Skow
Ostatnia aktywność
avatar
Skow

06.12.2024 16:48

0

@3 Toto doprowadził do 7 WDC i 8 WCC pod rząd ? A twój 3 bolid stawki w tym roku ma najwięcej wygranych wyścigów, najwięcej podiów i z pierwszych 10 rund wygrał 7. Jak w dupie byłeś, gówno widziałeś i ch. się znasz, to zachowaj swoje wypociny dla siebie, a nie ośmieszaj się w "internetach".

avatar
Skow

17.11.2024 19:13

0

Wszystko w XXI wieku musi byc spolaryzowane, nawet kibice sportowi...

avatar
Skow

04.11.2024 16:14

0

@11 A przeszło ci może kiedyś przez myśl, że Perez był kiedyś conajwyżej przeciętnym kierowcą, a ostatnimi laty w RB jest po prostu fatalny ? I to, że Max wynikami miażdzy Sergio nie jest tyle zasługą wyciskania przez niego (Maxa) 300% z bolidu, a tego, że Perez się kompromituje i jeżdzi jak kaleka, nie wykorzystując kompletnie potencjału bolidu ? To, że dostaje pewnie stare/gorsze podzespoły nie musi być czynnikiem decydującym, ale nie jest też żadną teorią spiskową, bo takie procedury stosują zespoły w F1, o czym byś wiedział, jakbyś się interesował tym sportem na prawdę...

avatar
Skow

28.10.2024 23:28

0

Hornier, przecież Hipokryta ma na drugie imię...

avatar
Skow

23.08.2024 15:29

0

@1 Trochę desperacka logika aby tylko podbudować ego toksycznymi komentarzami.

avatar
Skow

27.03.2021 14:29

0

@1 Już wyciągasz wnioski i potwierdzasz swoją teorię po samych treningach ?

avatar
Skow

15.02.2021 18:00

0

Hamilton w sezonie 2016 wygrał więcej wyścigów od Rosberga, był częściej na podium od Rosberga, zdobył też więcej PP od niego... miał też więcej awarii, dzięki którym nie ukończył wyścigu i ostatecznie skończył ze stratą 5 punktów. Na jakiej podstawie twierdzicie, że Rosberg był ewidentnie lepszy od Hamiltona w tym sezonie ?

avatar
Skow

05.02.2021 19:04

0

Oczywiście, że gdyby nie totalna dominacja Mercedesa przez ostatnie lata, to Lewis mógłby pomażyć o tylu tytułach, ale nie popadajmy już w strajności. Aktualnie to jest najsolidniejszy i prawdopodobnie najszybszy kierowca w stawce. Zawsze był szybki, nie zawsze był solidny. Ale to jest kierowca, który w swoim debiutanckim sezonie walczył o mistrzostwo do ostatniego punktu (jasne, z faforyzacją teamu ale ilu było takich w historii ?). Dodatkowo jest to kierowca, który w każdym z 14 sezonów spędzonych w F1 wygrał conajmniej jeden wyścig (także w czasach dominacji RB i Brawn). Nawet jak McLaren nie był kompetetywny w walce z Ferrari i RB on wciąż okazjonalnie walczył o zwycięstwa i PP. Na początku jego kariery go nie trawiłem, ale z czasem nabrałem do niego szacunku. Nie jestem fanem, ale nie umniejszam jego zasług i umiejętności tylko dlatego, że ma bolid z innej półki niż reszta.

avatar
Skow

02.02.2021 14:18

0

@12 Znaczy sugerujesz, że awarie i niekompetencje team'ów do których trafiał/współtworzył były efektem jego marnych umiejętności wyścigowych, a nie faktycznych możliwości danego samochodu/ekipy ?

avatar
Skow

04.01.2021 16:51

0

@11 Za rozwój samochodu ? Testy ? Marketing ? F1 to nie tenis, gdzie tylko TY jesteś odpowiedzialny za swój wynik. Tutaj 80% wyniku robi samochów dostarczany ci przez twojego pracodawcę, na co niewiele możesz poradzić.

avatar
Skow

07.06.2020 14:57

0

@19 Czyli jak ktoś ma zawał serca, ale był w tym czasie w 3 stadium raka, to jako przyczynę śmierci nie powinno się wpisywać zawału ? Skąd ty w ogóle bierzesz te statystyki ? Jakieś źrodło inne niż facebookowy kaznodzieja ?

avatar
Skow

06.06.2020 22:18

0

14. A jak to się umiera NA Covid ? 600k w skali roku, a 350k po 4 miesiącach po zamknięciu dużej części społeczeństwa w domach na 2-3 miesiące...

avatar
Skow

07.09.2019 16:49

0

@1 Nadal nie wiesz o co chodziło ?

avatar
Skow

14.08.2019 23:35

0

Tak się zastanawiam, czy tylko średnia wieku obecnych "fanów" F1 jest tak niska, fanów Verstappena, samych komentujących na tym portalu, czy to jest po prostu kwestia głupoty i ignorancji ? A może to są słabej jakości próby trollingu ?

avatar
Skow

04.11.2018 11:46

0

@28 To się popatrz też ile wyścigów Riccardo ukończył w tym sezonie ;)

avatar
Skow

01.10.2018 22:31

0

@2 Bo jego kolega z zespołu oszczędzał opony na początku wyścigu, kiedy w przypadku tej mieszanki było to najważniejsze ? Tak czy siak ukończył wyścig tylko pozycję niżej. Już nie wspominając o tym, że dziwnym trafem odkąd ogłoszono jego odejśćie z RB nagle zaczął seryjnie przegrywać z Verstappenem.

avatar
Skow

15.09.2018 12:08

0

@14 Przejrzyj sobie zdjęcia Vettela po wygranych wyścigach z czasów kiedy dominował Red Bull ;)

avatar
Skow

03.09.2018 11:43

0

Wy zdajecie się kompletnie zapominać na jakim torze miało to wszystko miejsce. Monza - mekka fanów Ferrari. Myślisz, że oddanie bez walki pozycji przed pierwszym zakrętem byłoby dobrym zagraniem PR'owym ze strony Ferrari na oczach tysięcy fanów ? Czy byłoby bezpieczne ? Czy pozbawienie Kimiego szansy na zwycięstwo już na samym starcie wyścigu byłoby fair ?

avatar
Skow

03.09.2018 11:25

0

@8 Przeczytałeś w ogóle ten artykuł do końca ? "FIA przyznaje bowiem, że poprosiła zespół o dokonanie zmian w podłodze przed GP Włoch po tym jak w lipcu wydała swoją dyrektywę. Ekipa Haasa poprosiła jednak o odroczenie tych wymagań ze względu na obowiązkowe zamknięcie fabryki w sierpniu i zobowiązała się dostarczyć poprawioną podłogę na GP Singapuru." Uważasz, że życie jest zero-jedynkowe ?

avatar
Skow

03.09.2018 11:22

0

@4 Przepisy są dla ludzi. Egzekwować zasady też trzeba umieć i czasem je nagiąc pod konkretny przypadek, oczywiście w ramach uczciwości i dobrego smaku. Tylko idioci i nawiedzeni trzymają się sztywno przepisów i pod żadnym pozorem nie dopuszczają odstępstw. Co do Verstappena, nie kwalifikowało się to na karę oddania pozycji, ale znając jego temperamnet i styl jazdy było niemal pewne, że znowu coś wywinie, więc Charlie postanowił dać mu ostrzeżenie, które najwyraźniej nie podziałało.

