Mercedes oficjalnie chce ponownego rozpatrzenia incydentu Verstappena
Zespół Mercedesa skorzystał ze swojego prawa i poprosił FIA o ponowne rozpatrzenie incydentu z udziałem Maksa Verstappena i Lewisa Hamiltona podczas GP Sao Paulo.W kilka godzin po tym jak władze F1 opublikowały nagranie tego w jaki sposób Max Verstappen wywiózł na zewnętrzną część zakrętu numer 4 nie tylko siebie ale również Lewisa Hamiltona, mistrzostwie świata ogłosili, że będą kuć żelazo póki gorące i domagać się ponownego rozpatrzenia sprawy.
W krótkim oświadczeniu za pośrednictwem mediów społecznościowych Mercedes napisał: "Zespół Mercedes- AMG Petronas potwierdza, że dzisiaj zgłosiliśmy chęć skorzystania z prawa do ponownego rozpatrzenia sprawy zgodnie z Artykułem 14.1.1 Międzynarodowego Kodeksu Sportowego, dotyczącego incydentu z zakręt numer 4 do jakiego doszło miedzy bolidem 44 i bolidem 33 na 48. okrążeniu Grand Prix Brazylii, bazując na podstawie pojawienia się nowych dowodów, które nie były dostępne dla sędziów w czasie podejmowania decyzji."
Verstappen onboard.
— Steve Alvarez Brown (@_SuperGT) November 16, 2021
100% not stolen this footage from Sky Sports. FACTS pic.twitter.com/wHUWBI5X8I
Decyzja Mercedesa wydaje się dość logiczna po tym jak Michael Masi publicznie przyznał, że sędziowie GP Sao Paulo oceniając incydent nie mieli dostępu do nagrań z kamery umieszczonej na bolidzie Maksa Verstappena. Jak się okazało władze F1 udostępniają na żywo tylko jeden strumień nagrań z każdego bolidu, a w momencie wypadku przekazywany był obraz kamery skierowanej na tylne skrzydło Red Bulla.
Co więcej w mediach zaczynają pojawiać się doniesienia sugerujące, że Michael Masi w jednym z wywiadów miał jasno przyznać, że po zapoznaniu się z nowymi dowodami, Verstappen nie powinien uniknąć kary. Wątpliwe jest jednak źródło tych doniesień i sam fakt, że tak wysoki rangą pracownik FIA mógłby pozwolić sobie na tak nieprofesjonalne komentarze.
Jeżeli FIA w obliczu pojawienia się nowych dowodów ponownie otworzy sprawę, Verstappenowi może grozić kara czasowa doliczona do jego wyniku w Brazylii lub przesunięcie na starcie kolejnego wyścigu w Katarze.
komentarze
1. Skoczek130
Sędziowie skompromitują się, jeżeli to rozpatrzą i zmienią decyzję. ;)
2. hubertusss
Dlatego właśnie decyzji nie zmienią. By się nie skompromitować.
3. kiwiknick
Skompromitowali się już tym, że nie mieli dojścia do tych nagran w czasie wyścigu.
4. Sebolinho
I bardzo dobrze! Gość się zachowuje jakby sam był na torze. Ja rozumiem że to jest walka o mistrzostwo, ale gdyby Hamilton ,,znowu,, nie zachował chłodnego umysłu to doszłoby do kolizji. Max się bronił, okey...ale dlaczego na wyjściu z zakrętu wypycha rywala po za tor? Ktoś powie że przy tej prędkości by się nie wyrobił....ale to co? Max tego nie wiedział? Wiedział to doskonale, tylko on idzie po trupach do celu. Jeżeli tego gościa się nie utemperuje to predzej czy później, przez niego dojdzie do jakiejś poważnej kraksy przy której ktoś mocno ucierpi. Dostał chłopczyk maszynę w swoje ręce i myśli że jest bogiem na torze. Za ten manewr obronny powinna być dla niego kara.
5. Jacko
@1. Skoczek130
A dlaczego niby mają się skompromitować, rozpatrując to ponownie? Skoro nie były dostępne wszystkie dowody w sprawie, to uczciwość wymaga, żeby się tym jeszcze raz zająć. Ewentualna kara, to zupełnie inna para kaloszy, ale powtórnie przeanalizować to wszystko jak najbardziej powinni.
@2. hubertusss
Zmiana decyzji, a ponowna analiza zdarzenia, to dwie zupełnie różne sprawy.
6. goralski
Między 12 a 13s jest mały ruch kierownicą w prawo, raczej nie była to kontra.
Z jednej strony powinni to zostawić (wynik) jak jest, ale z drugiej coś zrobić, by nie było takich zachowań więcej, bo ktoś może rzeczywiście źle skończyć...
Inna sprawa, że sędziowie w tym roku wybitnie kuleją, babol za babolem, długie oczekiwanie na decyzję, kontrowersje czy Spa...
7. XandrasPL
kare mu! kare mu!
8. MarPOL_82
Jaka kompromitacja?
Przecież tutaj należy się kara jak noc.
9. Max3
hm ... dlaczego gość nie skręca??? Dopiero jak skończył się tor.... :) Zabawne.
10. Amator
Hamilton stwierdza, że nie ma problemu, a tymczasem Mercedes...
Gorsze sytuacje obywały się bez kary, albo z karą nieadekwatną do zdarzenia.
Nie jestem fanem ani jednego, ani drugiego. Lecz takie pojedynki to coś, co ja osobiście chce oglądać, a nie jedynie łatwe omijanie na prostej z drs.
11. sliwa007
Każdy na tym nagraniu zobaczy to co chce zobaczyć, FIA również.
12. greg32
Bolid w uprzywilejowanym położeniu dyktuje warunki gry...i czego tu nie rozumiecie...Nawet Hamilton zdaje sobie z tego sprawę...
13. MarPOL_82
Chyba Ty nie rozumiesz.
Hamilton był z przodu.
Max opóźnił hamowanie wiedząc że się nie zmieści.
Max nawet nie próbował skręcić. W myśl zasady rozbijemy się oboje i straci na tym Hamilton albo Hamilton odpusciu.
Max się przeliczył.
Jak mówił Toto - koniec dżentelmeńskiej umowy i będą zgłaszać każdą najmniejszą pierdolke.
14. weres
kara nie będzie kontrowersyjna, kontrowersyjna będzie decyzja czy dodać sekundy w rio czy przesunąć do tytułu w katarze.
15. Del_Piero
Nic nie zrobią. Kary się rozdaje podczas wyścigu, a wtedy Verstappen miałby szansę oddalić się na ponad 5 sekund przed Bottasem. Teraz po prostu robią szum jak Red Bull na Silverstone. Jedni warci drugich.
16. hubertusss
@5 dlatego mieli by się skompromitować bo zmieniając decyzje przyznali by się do błędu i nie kompetencji. Nawet jeśli pojawią się nowe dane to i tak by wychodziło, że wcześniej decydowali nie kompetentnie nie mając pełnych danych. Mało kiedy sędziowie po wyścigu zmieniali raz podjęta decyzję. I teraz też tak się raczej nie stanie. Bo nikt nie lubi przyznawać się do błędów i nie kompetencji.
17. sismondi
Niech protestują i będzie sprawiedliwie ...
18. Automotof1
Pożyjemy to zobaczymy i tyle w temacie.
19. deep_air
I dobrze, powinien zostać ukarany czymś dotkliwym, czas reprymend się już skończył.
Gdyby dostał karę to zastanowiłby się dwa w przy następnej głupiej próbie.
20. sismondi
@15.Oj ci drudzy chyba bardziej Dziad chciał całego merca do kryminału powsadzać .....
21. SebastianM
Hmm, jeżeli za 0,2 mm można anulować wyniki sesji i przesunąć kierowcę na koniec stawki, to tym bardziej można ukarać kierowcę za wywiezienie innego poza obrys toru.. Nie mniej jednak regulamin techniczny jest 0/1, natomiast sportowy raczej analogowy. Ciekawy jestem jaka będzie decyzja.
22. AS34
Po raz kolejny mercedes pokazuje swoje zagrywki niezgodne z hasłem, którym skomentowali odstąpienie od apelacji po DSQ dla Hamiltona. Tak jak zapowiadali, że kończą pobłażanie dla innych, tak teraz szukają ukarania Verstappena trzy dni po wyścigu. Ruchy Mercedesa w ostatnim czasie bardzo chaotyczne i nieprzemyślane, a nagle Lewis dzięki umiejętnościom (co warto podkreślić) i posiadanej rakiecie przelatuje nad stawką w brazylii. A, co do kary, onboard pokazuje, że nie powinno jej być.
