DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
03.01.2021 18:22
0
Na moje może być i papa smerfem. Raz kiedyś zamknie oczy jak my wszyscy i żadne sir czy chuj nie będą miały wtedy znaczenia. A Legenda z niego żadna.
Przejdź do wpisu Sir Lewis - Hamilton w końcu otrzyma rycerstwo
06.07.2020 13:14
0
3. sliwa007 Zgadzam się z Tobą w pełni. A co do Ferrari, nie wiem co chodzi im po głowie alez astanawiam czy oni jeszcze kiedyś chcą zdobyć Mistrza ? Chłopaki mieli problemy z DRS by kogoś na prostych wyprzedzić, np racing Point. Swoją drogą zauważyliście tak w zasadzie że, kilka razy podczas wyścigu bolidy różowych puszczały dymki w tych samych sekcjach toru ? Np w zakrecie nr1 Perez i Stroll w zasadzie w tych samych punktach. Pytanie czy wszystko tam w 100proc legal ? czy po prostu ten nowy system olejowy chłodzenia łożysk na turbinie ma na to wpływ.
Przejdź do wpisu Binotto wytłumaczył z czego wynika sekundowa strata Ferrari do Mercedesa
06.07.2020 12:58
0
Nikogo nie faworyzuje ale bądźmy szczerzy. Zawinił Hamilton. Chłopaki wchodząc w zakręt w zasadzie się zrównali a na wyjściu Albon był juz prawie całym bolidem przed. Uważam ze Albon mądrze zaatakował i zostawił wystarczająco miejsca by nie doszło do kontaktu. Jestem zdania że Lewis po prostu nie chciał odpuścić z zamysłem że wyjdą z tego inaczej. Chłopaki z Red Bulla ostro walczą by zdobywać jak najlepsze wyniki mimo start w rozwoju względem Mercedesa, a Mercedes bez szacunku bo on tu rozdaje od lat karty. Tak samo było w Bahrainie 2018 i incydent z Maxem po którym przebiła się opona. Max twardo ale nie bezczelnie wyprzedzał, tam również Hamilton nie poczuł się.
Przejdź do wpisu Horner: to Hamilton powinien zmienić swoje podejście do ścigania
13.03.2020 00:46
0
Nie mogę w to uwierzyć... Brak mi kompletnie słów... Wiec, rozumiem mamy po GP Australii tak? I co dalej ? GP Bahrajnu też stanie pod znakiem zapytania ? A możne cały sezon tak będzie wyglądał ? Wszelkie masowe imprezy po kolei zamykane wedle tego cholerstwa. Ale jakoś nie widze by szukano dla tego jakiegoś lelkartswa, a nie od wczoraj to co sie dzieje sie dzieje.
Przejdź do wpisu Formuła 1, przy niemałym chaosie, w ostatniej chwili odwołała GP Australii
17.11.2019 20:43
0
Wyścig zupełnie zwyczajny jak wiele innych, do 55 okrążenia. Od 55 jeden z lepszych w sezonie. Chyba każdzy kto oglądał czuł że tam po restarcie bedzie kolorowo. Natomiast chyba nikt z nas nie sądził że staną sie takie tragednie i wygrane... Ponownie Ferrari pokazuje jakimi są błaznami moim zdaniem. Taki Team nie powinien pozwalac sobie na tego typu sytuacje. Mam nadzieje że klapki z oczu im w końcu spadną i przestaną wielbić Vettela który nie dał im nic przez 5 lat do dziś. A tu wchodzi młody i bije go na każdym możliwym etapie w tym sezonie. Jak kiedyś Ricardo tak dziś Leclerc. Poraz kolejny Vettel.. Moim zdaniem to Seba wina. Leclerc wyprzedził go czysto, mądrze sie bronił a Vet wykonał ten swój już nie pierwszy raz ruch schodząc w strone tego który go wyprzedza. Mam nadzieje że coś się zmieni w tym zespole w przyszłym sezonie. Młody jest ich przyszłością a nie stary który od dawna już sobie nie radzi i traci wszystkie możliwe szanse. Kibicuje im od lat i będę ale to już chyba za dużo. Druga sprawa, Kubica dostaje kare za zły wyjazd z Pit względem Maxa a Hamiltonowi pewnie znów sie upiecze względem tego co zrobił Albonowi. Jednemu odebrał drugiemu dał ale to nie ważne. Jak zwykle względem Lewisa wszystko jest tak na miekko brane. Mimo że się prztznał do błedu i kara jest oczywista ustał na podium gdzie w ogole go nie powinno być. Odebrał to Sainzowi który tam dzis powinenen być a nie on. Kara bedzie ale odebrał to uczucie na podium komuś kto nigdy tam nie był a uczciwie zaslugiwał na to dziś. Wstyd!!! Ta cała Formuła taka przepisowa rzucają karami za duperele ale oczywiście temu Panu z Mercedesa tak łatwo z karą im nie przychodzi. Ja rozumie to na 2 okr przed końcem ale szczerze ? Całą swoją Kariere Hamilton miał szczęście miał wszystko co najlepsze moze miec kierowca a gdy coś złego robił wszystko uchodziło mu płazem. Gdyby Kubica nie popsuł sobie kariery w F1 wierze w to że ustawiał by takiego Hamiltona i innych po kątach w Topowym Teamie. Niech ten sport w końcu się odmieni bo nie tędy droga.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrał po dramatycznej końcówce wyścigu w Sao Paulo
03.08.2019 18:35
0
@1. Z całym szacunkiem ale jedno udane szybkie kółko nie robi z niego S klasy :) Poza tym 1,2 sek różnicy miedzy chłopakami to nie jest zastanawiające ? Skoro zazwyczaj Panowie byli grosze różnicy obok siebie.
Przejdź do wpisu Russell o mały włos nie przeszedł do Q2
17.02.2019 10:15
0
Claire, oglądałem film na Netflixie o Williamsie, znam historie Teamu i rozumiem czemu masz ten stołek i dlaczego tak ci zależy by ten Team był pod twoją ręką. Tylko jakim kosztem...
Przejdź do wpisu Williams oficjalnie przyznaje, że rozpocznie testy dopiero we wtorek
09.02.2019 11:58
0
Ogólnie uważam że kask Kubicy jest bardzo charakterystyczny i te barwy na nim pasują. Aczkolwiek po ostatnich zdjęciach które wpadły do sieci po konferencji Orlenu, uważam ze lekkie odświeżenie by się przydało. Kask wygląda jak sprzed dekady w BMW. Ogólny motyw powinien zostać zachowany ale z nutką świeżości. Zobaczymy w Australii jak to będzie :)
Przejdź do wpisu Kubica nie zmieni malowania kasku na sezon 2019
04.02.2019 14:50
0
Malowanko Red Bull ma najpiękniejsze od lat i jedno z ładniejszych w stawce, nie czepiajcie sie. Ferrari cale zycie na czerwono i nikt sie nie czepia bo co bo Ferrari ? Ważne by ten Bolid dał chłopakom wygrane.
Przejdź do wpisu Red Bull podał datę prezentacji
17.12.2018 16:51
0
Słabi od lat ? 2014.. Bottas 4 w klasyfikacji, Williams przed Ferrari. 2015 i dalej również w pewnym stopniu sukcesy i tak w miarę do 2017 dopóty pan Lowe nie przyszedł z Mercedesa i stwierdził że trzeba to wszystko super od nowa pobudować po jego myśli zupełnie inaczej. Także Panie Lowe to Pana wina że Williams dziś jest pośmiewiskiem wielu ludzi i zamyka stawkę..
Przejdź do wpisu Lowe: Williams jest słaby od lat, ale bardzo się zmienia
17.12.2018 16:45
0
Oby był tak dobry jak ten z tego jak i ubiegłego roku. Ferrari w 17/18 stworzyło perfekcyjny bolid jakiego nie mieli już od lat, Niestety Vettel zaprzepaścił całą prace swoimi błędami. Może czas by Ferrari dało szanse w końcu komuś innemu i by ten ktoś grał pierwsze skrzypce. Ten Niemiec to nie tamten Niemiec.. W sumie tamten Niemiec też popchnięty przez Ferrari na niekorzyść Barichello. Od dawna tak było i pewnie nie jeden to z was zauważył. Numerem 1 w Ferrari jest ten co już tam kiedyś osiągnął zanim do nich zawitał a numery dwa to również wspaniali kierowcy. Barichello&Schumacher, Massa&Alonso, Vettel&Raikonnen. Ferrari od lat stawia na cyferki na statystyki.. jak koń z klapkami na oczach.. Widać to że mają bardzo ciężką polityke wewnątrz Teamu.
Przejdź do wpisu Ferrari potwierdziło datę prezentacji nowego bolidu
17.12.2018 16:33
0
Zaciekawiło mnie to.. "Zabiera szanse młodszym" ?? Wiec niech w przyszłym sezonie Ferrari zagra na korzyść Leclerca który zapewne będzie go bił jak Ricardo w 2014... A prawda jest taka że gdyby nie wypadek Kubicy w 2011 dziś taki Vettel czy też Hamilton nie mieli by nic do powiedzenia, Kubica bił by ich raz po raz.
Przejdź do wpisu Vettel ma mieszane uczucia w związku z powrotem Kubicy
17.12.2018 16:23
0
coś w stylu Multi21 ?
Przejdź do wpisu Vettel spodziewa się spokojnej współpracy z Leclerkiem
17.12.2018 16:22
0
Leclerc bardzo zaimponował mi swą postawą w tym sezonie. Mimo bolidu z końca stawki pokazał bardzo duży potencjał, szybkość, opanowanie i równą formę. Wydaje mi się że w Ferrari będzie chciał pokazać na co go stać i przygasić słabnącego dziś Vettela. Widać po Leclercu że twardo stąpa po ziemi i ma cele do których będzie dążył jak należny. Przyszły sezon będzie ciekawy chodź pewne będzie ze Ferrari będzie gasić jego zapał na rzecz Vettela, a może jakaś zmiana? Hmm.
Przejdź do wpisu Leclerc chciałby wygrać przynajmniej dwa wyścigi w sezonie 2019
01.11.2018 05:09
0
Czytając to wszystko, pod tym postem. Czy wy tego nie widzicie Panowie i Panie ? Nasz Robert jest posuwany w... przez córeczkę która robi to samo zespołowi. Nie wiem w którym momencie można tak zatracić tak legendarny Team. Jeździ tam kasa bez pokrycia. Wstyd. I jeśli widząc co się dzieje mimo to jakoś nie kwapią się wpuścić Kubicy teraz albo od 2019 który może coś by ugrał ale nie sądzę i zero do stracenia bo i tak zamykają stawke. Wiec rachunek jest prosty. Tylko kasa i kasa, oni biedę klepią, ratuj ą sie kimkolwiek a Robertowi oczy mydlą i ten cały Gutowski w swoich Vlogach Polakom też aż do znudzenia... Z całym szacunkiem niech Robert daruje sobie F1 i poszuka jakiejś serii w której się odnajdzie i docenią ponownie jego osobę jak należy i na to zasłużył.
Przejdź do wpisu Kubica przyznaje, że rozmawia z Ferrari
01.11.2018 04:53
0
W większym stopniu zgodzę się z Maxem, kilku kierowców ze stawki miało by te szanse. Lecz na jego kolejny tytuł przyczyniło się znów wiele czynników. Przede wszystkim puszczalski Bottas, szkoda mi Go i to co z nim robią. Spadek formy i pech Ferrari w końcowej fazie, wliczając w to spiny Seba i z własnej głupoty DQ w Niemczech. Uważam że gdyby VET miał wiecej szczęscia i to nie on za każdym razem sie obracał plus 25 w DE to dziś może nie tyle co był by mistrzem ale by wciąż walczyli może i do końca. Uważam tez że Ferrari w tym roku zrobiło lepszy bolid lecz los nie dał im tego co chcieli. Ale pewne jest dla mnie to że Max biłby wszytkich dziś w Ferrari i Mercedesie.
Przejdź do wpisu Verstappen: każdy czołowy kierowca wygrałby tytuł w bolidzie Hamiltona
01.11.2018 04:36
0
Bottas to szybki i równy kierowca. Już w 2 sezonie czyli w 2014 gdzie Williams zaskakująco błyskał formą, zdołał być 4 w generalce. Tylko wszyscy dobrze wiemy że puki w Mercedesie Hamilton to Valtteri będzie jego koniem pociągowym. W tym roku jeszcze bardziej go wykorzystują co mnie smuci bo mógł też walczyć chodź może nie jest równie dobrym kierowcą jak Hamilton. Jestem ciekaw jak dalej potoczy się kariera Bottasa i czy kiedyś będzie wciąż w stanie i dostanie tą szanse by powalczyć o tytuł czy w Mercedesie czy gdzieś w innej stajni. Dlatego podoba mi się Red Bull bo pozwala się ścigać chłopakom, chodź po Baku było ciężko to nie ma tam widocznie większej faworyzacji (na torze).
Przejdź do wpisu Bottas chce poprawić się, by walczyć z Hamiltonem
23.07.2018 02:39
0
Uważam że Vettel zachował się jak amator, jadąc tak na prawdę po swoje popełnił taki błahy błąd. Dzięki niemu znów namieszało się w stawce i dzięki temu Ferrari znów ma plecy w generalce. Było już 20 punktów przewagi. Licze na ten zespół już latami, w końcu mogą znów po xx latach zdobyć tytuł w faktycznie trudnej walce, co cieszy bo za czasów Michaela było nudno. Lecz jeden bład 4 krotnego mistrza miesza znów niezle, i po raz kolejny fart Hamiltona, bo ten od lat ma go najwięcej jak i cały Mercedes. Nie to że nie lubie ale to po prostu widać :)
Przejdź do wpisu Vettel: mały, ale kosztowny błąd
12.06.2018 03:30
0
Ten Wyścig pokazał że jednak czasem aż chce się wyłączyć TV i zrobić coś w tym czasie bardziej pożytecznego mimo tego czekania dniami na Wyścig. Do tych silników i halo się przyzwyczaiłem ale to się robi nudne. Co z tego ze bolidy są dziś najszybsze jak nigdy. Fajnie że liberty to zauważa i stara się to zmienić. Moja rada, dajcie wszystkim identyczne bolidy wtedy to pokaże kto tak na prawdę jeździć potrafi. Vettel dziś pierwszy ale za chwile Ferrari zaśpi jakiś pech, lepsza passa Mercedesa i Hamilton odskoczy.
Przejdź do wpisu Vettel w Kanadzie powrócił na prowadzenie w mistrzostwach świata F1
12.06.2018 03:20
0
Czysty i zarazem po prostu dobry wyścig ze strony Maxa. Zawsze byłem za nim i wiele razy broniłem go tutaj w komentarzach. Każdy był młody, głupi i szalony. Porównanie Lewisa do Maxa zbytnio według mnie przez Rosberga w pewnym stopniu nie ma sensu, chyba że będziemy ich porównywać młody Max i młody Lewis sprzed lat. Czy zgodzili byście się ze mną ze gdyby Verstappen dostał Mercedesa bił by Hamiltona srogo ? Ja uważam że tak. 12 lat oglądam F1 i długo nie było takiego wariata jak Max od czasów startów Hamiltona. Tylko że Lewisek nam od razu wsiadł do topowego bolidu i mógł od startu pokazywać stąd jest takie mówienie że jest taki super od początku. Gdyby tak w tamtym czasie dostał np Toyote no to :)..
Przejdź do wpisu Rosberg: Verstappen w Kanadzie pojechał na wzór Hamiltona
12.06.2018 03:05
0
Moim zdaniem Red Bull powinien zakończyć te rozterki i obiekcje nad wyborem Renault czy Honda. Bodajże od 2007 roku do dziś jeżdżą na silniku Renault i sprzyjało im to. W ich konfiguracjach ten silnik sprawował się dobrze, nie był aż tak awaryjny, nie było większych problemów. Ogólnie silniki Renault nie są złe, może brakuje im dziś mocy etc w porównaniu do Mercedesa i Ferrari ale to jest kwestia rozwoju. Red Bull znów wraca znów duże progresy co mnie cieszy bo mają kierowców którzy mogą dobrze zamieszać i robią to w zasadzie coraz bardziej. Uważam że zmiana silnika może nie wyjść im na dobre i będzie jak w przypadku McLarena. Równie dobrze może być też na odwrót, ale to tylko gdybanie. A te ich czekanie wydaje mi się że to wielka niepewność. Chodź gdy patrzymy na Honde w Toro Rosso, puki co jest niezawodna i wygląda to dużo lepiej niż lata wstecz w McL. Uważam że powinni zostać przy tym co mają patrząc między innymi też na to gdzie dziś znajduje się fabryczny Team Renault.
Przejdź do wpisu Renault nie chce czekać do GP Austrii na decyzję Red Bulla
15.05.2018 14:07
0
Moim zdaniem Verstappen pokazał że potrafi. Mimo błędu na Sirotkinie potrafił z uszkodzonym skrzydłem i starszych oponach jechać szybciej i kontrolować Vettela. Mimo błedów ze wcześniejszych GP w Niedziele pokazał że potrafi jechać jak należy. Moim zdaniem w dalszej części sezonu będzie lepiej, miej błędów więcej punktów, podium może wygrane.
Przejdź do wpisu Verstappen: kontrolowałem Vettela
13.05.2018 04:10
0
Ferrari na twardszych z małą stratą. Hmm. Mercedes na super miękkich plus niska temperatura dziś. Hmm. Red Bull depcze mocno. Hmm. Nudzi mnie już ta dominacja 2, 3 Teamów. Dajcie wszystkim 20 zawodnikom identyczne maszyny..
Przejdź do wpisu Hamilton sięgnął w Hiszpanii po swoje 74. pole position w F1
13.05.2018 03:48
0
Szczerze. Zgadzam się. Różnice minimalne.
Przejdź do wpisu Ricciardo: miękka i supermiękka opona różniła się chyba tylko kolorem
11.05.2018 14:34
0
Dołączam się. Co można zrobić w tak słabym bolidzie, zero balansu i odpowiedniej przyczepności, to było widać jak Robert walczył z tym bolidem, szczególnie końcówka 2 sektora jak i cały 3. Problemów Williamsa ciąg dalszy. Natomiast to nie zmienia faktu ze Kubica wsiada po długim czasie do bolidu i kreci lepszy czas od Strolla który regularnie jeździ. Nie wydaje mi się by mieli przygotowany inny bądź mocno różniące się programy na FP1. Dodam też ze mieli założone SS wiec mimo to słaba dyspozycja dziś, być moze ta mieszanka im nie podchodzi na tym torze do ich bolidu tego nie wiemy nie było okazji widzieć chłopaków na innych. Zobaczymy czy naniosą jakies stosowne poprawki na FP2 i coś się zmieni. Puki co przykra sprawa.
Przejdź do wpisu Kierowcy Mercedesa najszybsi- Kubica szybszy jedynie od Strolla
11.05.2018 05:37
0
Nie jestem zwolennikiem Halo jak przypuszczam większość fanów pod względem stylistycznym. Wiadomo bezpieczeństwo, ale przecież każdy kto ściga się w F1 i w innych seriach np. GP2 itd zdaje sobie sprawę z jakim ryzykiem ma do czynienia. Rozumiem gdyby w F1 często zdarzały się wypadki śmiertelne i więcej incydentów coś typu Massa 2009 a tutaj raptem sporadycznie mamy z czymś takim do czynienia. Senna 1994 później Bianchi 2014. To okres 20 lat inne konstrukcje i incydenty wiec spekulacji jest troszeczkę. Nie orientuje się do końca jak jest w niższych seriach, ale tam chyba było tych incydentów chyba więcej na przełomie lat. Mimo wszystko wiadomo, życie najważniejsze. A co do samych lusterek na Halo, skoro taki przepis jest i pozwala na to, to czemu nie, jeśli dzięki temu uda się urwać ciut ciut czemu nie, zmienia nam sie F1 diametralnie, pomyśleć co to może być za 20 lat, wygląd i silniki.. Oby nie szli w stronę Formuły E.
Przejdź do wpisu Ferrari jako pierwsze przetestuje lusterka na pałąku halo
02.05.2018 12:03
0
1. @Jen Dlaczego uważasz że RBR stawia na Maxa ze względów marketingowych ? Przecież to jest genialny kierowca. Rok 2016 Australia "I can't pass this guy" to słowa 3 krotnego mistrza świata czytaj Hamilton który nie potrafił wyprzedzić w dużo lepszym bolidzie 19 latka debiutanta. Max nie bawi się na torze, tam też ni ma szacunku, prosze wyprzedz mnie bo jestes szybszy, nie to jest walka. Dla Maxa nie ważne czy walczy z Ricardo, Hamiltonem czy Vettelem ma to gdzies ile to ma tytułów i bardzo dobrze. Np w Bahrajnie to Hamilton wjechał w Maxa nie na odwrót. Idealnie Max wyprzedził zostawił minimum miejsca ale przecież to Hamilton to było by upokorzenie. Dla mnie to i tak śmiech że Hamiltona wyprzedza 21 latek w gorszym bolidzie że Hamilton na to pozwala, miał goraco a na każdym kroku opowiada jaki on nnie jest zajebisty, hehe. Głowa do góry Max. Gdyby ten chłopak dostał najlepszy bolid nikt nie miał by z nim szans z obecnej stawki.
Przejdź do wpisu Marko: przy kolejnej kolizji kierowców wdrożymy polecenia zespołowe
02.05.2018 05:08
0
@33. weres Hamilton owszem wyprzedził Vettela po jego nieudanym ataku na Bottasie tak, gdzie Seb nie był na wyścigowej lini jazdy, prędkość też była inna gdy wracał na tor. Wiec co to było za wyprzedzenie, zwyczajnie bez klasy i etyki F1 :) Kozak z tego Hamiltona co. Czasem mam wrażenie czytając po niektórych tutaj komentarzach że w ogóle nie macie pojęcia jak ten sport działa, wydaje mi się że siadacie przed TV z nudów w niedziele i oglądacie jak jeżdżą w kółko.. później piszecie co ślina na język przyniesie. Szanuje tych za to którzy ogarniają, potrafią napisać tutaj coś ambitnego z sensem i można z nimi podyskutować w fajny sposób ale jak widzę taki bezsensowny komentarz rzucony bez większej wyobraźni, albo coś w stylu "Wszyscy z czołówki wiedzieli gdzie hamować ...a ten nie :)" toć tutaj połowa powinna jeździć w stawce, pytanie ilu by się do bolidu zmieściło :) ewentualnie wygryźć Sokoła sprzed kamery. Taka mała refleksja.
Przejdź do wpisu Vettel oddał prowadzenie w mistrzostwach Hamiltonowi
02.05.2018 04:29
0
Na prawdę szkoda mi tego McLarena i jego kierowców, w szczelności Alonso bo co jak co ale ten chłopak od lat ma mega pecha. Dla Stoffela to również jest nie korzystne bo uważam ze to dobry kierowca który nie może się w pełni pokazać i w przyszłości będzie mógł mieć problem z fotelem w czołowych ekipach bo tak na prawde nikt nie bedzie znał jego prawdziwej mocy. F1 interesuje się i oglądam od 2005 roku i zawsze McLareny były w czołówce tak ich pamiętam, nie wspominając dalszej przeszłości, wiemy jaki to Team. Od 2013 już tak nie świecili, tuż przed nową erą. Od tego czasu problemy. Ja rozumiem, nowa jednostka, nowe przepisy itd co kolejny rok to jazda w dół. Ten rok, nowa jednostka Renault i na pewno dużo więcej pracy i są efekty. Duży progres duży przeskok na plus lecz wciąż to nie to. Ale powolutku. Ja w nich wciąż wierze i mam nadzieje że wrócą tam gdzie byli kiedyś, nie mówię teraz czy za rok, kto wie co i jak. Najbardziej tylko drażni mnie to że ta Honda musiała tak się akurat im naprzykrzać, nagle siedzi w Toro Rosso i działa, owszem już jedna wymiana za nimi ale mimo wszystko wygląda to lepiej niż lata wstecz u Mc. Japończyki dopiero teraz taki progres a tyle lat w Mc a tam gorzej i gorzej, fajnie fajnie. A co do reszty poza samym silnikiem mimo iż uważają że aerodynamicznie są dobrzy bądź zakładali tak wcześniej, brakuje jakoś, ten McLaren wygląda biedniej niż np ich oczekiwany rywal RBR. Zobaczymy co w Barcelonie jak i po. Trzymam kciuki! Swoją drogą zmieniając temat fajnie brzmi ta Honda w tym roku gdy noga zdjęta z przepustnicy i schodzi z obrotów :)
Przejdź do wpisu McLaren studzi oczekiwania co do specyfikacji B swojego bolidu
02.05.2018 03:43
0
Cały Hamilton. Wiecznie mu mało wiecznie czegoś szuka. Sezon ledwo rozpoczęty a już czepia się Vettela, a gdyby Vettel wygrał, możne powiedział by jeszcze ze Vettel nie wygrał uczciwie. Znów mu się poszczęściło wiec niech się cieszy bo w innym przypadku gdyby nie sytuacje na torze mógłbym pomarzyć. Szuka dziury w calu. Vettel potrafił go bronic na konferencji po Bahrajnie co do wypowiedzi na temat Maxa, a ten bez skrupułów. Czy mi się tylko wydaje że Hamilton przez ostatnie lata gra tylko takiego fajnego drivera, moim zdaniem szuka sobie zawsze 5 minut i tak na prawdę to skończona świnia. Poszedł po wyścigu Valtteriego pocieszyc, wie dobrze ze gra drugie skrzypce. Rosbergowi smiał by sie w twarz. Prawdziwy Anglik.. Mam nadzieje że w tym roku ominie go tytuł, te 3 ostatnie dostał od swojego Teamu w nierównej walce z innymi. Nie mówię że Vettel ma triumfować chodź liczę na Ferrari ale miło by było jakby Bottas został mistrzem czy znów Kimi bo to kierowcy którzy mało mówią i robią swoje jak należy.
Przejdź do wpisu Hamilton twierdzi, że Vettel złamał w Baku przepisy F1
30.04.2018 03:49
0
Gdyby na miejscu Verstappena był Kubica, też miał by gorsze GP jakieś błędy i przytrafiła by mu się taka sytuacja. Też byście tak cisneli Roberta ? Nie sądzę :) Sami Fani F1.
Przejdź do wpisu Obaj kierowcy Red Bull otrzymali reprymendy
30.04.2018 03:42
0
Sami Fani F1, kilka gorszych GP i błędów i Verstappen jest już przez was równany z Ziemią. Gdy przyjdzie czas (czego mu życzę) gdzie regularnie zacznie dojeżdżać na podium i wygrywać będziecie zbijać mu piąteczki. Nie bronie go całkowicie ale nie latał po całym torze :) Mało miał Daniel zewnętrznej ? Do końca mu siedział na tyłku, do samego dochamowania gdzie jeszcze jadąc za nim opóźnił je. Moim zdaniem Ricardo sam nie wiedział co chce zrobić do końca i obudził się za późno. Inni jakoś potrafili wyprzedzać. Jak trzyma wewnętrznej to szukam opcji bo zewnętrznej. Obejrzyjcie na chłodno powtórkę. Max już dłuższy czas jechał po wewnętrznej. Daniel dochodząc go odbił na zewnętrzną po czym wrócił na wewnętrzną, w jakim celu skoro tej trzymał się Max, myślę ze liczył na to ze Ver odbije na zewnetrzną po czym on wyprzedzi Go wewnętrzną. Max pewnie miał taki zamiar ale został stad ten ruch. Jak by to był Kubica na jego miejscu też byście tak cisnęli ? Nie sądzę :) I wtedy Ricardo się zgubił. To tylko moje zdanie, ale nie rzucajcie się zaraz na jednego jak sęp na padlinę. Poza tym Team pozwala im się ścigać co moim zdaniem uważam za w porządku bo to Wyścig a nie ustawka. Ale chłopacy za pewnie się czują i pozwalają sobie na takie smaczki.
Przejdź do wpisu Kierowcy Red Bulla osobiście przeproszą zespół w Milton Keynes
20.04.2018 05:26
0
Verstappen to zdecydowanie ogromny talent nie ukrywajmy. W tyknie nos tam gdzie inni by nie pomyśleli. Życzę mu w przyszłości tytułu bo zasługuje na niego. Lecz patrzmy jasno, jest jeszcze młodziutki niespełna 21 lat wiec w tym wieku wiadomo że czasem brak hamulców i gorąca głowa. Był gdzieś jakiś czas temu post z Hamiltonem który wypowiadał się negatywnie na temat Maxa. No bo przecież od początku Lewis był tak opanowanym i pozbawionym wad kierowcą. Z czasem Max opanuje się, nabierze jeszcze więcej doświadczenia i będzie nie do wygryzienia. Ja mu kibicuje. Dajmy mu czas i niech media nie rzucają się tak na niego bo taki kierowca też czyta te artykuły i na pewno nie jest mu lżej. Wczoraj kilka pechowych GP a w Baku może stać na podium. Who knows.
Przejdź do wpisu Verstappen: nie potrzebuję pomocy psychologa
20.04.2018 04:54
0
Moim zdaniem, mimo że Kwiat był jaki był, nie trzeba tłumaczyć. Uważam że jest lepszym kierowcą od Gasleya i Hartleya i dziś w Toro Rosso wniósł by więcej. Gdyby tylko miał chłodniejszą głowę i nie popełniał tych głupich błędów mógłby zajść o wiele dalej.
Przejdź do wpisu Kwiat powróci za kierownicę bolidu F1
18.04.2018 02:21
0
Do dziś nie mogę uwierzyć że z McLarenem dzieją się takie rzeczy. Rozumiem w 2014 roku weszła rewolucja w F1 plus nowa współpraca z Hondą i rozumiał bym gdyby to wtedy włąsnie był ich słabszy sezon czy też najsłabszy od lat. Ale z roku na rok coraz gorzej, po części za sprawą silników Hondy de fakto. Dopiero w tym roku wychodzą na prostą z Renault, Bóg zapłać za niezawodność jednostki. W McLarenie źle się dzieje a przecież nie są małą marką... mam nadzieje że w tym sezonie wrócą na lepsze tory i miło było by zobaczyć ich kierowców na podium, na pewno podbudowało by to ich i pokazało ze idą na przód. Współczuje też Wiliamsowi, kolejnemu gigantowi który upada na psy, i to nie jest wina ich kierowców. Może brakuje im dużo ale pamiętam jak Bottas w 2014 w swoim drugim sezonie uplasował się na 4 miejscu w generalce, ustawienie bolidu to jedno, dobry bolid to drugie.
Przejdź do wpisu Nowy bolid McLarena zadebiutuje dopiero w Hiszpanii
18.04.2018 02:02
0
Znudziła mnie już dominacja Mercedesa na przełomie lat, tak jak kilka lat temu Red Bulla. Moim zdaniem czas w końcu na walkę, w którą włączy się Ferrari i Red Bull i oczywiście innym zespołom też tego życzę ale dziś prócz tej wymienionej dwójki nikt jest w stanie sięgnąć Mercedesa. Puki co Mercedes odbiega od sił które prezentował w ubiegłych latach, a może to konkurencja w końcu się obudziła. Ale to i dobrze, niech w końcu dostaną pstryczka w nos. Hamilton gdzieś w tym wszystkim się gubi, czuje pewien niepokój. Bottas jak zwykle równa forma. Osobiście chciałbym by w końcu Ferrari zdobyło tytuł mistrza po 11 latach, takiej marce nie wypada nie, i nie koniecznie z Vettelem na czele :) Natomiast koniec końców i tak Mercedes zapewne będzie miał szczęście jak i Hamilton i na koniec sezonu oni znów zapewne będą zgarniać wszystko. I dalej będą mieć się za królów. Bardzo bym chciał by dziś najmocniejsze bolidy dostali np, Ocon czy Max, aczkolwiek Maxi ma dużo możliwości tylko niech ciut się opanuje bo widzę w nim młodego Hamiltona własnie. A najlepsze było by to gdyby każdy z kierowców mógł dostać ten sam bolid o tych samych osiągach, dziś stawka mogła by wyglądać zupełnie inaczej i rywalizacja mogła by nabrać innych barw. Od zawsze uważałem ze pod tym względem F1 jest niesprawiedliwe, zresztą jak chyba kazdy inny motorsport. No ale też nikt by nie powiedział w 2007 roku ze taki Red Bull mógłby być na czele.
Przejdź do wpisu Rosberg: Hamilton nie ma formy w sezonie 2018