nimix
Ostatnia aktywność
avatar
nimix

25.09.2019 21:42

0

Z tego co pamietam to ocon jest ewentualnym zastepca za kolkiem..

avatar
nimix

04.06.2019 22:56

0

Z tego co pamietam ustawianie zaplonu i sterowanie czymkolwiek oprucz radia.. FiA czy cos tam zabronila juz w latach 80

avatar
nimix

01.06.2019 11:50

0

Ale Hughes wlał w moją nadzieję oglądania walczącego Kubicy spore wiadro..

avatar
nimix

01.06.2019 11:43

0

A sam Williams od poczatku stawiał na Rusella, kto przypomina sobie że zatrudnił go Frank ten mugł ł sobie dopisać reszte.. Zreszta nawet RB potrafił manipulować kierowcami przyład Webber i Vetell, ale lipa jest teraz straszna i ogólnie Wiliams musi szukać fajmu w Anglii bo stamtąd jest gro sponsorów a Rusell to ich wewnetrzna marka..

avatar
nimix

01.06.2019 11:39

0

Xandi... Poleciałeś z tym sterowaniem z paddoku... Moja teoria jest taka ze najbardziej zj... Sezon poczatki testów w barcelonie. Defakto Kubica stracił 5 dni.. Czyli jakieś 3500 km 600 kółek.. No na litość to przeciez z 6-8 wyścigów, czyli gdyby nie to że niebyło auta od soboty a nie od srody to facet od australlii by miał pewnośc siebie zbudowanąw bolidzie, a tak dopiero od Monaco coś widać że mu sie podobała jazda.

avatar
nimix

01.06.2019 11:27

0

PR na poziomie F1, jak jeździsz powoli albo słabsze teamy Łoją dupe to pracujemy nad poprawkami wypadek przy pracy, silnik kiepski, oleju za dużo zostało, mechesy w fabryce maja/szukaja rozwiazania ale są bladzi jak ściana bo niewiedza jak problem rozwiazac i beda/ pracuja nad poprawkami vel wiemy co spapralismy ale naprawa zajmie pol roku.....

avatar
nimix

05.04.2019 14:51

0

Podjeżdżając... Grube paluchy... Przepraszam

avatar
nimix

05.04.2019 14:47

0

Vettela kojarze jeszcze z 3D race w Krakowie zaraz po przejsciu do ToroRosso, ale niestety po awansie do RB zbucowiał. w Ferrari chyba mu uświadomili że pracuje dla zespołu gdzie Lista byłych kierowców jest owiele dłurzsza niż w RB wiec nieco ztonował. Ale mister paluszek(smieszne ale troche zbyt śmiałe w porównaniu do jego poczucia chumoru) cztery tytuły zawdzięcza Newyowi, tak samo jak Shumi swoim inżynierom. 30%to auto, 30% zespoł, reszta to umiejętności kierowcy byle ten zlepek części dowieźć do mety na najlepszej pozycji. Nawet występ w Spa w 2009 wcale niejest wyznacznikiem jego nadmiarowego talentu. Odkąd go oglądam to chłopak nieznosi dobrze presjii, czy go dyskfalifikuje jako mistrza- najwidoczniej nie skoro ma 4 ale przez to by mieć 5 musi spełniać pewne warunki a Ferrari od paru sezonów niema tego komfortu i tu jest pies pogrzebany. Jak chce Ferrari tytuł to obydwoje muszą być szybcy i niepopełniac gaf. Ferrari lubi wygrywać a jak w soczewce widać ze Vettela można objechać podjerdżając pod spojler. A ogromny + dla Lewisa za to że on niema tego problemu, poprostu na zimno czeka przyczajony.. Nietrzeba w pojedynku z Vettelem wiecej robić a to wszystkich obserwatorów wkurwia.

avatar
nimix

30.03.2019 23:13

0

Zero merytoryki... 95% postów w odpowiedzi na autoagresje przyglupa. I tak bezimienny krytyka krytyka ale obswiewanie wyszydzanie niekonstruktywna krytyka i nawet niewyczuwalny sarkazm niemozna nazwac krytyknctwem nawet ani negacja osiagniec, sumarycznie wychodzi ze jestes antyfan i tyle w tej najmniej zrozumialej postawie

avatar
nimix

28.03.2019 09:27

0

Nazwa twamu ti ESUKA....

avatar
nimix

21.03.2019 08:54

0

Ok ale zazwyczaj jest tzw notatka kierowcy- pogadamy sobie na zapleczu... Max jest w gracej wodzie chowany i charakterek po tacie... Barwny bedzie sezon z nim ale kibicowal mu niebede

avatar
nimix

17.03.2019 09:01

0

Fani anty kub beda miec uzywke, ale zauważyłem ze oprucz rbeja i ziga befacych piewcami nienawisci dolaczyli trollle zza bugu w ilosciach hurtowych.... Brawo Bottas Max wytrzymal presje a vetel jal zwykle.... Szkpda Kubicy uszkodzona podloga i kontakt w pierwszym zakrecie troche wymuszony... Smutno sie robilo ze niemial z kim walczyc tlko ze soba czesci lo reaktywacji no i walnieta podloga ale w koncowce cos przyspieszyl, Russsel miał to ze olał inżynierów i agresywnie jak ma williamsa atakował tarki, mlody jedzie po fotel w mercu a williams jest przystankiem na "obicie sie" a Kub przez pierwsze 3-4 wyscigi bedzie lany bo potrzebuje pewnosci za kółkiem a wymuszone błędy beda go tylko dolowac. Life mawiają.

avatar
nimix

16.03.2019 06:30

0

1:21.755

avatar
nimix

14.03.2019 20:56

0

Bedzie sie działo, od paru lat sezon wydaje sie ciekawszy niż zwykle no i jest Robert.... Aż kreci się łezka w oku z chasłem" co to za gówniarz wyktecił ten czas" w pewnej krakowskiej nieistniejacej już gokartowni, chwile później wygral FR3. 5 echh....

avatar
nimix

12.03.2019 20:53

0

Będzie co oglądać, RWR jest jaki jest i ci co wiedza na czym zabawa polega raczej będą oglądać rozwój Kubicy i rozgrywke z Russelem. Stawka wydaje się być wyrównana conajmniej od 10!lat a jeśli sprawdzi się drag to bedzie super. A Max jest kandydatem na kierowce dupka roku, Szumi ma torze byl bezwzględny ale poza torem trzymał klase samą dla siebie, Max narazie tylko gada ale nielubie tego typu pyszałkowatości. Elewen kupiony trza tylko zasiasc kibicować i podziwiać.

avatar
nimix

08.03.2019 13:42

0

Belzebub zostaw kobiete w spokoju. Nie sadze by miała az tak duzy wpływ na bolid. Paddy odpowiadal za założenia projektu kontrole jego wykonania analize osiągów i pewnie kontrole ich spasowania i zgrania produkcji. Ptaszki ćwierkaly ze przelozeni nic sobie nierobili z informacji ze opoznienia w produkcji moga wpłynąć na testy, czyli paddy wiedział ze sp... Ale przekazywał ze bedzie dobrze. I szefostwu z gory galy dopiero w piatek uswiadomily ze jest źle. Skopal projwkt W41 niedokonczyl W42 na czas. Juz rok temy notmalnie by poleciał.

avatar
nimix

06.03.2019 09:14

0

@37. Deszczowe Spa nie pamiętam w kturym roku w 2011 albo 2012 w redbulu jeszcze. Ale bylo to ze straszna przewaga tego bolidu.

avatar
nimix

01.03.2019 19:48

0

Z tego co wiesc niesie to brakło części, i od połowy symulacji niemieli co wymienic a pewnie dlatego niejedzili agresywnie( pewnie zawieszenie trza bylo oszczedzac) a ze niebylo domyslnych części... Ech Wiliams leży pozbyli sie Smedleya i sie mści! Merc jak zwykle na sam koniec pokazał troche halki. A redbull jakos mnie niezachwyca ale Honda zrobi im robote. Gassly chyba jednak troche zabardzo chce sie popisywać co by cos udowodnic. Zato Kimi, Ricarrdo odzyli po zmianie srodowiska ale Kubica chyba sie truje z kim ma do czynienia jednak Clair gania za kasa bo jej niema by zapiac budzet a Paddy cos projektuje ale niema kto pilnowac zagrody- przyklad Renault i Budkowskiego duzo pokazuje co w duzych ekipach nawala.

avatar
nimix

01.03.2019 14:30

0

Tylny spoiler nowy a przedni stary.

avatar
nimix

01.03.2019 13:09

0

@41. Belzebub gryzie kapcie daj mu czAs. Zug. Był jest i będzie zgrywusem bez merytoryki ot taki klaun dla bycia klaunem. Czasy sa budujace że niebedzie kolumny kilku oczywistycz a dlugo później reszty. No i vettel może w koncu nauczy sie wyprzedzać.

avatar
nimix

01.03.2019 11:59

0

C3 z tego co mówili jest odpowiednikiem hipermiekkich wiec sa tylko na oponach o 1, 2 sek szybsi. Dodatkowo moga jechac blizej za innymi bo auta są mniej podatne na turbulencje, a merc i ferrari podawali ze nic niestracili na docisku w porównaniu do zeszłego roku. Sumujac na oko auta są szybsze o około 0. 5sek.

avatar
nimix

01.03.2019 11:26

0

@13.

avatar
nimix

01.03.2019 11:26

0

13 to akurat niema znaczenia bo Rwr ma taki plan że rano mniej kułek a wolniejszych. Później nadrabiaja tempem wyścigowym zreszta dziś beda qalle wiec z założenia 2,3 kołka i box

avatar
nimix

01.03.2019 08:55

0

100 postów jak nic... A jeśli Robson urwie sekunde to zug doloży 20 pustych... :) 88Gogogo

avatar
nimix

23.02.2019 20:50

0

Po jakims czasie nieobecności jako aktywny wciąż czuję że pewne podejście do życia niektórym się niezmieniło. Ale wracajac do merytoryki. Bolid jest składany na kolanie i z wykorzystaniem elementów aerodynamiki zeszłorocznego bolidu. Ewidentnie oszczedzali czas na rozwoju rzeczy mniej sprawiajacych problemy. A wiliams zeszłoroczny skopał tak ze będzie to przykład na wiele następnych lat jak nieprojektowac. A zaniechania doprowadzaja do tragedii. Cieszy fakt że auto sie da prowadzić do ideału troche brakuje cytując specjalistów ale poprostu brak kierowcom z nim obycia. Co do Kubicy to chyba w 11 był wściekły na postawę kilku osób z góry za zmarnowany czas, bo bolidu niekomentował jako spartolony. Zobaczymy za tydzien co sie będzie dziać. Pewnie na Australię przygotują jakieś party i akualki aero.

avatar
nimix

29.05.2011 16:52

0

92. cuore sportivo FAkt Widziałem jak tam migło skrzydełko, ale wydawało mi się że to wynik wybicia i wbijania się w tylne skrzydło Hamka.....

avatar
nimix

29.05.2011 16:43

0

Vettela fart czasem mnie przeraża.... Od pamiętnego wyścigu w Spa..... jeszcze w Toro Roso... Ale Smark ma jednak umiejętności... Jak to mówią szczęściu trzeba pomóc- bo i z fortuna można szybko stać się bankrutem.... Poza tym szkoda Vitka starał się chłopaczyna... Niestety Sutil wyleciał bez koła... przed Hamiltona ten do hamował, Algersuari nie wyrobił, a Vit szans mieniał..... TAk to widze Może w FHD cos więcej można by zobaczyć albo z innej kamery trza poczekać na opinie Hamiltona.. Ale po dzisiaj chyba to będzie Najmniej ważna informacja..

avatar
nimix

28.05.2011 21:38

0

A co powiecie na --- Vetell był szybszy od Chuka - nawet w półobrocie;)

avatar
nimix

28.05.2011 21:30

0

7.Avalon spóźniłem się z mym wnioskiem;) hehe;) ale tylko sek...

avatar
nimix

28.05.2011 21:29

0

Zapowiada się, że Jednak Kobayashi będzie sam.. Gdzie indziej juz o tym mówią. Domel- też mi się tak wydaje- ale dziwne jest to,że miał od momentu ujścia tylu na nierówności skontrowane koła.... Wiem że prędkość itd.. no ale powinna być odczuwalna( kontra). widać na ujęciu że w pewnym momencie jedno koło traci kontakt i tylna opona również ( choć w szykanie oba niekiedy są w powietrzu tyle, że symetrycznie)

avatar
nimix

28.05.2011 21:15

0

Flavio Flavio tyś jest wyrocznią- wisz co się stanie i kto na podium stanie. Ale jak twe uroki german zakwasi to ci minę kwasi. Lubie Flavio, ale temperament nonkonformisty mnie dobija bo się mu przelewa jak jego brzuszek;) Musze mu przyznać racje Red Bull nie gra czysto- rok temu Webowi gaz przykręcali by Vędka mógł go wyprzedzić- ale, że nieumiejętnie to już jego problem- dobrze vetelowi idzie jak nie musi wyprzedzać.... Takie moje zdanie krótkie i niezwięzłe,,.;)

avatar
nimix

11.02.2011 22:58

0

K... ka trudno się to czyta.. Niemiałem d tej pory z tym problemów.. widac że mu zależy.. PZdr Roberta

avatar
nimix

07.02.2011 21:07

0

No to skoro jakiś tam czas temu się zapisałem to Bardzo Chętnie Składam Życzenia Zdrowotne!!! Abyśmy wszyscy tutaj Robsonie mogli dalej pozdrawiać twój kunszt jazdy. POZDRAWIAM & ZDROWIEJ

avatar
nimix

26.11.2010 21:18

0

Kubek jeździ w rajdach dlatego że jego Qple z podwórka jeżdżą w Rajdach. Pewnie dlatego aby się móc im odszczekać że nie tylko na zamkniętym sterylnym torze jest dobry. A Loeb zabił mą pasję oglądania WRC... NIENAWIDZĘ za to TEGO DOSKONAŁEGO SK>>>a. ;P... I chwała mu za to......

avatar
nimix

04.09.2010 18:50

0

A co do Koreii Mam nadzieję że kierowcy coś z tego toru wyciągną bo jak słyszę Tilke.. to mi TILKO gula skacze.. niewiem czym się pan Herman wzorowal ale jedyne co można powiedziec o tym toże że jest wzorowany na Silverstone i Abu Zabi? chyba a mnie przypomina jeden wielki meander..... z giga centrum handlowym pośrodku i VipLożami.. a ponoć amerykanie chcą by im też zaprojektował tor.........

avatar
nimix

04.09.2010 18:45

0

Tia... nie byłem ale na you tube już jest parę filmów....... ale ciszzaaaa...... fakt mak przy tym szumi oprócz Webera.... WKraku na 3D Raice przynajmniej oklaski były bo ryk jest ogłuszający, Warszawka upajała się widocznie że w końcu u nich Mark jeździ...;) Ale okazywać chyba tego nie potrafią

avatar
nimix

10.06.2010 21:44

0

W Kraku nie mam szans o te naście kilo za dużo...;/

avatar
nimix

08.06.2010 19:26

0

Co do wywiadu jeszcze inżynier Bodajże Renault albo Bridgestone??? wypowiadał się również że same opony o rozmiarze trzynaście i z tak dużymi oponami same w sobie działają jak amortyzator niwelując większe i mniejsze nierówności (polecam zbliżenia jak najeżdżali na krawężniki w Monako). No i oczywiście wcześniej wymieniana zmiana aerodynamiki mająca bardzo duży wpływ na budowę wlotów i strefy nosowej bolidu. Masa itp. A Berniemu chodzi jak zwykle o miraż technologi F1 i czerpania z tego kasy ile się da na logach samych opon. Pirelli się obłowi o ile wypali ten pomysł. Gdyż firma jest nieco oporna jeśli chodzi o zmiany.

Przejdź do wpisu Jednak Pirelli?

avatar
nimix

12.02.2010 17:49

0

TuR1smo - Będzie to chyba jedyny punkt w którym będzie blisko 100% hehehe;)

avatar
nimix

02.02.2010 20:03

0

Brak kołpaków, punktacja, sposób zalewania bolidów, opony z trzeciego quallu i 13 kompletów na weekend to jedyne zmiany reszta bez zmian czyli osiem komplet ów i skrzynia na 5 wyścigów...

avatar
nimix

02.02.2010 19:35

0

PS. ponawiam prośbę orinoco pl...DAJCIE TA EDYCJE POSTÓW

avatar
nimix

02.02.2010 19:34

0

TAk to jest jak sie czyta forum a nie art.........oraz tylko leci po stronach .;P

avatar
nimix

02.02.2010 19:33

0

Ale blamaż......;/

avatar
nimix

02.02.2010 19:33

0

Allan Permane-Kolejny dobry dzień. Wykonaliśmy dzisiaj dużo okrążeń; pełne 119, więc jesteśmy zadowoleni z naszj niezawodności. Praca kturą dzisiaj wykonaliśmy w nocy pozwoliła zlikwidowac podzsterownosc a robert wydaje sie byc bardziej zadowolonym i czuje sie bardxziej konfortowo w samochodzie. Warunki na torze byly rozsądne(?). Opony bridgestona są dobrze dopasowane do warunkow na torze i latwo na nich testowac... Tlumaczenie wolne ale nawetniewiem czy o ten tekst ci chodzilo

avatar
nimix

02.02.2010 19:10

0

ech onet onet........ jakaś panika.. gadacie od rzeczy, a bzdetami i głupimi tekstami niech się moderator zajmie jeśli oczywiście mu się zechce:P..... co do Kubka.. Testy jakie zaplanowali przeszły spokojnie. to zatrzymanie na prostej to chyba jednak nieplanowane (prze-ca niema dla nich problemu aby po tescie precyzyjnie sprawdzić ile benzyny maja w baku). Ferrarka też śmigała.. 124 okrążenia jak na ten bolid to jest baaardzo dużo biorąc pod uwagę awarie z zeszłego i poprzedniego roku... NO a poza tym to pierwsze testy z tak poważna zmianą... wszyscy którzy mieli do dyspozycji doświadczonych kierowców testowali wytrzymałość bolidu, reszta wprawiała się w aucie i cisła by wykazać się i pomęczyć hamulce i ustawienia....

Przejdź do wpisu Walencja: Massa znowu szaleje

avatar
nimix

02.02.2010 17:06

0

?/... skąd to wiecie.. hehh..

avatar
nimix

02.02.2010 17:03

0

http:/ /twitpic .com/ 11183n

avatar
nimix

02.02.2010 17:00

0

Paliwo sie skonczylo;) sic..;P

avatar
nimix

02.02.2010 17:00

0

15:55 And here comes the first red flag of the day as Kubica stops on the start/finish straight

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu