Kornik
Ostatnia aktywność
avatar
Kornik

06.03.2015 10:23

0

Nie wiedziałem że na forum jest tylu lekarzy, specjalistów od kontaktu z mediami, szefów F1, operatorów kamer, specjalistów od telemetrii, producentów różnych podzespołów bolidu. Marnujecie sie tu.

avatar
Kornik

05.10.2014 14:00

0

Czarne lata motosportów. Za dużo tych wypadków, za dużo...

avatar
Kornik

24.08.2014 19:47

0

UEFA zabierze mu drugie miejsce

avatar
Kornik

30.01.2014 18:23

0

kempa, przeginacie z tymi reklamami

avatar
Kornik

10.11.2013 15:06

0

Niedobrze mi sie robi jak czytam te komentarze. Myślicie że Kimi specjalnie opuścił te wyścigi ? No to gratuluje znajomości F1, kontaktów między zespołem, kierowcą i sponsorami. Ja jutro jak nie bede chciał iść do pracy to też sobie pójde na operacje. P.S. zespół jest rozliczony z Kimim.

avatar
Kornik

23.04.2013 17:03

0

On nigdy nie wróci do F1 i było to jasne już dzień po wypadku. proste

avatar
Kornik

01.04.2013 16:15

0

Proponowałbym taki żart: "Nie tylko w Europie występują dziwne anomalie pogodowe. Kierowców którzy wybierają sie do Chin czeka nie lada niespodzianka. Nad torem w Shanghaju od tygodnia pada śnieg. Organizatorzy robią co mogą, żeby wyścig jednak sie odbył ale opady są intensywne. Na wszelki wypadek PIRELLI przygotuje opony zimowe. Jak powiedział szef firmy oponiarskiej, Paul Habrey: "To dla nas nie lada wyzwanie. Problemem będzie szybko zuzywający sie nacinany bieżnik i może sie okazać że kierowcy będą potrzebowali 7 pit stopów aby wyścig został ukończony". Okazuje sie jednak że kierowcom wcale to nie przeszkadza. Lewis Hamilton w rozmowie z naszym redaktorem powiedział: " Już nie moge sie doczekać kolejnego wyścigu. Na pewno wyścig na śniegu bedzie niezwykle emocjonujacy zarówno dla nas jak i dla kibiców. Oczywiście najważniejsze jest bezpieczeństwo i mam nadzieje że PIRELLI przygotuje odpowiednie opony na taka pogode."

avatar
Kornik

19.11.2012 09:26

0

4. danilo Masz 100 % racji, F1 to wyścig zbrojeń, strategie, polityka i sponsorzy. Sam wyścig jest tylko dodatkiem. Kazdy inny zespół zrobiłby to samo co Ferrari jeśli walczyli by o mistrzostwo. Poza tym zwróćcie uwage na kwalifikacje. Czy nie wyjeżdżanie wogóle w Q3 w celu zaoszczędzenia opon jest zgodne z duchem rywalizacji ?

avatar
Kornik

04.07.2012 21:43

0

Przykro słyszeć o takich wypadkach. Kobieta poświęciła całe swoje życie, żeby spełnić swoje marzenia. Każda kropla krwi i potu, każdy dzień morderczych treningów, każdy dzień kolejnych wyrzeczeń, wszystko to stracone w ułamku sekundy. Jeżeli wróci do sprawności fizycznej to życze jej sukcesów w innych kategoriach ale nie oszukujmy sie. Jazda z jednym okiem jest niemożliwa w jednomiejscowym bolidzie. Ciasne kokpity i HANS praktycznie uniemożliwiają skręt głowy a jazda na jednym lusterku nie jest możliwa. Nie bez powodu brała udział w testach i nie zgodze sie z innymi że była za słaba fizycznie na F1. Tam nie ma miejsca dla słabeuszy a jedna ją zaprosili na testy.

