komentarze
  • 88. Ory f1
    • 2018-01-17 14:46:32
    • *.zicom.pl

    Hej wszystkim,
    Mam pytanie troszkę z innej beczki. Czy ktoś wie gdzie i kiedy najlepiej kupić bilety na GP Włoch?

    PS. Wyjazd planowałem już w tamtym roku, ale nie wyszło.
    Pozdrawiam

  • 89. GamerLiveYT1
    • 2018-01-17 14:46:46
    • *.146.102.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Mam nadzieję że to da szansę na występ w następnym sezonie jako kierowcy nie testowego.

  • 90. dexter
    • 2018-01-17 15:13:48
    • *.dyn.telefonica.de

    No coz, wielkie marzenie o powrocie do F1 w sezonie 2018 jako podstawowy kierowca jest zakonczone, poniewaz Williams zdecydowal wybrac Sergeja Sirotkina jako nastepce Felipe Massy.

    Niestety druga proba Roberta nie powiodla sie. Juz w Renault w polowie zeszlego roku po testach pierwsza proba ostatecznie zakonczyla sie niepowodzeniem. Francuzi preferowali bezpieczne rozwiazanie z Carlosem Sainzem. Dlatego tez Robert zaczal orientowac sie w kierunku Williamsa.

    Ale nawet tutaj tez nie mogl przebic sie walczac z konkurencja. Z jakiegokolwiek powodu.
    Sirotkin ktory ostatnio zdobyl trzecia pozycje w klasyfikacji kierowcow w sezonie 2015 i 2016 w serii GP2 wywarl silne wrazenie na testach opon w Abu Dhabi. W bolidzie Williamsa FW40 natychmiast potrafil sobie poradzic. Williams rowniez potwierdzil zatrudnienie Sirotkina ze wzgledu wylacznie na performance. Jednak rola sponsoringu (15-20 milionow dolarow) dalej nie moze uchodzic jako powiedzmy calkowicie nieistotna.

    Poza tym sytuacja Roberta po decyzji Williamsa rozni sie od sytuacji w Renault. Brytyjska stajnia zatrzyma Roberta troche dluzej u siebie. W Williamsie Robert Kubica oficjalnie bedzie pracowac jako kierowca testowy - i rozwojowy i taka umowe takze podpisal.

    Konkretnie oznacza to, ze Robert w kontrakcie ma zagwarantowana rozsadna liczbe kilometrow testowych i znowu powroci do bolidu wyscigowego - i to juz w zimowych testach w Barcelonie. Ponadto bedzie bral udzial w testach podczas sezonu oraz okazjonalnie w niektorych piatkowych treningach. Takze nie jest tak calkowicie zle ... Choc z drugiej strony Kubica nie ma dzisiaj 20 tylko 33 lata - ale to jest teraz mniej istotne. Na poczatku wazne jest, ze udalo sie w ogole zalapac i znow porusza sie w tym swiecie do ktorego praktycznie przez cale zycie dazyl.

    Ponadto Robert nie robi zadnej tajemnicy, ze jego prawdziwy plan oznacza powrot do cockpitu i uczestnictwo w wyscigach. I dokladnie przyjmujac taka oferte moze w tym kierunku dalej pracowac.

    W szczegolnosci swoim doswiadczeniem moze wesprzec kierowcow podstawowych, czyli Lance'a Strolla oraz Sergeja Sirotkina i razem z inzynierami popracowac nad dalszym rozwojem nowego bolidu FW41. Ponadto moze byc takze nowa twarza zespolu Williams. A w przypadku awaryjnym gdyby kombinacja Stroll i Sirotkin niezaleznie od jakichkolwiek wplywow nie mogla uczestniczyc w GP, to Robert Kubica bedzie pierwszym wyborem.

    Jednak glowne zadanie Roberta bedzie teraz skoncentrowane na rozwoju. Dla niego jest to wystarczajaca zaplata, tym bardziej, ze mu bardzo zalezy aby udowodnic i pokazac wlasne zalety.
    Oczywiscie praca jako kierowca testowy jest dla Kubicy drugim najlepszym rozwiazaniem. Za swoja prace bedzie tez przez zespol oplacany i na razie nie musi wnosic zadnych pieniedzy. Pieniazki sponsora, tzn. polskiego koncernu naftowego Lotos poplynelyby dopiero w przypadku udzialu w wyscigach. A to wciaz moze sie zdarzyc ...

    Dla mnie osobiscie jest to comeback roku w ktory przyznam, ze przestalem wierzyc. Najpierw test w starym Lotusie w Walencji, nastepnie test na Paul Ricard. Na Wegrzech test: 622 kilometry w bolidzie Renault R.S.17. Pozniej droga marzen prowadzi do Williamsa: 711 kilometrow w bolidzie FW40. Nico Rosberg jest managerem. Uda sie, nie uda sie w 2018? W miedzyczasie wszystko wyglada zle. Ze on w ogole potrafi tak dobrze poruszac bolid F1, jest cudem. Kubica, prawdziwy wojownik.

  • 91. Vendeur
    • 2018-01-17 16:10:19
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 86. Heniek007 - gdzie takie kaleki się rodzą jak ty? W probówkach?

  • 92. dexter
    • 2018-01-17 16:22:23
    • *.dyn.telefonica.de

    @Vendeur

    Przemek znowu bedzie mial prace ...

    Edit: Dla mnie osobiscie jest to comeback roku w ktory przyznam, ze w miedzyczasie przestalem wierzyc.

  • 93. andy_chow
    • 2018-01-17 17:18:21
    • *.117.93.2

    @dexter więcej wiary pzdr

  • 94. elin
    • 2018-01-17 18:55:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ andy_chow
    Również Pozdrawiam Ciebie, jak i pozostałych forumowych " Starszaków " :-). Dobrze widzieć tyle znajomych nicków pod jednym newsem.
    Jedno jest pewne, w nadchodzącym sezonie chyba żaden zespół nie będzie tutaj wzbudzał takich emocji jak Williams ... Będzie ciekawie ;-).

  • 95. Ory f1
    • 2018-01-17 19:42:26
    • *.dynamic.chello.pl

    Nie mogę się już doczekać marca. Szkoda że to nie Robert będzie jeździć w podstawowym składzie.

  • 96. dexter
    • 2018-01-17 21:47:19
    • *.dyn.telefonica.de

    Witaj andy_chow!

    Hehe ... No wiesz, w pewnym momencie po testach w fabrycznym zespole Renault i odmowie zaczalem sie troche zastanawiac nad Pace Roberta ;-)

    @Ory f1

    Pierwszy raz to polski pilot powinien podczas zimowych testow juz w lutym wyjechac na tor.

    Pozdr.

  • 97. ferrus
    • 2018-01-17 22:42:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A co jeśli Robert będzie robił świetna robotę podczas testów i treningów a para kierowców SS nie będzie miała wyników w wyścigach?

  • 98. 6q47
    • 2018-01-17 22:58:42
    • *.centertel.pl

    @ferrus
    Zadając to pytanie równocześnie sobie odpowiedziałeś.

    W temacie.
    Teraz Robert będzie oficjalnie wgryzał się w najmniejsze detale bolidu. Inżynierowie będą mieli sporo roboty... zarówno ci od telemetrii jak i od aero. To cieszy, bo Williams - @pjc :) - ma szanse dobrze zainwestować zasoby finansowe w rozwój bolidu.
    Już czas na ostre wejście w starym mistrzowskim stylu.
    Sporo optymizmu przelewam swoim paluchem, ale czasami mam pozytywną energię, która się materializuje...

  • 99. Artefact
    • 2018-01-18 06:07:37
    • *.centertel.pl

    Dzien dobry :)
    Tak sie waham... bo apetyt jak napisał C. Gutowski mialem/ mieliśmy większy.
    Ale zgadzam sie tez z @ dexterem, ze jest to Powrót roku.
    Obawiam sie jednak o Sirotkina, kiedy my po "katolicku" zaczniemy sie modlić w jego intencji.... :))))))

    @ elin - kłaniam sie :)
    I Reszte Wiary serdecznie pozdrawiam.

  • 100. dexter
    • 2018-01-18 07:33:54
    • *.dyn.telefonica.de

    @Ory f1

    Gdzie?
    Na oficjalnych stronach. Nigdy nie kupuj biletow na jakiejs internetowej aukcji np. od prywatnej osoby.

    Kiedy?
    Jak najszybciej, poniewaz najlepsze miejsca sa przewaznie natychmiast wyprzedane. Wszystkie informacje dostaniesz pod telefonem: 0039/039/248 22 12 Fax: 0039/039/248 24 07
    E-Mail: [email protected]

    Jesli pojedziesz na GP Wloch to koniecznie zabierz ze soba kochanke, przyjaciolke, zone albo cala rodzine - sorry, ale nie wiem jaki jest Twoj status. W kazdym razie blisko Mediolan i fajna okazja na zakupy ...

    Pozdr.

  • 101. ferrus
    • 2018-01-18 08:54:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6q47

    To było retoryczne pytanie ;)

  • 102. Ory f1
    • 2018-01-18 10:04:15
    • *.zicom.pl

    @Dexter

    Dzięki za info, planowaliśmy jechać w poprzednim sezonie, ale sprawy zawodowe nie pozwoliły.
    Planujemy jechać z Żoną w tym roku na GP Italy w połączeniu z urlopem we Włoszech.

    Szkoda tylko, że Roberta zobaczymy tylko (albo aż to zależy od punktu widzenia) na piątkowej sesji treningowej.

    Pozdro.

  • 103. Artefact
    • 2018-01-18 10:53:59
    • *.73.9.196

    @ Ory f1
    tak jak napisał Ci dexter bitety jak najszybciej, albo na stronie, którą Ci podał, albo przez oficjalną F1. Jak zamówisz bilety, to można je odebrać albo jako przesyłka, my odbieraliśmy drugim razem na torze.
    loty to do Bergamo, hotel pod Bergamo, auto wypożyczasz w Euro Cars i odbierasz kluczyk na lotnisku, potem busikiem (dość blisko) po auto i już można śmigać :) Mediolan lux, ale całkiem blisko jest też magiczne Como :) na miejscu jeździ się całkiem przyjemnie, tylko sprawdź bo jak my byliśmy to w niedzielę stacje benzynowe czynne nie są, a auto musisz odstawić zatankowane. Kluczyk się wrzucało przez wizjer na podłoge w samolot i powrót do Pl :P a wtedy przed 7 am... rano na lotnisku stoję... odwrama się po bagaż... a za mną ... KUB... i mnie zatkało :))))))))) oczywiście z tego spotkania fotkę mam ! więc życzę Ci tego samego co najmniej :)))))))

  • 104. dexter
    • 2018-01-18 12:35:28
    • *.dyn.telefonica.de

    @6q47

    Witaj stary dobry przyjacielu!

    Zespol z Grove juz od dziesiecioleci "wegetuje" w kryzysie. Jedynie zmiana regulaminu technicznego, tzn. nowe silniki hybrydowe V6-1,6 Litra-Turbo wprowadzily krotkoterminowa poprawe, poniewaz Williams w poczatkowej fazie korzystal na przewadze silnikow Mercedesa. Jednak od momentu gdy producent Ferrari i Renault poprawil architekture turbosprezarki oraz popracowal nad komora spalania Williams znowu zawital w rejonie ktory jest dla zespolu bardzo dobrze znany.

    Przyczyna jak zwykle moze lezec w pieprzonej aerodynamice. Np. program na podstawie ktorego pozniej budowane sa opony do modeli testowanych w kanale aerodynamicznym moze byc przestarzaly i niedokladny. W takiej sytuacji zebrane dane na torze wyscigowym nie beda odtwarzac prawdziwego przeplywu czastek powietrza wokol opony - poniewaz nie beda dokladnie wskazywac jak opona pod wplywem nacisku albo pod wplywem kata bedzie sie znieksztalcac i deformowac.

    Williams w pierwszej linii koniecznie potrzebuje nowego inzyniera, ktory zatroszczy sie o analize i programowanie opon do modeli w kanale aerodynamicznym, a nastepnie o skalibruje kanal aerodynamiczny. Ale taki inzynier kosztuje minimum 130.000 euro - a Anglicy nie chca wydawac pieniedzy, poniewaz zespol finansowo nadal lezy jak na desce z gwozdziami.

    Jesli mozna mowic o rzeczywistych wplywach, to tak bujne polakierowane auto w kolory sponsora moze zwodzic: albowiem partner reklamowy lata temu wchodzac do F1 mial w Ferrari tylko zamiar pomalowac boczna plyte na przednim skrzydle w swoich farbach i w zwiazku z tym zaplanowane byly odpowiednio niewielkie wydatki na reklame. Williams jednak potrafil przyciagnac partnera reklamowego do siebie. Sek w tym, ze firma produkujaca alkohol zostala w Williamsie glownym - i nawet tytularnym sponsorem za taka sama kwote ktora wczesniej byla przelewana na konto zespolu z Maranello.

    Rozumowanie wtedy bylo takie: jesli bedzie mozna zaprezentowac swiatu fakt, ze zespol jest w stanie sciagnac do siebie miedzynarodowa grupe albo globalny koncern jako glownego sponsora, to takze inne duze firmy zapukaja do drzwi Williams'a jak cma do latarni. Jednak taka taktyka sie nie spelnila. Nowych duzych sponsorow Williams nie potrafil zwerbowac, a producent alkoholu nie zwiekszyl swjego etatu.

    Sytuacja finansowa Williamsa jest tak krytyczna, ze zespol uzaleznil sie od Lawrence'a Strolla (biznesmana ktory zarobil miliardy dolarow w branzy odziezowej). Jego wplyw w zespole jest dosc duzy.

    Lance Stroll (jego syn) z pewnoscia wspanialy mlody czlowiek. Podczas GP Kanady poprawil swoja reputacje i udowodnil, ze nalezy do F1 jak kazdy inny licencjonowany zawodowy kierowca wyscigowy. Ale Lance nie ma jeszcze tak duzego doswiadczenia aby wskazac albo rozpoczac tresciwa rozmowe na temat problemu modelow opon w kanale aerodynamicznym. Ostatnim kierowca ktory probowal cos w tym kierunku zrobic byl utalentowany kierowca testowy ktory nazywal sie Alex Lynn. Jednak w sytuacji gdy zespol potraktowal sugestie kierowcy testowego jak powietrze, zawodnik podziekowal i zaczal sie rozgladac nad innymi mozliwosciami pracy. Wybral kierunek: samochody sportowe w serii dlugodystansowej- w tym momencie Williams stracil dalsza perspektywe. Teraz tylko radykalna zmiana kursu oraz inwestycje finansowe moga zainicjowac zmiane.

    Ale aby w ogole o zmianie kursu myslec, to w pierwszej linii potrzebne sa wieksze wplywy finansowe. Dlatego zarzad Williams'a pracuje nad dywersyfikacja biznesu i powiekszeniem wplywow z powiazanej firmy techniczno-innowacyjnej. Sek w tym, ze firma corka Williams'a na rynku regularnie walczy z podobna firma ktora nalezy do McLaren'a. Dwa przedsiebiorstwa walcza o generujaca duze przychody produkcje baterii do Formuly E - a Williams na tym polu traci coraz wiecej zamowien na korzysc brytyjskiego arcyrywala.

    Felipe Massa pod koniec ubieglego roku zostal przez Williamsa poproszony o zmniejszenie swojej gazy na sezon 2018. To wszystko wskazuje na trudna sytuacje finansowa. Ponadto sponsor Randstad i Avande opusci zespol. Umowa z glownym sponsorem Martini wygasa z koncem 2018. Takze ...
    W ubieglym roku w pierwszym polrocznym bilansie Williams odnotowal obroty 73,5 miliona euro. Z zyskiem. To sugieruje na budzet o wysokosci okolo 140 milionow euro. Czego nie mozna wyczytac z liczb to fakt, ze tradycyjny zespol czesciowo wisi na kroplowce Lawrence'a Strolla. A kanadyjski multimiliarder nie bedzie chcial przeciez w przyszlosci ciagle pompowac pieniedzy. A propos Stroll juz raz zaplacil budowe nowego First-Class symulatora.

    W ubieglym roku kwota za Bottasa zostala zaksiegowana jako jednorazowa platnosc. Tej sumy nie bedzie juz w budzecie na rok 2018. Dlatego Williams w tym sezonie potrzebuje dobrych wynikow, aby znowu byc atrakcyjnym zespolem dla sponsorow. Stajnia z Grove koniecznie potrzebuje nowa koncepcje techniczna. Stara nie nadaje sie juz do dalszej rozbudowy. Takze, zobaczymy jak dalej bedzie sie toczyc los Williamsa ...

    PS. Zaden zespol nie placi ludziom, ktorzy po prostu nic nie robia. I jedno jest pewne: Robert bedzie mial pelne rece roboty ...

    Pozdr.

  • 105. 6q47
    • 2018-01-18 13:15:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @dexter
    Witaj :))
    Zaraz ide do pracy i tam w wolnej chwili poczytam jak zwykle twoje teksty.
    Soviet Union ma priorytet, ale wskoczenie Roberta do zamknietej strefy nie było przypadkowe. Powinni Go "wycisnąc" jak cytryne... i raczej nie bedzie sie przed tym bronil,
    Tym czasem.

  • 106. Artefact
    • 2018-01-18 13:51:27
    • *.73.9.196

    a propos,
    @ dexter ... badałeś wpływ decyzji WMR na cenę ich akcji ? i jak to się ma do aktualnej decyzji ? i wróżeniem w fusów jak to będzie się miało na przyszłość :))))

  • 107. Jacko
    • 2018-01-18 16:25:44
    • *.dynamic.chello.pl

    Tak sobie czytam te wszystkie komentarze i wychodzi na to, że ten nasz Robert to takie połączenie Ayrtona Senny, Rossa Brawna i Adriana Neweya w jednym. Genialny kierowca, genialny strateg i genialny inżynier oraz konstruktor. W sumie powinien chyba zacząć sam sobie budować bolid, to by wygrywał wszystko w cuglach. I aż dziwne, że żaden team nie zaproponował mu jeszcze posady co najmniej jeżdżącego szefa zespołu...
    ehhh

  • 108. elin
    • 2018-01-18 18:36:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 99. Artefact
    No również się kłaniam ;-).
    Kubica to jednak potrafi dokonać " Mission Impossible " - sprawił że dawno " Niewidziani " wracają na forum ... ;-).
    PS:
    Ta fotka z Robertem to pamiątka na całe życie ... aż zazdroszczę takiego spotkania ;-).

  • 109. Ory f1
    • 2018-01-18 19:21:10
    • *.play-internet.pl

    @Artefact
    Dzięki za info. Jedziemyz żona na tygodniowy urlop do Włoch, dlatego też wybieramy sie autem (nie przepadam za samolotami).
    Jak coś to 2 miejsce będą wolne do Włoch.

  • 110. Artefact
    • 2018-01-18 22:59:48
    • *.dynamic.chello.pl

    @ elin -> błogosławieni, którzy nie maja nic do powiedzenia trzymają język za zębami :)))) jestem cały czas ;-)
    @ Ory F1 - hmmm jutro sie odezwę to jakis kontakt złapiemy i pogadamy :)))

  • 111. Ory f1
    • 2018-01-19 09:30:37
    • *.zicom.pl

    Powiedzcie mi jeszcze czy bilety na GP są imienne (czy można je odsprzedać w przypadku pojawienia się komplikacji z wyjazdem, bo tak jak pisałem wcześniej już w poprzednim sezonie mieliśmy jechać, ale się troszkę pokomplikowało i nie wyszło.

    @Artefact
    Który sektor według Ciebie jest najlepszy do oglądania?
    Według mnie najlepiej przy pierwszej szykanie.

    Pozdro

  • 112. Artefact
    • 2018-01-19 12:11:40
    • *.dynamic.chello.pl

    dzień dobry
    @ Ory f1 - my siedzieliśmy na końcu prostej starowej, przy pierwszej szykanie trybuny 8a 8b. Fajna też jest 9 i 10, ale jak chciałbyś na wręczenie pucharów to będzie trochę daleko, a z 8 siup przez płot lub jakąś dziurę i lecisz pod poduim a może się jeszcze uda kawałek bolidu zgarnąć, bo prawdopodobieństwo dzwona w pierwszej szykanie jest duże :))))) 6 c, 6b, 6 a też są niezłe, ale do 8 jest dobre dojście, nie ma zbyt dużego tłoku i jest pełno lokalesów, którzy oglądają wyścig na drabinach :) które stawiają zaraz obok trybun i tak 2 h sterczą, grillują itd :)))) czadersko.
    zaloguj sie na forum, jest zakładka Wyjazdy na GP, załóż GP Włoch 2018 i tam pogadamy :)
    te bilety, które ja mam imienne nie były, ale my bylismy 2013 i 2014. Poza tym jak bilety odbierzesz wcześniej to moim zdaniem możesz je odsprzedać, ale na torze odbieraliśmy z dowodem zakupu i paszportami.
    8a - 3 dniowy wstęp - 299 euro, 8 b - 225 euro - monzanet. it

  • 113. ptrzesz
    • 2018-01-19 20:55:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Skoro za Sirotkinem stoi kapitał rosyjski a USA nałożyło sankcje na ten kraj to Williams nie miał prawa podpisywać tego kontraktu, jeśli już go jednak podpisał to USA ma prawo odmówić startu Williamsowi na terenie tego kraju. Osobiście uważam, że Williams powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności za ten kontrakt. Za kapitałem Sirotkina stoi SMP Racing zasilany z konta obecnego Cara Rosji.
    To co się dzieje w F1 traci już z mianem sportu.

  • 114. Jacko
    • 2018-01-20 09:09:55
    • *.dynamic.chello.pl

    @113. ptrzesz
    Najpierw poczytaj co to są sankcje, jak działają i jakie konkretnie i przez kogo są nałożone obecnie na Rosję. Nawet Korea Północna nie jest całkowicie odcięta o świata i w pewnym bardzo ograniczonym zakresie się z nią handluje i współpracuje, a te sankcje rosyjskie dotyczą tylko określonych osób i niektórych dziedzin gospodarki (zwłaszcza przekazywania nowych technologii). My też przecież nadal z Rosją handlujemy (poza niektórymi artykułami wyłączonymi z innych względów) i w pewnych dziedzinach współpracujemy, a granice nie są zamknięte.

  • 115. Brzoza2
    • 2018-01-20 10:40:37
    • *.43.42.89.ipv4.supernova.orange.pl

    Odnośnie Roberta i opini o nim jako dobrym inżynierze. Ja postrzegam to w ten sposób że widocznie jak mało który z zawodników umie opowiedzieć problem i go odpowiednio przedstawić inżynierom. Ci zaś mając odpowiedni obraz sytuacji są w stanie lepiej zrozumieć problem i szybciej się z nim uporać. To tak jakby poeta i matematyk mieli ślepemu opisać piękną kobietę. Pierwszy opowie tak że ślepemu stanie a drugi powie tylko że "dupa na 6" . I chyba za to jest tak ceniony że potrafi sprawić że inżynierom "staje".

  • 116. Ory f1
    • 2018-01-20 13:27:08
    • *.dynamic.chello.pl

    @Artefact
    Temat w sprawie wyjazdu na tegoroczne GP Włoch już jest na forum.
    Zapraszam wszystkich zainteresowanych.
    Pozdro

  • 117. saint77
    • 2018-01-21 10:15:16
    • *.dynamic.chello.pl

    Williams potwierdził Sirotkina.
    Jest on oficjalnym kierowcą tego zespołu, weźmie udział w testach przed sezonem i we wszystkich wyścigach sezonu.
    Ma zagwarantowaną jazdę z uwagi na wielomilionowe wsparcie rosyjskich sponsorów.
    Nieważne jest w tym momencie, czy Kubica był od niego 5 sekund szybszy na okrążeniu, czy potrafi jedną ręką przejechać cały wyścig i się nie zmęczyć.
    Kierowcą Williamsa jest Sirotkin i nie ma szans na miejsce dla Kubicy, bo nawet gdyby po pierwszym wyścigu sezonu Sirotkin nagle odpuścił sobie F1 i zechciał zając się botaniką albo akwarystyką, to już stoją w kolejce kolejni z milionami chociażby Kwiat i wielu, wielu innych i nawet gdyby Robert był 10 sekund szybszy na kółku od nich to i tak by się nie załapał, ludzie zrozumcie to w końcu bo aż żal niektórych czytać.
    Sankcje, bank nie otrzymał akredytacji...... kogo to interesuje? Rosjanie płaca gotówką a Williams gotówkę bierze. Dla Rosjan 20 milionów to są grosze, tam może pół kraju żreć tynk a na kawior, szampana i złote pończochy zawsze będzie. Gdyby Sirotkin jeździł słabiej to dopchną kolejne 5-10 milionów premii.

  • 118. bmwsauber1
    • 2018-01-24 18:26:09
    • *.244.155.126

    Kempa wpisałbyś już Roberta w składach na sezon 2018...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo