loko
Ostatnia aktywność
avatar
loko

21.03.2011 17:56

0

i tak wszyscy obeni na polskim rynku kupują paliwa od Orlenu. To Orlen dyktuje ceny. lotos ma wyzsze koszty to i tak tylko nasladuje orlen. Z kim rozmawiać w sprawie monopolistycznych cen już wiecie. --------- McLaren juz nie raz miał kiepski samochod i w tym sezonie może także taki mieć. A genialność ich inzynierów to taki kit dla sponsorów. Ale faktycznie kierowców przynajmniej mają dobrych. -------------- Jeśli Fernandes rzeczywiście nie zapłacił za nazwę Huntowi to pokazał co rzeczywiscie reprezentuje. Dla bankrutów w F1 nie ma miejsca. No moze z wyłączeniem Williamsa.

avatar
loko

27.01.2011 23:03

0

czarny czarnemu nie równy. czarna lotus renault gp bedzie wzbogacony o złoto. (gdzieś był wywiad z gościem odpowiedzialnym za malowanie). czy to beda kawałki złota czy jakis metalic to zobaczycie sami ale na pewno bedzie sie świeciło i odbijało swiatło. Kersu tez nie będzie i zdaje sie że skoncentrowali śie na dopracowaniem aerodynamiki bo w zeszłym roku ciągle brakowało im docisku.

Przejdź do wpisu Przegrupowanie w McLarenie

avatar
loko

24.12.2010 14:03

0

nie przepadam za Mosleyem ale ma rację. Jak trójka Rerrari,Redbull i Mc Laren maja dużą kasę a pozostałe połowę lub jeszcze mniej i z trudem dopinają budżet, można mówić o rywalizacji. Ci co mają mało kasy zawsze będą z tyłu. Do śrubowania wydadków walnie przyczynia się FIA ciągłymi zmianami technicznymi i akceptacją kontrowersyjnych rozwiązań tzn dyfuzor dyfuzor oraz f-duct. Powinien byc sufit dla wydatków i wreszcie stabilizacja w specyfikacji technicznej.

Przejdź do wpisu Mosley na temat kosztów

avatar
loko

23.11.2010 17:47

0

niech zatrudnią pietrowa to wreszcie szu bedzie wygrywał z kolega zespolowym. widocznie ktos wysoko sie uparł aby z emeryta zrobic kierowce czołówki. Sa lepsze samochody i lepsi kierowcy. no i trzeba jeżdzic fair a to wbrew naturze starego mistrza. ludzie jednak głuoieją dla pieniedzy i obojetnie czy szu czy mercedes !!!

avatar
loko

18.11.2010 19:20

0

mercedes - juz slyszalem glosy jaki bedzie fenomenalny bo to brawn gt itd. jak wyszlo to wszyscy wiedzieli. cala przewaga brawn gp wziela sie z pomocy fia i dopuszczenia rozwiazania (dyfuzor) ktorego inni nie mieli. efetk wspolzawodnictwa na rownych prawach zobaczylismy w tym sezonie. Szumi byl tylko przecietny w tym sezonie. Vettel lub Webber powinni wygrac w polowie sezonu a potracili tyle punktów ile umiał stracić tylko L.Hamilton. Ten z kolei mi zainponował - bo dorósł.

avatar
loko

18.11.2010 19:07

0

WITJA.koncz waść wstydu oszczedż. 2 dobre wyscigi na sezon to troche mało. no chyba ze 1/2 budzetu wniesiesz. Albo wreszcie zacznij jezdzić i wtedy złego słowa nie powiem.

avatar
loko

18.11.2010 18:52

0

od dawna zjadaja włsny ogon. jak nie zbankrutuja to moze beda jak zwykle w srodku stawki. kasa nie gwarantuje sukcesu ale jej brak gwarantuje co najwyzej srednia forme.

avatar
loko

07.10.2010 19:46

0

moze jednak nie jest tak żle e reni ?? ========================= Renault F1 Team wzmacnia swoje techniczne zaplecze, sięgając po usługi Daniele Casanovy - włoskiego inżyniera, który ostatnie lata odpowiadał za osiągi w Red Bull Racing. Enstone nie jest jednak Włochowi obce... Ciekawa sprawa, że w mediach całkiem zgodnie napisano, jakoby Daniele Casanova dołączył do zespołu Renault F1 wraz z odejściem dotychczasowego dyrektora zarządzającego, Boba Bella. Tymczasem Włoch, kształtując swoje techniczne portfolio, podaje, że obowiązki Szefa Grupy ds. Osiągów Renault F1 Team pełni już drugi miesiąc [od września począwszy]. Casanova nie jest postacią niezaznajomioną ze strukturą Enstone - pracował w Renault F1 przez 2.5 roku jako inżynier z działu badań i rozwoju [2000-2003]. Następnie przez blisko 3 lata działał w bazie Toyoty w Kolonii jako inżynier ds. osiągów bolidów i funkcję tę pełnił również w Milton Keynes red Bulla Racing [2006 - 2010].

avatar
loko

06.10.2010 20:41

0

lotus mial zamowic silniki renault ale nie ma nic oficjalnie. niedawno lotus dogala sie w sprzwie skrzyni biegow i hydrauliki ale z .....red bullem. stawiam na red bulla lub lotusa. kompletny brak rozwoju w renault od SPA jest smutne i zle rokuje. oby nie bylo kolejnego roku na przetrwanie w reni. czy lopez zarabia na zespole czy na czyms innym ? zespol to tylko koszty ktore sie tnie. w zespole zostanie Pietrek bo tak jest najtaniej.

Przejdź do wpisu Bob Bell odchodzi z Renault

avatar
loko

18.04.2010 14:32

0

to jakis skandal , widaj ze to mafia jest. Najbardziej niebezpieczne to defacto akceptacja scigania sie w picie : chodzi o jazde bolidow bok w bok. Hamilton powinien pojechac za Vettelem. Nastepnym razem ktos pozabija mechanikow !! kubice chcieli angole ukarac jak wyjechal ich zdaniem w zbyt malej odleglosci od innego samochpdu. A tu jada rownolegle SKANDAL. FIA MAFIA , ANGOLE ROBIOM CO CHCOM.

avatar
loko

12.04.2010 17:57

0

te kolejne poprawki to miód na moje serce. Brawo. A jednak mozna jak sie chce i pierwsze sukcesy motywuja. Lwdwie wprowadzili podwojna podloge a juz ja modyfikuja. Nowe skrzydlo ! Robert przymam kciuki.

avatar
loko

11.04.2010 18:33

0

Rampfowi jeszcze rzutem na tasme udalo sie spieprzyc kolejny sezon . moze jeszcze cos uratuja ale szanse nikle. zwalaszacza ze kasy malo a kto bedzie chcial placic za takie wyniki ?

avatar
loko

10.04.2010 20:31

0

wazne aby Renault rozwijalo sie z kazdym wyscigiem. slyszalen o nowym zawieszeniu na pierwszy wyscig w europie. A i dopiero teraz dowiedzialem sie o podwojnej podlodze w bolidzie. ciekawe ile to daje ?

avatar
loko

22.03.2010 18:23

0

Witek, powodzenia. Trzymam kciuki za Roberta i wierze ze pokaze mercedesom i mclarenom jak sie jezdzi. Ale Witkowi tez kibicuje.

avatar
loko

20.03.2010 12:41

0

zastanawiam sie czy blokowanie Stefana ma jakis zwiazek z zatrudnieniem inzyniera z toyoty przez ferrari i ewntualnymi zarzutami zespolu posiadajacego prawa do samochodu toyoty wzgledem praw do zastosowanych rozwiazan w ferrari. chodzi o areo lub konstrukcje dyfuzora. oczywiscie jest to zupelnie nie prawdopodobne. przeciez ferrari nie ukradloby czyjegos rozwiazania jak np. McLaren.

avatar
loko

18.03.2010 19:27

0

pomarzyc mozna . mysle o wlascicielach williamsa. firma od lat zjada swoje kapitaly i jedyny rok kiedy zamknela z mniejsza strata to wtedy jak podpisala porozumienie z Bernium i sypnal kasa. dlatego tez ich czasowo wykluczyli bo to pieski Berniego. pewnie juz nos nawet nad powierzchnie wody nie wystaje. wystarczy poczekac - bankrut bedzie tanszy.

avatar
loko

17.03.2010 19:44

0

jak tu udowodnic ze silnik do dupy skoro jeden wygrywa kwalifikacje , drugi w Q3 a i reanault w Q3 ???? papiery sa cienkie niestety.

avatar
loko

17.03.2010 19:29

0

dziwie sie renault ze nie odpowiadaja na zaczepki i bezczelne uwagi redbulla. chodzi o komentarze i sugestie ze to silnik renault jest winny jak pojawiaja sie problemy. nie tak powinna wygladac wspolpraca pomiedzy partnerami. powinni sie na nich wypiac i niech sobie jezdza na cosworcie. arogancja bedzie predzej czy pozniej ukarana.

avatar
loko

02.01.2010 21:16

0

ani briatore, ani Symonds ani Alonso nie pokazali niczego szczegolnego a napewno technicznej genialnosci. Wiec zmiany powinny raczej wyjsc na dobre. Moze wreszcie dopracowali kod i ten projekt z Boeningiem zacznie przynosic wymierne efekty.

avatar
loko

02.01.2010 21:09

0

ciezko pozyskac ? eeee tam, wystarczylo dostatecznie obnizyc cene. Brawn byl za drogi a jakis obsrajmurek z konca stawki w sam raz. Przeciez branson nie bedzie reklamowal swojej firmy tylko Siebie i Swojego Wielkiego Ptaka.

Przejdź do wpisu Virgin nie boi się wyzwań

avatar
loko

21.12.2009 20:21

0

40. astrostar pierwsze - pozostac w Renault jezeli konkurencyjne, jezeli nie : to pozycja 2 kierowcy w ferrari jest chyba gorsza niz 2 lub rownozedna w Mercu. Mercedes tak bedzie napalony na pierwszy tytół ze wesprze kazdego swojego kierowce ,ktory okaze sie dostatecznie szybki po pierwszych wyscigach. Te ostatnie wypociny markiza zrobily na mnie jak najgorsze wrazenie i potwierdzily ze farrarka to polityczny grajdolek i polak tam moze tylko podawac sztucce i zakaski.

avatar
loko

21.12.2009 11:05

0

no to zwineli sponsora do merca. a kogo bedzie wspieral Pan Słoik ?

avatar
loko

19.12.2009 00:26

0

nie mozna komus zabronic pracy jezeli juz uplynal czas pracy dla pierwszego pracodawcy. Mozna zaproponowac klauzule o zakazie konkurencji , nawet na 3 lata ale trzeba przez ten okres placic pensje lub inne uzgodnione odszkodowanie. W cywilizowanym kraju nie mozna komus zakazac pracy.

avatar
loko

18.12.2009 22:38

0

no to teraz powinni pralki, telewizory , hydrofory i bramy garazowe mercedesa wprowadzic na wynek. no i fonatanny oraz ogrodowe krasnale.

avatar
loko

18.12.2009 20:21

0

no to pozostaje ustalic z Brawnem na ktorych zakretach w kwalifikacjach sie zatrzymuja, co dosypuja do paliwa konkurencji i temu podobne Strategie Wysciwowe M Schumachera. A i tak wyzej srodka stawki nie podskoczy.

avatar
loko

17.12.2009 00:25

0

Sauber walczy o przetrwanie. Allen napisal ze szukaja pay driverow.

avatar
loko

16.12.2009 22:48

0

odwolanie Bella moze sugerowac ze nie byl zwolennikiem nowego inwestora tylko jego oponenta. ciekawe co dalej bedzie sie dzialo w enstone. i czy ? migracja z enstone do prodrive ? czy rzeczywiscie ta nowa firma to uzywa rosyjskich proszkow do prania ? oni tez zdaja sobie sprawe z tego ze Kubica jest im potrzebny. podobno prodrive dawalo wiecej ale wziatki byly gdzie indziej. bedzie sie dzialo ?

avatar
loko

14.12.2009 19:14

0

No i teraz wydaje sie jasne dlaczego merc robi taki szum ze sciaganiem szumiego. Jak w polskiej polityce afere przykrywa sie kolejna ,,rewelacja,,.

avatar
loko

14.12.2009 18:48

0

Henkel zwiewa Mercedesowi ze sponsoringu !! ale jaja , F1 to teraz interesy jak pruszków prowadzi. Brawn zawarl umowe sponsorska z panami z dzialu marketingu Henkla (ten od proszkow do prania) na 90 mln , opylil team Mercowi a teaz management Henkla mowi ze o niczym niec nie wie i nie zamierza sponsorowac F 1. co to sie porobilo przez te pieniadze.

avatar
loko

12.12.2009 22:55

0

szumi to tylko marketingowy szum ale jakze na reke Mecowi. Raz robi sobie reklame kosztem kgos zwiazanego z ferrari , zalicza duze plusy na rynku niemieckim i nie tylko oraz doskonale tlumaczy dlaczego tak dlugo trwa zatrudnianie kierowcy. W ferarce na glowy by poupadali gdyby odpuscili Szumiego ktory z nimi jest zwiazany od zawsze i dalej im zapewnia dobry marketing. Nie wspomne ile juz w niego zainwestowali dziesiatek a moze setek milionow. I taki ktos mialby to wszystko przekreslic i isc do merca za 5 milionoe ?? bzdura do kwadratu ! Ale w Mecu dobrze sie bawia i pieczolowicie zbieraja punkty. Juz predzej uwierze w RK w Mecu ale nie w Szumiego !

avatar
loko

11.12.2009 11:05

0

czy to krzeslo bedzie wolne ? kto zasiadzie w drugim ? www .jysk.pl/130/132/3646152/a/catalog

avatar
loko

10.12.2009 11:34

0

..,,Oficjalne ogłoszenie nazwiska drugiego kierowcy teamu Renault ma nastąpić jutro, tuż po posiedzeniu zarządu ekipy z Enstone. Tymczasem przedstawiciel francuskiego rządu, który posiada 15% udziałów Capital Group Renault poinformował, iż nie zostanie wyrażona zgoda na przejęcie większościowego pakietu udziałów zespołu. Niemniej jednak, rząd nie będzie sprzeciwiać się częściowej sprzedaży teamu.,,..

avatar
loko

09.12.2009 22:14

0

tylko spokojnie + nerwosolek. tylko nie tak www. youtube .com/watch?v=DpZnE7gj0gY

avatar
loko

07.12.2009 22:10

0

przypominam ze Schumacher dopiero co podpisal nowy kontrakt z ferrarka. To nie sa zaprzyjaznione firmy ktore moga sobie grzecznosci robic. Dla Roberta wszystkiego najlepszego i bardzo szybkiego wozka na przyszly rok .

avatar
loko

05.12.2009 20:56

0

Renia pewnie zostanie. Ale tak cos czuje ze fia wytnie jakis numer z silnikiem Cosworth-a. jak z 2x dyfuzorami.

avatar
loko

04.12.2009 21:41

0

a to w kwestii kolegi dla Roberta ....,,Ho-Pin Tung hoping Lopez buys Renault,,... K..wa tylko nie to !!! Tylko Prodrive.

avatar
loko

04.12.2009 16:12

0

mentalnosc ksiegowego Ghosna wiele tlumaczy. mam same negatywne doswiadczenia z takim zarzadzaniem bo ksiegowi zwykle maja blade pojecie o biznesie jaki prowadza. Czyli na razie nic nie wiadomo, czy el lopez czy prodrive ???

avatar
loko

04.12.2009 15:02

0

ten Lopez to jakis dealer narkotykowy czy cus ? pewnie w bolidach dzialki bedza przemycac i wot patent na utrzymanie zespolu f1. To jakies kpiny i poprosze o dokladke prodrive. (zdaje sie ze ogranicze czytanie bo czuje sie coraz gorzej.

avatar
loko

03.12.2009 21:58

0

brawn tez byl w czarnej d.....ie przed poprzednim sezonem. he, he.. Amen.

avatar
loko

03.12.2009 21:23

0

wynika z tego ze te zmiany personalne w renault to przygrywka do polaczenia technikow z reni i prodrive. To tez moze byc szansa na jakis techniczny przelom i wyjscie z impasu. oby dzialali jak mclaren.

avatar
loko

03.12.2009 21:05

0

,,..Według Motorsport Total, kierownictwo Renault na posiedzeniu w Paryżu ustaliło dzisiaj plany dotyczące przyszłości firmy w F1. Decyzje muszą zostać zatwierdzone przez zarząd, który zbierze się w przyszłym tygodniu. Postanowiono, że zespół przejmą Mangrove Capital Partners i Prodrive, lecz team nie zostanie sprzedany przez Renault. Mangrove w całości obejmie kierownictwo operacyjne - pokryje koszty prowadzenia zespołu i w większej części przejmie ewentualne zyski od sponsorów. Jak informuje Motorsport Total, jasna jest przyszłość Roberta Kubicy. Obowiązuje go kontrakt z Renault, które nadal będzie właścicielem teamu i dostawcą silników. Drugim kierowcą może zostać Witalij Pietrow, wskazany przez rosyjskiego sponsora MegaFon. Techniczną i sportową stroną przedsiewzięcia zajmie się Prodrive Davida Richardsa, który po 11 latach wróci do Enstone. Od września 1997 do października 1998, Walijczyk pełnił funkcję prezesa Benetton Formula. ..,,

avatar
loko

03.12.2009 17:23

0

niech dobija juz to Renault bo zal na to patrzec. Najlepiej dzis bo pacjent umiera juz dosc dlugo. Liczylem ze renia zostanie jednak. W mercu nie musi byc tak wspaniale (po doswiadczeniach w bmw) a samochod konkurencyjny ??? moze ewentualny nowy wlasciciel teamu to lepsza opcja ?

avatar
loko

28.11.2009 23:05

0

Robert chyba juz ma dosyc ,,dziwnych,, przypadkow i korepetycji dla 2 kierowcy w niemieckim teamie.

avatar
loko

28.11.2009 22:40

0

dla mnie to jakies kolejne spekulacje z Kubica w roli glownej. Renault od wybuchu afery Sing-sing mogli juz sie z 55 razy wycofac. Sadze ze tego nie zrobia a dogadanie sie z Panem-słoikiem zapewnia im budzet. klopot to ma merc bo Guzik im uciekl i maja trudnosci z zakontraktowaniem dobrego kierowcy. Heitfeld jest juz schodzacym chociaz dobrym kierowca lecz ma jeden olbzymi minus z punktu widzenia zespolo firmowego -,,nie jest graczem zespolowym,,. Sadze ze tem egoizm heidfelda zablokuje mu kontrakt z dobrym zespolem. napewno beda silne w nowym sezonie to mozna tylko powiedziec o red bullu, mc larenie i ferrari. merc wcale nie musi miec silnego samochodu.

avatar
loko

25.11.2009 20:16

0

james allen napisal ze mowi sie ze Kimi dogrywa deal z Citroenem na starty w WRC. No to co merc wymysli ? Bo renowka to na bank wystartuje z Robertem w nowym sezonie.

avatar
loko

23.11.2009 18:21

0

poziwiom uwidim. 3 bolidy rozpoczely sezon z podwojnymi dyfuzorami : Brawn, Williams i Toyota. Tylko Brawn wykozystal ten handicap. Nico i fajnie jechal ale tylko w kwalifikacjach. W wyscigu to jednak inna bajka. ja mu zycze aby wlaczyl sie do walki o czolowe pozycje w wyscigach to bedzie ciekawiej . a jak bedzie to zobaczymy. No i oczywiscie Forza Robert.

avatar
loko

23.11.2009 13:44

0

no ciekaw jestem jak Nico bedzie sie sprawowal w Mercedesie. Dla mnie byl nie przekonywujacy w Williamsie. Wydaje sie ze ten samochod (wILLIAMS) mial znacznie wiekszy potencjal tylko nie wykorzystany przez kierowcow. Dla odmiany na okladkach kolorowych czasopism Nico bedzie sie wspaniale prezentowal , moze i o to Mercowi w koncu chodzi. Oby do drugiego samochodu zatrudnili dobrego kierowce.

avatar
loko

18.11.2009 20:07

0

Robert Kubica wystartuje w Rallye du Var (27-29 listopada) mocnym Renault Clio Sport R3 Maxi. Jest to dużo silniejsza wersja małej rajdówki Renault, którą francuski producent wystawia w rajdowych mistrzostwach Francji dla swojego oficjalnego reprezentanta. Informację podało Renault Sport. Dyrekcja jest zadowolona z promocji jaką dają rajdowe starty Kubicy. Samochód przygotuje dla Polaka znana francuska firma rajdowa Chazel Technologie Course, to ona obsługuje fabryczną załogę Renault w mistrzostwach Francji. - widac wsparcie ze strony kncernu.

avatar
loko

18.11.2009 20:02

0

cytat...,,Okazuje się, że przed Rallye du Var, Kubica wystartuje w jeszcze jednym rajdzie we Włoszech, a konkretnie w Ronde Citta dei Mille, który odbędzie się w najbliższy weekend. Polak także i tutaj poprowadzi Clio R3 z Kuśnierzem w roli pilota. Samochód Kubicy będzie miał numer startowy 39, a w klasie R3 wystartuje w sumie 17 kierowców. Ronde Citta dei Mille składa się z czterech przejazdów 10-kilometrowego odcinka: pierwszy w sobotę wieczór, reszta w niedzielę.,, No Robert jednak jest uparty.

avatar
loko

08.11.2009 09:59

0

Pytanko: czy qwalifikacje w przyszlym roku beda z pustymi bakami czy w Q3 w pelni zatankowani jak w tyn roku ? Czy ktos wie ??

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu