DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
26.07.2015 17:14
0
Chciałabym wiedzieć czy Verstappen odbył karę czy też nie, bo tego nie pokazano ?
Przejdź do wpisu Vettel wygrywa fenomenalny wyścig na Hungaroringu
24.05.2015 16:17
0
No to Mercedes załatwił zwycięstwo Rosbergowi, w zeszłym roku zapewnił je sobie sam w kwalifikacjach a dziś zrobił to zespół. Nie jestem zwolenniczką teorii spiskowych, ale nie wierzę że Mercedes popełnił taki błąd, dlatego sądzę że zrobili to specjalnie, wykorzystali sytuację aby Rosberg mógł wygrać i zapisać się w historii GP Monako. Zamydlili oczy Hamiltonowi tym że w kwalifikacjach może wyjechać pierwszy aby ROS nie zrobił numeru sprzed roku, ale niemiecki zespół zawsze będzie za niemieckim kierowcą. Niech się lepiej HAM z tym pogodzi , chociaż jest niewątpliwie lepszym kierowcą od ROS. Brawo dla Buttona i McLarena. Szkoda Fernando, też mógł być w punktach.
Przejdź do wpisu Rosberg niespodziewanie wygrał na ulicach Monako
24.05.2014 16:47
0
tak to jest jak się wyrywa zdanie z kontekstu
Przejdź do wpisu Zetsche w Monako tłumaczy się z komentarza na temat Alonso
12.05.2012 20:43
0
Jednak czułam że istnieje taki przepis, pytałam się o niego pod newsem o kwalifikacjach. Przepis powstał jak mi się wydaje po kwalifikacjach do GP Kanady 2010 kiedy McLaren zrobił dokładnie to samo. Brawo sędziowie !!!!
Przejdź do wpisu Hamilton zdyskwalifikowany, Maldonado na Pole Position
12.05.2012 15:48
0
*wprowadzony, *ukarany
Przejdź do wpisu Kwalifikacje: Hamilton przed Maldonado
12.05.2012 15:47
0
A ja się tak zastanawiam czy jest przepis mówiący o tym że bolid po kwalifikacjach powinien dojechać do parku zamkniętego "o własnych siłach". Taki przepis miał być wrpowadzony 2 lata temu gdy LH podczas kwalifikacji do GP Kanady zrobił to samo co teraz czyli jechał na oparach a potem pchał bolid do parc ferme. Według mnie powinien zostać za to ukaranay, oczywiście jeśli takowy przepis wprowadzono. Czy ktoś może orientuje się w tej kwestii ? A tak wogóle to BRAWO FERNANDO !!!!
Przejdź do wpisu Kwalifikacje: Hamilton przed Maldonado
26.06.2011 21:22
0
@123 dokładnie Vettela myślę że takie wyniki to tylko dobry bolid i może trochę talentu, ale na pewno nie takiego jak Alonso. Ciekawa jestem co by było gdyby tak zamenili się bolidami, czy Szkopiątko potrafiłoby dokonywać w czerwonym Ferrari tego co Alonso? Szczerze wątpię.
Przejdź do wpisu Vettel triumfuje w Walencji
26.06.2011 19:44
0
Dla mnie wyścig nudny, widać więc że nie jestem koneserem jak panowie w studio :D @110 Marti zgadzam się z Tobą to Fernando był głównym ścigaczem Vettela, i to prawda bolid nie taki. To tylko świadczy o tym że Alonso ma talent, a nie tak jak niektórzy tylko najlepszy bolid.
Przejdź do wpisu Vettel triumfuje w Walencji
15.06.2011 20:16
0
Jak chce cudu to niech się poda do dymisji a w jego miejsce Ferrari zatrudni cudotwórcę. Z tym drugim to oczywiście żart, ale to pierwsze to mogłoby się spełnić, bo Stefek już wiele razy udowodnił że nie nadaje się na szefa zespołu.
Przejdź do wpisu Domenicali w poszukiwaniu cudu
11.06.2011 21:59
0
@66 nie da się zaprzeczyć, szczególnie jeśli chodzi o Alonso :D
Przejdź do wpisu Vettel nie dał się pokonać w kwalifikacjach
11.06.2011 21:24
0
Kwalifikacje są nudne, przez A.Neweya zostaje tylko patrzeć kto wystartuje z drugiego pola :( Całe szczęście jutro będzie to Fernando i Ferrari.