avatar
Skow

02.09.2018 17:06

0

Powiedzcie mi jeszcze raz, że Verstappen jest kandydatem na mistrza... Może inaczej, jest takim samym kandydatem jak Vettel. Sebastian dopiero w Ferrari udowadnia wszystkim fanom jego talentu, dlaczego postronni obserwatorzy nie piali nad nim z zachwytu kiedy zdobywał seryjnie mistrzostwa świata. Oboje niezrównoważeni, narwani i nieodporni na stres i niepowodzenia, przeświadczeni o swojej nieomylności i aroganccy.

avatar
Skow

10.08.2018 12:34

0

@9 Jako, że są wakacje i masz dużo wolnego czasu, to polecam ci się zastanowić trochę nad swoją głupotą, zamiast prezentować ją na forach.

avatar
Skow

26.07.2018 18:06

0

"Wiemy do czego zdolny jest Sebastian [Vettel], nawet przy rozwoju silnika." "To on zapewnił Ferrari to, że prześcignęli Mercedesa" "Gdy wszystko idzie normlanie, to Ferrari jest z przodu." Uśmiałem się ;)

avatar
Skow

25.07.2018 22:48

0

@6 Poziom się jednak podniesie. Jedynym mankamentem będą manipulacje podczas "wyprzedzania".

avatar
Skow

07.06.2018 16:11

0

@1 Sport, jakikolwiek, już dawno przestał być sportem, a tylko spektaklem, z którego wyciska się jak najwięcej pieniędzy.

avatar
Skow

16.04.2018 16:23

0

@26 Jest to decyzja zewnętrzna, wpływająca (czemu się nie da zaprzeczyć) na przebieg i często wynik zawodów, więc jeżeli taka decyzja nie została podjęta natychmiastowo, to chyba nic nie stoi na przeszkodzie, aby zakomunikować ją wszystkim zainteresowanym w optymalnym momencie, zmniejszając do minimum możliwość wypaczenia wyniku. Rozumiem przez to np. zakominikowanie wyjazdu SC, w momencie kiedy lider wyścigu jest 2-3 zakręty przed zjazdem do alei serwisowej. W ten sposób wszyscy mają mniej więcej równe szanse na podjęcie szybciej decyzji o zjeździe i wykonaniu go. Natomiast kiedy decyzja zostaje podjęta w momencie, jak lider wyścigu przejeżdża właśnie zjazd do alei serwisowej, to w zależności od odstępów między nimi, pierwszych 1-3 zawodników może nie mieć nawet szansy na zareagowanie, przez co w zależności od strategii doboru opon mogą oni stracić kilka pozycji w dalszej części wyścigu.

avatar
Skow

04.04.2018 13:01

0

@2 Będzie miał, będzie też miał 13 lat mniej doświadczenia życiowego i zawodowego w motorsporcie.

avatar
Skow

01.04.2018 13:56

0

@13 No własnie rozchodzi się o to, że nie dopuszcza...

avatar
Skow

12.02.2018 22:58

0

Każdy kogo stać na jacht czy odrzutowiec robi takie przekręty ;]

avatar
Skow

05.02.2018 19:38

0

Ależ to cyniczne...

avatar
Skow

26.01.2018 01:15

0

Zapominacie jeszcze o jednej ważnej sprawie, mianowicie o zintegrowaniu tego nowego silnika (podobno o całkiem innej konstrukcji) z podwoziem i jego (silnika) ustawieniem optymalnych konfiguracji w polaczeniu z ich bolidem.

avatar
Skow

17.01.2018 14:20

0

@86 Albo z garażu Williamsa na torze, do którego będzie miał wstęp jako kierowca rezerwowy w przeciwieństwie do ciebie, pełnosprawny trollu ;)

avatar
Skow

17.01.2018 13:53

0

"Siergiej zaimponował ekipie swoją jazdą i talentem, wsparciem technicznym i etyką pracy" nic o wsparciu finansowym, którym im też najwyraźniej zaimponował ?

avatar
Skow

20.12.2017 17:04

0

Mówimy tutaj o facecie, który w każdym z 11 sezonów w F1 wygrywał conajmniej jeden wyścig i zdobywał conajmniej jedno PP. Który w debiutanckim sezonie przegrał wywalizację o tytuł z Raikkonenem o 1 punk, zrównując się ze swoim partnerem zespołowym (2 krotnym mistrzem świata z lat poprzedzających), a wygrał go w swoim DRUGIM sezonie w F1. Który przed przejściem do Mercedesa w trakcie sezonów wyrównanej walki McLarena z Ferrari i BWM, dominacji Browna a następnie RedBulla wygrał 21 wyścigów i 26 (!) razy zdobył PP. Co by o nim nie powiedzieć (sam go nietrawiłem na począdku jego kariery za niedojżałość i agresywną jazdę), to nie można mu odmówić, że jest jednym z najszybszych kierowców jakich współczesna F1 widziała.

avatar
Skow

27.11.2017 02:41

0

@5 To powiedz mi w takim razie, co takiego robią kierowcy wyścigowi podczas wyścigów, że to już nazywasz sportem ?

avatar
Skow

05.10.2017 15:10

0

@13 Nie dokręcił do końca i minimalnie zaczęło go oddalać od krawężnika. Jednak to wcale nie usprawiedliwia zachowania Vettela, który niepotrzebnie ścigał się i wyprzedzał na okrążeniu zjazdowym. Mając dużo miejsca po zewnętrznej zakrętu zbliża się do innego bolidu na odległość grożącą kontaktem, w imię czego ? Zbierania gumy, której prawdopodbnie więcej jest na krawędzi toru, a nie na jego środku ? Jak możecie winić Strolla za ten incydent, skoro NAWET jakby to on odbił w bolid Vettela, to i tak Vettel swoją nieodpowiedzialnościa doprowadził do takiej niepotrzebnej sytuacji. I jeszcze do tego jego bezczelne i durne tłumaczenia w wywiadzie po tym wszystkim, tylko potwierdzają jakim typem człowieka jest.

avatar
Skow

03.10.2017 13:29

0

@2 U mnie też się zatrzymał.

avatar
Skow

19.09.2016 18:06

0

Jak byłem mały to zawsze myślałem, że w wyścigach samochodowych się jeździ tylko na 100% lub 0%. Na szczęście nowoczesna technologia mnie wyprowadziła z błędu...

avatar
Skow

02.08.2014 02:09

0

Rozłożyło mnie na łopatki stwierdzenie, że obiektywnie wypowiadają się na tym forum z reguły zwolennicy Vettela ;)

avatar
Skow

20.06.2014 13:20

0

Ciekawe co z oponami. Bo interesująco niesprawiedliwy byłby scenariusz, gdzie np. restartujący z pp ma już mocno zużyte opony (musi jeszcze wytrzymać na nich kilka okrążeń) i jest objeżdżany przez piątego, na świeżutkich oponach.

avatar
Skow

20.06.2014 13:07

0

Jako fana F1, obrażają moją inteligencję tego typu "zabiegi"...

avatar
Skow

29.05.2014 13:16

0

Na torze, na którym jest niemal niemożliwe w normalnych warunkach wygrać jeżeli nie startuje się z pole position, przegranie kwalifikacji o 0.059 s, po tym jak straciło się szanse na poprawienie swojego wyniku, poprzez błąd swojego głównego rywala ? W pełni rozumiem irytację Lewisa.

avatar
Skow

29.05.2014 13:09

0

Piętrowe stanowiska serwisowe, o !

avatar
Skow

09.06.2013 23:37

0

@17 I masz swoje potwierdzenia ;) Jednak sporo się jeszcze musisz nauczyć o F1.

avatar
Skow

18.11.2012 22:01

0

@37 Ty to jednak głupi jesteś...

Przejdź do wpisu Massa ukarany

avatar
Skow

03.11.2012 23:29

0

@27 Nie ma to jak przytaczać tylko najwygodniejsze dla swojej opinii fakty ;)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu