Władze Formuły 1 ogłosiły nową, ekscytującą współpracę z Disneyem, na mocy której do świata wyścigów Grand Prix zajrzy sama Myszka Miki.
Myszka Miki Disneya to jedna z najbardziej ukochanych i rozpoznawalnych postaci wszech czasów, a teraz młodsi fani będą mogli nacieszyć się jej obecnością w F1 poprzez różne treści i produkty na całym świecie.
Nie jest tajemnicą, że taka współpraca ma za zadanie dalsze aktywizowanie młodych kibiców. Po nawiązaniu współpracy z takimi markami, jak Lego czy Hot Wheels, F1 celuje w kolejną kultową markę, która może wesprzeć i tak imponujący wzrost zainteresowania młodego pokolenia.
W ostatnich latach Formuła 1 zanotowała ogromny wzrost popularności wśród młodszych fanów, a dane pokazują, że ponad cztery miliony dzieci z Europy i Stanów Zjednoczonych w wieku 8 - 12 lat aktywnie śledzi ten sport, a 54 procent obserwujących na TikToku i 40 procent na Instagramie ma mniej niż 25 lat.
Znając rozmach obu firm młodsi fani mogą spodziewać się spektakularnych doświadczeń i dużej kreatywności zespołów stojących za tą współpracą.
"Nasza współpraca z Disneyem zapowiada się świetnie, ponieważ wprowadzamy świat Miki i Przyjaciół naszym fanom i odwrotnie" mówiła dyrektor ds. komercyjnych F1, Emily Prazer. "Idealnie wpisuje się to w naszą strategię wychodzenia poza świat sportu i wejścia na szerszy rynek konsumencki, a w zamian przedstawiamy Disneyowi 820 milionów fanów naszego sportu na całym świecie."
"To fantastyczne połączenie, ponieważ obie marki słyną z przekraczania granic oraz dostarczania rozrywki i emocji milionom ludzi, więc nie mogę się doczekać, co nasze zespoły wymyślą na torze i poza nim."
"Świętując prawie sto lat Myszki Miki i Przyjaciół, nasza współpraca z Formułą 1 daje wyjątkową możliwość połączenia dwóch potężnych marek rozrywkowych, aby stworzyć produkty, które pokochają fani" dodawała z kolei Tasia Filippatos, Prezes Disney Consumer Products.
"Ta ekscytująca współpraca będzie rozwijać się na światowej scenie, oferując niezapomniane treści i doświadczenia, dostosowane zarówno dla fanów Disneya, jak i Formuły 1."
20.05.2025 19:38
0
Disney to syf. Ze swoją tęczową propagandą nie reprezentują już żadnej wartości, która była podstawą tworzenia bajek przez Walta Disneya. Dlatego powoływanie się na dziedzictwo 100 letniej historii myszki miki itp. to zwyczajna obłuda. Ja wiem, że to co piszę jest mocno polityczne, ale to Disney opowiedział się po postępowej stronie politycznej. Zresztą to stało się powodem kłopotów wytwórni.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się