DO
GP Wielkiej Brytanii
03.07 - 05.07
ZOSTAŁO:
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Austrii
-
Russell wygrał w Austrii, pokonując o włos Verstappena i Antonellego
-
Verstappen z 9. podium na Red Bull Ringu, ale też niedosytem
-
Hamilton: wciąż mamy trudności na prostych
-
Weekend do zapomnienia dla Williamsa
-
Racing Bulls z podwójnymi punktami
-
Rozczarowane Alpine w Austrii
-
Russell powrócił do zwyciężania po raz pierwszy od GP Australii
-
Piastri zadowolony ze swojego tempa: wycisnęliśmy z samochodu absolutne maksimum
-
Audi znów bez punktów
-
Kierowcy Astona zachowują cierpliwość po kolejnym beznadziejnym weekendzie
-
Podwójny DNF dla Cadillaca
-
Kierowcy Haasa pozostają bezradni

Ostatnia aktywność
26.06.2026 08:02
0
Tak źle nie było nawet za czasów pamiętnego Williamsa. Oni przynajmniej dojeżdżali do mety i nawet oni przywozili poprawki, po sklejane taśmą, ale przywozili.
Fakt, ze poprawki i tak nic by nie dały, ale po co szydzić z konkurencji ze wprowadzają poprawki? Ciekawe czy w poprzednich zespołach nie naciskał na wprowadzanie poprawek? Jednak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
Przejdź do wpisu Alonso wbija szpilkę rywalom i broni Astona Martina. "Potrzebujemy czegoś większego"
24.06.2026 14:05
1
Skoro mówisz takie rzeczy to znaczy ze nie przedłużą z nim umowy i wylatuje z Racing Bulls. Inaczej nie odważył by się mówić prawdy, tak czy siak nie pojeździł bym za długo w Redbullu, bo nic nie pokazał ani tu ani tu. Taki Gasly po degradacji pokazał ze się mylili i radził sobie bardzo dobrze. Lawson nic szczególnego nie pokazuje i wątpię aby jakikolwiek inny zespół go chciał
Przejdź do wpisu Lawson o degradacji z szeregów Red Bulla. Mówi o błędnej diagnozie i wykorzystaniu
24.06.2026 08:45
1
Stroll wręcz prosił ją by związała się z Mercedesem, ktory wyciągał pomocną dłoń gdy Williams byl w kryzysie. A ta szła w zaparte , ze to prywatny zespół i nie potrzebuje pomocy. No I tak to się właśnie skończyło. Zamiast być drugim zespołem Mercedesa, to lepiej było go sprzedać. To jest jej główny błąd, pomijam to, ze nie potrafiła zarządzać tym zespołem, ale nigdy nie potrafiła się do tego przyznać i dać sobie pomóc
Przejdź do wpisu Claire Williams odpowiada hejterom, którzy cały czas nie dają jej spokoju
19.06.2026 08:09
1
Nie mówię że już sabotują Russela, bo jeszcze w to nie wierzę, ale już wiemy jak sabotowali Piastriego gdy stracił 100 punktów przewagi . Zapewne jest mnóstwo powodów aby coś źle ustawić i automatycznie kierowca nie ma tępa , wystarczy ze mechanik zrobi zamiast jeden to dwa obroty, lub wogóle tego nie zrobi. Bolid może być ten sam, ale wystarczy coś zmienić w ustawieniach
Przejdź do wpisu Mercedes: za spadek formy Russella odpowiadał błąd podczas pit stopu
16.06.2026 13:44
2
@ojciec3d nie koniecznie, raczej będzie tak że gdy Antek powie ze ma lepsze tempo od Rus to ten będzie musiał go puścić, jeśli mu nie odjedzie to pewnie będzie musiał oddać pozycję. No ale ewidentnie widać ze Antek ma lepsze tempo więc nie będzie musiał oddawać pozycji. Czyli Russel sam zdegraduje się na nr.2 , to wszystko będzie zależeć od tego kto jest szybszy a nie kto jest z przodu.
Do tej pory nie musieli w to ingerować gdy nie było zagrożenia, ale już jest i to duże, więc takie walki mogą być naprawdę kosztowne
Przejdź do wpisu Wolff przyznał, że Mercedes mógł przegrać w Katalonii przez zespołową walkę kierowców
16.06.2026 08:23
0
Nie znam się, ale wróżę ze powinna im wystarczyć większa turbo sprężarka, zrobili mniejszą aby lepiej startować, no ale kosztem wydajności tej sprężarki, czyli też mocą (tak mi się wyda). Skoro FIA zrobiła ich w bambuko i zrównała starty to mogą zrobić takie turbo jak mają inni, czyli większe
Przejdź do wpisu Norris uważa, że Ferrari mogłoby dominować, gdyby miało lepszy silnik
16.06.2026 08:15
0
Brawo redakcja za usunięcie komentarzy Mańka moich i innych, którzy zareagowali na nie odpowiednie zachowanie Mańka. To nie jest portal w którym można wygłaszać swoje poglądy polityczne a co gorsza rasistowskie.
Wchodzę codziennie na ten portal aby czytać wiadomości i oczywiście komentarze, bo lubię wiedzieć co ludzie myślą na różne tematy, nawet gdy się z tym nie zgadzam, wymiana poglądów i zdań jest jak najbardziej w porządku do póki istnieje kultura wymiany tych poglądów, ale na temat sportu ktory nas interesuje a nie czegoś co budzi nienawiść
Przejdź do wpisu Popis Hamiltona i Ferrari w GP Barcelony-Katalonii! Kolejne starcie Mercedesów i awaria Antonellego!
15.06.2026 12:58
3
Fajne są niektóre komentarze. Po pierwszym wyścigu już rozdawali niektórzy tytuł dla RUS bo Mercedes stworzył rakietę, bla bla bla, po pierwszym wyścigu.
Teraz po jednej wygranej liczą ze tytuł zdobędzie HAM. Przecież nie wiele by zabrakło aby poprzedni wyścig wygrał VER, wtedy pewnie byłoby ze to Max zdobędzie tytuł.
Świetnie ze Ham wygrał, ale kolejny wyścig może wygrać Mclaren. Stawka się zaciemśnia i wiele osób może jeszcze zgarnąć tytuł. I bardzo dobrze, mam nadzieję ze wygrane będą nie tylko dla jednego czy dwóch zespołów. Akurat ten tor leżał Ferrari I Ham, ale kolejny może leżeć komu innemu
Przejdź do wpisu Popis Hamiltona i Ferrari w GP Barcelony-Katalonii! Kolejne starcie Mercedesów i awaria Antonellego!
07.06.2026 12:44
1
@mirek55 Ja nie jestem kibicem Mercedesa i powiem, ze Maniek bardzo dobrze napisał, jak masz pisać takie bzdury to lepiej nie pisz. Jakoś nie było widać ze mercedes ma sekundę przewagi, przynajmniej na tym torze. A ilość czerwonych łapek jednak potwierdza ze z tobą jest coś nie tak
Przejdź do wpisu Antonelli pokonał Verstappena i kierowców Ferrari na ulicach Monte Carlo!
05.06.2026 11:23
2
Silnik, bateria, skrzynia, już nie wspominam o fotelu. Jest tam coś co dobrze działa? Aerodynamika miała być taka genialna, no to chyba nie jest
Przejdź do wpisu Alonso i Stroll obawiają się wyścigu w Monako z powodu problemów Astona ze skrzynią biegów
05.06.2026 11:09
2
"Teraz to on może to przegrać. Ma przecież tak dużo punktów przewagi. W moim przypadku presja jednak zmalała, a w zasadzie jej już nie ma"
I to jest materiał na mistrza, Początek sezonu a on już nie ma motywacji? To jest tylko 40 punktów przewagi a nie az na tym etapie. W poprzednim sezonie było 100 punktów i to na koniec sezonu i można było to nadrobić.
On stracił motywację, bo wie ze młody jest od niego lepszy i tyle, z pewnością jeżdżą razem na symulatorze i na pewno przegrywa tak jak na torze, dlatego stracił motywację. Teraz to widzę ze Rosberg jednak miał jaja, mimo ze byl gorszy to się nie poddał, kosztem wypompowana psychicznego i końcem kariery, ale się nie poddał
Przejdź do wpisu Antonelli skontrował Russella ws. sugestii o tym, że to on ma wszystko do stracenia
27.05.2026 20:23
1
Wszystko i wszyscy się kiedyś kończą. To mi przypomina sytuację Williamsa za czasów Roberta gdy powierzył całą odpowiedzialność Paddiemu Lowe, efek, spóźnienie się na testy, za dużo wachaczy i totalnie spieprzony bolid.
Teraz Aston podarował całkowitą kontrolę nad wszystkim Neweyowi , efekt, spóźnienie się na testy i jeszcze bardziej spieprzony bolid który nawet nie jeździ. Za bardzo go poniosło i kosztem aerodynamiki robi niebezpieczną dla zdrowia pozycję kierowcy, zapewne aby bolid byl smuklejszy kazał Hondzie się dostosować i może to nie jest tylko wina właśnie Hondy a ograniczeń jakie im nakazał.
Stroll narzekał na brak prędkości na prostych i na brak przyczepności a skoro to miała być taka innowacja i geniusz aerodynamiki, to powinien narzekać tylko na moc. Adrian Za bardzo poczuł się pewny siebie i zapewne nikogo nie słuchał a wręcz po zwalniał ludzi którzy mieli inne zdanie.
To sport zespołowy, jeśli jesteś dobrym szefem ,to musisz sprawić aby wszyscy dobrze pracowali a nie wszystko samemu robić i nikogo nie słuchać. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego
Przejdź do wpisu Aston Martin zmieni pozycję fotela po problemach Alonso w Kanadzie
24.05.2026 11:58
1
@devious Zabawne jest ,ze wytykasz motłochom że nie czytają artykułu, tylko nagłówek a sam przeczytałeś do połowy, no obrzydliwe.
Max Powiedział że nie ma zamiaru robić sobie przerwy od ścigania ,co nie znaczy ze nie od F1. Po prostu będzie ścigał się w innych seriach, czytanie ze zrozumieniem się kłania a nie czepianie Kempińskiego
Przejdź do wpisu Verstappen grozi odejściem z F1, jeżeli przepisy nie zostaną zmienione przed sezonem 2027
20.05.2026 19:30
3
@Ram_zes39 Równie dobrze można powiedzieć, ze Kubica uszkodził auto na ostatnim okrążeniu gdy za pierwszym razem omal nie wygral LeMans. Gdyby u Maxa padło zawieszenie,wachacz, amorek, to byłaby jakakolwiek podstawa aby tak sądzić i bym się nie spierał. Dyfer uszkadza się zazwyczaj gdy dodaje się dużo gazu w zakrętach i to osobiście widziałem na torze u kolegi. Wjechał w zakręt i coś strzeliło na wyjściu, było po jeździe. To po prostu był pech, to jest wyścig nie tylko kierowców ale konstruktorów i aut, nie każde daje radę dojechać, to nie jest pierwszy taki przypadek.
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
20.05.2026 14:32
5
@MikeHill Zanim zacznie się cokolwiek komentować, Naprawdę warto czasem przeczytać cały artykuł zamiast tylko nagłówek. Pozatym, logicznym jest ze mniejsze turbo ma mniejszą wydajność, ale za to szybciej się wkręca, więc coś kosztem czegoś. I tak jak kolega powiedział, FIA ich wydy..ła
Przejdź do wpisu Vasseur uważa, że FIA postąpiła niesprawiedliwie w kwestii zmian w procedurze startowej
19.05.2026 12:15
1
Widzę ze niektórzy są tu naprawdę dobrze szurnięci. Max zajeździł auto bo jechał za szybko? A jak miał jechać, przecież to są zawody w których trzeba cisnąć na maksa, gdyby jechał za wolno to powiedzieli byście ze Max to dupa nie kierowca. Ale gdy pokazał mega klasę to znaleźliście sobie inny powód zaczepienia. No bardziej debilnego hejtu chyba nie widziałem. Tym bardziej ze padło auto akurat nie jemu
Max popełnił błąd i jest sierotą. No jeszcze lepsze. Na tyle godzin jazdy, setki czy tysiące zakrętów, jeden błąd. No faktycznie jest się czego czepiać. Nie ma takiego kierowcy ktory w takim wyścigu nie popełnił by błędu, z pewnością każdy musi to zrobić.
Proponuję zagrać w Grand Turismo i przejechać się po tym torze, to jeden z najtrudniejszych torów jaki wogóle istnieje. Przechodzi się z zakrętu w zakręt z ogromnymi prędkościami i nie jest tam szeroko i bezpiecznie.
Pozdrawiam odklejeńce i życzę szybkiego powrotu do zdrowia (tego psychicznego), no chyba ze macie to od urodzenia to lekarz i leki nie pomogą
Przejdź do wpisu Usterka wykluczła zespół Verstappena z walki o zwycięstwo w 24h Nurburgring
12.05.2026 07:49
4
W F1 jest niestety tak, ze oprócz czystego talentu potrzebne jest jeszcze szczęście. Takie szczęście bez dwóch zdań miał Lewis czy Antek. Od razu wskoczyli do topowego zespołu i to wykorzystali. Podobnie było z Maxem czy Sebą, co prawda nie byli od razu w topce, ale szybko awansowali bo się wyróżniali.
George również się wyróżniał i zasługiwał na lepszy fotel, ale on zamiast szczęścia miał nieszczęście w postaci Lewisa, który ten fotel blokował. Gdyby nie to, pewnie był Lewisa pokonał, albo miałby szansę pokonać i dlatego Ham tak konsekwentnie ten fotel blokował.
George nie powinien powiedzieć, ze jest w F1 o 5 lat za późno, tylko ze urodził się o 5 lat za wcześnie. Gdy on wszedł do F1 wszystkie dobre fotele były po blokowane a szczególnie ten w Mercedesie a tak może by wskoczył za Antka albo razem z nim.
Ale cóż, takie życie. Co ma powiedzieć Charles? Który od początku prawie jest w topowym zespole, ale ten zespół od wielu lat robi wszystko by nie zdobyć tytułu. Przekonał się o tym nawet sam Alonso. Wielu kierowców zasługuje na tytul, ale go nie ma z różnych powodów i tak nie płaczą jak płaczuś Russel, bo taką powinien mieć teraz ksywę. Tylko jemu się wszystko należy i tylko on jest Panem i władcą, bo jest dobry. Może I jest dobry, ale źle trafił, bo trafił na lepszego.
Jedno jest pewne, w F1 z pewnością trzeba mieć talent i szczęście. A jak już się ma to szczęście to trzeba wykorzystać talent, tego nie zrobił Piastri, albo nie dano mu zrobić, ale on nigdy tak nie płakał jak nasz bohater.
Na szacunek trzeba zasłużyć a nie mówić ze mu się należy
Przejdź do wpisu Buxton skrytykował postawę Russella
10.05.2026 11:25
3
Szkoda ze nie było kasy na F2, ale fajnie oglądać wygrywającego Polaka nawet za oceanem. Wspierajcie go wykupując subskrypcje na Tymek.tv . Może choć tym małym gestem mu pomożemy
Przejdź do wpisu Kucharczyk zwyciężył wyścig IndyNXT na Indianapolis
08.05.2026 15:05
0
@bran Teorię masz widać dobrą, ja może nie znam się tak na aspektach technicznych, ale serio na muzyka się nie nadajesz. Silnik 1.5 v6 faktycznie nie brzmi az tak źle, ale gdy porównujesz go do v10 i nie widzisz różnicy, to kiepska sprawa. Przecież przepaść w dzwieku zaczyna się już od 2.4 V8.
Gdyby to było 1.5 v8 to nadal by nic nie zmieniło, ale gdyby to było 2.4 v6 to różnica byłaby ogromna i podejrzewam, ze to statycznie by nam wystarczyło. O V10 można w tych czasach zapomnieć, ale ja jestem przede wszystkim za zwiększeniem pojemności no i zdjąć kaganiec w postaci ograniczonego przepływu
Przejdź do wpisu Sulayem jest pewny powrotu V8 do F1: to się stanie
07.05.2026 14:37
0
Skąd wam się wzięło ze turbo wycisza silnik? Może w minimalnym stopniu ale bez przesady. W swoim aucie mam 2.5 turbo, 5 cylindrów. Dźwięk jaki generuje ten motor naprawdę daje ciary, gdy zasysa powietrze przez sportowy dolot, strzela przez przelotowy wydech i jak się wkręca na obroty dosłownie warczy, podczas zmiany biegów oczywiście swista turbina, naprawdę coś pięknego. Gdyby ten silnik rozkręcić do 15-18 tys obrotów, już by wysystczylo na dźwięk bolidu F1.
W drugim aucie mam 2.0 turbo 4 cylindry, też o dużej mocy, też strzela i warczy, ale ten motor nigdy nie dorówna dźwiękowi 2.5 R5.
Dlatego przede wszystkim pojemność, ilość cylindrów i obroty. To przepis na najlepszy Dźwięk. Motorek 1.6 nigdy tego nie będzie miał. Turbo też wydaje piękne dźwięki więc może zostać
Przejdź do wpisu Sulayem jest pewny powrotu V8 do F1: to się stanie
06.05.2026 15:02
0
Czyli zespoły jak to zespoły F1 pracują nad jak największym dociskiem aby jak najszybciej pokonywać zakręty, ale to skutkuje nie ładowaniem baterii i w rezultacie brak prędkości na prostej, czyli brakiem dobrego czasu okrążenia. Celowo jadą wolniej w zakrętach aby później nie tracić na prostej.
Po co więc rozwijać bolid pod tym kątem? Zawsze jest walka z aerodynamiką i dociskiem gdzie teraz nie ma to sensu.
No polepszyli, polepszyli. Ktoś tu powinien wylecieć za takie pomysły, ale zapomniałem ze wszystko jest jak najbardziej w porządku, muszą tylko zabronić zespolom robić to co robią najlepiej, bo ekologia ważniejsza
Przejdź do wpisu Zespoły rozważą możliwość ograniczenia docisku przed sezonem 2027
06.05.2026 14:48
2
Kim że jest ten Montoya aby się udzielać w tej sprawie? Nie znałem go jako kierowcy, ale widać ze była to miękka faja i podpier....cz . Lubił go ktokolwiek?
Powinni jeszcze zabronić machania ręką na prostej gdy wymija kogoś inny bolid mający więcej energii. Przecież to nie przystoi robienie sobie jaj z wymijania, nie wyprzedzania
Przejdź do wpisu Montoya domaga się surowych konsekwencji dla kierowców, krytykujących własny sport
05.05.2026 14:17
0
Oby nie było to 1.3 V8. I aby wrócił piękny dźwięk muszą również znieść przeplyw paliwa, aby mogły ponownie kręcić się do 18tys obrotów. Co z tego gdy będzie V8 jak będzie kręcić się do 10tys. Ekologia musi iść precz
Przejdź do wpisu Sulayem jest pewny powrotu V8 do F1: to się stanie
30.04.2026 14:20
0
@Markok nie mam nic przeciwko reklamom, portale muszą z czegoś żyć i czasami nawet się przydają. Ale rano wyskakiwały jakieś obrazki na pół ekranu za każdym kliknięciem, no to już była przesada. Chyba ktoś posłuchał, bo już tego nie ma
Przejdź do wpisu FIA o przyszłości F1: nie możemy być zakładnikami producentów motoryzacyjnych
30.04.2026 11:24
0
Apropo redakcjo, nie przesadzacie już trochę z tymi reklamami, zanim cokolwiek przeczytam to tylko coś mruga przed oczami i trzeba pstrykać aby cokolwiek zobaczyć. Wszystko rozumiem, że reklamy muszą być, ale jest ich coraz więcej. Może też trzeba się ogarnąć jak władze F1 I posłuchać kibiców
Przejdź do wpisu FIA o przyszłości F1: nie możemy być zakładnikami producentów motoryzacyjnych
30.04.2026 11:19
2
Kurde, w końcu się obudzili i zauważyli ze to idzie w złą stronę. To producenci zagonili F1 w kozi róg, nie słuchali kibiców i kierowców tylko producentów. Ale w końcu zauważyli ze to zły kierunek. Ktoś kto ogląda sporty motorowe chce mieć ciary widząc ryczacy i pędzimy bolid a nie zastanawiać się ile śladu węglowego wytwarza gdy zwalnia na prostej
Przejdź do wpisu FIA o przyszłości F1: nie możemy być zakładnikami producentów motoryzacyjnych
30.04.2026 11:05
1
@Jacko Ależ ty bredzisz człowieku, dobrze wiem, ze nie można używać młodszych bolidów niż dwu letnie i kiedyś tak robili, od kiedy weszły hybrydy to jeżdżą ostatnimi z V8, czyli nie dwu a cztetnasto letnim.
"wystarczy założyć inne wydechy, inaczej zmapować silnik i "ryk" będzie podobny". Już na samym początku kombinowali z wydechami i nic to nie dawało, pozatym nigdy nie oszukasz pojemności a przede wszystkim ilości cylindrów. Kompletnie inaczej chodzi silnik 2.0 4 cylindrowy a 5cio, nie wspomnę o 6cio, ta sama pojemność a dźwięk zupełnie inny. No I najważniejsze ilość obrotów, stare kręciły się do 18 a nawet do 19tys obrotów a te mogą kręcić się do 15tys a kręcą się do chyba 13tys przez ograniczony przeplyw paliwa. Nigdy dźwięk silnika 1.6 v6 nie zbliży się nawet do V8 2.4 tak samo ten do V10 czy v12, choć tu różnice są mniejsze.
I na koniec najśmieszniejsze, klient jak chce kupić SUVa to faktycznie kupi cichy i ekonomiczny silnik,bo jest to auto użytkowe. Ale gdy biedzie chciał kupić sportowe auto to będzie patrzył na takie które będzie głośne i nie ekonomiczne, bo to auto służy do produkowania uśmiechu na twarzy a cichego SUVa ma już w garażu
Przejdź do wpisu Pokaz zespołu Alpine i Colapinto na ulicach Buenos Aires zgromadził potężną widownię
29.04.2026 07:15
0
@kiwiknick Yangwang U9 Xtreme, oczywiście producent BYD. Kiedy mówiłem ze jest spalinowe? Powiedziałem "szybsze od Bugatti".
A skoro już tak się czepiamy to która F1 jest spalinowa? Ja znam tylko jedną i jest hybrydowa, co gorsza to pół na pół, więc taki BYD może wejść jako producent podzespołów elektrycznych. Jeszcze nie wiedzą w jakiej postaci mieli by dołączyć.
Mam tylko nadzieję ze te szaleństwo z elektrykami w końcu się skończy i przejdą z powrotem na V8, jednocześnie odstraszając chinoli. Ale oni jak się uprą to i spalinówkę zrobią za pół ceny i połowę szybszą. Xd
Przejdź do wpisu BYD potwierdza rozmowy z Formułą 1 na temat potencjalnego zaangażowania
28.04.2026 07:26
1
A mnie ciekawi jedno. Dlaczego zawsze na pokazach jeżdżą starymi bolidami ? Przecież obecną formuła jest taka cudowna, przyciąga coraz więcej widzów a oni chwalą się 14to letnim zabytkiem.
To jest istne oszustwo, przyjdzie na taki pokaz dzieciak i powie do tatusia, ze chce jechać na wyścig, bo te bolidy tak pięknie ryczą, to co musi się dziać gdy jest ich 22.
No i kupują bilety, wydają kasę na podróże a tu zamiast pięknego ryku, parada kosiarek. Skoro tak się chwalą tą ekologią, to niech się chwalą na żywo, na pokazach, aktualnymi bolidami. To tylko pokazuje jak popaprana jest teraz F1. Wiedzą ze V8 przyciąga tłumy i że jest to intesencja F1 a na siłę robią jakieś popierdółki
Przejdź do wpisu Pokaz zespołu Alpine i Colapinto na ulicach Buenos Aires zgromadził potężną widownię
27.04.2026 19:35
1
@Jacko Jakoś ludziom którzy kupują chińskie auta nie przeszkadza ze robią to ludzie za miskę ryżu. W zasadzie prawie wszystko co kupujemy jest produkowane za miskę ryżu. Choćby buty: Nike, Adidas, co jest napisane na metce?
Ale nie chodzi o tanią siłę roboczą, oni mają bardzo dobrze rozwiniętą technologie, potrafią wszystko zrobić dużo szybciej i taniej.
Jakiś prezes Hondy bodajże, był w chińskiej fabryce i powiedział, ze są daleko daleko w tyle z technologią w porównaniu do chinoli. Oni potrafią zaprojektować i wdrożyć do produkcji auta co najmniej o połowę szybciej, co u nich jest dosłownie nie możliwe. A Japończycy nie są raczej zacofani.
Oczywiście śmiałem się mówiąc, ze zrobią bolid za połowę ceny , ale coś czuję ze mogliby namieszać w stawce, to nie Amerykanie
Przejdź do wpisu BYD potwierdza rozmowy z Formułą 1 na temat potencjalnego zaangażowania
27.04.2026 14:56
1
Skoro Chińczycy potrafią zrobić całkiem niezłe, wypasione auta za ułamek ceny innych aut, to jeszcze się okaże ze zrobią bolid za połowę kwoty które mają ekipy. I taki Newey i inni okażą się zbedni, jak setki innych pracowników w dużych ekipach. No ciekawe co by z tego wyszło,
Skoro potrafią zrobić szybsze auto od Bugatti, to mogą to samo zrobić z bolidem. Oni wszystko biją i wszystkich
Przejdź do wpisu BYD potwierdza rozmowy z Formułą 1 na temat potencjalnego zaangażowania
24.04.2026 07:00
0
Ten człowiek chyba nie wie, ze na portalu "Dziel pasję" kilku kibiców powiedziało, ze nie przedłuża subskrypcji na oglądanie F1. Nie wiem jak F1 się z tego podniesie.
A tak serio, to główny przedstawiciel F1 co ma powiedzieć? Nawet gdyby F1 była wolniejsza od F2, to i tak będzie podkreślał ze to nadal F1. Oni nigdy nie przyznają się do błędu, tak jest zawsze i wszędzie . Dlatego nie ma co słuchać tych bzdur i czekać na powrót V8. Dużo cierpliwości życzę wszystkim
Przejdź do wpisu Domenicali: Formuła 1 nie ma żadnego problemu
16.04.2026 07:58
2
To jest naprawdę żałosne słuchać ludzi którzy pokupować działki wokół toru a teraz krzyczą ze jest hałas. Ale są też ludzie którzy przeprowadzają się na wieś i przeszkadza im szczekanie psa czy pianie koguta, no żałosne. Jeśli tor byl pierwszy to ludzie byli świadomi gdzie się budują.
Ten tor to coś pięknego, moim autem osiągam na prostej ponad 200 i trzeba z nie wiele mniejszą prędkością wejść w zakręt. To już nie gokarty.
Więc świetnie, ze odwołali zamknięcie, oby tak zostało
Przejdź do wpisu Decyzja o zamknięciu Toru Poznań została wstrzymana (akt.)
14.04.2026 14:36
0
Czyli gdy ktoś potrafi jeździć genialnie, to nie potrafi oszukać ze nie potrafi jeździć, czyli celowo popełnić błąd. Dwa razy chciał popełnić błąd, ale mu nie wyszło, natomiast taki Pique Jr potrafił się rozbić wzorowo.
Szczerze mówiąc wiele razy ktoś mi wymuszał pierwszeństwo i mogłem na tym zarobić, (bo są tacy co to właśnie robią) ale ja automatycznie odbijam albo robię wszystko aby nie uderzyć. I prawdę mówiąc nie jest tak łatwo popełnić błąd aby ktoś się nie kapnął
Przejdź do wpisu Jean Todt uważa, że Michael Schumacher nie potrafił oszukiwać, a robił to "koszmarnie"
13.04.2026 07:41
9
To tylko pokazuje klasę kierowcy F1. Max gdzie nie wsiądzie to tłucze innych a Lance jest tłuczonym.
Lance jest wyuczonym kierowcą bez talentu ,który pewnego etapu nie przekroczy. Max (i jeszcze nie wielu innych) ma wrodzony talent i jedyne czego musi się uczyć, to jak być jeszcze lepszym
Przejdź do wpisu Aston Martin wygrał wyścig GT3, ale nie ze Strollem w składzie
09.04.2026 14:31
0
Okręt tonie, trzeba wiać, dokąd ucieknie Max? Może do Ferrari za Lewisa. Oby nie Mercedes
Przejdź do wpisu Lambiase odejdzie do McLarena? (akt.)
09.04.2026 08:21
1
A wy tylko narzekacie i narzekacie a nie widzicie, że ten artykuł jest poświęcony właśnie zmianom aby było lepiej. Ten sezon jest stracony ale robią wszystko aby naprawić przyszły. Tak zawsze było po zmianach regulacji, na początku lipa a później już było lepiej.
Owszem z tą elektryfikacją to za wiele nie polepszą, ale cóż, takie czasy. Wszystko wokół się zmienia:
Młode kobiety malują się choć mają ładną cerę a później wyglądają jak stare kapcie i muszą się malować, pompują sobie wary, malują brwi itd. Tęsknimy za naturalnym ściganiem a gdzie naturalne piękno kobiety?
Dzieci i nastolatki gdy mają problem, zamiast myśleć wolą zapytać IA a gdy mają naprawdę problem to dostają depresji. Kiedyś był klaps, ewentualnie pasek na tyłek i następował powrót do ustawień fabrycznych.
Niestety takie czasy, wszystko się zmienia i trzeba nauczyć się to tolerować. Dlatego nadal będę oglądać F1. Nie mogę nic poradzić że F1 się zmienia i nie mogę poradzić, że nie potrafiłem uderzyć dziecka, więc sam się przyczyniam do zmian.
Nie wiem czy doczekamy silników V10 lub V8. Ja tak czy siak uparcie czekam a teraz patrzę jak wygrywa nie najlepszy kierowca a najcwańszy lub najmądrzejszy. W sumie teraz wygrywają inżynierowie, ale z czasem się to zmieni, miejmy przynajmniej taką nadzieję
Przejdź do wpisu Ujawniono plany F1 dot. potencjalnych zmian w przepisach na sezon 2026
03.04.2026 14:30
3
"Jeśli chodzi o sztukę cierpliwości, pozostaję numerem jeden. Są przecież kierowcy, którzy gdy tylko nie mają bolidu pozwalającego na wyniki w czołowej piątce, eksplodują"
"Engine GP2" to jakby nie była eksplozja? No kto jak kto , ale on jest chyba ostatnią osobą która powinna tak mówić. Wszędzie gdzie był zawalał mosty i ciągle narzekał.
Wychodzi na to, że trzeba osiągnąć wiek emerytalny aby nauczyć się cierpliwości. Teraz to nie jest nawet engine GP2 a Ferdek na nic nie narzeka, w sensie nie czepia się itd
Przejdź do wpisu Alonso sugeruje pozostanie w F1 na sezon 2027
31.03.2026 11:12
3
"Wzajemny szacunek jest niezbędny, jednak nie może on ograniczać prawa mediów do swobodnego i niezależnego relacjonowania."
Wzajemny szacunek i niezależne relacjonowanie. Niech najpierw dziennikarze popracują nad tym a później mają pretensje.
Przejdź do wpisu Dziennikarze wzywają FIA do załagodzenia konfliktu po zachowaniu Verstappena
31.03.2026 08:38
1
@Lulu co osiągnął? Miano najlepszego kierowcy F1 I nie tylko. W 21r nawet gdyby nie zdobył tytułu to był mega kierowcą, jedynym który mógł utrudnić życie Lewisowi, oczywiście Lewis też był mega (żeby nie było). Nawet w nie najlepszym bolidzie pokazywał klasę, choćby zeszły rok. Nie chodzi o tytuły, tylko o to, że jest jednym z najlepszych kierowców i tego nikt mu nie zabierze. Do czego nie wsiądzie to jedzie genialnie.
Taki Kubica (ten wcześniej oczywiście), nie mial nigdy idealnego bolidu a potrafił zachwycać swoją jazdą. Każdy to pamięta do tej pory i nikt mu tego nie zabierze. Ktoś powie ze nic nie osiągnął a moim zdaniem osiągnął bardzo dużo, mógł osiągnąć o wiele więcej, no ale.
Taki Rosberg, mistrz świata, pokonał siedmiokrotnego mistrza, czy ktoś o nim wspomina? Nikt, bo każdy wie, że to może nie średni kierowca, ale z pewnością nie genialny, z podkulonym ogonem uciekł bo się wypompowal. Osiągnął tytuł ,ale nic więcej.
Przed Maxem swiat stoi otworem, może zrezygnować z F1 I nadal każdy będzie o nim wspominać i wciąż może odnosić sukcesy ,nie koniecznie w "królowej prędkości ",
Przejdź do wpisu Verstappen coraz poważniej zastanawia się nad odejściem z F1: czy jest to warte?
30.03.2026 07:57
1
Zazwyczaj na publicznych drogach gdy jest problem z jakimś skrzyżowaniem, przejściem dla pieszych itp.to zamiast przebudować skrzyżowanie prościej jest postawić znak , ograniczenie prędkości. To może pora wprowadzić ograniczenie prędkości w królowej szybkości?
A tak serio, to wydaje mi się że te przepisy mamy między innymi przez Audi. Oni nie chcieli wejść do F1 wcześniej, dopiero gdy zapewnili im elektryfikacje to weszli. Wiadomo producent aut osobowych wykorzysta tą technologie w zwykłych autach.
FIA uparła się, że chce mieć więcej producentów i ma ,nawet bardzo dużo, ale kosztem widowiska. Podpisali więc umowy z nowymi producentami więc prędko nie będą mogli się z tego wycofać, bo takie np. Audi będzie chciało odszkodowanie i powie papa.
.Więcej producentów , Kasą,kasa,kasa. Po co mają słuchać kibiców i kierowców? Oni nie są od zarabiania pieniędzy, tylko mają jeździć i wyglądać a jak powie za dużo to kara i do kąta a jak się nie podoba to won. Przecież to F1, każdy chce tu jeździć i nie będzie narzekać
Przejdź do wpisu Krytyka nowych przepisów zaostrzyła się po wypadku Bearmana. Sainz wyraził swoje pretensje do FIA
30.03.2026 07:26
1
@MateuszJ jednak widzę z głową coś nie tak a tym Hamiltonkiem dobitnie to potwierdziłeś. A słowo nowi ,to znaczy ze nie ci sami co zawsze. Bez odbioru
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
29.03.2026 19:41
1
@MateuszJ akurat ja obserwowałem jak szybko traci dystans do Rus, na każdym okrążeniu bardzo szybko ucinał czas. Już bez SC wiedziałem że szybko się z nim upora. Z tym nie legalnym bolidem to trochę popłynąłeś. Widać jak masz zaślepione oczy swoim idolem, który ma gorszy bolid.
Na szczęście Mercedes nie jest aż taki idealny, jeśli Rus dojechał za Ferrari i Mclarenem to znak że sezon dopiero się rozkręca. Nie jestem fanem tych bolidów zdecydowanie, ale trudno, trzeba to przełknąć i czekać az to zmienią. A póki co sezon zapowiada się ciekawie mimo debilnych bolidów, przynajmniej dzieje się coś innego i do gry dochodzą nowi gracze a nie tylko Ham i Ver
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
29.03.2026 14:53
9
Czyli mamy już pierwszy poważny wypadek przez nowe, super przepisy. Ciekawe po ilu takich wypadkach coś z tym zrobią? Kierowcy ostrzegali że tak będzie i tak jest
Przejdź do wpisu Bearman jechał z prędkością 308 km/h, a przeciążenie wyniosło 50G
29.03.2026 14:49
1
Nie zgodzę się z twierdzeniem, że Antonelli dostał zwycięstwo przez SC. Gdy jechał za Rus momentalnie go doganiał. Odrabiał chyba 0.7sek na okrążeniu więc to byłaby kwestia czasu jakby go wyprzedził i pewnie później Piastriego. Mial dużo lepsze tempo od pozostałych w ten weekend. Ten tor po prostu mu leżał. SC z pewnością mu pomógł, ale myślę że i tak by wygrał, miał naprawdę dobre tempo
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał w Japonii i został najmłodszym liderem mistrzostw świata F1
28.03.2026 15:55
0
@Danielson92 Czyli, delikatnie mówiąc zniżasz się do ich poziomu.
Już dawno Max nie konkuruje z Lewisem a wy ciągle się kłócicie jak dzieciaki. Jak mówiłem, mnie to tylko śmieszy
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
28.03.2026 14:29
6
No to już wiemy dlaczego Max go wyrzucił. Nie chodziło tylko o pytanie. Nikt nie lubi gdy się z kogoś szydzi a tym bardziej śmieje prosto w twarz. I to jest dziennikarz?
Przejdź do wpisu Wyrzucony przez Verstappena dziennikarz zabrał głos
28.03.2026 12:25
1
Jak widziałem że Max odpada w q2 to wiedziałem że trole będą wylewać się w komentarzach. No I się nie myliłem, dziecinada po całości, brawo. Hehe .
Chyba żaden mistrz nigdy nie jeździł zawsze najlepszym bolidem i zawsze idealnie. Każdego musi czasem dopaść kryzys albo własny albo bolidu. Raz przegrał z partnerem i już do niczego się nie nadaje. Oby tak dalej dzieciaki, wylewajcie te swoje dyrdymały, przynajmniej jest wesoło
Przejdź do wpisu Antonelli wygrał czasówkę na Suzuce. Q3 bez Verstappena
27.03.2026 14:40
4
Wszyscy wiemy jacy są Brytyjscy dziennikarze. Tak jak tutaj są hejterzy Maxa tak też jest z dziennikarzami. Zapewne nie chodziło tylko o to jedno pytanie ale właśnie tym pytaniem ten dziennikarz przegiął i Max chciał mu dać nauczkę. Może I bardzo dobrze, następnym razem ten dziennikarz będzie się gryźć w język zanim znowu coś palnie.
Dziennikarz powinien być obiektywny, w przeciwnym razie nie jest to dobry dziennikarz. Czy Max powinien się tak zachować? Może I nie ,ale to jest właśnie Max, to nie jest żadne zaskoczenie. Nie popieram go ,ale też i nie każę. To po prostu Max a tamten to chamski dziennikarz, trafił swój na swego
Przejdź do wpisu Verstappen wyrzucił brytyjskiego dziennikarza ze swojej sesji medialnej
26.03.2026 14:20
2
Przecież to nie jest wina jakiegoś komponentu który jest np. źle wywarzony. To jest skopana konstrukcja samego silnika, coś źle wyliczyli i silnik sam z siebie wywołuje drgania. Nie sądzę że szybko to wyleczą jak pewnie trzeba od nowa zaprojektować silnik. Czyli ten sezon odpada bo raczej nie mogą tego zrobić.
Może się nie znam ale tak mi się wydaje
Przejdź do wpisu Aston Martin i Honda dostarczają kolejne poprawki, ale na docelowe rozwiązanie problemu trzeba jeszcze poczekać