23. Krzeto
Fani Hamiltona - zmienić decyzję, dać 10s żeby był 3
Fani Verstapena - nie zmieniać decyzji jest ok.
Ja powiem tylko tyle, że w trakcie wyścigu Max dowiedział się że nie ma kary i jechał takim tempem by dowieźć 2. miejsce. Jakby karę dostał możliwe że jechałby szybciej by być poza oknem. To jest nie do rozstrzygnięcia, a więc zmieniając decyzję odbiorą Maxowi szansę obrony. Zrobił co zrobił dla mnie podczas wyścigu powinno być 5s, ale po nim nie powinni zmieniać decyzji
24. Cube83
No nie róbmy sobie jaj z tego pięknego sportu: albo kara w trakcie wyścigu (spokojnie do uzasadnienia), albo nie ma kary. Wszystko co było potrzebne do oceny tej sytuacji było widać nawet w transmisji TV, więc te bajki o braku dostępu do onboardu Verstappena to jakaś parodia.
A może dajmy karę dla Hamiltona za 30 wyjazdów poza tor w czasie GP Bahrajnu? Kij tam, że akcja miała miejsce pół roku temu, ale mechanik przeglądał telefon siedząc w kiblu i znalazł nowe dowody. :) Komedia.
25. Faustus
Fani RBR i Maxa Verstappena: dlaczego reagujecie tak nerwowo na pojawiające się dowody w spornej sprawie? Przecież sędziowie w tym wypadku nie mogą wydrukować rozstrzygnięcia - mają żelazne dowody na winę bądź niewinność Maxa. Wystarczy je tylko właściwie zinterpretować. Boicie się stronniczości sędziowskiej? Jeśli Max zawinił, to sędziowie powinni o tym właściwie zadecydować, aby nie wypaczać zasady fair play na torze. I to dotyczy przyszłego zachowania któregokolwiek z kierowców, nie tylko Maxa.
26. Now Bullet
Jestem fanem HAM,ale uważam że nie powinni dać kary Verstappenowi,choć gołym okiem było widać to już podczas wyścigu że Mu się należy,a tym bardziej po żałosnym gadaniu RB na radiu.
Ale powinien dostać kare podczas wyścigu i tyle.
Jeśli dostanie teraz to FIA kolejny raz potwierdzi że są w tym sezonie do niczego.
Z resztą czego by nie zrobili i tak będzie źle.
Ale to nie jest wina Mercedesa czy RB tylko nieudolnych ludzi w FIA.
27. MarPOL_82
@23
To nie musi być kara czasowa.
Bardziej bym obstawiał jakieś +3 na starcie do następnego wyścigu.
28. Angry Tiger
To jest walka o tytuł dlatego decyzja sędziów jak dla mnie słuszna. Zresztą wyścig zakończył się 2 dni temu, sedziowie podjęli taką decyzję a nie inną, klamka zapadła i tyle w temacie.
29. Rn09
Ci sędziowie to jest jakieś nieporozumienie. Podczas wyścigu mówią jedno lub milczą, a po wyścigu zaczyna się cyrk. Np. jak Perez w jednym z wyścigów zakończył manewr wyprzedzania poza limitem toru, to nie potrafili podczas wyścigu powiedzieć, że ma oddać miejsce. A po wyścigu dali mu 5s, co sprawiło, że dużo więcej na tym stracił, niż jakby pierwotnie oddał to miejsce. Nie wiem po co ci ludzie tam są, skoro potrzebują godziny albo nawet kilku dni na rozpatrzenie prostej sytuacji. My tu możemy sobie dyskutować i się spierać, ale ci ludzie powinni być fachowcami w tym co robią, i podejmować konkretne, szybkie decyzje na podstawie określonych przepisów, tym bardziej powinno to iść sprawnie w prostych sytuacjach.
30. Danielson92
Kara może i się należała, ale teraz już nie powinni jej dawać. Jednak Max powinien mieć świadomość, że jeżeli znów tak postąpi to zostanie ukarany. Może wtedy się dwa razy zastanowi przed wykonaniem kolejnego manewru na granicy przepisów.
31. wariat133
Jak dla mnie to minimum +5, a może +10s. Ewidentnie widać, że Max nie skręca do apexu (choć może to zrobić i tego wymaga zdrowy rozsądek) tylko leci prawie środkiem toru. Opóźnia hamowanie, wyprzedza o długość koła i wypycha Hamiltona poza tor. Już nie pierwszy raz tak robi. Albo on albo nikt. Hamilton też tak robił. Jeszcze mu się zdarza jak się zagotuje. Ale Verstapen robi tak z każdym oponentem. Kwestią inną jest czy powinno się rozstrzygać takie kwestie po wyścigu. Ale skoro RBR złożyło odwołanie od werdyktu z silverstone. To Merc może to zrobić teraz. Tym bardziej, że dowody są nowe, a nie wyprodukowane przez RBR.
32. Vendeur
Kary do poprzedniego wyścigu, po czasie, dać nie można, bo wypaczyłoby to wynik uniemożliwiając reakcję poszkodowanego kierowcy.
Kara za tak chamskie i celowe zachowanie oczywiście się należy, więc powinno być + do pozycji na starcie kolejnego wyścigu, co w sumie pewnie też niewiele zmieni...
33. TomPo
Widac ze Max nie mial zamiaru skrecac. Gdyby sie dalo, to by ich wywiozl pod sam plot.
Kara? Minimum +10 pozycji do nastepnego wyscigu.
34. Max3
nie ma co narzekać i tak Mercedes skopał tyłek RBR i dał fanom Lewisa nadzieję na tytuł. Po słabym sezonie, widzę ,.że Merc wraca do gry....i to mi się podoba:)
35. ratig
Jak dla mnie sprawa jest oczywista, Ham był pierwszy w zakręcie a Ver opóźnił hamowanie, więc wydawało się że wchodzi w zakręt pierwszy. Jest to nie prawda, ponieważ gdyby nie było obok Ham to przy tak dużej prędkości (za szybko jak na ten zakręt) nie zmieścił by się w torze (co właśnie zrobił) lub zrobił by spina jeśli chciał by się zmieścić w torze. W ten sposób można za każdym razem opóźniać hamowanie co przy innych zawodnikach będzie się zazwyczaj kończyło kraksą i nigdy nie dojdzie do żadnego wyprzedania w takich sytuacjach. Tylko refleks Ham pozwolił na uniknięcie kraksy. Nie przepadam za Ham ale w według mnie w tym przypadku kara się należy dla Ver. Co zrobią sędziowie nie wiem. Ale jeśli już zdecydują się na karę to powinni doliczyć do czasu Ver 5 sekund.
36. Skoczek130
@Jacko - fakt, że nie mieli dojścia, świadczy o amatorszczyźnie. Nie przystoi to ludziom, którzy biorą za to gruby hajs. ;)
37. T0ny
Ewidentnie widać na nagraniu, że Max hamuje później od Lewisa mimo tego że był po wewnętrznej. Nie miał żadnych szans na zmieszczenie się w limitach toru i to było wiadome od samego początku, a te "nowe dowody" tylko to potwierdzają. Jeśli sędziowie nie zmienią decyzji, to będzie to przyzwolenie na bronienie się poprzez wyjazd poza tor, bo czemu ktoś miałby zostać za to ukarany skoro Max nie został? ;)
38. hubi7251
Dadzą karę, pytanie tylko czy 5 s, czy 5 pozycji w Katarze. Stawiam na pozycje, wtedy wymienią silnik Maxowi. Na dobre im wyjdzie
39. Szaakal
19. deep_air
Ja to bym mu dał wykluczenie z trzech następnych wyścigów, co ten Verstappen sobie wyobraża... Albo nie, z tego i następnego sezonu, drugi raz pomyśli. Albo jak już się bawić, to dożywotnie wykluczenie ze wszystkiego co jest pod FIA.
40. Glorafindel
Usunięty
41. Del_Piero
@40. Glorafindel
A ja mam nadzieję, że to ty dostaniesz najsurowszą karę - BANA. Obrzydliwy hejt i wyzwiska. Naprawdę nie jest ci wstyd? Rozumiem, że można kogoś nie lubić, ale to przekroczenie wszelkich granic. Kempa, mam nadzieję że to widzisz.
42. goralski
Kara z doliczeniem czasu jest bez sensu
Kara z przesunięciem pozycji - możliwa, choć mało prawdopodobna
FIA na siłę kreuje tegoroczne zmagania, wezmą pewnie RBR na bok i powiedzą, że następnym razem nie uda im się nic nie zrobić i żeby Max tak nie robił.
Jak zrobi i ktoś ucierpi - będą mieć krew na rękach. Dziadki gorsze niż te z PZPNu
43. Werter
KEMPA JAK NIE ZBANUJESZ GLORAFINDELA TO JA OPUSZCZAM TO FORUM!!!
44. goralski
@43 Nie to, żebym bronił kogokolwiek, ale:
1. Każdy swoimi postami i zachowaniem wystawia samemu sobie "laurkę"
2. Akurat @40 w tym poście osobiście nie uraził nikogo z użytkowników tej strony
3. Masz opcje ingoruj
4. Jak się odchodzi to się wstaje i idzie, nie trzeba zazwyczaj informować o swoich zamiarach, zwłaszcza wywierając presję na adminach w stylu "albo ja albo on"
5. Więcej luzu.... ;)
45. Angry Tiger
40. Glorafindel Jak widzę twoje wpisy to ja po prostu jestem za eutanazją. Wątpię żebyś się kiedykolwiek, czegokolwiek nauczył w swoim żałosnym życiu. Takie coś jak ty to nawet dostając po łbie młotkiem niczego nie przyswoi. Chyba że może łopatą? Rozumiem że internet i plucie jadem i nienawiścią na innych to cały twój świat? Wystarczy spojrzeć na twoje posty i godziny w których piszesz. Żenada, siedzisz tu kanalio całymi dniami, obrażając innych użytkowników i kierowców. To jest po prostu smutne. Niżej upaść już nie można.
46. Dzogurt92
I kolejny fakt jak ironicznie i arogancko zareagował na informację przez radio o czarno białej fladze pokazuje tylko jak bardzo gdzieś ma to, że zachowuje się nie fair wobec innych.
47. Glorafindel
43. Werter
To dowiedzenia.
Rozumiem że można obrażać Hamiltona i wyzywać go ze względu na kolor skóry (widziałem już tutaj sporo takich komentarzy) i wtedy nie widziałem abyś był jakimś obrońca albo żebyś pisał komentarze żeby tych ludzi blokować.
Teraz jak ja obraziłem Verstappena pisząc PRAWDĘ, Bo zachowuje się jak zwykły gnój na torze to nagle sobie przypomniałeś że jest coś takiego jak szacunek? Gdzie byłeś wcześniej?
Jak sobie pójdziesz to będzie o jednego zakłamanego hipokrytę mniej.
48. giovanni paolo
W mediach już krąży widok z kamer. Co widać to widać ale w poniedziałek niektórzy zapierali się, było gotowi matkę uśmiercić, że ONI WIDZIELI jak koła Verstappena się prostują gdy ten ma hamiltona obok siebie w zakręcie. Na kierownicy widać to jeszcze wyraźniej, jeden stopień skrętu kół to kilkadziesiąt stopni obrotu na kierownicy. Dowody są jednoznaczne, skręcił kierownicą w kierunku swojego rywala. Jak Schumacher w Villeneuve'a. Dyskwalifikacja z całych mistrzostw jak nic.
49. Believer
Nigdy bym siebie o to nie podejrzewał, ale w tym sezonie wyjątkowo kibicuję Hamiltonowi. Czas na jego ostatni tytuł w tym sezonie, a w następnym Mercedes z RB marsz na koniec stawki, a na ich miejsce Ferrari, McLaren i Alpine.
50. Glorafindel
Ja chciałbym tylko podkreślić jeszcze jedną rzecz.
Zwolennicy Verstappena po wypadku na Silverstone argumentowali winę Hamiltona tym, że zbyt późno hamował. Tutaj Verstappen też opóźnił hamowanie jednak wszyscy zgodnie uważają, że wszystko jest okej.
Zwolennicy Verstappena wszyscy zgodnie argumentowali, że miał od wewnętrznej wystarczająco dużo miejsca. W Brazylii Verstappen też miał mnóstwo miejsca ale wciąż Ci sami ludzie zapewniają że wszystko jest okej. To tylko twarda walka, dajmy im się ścigać.
Zwolennicy Verstappena jednoznacznie podkreślali, że jak na do hamowaniu Verstappen był od zewnętrznej przed Hamiltonem to miał "swoją" linię wyścigową i mógł wybierać jak pojedzie. Ale w Brazylii nagle Hamilton już tego nie może i to Verstappen będąc za rywalem od wewnętrznej może wybierać sobie linię którą chce pojechać.
To niewiarygodnę jak zakłamany potrafi być człowiek i jak potrafi nagiąć rzeczywistość tylko po to aby pasowała mu do argumentów, do własnego zdania czy sympatii.
Dodam jeszcze, że gdyby Verstappen miał coś w głowie i zachował się tak przytomnie jak Hamilton w Brazylii to uniknął by też wypadku przez który zniszczył swój bolid, naraził się na niebezpieczeństwo oraz nie naraził by zespołu na wydatki finansowe. Od taka różnica między profesjonalnym kierowcą, a amatorem.
51. toddlockwood
@50. 100% racji.
52. Gunnerrsaurus
To byłoby trochę nieuczciwe karać Maxa po zakończonym wyścigu, bo okaże się, że skończy za Bottasem, a gdyby dostał karę od razu po tej sytuacji, zapewne by utrzymał drugą pozycję.
Z drugiej strony uważam, że kara mu się należy. To była nieuczciwa walka, Hamilton wyrobiłby się w zakręcie, a Max mu na to nie pozwolił, dobrze, że Lewis był czujny i uniknął kontaktu.
Jestem za Holendrem, ale w tej sytuacji przesadził, a Hamilton pokazał klasę, jechał perfekcyjnie w sprincie i wyścigu, choć wiadomo, że pomógł mu w tym silnik, ale i tak szanuję za to co wyczyniał w Brazylii
53. Rn09
Felipe Massa:
"Zgadzam się z sędziami, bo Max wykonał czysty manewr. Nie robił żadnych gwałtownych ruchów, aby wypchnąć Hamiltona. Tylko lekko poszerzył tor jazdy. Czy właśnie nie o takie pojedynki chodzi w tym sporcie?"
54. TomPo
@53
Bo Massa jest tu na pewno obiektywny, po tym jak stracil przez HAM tytul.
"Tylko lekko poszerzył tor jazd" - no to juz nawet nie jest smiesze, takie stwierdzenie.
55. berko
@50. Glorafindel
Duże piwo dla tego Pana.
56. Krukkk
@50. Normalny kibic wie, ze wydarzenie z Silverston nijak ma sie do tego co wydarzylo sie w Brazylii. No ale taka jest Twoja rola tutaj: Pieprzyc trzy po trzy byle na korzysc Lewisa, Mercedesa i maksymalnie prowokowac gownoburze.
Pozytywne, a zarazem negatywne dla Mercedsa jest to, ze nauczyli sie plakac biorac przyklad z RBR.
57. Rn09
Glorafindel
Te dwie sytuacje są zupełnie inne. Tu nawet nie ma czego porównywać. Zbyt późno dohamować i jeszcze uderzyć w tylne koło przeciwnika, do tego w zakręcie, w którym się śmiga 300km/h, a zbyt późne dohamowanie w wolnym zakręcie będąc obok przeciwnika (nieznacznie z tyłu), to zupełnie niepodobne do siebie zdarzenia.
I mówisz tu o jakimś zakłamaniu i naginaniu rzeczywistości. To że ktoś ma swoje zdanie, z resztą jak większość ludzi nawet tych z samego świata F1, i nie mówi głosem kibiców Hamiltona, to znaczy, że jest zakłamany? Po Silverstone 99% ludzi zdecydowanie widziało winę Hamiltona, a po Brazylii zadania są podzielone. To taka mała różnica. Więc kto tu nagina rzeczywistość...
58. Rn09
*w wolniejszym zakręcie
59. Skoczek130
@Del_Piero - uważaj, bo zaraz ten przygłup zwyzywa Cię od hipokrytów, zakłamańców, fałszywców i czego tam jeszcze. Nie widzi przy tym, że tak na prawdę przedstawia swój obraz - człowieka zarozumiałego, egocentrycznego i zakłamanego hipokrytę, którego chyba nikt wokół nie lubi. Pzdr ;)
60. Danielson92
@57
,, Po Silverstone 99% ludzi zdecydowanie widziało winę Hamiltona, a po Brazylii zadania są podzielone. To taka mała różnica. Więc kto tu nagina rzeczywistość..."
Teraz Ty mocno nagioles fakty. Zdanie były mocno podzielone. Owszem winę Hamiltona widział każdy, ale to, że Max przyczynił się do tego wypadku także dużo osób stwierdziło. To tak tylko w ramach sprostowania, :-)
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz