TomPo
Ostatnia aktywność
avatar
TomPo

08.03.2025 21:49

0

Pytanko? 

Jak sie teraz blokuje ludzi, by nie widziec wypocin wszelkiej masci trolli? 

avatar
TomPo

08.03.2025 20:50

0

No i super, akurat na nowy sezon. Brawo! 😄

I nawet edycja dziala 😄

avatar
TomPo

02.03.2025 20:19

0

Buc bucem pozostanie, bez wzgledu na laury i pieniadze.

avatar
TomPo

24.02.2025 11:20

0

A kogo to obchodzi? Przyjaciol to se na FB (LOL) poszukaj. Tutaj jest rywalizacja pomiedzy sportowcami, a nie jakas przyjacielskie spotkanie przy piwie. Kogo to obchodzi, ze sie z kims bedziesz a z kims nie bedziesz przyjaznil wsrod rywali? Tupnij jeszcze nozka Gorge i walnij go lopatką i wiaderkiem.

avatar
TomPo

18.02.2025 23:46

0

Lewis poszedl do Ferrari by ubrac czerwony kombinezon i przejechac sie czerwonym bolidem, a tu bordowy xD

avatar
TomPo

16.02.2025 15:25

0

Rozumiem walke z przeklinaniem na konferencjach prasowych, bo to nie budka z piwem, ale walka z tym podczas wyscigu, gdy adrenalina buzuje to absurd. Jak sie FIA nie podoba, to niech sie przerzuca na szachy albo bilarda.

avatar
TomPo

11.02.2025 23:44

0

Oby mu testy dobrze poszly, to moze by zniknal z F1.

avatar
TomPo

11.02.2025 11:25

0

Antek w Mercu a SAI w Williamsie to nieporozumienie.

avatar
TomPo

28.01.2025 14:49

0

O ile rozumiem walke z przeklinaniem na konferencji prasowej, tak walczenie z tym podczas wyscigu jest totalnie od czapy, gdzie adrenalina buzuje. Jak im sie nie podoba to niech sie przerzuca na sedziowanie golfa, bilarda, albo szachow.

avatar
TomPo

21.01.2025 15:26

0

Tylko zblizyl sie do Wlochow i juz jak Corleone chce wygladac xD Kapelusza zabraklo.

avatar
TomPo

18.01.2025 23:47

0

No coz... Tatus Maxa i Marko narobili takiego smrodu ze stracili Newey'a a teraz Maxio ucieknie za nim i tak oto Helmut przyczyni sie do upadku RBR, bo zostanie i bez projektanta i bez kierowcy. Jedynym zadowolonym bedzie Horner bo po odejsciu Maxa to pewnie RBR samo by Helmuta wypierdzielilo z zespolu i moglby przestac tez sluchac pierdzielenia i panoszenia sie Josa. Toksyczny zespol zbudowany przez toksycznych ludzi. Problem dla Astona i Papy Strolla bo przyniosa ten syf do nich.

avatar
TomPo

22.12.2024 10:51

0

NOR i PIA za wysoko. ALO, SAI i LEC za nisko. No ale jakby NOR i PIA spadli o jeden, to SAI i LEC by byli o jeden wyzej i byloby OK.

avatar
TomPo

20.12.2024 07:10

0

@19, @20 No wlasnie, pamietacie HAM vs ROS? Nikt nikomu nie bronil sie scigac, nikt nad nikim nie rozwijal parasola ochronnego. To kolejny przyklad, ktory moglem dodac to mojej listy powyzej. RBR to chory zespol i jestem ciekaw jak LAW sie tam zademonstruje, bo co jesli bedzie zbyt szybki i VER straci komfort psychiczny? VER zakonczy kariere czy powiedza LAW ze nie moze tak naciskac?

avatar
TomPo

19.12.2024 08:03

0

RBR to stan umyslu. - Poczatek sezonu, bolid jest neutralny, obydwoje kierowcy dowoza punktu. - W trakcie sezonu bolid jest dostrajany w 100% pod VER i drugi kierowca zaczyna jezdzic wolniej. - Mimo to stara sie naciskac, to slyszy od Helmuta ze VER nie chce silnego kierowcy w zespole, bo chce miec konfortowa sytuacje. Tez mi miszcz tak swoja droga. - Kierowcy (ktory cale zycie sie sciga by byc jak najszybszym) obcinane sa skrzydla i zaczyna jezdzic fatalnie, bo po co ma sie w ogole starac. - W RBR drugi kierowca ma byc szybki, ale nie moze byc za szybki i ma znac swoje miejsce i nie moze nawet kolo VER stac za blisko, by mu konfortu psychicznego nie pogorszyc. Taki parasol ochronny to patologia w RBR i to samo bylo za czasow VET i WEB czy VER i RIC. W zadnym innym zespole tak nie ma. Merc - HAM mial nosiwode BOT, ale nikt nigdy nie zabranial BOT sie scigac, a jak przestal jezdzic to HAM dostal mocniejszego RUS. Ferrari - VET dostal LEC i gdy ten zaczal mu kopac 4 litery (nie wytrzymal psychiczne po byciu pod parasolem w RBR bo nagle drugi kierowca mial prawo sie z nim scigac jak rowny z rownym) to zakonczyl kariere, a LEC dostal za partnera mocnego SAI McL - NOR kopal zadek RIC, wiec sie go pozbyto i dostal o wiele mocniejszego PIA. W zadnym zespole nie ma takiej patologii jak w RBR i takiego parasola ochronnego, by miszczunio czul sie konfortowo i by drugi kierowca nie stanowil wyzwania, a gdy probuje to jest udupiany i ma zakaz scigania sie. No to kogo oni tam szukaja? RBR to stan umyslu.

avatar
TomPo

19.12.2024 07:43

0

Antek w Mercu , a SAI w Williamsie to jakies nieporozumienie.

avatar
TomPo

12.12.2024 07:13

0

Ja to sie zastanawiam jak szybko zamienia w Mercie Antka na SAI, czy zrobia to podczas przerwy wakacyjnej, czy moze wczesniej. No chyba zeby nas mlody zaskoczyl, ale jak na razie to niczego nie pokazal i SAI w Williamsie a Antek w Mercu to nieporozumienie.

avatar
TomPo

06.12.2024 07:28

0

Ja tez wierze i mam nadzieje, ze pozostanie kierowca RedBulla... rezerwowym xD

avatar
TomPo

04.12.2024 12:40

0

Gdyby nie patent z hamulcami to rzeczywiscie obraz bylby zupelnie inny. Typowy szczyt hipokryzji w F1. Gdyby nie skrzydlo McL i hamulce RBR to Ferrari mialoby juz majstra a RBR bylby blizej Merca i tyle co by sie zmienilo.

avatar
TomPo

04.12.2024 12:38

0

"Są także pionierami zrównoważonych rozwiązań, które stały się inspiracją dla innych naszych wydarzeń na całym świecie, zważywszy na dążenie do osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 roku" Szkoda ze w calej reszcie swiata maja to w pompie, a z Europy robiony jest skansen. Przemysl stad ucieka, technologie stad uciekaja, motoryzacja jest zarzynana, za chwile bezrobocie, bieda, nedza i kryzys, a do tego zmieniamy sie w 3ci swiat ubogacenia kulturowego. W Europie niedlugo ostatni zgasi swiatlo. Podziekujmy eko-terrorystom i lewackim pomyslom.

avatar
TomPo

02.12.2024 23:52

0

Wpusc dzicz na salony...

avatar
TomPo

30.11.2024 21:09

0

Metryki urodzenia nie oszukasz. Refleks juz nie ten, koordynacja oko-reka juz nie takie, sprawnosc fizyczna mniejsza, wydolnosc organizmu mniejsza. Do tego RUS to typowy pan Sobota, bo przychodzi wyscig i juz tak rozowo nie jest. SAI powinien trafic do Merca zamiast HAM, no ale Toto sie uparl na Antka, ktory tak samo pewnie niczego nie pokaza jak nie pokazywal mlody Schumi. Trzeba miec nadzieje, ze wtedy Merc z Williamsem zamienia ich miejscami.

avatar
TomPo

29.11.2024 22:15

0

Nie wybielam Go bo popelnia bledy, ale przez te bledy i rozbijanie bolidow ma teraz do dyspozycji skladaka z czesci ze starszych specyfikacji. Nie dziwie sie wiec, ze ten bolid nie chce jechac, no ale trzeba bylo sie nie rozbijac.

avatar
TomPo

28.11.2024 22:39

0

Pewnie wezma BOT, bo na pewno moze wniesc duzo wiecej jako rezerwowy i w symulatorze niz taki mlody Schumi. BOT dawno sie wypalil jako kierowca, traktuje wyscigi jak prace w biurze, przychodzi, jezdzi, wychodzi, wiec taka rola rezerwowego i w symulatorze to chyba cos dla niego, a doswiadczenie na pewno sie przyda.

avatar
TomPo

28.11.2024 14:13

0

Zastapienie Pereza Bottasem to jak zastapienie Maldonado Sierzantem, lub Mazepinem.

avatar
TomPo

25.11.2024 12:05

0

Spotkanie bedzie krotkie... Ile przynosi Perez i jego sponsorzy? x A ile stracimy przez to ze zamiast byc nr1 to jestesmy nr3 a w przyszlym roku mozemy byc nr4? y Jesli y>x to Perez wylatuje z zespolu, a jesli x>y to sprawdza jak bardzo i ile traca dodatkowo kasy od sponsorow, ktorzy mogliby zaplacic wiecej za reklamowanie sie w mistrzowskim bolidzie. Ale RBR sam jest sobie winien. Doszli do punktu, ze tam nie ma komu jezdzic, bo traktuja kierowcow tak a nie inaczej. PER byl i jest sredniakiem ale za bardzo nie maja go nawet kim zastapic.

avatar
TomPo

13.11.2024 23:01

0

@1 @2 Dla Ferrari kontrakt z HAM to ogromne wplywy budzetowe, ktore pokryja koszt samego kontraktu i pewnie im jeszcze sporo zostanie. Dla HAM to spelnienia mlodzienczego marzenia na zakonczenie kariery. Ubrac czerwony kombinezon, wsiasc do Ferrari i wygrac Monze. Mysle ze oddalby to za jeden ze swoich tytulow bez mrugniecia okiem. Juz nie mowiac, gdyby Ferrari udalo sie powalczyc o cos wiecej. To jest sytuacja win-win ale trzeba miec troche szersze spojrzenie oprocz klapek na oczach z napisem "nienawidze HAM". Tez go nie lubie bo gwiazdorzy i te lewicowe zagrywki z teczowa flaga czy klekaniem, ale trzeba oddac cesarowi co cesarskie. Tak samo jak nie trawie VER bo jest bucem, ale potrafie docenic fakt, ze jest piekielnie szybki.

avatar
TomPo

09.11.2024 11:38

0

@1 Nie, po prostu gospodarka europejska sie zwija i mozna zakladac ze nie stac ich na wywalanie pieniedzy, jakie zakladali ze beda mogli wywalac jeszcze kilka lat temu, gdy projekt powstawal. Tak dalej pojdzie to w F1 nie ostatnie sie zaden europejski zespol, patrzac jak zaorywany jest przemysl motoryzacyjny w Europie.

avatar
TomPo

09.11.2024 11:36

0

@14 Moze wyjdz z piwnicy i rozejrzyj sie dookola... Albo siedz dalej w piwnicy, a rzeczywistosc i tak do ciebie zapuka, wraz z kolejnymi zamykajacymi sie firmami, uciekajacymi z Europy korporacjami, a co za tym idzie bezrobociem, kryzysem i bieda.

avatar
TomPo

09.11.2024 11:34

0

@2 Jest pewnie tak jak napisales. HAM ma tyle tytulow, ze jako kierowca jest spelniony. Jedyne czego jeszcze nie osiagnal, to by ubrac czerwony kombinezon i wygrac np Monze. I Merc i Ferrari obecnie daja mniej wiecej takie same szanse na wywalczenie tytulu. Pojezdzi pewnie sezon, moze gora dwa i odejdzie spelniony na emeryture.

avatar
TomPo

08.11.2024 17:09

0

Lewicowe rzady zaminiaja Europe w skansen, a swiat przyspiesza, wiec nic dziwnego, ze jesli gdzies wyscigi trzeba ucicac to bedzie to Europa. Biznes z Europy ucieka, firmy sie zamykaja, bo po co maja tworzyc cos tutaj placac jakies chore lewackie klimatyczne haracze, skoro moga to samo tworzyc w reszcie swiata, ktore ma ekologie w pompie, bo tam liczy sie zysk i rozwoj. W samych latach 2020-2023 Europa zredukowala wytwarzanie CO2 o 3mld ton, a w tym samym czacie Chiny i Indie (bedace na tej samej planecie) zwiekszyly jego wytwarzanie o 14 miliardow. W samym 2023 w Chinach wybudowano 47 elektrowni weglowych. Czasem mam wrazenie, ze politycy w Europie robia to co robia za chinskie lapowki, bo to glownie oni zyskuja na chorych lewackich unijnych pomyslach. Czemu mieszam polityke i gospodarke z F1? Bo jedno wynika z drugiego. Po co organizowac F1 w zdychajacej gospodarczo i biedniejacej z minuty na minuty Europie? Dojechac wszystkich podatkami, by bylo z czego nielegalna imigracje dotowac.

avatar
TomPo

07.11.2024 16:23

0

@6 No tak ale odwroc sytuacje. Wszyscy zjechali a Ty jako lider jeszcze nie, a masz 40s przewagi nad wszystkimi, wiec po zminie opon wyjezdzasz przed wszystkimi. Generalnie to wygrana masz juz w kieszeni. Ale nagle pstryk i Stroll laduje w bandzie bo jezdzic nie umie. Jest zakaz dotykania bolidu, zakaz wymiany opon. Wyscig jest wznawiany, Twoja przewaga stopniala do zera, a do tego po wymianie opon na ktora musisz i tak zjechac ladujesz na koncu stawki. Chyba jeszcze wieksza patologia niz jest teraz.

avatar
TomPo

07.11.2024 14:10

0

@1 W punkt. Tu nie ma idealnego rozwiazania i kazdy moze przez czerwona flage stracic czy zyskac, niewazne czy wymiana opon bedzie dozwolona czy nie.

avatar
TomPo

06.11.2024 17:16

0

To teraz jeszcze Strolla, Pereza i Zhou zastapic mlodymi zdolnymi i bedzie cacy.

avatar
TomPo

04.11.2024 09:42

0

@18 Jesli ogladales wyscig, to widziales jak wygladala jazda RUS, a jak HAM. Lewis walczyl z tym bolidem praktycznie w kazdym zakrecie, by utrzymac go w torze. Bolid RUS prowadzil sie zdecydowanie lepiej. Moze to kwestia ustawien, a moze Merc testuje rozne rozwiazania pod katem przyszlego sezonu, bo w tym juz o nic nie walcza i nikt im nie zagraza, wiec moga eksperymentowac dowoli. Na tym poziomie rywalizacji roznica np 1s (czy nawet wiecej na kolku) nie bierze sie od kierowcy (chyba ze jest to jakis totalny pay-driver typu Zhou, czy Sierzant) bo nawet miernota Stroll tyle nie traci do ALO.

avatar
TomPo

04.11.2024 08:38

0

Nie lubie Maxa bo to burak poza torem i cham na torze ale... 1. To nie Jego szczescie, a totalnie zwalone decyzje w McL i w Mercu, bo tak jak RUS powiedzial, to bylo oczywiste ze lada chwila wyscig zostanie przerwany, wiec zjazd w tamtym momencie byl bledem. 2. Moze by Max tego nie wygral, bo strata byla dosc duza, ale przyznac trzeba ze jako jeden z nielicznych przejechal czysty wyscig i to wyprzedzajac, podczas gdy inni co chwila zwiedzali pobocza. 3. Podobny czysty wyscig przejechalo Alpine i dlatego znalezli sie na podium (bo tez nie podjeli zlej decyzji by zjechac po nowe opony) 4. NOR nie ma na razie psychiki na majstra. Zostal postawiony w takiej sytuacji po raz pierwszy i nie wytrzymuje cisnienia. O Jego zawalonych startach to mozna ksiazke napisac, a pozniej w wyscigu tez popelnil mase bledow. 5. Oczywiscie zawsze zostaje kwestia bolidow, bo chyba nie myslimy ze taki ALO czy HAM zapomnieli nagle jak sie w deszczu jezdzi. Po prostu ich furmanki nie nadawaly sie za bardzo do jazdy, a pamietac trzeba ze bolid PER rozni sie i podloga i budą i nie wiemy jaki to moglo miec wplyw, ale chyba kazdy widzi roznice klas pomiedzy sredniakiem PER a VER. Natomiast PIA dysponuje takim samym bolidem jak NOR i gdyby nie team orders to NOR nie przyjechalby przed PIA w tym wyscigu. Bylby wyzej w tabeli przez kare dla PIA, ale finiszowalby za PIA. 6. Reasumujac: NOR nie jest gotowy mentalnie i nie jest tez az tak szybki jak Mu sie wydaje, skoro mlodzik PIA depcze mu po pietach i potrafi sie niejednokrotnie lepiej zaprezentowac, zwlaszcza pod presja.

avatar
TomPo

03.11.2024 21:19

0

Stroll... tak dlugo jak ten typ jezdzi w F1, tal dlugo bede uwazal ten sport za niepowazny. Do tego jest szansa, ze ta miernota moze zdobyc majstra, jesli Newey zbudowalby rakiete, a ALO mialby "przypadkowe" 10 DNSow w ciagu sezonu.

avatar
TomPo

03.11.2024 21:04

0

Nie lubie Maxa bo jako czlowiek jest bucem, a jako kierowca jest chamski, ale za dzisiejsza jazde czapki z glow. Jasne, mozna mowic ze mial szczescie, ale to raczej McL i Merc zawalili, bo bylo oczywiste ze w tych warunkach nie da sie jechac i lada chwila wyscig bedzie przerwany. McL i NOR nie dojrzeli jeszcze mentalnie do tytulow, ale konstruktorke moze wyszarpia. Natomiast widac bylo ze ani McL ani Merc Hamiltona nie chca sie prowadzic, bo chyba nie sadzimy, ze nagle taki Ham zapomnial jak sie jezdzi po mokrym. Ten bolid plywal po calym torze, zle sie na to patrzylo. Na dobre slowo zasluguje tez LAW, ktory po raz kolejny pokazal ze jest gotowy na F1 i potrafi przetrwac tak trudny wyscig, gdzie inni popelniali mase bledow i konczyli w bandach. Co do Alpine... dzisiejszy wynik pokazuje, jak fatalna konstrukcja dysponuja, a raczej fatalna jednostka, ktora w takich warunkach potrafi nagle jakos niezle jechac (pomijajac Zhou i Bot bo ich bolid to nawet z przepasci spadalby wolniej od wszystkich), gdzie nie da sie cisnac na 100%.

avatar
TomPo

03.11.2024 10:30

0

No skoro na poczatku VSC mial ponad sekunde straty, a pod koniec VSC prawie zrownal sie z bolidem przed nim, no to raczej nikogo kara nie powinna dziwic. Od tego sa delty, ktorych kierowcy musza pilnowac, no ale Max jak zwykle w goracej wodzie kapany.

avatar
TomPo

03.11.2024 00:48

0

Bortoleto, Lawson, Colapinto, Antoneli, Bearman... nie pamietam kiedy ostatni razy tylu mlodych jednoczesnie weszlo do F1, jesli nie na stale to chociaz na chwile. Ale to dobrze, bo nie ma sensu trzymac takkich kierowcow jak Bottas, SIerzant, Ric, czy Per. Dziwne ze w stawce jest jeszcze Zhou (no ale pewnie to przez naciski polityczne) no i Stroll, no ale ten wiadomo ze z F1 nie wyleci, chyba ze mu sie znudzi, albo ojciec sprzeda zespol.

avatar
TomPo

29.10.2024 22:04

0

19 z 20... chyba sie domyslam kim jest ten jeden jedyny, ktory zmian nie chce, bo inaczej nie potrafi, niz wywozac wszystkich poza tor.

avatar
TomPo

29.10.2024 07:10

0

Kali krasc to dobrze, Kalemu ukrasc to zle. Moze panie Jos powie pan swojemu synowi, by moze przestal wywozic wszystich poza tor, po to raczej trudno nazwac umiejetnoscia scigania sie. Pierwszy raz sedziowie zareagowali jak powinni na wywyzenie za tor przez Maxa i placz. LOL

avatar
TomPo

28.10.2024 22:52

0

Hipokryzja to sie tam uszami wylewa. Nikt tak brzydko sie nie sciga jak VER, ktory wywozi kazdego w kazdym zakrecie jak tylko ma okazje, samemu przez to ladujac poza torem. Zalosne.

avatar
TomPo

28.10.2024 17:44

0

@9 PER zawsze byl sredniakiem, wystarczy przesledzic z kim konkurowal w zespole i jak to wygladalo. Jak wygladal RIC przy VER a jak wygladal przy NOR? Poszedlby do RBR ktos silniejszy i wyszloby szydlo z wora. Do momentu w ktorym RBR znowu nie "ulepszylby" bolidu w 100% pod specyficzny styl jazdy VER, gdzie malo jest chyba kierowcow, ktorym taki bolid by pasowal. Efekt koncowy? W RBR nie ma komu jezdzic. Pcha sie tam w sumie tylko TSU... do bolidu ktory da mistrza swiata kierowcow i dalby konstruktorow, gdyby nie Ogorez. To wiele mowi.

avatar
TomPo

28.10.2024 09:56

0

@3 RBR nie wezmie SAI bo jest za dobry. W wywiadzie Helmut powiedzial wprost, ze VER chce miec komfort psychiczny, czyli nie moze byc w drugim bolidzie zbyt dobry kierowca. Ot mistrz swiata, ktory sie boi miec silnego rywala w zespole... Najlepsza opcja dla SAI obecnie bylby Merc, a COL w Williamsie, ale staraja sie na sile wcisnac Antka ale jak na razie, jakos niczego nie pokazal, oprocz rozbicia bolidu.

avatar
TomPo

28.10.2024 08:33

0

SAI powinien isc do Merca, a COL do Williamsa. Stawiaja na tego mlodego, ale na razie niczego nie pokazal szczegolnego. Zawsze jest szansa ze jak mlody nie bedzie dowozil to dojdzie do roszad, bo mlody w Mercu, a SAI w Williamsie to jakies nieporozumienie.

avatar
TomPo

28.10.2024 07:47

0

Nalezaloby tez dodac, jak Max typowo w swoim stylu, wywiozl na pobocze SAI na pierwszym kolku i dzieki temu go wyprzedzil. Ten czlowiek nie potrafi sie inaczej sciagac, niz wypychajac wszystkich poza tor. Opoznia hamowanie, robi dive-bomb by na wierzcholku byc przed rywalem, pozniej oczywiscie zbyt duza predkosc by sie zmiescic w torze, wiec i on i rywal laduja poza torem. I tak za kazdym razem. I robi to albo atakuja, albo broniac pozycji. Co to ma byc?! Inni (nie liczac mlodych) potrafia toczyc piekne walki i to w S-kach, czy ciasnych zakretach jadac kolo w kolo przez pol okrazenia i taka walka trwa czasami kilka kolek. Pieknie sie to oglada, bo kazdy kazdemu zostawia miejsce na torze. Tylko nie Max. Gdy ten nagle nie jest 20s z przodu przed innymi i musi walczyc, to zaczyna sie wywozenie wszystkich na pobocze. Mam nadzieje, ze FIA wyjmie glowy z 4 liter RBR i Maxa i zaczna to karac za kazdym jednym razem, bo to jest jakies kuriozum a nie sciganie.

avatar
TomPo

28.10.2024 07:35

0

Merc ostatnio to zupelnie jak Williams pare lat temu. Oni nic innego nie robia tylko "zbieraja cenne dane", z ktorych kompletnie nic nie wynika. Czy to bolid w starej, czy to w nowej specyfikacji, to i tak jada bardzo podobnie.

avatar
TomPo

27.10.2024 23:58

0

@29 Dokladnie. Dziwilem sie ze komentatorzy kompletnie to przegapili, bo Max typowo w swoim stylu wypchnal SAI na pierwszych zakretach poza tor, przez co go wyprzedzil, bo ten musial jechac po trawie. Juz za samo to powinien dostac 5s kary, no ale pewnie zrzucili to na regule "pierwszego okrazenia". ale tak jak slusznie zauwazyles tam nie bylo tloku.

avatar
TomPo

27.10.2024 23:10

0

Ten Max to jednak jest totalna padaczka. Gosc nie potrafi sie normalnie scigac i bronic pozycji, tylko od razu wychodzi z niego burak. No jak tak mozna wywozic kazdego na kazdym zakrecie, jak tylko ktos go probuje wyprzedzac? Cale szczescie ze dostal te 20s, moze sie czegos nauczy. Mam nadzieje, ze sedziowie beda tak juz zawsze podchodzic do tego typu jego manewrow, bo to juz robilo sie kuriozalne. To co zrobil w 8 zakrecie, to zakrawa na punkty karne. Swietna jazda Ferrari (SAI powinien byc w Mercu a COL w Williamsie) NOR wycisnal co sie da. PER pojechal jak umial, czyli nie pojechal. Merc jak i Haas na ziemii niczyjej, ale ladnie ostatnio Haas cisnie, widac zrobili postepy. ALB i TSU podobnie jak PER, pojechali jak umieli, czyli nie pojechali.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu