TomPo
Ostatnia aktywność
avatar
TomPo

26.08.2025 22:15

4

Postawili na doswiadczenie i nie ma im sie co dziwic. 

avatar
TomPo

19.08.2025 09:46

3

"Ralf Schumacher uwaza, ze Astron powinien zwolnic Strolla" - a kto tak nie uwaza? xD

Dostaje totalne lanie od emeryta, ktory wciaz super jezdzi, ale lata swietnosci ma za soba. Ten gosc nigdy nie chcial byc chyba w F1, a przynajmniej takie robi wrazenie. Na co stary Stroll liczy? Ze Adrian zbuduje samograja 1s szybsza na kolku od innych, a ALO beda "magicznie" w co drugim wyscigu odpadac kola?

avatar
TomPo

06.08.2025 15:43

1

@xmalekox  Pytasz sie ktory dobrze wypada, a nastepnie pokazujesz statystyki potwierdzajace ze COL to totalny niewypal, w porownaniu z innymi. 

Sauber - 14/51 = 27.5%

Merc - 64/236 = 27.1%

Haas - 8/35 = 22.9%

RB - 20/42 - 47.6%

Alpine - 0/20 = 00.0% - xde

avatar
TomPo

06.08.2025 15:38

1

Ojoj... ktos mial czelnosc skrytykowac patalacha Strolla... i cyk, juz tatus zalatwil bana dla telewizji. Ciekawe jakby go zaczela krytykowac sama F1, albo FIA to co wtedy by zrobil. ZALOSNE. 

avatar
TomPo

04.08.2025 12:21

0

@ojciec3d  RUS dostalby kare, nie ALO. 

avatar
TomPo

03.08.2025 22:51

3

@go!!!  To, plus fakt, ze na poczatku wyscigu PIA nie byl w stanie wyprzedzic LEC, wiec jechal jego tempem. Na tym torze ciezko sie wyprzedza jak nie masz duzej przewagi, taki Max utknal za Lawsonem. Gdyby PIA wyprzedzil LEC to by zyskal kilka sekund przewagi spokojnie i to wlasnie tych kilku sekund zabraklo, by na koncu wyprzedzic NOR. Natomiast trzeba go pochwalic za to, ze udalo mu sie dowiezc te opony do mety i trzymac dobre tempo i nie popelniac bledow, co na koncu pozwolio trzymac PIA za soba. 

avatar
TomPo

03.08.2025 22:48

1

@ojciec3d  Ale co ty w ogole porownujesz? Dwie rozne sytuacje. Tam ALO nie dostal kary poniewaz NIE ZMIENIAL TORU JAZDY NA DOHAMOWANIU, a tak stanowi przepis. Kare mogl dostac RUS za spowodowanie kolizji, ale ze nic tam sie nie stalo, to sedziowie to olali. Gdyby wplynelo to na okrazenie, lub bolid ALO to kare by dostal. 

"Russela nie da się lubić. " - zdaje sie ze tu jest Twoj problem... jestes uprzedzony, bo go nie lubisz z jakis tam swoich powodow, ktore srednio kogos tu interesuja, ale przez to jestes nieobiektywny, wiec dyskusja traci sens. 

avatar
TomPo

03.08.2025 22:42

2

Nie ilosc pit-stopow jest problemem, tylko to, ze mozna jechac 10s wolniej na okrazeniu, by kolega z zespolu mial darmowy pit-stop, a i tak nikt cie nie wyprzedzi, bo jedyne miejsce gdzie musisz przycisnac to w tunelu i zaraz za nim, a pozniej po hamulcach i tempo spacerowe.

Ten tor nie nadaje sie dla dzisiejszych autobusow i trzeba go przebudowac - wlasnie za tunelem, by bylo na tyle szeroko, by nie dalo sie blokowac calej stawki jadac tempem spacerowym. Wywalic szykane, poszerzyc tor (tam jest miejsce) i juz nie bedzie sie dalo tak po chamsku blokowac calej stawki.

avatar
TomPo

03.08.2025 19:55

0

Max Verstappen, P1 - serio? Chyba inny wyscig ogladalem xD

avatar
TomPo

03.08.2025 19:26

3

@ojciec3d  O czym ty mowisz? Zmiana kierunku jazdy przy dohamowaniu - to chyba oczywisty przepis. Jesli chcial zajac wewnetrzna, to nalezalo to zrobic wczesniej, a nie czekac na dohamowanie, gdzie jest tam juz przeciwnik. Mozna lubic LEC i nie lubic RUS, ale tutaj racje nalezy Jemu i sedziom przyznac, LEC po prostu poniosla frustracja i tyle. I nie mow mi, ze jechal normalna linia wyscigowa, bo w tym zakrecie jest ona zupelnie inna. Zajal pozycje obronna, ale dopiero gdy przeciwnik wybral ktora strona bedzie go atakowal i to juz przy dohamowaniu. To jest niedozwolone i przepis jest jasny i oczywisty.

avatar
TomPo

03.08.2025 18:02

8

McL - NOR paradoksalnie pomogl kiepski sart. Gdyby nie spadl na 5te miejsce, tylko jechal za PIA, to w zyciu nie zdecydowaliby sie na jazde na 1 pit-stop, a tak to stwierdzili ze nie maja nic do stracenia. Do tego PIA utknal za LEC i nie jechal tak szybko jakby mogl, wiec nie odjezdzal NOR tak jak by mogl. 

Ferrari - bolid nie ma tempa i tyle. To ze spadnie za McL to bylo oczywiste, ale spadek za RUS juz moze dziwic. No ale cos tam przez radio LEC mowil o problemach i ze mogliby lepiej nimi zarzadzac gdyby Go posluchali. Wiec moze bolid nie do konca byl sprawny, albo i obydwa, bo HAM byl w stanie wyprzedzac, a pozniej skonczyly sie opony i utknal, bo inaczej skonczylby na 10 miejscu.

Merc - widac krok wstecz do starej specyfikacja zawieszenia pomogl i RUS i ANT, a do tego bylo chlodno, wiec to tez im pomoglo.

RBR - nigdzie. TSU problemy z bolidem, a VER utknal za LAW lol.

Aston - nie wiem co zrobili, ale tutaj zadzialalo. Niezla odmiana po Belgii.

BOR - chlopak sie niezle rozkrecil.

avatar
TomPo

02.08.2025 19:25

2

Skopiuje czesc swojego postu, spod artykulu o kwali..

Niech nie panikuje, ale widac ze gosc jest zalamany. LEC zawsze byl bardzo mocny na jednym kolku, taki drugi RUS. Stracil do niego niecale 0.2 w Q2, ale pech chcial ze to bylo byc albo nie byc w Q3. Gdyby te same 0.2 stracil w Q3 to bylby gdzies na P6-P7, wiec az takiej tragedii by nie bylo. Nie bylby to wyniki, z ktorego moglby byc zadowolony, gdy drugi kierowca zgarnia PP, no ale P6 wygladaloby lepiej, niz P12 i odpadniecie w Q2. 

avatar
TomPo

02.08.2025 17:58

1

HAM - niech nie panikuje, ale widac ze gosc jest zalamany. LEC zawsze byl bardzo mocny na jednym kolku, taki drugi RUS. Stracil do niego niecale 0.2 w Q2, ale pech chcial ze to bylo byc albo nie byc w Q3. Gdyby te same 0.2 stracil w Q3 to bylby gdzies na P6-P7, wiec az takiej tragedii by nie bylo.

LEC wycisnal cos niemozliwego, widac ze chlodniejszy tor i zmiana wiatru pomogly.

McL - mysle ze w wyscigu jednak wyprzedza LEC, bo maja ogolnie szybszy bolid.

Aston - o panie... ci to maja roller-coaster xD

RBR - nigdzie. 

BOR - no to ten tez ma niezla passe ostatnio. Chlopak cisnie.

avatar
TomPo

02.08.2025 09:10

2

Max wywiesil biala flage xD

avatar
TomPo

31.07.2025 13:09

4

No i slusznie. Zmiany jakie sa tam potrzebne to wieloletni proces. Trzeba znalezc slabe ogniwa, usprawnic je, znalezc ludzi, wdrozyc, czasem trzeba zmienic procesy, procedury, sprzet, oprogramowanie... a potem trzeba czekac na efekty zmian, by zweryfikowac zmiany i wprowadzic poprawki. To nie polska reprezentacja kopaczy, gdzie zmieniasz trenera i oni od razu zaczynaja lepiej grac xD

avatar
TomPo

27.07.2025 20:20

7

@Hansi  Zawsze gdy pada na tyle, by uzyc WET-y to widocznosc jest na tyle kiepksa, ze wyscig jest opozniany, przerywany, lub sie nie odbywa. To tylko potwierdza fakt, bezsensownosci istnienia tych opon - nigdy nie zostana uzyte. 

avatar
TomPo

27.07.2025 18:43

8

Tak sie zastanawiam po co w F1 Wet-y? Moze niech sobie Pirelli i FIA daruja pomysl, by te opony w ogole istnialy, bo zdaje sie ze juz nigdy nie zostana uzyte. Wyscig bylby o niebo ciekawszy gdyby wystarowali od razu, lub chociaz bez tego SC przez kilka okrazen na poczatku. 

avatar
TomPo

26.07.2025 13:09

0

Nie rozumiem toku rozumowania FIA...

Nastepny sprint proponuje zrobic na torze o dlugosci 100km, na ktorym jest jedno miejsce do wyprzedzania, wiec bedzie jedno okrazenie i jedna szansa na jakas akcje.

RBR zrobil to co mogl, czyli niski opor i obrona na prostej dzieki duzej predkosci. Jutro moze to nie wypalic, bo ma padac. Zobaczymy.

avatar
TomPo

20.07.2025 15:11

1

Czyli jaki byl powod? Co bylo w tamtym artykule? Troche bezsensu to napisane.

avatar
TomPo

11.07.2025 11:12

1

Nie zdziwie sie jesli z obozu Maxa, Josa i Helmuta padlo stwierdzenie: "albo my, albo Horner".

Horner w Ferrari? Moze za rok, bo watpie by wczesniej mogl zostac zatrudniony przez konkurencje, o ile nawet nie dluzej.

RBR byl, jest i raczej bedzie toksycznym zespolem, ale glowni winowajcy to raczej Joss i Helmut, a nie Horner. Z tego co kojarze to Horner byl za Perezem, wiec nie wiem czy wywalenie Meksykanina i sciagniecie kogos innego to byl jego pomysl. 

Tak czy inaczej, gdy koncza sie wyniki, to zaczynaja leciec glowy. 

avatar
TomPo

09.07.2025 14:56

2

Zebranie tej rozsypki ktora byla przez lata w Ferrari musi zajac troche czasu. Nim sie znajdzie slabe ogniwa, nim sie znajdzie im zamiennikow, nim sie ich wdrozy... to wszystko trwa. Mysle ze powinni mu dac jeszcze jeden sezon i wtedy zobaczymy.

Hornera niech wezma - to bylyby jaja xD Horner zarzadzajacy Ferrari, majacy HAM u siebie, hahaha.

avatar
TomPo

09.07.2025 12:10

15

Czyli zamiast wywalic Jossa i Helmuta, to pozbyli sie Christian-a... no nie wiem czy to dobre posuniecie. To raczej przez te pierwsza dwojke sa wszelkiej masci kwasy i toksycznosc w zespole, ludzie uciekaja, a kierowcy nie chca u nich jezdzic. To wszystko to raczej nie wina Horner-a, ale cholera ich tam wie, co sie dzieje za zamknietymi drzwiami. 

avatar
TomPo

06.07.2025 19:21

5

NOR - wygral, bo nie mial za bardzo z kim przegrac, po karze dla PIA.

PIA - nie wiem co On odwalil. Czy kierowcy nie znaja przepisow sportu, ktory uprawiaja?

HULK - no panie! Brawa i zasluzone podium! Brawa dla zespolu za strategie.

HAM - wycisnal tyle ile sie dalo chyba.

LEC - LOL. Grande strategia i grande wyscig.

VER - bolid ustawiony na niski docisk i mial tempo Williamsa. Pozbieral sie gdy przeslchlo.

RUS - LOL. Dalej nie rozumiem, czemu z uporem maniaka zakladali twarda mieszanke.

Debiutanci - Wyszedl brak dodswiadczenia.

Po co w F1 sa opony deszczowe, skoro jak zaczyna mocniec padac to wyscig jest przerywany lub wyjezdza SC? Troche to zalosne.

avatar
TomPo

05.07.2025 20:07

1

Niech ktos w koncu wymusi na starym Strollu, by moze kupil synowi zespol hokeja na trawie czy cokolwiek. Moze tam sie bedzie spelnial. Albo niech sprzeda zespol Saudom, a ci pierwsze co by zrobili to pozbyli sie Lance-a z F1.

avatar
TomPo

27.06.2025 19:46

1

A juz myslalem, ze to plaska Ziemia pod naporem kopuly sie jeszcze bardziej rozplaszczyla i stad te pare metrow roznicy xD

avatar
TomPo

16.06.2025 21:47

3

Ten zespol to szczyt toksycznosci i hipokryzji.

ONI przestrzegaja przed brudnymi zagrywkami... no niezla kpina. 

Kazdy sadzi wedle siebie. Niosl wilk razy kilka. Itd itp.

avatar
TomPo

16.06.2025 17:22

0

Zamienic Merca na Astona przy obecnym ukladzie sil? Interesujace.

Na co On liczy? Ze geniusz Adriana zdziala cuda od strzalu, choc sam zainteresowany mowi ze drogi sprzet to nie wszystko i nie wystarczy sypnac gore pieniedzy, jesli nie ma ludzi i oprogramowania, by korelacja danych byla na dobrym poziomie. Bez tego to moga stworzyc bolid dobry w tunelu czy w symulatorze, a nie na torze. 

ALO do Alpine? To dopiero bylaby porazka. Predzej chyba skonczylby kariere, bo ostatnie na co liczy, to ze Adrian zbuduje Mu bolid, w ktorym powalczy o ten 3ci tytul przed koncem kariery.

Najlepiej jak cos to RUS + ALO, no ale patalach Stroll ma tam zaklepane krzeselko do emerytury, choc jezdzic i byc w F1 to jemu sie juz teraz nie chce.

A moze RUS gra po prostu na lepszy i dluzszy kontrakt z Mercem, wiec symuluje jakas chec ewentualnego przejscia do Astona. 

avatar
TomPo

15.06.2025 22:44

3

@Malmedy19  Widac ze logiczne myslenie kuleje.Psychika to nie czasy okrazen. Skad Ci sie wzial taki absurdalny pomysl? Psychika to umiejetnosc jazdy pod presja, a nie krecenie szybkich kolek. 

Cale szczescie powrocila opcja blokowania... zegnam ozieble.

avatar
TomPo

15.06.2025 22:00

1

1. Ponownie wyszlo ze Lando ma slaba psychike, to co odwalil to porazka.

2. Ponownie sie okazalo ze Stroll nie powinien byc w F1

3. Ponownie Ferrari nigdzie

4. Merc zaskakujaco dobrze, no ale ten tor im pasuje. Brawa dla RUS i ANTka.

avatar
TomPo

15.06.2025 18:54

3

Gratulacje!

avatar
TomPo

14.06.2025 15:36

0

@Sasilton  nie czego, tylko kogo ;) 

avatar
TomPo

13.06.2025 11:35

0

Jakos Mu sie nie dziwie...

avatar
TomPo

11.06.2025 18:59

2

A to pech... 

avatar
TomPo

10.06.2025 17:45

1

@jan5a  Trzeba zmienic nitke toru i tyle. Cala reszta to (jak to mawial moj znajomy) leczenie syfa pudrem. 

Jedyne miejsce, ktore trzeba przerobic to za tunelem. Szykane trzeba wywalic, lub przesunac do przodu, wywalic te bande co jest po prawej by tor byl tam szerszy. 

Nie trzeba nic kombinowac z pit-stopami, czy oponoami. Chodzi o to, by jeden bolid nie mogl spowalniac wszystkich z tylu, jadac 10-15ss wolniej na okrazeniu, bo to kuriozum. 

avatar
TomPo

08.06.2025 16:39

1

Ale po co? A juz mialem nadzieje, ze nie bedzie trzeba go ogladac.

avatar
TomPo

03.06.2025 16:58

2

@Vendeur  U mnie lapka robi sie zielona, bym widzial ze juz to kliknalem. Po ponownym kliknieciu wraca do pierwotnej czarnej formy, wiec to dziala OK. Ewentualnie te zielen bym troche podrasowal bo jest to malo widoczne. 

Zgadzam sie ze 'Zablokuj' nie musi tak dawac po oczach, wystaczylby czerwony tekst a nie taki wielki guzior :)

Bardziej co irytuje to fakt, ze po kliknieciu 'edytuj' znika caly uklad i wszystko jest wklejane jako jeden dlugi tekst i trzeba na nowo rozdzelac 'akapity'.


A co do artykulu... no RBR sie nie popisalo, bo chyba wiekszosc ludzi ktorzy ogladaja F1 zlapala sie za glowe, gdy zobaczyli jak VER wyjezdza na twardych oponach przy neutralizacji, na pare okrazen przed koncem wyscigu. Pewnie 1 by nie obronil na zuzytych miekkich, ale mysle ze te 3-4 bylo w zasiegu by obronic. Na pewno szansa byla wieksza niz na niedogrzanych twardych.

avatar
TomPo

02.06.2025 14:25

8

Wiadomo ze raczej nie pisal tego VER tylko team PR-owy, ktory prowadzi ten profil, lub Max zrobil kopiuj-wklej tego co dostal od RBR. 

Tak czy owak, prawidlowa wypowiedz.

avatar
TomPo

02.06.2025 11:35

4

Gosc jako kierowca ma talent i potrafi jezdzic i nikt Mu tego nie odbierze. Niestety jako czlowiek jest bucem i prostakiem. Na domiar zlego trzyma przy sobie ojca (buca nad bucami) oraz Helmuta. Przez to ma mentalnosc króla. 

Wszyscy inni (uogolniajac) potrafia walczyc kolo w kolo, poniewaz inni kierowcy traktuja innych kierowcow jako rywali, ale tez z szacunkiem, bo wszyscy sa kierowcami F1. VER niestety ma mentalnosc krola, ktory widzi pozostalych kierowcow jako robaki, ktore powinny mu ustepowac i zjezdzac z drogi, z ktorymi kompletnie nie trzeba sie liczyc, bo pan i wladca jedzie. Stad tez bierze sie jego chamski sposob jezdzenia, gdzie wywozi wszystkich poza tor, samemu nie mieszczac sie w zakrecie, bo nigdy nie mial nawet takiego zamiaru, by sie w nim zmiescic. A na koncu wychodzi Horner ze zdjeciem i stara sie przekonywac ze to byl zakret Maxa bo w wierzcholku byl z przodu. Zenujace. Oczywiscie ze byl z przodu na wierzcholku bo nie hamowal, bo nawet nie probowal sie w zakret zmiescic.

Reasumujac... swietny kierowca, ale beznadziejny czlowiek, co sie odbija negatywnie na sposobie w jakim jezdzi. Ilosc punktow karnych jakie ma na koncie mowi same za siebie.

avatar
TomPo

02.06.2025 10:32

1

Ten gosc nie nadaje sie do Fi. A to co mowi o nim ALO czy Newey... a co maja mowic, skoro to ojciec Strolla wypisuje im czeki z wyplata?

Wkurzyl sie (znowu), zaczal rzucac przedmiotami (znowu) i albo walnal focha ze nie bedzie jezdzil, bo przegrywa z emerytem ALO 21:0, albo zespol postanowil, ze miarka sie przebrala.

Nikt chyba nie kupuje tej bajeczki o nadgarstakach, ktore mialyby sie nagle odezwac po tylu latach. No chyba ze zaczal walic piesciami po scianach i je sobie znowu rozwalil.

Tak czy owak, mam nadzieje ze stary Stroll zrozumie, ze nie ma sensu tego ciagnac i da szanse innym kierowcom. Zal byloby patrzec, gdyby Stroll mial dostac dobry bolid przygotowany przez Newey-a.

avatar
TomPo

01.06.2025 21:29

1

@Jacko  Nerwy mu puscily, bo zespol zawalil ze strategia. Gdyby nie twarde opony, to sytuacja bylaby inna. Oczywiscie, ze VER jest tutaj winien, bo to on wjechal w RUS i jestem chyba ostatnia osoba ktora by go bronila, natomiast cala te sytuacje wywolal zespol, ktory zachowal sie jak Ferrari za Binotto.

avatar
TomPo

01.06.2025 19:34

4

@redakcjo

"Tabelę z punktami karnymi i reprymendami kierowców można znaleźć TUTAJ."

I pod TUTAJ nie znajduje sie zaden link ;)


Co do kary... no to sie nalezala, bo nwery mu puscily, ale glowna wine ponosi tu zespol, ktory na kilka kolek przed koncem zalozyl mu twarda mieszanke. Chlop nie mial zadnych szans i nerwy go poniosly. Przepusicl niby jak kazali na ulamek sekundy i natychmiast przyspieszyl, a twarde opony nie pokleily i wjechal w RUS. Kara sie nalezala.

avatar
TomPo

01.06.2025 18:12

1

@KapitanSuchar  Przeczytaj artykul na f1wm to bedziesz znal odpowiedz.

Chlop znowu rzucal przedmiotami w garazku po kwalifikacjach, bo przegrywa z dziadkiem ALO 21:0.

Te nadgarstki to przeciez totalna sciema. Nagle kilka lat po operacji sie odezwaly?

avatar
TomPo

01.06.2025 17:57

1

McL - zrobil to co do nich nalezalo, ale przez inna strategie VER mieli troche ciezej niz mysleli, ze beda miec. No ale dowiezli to co dowiezc mieli.

RBR - zrobil Grande Strategie z tymi twardymi oponami na kilka okrazen do konca. Jesli nie bylo czego zalozyc, to chyba nalezalo VER zostawic na tych oponach co byl i mialby pare okrazen na obrone pozycji (co robic potrafi) wiec w najgorszym wypadku spadlby gdzies na 3-4 pozycje. Pozniej popisali sie z tym, ze ma oddac pozycje, a pozniej to juz VER sie popisal oddajac te pozycje na ulamek sekundy, by znow zaatakowac, tylko ze opony nie przykleily i wjechal w RUS. 10s sie nalezalo. 

Ferrari - nijaki wyscig bez tempa. Pomogl im SC.

Merc - tez w sumie nigdzie i pech Antka.

Brawa dla Hulka, Hadjara i ALO.

LAW dzisiaj jechal jak niedawno jezdzil Magnusen. Dziwie sie ze kar nie polapal. 

avatar
TomPo

01.06.2025 17:52

1

@ryan27  To zalezy od wyscigu. Tutaj bylo 40 stopni, wiec jakos sie nie dziwie, ze kierowcom nie chcialo sie skakac w ramiona mechanikow. Kiedys tez nie skakali, bo mechanicy musieli pomagac kierowcom wysiadac z bolidu, bo slaniali sie na nogach ze zmeczenia.

avatar
TomPo

31.05.2025 23:55

6

Tego goscia nie da sie lubic. To zakala obecnej F1, ktorej juz dawno w tym sporcie nie powinno byc i by nie bylo, gdyby tata nie posiadal zespolu. Zal patrzec, ze Newey wybral akurat Astona. Z jednej strony chcialbym zeby ALO dostal dobry bolid, ale Stroll to ostatni kierowca, ktory na dobry bolid zasluguje. 

avatar
TomPo

31.05.2025 09:42

0

FB - typowy narcyz i notoryczny klamca.

 "Stwórzmy mu najpierw konkurencyjny samochód, a później będziemy wiedzieć, gdzie dany kierowca tak naprawdę jest. Tak samo jest u każdego."

5 minut pozniej...

"Na razie nie wiem, czy Franco zostanie na kolejny sezon czy nie. Wszystko zależy od wyników. Tylko na nie patrzymy."

avatar
TomPo

26.05.2025 18:54

0

@Markok   W Baku czy na innych torach ulicznych masz dlugie proste konczace sie ciasnym zakretem z waskim wyjsciem i co? Jakos trup sie nie scieli gesto, a babcie tez maja sie swietnie. Kwestia wymodelowania tego zakretu i zrobienia drogi ucieczki na wprost, gdzie np mogl pojechac RIC z VER po tym jak jeden drugiemu wjechal w tylne skrzydlo, albo HAM gdy zmienil niechcacy balans hamulcow po restarcie.Dluga (i co najwazniejsze szeroka) prosta dala by moze szanse wyprzedzania, a na pewno by sprawila niemozliwym blokowanie wszystkich przez cale okrazenie, bo glownie to zabija ten "wyscig".

avatar
TomPo

26.05.2025 16:19

0

@ryan27  Za tunelem, po szykanie jest prosta, ktora jest podzielona na dwie czesci banda. Mozna spokojnie te bande wzdluz wywalic i ta prosta po tunelu stalaby sie o wiele szersza. Na tyle szeroka ze mona by pomyslec o wyprzedzaniu do lewego zakretu, a na pewno nie daloby sie blokowac calej stawki jadac 10s wolniej na kolku. 

Obecnie to jest karykatura scigania i jesli ktos po ostatnim weekenddzie dalej tego nie widzi, to juz jest po prostu slepy i z takimi ludzmi nie ma sensu dyskutowac.

avatar
TomPo

26.05.2025 15:06

2

Wywalic te szykane za tunelem

Wywalic te bande po prawej za tunelem

Gdy luk w tunelu przechodzi w prosta wstawic tam strefe DRS

Jest szansa ze pojawilyby sie jakies manewry do lewego zakretu, no i ta prosta bylaby na tyle szeroka, ze jeden bolid jadacy 10s wolniej na kolku nie bylby w stanie blokowac wszystkich innych z tylu.

Od tego bym zaczal, bo obecne Monaco to karykatura wyscigow, bo tego nawet wyscigiem nazwac nie mozna. To zaprzeczenie idei motorsportu, czy sportu w ogole. 

avatar
TomPo

25.05.2025 22:42

1

@Michael Schumi  Wiele torow wypadlo z kalendarza, bo przestalo sie nadawac do F1. Z Monako jest dokladnie tak samo. Przy obecnych bolidach ten tor nie ma prawa bytu. To jest parodia i patologia, to jest zaprzeczenie motorsportu i dzisiejszy wyscig powinien to chyba uswiadomic kazdemu. 

Opcje sa trzy:

1 - wywalic Monako

2 - wywalic te szykane za tunelem i wywalic te bande po prawej. Wtedy za tunelem dalej bylby kawal prostej i to dosc szerokiej, z szansa na walke do lewego zakretu. 

3 - nie robic nic i zostawic te antyreklame F1. Przeciez jak ktos nie interesuje sie az tak F1 i z ciekawosci wlaczylby taki wyscig, to juz kolejnego wyscigu F1 nie chcialby w zyciu obejrzec.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.