WIADOMOŚCI

BMW zadowolone z podium Kubicy
BMW zadowolone z podium Kubicy
Zespół BMW Sauber w Brazylii zdobył swoje drugie podium w tym roku. Kubica zdobył drugie miejsce na finałowy wyścig sezonu po starcie z ósmej pozycji. Nick Heidfeld po starcie z osiemnastego miejsca awansował na dziesiąte miejsce, ale odpadł z rywalizacji po pierwszym postoju.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Robert Kubica:
"Podstawą dzisiejszego rezultatu była wczorajsza decyzja, gdy zaryzykowaliśmy i pojechaliśmy mokre kwalifikacje z ustawieniami niskiego docisku. Poszło dobrze w Q1, ale było trudno w Q3. Choć niektórzy ludzie byli rozczarowani z ósmego miejsca wczoraj, ja byłem dość zadowolony. Dziś mieliśmy dobre i równe tempo. Byłem zaskoczony na początku, gdy dość łatwo było jechać za Rubensem Barrichello i Markiem Webberem. Musiałem jednak ograniczyć obroty silnika po około 15 okrążeniach, gdyż temperatura wody była za wysoka, i musiałem uniknąć jazdy za gośćmi przede mną. Po pierwszym postoju miałem pecha, gdyż utknąłem za czterema samochodami. Na tym etapie Mark był w stanie zwiększyć przewagę. To wspaniały rezultat w trudnym sezonie i naprawdę liczę, że zobaczę ten zespół w stawce w przyszłym roku."

Nick Heidfeld:
"Mój start nie był perfekcyjny, ale widziałem, że były bardzo ostre walki i zdecydowałem, że lepiej jest zostać daleko od kłopotów. Od razu potem były wypadki na drugim zakręcie i na wyjściu z piątego zakrętu. Byłem w stanie wyprzedzić kilka samochodów, a wśród nich był Romain Grosjean, który nie grał fair. Wtedy obawiałem się, że mogę stracić przednie skrzydło. Gdy zostawiłem go za sobą, zmniejszyłem stratę do Sebastiana Vettela i nie mogłem go wyprzedzić. Potem miałem swój pierwszy postój. Zastanawiałem się jak szybki będzie samochód i szybko dostałem informację, by oszczędzać paliwo, ale było już za późno. Paliwo skończyło się na zakręcie numer 8. Przynajmniej to dobrze, że zespół może być dziś z czegoś zadowolony."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

149 KOMENTARZY
avatar
haki

18.10.2009 22:43

0

Przynajmniej to dobrze, że zespół może być dziś z czegoś zadowolony." ale dupek.


avatar
kacperboss

18.10.2009 22:44

0

Heidfeld mięknie? A gdzie wypowiedzi szefów? huh?


avatar
dwojus

18.10.2009 22:45

0

jak to paliwo się skończyło?? czyżby zapomnieli zatankować ?????????????


avatar
sqrvol

18.10.2009 22:45

0

Ech i znowu translator... Wypowiedź Nicka ledwo da się zrozumieć.


avatar
danilo

18.10.2009 22:46

0

A to numer! :D Paliwo się skończyło?


avatar
wirus0

18.10.2009 22:46

0

czy te BMW jest chore??? jak może zabraknąć paliwa no i gdzie wypowiedz doktorka,chyba nabrał paliwa w usta


avatar
amnesiac

18.10.2009 22:47

0

trudno w to uwierzyć ale podczas 1 tankowania Heidfelda nie zadziałał wąż do tankowania i wyjechał "pusty". Kazali mu zjeżdżać ale nie dał rady (pusty bak)....


avatar
zzz

18.10.2009 22:48

0

Doktor milczy, ale Kubica mu trochę dowalił za "wczorajsze rozczarowanie". W końcu wyszło na wierzch, że nie było dobrej atmosfery w zespole.


avatar
Piotre_k

18.10.2009 22:48

0

Gratulacje dla Roberta. Świetna postawa, szybkie i równe tempo, zero błędów. Tylko samochód jak zwykle niedomagał. Ale nie ma co narzekać, w końcu BMW zaprezentowało porządną formę. Szkoda tylko, że tak późno...


avatar
bonio233

18.10.2009 22:48

0

Przynajmniej to dobrze, że zespół może być dziś z czegoś zadowolony..... uuu strach wypowiedziec imie Robert??


avatar
AlMastar

18.10.2009 22:48

0

teraz nie narzeka na Kubicę, ale na kogoś musi i wychodzi że "Romain Grosjean, który nie grał fair.". Co do paliwa to chyba maszyna tankująca się popsuła skoro mu paliwka zabrakło. Dobrze że Robert zjeżdzał drugi bo tak on mógłby skończyć na poboczu bez paliwa.


avatar
Janosoprano

18.10.2009 22:49

0

To "cos" on osiagnal tylko 8 razy.


avatar
abrams

18.10.2009 22:49

0

hahahah tak jak napisałem pod innym tematem że heidfeld = truli, najlepiej jest zwalac wine na innych ze ktos nie gra fair i takie inne pierdoly. Dobrze ze Robert w przyszłym sezonie nie bedzie jeździł z tym ślimakiem


avatar
neomod

18.10.2009 22:49

0

Widać że Kubica rozwiązał język po podpisaniu kontraktu na przyszły sezon.


avatar
amnesiac

18.10.2009 22:50

0

Mario Theissen, BMW Motorsport director: “Unfortunately the fuel rig didn’t work at Nick’s pit stop. "


avatar
music

18.10.2009 22:50

0

tak myslałem że wypowiedzi doktorka nie dadzą: zwyczajnie Robert zagrał im na nosie tym wynikiem i jawnym dystansowaniem sie do wypowiedzi zespołu po Q3. Dali mu szansę w F1 i chwała im za to ale ta współpraca nie ukłądała się przez te lata z wyjątkiem bardzo łądnej postawy bo trudnych chwilach Roberta (wypadek w Kanadzie). Zeszły rok i olanie szans Kubicy to już ewenement w skali całej historii F1- co Robert wypomina w każdym wywiadzie do dzis. Więc dobrze że to się kończy. Mam nadzieje ze z Renalut ktory bedzie bral sugestie Kubicy przy budowie bolidu pojdzie lepiej.


avatar
rafekf1

18.10.2009 22:50

0

W tym wywiadzie Robert dość oszczędny w słowach z małą dozą riposty i z trochę większą dozą cukrowania w stosunku do teamu na końcu wywiadu. Na szczęście najlepiej zripostował osiągając tak dobry wynik. Nick pewnie nie lada zdziwiony, że i tym razem to on nie ukończył wyścigu.


avatar
zzz

18.10.2009 22:50

0

Uznali, że Nick nie ma szans i wypadnie blado na tle Kubicy, a tu jeszcze można i silnik zaoszczędzić, więc lepiej przewrwać na zasadzie: "Skończ Waść ..."


avatar
Piotre_k

18.10.2009 22:50

0

zzz: doktor nie milczy, tylko wypowiedzi zarządu pojawią się później w oddzielnym newsie (co dla mnie nie ma sensu)


avatar
loko

18.10.2009 22:51

0

Mario Theissen | szef zespołu: "Przede wszystkim gratulacje dla Jensona Buttona i Brawn GP za wygranie mistrzostw świata zarówna w klasyfikacji kierowców jak i konstruktorów. Ale my dzisiaj mamy jakieś powody do radości. Robert osiągnął dobry rezultat bez popełnienia najmniejszego błędu. Był jedynym na torze, który by w stanie nadążyć za tempem czołówki przez cały wyścig. Jego drugie miejsce jest zasłużoną nagrodą za intensywną pracę i wysiłki w ostatnich tygodniach. Dla całego zespołu ważne jest by osiągnąć jak najlepszy wynik pod koniec tego trudnego sezonu. Pragnę podziękować każdemu członkowi zespołu za to. Niestety sprzęt paliwowy nie zadziałał podczas postoju Nicka. Do tamtego momentu również miał mocny wyścig. Nasze drugie podium w tym sezonie przeniosło nas o jedna pozycję wyżej w klasyfikacji konstruktorów. Chcemy utrzymać to tempo w ostatnim wyścigu w Abu Zabi."


avatar
kacperboss

18.10.2009 22:51

0

jak maszyna nie zadziałała to po co go w ogóle wypuszczali? Na co oni liczyli? Mogli mu chociaż dać linkę holowniczą :/


avatar
radzix

18.10.2009 22:52

0

Tak trudno powiedzieć Robert gratulacje za pkt dla zespołu? już by ewentualnie starczyło... ale siedzi heidfeld na kamieniu... ;)


avatar
Tomaszek

18.10.2009 22:53

0

Do wypowiedzi Nicka - błąd tłumaczenia: w oryginale "byłem zaskoczony, że tak szybko zwolnili samochód" [z pit-stopu], a nie jak szybki będzie samochód. A swoją drogą chyba rzeczywiście pomylili samochody ...


avatar
music

18.10.2009 22:54

0

Nick jak już przerwał passę dojeżdzania do mety to seryjnie. Choć i tak jak pisałem szkoda mi go. Ale nie każdy ma zawsze szczęście i nie każdy ma taki talent jak Robert.


avatar
ris

18.10.2009 22:55

0

20. loko - uzupełniłeś redakcję - Mac1602 - a może wrzucić to co Mario powiedział ?


avatar
GKT

18.10.2009 22:55

0

Coś czuję, że "zespół" jest w rozsypce. Dobrze chociaż, że jeszcze dziś bez pomyłek obsłużyli bolid Roberta... O, przyszło mi na myśl, że puszczając Heidfelda bez paliwa testowali super oszczędny silnik na przyszły sezon "bez tankowań". No tym razem bez paliwa nie udało się, ale następnym razem....


avatar
100mek

18.10.2009 22:55

0

"..Niestety sprzęt paliwowy nie zadziałał podczas postoju Nicka..." .Aż dziwi, że to nie przytrafiło się Robertowi .


avatar
Kimi Rajdkoniem

18.10.2009 22:56

0

Skoro wg Nicka miarą talentu kierowcy są punkty zdobyte w tym sezonie [a mówił to mając 6 pkt więcej niż Robert] to kto jest lepszym kierowcą wg niego teraz? Niech Krystian Sobierajski go o to zapyta w Abu Zabi:D


avatar

18.10.2009 22:56

0

Brawo Robert ! I aż mi się łezka w oku zakręciła jak pokazali nicka siedzącego na poboczu he he !!


avatar
sqrvol

18.10.2009 23:01

0

Dziwne że Nick nie płacze że Robert zabrał mu jego paliwo przez co zepsuł mu wyścig.


avatar
nimix

18.10.2009 23:03

0

[ 28. Kimi Rajdkoniem - w zeszłym roku siedział cicho.. narzekal tylko że dogrzac opon niemoze.. a jak Kub "Pracował nad nim" z rozkazu Dr. i w końcu zaczął jeździc to nieco sie burzył że to nie fair że jest szybszi i nagle kub zwolnil.. ] A co do wyścigu rewelacja- Hamek jest taki za jakiego go uważam- rozpyczacz toru i ignoranta, kubek jak ma farta to moze w koncu pokazac na co go stac a button... hm facat potrafi jezdzic ale bez polotu.. ale ministrem zostal Gratulacje..


avatar
jar188

18.10.2009 23:03

0

heheheheeeee, W wywiadzie Roberta słyszałem o ograniczeniu obrotów od 8 okrążenia, na innym portalu od 10 a tu jest od 15. Nie czepiam się żeby nie było, tylko się uśmiałem trochę.


avatar
100mek

18.10.2009 23:03

0

na f1.com głosowanie: Which of the top three drivers impressed you most in Brazil on Sunday? WEB, KUB, HAM.


avatar
jar188

18.10.2009 23:05

0

Oczywiście tradycyjnie ważniejsze od cieszenia się i upajania pierwszym w tym sezonie sukcesem Roberta jest dowalenie Nickowi.


avatar
morek154

18.10.2009 23:06

0

32. 100mek widziałem i dałem na ham bo z 18 miejsca stanął na podium i na pierwszym okrązeniu musiał zjechać do boksów. Niesamowicie pojechał hamilton


avatar
GawoLoveKubica

18.10.2009 23:08

0

I dobrze . Nick ciągle wali na Roberta to trzeba na Nickusia walić ;D Ząb za ząb. Kubica nie zachowuje się jak on w stosunku do Roberta .. Jestem zachwycony pudłem Roberta ! Oby w Renault było jeszcze lepiej ;)


avatar
GawoLoveKubica

18.10.2009 23:09

0

A i jeszcze do tych co mówili że Haidfeld lepiej i więcej wyprzedza . Dzisiaj Kubica pokazał jak wyprzedzać nie byle kogo :]


avatar
strong1

18.10.2009 23:14

0

@GKT Możliwe,że zespół jest w rozsypce,ponieważ ludzie tracą pracę.Liczyli na ciągłość etatu,jak przyszło BMW,mieli już pewne wątpliwości co do Quadbacka,a teraz ich myśli są trochę gdzie indziej. A Robert powiedział co myśli i jest jak jest,czyli niezbyt miło.


avatar
tomspoon

18.10.2009 23:16

0

HALT! Heidfeld. Nie masz peliwen w zbiorniken nicht! Oszczędzaj Nick paliwo nie jedź za szybko, wogóle nie jedź! Stój nick! Stoisz nick? To wracaj.... Na piechotę! I alarm włącz bo to sao paulo kameraden. :)


avatar
ris

18.10.2009 23:16

0

33. jar188 - a na BBC o którym okrążeniu mówili ????


