeden z drugim spróbuj się z nimi dogadać, spróbuj zrozumieć. Taki żul potrafi wyjść ze skóry żeby ci pomóc. Czasami wstyd mi za innych europejczyków. Dobra, odjechałem mocno z tematem, wystarczy. O zakup tego toru ubiega się Bernie i przeszło mi przez głowę, czy przypadkiem nie jest to sposób na zbicie ceny. Chociaż pewnie się mylę.
Przejdź do wpisu Pirelli ze względów bezpieczeństwa odwołało testy opon w Sao Paulo
21.10.2017 07:28
0
10. Chyba chodzi mu o to że na Onet podali więcej przykładów jak tutaj.
Przejdź do wpisu Hamilton znowu najszybszy w Austin
17.09.2017 14:17
0
Palmer kozak!
Przejdź do wpisu Vettel poskromił Byki w kwalifikacjach do GP Singapuru
17.09.2017 14:11
0
Czyżby punkty Palmera?
Przejdź do wpisu Vettel poskromił Byki w kwalifikacjach do GP Singapuru
17.09.2017 13:28
0
@6. Noooo, ciężko u mnie z myśleniem. Zwłaszcza że nie wiem gdzie napisałem że nie rozumiem, ale widocznie nie rozumiem. Wydawało mi się głupie, że najtwardsza mieszanka to jest nazwana średnią. Brak mi w tym jakiejkolwiek logiki że coś co nazywa się "średnie" jest skrajne. Widocznie jednak średnio rozumuję i widocznie czegoś nie rozumiem, masz rację.
Przejdź do wpisu Pirelli szykuje zupełne nową oponę ultra-miękką
17.09.2017 12:34
0
@4. Mario Isola z Pirelli: "To co jest obecnie ultra-miękką oponą, stanie się super-miękką, super-miękka stanie się miękką, a miękką średnią. Wszystko to oznacza, że musimy rozwinąć oczywiście zupełnie nową oponę ultra-miękką." To przesunięcie o jeden to właśnie zmiana nazwy każdej z opon. Nadal mamy jakąś chorą sytuację że niemal wszystkie opony to jakaś odmiana miękkiej. Obecnie najtwardsza mieszanka nazywa się miękką. Głupio to brzmi nawet w rozmowach: - Ty, Józek jakie mieszanki będą w przyszłym tygodniu? - A wiesz, będą najtwardsze, bo będzie dostępna średnia, miękka i supermiękka.
Przejdź do wpisu Pirelli szykuje zupełne nową oponę ultra-miękką
17.09.2017 11:21
0
Po co ruszać nazwy? mogą nazwać np. miękka, supermiękka, ultramiękka, hipermiękka i epickomiękka :) A nie można tego nazwać supertwarda, twarda średnia, miękka i supermiękka? Niezależnie od składu te nazwy można zostawić i jedynie przypisywać odpowiednią mieszankę na dany rok. Co mnie to obchodzi że supertwarda była w zeszłym roku np. ultramiękką czy odwrotnie.
Przejdź do wpisu Pirelli szykuje zupełne nową oponę ultra-miękką
28.08.2017 09:48
0
Co on się tak przejmuje? Niech odda te silniki na naprawy gwarancyjne i po kłopocie :)
Przejdź do wpisu Horner: Renault nie dostarcza nam tego za co płacimy
12.08.2017 16:26
0
@16. RB2017 Z całym szacunkiem, ale od kiedy Haas produkuje silniki? Zresztą oni nawet budy nie robią. STR przynajmniej robi "blachy", ale o silnikach nie słyszałem.
Przejdź do wpisu Szef Hondy wierzy, że do końca sezonu uda się prześcignąć Renault
09.08.2017 02:30
0
Akurat na dogonienie Renault jakieś szanse mają. Pośród konkurencji prawdopodobnie Renault ma najsłabszą jednostkę, na dokładkę oficjalnie przyznali się że w tym roku żadnych poprawek jeżeli chodzi o osiągi nie planuję, jedynie chcą coś tam jeszcze podłubać z niezawodnością. Przypuszczam że szpenie z Reni wpadli na jakiś szatański pomysł z silnikiem i wszystkie siły rzucili na pracę nad przyszłoroczną, zupełnie inną konstrukcją nie marnując ani chwili czasu na odchodzącą z końcem sezonu do Krainy Wiecznej Szczęśliwości dotychczasową konstrukcję. Pewnie Japońce wprowadzą przed końcem sezonu jeszcze ze trzy cztery specyfikacje i może coś w końcu odpali, może z czymś po omacku trafią. Tylko czy to jest przejaw ambicji - dogonić praktycznie roczną najsłabszą konstrukcję? Pod publiczkę może i dobrze to brzmi, jak dla mnie to lepiej gdyby się z tym nie wychylał. No i facet gada tu o silniku, a co z Turbo, MGU-H i MGU-K, bo z tymi elementami też mają gigantyczne problemy. Bardziej ciekawi mnie z czym wyskoczy w przyszłym roku Renault, czy rzeczywiście było warto? Obstawiam jednak że będzie to olbrzymi skok.
Przejdź do wpisu Szef Hondy wierzy, że do końca sezonu uda się prześcignąć Renault
31.07.2017 09:42
0
@11. Co piję w czasie wyścigu? - Yerbę i nie mam pojęcia w jakiej ilości. Jak bez wyścigów w czasie przerwy wakacyjnej? - Jak nie jestem w tyrałce to idę na żużel, albo działeczka, ognicho, hamaczek, piwko. Luzik. Poza tym tak się układa że zawsze w czasie przerwy wakacyjnej gonię na wczasy, tradycyjnie w sierpniu. W tym roku znowu Syberia - ognicho, bimberek. Co by nie mówić, to jednak kacapy potrafią się bawić.
Przejdź do wpisu Haas nie uniknął grzywny po GP Węgier
30.07.2017 23:39
0
Pamięta ktoś Buemiego w chinach parę lat temu :) ?
Przejdź do wpisu Haas nie uniknął grzywny po GP Węgier
29.07.2017 10:13
0
No nie, ręce opadają. Nie dość że stara konstrukcja silnika to jeszcze jeździli na skręconym. Tym większy szacunek że dało się punktować. Widocznie ta konstrukcja nie jest aż taka tragiczna jak się wydawało.
Przejdź do wpisu Sauber na Węgrzech po raz pierwszy rozwinie pełną moc silnika
28.07.2017 12:43
0
Zaskoczyli mnie. Byłem przekonany że dogadają się z Renault.
Przejdź do wpisu Sauber podpisał kontrakt na dostawę bieżących silników Ferrari
27.07.2017 23:16
0
@29. Ok. Każdy ma prawo do własnego zdania. Ja napisałem swoje, Ty swoje. Uważam że o tym sezonie pisać to szkoda klawiatury., a o 2018 zadecyduje Alonso.
Przejdź do wpisu Renault nie planuje zmiany składu na GP Belgii
27.07.2017 22:44
0
Kurcze, nie widzicie że wszystko zależy od Alonso? Jak renault dogada się z Hiszpanem to można zapomnieć o Kubicy w Renault w 2018.
Przejdź do wpisu Renault nie planuje zmiany składu na GP Belgii
27.07.2017 22:38
0
Wszystko już jest jasne. Sauberowi pozostaje wyłącznie Renault. Bardziej interesują mnie rozgrywki na linii Honda-Makówka.
Przejdź do wpisu Sauber potwierdza odwołanie umowy z Hondą