Przejdź do wpisu Vettel nie dał się pokonać w kwalifikacjach
11.06.2011 15:01
0
@15 ja nie marudzę. To prawda że kwalifikacji jeszcze nie było, ale musisz przyznać, że są one dość monotonne. @18 bardzo bym tego chciała, byłaby bardzo miła odmiana ;)
Przejdź do wpisu 2. trening: Alonso na czele po pechowej końcówce
10.06.2011 22:37
0
Wygląda na to że Ferrari trochę popracowało nad bolidem, pozostaje tylko żałować że to nie wyniki kwalifikacji.
Przejdź do wpisu 2. trening: Alonso na czele po pechowej końcówce
08.02.2011 21:05
0
Zdrowia zdrowia i jeszcze raz zdrowia. bo to najważniejsze. Jak będzie to to reszta też przyjdzie. Nie wypowiadam się za innych czy za całą Polskię bo mogę się wypowiedzieć tylko za siebie. Jestem z Tobą Robert, sercem duchem i umysłem. Czekam z niecierpliwością na powrót do F1.
Przejdź do wpisu Forza Kubica - życzenia dla Roberta
08.02.2011 21:00
0
To miłe ze strony Ferrari. A ze strony Fernando wspaniałe jeden z pierwszych wpisów na twitterze i w dodatku przyjazd do szpitala i to tak że nikt go nie poznał bez "pompy", po cichu i dyskretnie. To jest prawdziwy przyjaciel Roberta.
Przejdź do wpisu Zespół Ferrari wspiera Kubicę
24.10.2010 20:39
0
Na początku wyścig zapowiadał się nudno ale okazał się nadzwyczaj ciekawy - bo w końcu się zaczął. Fernando pojechał świetnie po prostu bezbłędnie, czego nie można powiedzieć o mechanikach Ferrari albo raczej o nakrętkach do kół ich bolidu :) Massa jak zwykle cieniem Alonso. Szkoda mi bardzo Webbera no ale po mokrym torze trzeba umieć jedzieć. Vettel no cóż nie powiem że będę płakać z tego powodu ale z czyjegoś wypadku śmiać się też nie będę, w końcu Fernando też miał defekt silnika w tym sezonie i taka techniczna eleminacja z wyścigu nie jest przyjemna. Nasz Robert mnie nie zachwycił, wydaje mi się że pojechał przeciętnie, Petrova można chyba przyrównać do Piqueta albo do Grosjeana - kręci piruety albo rozbija bolid (Renault ma pecha do drugiego kierowcy - jeden jest świetny i absolutny lider a drugi rozbija bolidy specjalnie lub nie specjalnie). Nico Rosberg, chociaż tego niemieckiego lalusia nie trawię to pozytywnie mnie zaskoczył, a Schumacher, pokazał że jest prawidzwym mistrzem jazdy na deszczu, Nie lubię i jego ale przyznaję to prawdzywy mistrz jazdy na deszczu pokazał to w tym wyścigu jak nikt inny. McLaren. Jenson potwierdził że jest przeciętnym kierowcą, a Lewis że nie jest mistrzem jazdy na deszczu, jak wspomniano w studio, nawet na deszczu nie potrafi oszczędzać opon. Za 2 tygodnie Brazylia, już nie mogę się doczekać.
Przejdź do wpisu Alonso nowym liderem mistrzostw
26.09.2010 21:14
0
Wyścig całkiem interesujący, Alonso prowadził od startu do mety, choć pod koniec Vettel zaczął go trochę mocniej naciskać, ale i tak najszybsze okrążenie należy do Fernando, a wiadomo kto ma najszybszy bolid w stawce. Co najważniejsze Alonso nie popełnił błędu naciskany przez rywala, a błądów w tym sezonie popełnił już mnóstwo. Z drugiej strony dobrze że przy żółtej fladze nie można wyprzedzać bo VET był naprawdę blisko. Robert pokazał klasę wymijając tylu kierowców, co prawda miał świeży komplet opon a wyprzedzani wprost przeciwnie, ale nie szkodzi w statystykach i tak tego nie będzie a na takie wyprzedzania z głową, a nie jak niektórzy kierowcy, aż miło było popatrzeć. Za dwa tygodnie Suzuka, czekam z niecierpliwością.
Przejdź do wpisu Alonso zdobywa Grand Prix Singapuru
26.09.2010 20:14
0
@ Renault R30 F1 fajnie by było, martwią mnie tyko silniki Alonso, ale zwycięstwo ważne i to na obiekcie o zupełnie innej charakterystyce niż Monza.
Przejdź do wpisu Alonso: To bardzo ważne zwycięstwo
26.09.2010 20:09
0
Hamilton znowu kłamie, nie ładnie.
Przejdź do wpisu Hamilton nie myśli o tytule
26.09.2010 19:11
0
Znowu potrójna korona dla Alonso, jeśli o mnie chodzi jest super. Tak trzymać Fernando i Ferrari.
Przejdź do wpisu GP Singapuru - najszybsze okrążenia
12.09.2010 21:03
0
To prawda mechanicy dokonali cudu, ale Fernando miał też świetne tempo w wyścigu, Button nie odjechał mu na dłużej niż 2 sekundy, podczas gdy El Nano odstawił Buttona, w pewnym momencie, na przeszło 4 sekundy. To klasa sama w sobie. @1 nie wiem czy będzie dobrze bo na ten wyścig Ferrari wykorzytało ostatni nowy silnik, od następnego nowego zaczną się kary a tu jeszcze 5 wyścigów do końca sezonu, ale radości z tego zwycięstwa nikt i nic nie odbierze.
Przejdź do wpisu Alonso: Mechanicy dokonali cudu
12.09.2010 20:00
0
Gratulacje dla Fernando mimo słabego startu wyścig wygrany. Dzięki mechanikom, sam Fernando to przyznał, ale czy ktoś z jego "fanów" to zauważył? Jeszcze chiciałam coś zauważyć, Fernando cały czas utrzymywał tempo Buttona, natomiast gdy "zamienili się" miejscami po pitstopach to Alonso odstawił Jensona dość szybko. Najważniejsze jest zwycięstwo dla Ferrari, bez TO. Szkoda bardzo Roberta, mechanicy zawalili mu wyścig. Felipe też spisał się przyzwoicie. TO w wykonaniu RBR mistrzowskie, Rob Smedley powinien się od nich uczyć. Ogólnie wyścig był dla mnie dość nudny, ale jeżeli Fernando albo Robert mieliby wygrywać w nudnych wyścigach to niech takie będą. Teraz czekam na Singapur. Renault tam sobie dobrze radzi i nie mam tu na myśli roku 2008. Jestem dobrej myśli co do obu moich ulubionych teamów.
Przejdź do wpisu Ferrari triumfuje przed własną publicznością
11.09.2010 19:58
0
Nawet ci co, delikatnie mówiąc, nie lubią Alonso powinni przyznać że pokazał dziś klasę, nawet McLareny nie zeszły poniżej 1 min i 22 sek na okrążeniu. Ale jak zwykł mawiać Fernando kwalifikacje to jedno a wyścig to drugie a punkty zdobywa się w wyścigu. Chciałabym żeby Fernando dojechał na pozycji z której wystartował, Felipe może być drugi, a Robert trzeci chociaż z Felipe mógłby się zamienić miejscami :)
Przejdź do wpisu Alonso: Nareszcie!
11.09.2010 19:39
0
Nareszcie ktoś odebrał RBR Pole Position. Piszę nareszcie bo Ferrari zrobiło to w normalny sposób a nie jak McLaren w Kanadzie na oparach, że nie starczyło Hamiltonowi paliwa żeby dojechać do parku zamkniętego. Brawo Fernando !!!
Przejdź do wpisu Fernando Alonso zdobywa pierwsze PP w sezonie
01.08.2010 19:33
0
Też myślę że szczęście się Ferrari i Fernando należy bo poza poprzednim "brzydkim" wyścigiem mieli też pecha.
Przejdź do wpisu Alonso: Szczęście było naszym dłużnikiem
01.08.2010 19:00
0
Cieszę się że wygrał Webber nie Vettel, bo bufon z Niemiec powinien dostać co najmniej jeszcze jedną karę - za wjazd do alei serwisowej, tego jakoś sędziowie nie zauważyli, czyżby Vettel miał taryfę ulgową jak Hamilton? Gdyby to zrobił Alonso to kara byłaby murowana, ale dla Sebastianka nie było. Nie ma sprawiedliwości, oj nie ma. Brawa dla Fernando za drugie miesce, co prawda jak sam przyznał gdyby nie tor to nie zająłby drugiego mijesca, ale i tak się cieszę. Na trzecim miejscu, przynajminej moim zdaniem, powienien być Felipe. Szkoda bardzo Roberta, bo to co się stało to nie jego wina. Gratulacje dla Petrova, wreszcie pojechał porządny wyścig. Tak trzymać.
Przejdź do wpisu Dominacja Webbera na Węgrzech
25.07.2010 22:49
0
Racja jeśli Felipe nie chce być nr 2 to po co podpisywał kontrakt na kolejne lata i jeszcze plotki chodziły o "klauzuli Barichello" spodziewał się że przy Fernando będzie liderem zespołu? A na konferencji stroił fochy, mógł nie przepuścić Fernando ten wtedy ewentualnie skończyłby za nim. Felipe dostałby reprymendę od Ferrari, Ferdek by troche ponarzekał i na tym by się skończyło. A tak Ferrari przez Felipe i Roba mogą mieć większe kłopoty. Też pozdrawiam :)
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 22:25
0
Marti co do jednego się z Tobą zgadzam. Smedley spaprał sprawę i to dwa razy: właśnie tym "potwierdź że zrozumiałeś" Pierwsza część że Fernando jest szybszy mogła być interpretowana na wiele sposobów (jak przepisy FIA). No i jeszcze to na końcu "dziękujemy za współpracę" czy coś w tym stylu. I po co to było. Ferdek dogonił by Felipe to pewne a czy by go wyprzedził to inna sprawa, tego się już nie dowiemy. A co do konferencji oczekiwałaś że się przyzna bo dziennikarze też chyba tego oczekiwali. Musiał udawać głupka w takich chwilach wszyscy kierowcy udają głupków.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 20:49
0
Czy nikt nie widział że Fernando nie cieszył się ze zwycięstwa tak jak zwykle on potrafi się cieszyć. Po wyścigu na pewno zorientował się co się stało i dlatego nie był tak szcześliwy jak zwykle. A na konferencji? no cóż musiał rżnąć głupka, przecież nie mógł powiedzieć tak zastosowaliśmy TO. Czy dziennikarze oczekiwali że Fernano i Felipe powidzą to oficjalnie? Też mnie nie cieszy takie zwycięstwo Fernando, wolałabym by wygrał w inny sposób.
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z wygranej
25.07.2010 20:41
0
64 zgadzam się z Tobą całkowicie. Stefek sie nie spisuje a cała wina za te TO spada na Alonso przynajmniej na tutejszych forach.
Przejdź do wpisu Ferrari ukarane
25.07.2010 20:05
0
Szkoda wielka szkoda nie potrafię się cieszyć z takiego zwycięstwa Fernando. I to w taki dzień dla Felipe, w rocznicę wypadku. Ferrari zachowało się po prostu okropnie i okrutnie wobec Massy. A Fernando no cóż, wydaje mi się że zorientował się co się stało po rozmowie ze swoim inżynierem wyścigowym, dlatego na mecie nie był aż tak szczęśliwy jak to zwykle bywa gdy kończy wyścig jako pierwszy. Zastanawiam sie też co zrozumiał Kochański ze słów Fernando bo ja w tamtym momencie słyszałam tylko trzaski a nie że Felipe nie chce go przepuścić. Poza tym wydaje mi się że miał jakąś uczciwą szansę na wyprzedzenie Felipe, ewentualnie pogodził by się z 2. miejscem trochę jak zwykle narzekając. A Vettel?Na staracie zachował się jak dziecko. Tak bardzo zajął się Fernando że zapominiał o Felipe a z Fernando i tak przegrał pojedynek. No i po co mu to było. Mógłbyć drugi a tak skończył na 3. miejscu. Z Renault chyba faktycznie więcej wycisnąć się nie dało. Brawo Petrov, wreszcie jakiś punkt. Za tydzień następny wyścig, oby Ferrari wygrało w lepszym stylu.
Przejdź do wpisu Ferrari zdobywa drugi dublet w sezonie
25.07.2010 19:52
0
Kara słuszna bo polecenia zespołowe były wyraźne chyba dla wszystkich. Nie było by to takie ewidentne gdyby Smedley nie powiedział do Felipe "potwierdź że zrozumiałeś" albo "dziękujemy za współpracę". Czy szefostwo Ferrari myślało że nikt się nie domyśli? Stefano jest naprwadę beznadziejnym szefem zespołu. Mogli przecież poczekać aż Fernando dogoni Felipe i go wyprzedzi albo nie. Nie było by sprawy a tak mogą mieć jeszcze kłopoty. I po co to było. Fernando ewentualnie pofuczył by trochę na 2. miejsce gdyby nie udało mu się Felipe wyprzedzić i nic by się wielkiego nie stało a tak? Szkoda słów.
Przejdź do wpisu Ferrari ukarane
24.07.2010 19:40
0
6. xdomino996 w Bahrajnie było trochę inaczej: Vettel Massa Alonso, ale wyścig napewno wygrał Alonso. Aż zal tych 0,002 sekundy, mogło być lepiej choć i tak jest pięknie.
Przejdź do wpisu Alonso: Wynik nie jest niespodzianką
11.07.2010 19:47
0
Dostał karę bo mu się należała aczkolwiek z jego perspektywy mogło to wyglądać zupełnie inaczej. Jest i jeszcze jedno, tak jak powiedziano w studio, Ferrari widząc co innego niż Fernando mógł wtedy myśleć powinni go poinformować jak było i powienien puścić Roberta. Nie wiem co się dzeje z Ferrari, Po odejściu Todta to nie ten sam zespół, błąd za błądem i błędem pogania, po raz kolejny widać że Stefano nie nadaje się na szefa, to jego powinno się usunąć, A co do błędów Fernando w tym sezonie, popełnił ich mnóstwo, wydaje mi się że on za bardzo chce i to jest jego problem. 22. Orlo tak to właśnie wyglądało z bolidu Fernando, i pewnie dlatego Roberta potem nie przepuścił i właśnie tu zawiódł zespół. Może za 2 tygodnie będzie lepiej :)
Przejdź do wpisu Alonso akceptuje karę
27.06.2010 19:53
0
Jak się tak nad tym zastanowić to fakt kiedy było przewinienie a kiedy kara, sędziowie chyba czekali aż Vettel i Hamilton odjadą Kobayashiemu żeby HAM mógł odbyć karę i wrócić na tym swoim drugim miejscu. Zwracam honor Fernando, ale nie zmieniam zdania że Ferrari też to zawaliło ze Stefano na czele.
Przejdź do wpisu Alonso zniesmaczony późną decyzją sędziów
27.06.2010 19:45
0
Rozumien wściekłość, jednak winę za pozycję na mecie zwaliłabym na strategów Ferrari, którzy za późno wysłali kierowców na zmianę opon, gdyby zjechali tak jak reszta to mógłbyć Fernando na podium. A co do kary dla Hamiltona to cieszę się że w końcu go ukarano a nie znowu reprymenda, jednak wyjechał on na drugim miejscu przez to że Kobayashi wstrzymywał całą stawkę, gdyby nie on napewno nie było by takich różnic między dwoma pierwszymi bolidami a resztą, to Kobayashi "załatwił" Hamiltonowi drugie miejsce. Szkoda, bo mogło być podium dla Fernando. Ferrari powinno się dobrze zastanowić nad tym czy Stefano powinien być dalej szefem, bo w zeszłym sezonie psuli wyścigi Kimiemu a teraz robią to samo Fernando i Felipe oczywiście, ale kierowcy nie mogą powiedzieć na zespół złego słowa no i "oberwali" od Alonso sędziowie.
Przejdź do wpisu Alonso zniesmaczony późną decyzją sędziów
13.06.2010 21:10
0
Jeśli o mnie chodzi to wyścig nawet ciekawy, co do Ferrari to jednak brakuje im jeszcze do McLarenów, inaczej Fernando nie dał by się tak łatwo ograć obu Anglikom. Massa miał dziś pecha, aczkolwiek jeśli chodzi o sytuację z Schumacherem to sam sobie jest winien, był od Niemca wyraźnie szybszy i mógł wybrać lepsze miejsce do wyprzedzania. Co co Roberta, no cóż nie zawsze strategia Renault się sprawdza, a Petrov miał dziś jeszcze większego pecha od Massy. Szkoda i Rosjanina i Brazylijczyka. Zobaczymy co będzie w Walencji za dwa tygodnie, oby Ferrari i Renault jeszcze bardziej się poprawili.
Przejdź do wpisu Drugi z rzędu dublet McLarena
30.05.2010 19:54
0
Nie rozumiem jak można mówić że Renault wyprzedziło Ferrari, oni ukończyli wyścig przed nimi, a nie wyprzedzili ich w trakcie wyścigu, dla mnie to duża różnica. Ferrari ma problem z bolidem, chociaż Fernando i tak pokazał dziś więcej od Felipe, chociaż przyjechał do mety za nim. Oby poprawili się na Kanadę i kolejne wyścigi.
Przejdź do wpisu Massa nie mógł wyprzedzić Kubicy, Alonso chce poprawy
30.05.2010 19:45
0
Szkoda bardzo Webbera, powinien tu wygrać, Vettel się niczego nie uczy, gorąca głowa, wszyscy są winni tylko nie on a ten gest, który wykonał powiedział o nim wszystko - zadufany w sobie bufon (przepraszam jeśli obrażam tym jego fanów, ale taka jest prawda). McLareny nie zasłużyły na zwycięstwo, a już napewno nie na dublet z Lewisem w roli głównej, aczkolwiek były szybkie. Robert dziś bez rewelacji tak jak w sumie cała reszta. Fernando wyprzedził Pietrova niestety przebijając mu oponę, czyli znowu dokonał więcej od Felipe, choć ukończył wyścig za nim. Może w Kanadzie będzie lepiej.
Przejdź do wpisu Niespodziewany dublet McLarena!
29.05.2010 19:07
0
Nie wiem co się ostatnio dzieje z Fernando, popełnia błąd za błędem, zresztą nie tylko on, zespół też. Inna sprawa że bolid też nie jest super szybki. Jutro będzie ciężki wyścig.
Przejdź do wpisu Słaby dzień dla Ferrari
28.05.2010 19:33
0
Schumacher może mówić co chce, jego słowa mało dla mnie znaczą. Fernando sam powiedział że chciał wyprzedzić Hamiltona ale zespół przez radio powiedział mu że to niezgodne z przepisami. I tyle ze słów Schumachera przeciwko słowom Fernando. A jak było naprawdę? Tego się pewnie nigdy nie dowiemy :)
Przejdź do wpisu Schumi: Alonso ścigał się na ostatnim kółku
17.05.2010 20:29
0
* "która", sorki
Przejdź do wpisu Mercedes zwleka ze złożeniem apelacji
17.05.2010 20:18
0
Ta apelacja i tak nic im nie da, a wyniku wyścigu po tej karze i tak nie zmienią, więc nie dziwię się że zwlekają. Tym bardziej że FIA, któa sama gubi się we własnych przepisach, wydaje mi się nie chciałaby stwarzać precedensu o wydaniu decyzji w sprawie apelacji na korzyść Mercedesa i nie możności cofnięcia nałożonej kary. To przecież jest bez sensu.
Przejdź do wpisu Mercedes zwleka ze złożeniem apelacji
17.05.2010 19:24
0
@ pz0 wytłumaczyłeś przepis 40.13 bardzo dokładnie i dlatego dochodzę do wniosku że przepisy zostały złamane przez... sędziów, którzy pokazali napis ''SAFETY CAR IN THIS LAP''. Gdyby nie to Mercedes nie miałby aż takich podstaw do składania apelacji. Po raz kolejny okazuje się że sędziowie nie znają przepisów które tworzą, a to jest naprawdę chore.Tyle jeszcze ode mnie. Pozdro :)
Przejdź do wpisu Mercedes składa apelację
16.05.2010 22:29
0
54. Marti właśnie o interpretację przepisów tu chodzi, FIA sama sobie jest winna jak można takie niejasne przepisy tworzyć, które można interpretować w tak skrajny sposób. Pozdrawiam i dobranoc :)
Przejdź do wpisu Mercedes składa apelację
16.05.2010 22:06
0
49. bardzo dobre pytanie, też się nad tym zastanawiałam.
Przejdź do wpisu Mercedes składa apelację
16.05.2010 22:05
0
47. Marti dlatego dałam taką odpowiedź na Twoje pytanie, nie wiem czy takim momencie myśłałabym o takim przepisie. naprawdę tego nie wiem. A co do kary to znowu zależy od przepisów, co przewidują za taki manewr w takim momencie. I tu jetem skłonna uwierzyć że Hill chciał drive thru bo kara ta nie podlega apelacji.
Przejdź do wpisu Mercedes składa apelację
16.05.2010 21:57
0
45. kumahara właśnie ta cała apelacja to właśnie z tego powodu, z niejasności przepisów. Manewr MSC też z tego powodu, bo gdyby przepisy były jasne to nie byłoby o czym tu dyskutować pozdrawiam :)
Przejdź do wpisu Mercedes składa apelację
16.05.2010 21:41
0
43. Marti ja też, ale gdybym była kierowcą F1 to wolałabym znać regulamin.
Przejdź do wpisu Mercedes składa apelację
16.05.2010 21:34
0
68. Marti też pozdrawiam :)
Przejdź do wpisu Schumacher ukarany za manewr wyprzedzania