avatar
tomspoon

18.10.2009 23:25

0

jak ja go nie cierpię.... I mam szczerą nadzieję, że nie znajdziesz sobie pracy jako kierowca wyscigowy heidfeld.. ale chętnie bym widział ciebie jako kierowcę rezerwowego bys mógł oglądać Kubicę z bliska jak będzie smigał po torze :)


avatar
mario547

18.10.2009 23:25

0

Podczas tego bardzo trudnego dla kierowców weekendu wyszło na jaw kto jest najlepszym kierowcą. Różnice w samochodach trochę zostały zatarte. Najlepsi są KUB i HAM bo potrafią mając mało czasu na treningach świetnie ustawić bolid. Mało od nich gorsi są VET RAI MAS i ALO Jest paru niezłych jak HEI TRU GLO ROS BAR i BUT słabymi są: PIQ BAD KOV NAK i GRO. ALG dopiero się uczy BUE to talent nie wiadomo ... jakby był w lepszym teamie. A KOB pokazał się z dobrej strony starszemu rodakowi pokazał gdzie raki zimuja ale po jednym występie nie mozna go oceniać


avatar
jar188

18.10.2009 23:25

0

Nie pamiętam, usłyszałem tylko krótka wzmiankę o tym, zapatrzony byłem w live timing: czasy Roberta,Rubensa i Marka.Emocje :)


avatar
mario547

18.10.2009 23:27

0

Moim zdaniem najlepszymi kierowcami są KUB i HAM potem ALO VET RAI i MAS uzasadnienie 41.


avatar

18.10.2009 23:39

0

Robert wielkie dzięki za ten wyścig ! I jeszcze jedno , jak zobaczyłem nicka siedzącego na poboczu to aż mi łezka zakręciła się w oku z ....... RADOŚCI .


avatar
mario547

18.10.2009 23:43

0

Szkoda mi jest NIcka. Wybaczam mu to odgrażanie się do Roberta i współczuję mu. HEI jest dobrym kierowcą. Miał pecha w Q bo podczas lepszych warunków trafił na korek a Robert miał szczęście. Błąd BMW jest godny ubolewania bowiem mieli szansę na 5- 4 miejsce dla Nicka i 13 pkt dla zespołu. No ale błędy równie karygodne popełniali też inżynierowie i mechanicy Ferrari McLarena i Renault i w związku z tym nie wiem co mysleć.


avatar
mariusz-f1

18.10.2009 23:47

0

Robert wielkie dzięki za ten wyścig i emocje ! I jeszcze jedno, gdy pokazali nicka siedzącego na poboczu , to aż mi się łza w oku zakręciła z ....... radości !


avatar
mario547

18.10.2009 23:49

0

Heidfeld ma dobre starty i dobrze blokuje to są jego mocne atuty ma troche więcej szczęścia od Kubicy ale ogólnie nie jest od niego wiele gorszy choć są w BMW. Chciałbym Nicka w Renault i niech im dadzą równy ststus (bo robert lubi walkę nie chciałby być faworyzowany bo to tylko rodzi konflikty jak ALO i HAM), wtedy naprawdę zobaczymy kto lepszy bo my Polacy lubimy takie pojedynki polsko-niemieckie albo polsko-rosyjskie.


avatar
technology

18.10.2009 23:57

0

a najlepsze jest to, że jeszcze przed chwilą heidfeld prawił jaki to z niego dużo lepszy zawodnik bo uzbierał więcej punktów... w F1 liczy się szczęście i umiejętności. Robert bez szczęście zawsze jeszcze miał umiejętności ale ty Nick - bez szczęście po prostu nie istniejesz :) Do Roberta wraca szczęście i jestem pewien, że w końcu w Renault znajdzie ludzi którzy będą chcieli pomóc mu w ściganiu a nie przeszkadzać jak Sauber. BMW straciło życiowy sukces w zeszłym roku i jednocześnie odebrało go Kubicy. Cieszę się że trafi do zespołu któremu naprawdę zależy!


avatar
Musashi

19.10.2009 00:06

0

Dla Saubera najlepszą karą będzie jak pójdą z torbami po tym sezonie. Niech się mechanicy zastanowią czy warto było tak "pomagać" Kubicy.


avatar
mario547

19.10.2009 00:07

0

Ale Borowczyk przeżywał gdy WEB zjeżdżał z drugiego postoju. Moim zdaniem dobrze wiedział, że jak mechanikom dobrze poszło a WEB mając przed zjazdem 27 s przewagi bez problemów znajdzie się przed KUB. Powiem otwarcie nie podoba mi się takie kłamliwe komentowanie i sztuczne wzbudzanie emocji. Zwłaszcza jeśli ktoś jak ja śledzi czasy okrążeń to odbier to źle. To tak jakby na meczu piłkarskim nasz piłkarz strzelił 5 m nad poprzeczką a komentator krzyczał "aj jak niewiele brakowało"! Albo karnego nie było a komentator "ewidentnie powinien byc karny". Borowczyk komentuj trzeźwo i mów oczywiste rzecz, że KUB nie miał szans znaleźć sie przed WEB


avatar
GawoLoveKubica

19.10.2009 00:12

0

Popieram @47 Miał być taki dużo lepszy i co ? Szczęście powoli się odwraca Nick ... @ 46 Atuty Nicka to przede wszystkim szczęście. Ludzie ! Nie ma co płakać i użalać się nad Nickiem bo gdyby to spotkało Roberta i spotykało to za pewne Nick był uradowany że Robert się rozwalił lub padł mu silnik. Kubica i Hamilton pokazali klasę , no ale Hamilton szczęście typu Monaco 2008 xD Mam tylko nadzieję że Renault tak jak zapowiada będzie w ścisłej czołówce i będą zawsze nastawieni na wygrywanie wyścigów i wspomogą Roberta . Aj jak fajnie że Robert będzie number one ;)


avatar
mario547

19.10.2009 00:24

0

50. A po GP Jap były słowa dla HEI że umie startować i blokować w odróznieniu od Roberta (stracił pozycję na starcie i dał się objechać BUT). To że ktoś ma niewyparzony język i wredny charakter nie dsq go jako kierowcę. HEI jest niewiele gorszy od KUB HAM ALO VET i RAI. On jest na poziomie ROS GLO i TRU


avatar
D154573R

19.10.2009 00:26

0

Boro komentuje ze studia i widzi teoretycznie to co i my i to do czego i my mamy dostęp. On woli poopowiadać i wtedy nie dziwcie się, że nie zna czasów ;)


avatar
GawoLoveKubica

19.10.2009 00:29

0

@ 51 Kompletny kierowca charakteryzuje się osobowością na torze i po za nim , talentem , wynikami . Wszystko raczej przemawia za Robertem . Haidfeld jest średniakiem. Ciekawe czy lekko by Ci było być w skórze Roberta w którym przez 3 sezony kręciło się wszystko w okół Nicka -.- Ale to twoje zdanie i nie chcę go zbytnio podważać bo każdy ma tutaj wolność słowa


avatar
Kpt.

19.10.2009 00:56

0

chcialbym zobaczyc KUB i HAM w równych bolidach, dla mnie są to najlepsi kierowcy, Haidfeld jak zwykle skupia się na sobie, nie wspomnial o tym że dzięki Robertowi wyprzedzili Renault i sa blisko Wiliamsa, a myśle że w tym sezonie ma znaczenie pokazac sie z dobrej strony chocby w koncówce


avatar
Szymon_max

19.10.2009 06:17

0

D154573R Troche racji masz...


avatar
lechart

19.10.2009 07:27

0

Nareszcie prawie wszystko "zagrało"dla Roberta. Tym razem to Nick miał pecha. Była szansa na zwycięstwo. Gdyby nie ograniczenie obrotów silnika, to najprawdopodobniej Robert nie utknąłby za innymi po pierwszym postoju, a wtedy...... 54. Kpt. Kubica był lepszy od Hamiltona w innych seriach i aktualnie (jak dobrze przeanalizujesz wyścigi z kilku lat) też jeździ lepiej, bo popełnia znacznie mniej błędów. Hamilton trafił po prostu na lepszy zespół.


avatar
yaneq

19.10.2009 07:34

0

robert świetny wyścig. hamilton rewelacja! oglądałem bez live timingu, ale jedno powiem najlepszy wyścig tego sezonu. cały czas emocje, wyprzedzanie, prawdziwa f1!


avatar
Kornik

19.10.2009 08:08

0

@34 morek ja też głosowałem na Hamiltona. Nie lubie gościa ale to co pokazał to mistrzostwo świata. Z ostatniej pozycji na podium. Wielki szacunek !


avatar
Jarek fan F1

19.10.2009 08:24

0

Wreszcie Kubuś na podium. Świetne tempo. Szkoda, że na kilka kółek został przyblokowany przez wolniejszych kierowców. To wtedy przegrał pierwsze miejsce. A komentator? No cóż. Ja też kibicowałem Red Bulowi, żeby się coś nie udało na ostatnim postoju Webbera. Taki los kibica. BMW znowu dała ciała, tym razem z Nickiem. Zresztą BMW jest specjalistą od błędów. Już nie mówię jak wykolegowali Saubera.


avatar
ris

19.10.2009 08:26

0

Mówią, że życie to nie kabaret a może jednak tak ?. Q2 - mechanikom zawieruszyła się tylna opona Roberta , Pit Stop Nika - nie zadziałała maszyna do tankowania !!! " Hans oponen gut? gut ! Stephen benzin gut ? Gut ! Ja ! A szlauf ? Was is das szlauf ?? wąż ogrodowy wolksdojczu ! Moment ja benzin gut zer gut. !!! Hans was is das ?? Oponen !!! Szaise Rooobert !!! Roooberet !!!! " Kabaret Młodych Panów już dwno przewidził ten wyścig w Brazyli :-))))))))) http:// www. youtube. com/watch?v=OsD0Qgb8zac


avatar
dar_ek

19.10.2009 08:35

0

A mnie ciekawi jaka w tym sukcesie Roberta była rola jego nowego inzyniera wyścigowego? Co o tym myślicie? To chyba on decyduje o strategii kierowcy (czas wyjechania w Q, opony, paliwo). Albo odwrotnie - jaka była rola wcześniejszego inżyniera w porażkach Roberta? IMHO wystarczyło dać R. takiego inż do którego nie odnoszą się słowa piosenki Wojciecha M. "Co by tu jeszcze (spieprzyc, Panowie? Co by tu jeszcze?)". :)


avatar
ris

19.10.2009 08:40

0

61. dar_ek- bardzo cenna uwaga nikt tego tematu nie poruszył. Może i strategia ilości paliwa na pokładzie bolidu dla Roberta też była inicjatywą Inżyniera. Kto wie może to dzieki niemu Robert miał szansę na pudło. !!!


avatar
fagorn

19.10.2009 08:50

0

Ciekawe, co się takiego wydarzyło, że na dwa wyścigi przed końcem sezony zmieniono mu (RK) inżyniera? Może dostał gdzieś lepszą ofertę...


avatar
fagorn

19.10.2009 08:53

0

... a może Kubica będzie pracował z nim wkrótce w Renault...


avatar
vangogh

19.10.2009 08:57

0

"Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz"


avatar
grzes12

19.10.2009 09:02

0

61dar_ek Jedno jest pewne bolid był inaczej ustawiony niż dotychczas ,a więc z mniejszym dociskiem aero i nastawionym na szybkie sektory toru czego efektem było wyprzedzenie Rosberga . A z drugiej strony ciężko powiedzieć jakie czasy notowałby Robert z większym dociskiem aero ....


avatar
dar_ek

19.10.2009 09:05

0

Moim zdaniem były inżynier Roberta po prostu uciekł jak szczur. Wątpię aby bmw zmieniało go po koniec sezonu, co najwyżej mógł to zrobić Peter, ale on chyba ciągle jeszcze nie ma takiej władzy. A jeśli to prawda co myślę to nie świadczy o nim dobrze i na miejscu ew. przyszłego pracodawcy bym sobie go darował. Bo walczyć trzeba umieć do końca, jak pokazał nam Robert.


avatar
jenks

19.10.2009 09:08

0

kol mario 547 nie pisz bzdur,bo upodabniasz się do zientarskiego.kubica to cienki bolek i łapie sie na podium tylko jak zawodnicy przed nim mają kolizje.w tym wyścigu klase to pokazał raikonen i żeby mu weber nie urwał skrzydła to byłby pierwszy.a kubica psim swędem załapał sie na podium i jedyne co zrobił to wyprzedził rozberga.


avatar
grzes12

19.10.2009 09:11

0

67 dar_ek Ja byłbym ostrożny z takimi opiniami . Tak naprawdę nie wiemy co się stało , a kto wie może właśnie Antonio został zwolniony przez zespół . Ja bym się nie żdziwił gdyby wraz z Kubicą przeszedł do Renault ....


avatar
piotrek74

19.10.2009 09:12

0

64. fagorn >na 99% RK bierze go ze sobą ,Przecież Alonso zabiera swojego , A Rk potrzebuje kogoś z kim praca układała się bez zgrzytów ,a Inżynier po co ma siedzieć na tonącym okręcie


avatar
ris

19.10.2009 09:12

0

Jedno jest pewne po serii krytyki pod adresem Roberta ze strony szefostwa po kwalifikacjach, wynik osiągnięty przez Roberta wprawił ich w osłupienie. Długo nie było komentarza po wyścigu ze strony Mario i wcale się nie dziwię. Delikatnie mówiąc szefowie w dniu kwalifikacji wyszli przed szereg sądząc, że Kubica nie odegra żadnej roli albo co najwyżej niewielką w całym wyścigu. A tu upps suprise !!!!


avatar
grzes12

19.10.2009 09:19

0

68 jenks No tak ! ale ten Webber narobił dla Raikkonena HEheheeee.... gratuluję poczucia humoru To co mógł jeszcze więcej Kubica zrobić w tym wyścigu ? Proszę o merytoryczną odpowiedz


avatar
pele2808

19.10.2009 09:24

0

KINDR SCHUMACHA BAY BAY


avatar
oprezes

19.10.2009 09:28

0

Czyli co ... Heidelfowi zapomnieli nalac paliwa ????


avatar
ris

19.10.2009 09:29

0

74. oprezes - maszyna do tankowania nie zadziałała ;-)


avatar
fagorn

19.10.2009 09:56

0

Jeżeli maszyna do tankowania nie zadziałała, to dlaczego go wypuścili na tor? Przecież nie używają już swojego KERSu....;)


avatar
krz08

19.10.2009 10:02

0

to podium było potrzebne Kubicy


avatar
czes

19.10.2009 10:09

0

Moim zdaniem Kubica zasluzyl na to podium. Caly czas jechal tempem na 3-cie miejsce, a gdy pozniej Rubensowi spadlo tempo, to go Robert wyprzedzil. Z Red Bullem nie mial szans.


avatar
fabian

19.10.2009 10:15

0

Nickowi zabrakło paliwa! To pech, a taki był ładny ...niemiecki Nie żebym go nie lubił :)


avatar
pery

19.10.2009 10:21

0

OCENA KIEROWCÓW TRZEŹWYM OKIEM(Subiektywnie).Wielu z Was piszę tu jak to jeden czy drugi kierowca jest lepszy ,więc w pewien sposób chciałbym się do tego odnieść,gdyż praktycznie wszystkich kierowców obecnie jeżdżących widziałem od debiutu.Moim skromnym zdaniem na szczycie ustawił bym mimo wszystko Alonso,jest może trochę pyszałkowaty,ale jest świetnym kierowcą,nie popełnia praktycznie błędów i jeździ na limicie.Na równi wg mnie jest Raikonen,ale gdy jest zmotywowany,bo wydaje mi się ,że od połowy tamtego roku jeździ co najmniej na pół gwizdka,dopiero jak zabrakło Massy musiał stanowić o sile zespołu i jeździł na prawdę świetnie.W tej grupie najlepszych widzę równiez Kubicę,i to nie dlatego że jest Polakiem,ale wydajem mi się że poprostu jeździ w bardzo podobnym stylu do Alonso,nie popełnia prawie błędów i ciśnie z auta wszystko co się da i nadal uważam że jest świetny w jeździe po deszczu(mimo wyścigu w Silverstone08).Jako 4 w tej grupie najlepszych,i to pewnie Nas poróżni najbardziej,zaliczam Webbera.Gość od momentu jak jest w F1 jedzie tyle ile samochód daje ,w sezonie kiedy wszyscy patrzyli na Roberta,on nie postrzeżenie jechał tez wszystko ile mógł,nie punktował tak dużo ,ale robił co do niego należy i tak było od początku jego startów w F1,śmiem twierdzić że jest zdecydowanie lepszy od Vettela,i chyba od każdego kierowcy z którym jeździł w parze dotychczas.Grupę 5 najlepszych kierowców F1 zamknął bym nieobliczalnym Hamiltonem.Gość potrafi zachować się jak największy głupek,cham i prostak,ale jednocześnie ma takie wyścigi,że jest szybszy od wszystkich kierowców i wydaje się że w takim wyścigu jak ma dzień nawet słabszy samochód nie przeszkodził by mu w zdecydowanym zwycięstwie.Po tej grupie nastę pną grupą bardzo dobrych kierowców ,ale którymś czegoś brakuje nie do końca wiedząc co dokładnie to Massa,Button,Barrichelo.Są oni świetni jak samochód jest świetny i potrafią to doskonale wykorzystać,ale gdy tylko jest coś nie tak to zaczynają się problemy.Następną grupę stanowią dobrzy kierowcy ,potrafiący wygrać wyścig,ale tacy którzy wygrają wyścig gdy mają dobry samochód ,ale potrzebują jeszcze dodatkowo korzystnej sytuacji na torze,i jednocześnie są to kierowcy którzy są bardziej od wcześniej wymienionych himeryczni,częściej popełniają błędy.Do nich zaliczę Vettela(tu też się pewnie różnimy),gość jest szybki ,ale zbyt dużo popełnia na razie błędów,to samo Rosberg,Glock,Trulli,Suttil.Następną grupę kierowców stanowią młodzi,obiecujący kierowcy i tu postawił bym głównie na Buemi,wydaje się że może być naprawdę niezły tak samo Algesuarii,no i przebojowy Kobayashi(ale to trochę na wyrost po pierwszym wyścigu)N akonu zostawię dno ,czyli Ci którzy albo nie mają w ogóle talentu do jazdy w F1 albo marnują potencjał bolidu F1 który posiadają,tu przede wszystkim zaliczę Kovalinena (nie wiem jak ten gość może jeździć w F1 a w Maclarenie to są już jaja),Heidfeldt(wiem że to kolejna osoba do polemiki,mimo że uważam że jest dobrym kierowca,to jednak nie mógł się znaleźć w żadnej z wcześniej wymienionych grup,bo nie jest ani zdolny wygrywać wyścigi ,ani młody,oraz moim zdaniem jest poprostu wolniejszy od wcześniej wyminionych kierowców,mimo iż on itak tak nie uważa),pzostali to Grosjean(też pomyłka jak KOV),Nakajima(wiecznie jeździ po trawie-dosłownie i w przenośni),Fisichela(już stary i bez ikry).Liuzzi nie będzi klasyfikowany ,bo nie wiem co o nim myśleć ale wydaje się być lepszy od Kierowców z Dna ,poziom glocka ,Trulliego ale za mało jeździł by go oceniać.Pozdrawiam wszystkich prawdziwych fanów F1 i będę ciekaw ewentualnej polemiki.


avatar
kask27

19.10.2009 10:52

0

HEI teraz ostatnio dużo skarży się na innych.


avatar
stefcio

19.10.2009 11:07

0

Pery - Super koment!


avatar
Damien

19.10.2009 11:15

0

mysle ze celowo HEI unieruchomili, marna szanse a punkty miał, lepiej oszczedzac silnik na ostatni wyscig.


avatar
kyn

19.10.2009 11:30

0

F1 planet.com uznał Roberta gwiazdą wyścigu a zazwyczaj są złośliwi dla naszego kierowcy.


avatar
ris

19.10.2009 11:59

0

80. pery- no nie do końca jest tak jak piszesz. Umiejęteności poszczególnych kierowców nie idą w parze ze zdobywanymi punktami czy miejscami w klasyfikacji. Jeśli by przyglądnąć się wszystkim kierowcom w szerszej perspektywie. To klasyfikacja kierowców pod względem umiejętności powinna wyglądać następująco : Fernando Alonso,Kimi Raikkonen, Robert Kubica, Rubens Barrichello, Felipe Masa, Jenson Button, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Mark Webber, Nick Heidfeld. Reszta kierowców to generalnie statyści ( mam na myśli wyścigi nie treningi czy kwalifikacje ) Na ocenę Kobayashiego i innych młodych kierowców się nie silę bo czas pokarze cóż z nich za kierowcy. Choć Japończyk wawarł na mnie spore wrażenie ;-) Nie bacząc na bolidy silniki, areodynamikę tak według mnie wygląda na dziś klasyfikacja kierowców patrząc obiektywnie na umiejętności kierowów.


avatar
ris

19.10.2009 12:00

0

84. kyn - taaaa bardzo ""profesjonalny"" periodyk ;-))))))


avatar
ris

19.10.2009 12:02

0

83. Damien- zastanów się najperw co piszesz bo takimi stwierdzeniami autorytetu sobie nie zbudujesz. :-)


avatar
Zakrza

19.10.2009 12:03

0

A Heidfeld ostatnio mówił, że w z trzech sezonów co jeździli razem to tylko w zeszłym Kubica miał mniej punktów od niego. Zapomniał, że sezon się jeszcze nie skończył?:D


avatar
kyn

19.10.2009 12:05

0

86. ris zgadzam się z tobą całkowicie ale chodziło mi oto że zazwyczaj wyśmiewają RK


avatar
kyn

19.10.2009 12:10

0

Śmierć Ayrtona Senny w 1994 roku była dobra dla F1. Dzięki niej publiczność zainteresowała się tym sportem - powiedział szef Formuły 1 Bernie Ecclestone. To już kolejna wypowiedź, która chyba potwierdza, że Anglik nie jest osobą w pełni poczytalną. Myśleliśmy, że Bernie już w tym roku niczym nie zaskoczy. Po tym jak kilka miesięcy temu chwalił Adolfa Hitlera, sam przyznał, że jest idiotą. Ale teraz znowu dołożył do pieca. Przy okazji GP Brazylii wypowiedział się dla Folha de São Paulo. Tym razem chodziło o tragiczny weekend podczas GP San Marino w 1994 roku. W ciągu dwóch dni zginęli Roland Ratzenberg i najlepszy wtedy kierowca, Brazylijczyk Ayrton Senna. - To było bardzo nieszczęśliwe. Ale dla generowania zainteresowania publiczności było bardzo... to było dobre dla Formuły 1 - szokująco stwierdził Bernie. - Oczywiście, wielka szkoda, że straciliśmy Ayrtona, ale to się stało. Ludzie, którzy nie wiedzieli nic o tym sporcie, zaczęli się interesować F1. Jego śmierć rozkręciła interes - dodał.


avatar
atomic

19.10.2009 12:12

0

wiedząc ,że robert miał przewagę na rubensem przed pierwszym tankowaniem powinni go tankować na 6-8 okrążeń więcej , mogliby ewentualnie zniwelować tym sposobem przewage webbera na drugim postoju.no ale łatwo to sie tylko gada ,co nie?


avatar
dzdzownica

19.10.2009 12:26

0

52@ Disaster, ale mógłby na laptopie live timingi śledzić z formula1.com, to ich nic nie kosztuje. Polsat tak żałuje kasy na obsługę transmisji? Czy też może w reżyserce nie ma nikogo z głowa na karku?


avatar
Dagmara_W

19.10.2009 12:29

0

Tym razem pecha mial nick, brawo dla Roberta swietna jazda, i wkoncu bmw podjelo jakas dobra dezycje. wiadomo ze z Robertem ale zagrali pod wyscig by tam dobrze poszlo bo wkoncu liczy sie flaga w biala czarna szachwonice. ładnie Robert konczy juz przygode z bmw, taka mala podzienka za t lata. teraz czeka renault.. chcialabym ich zobaczy w przyszym roku z jakim nastawieniem i forma podejda do sezonu po odejsciu koncernu.. Niby to nie zmartwienie Kubicy ale ciekawe ile moze wniesc ludzka pasja i praca. Pozdrawiam


avatar
ris

19.10.2009 12:30

0

89. kyn - wysmiewać Roberta mogą frustraci lub trolle, którzy po to piszą kontrowersyjne opiniie aby wywołać lawinę wypowiedzi obrońców. A le mytu na szczęście ( raczej ) nie spotykamy się z podobnymi wypowiedziami, a jeśli już to szybo stąd znikają. Jawięcej znawców pojawia się przed kwalifikacjami i wyścigiem oraz po ich zakończeniu. A od dziś już będzie panował względny spokój ;_)))))


avatar
ris

19.10.2009 12:32

0

89. kyn - urwało mi ciąg dalszy -->>> a co do periodyku to omijami ich z daleka bo to nie wiele ma wspólnego z obiektywizmem co wypisują .;-)


avatar
Janosoprano

19.10.2009 12:35

0

69-jenks-podniosles mi cisnienie-chcialbym chociaz Ciebie widziec parkujaceko ojca fiata pod blokiem,a Ty o Robercie sie wypowiadasz nie majac o nim chyba zielonego pojecia


avatar
ris

19.10.2009 12:39

0

96. Janosoprano - daj spokój jaka wiedza taki post ;-))))


avatar
arturfotoslubne

19.10.2009 12:48

0

To jest klasa - Robert pięknie odciął się od uszczypliwych uwag doktorka na temat kwalifikacji. A na koniec dobrze życzył zespołowi, który sparwił mu tyle "niespodzianek" i olał go w ubiegłym sezonie w momencie kiedy były szanse na osiągnięcie dużo więcej. To świadczy o jego dojrzałości nie tylko jako zawodnika ale też jako człowieka - czego nie da się powiedzieć o jego starszym "koledze" z zespołu. Heidfeld - to jest właśnie totalny brak klasy. Chłopczykowi przestał jechać samochód więc obraził się na cały świat. Ciekawe czy poskarżył się mamusi, że nie nalali mu paliwa. A promowanie się przez porównywanie z Kubicą świadczy o zupełnym braku profesjonalizmu. Skoro jesteś tak dobry jak myślisz to dlaczego nikt się nie pali żeby cię zatrudnić? Na szczęście fani "szybkiego" widzą jaki jest dobry. Słowa pocieszenia i kondolencje można składać na jego stronie - zabawna lektura :-)


avatar
kyn

19.10.2009 13:13

0

96.Janosoprano ris ma racje


avatar
marbo1234

19.10.2009 14:19

0

nie wiem co tu niektorzy chca od robeta ze jest słaby wycisna chyba z bolidu co sie dało i jadac na drugim miejscu długo zblizał sie do webbera a przynajmniej jechał jego tempem


avatar
andy75

19.10.2009 14:46

0

Pery i ris obydwoje macie po troche racji jednakże trzeba jeszcze wziąć pod uwagę formy tych kierowców w sezonie, ale moje oceny kierowców po części pokrywają się zwaszymi.


avatar
Antoni

19.10.2009 14:53

0

Odpowiadam na pytania odnośnie tankowania Nicka. Wersja 1: Zatkali rurę do tankowania, bo właśnie miał podjechać Robert, ale Nick wepchał sie pierwszy; Wersja 2: Chcieli żeby Nick miał bardzo lekki samochód i przegonił Roberta, ale przegięli.


avatar
ris

19.10.2009 15:02

0

102. Antoni - rozumiem że to w kategorii -->> żart.


avatar
lewy

19.10.2009 15:15

0

to wszystko to taka korupcja ze szok;p;p


avatar
Antoni

19.10.2009 15:24

0

103 ris - tak, to był żart.


avatar
niza

19.10.2009 16:09

0

Jak przeczytałam to, że nie nalali paliwa Nickowi to ogarnął mnie pusty śmiech. Wprawdzie to był pech (w końcu nie dotyczył Roberta! nie wiem jakim cudem, ale jednak!) ale mimo wszystko nie rozumiem w takim razie po co go wypuszczali na tor? Może sądzili, że doczołga się jeszcze jedno okrążenie i zawita znów na pitstop. Najwidoczniej chłopaki z BMWe się przeliczyli. Aczkolwiek do tej pory nie mogę uwierzyć w to, że spotkało to Nicka a nie Roberta! I to dziwnym trafem, parę dni po tym jak Nikuś wychwalał się wszem i wobec, że jest lepszy od Kubicy. Jak to szybko takie farmazony mogą się obrócić przeciwko człowiekowi! Pamiętaj Nick, nie znasz dnia ani godziny! Bardzo mnie cieszy drugie miejsce Kubicy! Wielkie gratulacje! W końcu dzięki temu podium wiele osób zamknęło swoje dzioby i przestało kłapać o tym jakim to średniakiem, który nie potrafi wyprzedzać jest Robert. Gdy wszystko zagrało z bolidem (no może nie do końca, musiał przecież ograniczyć obroty silnika) to pokazał swój cały potencjał i kunszt! Jeszcze raz brawo Robert! pery, właściwie mogłabym się zgodzić w zupełności z tym co napisałeś ale mam jednak pewne ale. Ja osobiście Hamiltona ustawiłabym do innego szeregu, a mianowicie dałabym go przy Alonso czy Raikkonenie, bo moim zdaniem mimo, że potrafi być buńczuczny to pokazał nie raz, że talent do ścigania się ma (chociażby ten wyścig, ładnie się przebił na początek stawki). Co do reszty w sumie to bym się zgodziła, ale chciałabym też poczekać jeszcze do przyszłego sezonu i zreasumować osiągnięcia danych zawodników, zwłaszcza, że wielu zmieni zespoły


avatar
Punksnotdead

19.10.2009 16:20

0

Hahaha, dobrze mu tak xDD


avatar
ekimmu

19.10.2009 16:22

0

80 - pery - o matko "ściana tekstu" :D - mimo to bardzo dobrze ująłeś poziom kierowców z f1, zgadzam się praktycznie z większością - oprócz oceny Vettela - jak dla mnie jest to kierowca na dzień dzisiejszy podobny do Webbera, ALE (!) Webber jest starszy o 11 lat, pomyśl gdzie będzie Vettel za 11 lat, to daje do myślenia.


avatar
wito90

19.10.2009 16:34

0

Gdzie jest wypowiedź wspaniałego Doktora Mario Theissena ja się pytam. Zawsze miał coś do powiedzenia a tym razem nie? Umoczył ze strategią HEI, a pewnie KUB to przypadek na podium (a raczej umiejętności KUB sprawiły taki wynik)


avatar
erlach

19.10.2009 16:48

0

109.wito90 Na stronie www.bmw-sauber-f1.com/pl jest wypowiedź doktorka M.T.


avatar
wito90

19.10.2009 17:03

0

dzięki :)


avatar
GMK

19.10.2009 17:12

0

Jak ktoś ma ochotę i tak uważa to proszę głosować na Kubicę jako najlepszego kierowce wyścigu o GP Brazylii na stronie f1.com na razie prowadzi przed Ham i Web ale tylko 0,8% wszyscy idą prawie równo


avatar
fabian

19.10.2009 17:37

0

80. pery Myślę, że jeszcz Sutil powinien być w czołówce.


avatar
hot dog

19.10.2009 18:03

0

"Niestety, podczas tankowania samochodu Nicka maszyna tankująca zawiodła. Do tego momentu on także dosłownie frunął po torze." Opinia Pana Thaissena o NH. Panie Thaissen chyba inny wyscig Pan ogladal;-(


avatar
nomadwcm

19.10.2009 18:32

0

doktorek się nie wypowiedział? Czyżby naprawde pokłucił sie z kubicą?


avatar
Janosoprano

19.10.2009 18:34

0

114-hot dog-ale on jet stronniczy,w glowie sie nie miesci!


avatar
rafekf1

19.10.2009 18:41

0

114. @hot dog .... No to pora najwyższa nadać Nickowi nową ksywkę .... FlyNick!! ;)


avatar

19.10.2009 18:48

0

Nikuś jest w stanie powołać komisje śledczą do zbadania tzw " sprawy paliwowej " !


avatar
ris

19.10.2009 19:05

0

117. rafekf1 - FlyquickNick będzie lepiej :-)))))))))))))


avatar
rafekf1

19.10.2009 19:08

0

118 @ ris .... rzeczywiście ;) Tak jest zdecydowanie bardziej w porządku w stosunku do Nicka ;)


avatar
mariusz-f1

19.10.2009 19:08

0

Nikuś jeszcze jest w stanie powołać komisje śledczą do zbadania tzw "SPRAWY PALIWOWEJ " i dopuszczenia się zdrady przez osoby z teamu !


avatar
RoninRonin

19.10.2009 20:44

0

E tam maszyna tankująca ... po prostu jakiś mechanior zamiast wstukać na klawiaturze 20 litrów wstukał 2 litry ... i nick zatrzymal sie po okrązeniu ... ;-) BMW Sauber - Monthy Payton Formuły 1.


avatar
RoninRonin

19.10.2009 20:52

0

Nick fruwał bo nie miał paliwa, i pomyslal sobie, ale jestem szybki po tym tankowaniu ;-))


avatar
masabitumiczna

19.10.2009 21:38

0

ranking najszybszych okrążeń mówi wszystko: 15 Nick Heidfeld BMW Sauber 19 1:14.988 on chyba dalej pływał po sobotnich kwalifikacjach


avatar
masabitumiczna

19.10.2009 21:46

0

wracając do tematu nieudanego Pit Stopu Nicka, to chyba żaden inny zespół nie miał tyle bubli na Pit Stopach, niestety wiekszość przypadła Robertowi, spadanie z podnośnika, nieudane tankowania, pomylone opony, ten kabaret Młodych Panów o Pit Stopie Kubicy niestety dobrze charakteryzuje współpracę BMW Sauber z kierowcami


avatar
rafekf1

19.10.2009 22:07

0

124. @ masabitumiczna ... To się nazywa " niemiecka precyzja " ;)


avatar
tomaszf1

19.10.2009 22:56

0

122. RoninRonin zdecydowanie popieram , takich jaj od lat nie widziałem na torach F!, a podejrzewam , że do tego wszystkiego przypadkowo zamienili samochody nikosia i Roberta i to dlatego Robert drugi a niki pechozol ...


avatar
Niespokojny

19.10.2009 22:59

0

Gratulacje dla Roberta ! Szkoda. że Nick miał pecha i w kwalifikacjach, i w wyścigu. ...i super, że to był już przedostatni wyścig Roberta dla tego chorego teamu, i pozostał tylko jeden jeszcze. Dopóki nie przeczytałem, że była to awaria maszyny tankującej, to myślałem, że zespół trenuje pit-stop pod przyszły sezon - tylko zmiana kół, bez tankowania. ;-)


avatar
tomaszf1

19.10.2009 22:59

0

118. ris FlyquickNick ecotec


avatar
orzel6666

19.10.2009 23:53

0

antoni troche się mylisz BMW już nie faworyta a to był przypadek przy pracy w tym wyścigu widzę że BMW dyło fair wobec mojego pupila


avatar
p_michalski

20.10.2009 00:29

0

BRAWO ROBERT NIC WIĘCEJ NIE TRZEBA DODAWAĆ


avatar
grzes12

20.10.2009 07:37

0

Patrzą na tempo wyścigowe Nicka , mam nadzieje ze inżynierom BMW nie przyjdzie na myśl montaż skrzydeł w bolidzie Kubicy . Odnoszę wrażenie ze zarówno Nick jak i Mario nie wytrzymują ciśnienia . Obaj nie mają pewności czy za rok znajdą zatrudnienie w F1 . Oby tylko ich humor nie udzielił się Robertowi dla dobra wszystkich


avatar
fezuj

20.10.2009 08:49

0

131. grzes12 - A co ich humor może zaszkodzić Robertowi ?? nawet jak by mu podłożyli świnię na ostatnim wyścigu to i tak jest to koniec współpracy i Kubica może ich olać ciepłym moczem, ale mimo wszystko dla nich ( Nick i Mario) lepiej gdyby BMW pokazało się z jak najlepszej strony bo to oni mogą wylądować " w pośredniaku" w przeciwieństwie do Roberta :)


avatar
grzes12

20.10.2009 09:47

0

132 fezuj Ostatnio obaj panowie chrzanią głupoty i zachowują się trochę jak Piquet senior ... Właśnie, dla dobra wszystkich żeby nie było powtórki z historii , Robert powinien to olać i nie zniżać się do ich poziomu i wdawać w głupie dyskusje . No ale on już się zahartował i uodpornił na obu tych panów ...


avatar
Daniels

20.10.2009 09:47

0

ludzie co tak slabo wam idzie. wchodzic na F1.com i glosowac na robercika bo na to zasluzyl:))


avatar
grzes12

20.10.2009 09:48

0

oczywiście nie wdawać


avatar
Janosoprano

20.10.2009 10:15

0

@121-RoninRonin-chyba 0,2 kilograma bo na dwoch to by przejechal okrazenie;) Pozdrawiam


avatar
pele2808

20.10.2009 19:37

0

ale nick dalej sondzi ze jest lepszy od roberta podium 12 punkty 215 liczba Grand Prix 168 mistrzostwo świata 0 liczba zwycięstw 0 liczba pole position 1 chyba kazdy wie czyje sa te winiki


avatar
Matysss

20.10.2009 22:33

0

W sobotę doktorek niezadowolony a w niedzielę już zadowolony..Heh.gdyby jeszcze ten wąż u Nicka nie zawiódł to Marian by nie wiedział jak się zwrócić do "drogich entuzjastów sportów motorowych"..swoją drogą nie wiem jak ja przeżyje w sezonie 2010 bez "track talk"Tajsena


avatar
mec3

20.10.2009 22:53

0

i po sezonieeee


avatar
Matysss

20.10.2009 23:24

0

Do Mario Theissen'a: Szanowny Panie Mario! Dziękujemy za danie szansy Robertowi Kubicy za sterami BMW Sauber.dzięki Panu nasz zawodnik zebrał wiele cennych doświadczeń i potrafił się odwdzięczyć dobrą,szybką i równą jazdą w trakcie 3,5 lat .jest jednak jedno małe ale.Tak jak w momencie kiedy zatrudnił Pan Roberta w 2006 r jako testera zespołu,patrząc tylko na wyniki jego testów w RF1Team,


avatar
Matysss

21.10.2009 10:27

0

co było bardzo odważną decyzją , tak w ubiegłym sezonie trzeba było walczyć do końca!!! wystarczy spojrzeć na obecny sezon - po pierwszych siedmiu wyścigach wydawało się że nie ma sensu toczyć walki z BGP !! a jednak RBR się nie poddało, poza tym proszę spojrzeć np na MCL !!! na starcie sezonu byli głęboko w d...e, a potrafili się podnieść - NIE ODPUŚCILI SEZONU aby przygotować się do kolejnego ! Na koniec dodam że jeden z pańskich kierowców przewidział taki scenariusz na sezon 2009 i prosił o wsparcie i walkę do końca, gdyż podobna szansa może się już nie pojawić!! niestety Pan i kolega Willy twierdziliście że macie plan - widzimy jak się ten plan realizuje w tym sezonie. na zakończenie życzę Wam Panowie Mario i Willy" drodzy entuzjaści sportów motorowych" kolejnych sezonów w F1 - będzie na co patrzeć - Robert będzie rządził i dzielił. pozdrawiam


avatar
kumahara

21.10.2009 10:35

0

137. pele2808 : gwoli ścisłości i obiektywnego porównania - Nick Heidfeld po debiucie w 2000r przez pierwsze cztery sezony miał taki oto wynik: podium - 1 trzecie miejsce punktów - 25 liczba GP - 66 zwycięstw - 0 PP - 0 Jak to się ma do wyników Kubicy po nawet nie 4 pełnych sezonach - widać aż nadto !


avatar
Matysss

21.10.2009 12:54

0

kumahara! dokładnie tak jak piszesz i wiele osób wcześniej sprawdzało już te statystyki, ale Quick Nick wie swoje ??!! znaczy jest szybki. taki naród, oni nigdy nie widzieli, nie widzą i nie będą widzieli tego co robią , natomiast zwalą na innego lub na niesprzyjające okoliczności.. więc mam radę dla QN! drogi Nicku - zakończ już karierę kierowcy wyścigowego, póki osiągasz zdobywasz jakiekolwiek punkty i zmień branżę - pilot wycieczek, to coś dla Ciebie - wspólnie z Marjanem Tajsenem i Łilim Ramfem zrobicie furorę !


avatar
Konik_mekr

26.10.2009 00:08

0

143. Matysss, Ja bym kupił taki przwodnik, nawet z czystej ciekawości:D.


avatar
hellsamurai4

18.07.2010 21:39

0

ROBERTO : holera kask tez zabieraja ?


avatar
nowyziomal

19.07.2010 15:03

0

500 po raz PIERWSZY


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.