zzz
Ostatnia aktywność
avatar
zzz

21.02.2011 23:31

0

Problem w tym, że Robert i Nick mają odmienne style jazdy. Robert jest bardziej agresywny a Nick ma problem z dogrzaniem opon. Stąd charakterystyki bolidów dla kazdego muszą być inne. Ergo - testy Nicka mają dla Roberta niewielką przydatność. Powrót może być bardzo trudny, bo autko będzie zestrojone zupełnie inaczej niż to sobie Rob wymyślił.

avatar
zzz

27.08.2010 11:44

0

Nie jest dobrze, bo KUB nie może przetestować F-duct, a to jest teraz najbardziej potrzebne, a nie jakieś czasy na mokrym torze. Wydaje się, że SPA umyka jako źródło doświadczenia. Niestety

avatar
zzz

27.08.2010 11:42

0

Wiadomo, że nic nie wiadomo.

avatar
zzz

01.06.2010 12:52

0

8. jfc --> o ile dobrze pamiętam to Hamilton nie był w tym momencie "na plecach" Vettela 4. marrccia18 --> gadanie jak w przedszkolu, że obaj są winni. To taka poprawność która zawsze zaciemnia obraz i pozwala się stroić w piórka obiektywnego obserwatora. Co to znaczy "że lekko nie zmienił toru jazdy"?

avatar
zzz

04.04.2010 13:53

0

Trochę głupawy ten tekst o zabawie z Hamiltonem. Witalij powinien trochę popracować nad zachowaniem w walce bo ani z Hamiltonem, a już na pewno z Algersuarim nie wyszło to najlepiej. Życzę mu, aby w następny wyścig lepiej się ułożył. Renault potrzebuje tych punktów i one się mu należą, bo auto jest na dość dobrym poziomie.

avatar
zzz

15.03.2010 18:49

0

Co sądzicie o poziomie komentarza w relacji w Polsacie? U konkurencji spotkałem się z takim listem i niestety się z tym zgadzam: Co do komentarza mam propozycję żeby wysyłac mniej wiecej tego typu tekst "Szanowni Państwo Chciałbym wyrazić swoje zaniepokojenie merytorycznym poziomem przygotowania( oraz wykonania) osób komentujących wyścigi Grand Prix Formuły 1, nie dość że Panu Andrzejowi B. jak i Maurycemu K. brak spostrzegawczości jakże niezbędnej do relacjonowania tego typu widowisk, to poziom i podejście pana Włodzimierza Z. urąga inteligencji szerokiej rzeszy fanów F1 w Polsce, korzystających przekazu Polsatu Sport. Jestem kibicem od wielu lat i bardzo przykro jest obserwować jak poziom prowadzenia studia oraz przekazu z toru obniżył się do żałosnego niemal stanu. Wiem dobrze, że nie jestem w swoim zdaniu odosobniony, teraz oglądanie wyścigów kojarzy się bardziej z nieustanną irytacją spowodowaną gapiostwem i niedoinformowaniem komentatorów, zamiast ze sportowymi emocjami, które powinny temu widowisku towarzyszyć. Uprzejmie proszę o przyjrzenie się zgłoszonemu problemowi, gdyż jestem przekonany że Państwo jako profesjonalna telewizja powinniście dbać o najwyższą jakość programów i z pewnością nie chcą być Państwo utożsamiani z niekompetencją i ignorancją, którą niestety prezentują wspomniani przeze mnie pracownicy. na skrynke kontaktową Polsatu: http://polsatsport.pl /kontakt.php, może gdy zaczniemy masowo wyrażać swoje niezadowolenie cos sie w tej sprawie zmieni.

avatar
zzz

28.02.2010 18:15

0

Po testach niewiele wiadomo. Nowe regulaminy na pewno nie preferują najszybszego okrążenia, ale równe, wysokie tempo przy zmniejszającym się obciążeniu bolidu. Jak się do tego mają najlepsze czasy okrążeń przy małym obciążeniu? Czy ktoś to wie? Optymizm Kubicy może coś sugerować, ale wszyscy są optymistami, a Rernault przez nikogo nie jest widziane w czołówce.

avatar
zzz

25.02.2010 11:45

0

Alonso coś pauzuje. Ma najmniej okrążeń i dalej stoi. Coś idzie nie tak?

Przejdź do wpisu Ruszają testy pod Barceloną

avatar
zzz

16.02.2010 12:46

0

Trzeba przyznać, że ton wypowiedzi jest zupełnie inny niż w BMW, nawet się zastanawiałem czy kiepski PR w wykonaniu Roberta nie będzie przeszkodą w szukaniu nowego teamu, bo przecież tak naprawdę w ostateczności fabryki płacą za PR. Coś tam musiało być nba rzeczy, skoro Robert potrafi być bardzo lojalny wobec nowej ekipy, a wobec poprzedniej ... no nie za bardzo (przynajmniej w wypowiedziach, bo na torze dawał z siebie bardzo wiele). Pozdrawiam fanów i czekamy na sezon.

Przejdź do wpisu Kubica: mamy kolejne poprawki

avatar
zzz

13.02.2010 20:19

0

Ale trzeba przyznać, że Virgin Racing już tak nie odstaje, więc myślę, że mają szansę zdobywać punkty i tego imżyczę.

avatar
zzz

12.02.2010 17:34

0

9. Don Sallieri zgadzam się. To była mała prowokacja. W ogóle niewiele po tych testach można wnioskować. Jedynie widać, że VR ma więcej pracy niż inni, ale to są ich pierwsze kółka i trzeba oddać, że mieli odwagę. Mam dla nich wielki szacunek.

avatar
zzz

12.02.2010 17:21

0

A, niech tam. Wkładam kij w mrowisko: V.Petrov ma lepszy czas od RK. Więc zobaczymy, kto będzie nr 1 w zespole.

avatar
zzz

04.02.2010 18:25

0

Już mnie to słabi, jak czytam, że Reanult jeździło cały test zatankowane do pełna, a inni robili czasy na oparach. To jak? Reanult opanowało technikę tankowania "w locie" czy ma silnik, który nie zużywa paliwa?

Przejdź do wpisu C29 za słaby na podium

avatar
zzz

03.02.2010 18:27

0

Ferrari jest najszybsze z pustym zbiornikiem, problem w tym, że prawie cały wyścig trzeba jechać znacznie cięższym bolidem i w tym jest największa niewiadoma. W zeszłym roku po ostatnich testach było widać, że Brawn GP jest na topie, W tym roku nic nie będzie wiadome do pierwszego wyścigu, I dobrze będą naprawdę ekstra emocje.

Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w Walencji

avatar
zzz

14.01.2010 09:37

0

Można lać wodę na tor przed zakrętem, też się wydłuży droga hamowania. Kombinowanie nad "widoowiskowością" może doprowadzić do tego, co wrestling zrobił z boksem - sport dla idiotów.

avatar
zzz

07.01.2010 17:23

0

Podwójny dyfuzor zwiększa przyczepność gdy podłoga bolidu jest wystarczająco blisko toru. Jeżeli bolid z jakichkolwiek powodów zostanie podrzucony (a tak się dzieje np. na krawężnikach) to gwałtownie traci przyczepność. I to jest niebezpieczne.

avatar
zzz

23.12.2009 20:14

0

A niedawno Kubica, Shumacher i inni ścigali się na kartach i kto był najlepszy? Kto pamięta? Zastanówcie sie zanim zaczniecie pisać o objeżdżaniu MSC. Sezon na pewno będzie z nim ciekawy.

avatar
zzz

18.10.2009 22:50

0

Uznali, że Nick nie ma szans i wypadnie blado na tle Kubicy, a tu jeszcze można i silnik zaoszczędzić, więc lepiej przewrwać na zasadzie: "Skończ Waść ..."

Przejdź do wpisu BMW zadowolone z podium Kubicy

avatar
zzz

18.10.2009 22:48

0

Doktor milczy, ale Kubica mu trochę dowalił za "wczorajsze rozczarowanie". W końcu wyszło na wierzch, że nie było dobrej atmosfery w zespole.

Przejdź do wpisu BMW zadowolone z podium Kubicy

avatar
zzz

21.09.2009 11:46

0

Jeśli ktoś uważa, że Alonso to matoł i nie znał swojej strategii, to powodzenia. Oj naiwności. Inna sprawa, co mu m ożna udowodnić, ale ... Przy tej aferze okaże się czy różnią się PZPN i FIA.

Przejdź do wpisu Moment prawdy dla Renault

avatar
zzz

29.08.2009 18:45

0

Nie wiem co moga zrobić z silnikiem w ParcFerrme - penie niewiele. Nie widzę tego optymistycznie. Być może to ściema RK (bo zawsze jakoś sie musi tłumaczyć, że jest za HEI) i z motorkiem nie ma naprawdę problemu.

avatar
zzz

29.07.2009 11:49

0

Dziękuję BMW Sauber, że dał szansę Robertowi bez kasy i sponsorów, gdy w Polsce wszyscy mieli to w d... Teraz pozycja Roberta jest nieporównanie lepsza i to właśnie zawdzięcza BMW. Nie zgadzam się też z tymi wszystkimi bluzgami na BMW - wywalili miliony na bolid i na kierowców. Problem w tym żeby Robert nie szedł do stajni gdzie z definicji będzie drugi, a tak może być w Renault, McLarenie, BrawnGP i może jeszcze gdzieś. A mi i tak najbardziej podoba się Mini Cooper.

avatar
zzz

29.07.2009 11:23

0

Dziękuję BMW Sauber, że dał szansę Robertowi bez kasy i sponsorów, gdy w Polsce wszyscy mieli to w d... Teraz pozycja Roberta jest nieporównanie lepsza i to właśnie zawdzięcza BMW. Nie zgadzam się też z tymi wszystkimi bluzgami na BMW - wywalili miliony na bolid i na kierowców. Nie zawsze wszystko wychodzi, popatrzcie na Hondę, w porównaniu z BMW to dopiero wtopa, a bolid udało im się zbudować chociaż już go nie skonsumowali.

avatar
zzz

27.07.2009 21:08

0

Trzeba oddać honor też Hamiltonowi, który na torze gdzie nie da się wyprzedzać łyknął Webera. Pokazał wolę walki i to się liczy i daje radość kibicom, a dla nich/nas kibiców cała ta karuzela się kręci.

avatar
zzz

26.07.2009 18:07

0

Niestety gorzkie słowa należą się Robertowi. Wprawdzie sam mówił, że ściagnie się o 11 czy 12 miejsce dla niego się nie liczy, ale każde wyprzedzenie rywali daje radość kibicom. Hamilton zawsze walczył niezależnie na której pozycji startował w wyścigu. Dzisiaj też pokazał i na torze "gdzie nie da sięwyprzedzać" łyknął na czysto Webera. Takiej ikry brakuje Robertowi. A swoją drogą to RK może nie znaleźć żadnego teamu, bo po co wykładać miliony na faceta, który ciągle narzeka i jeszcze nie słyszałem aby chwalił swój zespół i mu dziękował. A widać gołym okiem, że bez zespołu to żaden kierowca niczego nie osiągnie.

avatar
zzz

25.07.2009 19:42

0

Kubica i Heidfeld najlżesi w stawce 10+, już chyba tylko zostało im testowanie strategii, bolidu testować nie muszą. Zbieranie doświadczeń - tyle ma do uzyskania BMW w tym sezonie. Eh...

avatar
zzz

20.06.2009 22:05

0

Heidfeld będzie szalał, żeby dopaść Kubicę. Wydaje się, że dla Nicka obecnie najważniejsze to utrzymać przerwgę pkt nak Robertem. Drugim wariatem z tyłu będzie Hammilton. Obaj Hei i Ham mają dużo mniej paliwa. Sądziłem, że Robert pojedzie jednak na 2 pit stopy bo pogoda niepewna i nie wiadomo jak miękkie gumy będą się spisywać.

avatar
zzz

17.06.2009 14:07

0

Nie wiem jacy to fachowcy od finasów w F1 tu się wypowiadają, ja tam nie wiem czy 50 baniek to tak mało. Ale popatrzcie na to z drugiej strony: czy takie TUZY jak SF, ML czy BMW nie boją się, że nagle młody zdolny da im popalić jak pokazał Brawn GP i wtedy jest kompromitacja. Przegrać z Ferrari czy ML to nie wstyd, ale z LOLĄ albo inną Barbie? A Lola nie ma nic do stracenia. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Przejdź do wpisu FIA stawia na swoim

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu