ekimmu
Ostatnia aktywność
avatar
ekimmu

10.03.2011 01:01

0

mclaren duzo mówi że jest słaby - albo są szczerzy - wtedy uznaje, że nic nie rozumiem juz w F1, albo to jakaś sztuczka magiczka - typu mamy innowacyjne podejście do wielu rzeczy i nam wyszlo ale nie patrzna na nas bo jesteśmy "słaby" - kopiujcie Red Bulle..

avatar
ekimmu

24.02.2011 12:19

0

ta bo ładnie pomalowany?

avatar
ekimmu

19.02.2011 01:45

0

@5 krisf2 A wiesz ile % udziałów w tym teamie ma koncern samochodowy renault? Nie zmieniają nazwy - tzn nie pozbywają się jej (renault) z 2 podowodów - 1) jest to deal pomiędzy geni a renault - pierwsi mają rozpoznawalność i kontynuację co jest ważne dla sponsorów, drudzy marketing za friko (oczywiście jak są wyniki) 2) drugi powód jest banalny - zmieniając nazwe - tj pozbywając się człona renault - traca kase z praw do transmisji tv Nie zmienia to faktu iz jest to tylko nazwa a nie realnie team koncernu reanult - jak w przypadku merca. Dla mnie to czarny lotus, obok zielonego.

avatar
ekimmu

17.02.2011 00:39

0

Scenario 1: LRGP jest na poziomie z zeszłego sezonu lub gorsze Heidfeld odpada w przyszły sezonie, bądź w tym o ile Kubica da rade na kilka ostatnich gp. Rusek zostaje o ile nie zbłaźni się kompletnie - tzn. wymagana od niego będzie jednak jakaś poprawa, na co można z grubsza liczyć. Scenario 2: LRGP jest wyraźnie lepsze niż w poprzednim poziomie - dajmy na to będąc 3/4 teamem w stawce. To oznaczać będzie istotną ilość punktów dla Nicka - ergo nie wywalą go z teamu w trakcie sezonu - wylatuje rusek. Po sezonie - w sytuacji gdy Robert nie zdąży z rehabilitacją w 2011 - leci rusek - wraca Rob - a Nick jest kwestią otwartą, zależną od sponsorów, kasy i perspektyw rozwoju - tj. mogą zatrudnić prawdziwego partnera dla kubicy, np. sutil czy inny tego typu lepszy średniak. wnioski dla ruska są proste - LRGP nie może być zbyt dobre bo wraca do niedźwiedzi albo HRT wnioski dla nicka - oby LRGP wypaliło a będzie miał come back troche jak BAR i BUT tylko w lightowszej formie wnioski dla roberta - tak czy siak miejsce dla niego jest w LRGP - bo lepszego i wolnego kierowcy ni ma - a marketingowo nieprzyjęcie Kubicy ponownie do teamu było by fatalne - patrz Massa w Ferrari

avatar
ekimmu

06.02.2011 19:17

0

@370 Bo tu jest kulturowo Afryka.

avatar
ekimmu

06.02.2011 18:43

0

@ 322 Z całym szacunkiem ale Lotus Renault nie jest do końca poważnym teamem Po piersze primo - zatrudnia Petrova - za jego kase Po drugie primo - godzi się na brak zakazów odnośnie aktywności drivera jednocześnie inwestując w team i pośrednio w niego Nie oznacza to oczywście, że to wszystko to wina teamu - Robert wiedział co robi, a że Renault ma teraz problem to ich sprawa.

avatar
ekimmu

06.02.2011 15:39

0

@957 ja to wogole nie mysle o tym czy sezon jest stracony, a bardziej oby to nie byl koniec kariery

Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy

avatar
ekimmu

01.02.2011 02:29

0

WP: Robert jakieś wskazówki przed sezonem? RK: Mniej wódki Witja, mniej wódki.

avatar
ekimmu

08.10.2010 12:00

0

psss. wykupta jakichś stary team - np. toyoty, bo słabo będzie jak porsche przegrywać będzie z HRT

avatar
ekimmu

08.10.2010 11:45

0

Hamilton czasami aż za bardzo wierzy w swoje umiejętności, nie pozostawiając żadnego marginesu na błędy. Jest utalentowany, ale ewidentnie widać że nie ma zimnej krwi w ważnych momentach i za bardzo ryzykuje w momentach kiedy trzeba pojechać z lekką rezerwą.

avatar
ekimmu

07.10.2010 20:40

0

HUL nie zachwycił w porównaniu do Rubensa. Podejrzewam, że inne młode wilki jak HAM, KUB, ROS, VET zmiażdżyłyby emeryta.

Przejdź do wpisu Posada Hulkenberga zagrożona?

avatar
ekimmu

04.10.2010 13:08

0

punkt widzenia zalezy od punktu siedzienia. Jak sie jest ciagle dublowanym to nalezy zbudowac szybszy bolid a nie plakac nad znanymi od dawna regulami gr/

avatar
ekimmu

30.09.2010 12:08

0

@6 Zgadzam się z tobą o tyle, iż wyraźnie widać że z Pietrova to już nic wielkiego nie będzie. Ale jak przejeździ jeszcze sezon, dwa, może będzie takim zbieraczem punktów chociaż.

avatar
ekimmu

27.09.2010 00:41

0

@264 Tukan Dokładnie czuję ten sam ból. Nie dość, że tragiczny komentarz to jeszcze urywają na maxa. W brytyjskiej stacji to jeżdżą na każde gp, wywiady robią, rzeczowa analiza ciekawych momentów. Przed samym startem jeden łazi pomiędzy bolidami i teamami, podchodzi do kierowców - a u nas w tym samym momencie proponują mi jakiś konkurs, albo pierdzielą smuty o tym jak to robert wszystkim pokaże...

avatar
ekimmu

27.07.2010 23:37

0

Prawda jest taka, że Robert nie lubi Nicka i nie raz już w jego wypowiedziach można było to usłyszeć. Prawdopodobnie już w poprzednim roku pytano go o zdanie na temat zatrudnienia szkopa. Inna prawda jest też taka, że jak Robert okazał się lepszy czy tylko trochę lepszy to Nick dostawał gorączki. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki moim zdaniem. Lepiej wziąć kogoś młodszego i trochę bardziej podobnego gabarytami, co jest ważne z punktu widzenia budowania bolidu w kontekście balansu.

avatar
ekimmu

12.07.2010 15:51

0

Powiem tak. Nigdy nie lubiłem Schumiego, ale teraz to nawet mi go szkoda - Nico go objeżdza. Co to by było jakby z takim Hamiltonem jeździł ;/

avatar
ekimmu

05.07.2010 20:12

0

Z Witka nic nie będzie - za duża przepaść punktowa, która wywołuje śmieszność jak w przypadku Nakajimy w ostatnim sezonie

avatar
ekimmu

01.07.2010 15:50

0

rozwiązania w skrzyni biegów za jakiś czas trafią do seryjnych samochodów

Przejdź do wpisu Audi wyklucza wejście do F1

avatar
ekimmu

20.06.2010 23:35

0

typowe dla ferrari - oni wszystkich wykupują

Przejdź do wpisu Pat Fry z McLarena do Ferrari?

avatar
ekimmu

15.06.2010 12:31

0

Ciekawie byłoby zobaczyć Kimiego z Robertem w jednym teamie. Ciekawe jakby Robert sobie poradził, bo jak dotąd wielkiej konkurencji to nie miał, chyba że Slow Nicka uznajemy wielką postać F1.

Przejdź do wpisu Raikkonen do Renault w 2011?

avatar
ekimmu

09.06.2010 13:09

0

zgadzam się - Domenicali nie daje rady. Jest jakaś wiara w wielu teamach w wynalazki cud - które wystarczy zaaplikować w bolidzie i będzie śmigać. Tak było z KERSem, potem był podwójny dyfusor, a teraz F-duct. Zobacznie na Neweya w RB. Stworzył dobrą koncepcję bolidu w ramach którego nie był przewidziany KERS, podwójny dyfusor i F-duct - bolid jak śmigał tak śmiga. Adrian wie, że wprowadzenie elementu cud nic nie zmieni, jeżeli ów element nie komponuje się w całą koncepcję areodynamiki i zbalansowania bolidu.

avatar
ekimmu

09.06.2010 11:41

0

eee tam renault im odskoczylo, niech nie gadają. Renault jest prawdopodobnie na zbliżonym poziomie co Mercy i chyba Ferrari

avatar
ekimmu

18.05.2010 12:19

0

A co rzucenie kierwnicą pomogło w szybszym wyjściu z kokpitu? Chyba nie.. Marne tłumaczenie, niektórzy w F1 nie mają jaj i tyle. Rozumiem emocje, ale jak się popełniło błąd i jeszcze ten błąd oglądają sobie miliony na powtórkach to nie ma co strzelać głupa - to tak jak Kwaśniewski zamiast przyznać się, że był nawalony to mówił że to choroba filipińska - żałosne..

avatar
ekimmu

17.05.2010 20:08

0

@3 Nic w tym kozackiego nie widzę. Niech on kozacko pokona Nikosia a nie kombinuje jak to ma w zwyczaju.

avatar
ekimmu

16.05.2010 18:20

0

"w przyszłym roku" ojojoj no nie wiem, marnie to widzę. Prawda jest taka, że jak trend Renault będzie zachowany do końca sezonu - to na przyszły sezon przyjdzie nowy kierowca - pokroju Glocka, Kova, Sutila - czyli tani ale przyzwoity ciułacz punktów, a nie stary niedoświadczony Petrov. Petrov pokazuje, że F1 to nie liga dla niego

Przejdź do wpisu Kubica: to wspaniały wynik

avatar
ekimmu

15.05.2010 23:27

0

@346 hehe taki też jest mój plan na jutrzejszy dzień :D

avatar
ekimmu

13.05.2010 17:11

0

@45 lubię taki optymizm, choć ciężko będzie - ja skromnie liczę na miejsca 1-5

avatar
ekimmu

13.05.2010 11:37

0

@2 a Alonso to pewnie z pełnym bakiem

avatar
ekimmu

12.05.2010 19:39

0

sponsoring to nie działalność charytatywna

avatar
ekimmu

10.05.2010 19:44

0

Myślę, że niektórzy dopiero zobaczą w Monaco jak irytujące są te HRT czy inne Virginy. Zachciało się Berniemu nowych teamów. To będzie masakra tak z 7 razy dublować te ślimaki na ulicznym torze.

avatar
ekimmu

09.05.2010 18:03

0

dobrze było

avatar
ekimmu

06.05.2010 16:15

0

szamana od wywoływania deszczu plx!!!

avatar
ekimmu

03.05.2010 22:37

0

to ze Bruno sobie nieradzi w tym szarym szajsowym bolidzie to nie dziwota i przez to nie mozna skreślać chłopaka - ale że ten hindus go jedzie to już jest dziwota i pokazuje to gdzie jest bratanek od wuja.

avatar
ekimmu

28.04.2010 14:28

0

@12 raczej o to bym się nie martwił bo im zalezy (teamowi) na utrzymaniu się w f1 - i tylko dobre wyniki roberta mogą to zagwarantować, bo chyba na pietrova to specjalnie nie liczą

avatar
ekimmu

28.04.2010 13:44

0

jest jedna smutna zasada - ferrari się nie odmawia ;>

avatar
ekimmu

24.04.2010 14:15

0

@6 romekf1: racja @8 Senna_olk: brak racji Mercedes ma znaczek, kolor, dwóch nowych kierowców, Rossa i dosłownie kilu nowych gości, jadą na dobrym projekcie tworzonym w 2008 roku i tyle - stracili co widać po pierwszych 4 GP tego sezonu i będą tracić dalej jako że na pewno Mac, Ferrari, RB i Ferrari będą się szybciej rozwijać - powalczą sobie z Force India.

avatar
ekimmu

20.04.2010 14:39

0

Włosi płaczą bo od lat nie mają żadnego przyzwoitego kierowcę, Fisi dawał był jakimś promyczkiem w złotej erze reno a tak do dupa - i sie podniecaja rossim ktory bylby zdeklasowany jak badoer, chyba pieniadze odebraly juz rozum Luce na dobre

avatar
ekimmu

19.04.2010 17:24

0

@5: bo ci szefowie teamów zawsze tak gadają - a jak ktoś pojedzie ***owo to albo milczą, albo ze to dopiero 4 wyścig, albo majtki go cisnęły itd. - ciągły PR, żeby producenci jogurtów widnieli na bolidzie i płacili kasę.

avatar
ekimmu

16.04.2010 00:18

0

coś się wszystkim poknociło - zasada ta o której mówił rubens i robert dotyczy blokowania ,a hamilton nie blokował ruska - nie wiem o co chodzi

avatar
ekimmu

16.04.2010 00:08

0

miał pecha prawdę mówiąc - z marszu musiał prowadzić bolid tragiczny w prowadzeniu co sam przyznawał Alonso, wiec dla rookiego była ta trudna sytuacja i nie dał rady - nie jest natomiast gorszy od wielu w stawce (czyt ruska)

avatar
ekimmu

12.04.2010 16:23

0

ee tam po co obaj, mi wystarczy jeden ;]

avatar
ekimmu

03.04.2010 14:58

0

no Force India się wkurzyli ewidentnie, schłodzili se opony wyczekując na start sesji a Robert ich myknął z rozgrzanymi tuż po zdjęciu kocy.. w F1 poza umiejętnościami trzeba mieć łeb na karku: kombinować, przewidywać, cwaniakować też.

Przejdź do wpisu Wyścigowy spryt Kubicy

avatar
ekimmu

29.03.2010 00:03

0

KOV to średniak popełniający zbyt często błędy - na pewno nie zasługuje na jazdę w Lotusie, ale nie przesadzałbym z jego bardzo złym traktowaniem w Macu. Mac chciał mieć równego, solidnego kierowcę, który punktuje. On popełniał strasznie dużo błędów i jazda w Macu go przerosła. Niestety, ale w oczach ludzi z f1 KOV się lekko zbłaźnił przez te 2 lata i już będzie mu bardzo ciężko o dobry team.

avatar
ekimmu

26.03.2010 13:45

0

długo nie zabawią w f1 - ale marka bedzie bardziej rozpoznawalna, widać że tylko o to chodzi, bo profesjonalizmu to tam nie ma..

avatar
ekimmu

26.03.2010 10:16

0

no trzeba bylo zareagować na zbyt dobry wyscig nico - i teraz czerwony baron bedzie mial dobre ustawienia a leszczyk nico bedzie mial lekko zwichrowane ;]

avatar
ekimmu

26.03.2010 10:09

0

@3 ja bym tam wyluzował, rusek traci ponoć od 0,6 do 1 z kawałkiem na okrążeniu do roberta, zależnie od długości i charakterystyki toru.

Przejdź do wpisu Kubica: To był dobry piątek

avatar
ekimmu

25.03.2010 17:00

0

śmiech na sali - niech na oleju rzepakowym próbują pojechać..

avatar
ekimmu

15.03.2010 18:47

0

A jeżeli chodzi o skróty - fatalny pomysł - bo nie byłoby już w ogóle wyprzedzania - koło obok koła.

avatar
ekimmu

15.03.2010 18:45

0

Atrakcyjność = dwa słowa, czyli tory i opony - obie rzeczy to gruntownej zmiany. Ewidentnie widać, że zmiany w regulaminie technicznym mało co dają - tj. KERS, wysokie tylne skrzydło, szerokie przednie oraz zakaz wystających pałąków. Jedyna dobra decyzja to powrót do slicków, mimo to opony i regulamin powinien nagradzać agresywną jazdę, a nie dbanie o opony i strach przed degradacją. Część torów f1 jest też od czapy, jak patrzę na GP EUROPA to aż żal, albo SIngapur - co z tego że w nocy, Monaco to rozumiem taki klasyk- ostatnio wf1 podejmowano decyzje przez pryzmat kasy - kto zapłacił więcej ten ma - i mamy taką nocną procesję. Yas marina też marna, ciekawe jak wypadnie Korea w tym roku, mam obawy, że też kiepsko będzie.

avatar
ekimmu

13.03.2010 16:13

0

A czy ktoś wie, czy KUB był na twardych w Q3? - nie mogę się nigdzie doszukać tej informacji, dzięki.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu