DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
22.07.2023 18:51
0
@24 i 25. W takim razie wyjasnijcie mi merytoryczne dlaczego Russell nie wszedl do Q2?
Przejdź do wpisu Hamilton wygrał kapitalne kwalifikacje na Hungaroringu!
22.07.2023 18:37
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Hamilton wygrał kapitalne kwalifikacje na Hungaroringu!
22.07.2023 11:48
0
Mam dwa pytania: 1. Jaki jest sens wyrzucac opony desczowe i przejsciowe po suchym weekendzie wyscigowym? 2. Komu i do czego potrzebny jest alternatywny przydzial slickow?
Przejdź do wpisu Verstappen i Hamilton krytykują format alternatywnego przydziału ogumienia
21.07.2023 15:37
0
A nie lepiej poczekac do drugiego, trzeciego treningu i kwalifiakacji zanim zwolnicie albo degradujecie Checo? Wiem, ze Daniel to wesoly facet, ale jako kierowca przez tyle lat nie pokazal pazura na miare nr 1.
Przejdź do wpisu Russell najszybszy na mokrym torze - Perez znowu rozbił RB19
20.07.2023 17:20
0
@5 Xandi. Jezeli nie wiesz co robic to dziesieciokrotne mnozenie na kalkulatorze 1x1 nic Ci nie pomoze. A w innych zespolach nie ma presji? Wszedzie jest miod, tylko w Maranello jest presja na wyniki?
Przejdź do wpisu Vasseur zaprzeczył plotkom łączącym Albona z Ferrari
19.07.2023 14:32
0
@2. Ile dalo mistrzowskich tytulow- 5? :D Takie zespoly jak Alfa czy Haas zrobilyby z pieniedzmi to samo co Mercedes-NIC. Nic, bo nie maja wiedzy technicznej jak zbudowac konkurencyjny bolid. Myslisz, ze Ferrari i Mercedes nie mieli ochoty przekroczyc limitu budzetowego, zeby w koncu pokazac muskuly? Bardzo chetnie zrobiliby to, ale nie wiedza jak. Teraz dopiero bedzie kwas, jezeli wymieniona w artykule trojka to Byki, Ferrari i Mercedes. :D
Przejdź do wpisu FIA ma zacząć wkrótce wystawiać certyfikaty dot. finansów za sezon 2022
19.07.2023 14:17
0
Leclerc w Ferrari nie pokazuje nic nadzwyczajnego, ale wywalenie go i zakontraktowanie Albona to lekka przesada. Ta sama sytuacja tyczy sie Sainza, kierowcy potrzebuja wsparcia zespolu a nie pytan co zespol ma robic. Litosci, Fred jest Szefem Zespolu i nie moze poznawac swoich ludzi w nieskonczonosc-ilez mozna cedzic bzdury...? Nie chce krakac, ale nic dobrego nie wyniknie z szefowania Frada.
Przejdź do wpisu Vasseur zaprzeczył plotkom łączącym Albona z Ferrari
17.07.2023 22:40
0
@14. Nie wrzuci. Dziwnym jest tez to, ze Pan Administrator toleruje Jego wyglupy z nieudolnym podszywaniem sie pode mnie wlacznie.
Przejdź do wpisu Madryt coraz bliżej organizacji wyścigu. Francja włączyła się do walki o powrót F1
17.07.2023 21:22
0
@10. Ja oswiece Cie z punktu widzenia osoby na stale przebywajacej we Francji a nie jako turysta, ale najpierw odpowiedz mi na pytanie, ktore zadalem Ci w komentarzu nr 9.
Przejdź do wpisu Madryt coraz bliżej organizacji wyścigu. Francja włączyła się do walki o powrót F1
17.07.2023 19:51
0
@7. Nie przejmuj sie dexterem, bo biedny bladzi nie czujac sie Niemcem ani Polakiem, stad Jego glupie wywody i lanie bzsensownej wody. @dexter. Oczywiscie wedlug Twojego widzi mi sie Rzad Niemiecki nie doplacal do wyscigow F1 odbywajacych sie na terytorium Niemiec?
Przejdź do wpisu Madryt coraz bliżej organizacji wyścigu. Francja włączyła się do walki o powrót F1
16.07.2023 14:31
0
@14. Ani dexter, ani Ty nie macie racji i pleciecie glupoty. "Ferrari na swój status w f1 pracowało dziesiątki lat." No i co z tego, ze Ferrari ma za soba bogata historie w F1? To znaczy, ze w latach bezradnosci trzeba otoczyc ich komunizmem? Ochhho... Jest zmiana podejscia do tematu: "Pisałem, ze to zjawisko występowało w niektórych do tego stopnia, że producenci musieli projektować podgrzewanie." Jeszcze chwilke porozmawiamy i zrozumiesz, ze wyglupiasz sie. :D "PS nie pisałem o szronieniu gaźnika w twoim motocyklu bo nawet nie wiem jaki masz." Specjalnie Tobie PRZYPOMINAM, ze mam motocykl z silnikiem czterocylindrowym, chlodzonym ciecza o ukladzie zasilania po jednym gazniku na cylinder.
Przejdź do wpisu Klien: Kubica miał zastąpić Massę w 2009 roku, ale coś poszło nie tak
16.07.2023 12:49
0
@11 i 12. To juz nie jestem typowym wyboroca PiS-u jak twierdzi dexter, tylko komunista? :D Pienisz sie nie wiedzac, ze wlasnie dzieki wartosciom komunistycznym Scuderia Ferrari nadal jest w F1. Odkad ogladam F1 wydawalo mi sie, ze mysl techniczna powinna dawac przewage a nie przywileje typu "tajna ugoda z FiA", prawo veta (rzekomo nigdy nie uzyte). No ale co ja tam wiem, jezeli nie widze zjawiska oszronienia gaznikow w moim motocyklu...:D
Przejdź do wpisu Klien: Kubica miał zastąpić Massę w 2009 roku, ale coś poszło nie tak
16.07.2023 09:30
0
@3. Kazdy strajk ma to do siebie, ze strajkujacy nie wiedza tak naprawde po co strajkuja. Widzac obok Twojej ksywy gwiazdke w miejsce VPN domyslam sie, ze cudem bedzie jezeli wyjasnisz mi istote tego strajku.
Przejdź do wpisu Pitt zdradził nieco więcej szczegółów na temat nowego filmu o F1
16.07.2023 07:36
0
Typowy temat do snucia spekulacji, zeby bylo tylko o czym pisac. No ale na tym polega show-business i jak zwykle Byki musza produkowac sie, zeby cos sie dzialo. Ferrari jak to Oni, czekaja na jakis impuls i wtedy dopiero probuja ustosunkowac sie do tematu tak jak bylo w przypadku przekroczenia limitow budzetowych. Reno trzeba zostawic w spokoju, bo sami nie wiedza po co tak naprawde sa w F1 a Mercedes zastanawia sie, czy w ogole w sezonie 2026 nadal beda w F1.
Przejdź do wpisu Horner wytłumaczył, dlaczego tylko Red Bull otwarcie naciska na zmianę przepisów
15.07.2023 12:09
0
@28 Grzesiek 12. Gdzies Ty sie podziewal? :D W RBR-Honda nr 1 jest Verstappen, w Ferrari nr 1 jest Leclerc, w Mercedesie Hamilton i dla dobra Charlesa niech tak pozostanie. Teraz jest w konfortowej sytuacji, bo Jego braki oraz bledy maskuja jeszcze wieksze braki i bledy zespolu.
Przejdź do wpisu Liberty Media naciska na stworzenie dream teamu w Red Bullu?
15.07.2023 11:33
0
@9. Mowi sie: JEST NAPISANE a nie "pisze". Ocon z cala pewnascia jest samotnikiem, mowia o tym nawet w TV francuskiej.
Przejdź do wpisu Horner zorganizował grilla, na którego przyszła połowa stawki
14.07.2023 21:22
0
@4. Nie, mialem wazniejsze rzeczy na glowie.
Przejdź do wpisu Horner zorganizował grilla, na którego przyszła połowa stawki
14.07.2023 21:21
0
@6. Glupoty to wygaduja ludzie z Ferrari i to na dodatek lamana angielszczyzna.
Przejdź do wpisu Klien: Kubica miał zastąpić Massę w 2009 roku, ale coś poszło nie tak
14.07.2023 16:24
0
@2. Strzelam w ciemno, ze Lewisa tam nie bylo. :D
Przejdź do wpisu Horner zorganizował grilla, na którego przyszła połowa stawki
14.07.2023 16:22
0
@4. Scuderia Ferrari zawsze jest w czterech literach jezeli nie wygrywa. Nie jestem ich fanem, tylko analizuje przywileje jakie maja w F1 a najlepszym dowodem na to, ze mam racje jest kazde spuszczanie sie pismakow kiedy czerwoni wygraja jakis wyscig. Wtedy jest: Huuuurrrraaa!!! Grande Strategia! Bella Macchina! Tylko Ferrari wie jakiego kierowce zakontraktowac!!! itd... A w trakcie na stepnego wyscigu slyszymy: -[Ferrari] Lot du ju fink ebault plan D? -[kierowca] Nooo!!!
Przejdź do wpisu Klien: Kubica miał zastąpić Massę w 2009 roku, ale coś poszło nie tak
14.07.2023 16:02
0
pomarzyc*
Przejdź do wpisu Liberty Media naciska na stworzenie dream teamu w Red Bullu?
14.07.2023 15:05
0
@24. Przewija sie dlatego, bo to sa spekulacje dziennikarskie. Byki i Mercedes maja swoje sklady, wiec Leclerc moze pomazyc o tych stajniach.
Przejdź do wpisu Liberty Media naciska na stworzenie dream teamu w Red Bullu?
14.07.2023 11:22
0
Andretti powinien kupic Mercedesa, bo z tej stajni juz nic nie bedzie, tylko znajac zycie Toto za duzo krzyknal.
Przejdź do wpisu Andretti próbował kupić każdy zespół F1
13.07.2023 21:15
0
Wielki szacunek nalezy sie Toto i Lewisowi, ze zdecydowali sie na kopiowanie mysli technicznej konkurencji. Niewiele to pomoze, ale brawa za schowanie dumy do kieszeni.
Przejdź do wpisu Wolff: kopia bocznych wlotów Red Bulla pogarszała osiągi W14
13.07.2023 17:40
0
@dexter. Ty juz nigdy nie zrozumiesz, ze sny nie przekladaja sie na rzeczywistosc. Snilo Ci sie, ze kazdy kibicuje Ferrari po czym obudziles sie z reka w nocniku, albo obudzila Cie pielegniarka/pielegniarz slowami: -Halo! Wstajemy, czas przyjac lekarstwa.
Przejdź do wpisu Piątkowa awaria Leclerca przyczyniła się do słabego wyścigu Ferrari
13.07.2023 15:34
0
*piaty wierzy w sam znaczek na bolidzie albo farbe na nim itd...
Przejdź do wpisu Liberty Media naciska na stworzenie dream teamu w Red Bullu?
13.07.2023 15:33
0
@9. Zacznijmy od tego, ze F1 nie jest dla biedakow tylko dyscyplina w ktora bogaci ludzie moga zainwestowac. Im lepiej zainwestuja, tym wiecej sie to zwroci-prosta zasada ekonomii. Trudno tutaj rozmawiac na takie tematy, bo jeden wierzy w sile przebicia samego talentu, drugi wierzy w takie same bolidy w jednym zespole, trzeci wierzy w pochodzenie kierowcow, czwarty wierzy w skanowanie 3D, czwarty wierzy w sam znaczek na bolidzie albo farbe na nim itd...
Przejdź do wpisu Liberty Media naciska na stworzenie dream teamu w Red Bullu?
13.07.2023 15:13
0
FiA oraz Liberty Media jak zwykle szukaja atrakcyjnosci tam, gdzie bedzie kicz, niesmak, glupie skandale, chamstwo, wzajemne eliminowanie sie kierowcow z wyscigu itd. Za taka propozycje uatrakcyjniania widowiska z gory podziekuje, bo wystarczy zreformowac F1 do 10 niezaleznych od siebie zespolow. Zadnych zespolow podwykonawcow, kupowania podzespolow lub gotowych bolidow od TOP 3, przerzucania kierowcow do owych podwykonawcow tam i z powrotem.
Przejdź do wpisu Liberty Media naciska na stworzenie dream teamu w Red Bullu?
12.07.2023 16:01
0
@24. Wstrzymalbym sie z opinia, ze Ricciardo jest batem na Pereza. Daniel najpierw niech zablysnie w Alpha Tauri. Lekkiego scigania nie bedzie mial, bo to najbradziej badziewny zespol w F1 a w badziewnym bolidzie to i Russell przegral z Kubica. Gdzie jest teraz George a gdzie Robert? Ano wlasnie... "Kilka razy z rzędu nie wejsc do Q3, P6 w wyscigu mimo wszystko najlepszym bolidem w stawce??? Niby to jest niezrozumiale, ale obecnie wszystko w normie. Trzeba zaznaczyc, ze Checo ukonczyl wyscig TYLKO na P6 ale dokonal tego z P15. Na korzysc Pereza dziala niestabilna forma kierowcow za nim w tabeli. Jezeli uda mu sie zakonczyc sezon na P2 w generalce, to jaki bedzie sens zamieniac go na Ricciardo? "na testach opon podobno wykrecił czas dający P2 w Q czyli korespondencyjnie zlał PER" No dajze spokoj...Takich zachwytow czasami z jakichkolwiek testow byla juz pelna czapka. :D Wiecej nie chce mi sie pisac, bo beda to nic nie warte spekulacje. Pozyjemy-zobaczymy.
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Ricciardo wraca do AlphaTauri!
12.07.2023 09:50
0
Zgodze sie z kolega belzebub. Perez zaniza loty, ale jakby nie bylo nadal jest na P2 w generalce i w bezpiecznym odstepie od Maxa, wiec to jest idealna sytuacja z punktu widzenia szefostwa. W tabeli za Checo jest na tyle sytuacja niestabilna, ze jest szansa na bezpieczne P2 na koniec sezonu-chyba, ze Perez faktycznie obral kierunek: "p***dole nie robie, bo nie chce byc nr 2 w zespole...? Tylko w takim przypadku sam strzelalby sobie w kolano. Spekulowac mozna w nieskonczonosc, tutaj zalezy wszystko od Pereza i Ricciardo-ktory z nich potulnie zaakceptuje fotel nr 2. Przeciez o nr 1 w Red Bull-Honda obydwaj nie maja co marzyc. :)
Przejdź do wpisu Oficjalnie: Ricciardo wraca do AlphaTauri!
10.07.2023 16:16
0
@15. No i zeby silnik spalinowy napedzal generator pradu po zwolnieniu pedalu przyspieszenia to wedlug Ciebie wystarczy obecny limit paliwa ustalony od roku 2014?
Przejdź do wpisu Ferrari twardo trzyma swój poziom
10.07.2023 14:41
0
@23. W zadnym wypadku nie trzeba stosowac podgrzewania motocyklowego gaznikowego ukladu zasilania, bo taka role pelni cylinder (cylindry). Nawet kiedy motocykl wielocylindrowy i wielogaznikowy przy temperaturze otoczenia -10stopni celecjusza jest zaparkowany na parkingu z pracujacym silnikiem, to cylindry generuja cieplo ogrzewajace gazniki. Jezeli wsiadziesz na taki motocykli i rozpoczniesz podroz, to na nogach poczujesz przyjemnie cieplo generowane przez cylindry. Juz pal licho z moim wyksztalceniem technicznym, zaufaj mi jako motocykliscie majacym w garazu motocykl czterocylindrowy z czterogaznikowym ukladem zasilania.
Przejdź do wpisu Technika wypalania paliwa powróci w nowych silnikach na sezon 2026
10.07.2023 14:30
0
@10. Mnie nic sie nie myli, tylko Ty nie rozumiesz pojec technicznych. Dowodem tego jest nieudolna proba obrazania mnie. Jakim cudem mozesz zwiekszyc dawke paliwa wtryskiwana do cylindrow bez zwiekszania limitu przeplywu? Bez kitu hubertusss, jezeli palisz glupa w jakims celu to pol biedy, ale najgorsze jezeli wierzysz w to co wypisujesz.
Przejdź do wpisu Ferrari twardo trzyma swój poziom
10.07.2023 11:21
0
@7. Zglos swoja kandydature do dzialu technicznego Scuderia Ferrari. Ty jako jedyny wiesz jak podniesc obroty silnika spalinowego bez zwiekszania dawki paliwa, jeszcze jak wdrozysz swoja ukryta kontrole trakcji o nazwie "gps" to Verstappen bedzie ogladal skrzynie biegow Leclerca podziwiajac szybkosc bolidu nr 16. :D
Przejdź do wpisu Ferrari twardo trzyma swój poziom
10.07.2023 10:25
0
@21. Opowiedz jeszcze koledze Krzeto jak dochodzi do oszronienia gaznika motocyklowego. :D :D :D
Przejdź do wpisu Technika wypalania paliwa powróci w nowych silnikach na sezon 2026
10.07.2023 09:26
0
I cyk klejna wygrana, dobra robota SUPER MAX. Red Bull Racing! Honda Racing!
Przejdź do wpisu Red Bull wyrównał zwycięski rekord McLarena
10.07.2023 06:46
0
@ekwador15. No popatrz jaki Jestes biedny...Nikt Cie nie rozumie. :D
Przejdź do wpisu Sainz: dżentelmeńska umowa kierowców została kompletnie zapomniana
09.07.2023 22:21
0
Brawo Mclaren! Szczegolne brawa dla Zaka, bo gosc wklada cale serce w ten zespol i sprzata balagan po Ronie.
Przejdź do wpisu McLaren w jednym wyścigu zdobył więcej punktów niż przez resztę sezonu
09.07.2023 21:18
0
@14. Nigdy nie spotkalem w swoim zyciu silnika, ktory wytwarza obroty sam w sobie. Moze za malo widzialem...?:D W zwiazku z tym pozostaje mi zyczyc Tobie oraz koledze hubertusss milego wieczoru.
Przejdź do wpisu Technika wypalania paliwa powróci w nowych silnikach na sezon 2026
09.07.2023 20:41
0
*Wina Ferrari, ze byl dzon
Przejdź do wpisu Sainz: dżentelmeńska umowa kierowców została kompletnie zapomniana
09.07.2023 20:25
0
@11. Trzeba odmowic rozaniec za Charlesa. Wina Ferrari byl dzwon na lotnisku Paul Ricard?
Przejdź do wpisu Sainz: dżentelmeńska umowa kierowców została kompletnie zapomniana
09.07.2023 20:14
0
@26. Moze ktos madrzejszy od Ciebie wyjasni Ci co oznacza: ":D" Jezeli wedlug Ciebie oznacza agresje to pozostawiam bez komentarza.
Przejdź do wpisu Marko zadowolony z tego, że Hamilton nie wystartuje obok Verstappena
09.07.2023 19:43
0
@12. Zapewniam Cie, ze nie mam zamiaru obrazac rozmowcy. Poczekajmy co wymysli kolega hubertusss. Jezeli silnik spalinowy zostanie oddzielony od sprzegla, to w co w takim przypadku ma napedzac go do obrotow np 12 000obr/min?
Przejdź do wpisu Technika wypalania paliwa powróci w nowych silnikach na sezon 2026
09.07.2023 18:54
0
@8. Nie wnikam w to jaka kase pompuje rodzina Leclerca w zespol Ferrari, za Sainzem tez stoja potezne pieniadze. "Na czysto"...? Harry Potter robil wszystko co mogl, zeby promowac Charlesa i co z tego wyszlo? Jezeli nie skutkuje obecny schemat, to wypadaloby zmienic go.
Przejdź do wpisu Sainz: dżentelmeńska umowa kierowców została kompletnie zapomniana
09.07.2023 18:07
0
@10. " mam zostawić w spokoju bo co?" Bo to sa dane symulacyjne. "Aby silnik utrzymywał obroty wyższe od jałowych to co trzeba zwiększać limit przepływu?" Tak, bo dawka paliwa potrzebna do utrzymywania obrotow jalowych jest nizsza od dawki potrzebnej do obrotow silnika spalinowego wytwarzajacego spaliny "dmuchajace" w dyfuzor, albo zeby silnik spalinowy mial odpowiednia moc napedzajac generator pradu.
Przejdź do wpisu Technika wypalania paliwa powróci w nowych silnikach na sezon 2026
09.07.2023 16:37
0
@6. Zostaw w spokoju stusunek procentowy mocy silnika spalinowego do silnikow elektrycznych. Zeby silnik spalinowy utrzymywal obroty wyzsze od jalowych to potrzeba wiekszej dawki paliwa dostarczanej do cylindrow- TAK czy NIE? :D :D :D "Bo paliwo będzie spalane w chwili gdy kierowca nie potrzebuje zwyżki mocy." W takim razie skad wziasc to doadkowe paliwo? Z rosporka kierowcy? :D
Przejdź do wpisu Technika wypalania paliwa powróci w nowych silnikach na sezon 2026
09.07.2023 14:58
0
@21. I jak zwykle dziecieca odzywka nieudolnie odbijajaca pileczke. No ale Lewis nie byl obok Maxa i predko nie znajdzie sie, wiec "co by bylo gdyby" mozna schowac do szuflady. :D
Przejdź do wpisu Marko zadowolony z tego, że Hamilton nie wystartuje obok Verstappena
09.07.2023 12:16
0
Leclerc juz udowodnil, ze nie nadaje sie na nr 1 w zespole, wiec Fred powinien zlapac sie za jaja i dac szanse Sainzowi. @1. Nie dosc, ze Mercedes kuleje to na dodatek Lewis zaniza loty. Nie dziwie sie, ze ich kibicom pozostalo klepac nieudolne prowokacje. ;) Chyba, ze jako kolejny spod znaku teczowej gwiazdy napiszesz: "nie jestem fanem ani Mercedesa, ani Lewisa". :D
Przejdź do wpisu Sainz: dżentelmeńska umowa kierowców została kompletnie zapomniana
09.07.2023 11:31
0
hubertusss, jezeli przeczytales artykul i czytasz komentarze pod nim, to mow do mnie: "Wrozbito Kruku". :D
Przejdź do wpisu Technika wypalania paliwa powróci w nowych silnikach na sezon 2026
09.07.2023 11:29
0
@14. Oczywiscie masz racje i zgadzam sie z Toba, ze ulice oraz miejsca pracy uslane sa scierwem, ale to nie powod zeby brac z tego przyklad i powielac zachowania patologii. dexter dwoil sie i troil, zeby wyludzic ode mnie kim jestem i co robie na codzien, ale gdybym napisal mu czym zajmuje sie i ile widzialy moje oczy to na kolanach przepraszalby mnie za wyzwiska typu: homofob, rasista, typowy wyborca PiS-u, kibol itd. Wniosek z tego taki, ze patologie trzeba izolowac i olewac. @16. Kolejny raz strzelasz na oslep. Max nie musi uruchamiac malpiego rozumu, bo dzieki prawidlowej pracy inzynierow Bykow dysponuje bolidem F1 a nie jak reszta GP2 (obecnie F2).
Przejdź do wpisu Marko zadowolony z tego, że Hamilton nie wystartuje obok Verstappena