GO7
Ostatnia aktywność
avatar
GO7

08.02.2019 10:02

0

Siła marketingowa Kubicy jest przeogromna, jeśli będę również wyniki na torze, to do Williamsa za chwilę będą ustawiały się kolejki nowych sponsorów. Każdy będzie chciał się dokleić, rozpocznie się światowa Kubicomania.

avatar
GO7

28.11.2018 09:19

0

Max, Max, przyszły mistrz świata, niewątpliwie talent przeogromny. Przed nim jeszcze parę lekcji "mądrości wyścigowej" i będzie gotowy na podbój F1. Drugi to Leclerc, oj, ciekaw jestem czy bez problemu da łupnia Sebowi w przyszłym sezonie. Niewątpliwie przyszłość należy do tych dwóch młodych gości. Max jest wyrazisty, Lec nie i nie ukrywam, ze trochę mi tego w nim brakuje. No ale każdy jest inny, wszyscy są fajni ; ) Zapowiada się nieziemski sezon !!!

avatar
GO7

28.11.2018 09:13

0

Brawo Robert, każdy lap dla niego jest bardzo ważny przed nadchodzącym sezonem.

avatar
GO7

21.11.2018 09:00

0

Oj, Fernando, już Cię opłakuję... Nie wyobrażam sobie żebyś nie wrócił. Choć teraz myślę, że powinieneś nie opuszczać F1 ze względu na przyjaciela Robcia. Kto będzie w Monaco grał z RK w pokerka ? A może w 2020 będzie jeździć w jednym teamie ? Kto wie, kto wie...

avatar
GO7

14.10.2018 22:50

0

Wyrzuciłbym nudne wyścigi z kalendarze, po prostu. Australia jako pierwsza byłaby pierwsza w koszu, a skończyłbym na Abu Dhabi, po drodze poleciałoby m.in. oczywiście Sochi.

avatar
GO7

01.10.2018 20:54

0

Ten sport taki jest, po prostu. 2000 ludzi pracuje na jeden cel, zespołowo. Prawie pół milarda euro wpompowane w sezon. Kompletnie nie rozumiem czego tu można nie rozumieć

avatar
GO7

29.09.2018 13:35

0

A może RK wyląduje w TR ? Aczkolwiek widzę ciemność, ciemność widzę. Ktoś kiedyś napisał, że Robcia powinni wziąć Amerykańce z Haasa, bo po dobrym wyniku zrobiliby jeszcze o nim film - taka historia...

avatar
GO7

01.09.2018 14:11

0

@14 Ok. Dzięki.

avatar
GO7

01.09.2018 14:02

0

Max też na nowy silnik ? Dostał karę ?

avatar
GO7

05.07.2018 12:28

0

Australia, cudowne miejsce ! Ale nie na wyścig !!! Ostatnimi laty to jest najnudniejszy wyścig sezonu ! Marketingowo jako pierwszy wyścig sezonu, to strzał w stopę... Niech sobie będzie w kalendarzu, ale nie jako pierwszy.

avatar
GO7

05.07.2018 12:20

0

@2 Nie obraź się, ale zakładam, że nie posiadasz żadnej pasji, nigdy nie przeżyłeś "flow" podczas robienia czegoś co kochasz bezgranicznie, a bez tego wszystkiego naprawdę trudno zrozumień taką osobę jak Robert Kubica, osobę przepełnioną pasją aż po samiutkie brzegi...

avatar
GO7

28.05.2018 21:21

0

@40 Wenderur, twój komentarz nie jest wart mojej reakcji. Ciesz się synek, że i tak zaszczyciłem cię tym jednym zdaniem.

avatar
GO7

28.05.2018 09:49

0

Niee, tylko nie Borowczyk i Jego jazdy w kanapce... Jego czas już był i szczerze Mu za to dziękuję, ale teraz już po prostu jest pora na nową generację. Ekipa Eleven wymiata, jestem ich dużym fanem, mam nadzieje, że jednak nie będzie nerwowych ruchów w tym zakresie. Zresztą to chyba byłoby dziwne, bo właśnie m.in. sukces Eleven może zawdzięczać Kapicy, Gąsiorowskiem itd.

avatar
GO7

10.05.2018 16:14

0

Max, tylko pamiętaj: gasną światła, zamykasz oczy i pełna pi.daa ! Jak zawsze - liczę na Ciebie !

avatar
GO7

01.05.2018 10:46

0

To jak się chłopaki ścigali przez cały wyścig było niesamowite, przeżyłem dzięki nim ogrom emocji !!! To było fenomenalne ! Z wyjątkiem ostatniego zdarzenia... Choć znowu poszła najlepsza reklama RB w świat, więc koniec końcem nie jest źle. Takie zdarzenia pasują do filozofii RB ! Najgorszym rozwiązaniem byłoby teraz zakazanie im rywalizacji na torze... To nie Force India, to Red Bull - firma promująca sporty extremalne !

avatar
GO7

27.04.2018 09:07

0

Bardzo fajna zagrywka :) Poza tym Ferrari nie odejdzie nigdy, przecież wszyscy to wiedzą...

avatar
GO7

26.04.2018 09:26

0

Ross Brawn pisał, że gdyby dodatkowe 100 milionów przekładało się na pół sekundy, wtedy mniej zamożny zespół mógłby to nadrobić świetnym kierowcą, ale niestety te różnice są większe. Zespół z budżetem np. 100 milionów nie jest wstanie konkurować z tymi co mają 350. To musi być mega frustrujące. Z drugiej zaś strony rozumiem np. takie Ferrari lub Mercedesa, bo co by było gdyby wylądowali w środku stawki w sytuacji kiedy wszyscy mają po tyle samo ? Przecież im nie o to chodzi, bo bolid na czele, to świetna reklama dla całej marki. Sytuacja nie jest łatwa.

avatar
GO7

17.04.2018 09:53

0

Dobrze się stało, że pałka się przegięłłaa i wyścig był przez Ver wyraźnie spartolony, bo to otwiera ewidentnie drogę do dyskusji, przemyśleć, poprawy, to może być punkt zwrotny w jego karierze, życzę mu tego, ma wszystko, tylko wiek nie pozwala mu jeszcze spojrzeć na wszystko szerzej, ale chyba jest właśnie na dobrej drodze. Max będzie kiedyś mistrzem, to nieuniknione.

avatar
GO7

16.04.2018 09:40

0

Ricciardo zamiast Rai lub Bot i liderzy tych zespołów mogą zacząć spać niespokojnie... On właściwie nie popełnia błędów. Tyle talentu ile ma + jego niezwykła równość + lepszy bolid = mistrzostwo świata. Natomiast Verstappen, no cóż, jestem/byłem fanem jego talentu, ale jeśli nie zmieni podejścia, to za chwile chłopaki z RB zaczną kombinować jak wycofać się z deklaracji zakładającej budowę zespołu wokół niego. Ten wyścig powinien być punktem zwrotnym w jego karierze, zalecam daleko idącą współpracę z psychologiem sportowym, głęboką refleksję nad sobą, a powinno w przyszłości być dobrze. Zresztą gówniarz z niego, więc za 5 lat nie wyobrażam sobie, że wciąż jeździ jak dziki smarkacz, to są problemy natury takiej, iż tylko czas i praca nad sobą mogą je wyeliminować. Po prostu z dzieciaka nie zrobisz poważnego mężczyzny w dwa dni, musi dorosnąć i tyle. Czas i jeszcze raz czas.

avatar
GO7

10.04.2018 12:37

0

Verstappen coś tam przed sezonem mówił, że jego podejście musi ulec zmianie jeśli myśli się o mistrzostwie - miał na myśli bardziej rozważną jazdę. Rozumiem, że nie chodziło jeszcze o sezon 2018. Czasem kierowca nie musi być geniuszem, wystarczy, że będzie równy, a jest szansa że będzie przed tym któremu talent wylewa się uszami.

avatar
GO7

08.04.2018 12:10

0

Hehe ! Ale jaja, zatkało kakao :-D

avatar
GO7

06.04.2018 11:07

0

Ażż od razu bredzą - waż słowa Przyjacielu ;) Swoją drogą to Renault naciskało wtedy na zmianę przepisów sądząc że jednostki napędowe nie były na tamte czasy. I w ten oto sposób sami wysłali się w kosmos.

avatar
GO7

06.04.2018 10:47

0

Max dobrze mówi - polać mu ! ;)

avatar
GO7

05.04.2018 15:50

0

Ciekawe jaka jest średnia wieku mechaników od zmiany opon ;) To ciężka robota.

avatar
GO7

05.04.2018 13:36

0

Zawsze jak słucham że ktoś narzeka, że jakiś sportowiec lub inny muzyk za dużo zarabia myślę sobie: to zostań takim Hamiltonem, takim Federerem lub Jaggerem i też będziesz tyle zarabiał... Ci ludzie pchają świat do przodu, należy im się jak psu buda.

avatar
GO7

05.04.2018 10:17

0

Lewis zasługuje na taki kontrakt - jest dobry, aczkolwiek wcale nie jestem jego wielkim fanem. Wiem jednak, że nie dość że jest dobry, to jest ozdobą tego sport. Każda dyscyplina potrzebuje kogoś takiego, oby jeździł jak najdłużej.

avatar
GO7

04.04.2018 09:23

0

Tak jest, Nando ! To jest dokładnie to co chcę słyszeć - przyszłość wreszcie maluje się optymistycznie :-) Dajesz ! Pokaż puszkom gdzie ich miejsce !

avatar
GO7

03.04.2018 13:29

0

@1 :))))))))))))))))

avatar
GO7

03.04.2018 13:22

0

@1 & @2 dobre :))) Wtedy tak naprawdę wyścigiem będą kwalifikacje :)

avatar
GO7

03.04.2018 13:17

0

Rok temu w Australii też wiało nudą, pamiętam jak po wyścigu rozmawiałem z ze swoim bratem, że te nowe bolidy to straszna padaka i że sezon zapowiada się masakrycznie do bani, ale potem przyszła kolej na inne tory i ostatecznie sezon 2017 nie był taki zły.

avatar
GO7

27.03.2018 11:02

0

Świetna wypowiedź, Sebek !

avatar
GO7

26.03.2018 14:30

0

@3 Faktycznie, ten mechanik który jeb.ął drzwiami zaraz po akcji też był pewnie podstawiony żebyśmy mogli myśleć, że to wszystko wina mechanika...

avatar
GO7

26.03.2018 14:23

0

@4 Miał być kciuk w górze, a wskoczyły znaki zapytanie - nie wiem dlaczego.

avatar
GO7

26.03.2018 14:21

0

@4 ????

avatar
GO7

26.03.2018 14:13

0

Z tego co pamiętam rok temu GP Australii również było bardzo nudne pod względem wyprzedzań, ale potem okazało się, że nie jest tak źle. Jak dla mnie ten tor jest bardzo ciężki, a przez to mało atrakcyjny jak na początek sezonu gdzie powinno się publiczność zachęcić jakimś dobrym wyścigiem. Oczywiscie konstrukcyjnie bolidy od 2017 roku temu torowi też nie pomagają. Osobiście zostawiłbym Australię w kalendarzu, ale na pierwszy strzał sezonu wybrałbym zdecydowanie inne miejsce.

avatar
GO7

25.03.2018 19:54

0

Pech... Generalnie uważam, że gościa da się lubić.

avatar
GO7

22.03.2018 12:28

0

Coś optymistycznego, Ferdek ! Liczę na Ciebie ! Liczę na McLarena ! Będzie dobrze !!!

avatar
GO7

21.03.2018 21:23

0

A ja mu wierzę i źle to wygląda... Oby się nie skończyło największą dominacją ostatnich lat :(

avatar
GO7

20.03.2018 08:52

0

@10 Wiadomo, że Stroll jest nie do ruszenia, ale Sirotkin w mojej opinii jak najbardziej ! Jeśli po 10 wyścigach (plus/minus) na koncie punktów będzie całe "0", to wydaje mi się, że otworzy się wielka szansa dla RK. Po prostu byłoby trochę dziwnie gdyby Williams zamknął sobie jakiekolwiek możliwości w przypadku obu kierowców podstawowych, innymi słowy: nieudacznik goni nieudacznika, a oni nie mogą nic zrobić, mają związane ręce, bo w 100% uwalili się umowami. To byłoby mega dziwne...

avatar
GO7

19.03.2018 15:01

0

@9 Szanuję Twoje zdanie :)

avatar
GO7

19.03.2018 13:40

0

Pamiętam gościa wiele lat temu który udowadniał mi, że Jordan wcale nie jest taki dobry, w ogóle jest do bani i powinien zniknąć z NBA... To tak trochę jak kolega powyżej na temat Hamiltona...

avatar
GO7

19.03.2018 11:55

0

Im dłużej Williams w tym sezonie będzie bez punktów, tym większa szansa na zobaczenie Robcia podczas wyścigu jeszcze w tym roku.

avatar
GO7

08.03.2018 12:30

0

Cd. jak Stroll i Sirotkin będą wykręcać również dobre czasy.

avatar
GO7

08.03.2018 12:29

0

@18 Spokojnie, poczekajmy na sesję popołudniową. Zbliżamy się do końca testów, ustawienia bolidów powinny być zbliżone do tego co będzie w Australii. Wcale się nie zdziwię jak Stro

avatar
GO7

08.03.2018 10:16

0

@4 Dokładnie. Może też jeździć zatankowany pod korek.

avatar
GO7

08.03.2018 10:12

0

@2 Wiem, że nie będzie restartu za każdym razem, nie zmienia to faktu, że to będzie totalna rewolucja ! Możesz mieć świetny start, potem świetny wyścig, dużą przewagę i nagle wszystko stracić w końcówce...

avatar
GO7

08.03.2018 09:48

0

Czuję, że Williams w tym sezonie, to będzie daleki ogon... Może to i dobrze - nadmiar frustracji może przyczyni się do dania szansy Robciowi.

avatar
GO7

08.03.2018 09:44

0

Noo, ta procedura faktycznie może nieźle namieszać - na pewno chciałbym to zobaczyć, kolejność do samej mety będzie niepewna, biorąc pod uwagę, że w każdej chwili może zdarzyć się restart.

avatar
GO7

07.03.2018 16:35

0

@6 Tak, tak, róż FI robi robotę, ale w żyłkach mojej Córci od zawsze płynie krew koloru papaya orange ;-)

avatar
GO7

07.03.2018 12:45

0

:-((( Nie wiem co mam powiedzieć Córci, która ma 8 lat. Jest wielką fanką Alonso i McLarena, dzielnie znosiła ostatnie lata, ale co najgorsze: przed tym sezonem wzbudziłem w Niej wielkie nadzieje, że Hondy już nie będzie i nadchodzi Renault i że to będzie wreszcie wspaniały sezon i że może Alonso jeszcze nie zostanie mistrzem w 2018, ale na pewno wielokrotnie będzie stał na podium. I co ????? I zapowiada się znowu wielkie g...o ! :-( Może pan Boullier zadzwoni do mojej Córki i osobiście powie Jej co i jak ?? ;-)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu