2019-11-17 GP Brazylii - Wyścig 18:10
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 M.Verstappen Red Bull 1:33:14.678 25
2 P.Gasly Toro Rosso +6.077 18
3 C.Sainz McLaren +8.896 15
4 K.Raikkonen Alfa Romeo +9.452 12
5 A.Giovinazzi Alfa Romeo +10.201 10
6 D.Ricciardo Renault +10.541 8
7 L.Hamilton Mercedes +11.139 6
8 L.Norris McLaren +11.204 4
9 S.Perez Racing Point +11.529 2
10 D.Kwiat Toro Rosso +11.931 1
11 K.Magnussen Haas +12.732
12 G.Russell Williams +13.599
13 R.Grosjean Haas +14.247
14 A.Albon Red Bull +14.927
15 N.Hulkenberg Renault +13.059
16 R.Kubica Williams +1 okr.
17 S.Vettel Ferrari
18 C.Leclerc Ferrari
19 L.Stroll Racing Point
20 V.Bottas Mercedes

komentarze
  • 66. obiektywny2019
    • 2019-11-17 21:19:16
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    Same debile tutaj ale to normalne. VET musnął delikatnie LEC a kretyny zachowują się jakby przypierdolił z niewiadomo jakiej siły. Fajnie jest siedzieć, pierdzieć w kanapę i wymądrzać się jak kierowca przy prędkości 300 km/h pojedzie kilka centymetrów za mocno w lewo, bo nie trzyma nerwów na wodzy....

  • 67. MattiM
    • 2019-11-17 21:19:45
    • *.

    Williams chciał perfidnie skasować Verstappena, wypuszczając niebezpiecznie Kubicę. Innego wytłumaczenia nie widzę, dla takiego wypuszczenia dublowanego zawodnika.

  • 68. belzebub
    • 2019-11-17 21:23:18
    • *.centertel.pl

    @66 sam jesteś debilem.
    To co zrobił Vettel, a zrobił to specjalnie i kolejny raz. To lekkie muśnięcie spowodowało stratę punktów dla zespołu. No ale psychofan Vettela tego nie widzi. Jesteś tak w niego zaślepiony, jak podobni w Kubicę.

  • 69. AMG44
    • 2019-11-17 21:25:51
    • *.wieszowanet.pl

    @60 + kurcze 100. Zgadzam się że wszystkim co napisałeś w 100%.

  • 70. obiektywny2019
    • 2019-11-17 21:27:06
    • Blokada
    • *.static.chello.pl

    Jakich punktów??. Tytuły zostały już rozdane. W walce o pietruszkę. Ale jesteś zbyt tępy żeby to zrozumieć....Specjalnie to by w niego przywalił jakby było o co walczyć. Ale siedź dalej wygodnie na kanapie, którą kupiła Ci mamusia i hejtuj dalej ludzi, którym NIGDY nie będziesz dorastał do pięt,

  • 71. Sasilton
    • 2019-11-17 21:30:47
    • *.unknown.vectranet.pl

    53. Airjersey
    Nie przesadzasz? Piszesz tak, jakby Lewis wysiadł z samochodu, skopał Alexa i pojechał dalej.
    Prosty błąd który zdarzyć może się każdemu. W dodatku to nie tak, że zdarza mu się to często.
    Lewis ma tak mało kolizji, że mam wrażenie że ludzie od niego wymagają, by z jakiegoś powodu jechał najczyściej w historii tego sportu.
    Schumi po 7 mistrzostwie też miał kolizje, albo próbował kombinować (Monaco '06).

    Końcówka wyścigu, Alex pojechał bardzo szeroko, więc zaryzykował. Nie wyszło i dostał karę.
    Takie jest ściganie, a nie że "niegodne".

  • 72. ahaed
    • 2019-11-17 21:32:41
    • *.18120a2.ip6.access.telenet.be

    @68.
    To Ty jeszcze nie masz tego idioty w ignorach? Własna matka go dodała a Ty jeszcze nie?

  • 73. Krys007
    • 2019-11-17 21:33:39
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @60 Bzdura. Wina Hamiltona jednoznaczna. Lewis się przyznaje, bierze to na siebie ale nie...Ty będziesz wpierał, że to był incydent -_-

  • 74. Viserion
    • 2019-11-17 21:38:31
    • *.30.142.18.syrion.pl

    @68 "specjalnie". Jednak jesteś debil.

  • 75. LuckyFindet
    • 2019-11-17 21:40:53
    • *.adsl.inetia.pl

    @70 czekaj czekaj. Ty coś mówisz o hejtowaniu? Ty? Ten który jest pierwszy do hejtowania Kubicy pod jakimkolwiek artykułem, który się z nim pojawi. Weź gościu zastanów się co piszesz. Vettel otrzymał słuszną KRYTYKĘ za jeżdżenia jak debil, bo niestety tego co zrobił nie da się inaczej określić. To ty HEJTOWAŁEŚ cały czas Kubicę w sumie tylko i wyłącznie za to, że próbował wrócić do sportu, a mu to nie wyszło.

  • 76. Ilona
    • 2019-11-17 21:49:01
    • *.246.67.55.skyware.pl

    Wielkie gratulacje Red Bull i Honda, dzisiaj to jest WASZ dzień!
    Zawsze miło widzieć taką radość w tym zespole. Max zdeklasował wszystkich, a Pierre ładnie powalczył i nie odpuścił do końca. Fajnie, że mogli w końcu stanąć razem na podium, zabrakło mi tam tylko Alexa. Szkoda, że ta przyjemność została mu zabrana, bo szalenie na to dzisiaj zasługiwał.

  • 77. josef
    • 2019-11-17 21:53:38
    • *.mtm-info.pl

    "To Ty jeszcze nie masz tego idioty w ignorach? Własna matka go dodała a Ty jeszcze nie?"
    Dobre. Uśmiałem się.
    Od dawna też mam tego kretyna w ignorowanych. Zresztą nie tylko jego.
    Po za tym sędziowie dziś przegięli. Pozbawili Sainza wejścia na podium.

  • 78. FanHamilton
    • 2019-11-17 21:55:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Podium Carlosa Sainza nie jest jeszcze pewne więc nic nie wiadomo

  • 79. PrezesArQ
    • 2019-11-17 22:01:43
    • *.135.175.46.static.kolnet.eu

    Dosyć zabawna sytuacja w komentarzach. Fanatycy Vettela jak zwykle ślepo bronią, hejterzy hejtują ale fanatycy Hamiltona nagle przestają wytykać innym a muszą bronić Hamiltona, bo i jemu się dzisiaj potknęło ;-)

    IMO nie taki Święty Lewis jak go malują. Każdy może popełnić błąd. Nie był na równi z Albonem i sam się do błędu przyznał. Pod publiczke czy też nie, nie ma sensu dorabiać do tego większej ideologii.
    @Vendeur - incydent wyścigowy wg Ciebie? Jakby to był Vettel też tak byś twierdził? Odpowiedz przed samym sobą, nam to nie potrzebne ;-)

  • 80. zaodrze244
    • 2019-11-17 22:19:54
    • *.dynamic.chello.pl

    Dopóki w Ferrari będzie paluszek do póki oni nie zdobędą mistrza. Trzeba stawiać na Leclerca. Wiedział to poprzedni szef firmy i dlatego kazał go zatrudnić. A Vettela pewnie miał zamiar wywalić na zbity ryj ale oni tam chyba zamiast jaj mają pastę jajeczną w tym Ferrari i takie mamy tego skutki.

  • 81. mafico
    • 2019-11-17 22:21:59
    • *.

    Wg. mnie F1 obecnie to ponury żart.
    1. Rekordy pobija i pobije kolejne rozdziadowany mistrz, którego jęki przez radio i pozerstwo są cięzkie do przetrawienia
    2. WW. mistrz jeździ w zdecydowanie najlepszym teamie do którego nikt nie ma podejścia (ogólnie mówiąc)
    3. Ferrari to żenada organizacyjna i do czasu kiedy jeździ w nim kolejna primadonna Vettel to nie wygrają nic
    4. Przepaść między zespołami była zawsze w historii obecna, ale nie tak jasno rozpisana przed sezonem jak obecnie
    5. Blah

  • 82. TomPo
    • 2019-11-17 22:35:14
    • *.

    @81
    1. Jeczal przez radio o wiatr, ale i Max i Bot gadali o wietrze, wiec cos bylo na rzeczy.
    Gadal tez o oponach - typowa ich zagrywka, by u przeciwnika wprowadzic zament.
    "nie te opony", "nie dojade do mety" - w kolko ta sama spiewka. Ciagle dajesz sie nabrac ze to plakanie?

    2. Kazdy mistrz jezdzil w mniej lub bardziej najlepszym teamie, inaczej sie nie da.
    Zacytuje Alo "tytul przegralem z RBR a nie Vet"

    3. Tu zgoda. Na ich tle Mercedes wyglada na niezwyciezonych. Pytanie na ile tu winic merca, a na ile wlasnie ich rywali.

    4. Tu tez zgoda. Dublowanie wszystkich od 5-6 miejsca w dol to jakies kuriozum.
    Tutaj dodatkowo pomogl tor, bo jest bardzo krotki, a do tego da sie tu wyprzedzac.
    Ale racja, ze przepasc jest zbyt duza, o Williamsie nie wpominajac.

    5. Blah

  • 83. Airjersey
    • 2019-11-17 22:40:32
    • *.satfilm.com.pl

    @81
    Pierwsze dwa punkty wywołały u mnie śmiech.
    Czy to takie trudne do zrozumienia, że kierowca szuka dla siebie mozliwie najlepszego zespołu a zespół szuka możliwie najlepszego kierowcy?
    Sądzisz, że gdyby Merc dał fotel takiemu Grosjeanowi to byłby na podium? No nie wydaje mi się.

  • 84. 2lame4u -_-
    • 2019-11-17 23:02:12
    • *.97.65.57.ipv4.supernova.orange.pl

    Vettel dziś pokazał mistrzowski pazurek.... ale to co dziś wyczyniali sędziowie to wołą o pomstę do nieba...

  • 85. Jacko
    • 2019-11-17 23:02:28
    • *.dynamic.chello.pl

    @81. mafico
    Co do "4", to absolutnie nie masz racji. Przejrzyj sobie chociażby wyniki wyścigów w latach 80-tych (kiedy to podobno F1 była najlepszą w historii). Też były dominujące zespoły, a najgorsi na mecie tracili zazwyczaj po 5-6 okrążeń. Absolutnym kuriozum był np. wyścig San Marino 1985, kiedy to dwaj stojący na podium też zostali zdublowani przez zwycięzcę. Oprócz tego były zespoły, które wystawiały tylko jeden samochód, bo na drugi ich nie było stać, albo nie leciały na jakieś GP, bo było za daleko i za drogo...

  • 86. Raptor202
    • 2019-11-17 23:04:57
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @83 Tak, byłby. Zdobywał w końcu podia w Lotusie, który wcale najszybszym bolidem nie dysponował. Nawet Giovinazzi mógłby stanąć na podium, posiadając najszybszy bolid w stawce. To nie są te czasy, gdzie strata dwóch sekund do partnera zespołowego w kwalifikacjach była co najwyżej spora, ale nie porażająca. Z jednej strony to dobrze, że mamy silną stawkę, ale z drugiej umiejętności kierowcy mają przez to mniejsze znaczenie w kontekście rezultatów, niestety.

  • 87. andy_chow
    • 2019-11-17 23:38:56
    • *.centertel.pl

    @Ilona jaka to była deklasacja skoro cały czas był w pobliżu Maxa. Nawet udało mu się go podciąć. Wygrał pewnie ale deklasacji nie widziałem

  • 88. LuckyFindet
    • 2019-11-18 00:18:00
    • *.adsl.inetia.pl

    @87 Jakby nie patrzeć, zawsze kiedy Max znalazł się przed Hamiltonem, to uciekał mu na parę sekund. Kontrolował świetnie tempo, nie miał problemu z wyprzedzeniem Hamiltona gdy już znalazł się za nim. Widać było, że nikt nie miał z nim szans w tym wyścigu, więc możemy mówić o deklasacji.

  • 89. andy_chow
    • 2019-11-18 05:09:52
    • *.centertel.pl

    @LuckyFindet nie myl dominacji z deklasacja

  • 90. michalde
    • 2019-11-18 10:14:13
    • *.

    Najlepsze cztery wyścigi z ostatnich dwóch lat to Singapur 2017, Azerbejdżan 2018, Niemcy 2019 i Brazylia 2019.

    Deklasacja zawodników ścigających się dla najszybszych zespołów. Wzrost wartości kierowców ze słabszych teamów. Po prostu jak byk widać, który kierowca ma talent, a który nie.
    Co ciekawe Carlos Sainz wszystkie te cztery wyścigi ukończył w pierwszej piątce, czego by nie zrobił przy ritajermentach najszybszych bolidów. Syn legendarnego dakarowca jest bardzo dobry. Nawet gdyby jego ojciec nie był znany to młody i tak jako zawodnik z talentem powinien jeździć w F1.

    Nie ma wątpliwości, że przy tym układzie, jaki teraz panuje w F1 powyższe wyścigi zostaną dopisane do panteonu najbardziej widowiskowych i spektakularnych w historii.
    Ktoś ze szczytu zaliczy ritajermenta przez swój błąd. Inny po prostu pojedzie swoje. Szkoda tylko, że takie wyścigi trafiają się raz na ruski rok. Talent kierowców jest ważniejszy od mocy bolidów.

  • 91. Ilona
    • 2019-11-18 16:46:18
    • *.246.67.55.skyware.pl

    87. andy_chow, no właśnie o to chodzi, że Max nie mając dominującego samochodu, którym mógłby odjechać, wywalczył sobie tę pozycję potwierdzając, że jest najlepszy.

  • 92. Jacko
    • 2019-11-18 17:41:42
    • *.dynamic.chello.pl

    @91. Ilona
    Zgadzam się. Był najlepszy. W tym wyścigu...

  • 93. Ilona
    • 2019-11-18 17:53:22
    • *.30.54.11.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    92. Jacko, dokładnie to miałam na myśli- w tym wyścigu.

  • 94. kowalsky
    • 2019-11-18 19:58:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Robert Kubica jest zawodnikiem na którym kara 5 sek nie robi wrażenia, wręcz wydaje się śmieszna i absurdalna

  • 95. PatiMat
    • 2019-11-18 20:08:06
    • *.play-internet.pl

    Tak powinna wyglądać końcówka każdego wyścigu F1.

  • 96. Sasilton
    • 2019-11-19 10:52:53
    • *.unknown.vectranet.pl

    90. michalde
    w singapurze ciekawy to był początek, potem procesja.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo