DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
23.05.2022 09:35
0
pisze to jako wielki fan Alonso.. uwazam, ze Fernando jest w dosc kiepskiej formie jak na siebie (co nie oznacza, ze jest slabym kierowcą, dalej jest lepszy niz polowa stawki). Coraz ciężej idzie mu rywalizacja z partnerem zespołowym (kosztowne błędy jak wspomniana wczesniej Australia plus sporo pecha...) Ocon nie jest i nigdy nie byl demonem prędkosci.. zawsze jezdzil solidnie, jest mistrzem dowozenia punktow a Ferdek szaleje bo nie ma totalnie nic do stracenia.
Przejdź do wpisu Alpine opuszcza Hiszpanię z podwójnymi punktami
23.05.2022 09:29
0
ciekawe czy to Norris jest taki zajebisty czy Daniel tak bardzo nie potrafi sie odnalezc...biorąc pod uwage, ze Lando przegrywal (co prawda na początku swojej kariery) rywalizacje z dosc przeciętnym Sainzem to śmiem twierdzić, ze australijczyk kompletnie nie potrafi sie odnalezc w zespole z Woking
Przejdź do wpisu Norris przyznał, że zmaga się z zapaleniem migdałków - nie wiadomo co z Monako
08.03.2021 09:05
0
@Gerhard, nie lepiej bylo postawic na na Webbera albo dac im wolną rękę do ścigania...dziś Alonso miałby 4ry tytuły co nie było by takie złe:D
Przejdź do wpisu Green: Vettel jest u szczytu swojej kariery
12.02.2021 09:31
0
dokładnie tak jak chłopaki powyżej, podpinam się superakcja, ciesze sie bardzo, że dajecie aktualizacje o stanie zdrowia mojego ulubionego kierowcy, Szacun! :)
Przejdź do wpisu Fernando Alonso został potrącony przez samochód
04.12.2020 09:29
0
widze śliwa007 ze jestes jedynym rozsądnym z tego grona,
Przejdź do wpisu Vandoorne: to boli
28.08.2020 11:59
0
caly myk polega na tym, ze to, ze w NBA bojkotuja mecze bo jakis idiota (bez względu na jego kolory skóry) nie chcial sie podporzadkowac rozkazom policji i dostal surowa kare i to jest problem... dlaczego ci idioci zaczynaja wrzucac wszystko do jednego wora...? jak tak dalej pojdzie to sędziowie skazujacy czarnoskórych będą posądzani o rasizm i chocby fakty potwierdzały ich winę, tym gorzej dla faktów... widac Lewis wspiera akcje całym swoim serduszkiem o ile chodzi o wrzucenie posta na twitterze lub zdjecia czarnej pięsci na instagrama a no i przyklęknąć na jedno kolano tez moze, jego bojkot wyscigu oczywiscie nie mialby żadnego sensu ale jak sie juz powiedzialo A i na kazdym kroku deklaruje się swoją przynaleznosc do ruchu to teraz zrobil z siebie najwiekszego klauna;)
Przejdź do wpisu Hamilton: jesteśmy w Belgii, a nie w Stanach Zjednoczonych
08.07.2020 13:32
0
bardzo sie ciesze, to najwazniejsza wiadomosc od czasu wynalezenia zlewo-zmywaka:)
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Fernando Alonso kierowcą Renault od 2021 roku
01.06.2020 15:25
0
Kubica jest strasznym gburem i arogantem w wywiadach, któe udziela natomiast bardzo lubie jego filmiki orlenowskie na youtubie, w ktorych to on niejako przeprowadza wywiady z innymi sportowcami:)
Przejdź do wpisu Kubica: Ricciardo lub Bottas stanowiliby bezpieczniejsze opcje dla Ferrari
16.01.2020 11:34
0
Najpierw Sirotkin pozniej Kubica teraz Nissany...
Przejdź do wpisu Williams tłumaczy dlaczego zaangażowała Roya Nissany'ego w zespole
09.01.2020 09:09
0
@12 ziom serio??? Tak samo jak nie musze wkładać palucha do wrzącej wody by wiedzieć, ze woda jest gorąca, tak samo jak nie musze skakać z 10ego piętra, żeby wiedzieć ze się zabiję tak sam nie musze parować Kubicy z Hamiltonem w jednym zespole, żeby wiedzieć który z nich jest szybszy ;DDD Roberta forma względem kolegi z zespołu była tak diametralnie mizerna, że czasami wstyd było na to patrzeć...
Przejdź do wpisu Giovinazzi chce regularnie punktować w sezonie 2020
08.01.2020 11:44
0
mysle, ze wszyscy tu wyżej wymienieni kierowcy, bez wyjątku sa tereaz przynajmniej klase wyżej przed Kubicą, ale nie zdziwie sie jak dadzą mu jezdzić...
Przejdź do wpisu Giovinazzi chce regularnie punktować w sezonie 2020
07.11.2019 13:53
0
trzeba zrobić coś by widowisko było bardziej strawne dla niedzielnego fana sportu... ilez mozna ogladac te same twarze na podium...osobiscie najciekawsza opcą urozmaicenia widowiska była by moim zdaniem mozliwosc pozwolenia najwiekszym ekipom wprowadzenia 3 aut do rywalizacji.. nie moze byc tak ze kierowcy pokroju Alonso, Ocona czy nawet Hulkenberga są wykluczeni z rywalizacji bo z jakis powodów (pozasportowych) zwykle politycznych skazani są nia niebyt
Przejdź do wpisu Villeneuve: Williams nie zasługuje na ograniczenia budżetowe
20.08.2019 13:11
0
Jesli chodzi o kategorie Najwieksze rozczarowanie: wydaje mi sie, ze bezapelacyjnie nalezy sie Robertowi, ok Gasly nie udzwignął cięzaru, ktory na nim spoczywal ale...chociazby z tego względu, że jest porownywany z byc moze najlepszym kierowcą na świecie sprawia, ze cięzar oraz trud jest nieporownywalnie wiekszy niz dla kogos kto zamyka stawke i nie ma wiekszego znaczenia czy przyjedzie na mete 30 sek za partnerem zespolowym czy zostanie przez niego zdublowany...poza tym George wydaje sie byc bardzo solidnym zawodnikiem ale jeszcze nie jest to najwyzszy poziom...
Przejdź do wpisu Kto błysnął, a kto zawiódł w pierwszej części sezonu 2019?
31.07.2019 07:48
0
ja naprawde nie wierze co tu czytam, Robert przez caly wyscig jechal ok 10 sek za Russelem, bez wzgledu na to, że SC zjechal z toru 3 okrążenia wczesniej.. jechal najwolniej ze wszystkich, jego jedynym sukcesem jest tutaj ukonczenie wyscigu i...ogromny spot szczesliwych okolicznosci :D absolutnie nic wiecej! @7 w 100% zgadzam sie z Toba
Przejdź do wpisu Kubica: widoczność w Niemczech była gorsza niż na nocnym oesie we mgle
30.06.2019 22:15
0
@21 bo Nick mial juz 100 sezonow za sobą i był zbyt nijaki...to się zgodzę ale Robson niewątpliwie byl takim troche lepszą wesją Grosjeana..nie przesadzalbym zbytnio z tym budowaniem mu pomnikow..;)
Przejdź do wpisu Russell naciskał najmocniej jak mógł, Kubica się ślizgał
30.06.2019 22:07
0
@19A jak nazwiesz/zaklasyfikujesz Nicka Heidfelda? Ktory zdobywal wiecej punktow od Robcia?
Przejdź do wpisu Russell naciskał najmocniej jak mógł, Kubica się ślizgał
30.06.2019 21:50
0
@3 jesli zastąpisz określenie "solidny średniak" okresleniem "dobry kierowca" to zgadzam sie w 100%, Kubica za czasow swojej swietnosci byl takim Maxem Verstappenem z pierwszego roku startow..czyli świetny występ przeplatany jakąś przepiękną kraksą..cudowna jazda a pozniej jakis katastrofalny występ...i tak suma sumarum na koniec sezonu kiedy kibice przekonani byli o świetnosci Polaka okazywalo sie,ze zdobyl polowe punktow Nicka Heidfelda, dla ktorego byl to 35 sezon w ktorym jak zwykle nic nie osiągnął
Przejdź do wpisu Russell naciskał najmocniej jak mógł, Kubica się ślizgał
30.06.2019 20:59
0
@1 Russel nie musi byc wcale 2gim Maxem, wystarczy ze Kubica jest gorszy od Gaslyego (poprostu obecnie najgorszy kierowca w stawce)..wielu z Was zachodzi w glowe i zastanawia sie jak to mozliwe...tak to jest jak najbardziej mozliwe to tylko pokazuje jak bardzo trudny i konkurencyjny jest to sport...nie mozna od tak sobie wrocic po tak dlugiej rozłące..przez 8 lat dzieciaki nie staly z zalozonymi rekami, dzis Kubica sie obraza na dziennikarzy kiedy ktorys z nich zada mu niezreczne pytanie...
Przejdź do wpisu Russell naciskał najmocniej jak mógł, Kubica się ślizgał
12.04.2019 10:33
0
@3 I co juz nie ma Robert problemow z autem?:D
Przejdź do wpisu Bottas najszybszy po drugim treningu w Chinach
18.03.2019 16:56
0
@46 tylko ze Nick Heidfeld 2 razy wygral z naszym rodakiem w generalce ;)
Przejdź do wpisu Williams nadal testuje, Kubica stracił także lusterko
18.03.2019 09:32
0
Russel twierdzi, ze nie ściga sie z Kubicą pod warunkiem ze to on jest z przodu... ma do tego prawo, miło z jego strony..jednak to George bedzie przyszłoscią tego sportu a Robert niech sie tak nie luzuje bo z taką formą to on napewno nie przejedzie pełnego sezonu..(chlopak popełnia tyle błędów jakby dalej jeżdził w rajdach;)
Przejdź do wpisu Williams nadal testuje, Kubica stracił także lusterko
27.02.2019 08:44
0
ale przez mysl mi nie przeszło wygrywanie..chodzilo mi bardziej o dobrą postawę wzgledem powiedzmy poprzedniego sezonu(gdzie juz nie bylo wcale zle). Częste dojazdy na solidnych punktach tak myślę
Przejdź do wpisu Mick Schumacher zadebiutuje za kierownicą bolidu Alfa Romeo?
26.02.2019 11:27
0
@12 - masz cos do czlowieka z pasją?
Przejdź do wpisu Rusza druga tura testów pod Barceloną
26.02.2019 10:55
0
podoba mi sie sposob podawania i relacjonowania testow na formel1.de ..mianowicie klasyfikacja kierowców jest podawana względem ilosci okrążen przejechanych na torze a niekoniecznie czasów uzyskiwanych przez kierowców (czasy rowniez się przydają ale nie mają większego znaczenia podczas testow right?) tak wiec stan na godzinę 10:30: 01. Lewis Hamilton (Mercedes) - 26 02. Nico Hülkenberg (Renault) - 25 03. Pierre Gasly (Red Bull) - 24 04. Kevin Magnussen (Haas) - 24 05. Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo) - 20 06. Lando Norris (McLaren) - 18 07. Lance Stroll (Racing Point) - 12 08. George Russell (Williams) - 11 09. Alexander Albon (Toro Rosso) - 7 10. Charles Leclerc (Ferrari) - 6
Przejdź do wpisu Rusza druga tura testów pod Barceloną
26.02.2019 10:51
0
Giovinazzi bedzie musiał spiąć poślady bo widac ze konkurencja nie spi;) Osobiscie uważam, ze Kimi może byc czarnym koniem tych mistrzostw..jemu chyba pasuje taka rola kierowcy z dala od blasków fleszy..bez wiekszych oczekiwań na cokolwiek - wtedy moze sie okaze, ze pozytywnie zaskoczy nas nie raz:)
Przejdź do wpisu Mick Schumacher zadebiutuje za kierownicą bolidu Alfa Romeo?
29.11.2018 09:22
0
powiem szczerze bez jakiejs zlosliwosci: bardzo bym sie zdziwil jesli Kubica bylby w stanie jezdzic szybciej od Strolla (nie jest on taki straszny jak go maluja). @25 nie do konca moge sie z toba zgodzic...otoz zespol Williams jakby to okreslil Andrzej Kostyra jest jedną nogą w grobie a drugą na skórce od banana, ludzie w tym zespole potrafią liczyc pieniądze - angaz Kubicy poza ta PRowa gadka (to samo przeciez mowiono w zeszlym sezonie o Sirotkinie) podyktowany byl najwidoczniej tym, ze Rober przebil konkurencje... Widac krotkowzrocznosc w naszym narodzie..
Przejdź do wpisu Kubica i Russell są zadowoleni z współpracy ze sobą
28.11.2018 10:32
0
Robert nie pojawi sie juz na torze... :(
Przejdź do wpisu Ruszył drugi dzień testów nowych opon Pirelli
23.11.2018 14:15
0
@zug. dam Ci rade - choc bys pisal świeta prawde (a tak sie sklada, ze Twoj komentarz jest trafny w 100%) to kijem Wisly nie zawrocisz... Probowalem to robic, wdawac sie w polemike..uwierz mi nie da sie. Szkoda czasu i atłasu jak to mowią...zeszly rok byl rokiem Sirotkina (gdzie rosjanin byl gora, wylozyl wiekszy sos na jazde w Williamsie, tym razem górą jest Kubica, to jemu udalo się przepłacic, nadpłacic jak to mowil Stefan Siara Siarzewski w Killerze i tyle:)
Przejdź do wpisu Red Bull na czele po pierwszym treningu, Kubica zamyka stawkę
18.10.2018 10:53
0
nie przeczytalem zadnego z ponizszych komentarzy, nie mialem czasu a teraz widze, ze jest ich az 27 wiec jesli sie powtorze to bardzo przepraszam: 1. fajnie ze Orlen chce wspierac Kubice - nie fajnie, ze bedzie to najgorszy zespol w stawce, kibice mogą nie przezyc tego widoku Roberta tułającego sie gdzies w ogonie stawki, zmagającego sie z ciągłymi usterkami etc. 2. Robert ma ogromną przerwe w zyciorysie - moze warto by bylo sprobowac swoich sil w topowym zespole nieco nizszej kategorii - naprawde nie mialbym nic przeciwko jako kibic kibicowaniu Robertowi np w takim DTMie - zajebiscie sie te wyscigi ogląda / jest ogromna nieprzewidywalnosc i jeszcze fakt, ze Robert walczy z konkurencją napewno zmotywowalby do jeszcze wiekszego interesowania sie serią (wyjscia z poza pudelka - tym pudelkiem od zawsze był, jest i bedzie F1)
Przejdź do wpisu Kubica znajduje się na krótkiej liście do drugiego fotela Williamsa?
12.07.2018 12:01
0
no tak ale niejawne punktowanie ma sens ?tylko wowczas gdy oba zespoly maja tyle samo punktow (np. zero) a co jesli taki Stroll czy inny Sirotkin jakims fartem wyrwie jeden punkcik w Monaco? tak jak mowisz, jestem za rozszerzeniem punktacji
Przejdź do wpisu Alonso nie jest zwolennikiem zmiany systemu punktowego w F1
12.07.2018 08:01
0
w historii F1 byly juz rozne pomysły: - za czasów Senny stosowano zasade brania pod uwagę 14 najlepszych rezultatów w sezonie (sezon zwykle liczył 16 GP) - zrezygnowano z niej, - pozniej zaczęto promować zwycięsców przez co przyznawano 10 pkt za wygranie wyścigu, 6 za drugie miejsce (punktowanych było zaledwie 6 kierowców). Zasada ta również się nie sprawdziła w czasach dominacji Schumachera ponieważ ten wygrywał seriami i w połowie sezonu gwarantował sobie majstra, - przejscie na system 10pkt za zwyciestwo - 8 za 2gie miejsce - promowanie ciułaczy również nie zdało egzaminu - obecny system nie uwzglednia kierowców z końca stawki. @13 mowisz o skrajnych przypadkach.
Przejdź do wpisu Alonso nie jest zwolennikiem zmiany systemu punktowego w F1
11.07.2018 13:18
0
mam na mysli ciułaczy pokroju Raikkonena
Przejdź do wpisu Alonso nie jest zwolennikiem zmiany systemu punktowego w F1
11.07.2018 13:12
0
Twierdzę, ze rozszerzenie punktacji na całą stawkę jest absolutnie dobrym pomyslem bo... 1. uważm, ze zawodnik, ktory dojechal do mety wyscigu (nawet na ostatnim miejscu) zasłużyl na jakis mały bonusik względem tych, ktorym wyscigu nie udalo sie ukończyć. 2. rywalizacja kierowcow z konca stawki będzie ciekawsza - na chwile obecną co za roznica czy dany kierowca zajmie 15 czy moze 11 miejsce? 3. będzie bardziej sprawiedliwie na koniec sezonu - przypuśćmy ze Leclerc przez caly sezon zajmuje bardzo wysoką 11 pozycje (jak na możliwosci Saubera) i na koniec sezonu zdobywa 0 punktów a jakis przybłędas z Williamsa po fartownym wyscigu w Baku klasyfikuje sie do pierwszej 10 i wyprzedza go w klasyfikacji - nonsens. Uważam ze duza roznica w punktacji pomiedzy 1 a drugim miejscem jest również dobra poniewaz promowani są zwyciezcy a nie tzw "ciułacze" punktów.
Przejdź do wpisu Alonso nie jest zwolennikiem zmiany systemu punktowego w F1
29.06.2018 13:28
0
nigdy czasy nie są bez znaczenia...zawsze zespol musi miec jakis punkt odniesienia tak czy nie?? nie twierdze, ze Kubica na tym treningu byl rzeczywiscie "slabszy" od Strolla bo mogli miec faktycznie inne zadania ale gdy kierowca zajmuje ostatnie miejsce i traci pol sekundy do najblizszego kierowcy w tabeli to chyba to o czyms swiadczy? czy dalej bedziecie twierdzic, ze nie ma powodow do niepokoju?:)
Przejdź do wpisu Mercedes najszybszy, Kubica powrócił za kierownicę Williamsa
29.06.2018 13:21
0
@11 tak..kazali mu wolno jechac aby sprawdzic jak auto bedzie sie spisywac w trakcie jazdy za samochodem bezpieczenstwa ;D
Przejdź do wpisu Mercedes najszybszy, Kubica powrócił za kierownicę Williamsa
29.06.2018 13:09
0
0.8 sek na najkrotszym torze no niezle.. w Spa stracilby pewnie ok. 2 sek
Przejdź do wpisu Mercedes najszybszy, Kubica powrócił za kierownicę Williamsa
29.06.2018 12:54
0
Tak. Kubic dzisiaj testowal hamulce stąd ten czas ;)
Przejdź do wpisu Mercedes najszybszy, Kubica powrócił za kierownicę Williamsa
29.06.2018 12:47
0
Janusz nie płacz, wszystko bedzie dobrze;)
Przejdź do wpisu Mercedes najszybszy, Kubica powrócił za kierownicę Williamsa
17.06.2018 20:29
0
@12 Toyota jak najbardziej moze byc dumna, zdominowali rywalizacje i chwala im za to. Natomiast kierowcy..hmm no mieli spacerek i tyle w temacie, nie da sie tego przyrownac nawet do czasow dominacji Mercedesa w f1.
Przejdź do wpisu Fernando Alonso wygrał z Toyotą 24-godzinny wyścig w Le Mans
17.06.2018 18:30
0
Tym razem chyba zwyciestwo w lmp2 bylo bardziej prestizowe i wymagajace ;)
Przejdź do wpisu Fernando Alonso wygrał z Toyotą 24-godzinny wyścig w Le Mans
17.06.2018 18:22
0
@5 nie mowie, ze nie..masz racje ja tego nie neguje tylko no z czystej przyzwoitosci nie wypada sie jakos 'dziko' cieszyc bo poprostu nie mieli konkurencji
Przejdź do wpisu Fernando Alonso wygrał z Toyotą 24-godzinny wyścig w Le Mans
17.06.2018 17:00
0
Dobre i to..na otarcie lez. Ja nie traktuje tego zwyciestwa calkiem serio. Biorąc pod uwage,ze nie mieli zadnej konkurencji, to byla czysta walka z samym sobą i nadzieja,ze sprzet nie zawiedzie. To troche jakby brac udzial w maratonie,w ktorym startujesz tylko ty..dobiegniesz do mety to wygrales.;)
Przejdź do wpisu Fernando Alonso wygrał z Toyotą 24-godzinny wyścig w Le Mans
10.06.2018 13:01
0
To niestety bardzo smutna wiadomosc, kazdy wariant z z Mclarenem odbieram jako wariant rozczarowujący
Przejdź do wpisu Brown: Alonso w przyszłym roku będzie jeździł McLarenem
11.05.2018 12:56
0
@5, nie tylko to pokazuje, ze Williams w tym sezonie dysponuje wyjątkowo slabym sprzetem, jesli kierowcy sa ogrywani przez Saubera to nie napawa to optymizmem..
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa najszybsi- Kubica szybszy jedynie od Strolla
11.05.2018 12:49
0
nic tylko czekac na opinie "onetowych ekspertów" ktorzy stwierdzą, ze przeciez nie chodzilo o walkę o dobre czasy... tak jakby pozostale zespoly za punkt honoru oraz najwazniejszy cel obecnego sezonu postawily sobie jak najlepsze zaprezetowanie sie podczas pierwszego treningu przed GP Hiszpanii ;))))
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa najszybsi- Kubica szybszy jedynie od Strolla
08.04.2018 23:09
0
Zarówno Gasly jak i Ericsson na rowni powinni dostac nagrode kierowcy wyscigu.
Przejdź do wpisu Motywujący rezultat Saubera
23.02.2018 09:54
0
nie trzeba być wielkim estetą, zeby zauważyć, ze ktos po pijaku dobierał kolory:D:D najbrzydsze auto od lat.. Niby kolor nie ma znaczenia ale pomaranczowy jakoś tylko zle mi sie kojarzy w F1 (pamietacie Arrowsa w kolaboracji z Orange?:D) oby tym razem bylo lepiej
Przejdź do wpisu McLaren odsłonił bolid MCL33 w pomarańczowym kolorze
14.02.2018 13:16
0
fajnie by było gdyby bylo wiecej standaryzacji, w zakresie technologii, moze jeden dostawca silnikow..wiem marzenie scietej glowy..
Przejdź do wpisu Carey odpowiada na krytykę ze strony fanów
12.02.2018 08:13
0
Nie chce byc złośliwy ale wszyscy kierowcy WEC razem wzieci nie maja takiego potencjalu marketingowego jak Alonso. Dzieki jego wystepom, tacy kibice jak ja zaczną śledzic tą serię z korzyscią dla serii
Przejdź do wpisu Alonso będzie mógł wziąć udział w pełnym cyklu startów WEC
08.02.2018 07:20
0
tez uwazam, ze Mercedes powinien bardziej wspierac swoich i wrzucic Wehrleina do Mercedesa. Napewno nie obniżyby jakos drastycznie standardow a przy boku Lewisa moglby jeszcze podciągnąć swoje skillsy. Bottas jest dosc dobrym kierowca ale sami Finowie przyznają, ze to "ciepłe mleko"
Przejdź do wpisu Wehrlein w sezonie 2018 wraca do DTM