avatar
Kornik

25.06.2012 18:54

0

Wjechali równocześnie w zakręt a nawet Maldonado był minimalnie z przodu. Hamilton wypchnął go z toru. Taka desperacka obrona wynikała z tego że było to ostatnie okrążenie. Jestem pewien że gdyby było więcej okrążeń to Hamilton byłby bardziej ostrożny i puściłby go. W końcu miał dużo gorsze opony więc i tak by przegrał a po co ryzykować. Podczas GP mieliśmy dużo podobnych wyprzedzeń i każdy kierowca zostawiał miejsce drugiemu. Tylko Lewis zrobił inaczej za co moim zdaniem powinien zostać ukarany.

avatar
Kornik

02.02.2012 10:11

0

Odwołali bo Kubica nie dojechał :-)

avatar
Kornik

12.01.2012 08:49

0

Limit pecha na 2012 wyczerpany. Teraz to juz tylko z górki.

avatar
Kornik

11.01.2012 19:57

0

Kempa, nie zamieszczaj niepotwierdzonych informacji bo ta strona juz coraz czesciej onet przypomina. Moze to prawda a moze nie. W amputowana dłoń czy stracony kciuk tez od razu uwierzyliscie. poza tym jak uciekł spod kosy to takie złamanie to nic wielkiego. wkurza mnie ta mentalnosc polakow. jak jest dobrze to wszyscy by go na rekach nosili a jak jest cos nie tak to każdy sie odwraca plecami i marudzi ze to na pewno koniec. Tak jest z każdym sportowcem. Nie dziwie mu sie że do Włoch uciekł.

avatar
Kornik

09.01.2012 14:33

0

Zespoły nie zbojkotują bo Bernie trzyma ich za ja..a. i im na to nie pozwoli. Tak samo kierowcy nie zbojkotują bo z kolei sponsorzy trzymaja ich za ja..a. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Głównym szefem całego świadka F1 jest pieniądz i to on zdecyduje o losie GP.

avatar
Kornik

12.12.2011 16:53

0

Weźcie również pod uwage to, że ogromny wpływ na zatrudnianie kierowców mają sponsorzy. Polska jako kraj w którym kryzys nie jest tak mocno odczuwalny jest łakomym kąskiem dla inwestorów. Zarówno Ferrari jak i Santander może być zainteresowane inwestycjami w naszym kraju a Kubica może w tym tylko pomóc. Ktoś niedawno napisał, że jeśli z ręką Kubicy jest coś nie tak to trzymałby sie rekami i nogami Lotusa a nie siedział cicho i coś kombinował. Więc moim zdaniem wszystko jest możliwe i jeśli Robert wyzdrowieje to prędzej czy później zobaczymy do w Ferrari.

avatar
Kornik

21.11.2011 16:08

0

Cel dla Kuby to minimum 2 sezony w GP2. Testy w F1 mogą mu pomóc. Przecież nikt nie powiedział że od razu musi być extremalnie szybki. Tu chodzi o coś zupełnie innego. Jeżeli podczas testów pokaże sie z dobrej strony to jakiś zespół może go wziąść pod skrzydła i wtedy będzie miał dużo łatwiej. Orlen też zdał sobie sprawe że zawalili sytuacje z Kubicą i teraz nadrabiają z Kubą.

avatar
Kornik

24.09.2011 17:28

0

Już dawno nie byłem tak zadowolony po obejrzeniu kwalifikacji. I nie chodzi tu o wynik a o komentatorów. W końcu zarozumiały Maurycy został zmiażdżony przez tego dugiego komentatora (nie pamiętam jak sie nazywa). Założe sie że Kochański poleci z płaczem do przełożonych że nie mógł dojś do słowa. I po tej sobocie tak naprawde widać jak słaby poziom prezentuje transmisja polsatu. Ten zastępca Borowczyka był o niebo lepszy od stałych komentatorów. Widział wszystko na bieżąco, nie zauważyłem zadnych pomyłek z jego strony które u pana Kochańskiego zdarzały sie nagminnie. Przekazywał informacje szybko, przejrzyście i dokładnie i z nim to śmiało można śledzić F1 w radiu.

avatar
Kornik

14.09.2011 14:21

0

Dla Renault równie ważna jest kasa jak i kierowca który ciągnie cały zespół do przodu i wnosi wysokie morale do zespołu. Mogą zatrudnić średniego kierowce który da zespołowi miliony ale co z tego jak znajdą sie wklasyfikacji na dalszym miejscu. Moim zdaniem lepsza jest druga opcja. Zatrudniają Kubice który jest szybki i zjawiskowy, dobrze wyprzedza i walczy koło w koło z najlepszymi jak tylko ma okazje a co za tym idzie, często jest pokazywany w transmisjach. Jeśli często widzimy go w tv to znaczy że widzimy także reklamy zamieszczone na bolidzie a wszystkim sponsorom to pasuje. Jeśli często widzimy Renault w tv to przyciąga to nowych sponsorów, może nie największych ale coraz więcej i więcej. Dotego dochodzi lepsza pozycja w tabeli konstruktorów a to daje kolejne pieniądze i ogromne zadowolenie w zespole i fabryce. Z kolei zadowolenie w fabryce daje jeszcze lepszą prace, szybszą prace mechaników itd. I koło sie zamyka, wszystkie trybiki sie zazębiają. To jest prosta psychologia pracy. Czy kiedy szef kilka razy was pochwali to nie pracujecie szybciej i dokładniej żeby częściej to robił ? Podsumowując co jest lepsze:? - Średni kierowca z jednym dobrym sponsorem czy? - Dobry kierowca wpływający na prace całego zespołu

avatar
Kornik

21.02.2011 23:27

0

Nie rozumiem dlaczego tak wszyscy najeżdżają na kolege 77. Chyba sobie nie zdajecie sprawy z powagi sytuacji. To nie jest byle złamanie czy skaleczenie. Większość z nas miałaby duże problemy z jazdą zwykłym samochodem po wielokrotnym złamaniu reki i nogi. Wiem że tu jest masa fanów Roberta (ja też jestem jego fanem) ale musimy podchodzić do sprawy realistycznie. Czy koniecznie musicie go zobaczyć w bolidzie tego roku ? Czy wolicie żeby spokojnie przechodził rechabilitacje i wrócił tak zdrowy jak to tylko możliwe ? W tym momencie powrót do maksymalnej sprawności dłoni jest ważniejszy niż wciskanie Roberta na siłe do bolidu. A na spekulacje czy wogóle wróci do F1 jest jeszcze za wcześnie. W końcu najlepsi lekarze świata tego nie wiedzą, nie bądźmy mądrzejsi od nich.

Przejdź do wpisu Grand Prix Bahrajnu odwołane!

avatar
Kornik

21.02.2011 23:08

0

W tych całych statystykach jedyną istotną informacją była ilość przejechanych okrążeń i nic poza tym. Czasy możecie sobie wydrukować i powiesić na ścianie żeby zobaczyć jak podczas GP wszystko sie zmienia.

avatar
Kornik

20.02.2011 21:04

0

Wiadomo że mu teraz będzie lepiej szło bo spadła z niego ogromna presja dorównania Kubicy. Teraz nikogo nie będzie musiał gonić tylko skupi sie na sobie. On za bardzo podchodził do tego emocjonalnie. Nie był w stanie skoncentrować sie na jeździe bo za częstko patrzył na Roberta. Z Nickiem będzie inaczej.

avatar
Kornik

18.02.2011 11:32

0

Duży wpływ na decyzje zespołu ma Kubica a najwyraźniej Robert nie lubi Nicka. Nie sądze że Heidfeld zostanie w zespole na dłużej. Ma na to nikłą szanse pod warunkiem że przyniesie ze sobą tyle samo kasy co rosjanin. Poza tym Petrow może sie sporo poprawić w tym sezonie a wtedy szanse Heidfelda spadną do zera

avatar
Kornik

03.02.2011 19:21

0

91. Zgred zen Mysle że skopiowanie wydechu nie będzie aż tak skomplikowane jak mówisz. Nie jestem inżynierem ale Brown powiedział że pracują nad podobnym rozwiązaniem a na testach jeżdzili bez tej innowacji. Więc jej wprowadzenie nie bedzie aż tak skomplikowane.

avatar
Kornik

03.02.2011 17:39

0

Szkoda że Renault pokazało zbyt wcześnie ten wydech. Teraz inni będą mieli wystarczająco dużo czasu żeby skopiować to rozwiązanie. Może nie na pierwszy wyścig ale zawszo miesiąc przewagi

avatar
Kornik

17.11.2010 15:41

0

12.dar_ek Dobrze gada, dać mu wódki ! Ja podobnie uważam. Vettel przy obecnej maszynie powinien zdobyć tytuł co najmniej 4 wyścigi wcześniej. Zbyt dużo było błędów i nierównej jazdy. Alonso, Hamilton czy Kubica zmiażdżyliby rywali jeżdżąc w RB. Hamilton w 2007 też jeźdźił jak teraz Vettel. Czuł sie zbyt pewnie, szalał na torze popełniając głupie błędyi stracił tytuł w ostatnim wyścigu. A teraz co z niego wyrosło. Jazda z głową przy wyciśnięciu z bolidu 110%. Vettel też powinien dostać kubeł zimnej wody na głowe i zobaczylibyśmy nowego kierowce. Marzy mi sie zobaczyć w przyszłym sezonie walczących 8 kierowców w podobnych bolidach. To dopiero byłby sezon.

avatar
Kornik

12.11.2010 23:39

0

Niedawno Kubica powiedział że doświadczenie z F1 pomaga mu w rajdach i odwrotnie, że umiejętności zdobyte na rajdach przenosi do F1. Może właśnie chodzi mu o nadsterowność której w rajdach jest najwięcej.

avatar
Kornik

12.11.2010 19:44

0

Ludzie, dajcie sobie już spokój z Pietrowem. Jak jest słaby to wyleci ale wy już czepiacie sie zwykłych komentarzy. Niedługo będzie amatorem bo mu grzywka źle leży. Kubica, Hamilton czy inny kierowca nie raz mieli głupsze komentarze ale nieee....przecież Robuś jest święty i nie można na niego złego słowa powiedzieć. Amatorów to nie brakuje w wypowiedziach nade mną a nie na torze. I żeby nie było że jestem fanem rosjanina bo nie jestem, ale ocena kierowcy po treningu czy komentarzu świadczy tylko o braku jakiejkolwiek wiedzy o sporcie.

avatar
Kornik

28.10.2010 22:27

0

fan Wydaje mi sie że taka nawierzchnia nie zdałaby egzaminu. Po prostu pozostałości ze zużywających sie opon szybko zatkałyby te małe otworki. Poza tym bułgarzy chcą żeby na ich torze była możliwość przeprowadzania testów w różnych warunkach przez 3/4 roku, więc temperatura musi być regulowana w przypadku wiosny czy jesieni. Na pewno do pełnej realizacji projektu minie mnóstwo czasu, więc może paść jeszcze wiele pomysłów.

avatar
Kornik

28.10.2010 18:07

0

29.fan_od1989 Ogrzewanie nie ogranicza sie tylko do prądu. Jak napisał 21.grzegorz podgrzewanie geotermalne jest stosunkowo tanie. Poza tym mamy XXI wiek i nie jedna tęga głowa teraz siedzi i myśli jak tę sprawe rozwiązać. Co do ustalania temperatury na wyścig to nie widze tutaj żadnego problemu. Przecież przed piątkowymi testami zespoły mają szczątkowe informacje jak zachowuje sie bolid w takiej a nie innej temperaturze. Wystarczy ustalić temperature w piątek rano i po sprawie.

avatar
Kornik

23.10.2010 15:50

0

Ja tam nie wierze w te prognozy pogody. W Singapurze było 70% szansy na descz a nie padało. Zresztą tak jak wspomniał Wolakk prawie co GP zapowiadaja deszcz. Poza tym mam wrażenie że według niektóryh Kubica ma nadprzyrodzone zdolność jazdy w deszczu i nawet jak będzie startował z końca stawki to będzie na podium.

Przejdź do wpisu Będzie padać?

avatar
Kornik

17.10.2010 18:24

0

Nie olać tylko bana dla takich ludzi. Niech na onet wraca. Kempa, gdzie jesteś chłopie ? Ratuj !!!

Przejdź do wpisu Kubica znowu na podium...

avatar
Kornik

17.10.2010 15:15

0

Aż strach pomyśleć co on będzie wyprawiał jak przejdzie do WRC i złapie doświadczenia.

Przejdź do wpisu Kubica znowu na podium...

avatar
Kornik

12.10.2010 17:00

0

4. kam39 O ile dobrze pamiętam to niedługo mają być silniki o mniejszej pojemności ale podwójnie doładowane więc na pewno nie bedą wolniejsze.

avatar
Kornik

09.10.2010 11:56

0

Kempa, nie ma co sie z nimi wdawać w dyskusje. Jak im sie strona nie podoba to ban i po sprawie. Bez jednego gościa co nie szanuje wypowiedzi innych świat sie nie zawali. To jest www.formula1.pl, a nie www.kubica.pl i każdy powinien o tym pamiętać.

avatar
Kornik

06.10.2010 21:39

0

W Singapurze szanse na deszcz były 70 % a nie padało więc teraz nie wierze w żadne prognozy

Przejdź do wpisu Znowu popada w Japonii?

avatar
Kornik

06.10.2010 17:27

0

48.pawel123 Właśnie że w polsce byłoby lepiej. Wtedy Renault by wygrało bo ma lepsze zawieszenie na dziury.

avatar
Kornik

25.09.2010 18:50

0

Nie wiedziałem że w tym kraju jest tylu expertów F1. Niech zwolnią wszystkich z Renault i zatrudnia kilku z tej strony wtedy Kubica będzie wygrywał w każdym wyścigu.

Przejdź do wpisu Nocne kwalifikacje dla Alonso

avatar
Kornik

25.09.2010 01:00

0

Na pewno gdyby Renault miało dwóch doświadczonych kierowców to jeden mógłby sprawdzić miękkie opony a drugi twarde a tak pozostaje tylko Kubica.

Przejdź do wpisu Renault: Jutro odzyskamy tempo

avatar
Kornik

23.09.2010 15:05

0

http://www.meteoprog.pl/pl/ weather/Singapore/ Tu jest pogoda na weekend jak ktoś jest ciekawy

Przejdź do wpisu Deszcz wzbudza obawy

avatar
Kornik

20.09.2010 14:40

0

Znowu Red Bull będzie rządził. Z tym ich przednim skrzydłem będą nie do pokonania. W ciemno stawiam na P4 dla Kubicy. Wydaje mi sie że wyprzedzi go oprócz red bulli Hamilton i Alonso. Ale jak będzie zobaczymy

Przejdź do wpisu Singapur okiem Roberta Kubicy

avatar
Kornik

06.09.2010 16:25

0

Kanał F najwięcej pomaga na torach z szybkimi zakrętami. Monza takich nie. Jeśli zespół zrezygnuje z tego kanału to nie wiele stracą. Bardziej na tym torze będzie liczył sie silnik i przyczepność mechaniczna do agresywnego pokonywania szykan. Osobiście jestem optymistą i w ciemno stawiam na 3 linie dla Kubicy

avatar
Kornik

02.09.2010 19:01

0

Wystarczy że poczytacie wiadomości z archiwum 2009 i zobaczycie jakie były komentarze na temat przejścia Kubicy do Renault. A teraz co? Renault najlepsze, renault jedynym dobrym wyjściem dla Kubicy, R31 będzie cudem techniki ? Ot i cała Polska. I tak w kółko w każdej dyscyplinie sportu. Mam wrażenie że prawdziwych kibiców w całym kraju jest może 3%. A cała reszta podąża za watahą(media) wytyczającą kierunek kibicowania. 10. Niespokojny Zgadzam sie z tobą w 100%, gdyby nie rosjanin to Renault deptałoby po piętach Ferrari.

avatar
Kornik

28.08.2010 16:57

0

5. ferrari f60 Mówisz że miał farta ? A to że mieli problem z pompą paliwową to też fart? Skąd wiesz jaki czas by osiągnął jakby jednak wyjechał na ostatnie okrążenie?

avatar
Kornik

01.08.2010 00:52

0

zgodze sie z kubica1637 ponieważ Robert jeździ perfekcyjnie i prawdopodobie przestrzelił moment hamowania bo coś z bolidem było nie tak. po prostu sam sie tego nie spodziewał. Nie wiem co tu jest grane ale nie podoba mi sie to

avatar
Kornik

31.07.2010 17:19

0

Nie podoba mi sie wypowiedż "...co było dziwne". Nie traci sie 0.5 sekundy w ciągu 10 minut. Albo awaria albo Renault zaczyna coś kombinować

avatar
Kornik

27.07.2010 16:29

0

Stawiam w ciemno na drugą linie. Na tym torze dmuchana podłoga i kanał F mają dużo mniejsze znaczenie + świetne zawieszenie Renault na tak nierównym torze z dużą ilością szykan zrobi swoje. Dodajmy jeszcze nowe poprawki które mają przywieźć na Węgry. Myśle że będziemy zadowoleni z tego GP

avatar
Kornik

25.07.2010 16:53

0

Powinni przywrócić Team Orders ponieważ i tak zespół przekaże to co chce przekazać kierowcy. Tyle tylko że my kibice tego nie rozumiemy bo mówią szyfrem. Po co szyfrować ? I tak team orders nigdy nie zniknęły z eteru

avatar
Kornik

24.07.2010 18:18

0

To że nie będą mieli F-duct na Węgrzech to nie szkodzi. Przecież to jest jeden z wolniejszych GP w sezonie i tam Renault ze swoim zawieszeniem sporo odrobi do czołówki. Co F-duct nadrobi na jednej jedynej prostej to Renault zyska na szykanach których będzie sporo. Myśle że trzeba przebrnąć Niemcy a później będzie już tylko lepiej.

avatar
Kornik

24.07.2010 18:12

0

Jakoś Kubica czy Hamilton nie potrzebowali połowy sezonu żeby sie uczyć. Fakt że mieli testy przed debiutem ale rosjanin przejechał już wystarczającą ilość kilometrów i nie powinien sie tak tłumaczyć. Po prostu nie wszyscy są stworzeni do F1.

avatar
Kornik

12.07.2010 17:30

0

Jak chce sobie pojeździź dla przyjemności to niech sie przesiądzie na gokarty. Szefowie zespołu chcą widzieć punkty i nawet nazwisko mu nie pomoże. Zauważcie że nawet realizatorzy juz mało go pokazują bo i po co mają pokazywać kogoś kto słabo jeździ. Poza tym sponsorzy Mercedesa niedługo zaczną marudzić i już nie będzie tak różowo. Szanuje go jako kierowce i doceniam to czego osiągnął ale swoje 5 minut już miał. A mase młodych talentów czeka na wolny fotel.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu