DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
09.03.2025 23:35
0
Papierosów z reklam się pozbyli, a partnerem zostaje gorzała... O tempora, o mores!
Jak dobrze, że nareszcie dodano możliwość edycji.
Przejdź do wpisu Polska wódka została oficjalnym partnerem F1
09.12.2024 15:34
0
@40 marcinku, dziecko błądzące we mgle, to jeszcze nie karnawał, żebyś się bawił brokatem. No chyba, że w szkole pani poleciła Ci go przynieść na zajęcia plastyczne. Opuść dziecino piaskownicę, bo już za zimno na takie zabawy o tej porze roku. Przeziębisz się i mama da Ci szlaban na dostęp do sieci, bo nie potrafisz zadbać o swoje zdrowie... Nie gwiazdorz, bo nawet tego nie potrafisz ;-]
Przejdź do wpisu McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
09.12.2024 00:50
0
@36 Nic nie zrozumiałeś... I dlaczego mnie to nie dziwi?
Przejdź do wpisu McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
08.12.2024 23:26
0
@31 Co nie zmienia faktu, że król był, jest i zapewne będzie nagi, bo niczego nie jest w stanie się nauczyć. Nie umie wyciągać wniosków ze swojego błędnego (i karygodnego od lat) postępowania: albo on będzie pierwszy, albo rozbije (pal licho) siebie ale i rywala. Pycha kroczy przed upadkiem. Oby wyciągnął z tego jakiekolwiek (w domyśle pozytywne) wnioski, bo stanowi jakby na to nie patrzeć jednak coś pozytywnego w tym sporcie.
Przejdź do wpisu McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
08.12.2024 19:23
0
Ciekawostką jest fakt, że nikt dotychczas nie skomentował podsumowania "manewru" Verstappena na Piastrim, który określił ruch VER jako "godny" mistrza świata... Czyżby umknęło to Waszej uwadze? Było to niezwykle trafne podsumowanie osiągnięć VER w kwestii jakże adekwatnej do powiedzenia "z drogi śledzie, bo (nagi) król jedzie"...
Przejdź do wpisu McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
30.10.2024 20:04
0
@2 i 6 Aby na pewno byłeś trzeźwy przy pisaniu tych głębokich przemyśleń?
Przejdź do wpisu Russell: 19 z 20 kierowców już teraz chce zmian w wytycznych dot. ścigania
27.10.2024 23:02
0
Zasłużone zwycięstwo Carlosa. Norris mozolnie odrabia stracone tydzień temu punkty. Russel podpalił się przedwcześnie, a i tak zasłużenie wylądował w końcu za Hamiltonem. Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka: 20 s zasłużonych kar dla Verstappena. Sędziowie wreszcie się obudzili i wyjęli głowy z pewnej części poniżej pleców.
Przejdź do wpisu Sainz pewnie wygrał w Meksyku. Ferrari wyprzedziło Red Bulla w mistrzostwach!
27.10.2024 22:52
0
PP i zasłużone zwycięstwo w Meksyku.
Przejdź do wpisu Carlos Sainz wygrał czasówkę w Meksyku
26.08.2024 03:14
0
Smutna prawda: król jest... nagi. Bez bolidu szybszego od reszty stawki nie ma seryjnego wygrywania.
Przejdź do wpisu Norris po wakacjach dalej odrabia straty do Verstappena
29.07.2024 23:29
0
@7 Ktoś mu jednak uległ i przyklepał zmianę strategii. Teraz ktoś w Mercedesie pluje sobie w brodę... Jerzy na pewno.
Przejdź do wpisu Hamilton: mieliśmy lepsze tempo, niż się spodziewaliśmy
29.07.2024 23:26
0
@8 Wydaje mi się, że jest to robione wybiórczo. Alfą i Omegą F1 nie jestem i nie odpowiem Ci na 100%.
Przejdź do wpisu Mercedes przyjął na klatę werdykt sędziów, a padok spekuluje o przyczynie niedowagi
29.07.2024 16:50
0
@16 Zgadzam się, choć... Ma niewyparzony język (nie mylić ze szczerością, bo do tego mu daleko i na dodatek nie grzeszy obiektywizmem, tylko JA, JA, JA i moja prawda jest mojsza niż Twojsza, cytując Adasia Miauczyńskiego) i to jest jakaś inność w "ułożonym" poprawnością grajdołku F1.
Przejdź do wpisu Verstappen znowu używa wulgarnych słów w kierunku swoich krytyków
29.07.2024 16:41
0
Muszę wycofać moje słowa o błędzie teamu. Zawiniła niestety czyjaś decyzja dotycząca tylko jednego zjazdu. A ten kto za tym stoi teraz pluje sobie w brodę... Może to Jerzy się za bardzo napalił widząc sprawność opon, a może ktoś inny... Szkoda straconych punktów i tyle. Moja teoria spiskowa: gdyby Jerzy przyjechał drugi, to może bolid Hamiltona poszedłby do ważenia, a jemu by się upiekło? Kto wie...
Przejdź do wpisu Mercedes przyjął na klatę werdykt sędziów, a padok spekuluje o przyczynie niedowagi
29.07.2024 16:32
0
@39 No i trafiłeś jak kulą w płot. Od jakiegoś czasu nie kibicuję nikomu na stałe. Zraziłem się trochę do tej dyscypliny. Moja nieobecność na portalu ostatnio była dość długa i teraz też się na to zanosi. Pozdrowienia dla wszystkich fanów F1 (bez rozróżniania kto komu kibicuje).
Przejdź do wpisu Mercedes sięgnął po zwycięstwo w Spa
28.07.2024 21:06
0
Szkoda straconych punktów. Zawinił team niestety.
Przejdź do wpisu Hamilton: mieliśmy lepsze tempo, niż się spodziewaliśmy
28.07.2024 21:02
0
@33 i 34 Jeśli tak, to ta taktyka się srodze zemściła...
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 20:40
0
@21 Czyim fanboy'em jesteś chłoptasiu? Niech zgadnę... Obrażanie ludzi o innych niż Twoje poglądach to Twoja jedyna pasja?
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 20:33
0
@25 Bekowe coś tam to kolejny fanatyk i miszcz w czytaniu wyścigów. Typowy troll i anty Hamilton w swoich "przekonaniach".
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 20:30
0
@21 Piłeś? Nie pisz bzdur.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 19:44
0
@36 +++
Przejdź do wpisu Mercedes sięgnął po zwycięstwo w Spa
28.07.2024 19:42
0
Hamiltonowi należało się to zwycięstwo. Team czegoś nie dopilnował i stąd dyskwalifikacja. Szkoda Jerzego, ale to nie jego wina. Ale mimo wszystko dalej odstaje od zespołowego (dużo starszego) kolegi i zaklinanie rzeczywistości tego nie zmieni. Dzisiejsze "zwycięstwo" to pochodna przysłowiowego szczęścia, kombinacji i być może innych ustawień. Hamilton pod koniec wyścigu wykazał się rozwagą (nic na siłę), mając na uwadze pewny dublet zamiast jakiejś niepotrzebnej kraksy (vide HAM vs. ROS).
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 19:31
0
@10 Zgadzam się ;-)
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 19:29
0
@33 Sam siebie polecasz ignorować ;-]?
Przejdź do wpisu Mercedes sięgnął po zwycięstwo w Spa
28.07.2024 19:29
0
@32 Sam siebie polecasz ignorować ;-]?
Przejdź do wpisu Mercedes sięgnął po zwycięstwo w Spa
28.07.2024 19:14
0
@2 Nie FIA tylko Mercedes dał ciała po całości.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 19:13
0
@31 ???????????? Kali mówić po polsku?
Przejdź do wpisu Mercedes sięgnął po zwycięstwo w Spa
28.07.2024 19:10
0
Szkoda Dżordżula. To Mercedes dał ciała, a nie zawodnik. Szkoda punktów w generalce.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Russell zdyskwalifikowany z GP Belgii! Hamilton nowym zwycięzcą wyścigu!
28.07.2024 19:09
0
No i stało się. Russell zdyskwalifikowany. Szkoda.
Przejdź do wpisu Russellowi grozi dyskwalifikacja z GP Belgii!
28.07.2024 18:23
0
@19 Ty tak naprawdę myślisz? Hamilton może mieć słuszne pretensje do teamu po zbyt wczesnych zjazdach po nowe opony. Dawał jasno do zrozumienia, że hardy są bardziej niż OK. Szkoda byłaby mimo wszystko Jerzego za zbyt lekki bolid. I szkoda punktów w generalce. Ale przepisy są przepisami. Dżordżulo nie zdążył nazbierać gumy na oponach... Team dał ciała.
Przejdź do wpisu Mercedes sięgnął po zwycięstwo w Spa
28.07.2024 18:14
0
Kosztowny błąd teamu. Byłoby szkoda punktów w generalce.
Przejdź do wpisu Russellowi grozi dyskwalifikacja z GP Belgii!
28.07.2024 16:41
0
Brawa dla Mercedesa, brawo dla Russella. Hamilton mnie rozczarował mimo drugiego miejsca. Dał sobie wydrzeć zwycięstwo. Te kilka ostatnich okrążeń zawiódł.
Przejdź do wpisu Mercedes sięgnął po zwycięstwo w Spa
24.07.2024 20:00
0
Ładne, tylko co z tego jak osiągów tym nie polepszy... @2 Dobre.
Przejdź do wpisu Alpine ujawniło wyjątkowe malowanie na GP Belgii (galeria)
06.05.2024 13:25
0
@25 Dobre :-D
Przejdź do wpisu Norris wygrał pierwszy wyścig F1 w karierze!
24.03.2024 11:33
0
Piastri powinien pokazać Norrisowi, że to on jest zdecydowanie lepszy. Bo jest.
Przejdź do wpisu Lando Norris wrócił na podium
24.03.2024 11:15
0
Z ust Holendra padło też słowo "stupid". Ciekawe pod czyim adresem? A może w kontekście hamulców?
Przejdź do wpisu Max Verstappen zakończył swoją serię zwycięstw
24.03.2024 11:12
0
@9 Oj tam, trafiło się ślepej kurze ziarno... Przed nim jeszcze dłuuuuuuga droga do sukcesów. Kręta i nieoczywista. Są dużo lepsi w tym samym wieku co on. Często w gorszych bolidach, czasami w lepszych. A dzisiaj pokazał, że kierowcą to jest raczej... Dopowiedz sobie sam resztę.
Przejdź do wpisu W Mercedesie nie ma powodów do zadowolenia
23.03.2024 18:35
0
@7 Leczenia kompleksów c.d. ;-D?
Przejdź do wpisu W Mercedesie nie ma powodów do zadowolenia
13.03.2024 14:54
0
@14 Co tak skromnie, dołóż jeszcze Bottasa. Też mu się należało... :-D Ech, ci fantaści...
Przejdź do wpisu Massa w końcu złożył sądowy pozew ws. GP Singapuru 2008
10.03.2024 17:03
0
@4 Każdy interpretuje mój wpis na swój sposób. Ty akurat wybrałeś swój punkt widzenia całkowicie niezgodny z moim. Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Poza tym żadna dominacja nie jest dobra, tym bardziej, że tu decyduje sprzęt, a człowiek jest tylko dodatkiem wnoszącym kilka procent. Tak było za czasów Hamiltona i jest Verstappena. Oczywiście Hamilton miał w osobie Rosberga godnego rywala zespołowego, czego nie można powiedzieć o Perezie... (już nawet Bottas był lepszy od Meksykanina). A to już robi niebanalną różnicę. I nie porównuj gały haratanej z F1. To nie ten poziom zainteresowania ludzi na świecie. Porównanie chybione.
Przejdź do wpisu Verstappen: nie znamy jeszcze pełnego potencjału bolidu
10.03.2024 15:02
0
Może dojść do tego, że na niektórych torach zdołają zdublować całą stawkę... Oby nie. To dopiero będzie żenada dla F1 i durnych przepisów pozwalających na aż taką dominację. Władze F1 pewnie nie przypuszczały, że technicznymi regulacjami stworzą potwora, który zabija widowisko. Może i Mercedes nie pokazywał całego potencjału, ale Red Bull chce się nachapać póki może, bo gdy nastaną czasy gorsze dla nich, to kolejne rekordy przejdą im koło nosa... Moim zdaniem Red Bull zachowuje się jak typowy nuworysz. A to deprecjonuje całą rodzinę F1.
Przejdź do wpisu Verstappen: nie znamy jeszcze pełnego potencjału bolidu
09.03.2024 15:35
0
@3 To z Helmuta zrobiłby maskotkę (ale bez czerwonej czapki), żeby pokazać wyższość Laudy nad tym pajacem. Tylko takie zagranie jest bez najmniejszego sensu, bo po co utrzymywać klauna w teamie? To nie cyrk.
Przejdź do wpisu Wolff zagrał na nosie Red Bullowi w związku ze sprawą Marko
28.09.2023 10:06
0
@4 Popieram. Nieważne z kim sympatyzujesz, ale odrobina kultury osobistej nikomu jeszcze nie zaszkodziła. Epatowanie zwykłym chamstwem koleżko @3 nie popłaca i dobitnie niedobrze świadczy o Tobie.
Przejdź do wpisu Hamilton zaproponował pomoc sztucznej inteligencji w decyzjach sędziowskich
27.09.2023 17:30
0
@4 Nie, nawet nie Bralczyk. Ale esteta i obrońca poprawnej polszczyzny. "miodek" to można mieć w uszach ;-), albo prędzej w ulu. Nazwiska piszemy... @3 Oj tam, oj tam, wykorzystali zapisy (lub ich brak) na swoją korzyść, tak samo jak zrobiłby to Mercedes w czasach swojej "dominacji/nietykalności". Wykazali się tzw. chłopskim sprytem. Wyglądało to nieładnie, ale wychodzi na to, że w zgodzie z regulaminami... Trochę racji w tym masz, ale nie nazwałbym tego aż tak. Ot, zwykłe cwaniactwo.
Przejdź do wpisu FIA nie pracuje nad załataniem "luki", z której skorzystał Red Bull
26.09.2023 18:41
0
Jest już lepiej, ale literówki mają się nie najgorzej, a interpunkcja dalej kuleje. Dobra, nie kopię dalej leżącego...
Przejdź do wpisu FIA nie pracuje nad załataniem "luki", z której skorzystał Red Bull
26.09.2023 12:21
0
Redaktorze Kempiński, czy przeczytał Pan swój tekst przed publikacją? Obawiam się, że nie, gdyż roi się w nim od błędów różnej maści (od interpunkcyjnych, po ortograficzne i słowotwórcze). Nie będę się nad Panem pastwił i pozostawię znalezienie owych błędów językowych Panu. Pozdrawiam PS. Pośpiech jest wskazany (ale raczej) przy łapaniu pcheł... (i przy jedzeniu z jednej michy) ;-D
Przejdź do wpisu FIA nie pracuje nad załataniem "luki", z której skorzystał Red Bull
17.09.2023 21:50
0
Russell tak się napalił/podjarał (niezdrowo, co było słychać w jego komentarzach) na wygranie wyścigu, że wymusił na teamie zjazd po mediumy. Zaprzepaścił tym samym pewne 2 miejsce, a kto wie czy i nie 1. Był zdecydowanie wolniejszy od Hamiltona, co było widać po drugiej zmianie opon. Team też popełnił błąd, hurraoptymistycznie myśląc że obydwa bolidy są w stanie powalczyć z Saitzem i Norrisem. Tymczasem powalczyć mógł tylko Hamilton, bo George nie miał do nich podejścia, był zwyczajnie zbyt wolny - nie to co Hamilton. Mercedes postawił nie na tego konia co trzeba... Russell nie dorasta dużo starszemu koledze do pięt.
Przejdź do wpisu Russell zaprzepaścił szansę na podium podczas ostatniego okrążenia
12.09.2023 18:30
0
@15 Daruję sobie komentowanie Twojego bełkotu, a zadam proste pytanie: jesteś Polakiem? Bo z tego co widzę, to raczej polakiem. Tylko co to za nacja? Jakiś nowy twór narodowy? Zakompleksione klony dumnego narodu polskiego? W co Ty grasz? A raczej przeciw komu, nędzny prowokatorze.
Przejdź do wpisu Meksykańscy promotorzy wydali oświadczenie ws. słów Marko
05.09.2023 23:22
0
cd @26 To tekst dla tych, którzy nie potrafią go sobie wyobrazić inaczej niż jako swego rodzaju może nie bożka, ale guru i największą legendę F1. To powinno im pomóc zrzucić klapki z oczu. Bo legendę zaczyna pisać Verstappen, czy tego chcemy, czy nie.
Przejdź do wpisu Wolff: Lewis jako jedyny potrafi przyznać się do błędu
05.09.2023 23:17
0
devious szkoda, że tak długo trzeba było czekać na wyważony tekst o Hamiltonie i poniekąd o Verstappenie (do którego zbytnio nie pałam sympatią). Trafiłeś w samo sedno. Nic dodać, nic ująć. Z przyjemnością się czytało Twój wywód (może przydługi, ale trafiony).
Przejdź do wpisu Wolff: Lewis jako jedyny potrafi przyznać się do błędu
03.09.2023 22:10
0
To teraz będzie licytacja, kto kogo powinien przepraszać. Nie bronię Hamiltona, ale to Max więcej narozrabiał w starciach pomiędzy nimi. I jakoś nie był skory do przyznania się do błędu nie mówiąc już o przeprosinach. To co mnie zniesmaczyło w Silverstone, to sposób świętowania Hamiltona po zwycięstwie. Mógł chociaż zrobić to z mniejszym entuzjazmem, życząc Maxowi powrotu do zdrowia po kraksie (dobrze ją ujął w swoim poście nr 5 Lulu). Jakoś nie pamiętam (jeśli tak to proszę mnie poprawić) żeby Verstappen przyznał się kiedykolwiek do błędu i spowodowania kolizji, a na dodatek przeprosił poszkodowanego. Za to pamiętam jak z pięściami ruszył na bodajże Ocona, jak swego czasu Schumacher na Coultharda ;-D Czyli jak ktoś jemu narobił szkód to źle, ale jak on był sprawcą to już OK. Mam nadzieję, że już z tego wyrósł.
Przejdź do wpisu Dobry występ kierowców Mercedesa